» »

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

Temo vidijo: vsi
««
9 / 19
»»

St235 ::

hojnikb je izjavil:

kateri del, da se konkretna debata nanasa na R5, ne razumes ?


V bistvu se ne, je samo obupan poskus dokazovanja idiotizma, da so avtomobili pred 20 leti imeli drasticno visjo porabo.

naribansir ::

Odvisno sicer tudi od tega, kakšne stroške si želiš ustvariti še v lajfu.

Sicer sem sam mahnjen na novejše avtomobile. Tudi sorodniki mi zdaj, ob redni službi, težijo z nakupom novega avta. Jaz pa ciljam na obnovo/rihtanje stanovanja, ki bi me prišlo približno toliko kot avto.

Sem si pa malo zračunal kako in kaj (za debato):

Vozim 18 let star avto. Vozim ga 3 leta, v treh letih sem za popravila odštel cca. 3000EUR (tesnilo na glavi motorja, turbina, menjalnik, volanska letev, klima, komplet podvozje (klešče, diski, disk ploščice, stabilizatorji, itd. itd.) pa verjetno sem še kaj pozabil). Vozim se 40 kilometrov na dan (obe smeri) v službo in 3 vikende na mesec naredim 600 kilometrov (200 na vikend :D ). Pije mi cca. 6 litrov na 100. Torej za nafto dam na mesec cca. 90EUR. Gume sem kupil enkrat (zimske in letne), 240EUR 8 gum. Torej me na mesec pride avto 213 EUR (do današnjega dne). Prodam ga lahko za 1000EUR, če se mi marija prikaže ga mogoče prodam za 1500.

Ko sem razmišljal o nakupu avta (še vedno spremljam), dobim karavana za 9000 - 11000EUR z porabo 4-5 litrov (tu se prišpara). Udoben itak bolj, z navigacijo in vsem ampak na koncu si rečem da tega niti ne rabim. Imam telefon. Bi pa pri zavarovanju bila razlika, pri registraciji pa približno ista zgodba.

Več kot 12000EUR niti ne mislim dati za avto. Pa leasing maximalno na 3-4 leta, več ne.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

St235 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kateri del, da se konkretna debata nanasa na R5, ne razumes ?


V bistvu se ne, je samo obupan poskus dokazovanja idiotizma, da so avtomobili pred 20 leti imeli drasticno visjo porabo.

Če bi uplinjač bila tako odlična zadeva glede porabe, bi se danes še vedno uporablala pri avtomobilih :)
#brezpodpisa

Utk ::

Pred 20 leti noben ni imel uplinjača. Že pred 30 je izginjal.

hojnikb ::

seveda, z euro normami so tut uplinjaci zginal..
#brezpodpisa

ziga1990 ::

zanimiva tema ravno jaz sem tudi razmišljal ali bi menjal 16 let starega Yarisa zaradi starosti in sem imel na voljo 3 opcije:
1.)Kupiti 5 let starega hibrinega Yarisa ali 7 let starega hibridnega Aurisa
2.)Kupiti novega Yarisa na Leasing
3.)Obdržati yarisa

Ker imam veliko željo po hibridu sem razmišljal v nakupu le tega in v mislih sem imel rabljenega hibrida ampak bi moral dati večino denarja za njega in dobil sem tudi nasvet naj kupim novega na leasing ampak imam velik problem, da bi dal ves denar za avto in/ali se vzel leasing mi ravno ni čisto po godu še posebno če trenutni Yaris še dela kljub temu da je star in sem se odločil da obdržim yarisa.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Ganon ::

Sprejel si pravo odločitev. Dokler avto deluje in ti ne povzroča glavobolov z večjimi okvarami, ga vozi. Za 16 let star avto tako ali tako ne bi dobil veliko denarja.

IL_DIAVOLO ::

Ko bom enkrat sel v nakup drugega avta, bo to zagotovo 2 leti star, druga se ne splaca.

K0l1br1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko bom enkrat sel v nakup drugega avta, bo to zagotovo 2 leti star, druga se ne splaca.

Primer, ko se lahko zafrkneš: vw prodaja avte s popustom, leto ali dve stari pa se prodajajo ravno s cenami s popusti in enih 15 kkm na števcu. Če ne bi videl, ne bi vedel in bi vzel rabljenega, tako pa sem za isti denar raje vzel kar novega.

solatko ::

K0l1br1 - Z enako opremo?
Delo krepa človeka

jernejl ::

K0l1br1 je izjavil:

Primer, ko se lahko zafrkneš: vw prodaja avte s popustom, leto ali dve stari pa se prodajajo ravno s cenami s popusti
Marsikdo pri nakupu rabljenega avta naredi napako, da ceno rabljenega primerja s ceno novega po ceniku, in se mu zdi, da je ogromno prihranil.
V resnici pa je kupec novega ob nakupu zagotovo dobil popust, in ti popusti so lahko tudi precej visoki.

mirancar ::

sem nekaj mescev nazaj kupil novo dacio sandero najbolj osnoven model (8200-400 popust + 250 "stroški priprave" = 8050 za nov avto in gratis zimske gume)
situacija je bila da se bom rabil po novem prevažat predvidoma nekje 25.000km letno kar je za moje pojme veliko (80km služba dnevno)
imel 19 let star avto, zelo malo vloženega vanj in nikoli težav z njem, samo 192kkm, ene 35kkm sem naredil jaz v 3 letih, prej ga imela mati
amortizacija nove dacie me predvideno pride prbl. 70 eur na mesec, vse ostalo je na minimumu (zavarovanje brez kaska, tehničnega ne rabim prva 4 leta, poraba je nizka ker je lahek avto, izrednih servisov predvidevam da nebo, gume mam za vsaj 100kkm)
-prihranek na gorivu glede na stari avto je cca 30 eur na mesec ker je imel dober liter večjo porabo (preračunano na lastne meritve, isti način vožnje.)
-10 eur na mesec je fiksnega prihranka ker ma cenejše zavarovanje, cestnino in je brez tehničnega prva 4 leta
-kolko bi dal za servise starega avta je neznanka. ampak je ziher mel vse potrošne materiale razen gum dotrajane. da bi vse preventivno zamenjal bi bilo minimum 1k eur in še zmer bi kej falil. Al pa bi se vozil dokler kej ne crkne.
Moja poanta je da sem zračunal da me novi avto lahko pride ceneje ali podobno kot lasten stari. Cene rabljenih pa tudi niso bile mikavne. Najboljš je seveda če dobiš kej od sorodnika po nizki ceni.

p.s. avto (dacia sandero) se definitivno pelje slabše kot nekaj malo višjega ranga. Ni pa bistveno, če sploh kej slabši od Clio, Corsa ali podobni. Npr. VW Polo pa je že boljši. Na internetu tud ni znanih težav z njem.

naribansir ::

imel 19 let star avto, zelo malo vloženega vanj in nikoli težav z njem, samo 192kkm, ene 35kkm sem naredil jaz v 3 letih, prej ga imela mati


Isto pri meni, s tem da ko sem ga jaz začel vozit je šel menjalnik, sem ga popravu pr turbini sm se pa pol odloču da vse popravim kar crkne. Ko pogledam nazaj, mi je zelo žal. :D
Vseeno se mi zdi da ne delam dovolj kilometrov da bi ga menjal. Z vidika varnosti mogoče, saj sina prevažam v njemu in ja. :D

m0LN4r ::

solatko je izjavil:

K0l1br1 - Z enako opremo?

Oprema je povsem nepotrebna, umetno dvigovanje cene rabljenga za nekaj kar v bistvu sploh ne rabis. Potem pa vecina ljudi vzame rajsi avto z 50-100.000km vec, zato ker ma tisti drugi vec opreme, lol.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

BorutK-73 ::

mirancar je izjavil:

zavarovanje brez kaska

Brez kaska za nov avto?

Imam delni kasko na 15 let starem cliotu.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

Mislim da to počno vsi, ki se zavedajo kaj dejansko potrebujejo.

Nakup limuzine za vožnjo na delo in v trgovine je neumnost. Za ta namen kupiš malčka :)

Resnično pa razumem ljudi, ki se tedensko vozijo po več sto kilometrov v eno smer in nazaj. S prijateljem sva se v starem VW Caddyju brez vsake opreme vozila 800km v Nemčijo pogledat stroj in isti dan nazaj.

Vrat, hrbet in rit so doma govorili zase :P

solatko ::

m0LN4r - Ni pomembno ali rabiš ali ne, gre za to, da je 3 leta star avto z vso opremo, podobne cene, kot nov brez vsake opreme, kar pa ni enako vozilo, pa, če si stokrat ponoviš, da tega ne rabiš.

Golf z vso opremo je lahko vreden 40k€+, osnovni pa 12, 13k€ in to sta različni vozili, tako po performansah, kot v detaljih, samo znamka je enaka.

Če kupim limuzino staro 3-4 leta, znanega izvora in uporabnika za 20k€ (lahko ravno tako na lesing), sem kupil veliko boljši avto, kot so neka nova jajca za tak denar. Sigurno se bom vozil vsaj 10 let samo z rednimi predpisanimi servisi, narejenimi pri Francetu pod kozolcem, ki pa ima prijatelje, da mu ga za sixpack spravijo na računlanik (z vsemi možnimi skritimi okvarami) in sprintajo eventualne napake.

Primerjat Snaidero (zastareli Renault, precej šlampasto narejen) s katerim koli avtom za 10k€ (novim), je pa približno tako, kot so včasih primerjali Zastave s Fiati, oboje so bila večinoma jajca ampak Fiat je bil nekaj 10 let naprej. Imel sem fita 127S, 125S, 101 (staro 1 mesec, "vozil" dva meseca in jo prodal za 1kDEM več, kot sem dal zanjo), na srečo so se ta jajca čakala tudi po dve leti. Imel sem tudi Fiat 750/1000TC ABARTH, MINI COOPER 1750S, s temi avti smo se pač učili umetnosti vožnje, pozneje pa je šlo z malo večjimi in precej dražjimi, s tem, da nikoli nisem imel kasko zavarovanja!
Delo krepa človeka

hojnikb ::

dacia je na mal visjem nivoju, kot je bla 15, 20 let nazaj. Ni seveda top kvaliteta materialov, ampak ni to yugo iz 80tih. Je cist spodobn avto, sploh za 8 cukov.
#brezpodpisa

Raptor F16 ::

Solatko...

Pri novem avtomobilu dobiš peace of mind za predvidljivo vzdrževanje naslednjih 7 let kolikor je garancija.

hojnikb je izjavil:

dacia je na mal visjem nivoju, kot je bla 15, 20 let nazaj. Ni seveda top kvaliteta materialov, ampak ni to yugo iz 80tih. Je cist spodobn avto, sploh za 8 cukov.


Nove dacie so na nivoju malo starejših Renaultov. Manjka jim kakšna izolacija tu pa tam in mogoče boljši sedeži... ampak potem to ni več avto za 8 tisoč EUR.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

exactly. pa 4 leta star avto ma lahko kamot 200 jurjev za seboj, kar je pri nekaterih avtih ze kr obraba vitalnih delov, ki jih bos ti placal. In seveda neves, kaj se je znjim dogajal.
ce se vsak dan furas dost, pac obstaja riziko
#brezpodpisa

solatko ::

hojnikb - 4 leta star avto višjega razreda ima tudi 250kkm, pa je še vedno boljši kot nov clio ali citroen. Vozil sem jih tja do 550-600kkm, edini problem, ki sem ga doživel na cesti, je bil počen hidravlični lonec (200€ z delom), drugače pa razen rednih servisov 0.

Vedeti moraš, da so ta vozila v glavnem v službeni upotabi, da je voznik en profesionalec, ki lepo skrbi za vozilo, če prav je službeno. Glavnina voženj je po AC, tako, da je po štirih letih ravno lepo zvožen. Dve vozili sem kupil od iste firme in vozil ga je isti voznik, z obema nobenega problema, not se ni kadilo, voznik na rokah bele rokavičke, avta spedenana v nulo.
Delo krepa človeka

FTad ::

m0LN4r je izjavil:

solatko je izjavil:

K0l1br1 - Z enako opremo?

Oprema je povsem nepotrebna, umetno dvigovanje cene rabljenga za nekaj kar v bistvu sploh ne rabis. Potem pa vecina ljudi vzame rajsi avto z 50-100.000km vec, zato ker ma tisti drugi vec opreme, lol.



To je neumno posplosevanje. Saj ne ves, s kaksnim razlogom nekdo raje vzame avto z vec opreme. Tudi jaz bom naslednji avto kupil z vec opreme, z namenom, da mi bo voznja po AC udobnejsa in bom s tem manj utrujen.

Gambino ::

Nabijate eni. Avti, ki so uvoženi imajo vsaj 100k če imaš srečo, drugače pa še več skritih kilometrov. Kar pomeni, da avto, ki se tukaj prodaja v sloveniji za 100-150kkm ima najmanj 250kkm pa naprej. Takšni avti so počasi za na dinos. In ja, obstajajo avtomobili stari leto dni z 200kkm, tako v vednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Stari maček ::

TDI-ji se pri teh kilometrih ravno prav ogrejejo...nikoli ne kupim avta pod 200.000. Seveda s fuul opreme in seveda za smešno ceno. Večinoma je moj motor okoli 8 krat več vreden od avta....

St235 ::

hojnikb je izjavil:

St235 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kateri del, da se konkretna debata nanasa na R5, ne razumes ?


V bistvu se ne, je samo obupan poskus dokazovanja idiotizma, da so avtomobili pred 20 leti imeli drasticno visjo porabo.

Če bi uplinjač bila tako odlična zadeva glede porabe, bi se danes še vedno uporablala pri avtomobilih :)


In kaj bi kekec rad s tem povedal? Niti danes niti pred 20 leti avti niso imeli uplinjaca. Tako da nehaj delat bedaka iz sebe in smetit temo.

solatko ::

Gambino - Avti kupljeni v D imajo realne kilometre, šele pozneje, ko se ve, kam bodo šli, se km na željo kupca popravi. Avto iz D z 250kkm je veliko manj zguncan, kot so pri nas avti s 50kkm+.
Delo krepa človeka

Gambino ::

solatko je izjavil:

Gambino - Avti kupljeni v D imajo realne kilometre, šele pozneje, ko se ve, kam bodo šli, se km na željo kupca popravi. Avto iz D z 250kkm je veliko manj zguncan, kot so pri nas avti s 50kkm+.


To ni res. Na nobeno željo kupca se ne vrti dol. To kar naši dilerčki porihtajo. In ni res, da avto pri 250kkm ni zguncan!!! Menjalnik je zguncan, motor je zguncan, podvozje je zguncano!! Kaj misliš da švabi lepše vozijo, da so manj zguncani, smeh.

Stari maček je izjavil:

TDI-ji se pri teh kilometrih ravno prav ogrejejo...nikoli ne kupim avta pod 200.000. Seveda s fuul opreme in seveda za smešno ceno. Večinoma je moj motor okoli 8 krat več vreden od avta....



Te pravlice pripoveduj svoji babici. Potem pa vidimo te švabske zgonjene avtomobile pri nas, ki kadijo, odklaplajo DPF filtre, gume pa itak nankang, smeh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

IL_DIAVOLO ::

Takšen avto nima bit kaj zjeban, takšen avto je kot nov. Naredi se samo glavni servis, drugo se ni pretirano obrabljalo.

500k+ km brez problema.

spegli ::

Zanimivi za nakup so 250km+ in zamenjana turbina, sklopka, vztrajnik. Kot nov :)

IL_DIAVOLO ::

Fuck logic.

hojnikb ::

St235 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

St235 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kateri del, da se konkretna debata nanasa na R5, ne razumes ?


V bistvu se ne, je samo obupan poskus dokazovanja idiotizma, da so avtomobili pred 20 leti imeli drasticno visjo porabo.

Če bi uplinjač bila tako odlična zadeva glede porabe, bi se danes še vedno uporablala pri avtomobilih :)


In kaj bi kekec rad s tem povedal? Niti danes niti pred 20 leti avti niso imeli uplinjaca. Tako da nehaj delat bedaka iz sebe in smetit temo.

Pa kje je sploh govora o pred 20 leti ? Cel čas je v tem subtopicu govora o tem, kako so uplinjači inefficient. Ti pa nabijaš, kako avti niso mel več tega. Ja, no shit, kaj ima to veze s čimerkoli?

solatko je izjavil:

hojnikb - 4 leta star avto višjega razreda ima tudi 250kkm, pa je še vedno boljši kot nov clio ali citroen. Vozil sem jih tja do 550-600kkm, edini problem, ki sem ga doživel na cesti, je bil počen hidravlični lonec (200€ z delom), drugače pa razen rednih servisov 0.

Vedeti moraš, da so ta vozila v glavnem v službeni upotabi, da je voznik en profesionalec, ki lepo skrbi za vozilo, če prav je službeno. Glavnina voženj je po AC, tako, da je po štirih letih ravno lepo zvožen. Dve vozili sem kupil od iste firme in vozil ga je isti voznik, z obema nobenega problema, not se ni kadilo, voznik na rokah bele rokavičke, avta spedenana v nulo.

Mogoče boljši za vozit, ampak za vzdrževanje pa sigurno ne. To, da ti poznaš avto od prvega kilometra je večiko več vredn kot do, da ga je en švaba vozi z belimi rokavicami. In ne, niso vsi službeni avti lepo očuvani. Kakšne vidim first hand z 300kk, ki dobesedno razpadajo, ker se folku jebe.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

St235 ::

hojnikb je izjavil:

St235 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

St235 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kateri del, da se konkretna debata nanasa na R5, ne razumes ?


V bistvu se ne, je samo obupan poskus dokazovanja idiotizma, da so avtomobili pred 20 leti imeli drasticno visjo porabo.

Če bi uplinjač bila tako odlična zadeva glede porabe, bi se danes še vedno uporablala pri avtomobilih :)


In kaj bi kekec rad s tem povedal? Niti danes niti pred 20 leti avti niso imeli uplinjaca. Tako da nehaj delat bedaka iz sebe in smetit temo.

Pa kje je sploh govora o pred 20 leti ? Cel čas je v tem subtopicu govora o tem, kako so uplinjači inefficient. Ti pa nabijaš, kako avti niso mel več tega. Ja, no shit, kaj ima to veze s čimerkoli?


Ce bi bil pismen bi videl da je bilo v temi govora o razliki v porabi danes in pred 20 leti. Ker si pa manj kot polpismen pa pac dalje nakladas o uplinjacih.

hojnikb ::

ce bi malo sledil diskusijo in ne samo snifal lepilo, bi vedel da debata sega globje (R5)

lahko si pa se vedno trd kot 12 letnik in vztrajas pri svojem.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

St235 ::

Spet sodis druge po sebi? Res pomilovanja vredno.

hojnikb ::

Ko zmanjka argumentov, prileti nabor socnih zaljivk. Never change, lacni >:D

da nebomo offtopic; fork
#brezpodpisa

Raptor F16 ::

St235 je izjavil:


Ce bi bil pismen bi videl da je bilo v temi govora o razliki v porabi danes in pred 20 leti. Ker si pa manj kot polpismen pa pac dalje nakladas o uplinjacih.


No no... :D

Ravno je še ujel zamudnika.

V Forda KA prve generacije se je še vgrajeval motor z uplinjačem.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

pa pushrod motor iz 50tih, kar je bla v casu ka domena sam traktorjov pa chevy redneckov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

V Forda KA prve generacije se je še vgrajeval motor z uplinjačem.

si ziher? tole skor nebo drzal.
#brezpodpisa

tony1 ::

Tudi meni se zdi izjemno neverjetno, avto je prišel na naš trg cca. leta 1996... Morda bi bil celo EURO 2... :|

Kinjorts ::

hojnikb je izjavil:

V Forda KA prve generacije se je še vgrajeval motor z uplinjačem.

si ziher? tole skor nebo drzal.


Samo v latinski Ameriki...

donvito ::

solatko je izjavil:

hojnikb - 4 leta star avto višjega razreda ima tudi 250kkm, pa je še vedno boljši kot nov clio ali citroen. Vozil sem jih tja do 550-600kkm, edini problem, ki sem ga doživel na cesti, je bil počen hidravlični lonec (200€ z delom), drugače pa razen rednih servisov 0.

Vedeti moraš, da so ta vozila v glavnem v službeni upotabi, da je voznik en profesionalec, ki lepo skrbi za vozilo, če prav je službeno. Glavnina voženj je po AC, tako, da je po štirih letih ravno lepo zvožen. Dve vozili sem kupil od iste firme in vozil ga je isti voznik, z obema nobenega problema, not se ni kadilo, voznik na rokah bele rokavičke, avta spedenana v nulo.


Sem pa mislil, da tebi to vse kolega zrihta? >:D

solatko je izjavil:

#000 - Meni avto vedno zrihta kolega, ki se s preprodajo avtomobilov poklicno ukvarja 40+ let in mi je do sedaj še vedno zrihtal odličen, poceni (za ta rang) avto, z znano zgodovino (tudi, če je imel že 250kkm) in nikoli nisem imel problemov (tudi servisira mi v večini on, torej, če se zahebe, v bistvu sebi naredi štalo).

Cveto ::

hojnikb je izjavil:

V Forda KA prve generacije se je še vgrajeval motor z uplinjačem.

si ziher? tole skor nebo drzal.


Ka uporablja sicer staro "Kent" mašino, ki je bila zasnovana že leta 59, a od leta 92 naj bi imele tudi te mašine vbrizg.

Jaz sem že pred leti vozil Ka prve generacije in moram reči da je motor v tem avtu res zanič. Nikamor ne gre, ima čuden glas in veliko porabo. Škoda, avto je sicer simpatičen.

Če gremo nazaj na temo: koliko pa je potem sprejemljivo dati za avto? Če imam recimo pri 3500 družinskega mesečnega dohodka (od katerega je 350 danih za namene prevoza na delo), potem verjetno 10% tega (350eur, izguba vrednosti, gume, zavarovanje, servis, brez goriva) ne bi smel biti problem dati za nov, velik, udoben in predvsem zanesljiv avto (Škoda Superb 2.0 tdi)? A bi lahko dal za avto manj? Lahko, pa ne vem če želim. Lahko bi dal tudi precej več, pa ni neke hude potrebe. Pridobil bi samo na znamki in recimo moči motorja, ostalo je manj pomembno (je bil doma tudi BMW, tako da govorim iz lastnih izkušenj).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cveto ()

jernejl ::

Cveto je izjavil:

Če gremo nazaj na temo: koliko pa je potem sprejemljivo dati za avto?

Čisto odvisno od tega, koliko časa (in kilometrov) preživiš v avtu, ter od tega, koliko vrednotiš faktorje, ki jim ne moremo pripisati neke splošno veljavne vrednosti: recimo varnost, udobje, zanesljivost...
Nek enoznačen odgovor zato ne obstaja.

Če v avtu preživiš več časa, je smiseln nakup boljšega avtomobila (kar praviloma pomeni tudi večji del dohodka).
Če visoko ceniš varnost, boš gledal varnejše (in praviloma dražje) avtomobile, ter tudi za servise in gume odštel nekaj več denarja... če ti varnost nič ne pomeni, pač ne.
Podobno velja za udobje in še kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Kolega je kupil rabljenega passata, vse super, ampak na morju je spustila neka cev za 20 evrov in je čakal šlep par ur na soncu. Če bi jaz kupil takega passata in bi se to zgodilo meni z malim otrokom, bi bila prva stvar, ki jo bi naredili doma, prodaja passata in nakup nove dacie, če ne bi bilo denarja za kaj boljšega. Eno je teorija, drugo pa ko te zjebe praksa.

FTad ::

Utk je izjavil:

Kolega je kupil rabljenega passata, vse super, ampak na morju je spustila neka cev za 20 evrov in je čakal šlep par ur na soncu. Če bi jaz kupil takega passata in bi se to zgodilo meni z malim otrokom, bi bila prva stvar, ki jo bi naredili doma, prodaja passata in nakup nove dacie, če ne bi bilo denarja za kaj boljšega. Eno je teorija, drugo pa ko te zjebe praksa.


Ja in v cem je problem samo zamenjati to cev and life goes on? Saj ti ne bo spustila na vsaki voznji.

Utk ::

Ne, ne bo ti na vsaki, problem je v tem, da ne veš na kateri ti bo.
In ne, pri treh urah na 35 stopinjah z otrokom ne gre life on. Tam ga je konec.

profii ::

Dacii pa ne more ta cev počit?
Pa spet, imaš passata iz salona in od "preverjenega uvoznika, prvi lastnik direktor iz nemčije, samo 45k km, ga je zamenjal ker so mu dali poršeja v uporabo v podjetju". Katerega ima tvoj kolega?

Ganon ::

solatko je izjavil:

Gambino - Avti kupljeni v D imajo realne kilometre, šele pozneje, ko se ve, kam bodo šli, se km na željo kupca popravi. Avto iz D z 250kkm je veliko manj zguncan, kot so pri nas avti s 50kkm+.


Si že razmišljal o tem, da bi pisal pravljice? Napovedujem svetovno slavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Utk ::

profii je izjavil:

Dacii pa ne more ta cev počit?
Pa spet, imaš passata iz salona in od "preverjenega uvoznika, prvi lastnik direktor iz nemčije, samo 45k km, ga je zamenjal ker so mu dali poršeja v uporabo v podjetju". Katerega ima tvoj kolega?

Ne, na novi ne more. Kakšnih 8 do 10 let, odvisno od km, so avti zanesljivi, od takrat naprej je pač loterija. Lahko imaš srečo in poloviš napake prej ko ostaneš na cesti, lahko je pa nimaš. Lahko si pa kot nebivedu, ki menja vse po spisku, če treba ali ne, potem je tudi star avto lahko zanesljiv, ampak vprašanje če cenejši, če ne delaš tega sam.

Raptor F16 ::

profii je izjavil:

Dacii pa ne more ta cev počit?
Pa spet, imaš passata iz salona in od "preverjenega uvoznika, prvi lastnik direktor iz nemčije, samo 45k km, ga je zamenjal ker so mu dali poršeja v uporabo v podjetju". Katerega ima tvoj kolega?


Ti resno verjameš v pravljice? Uvoz takega avtomobila te potem pride več kot nakup novega v Sloveniji.

Če govoriva o dejanskih kilometrih.

Utk je izjavil:

profii je izjavil:

Dacii pa ne more ta cev počit?
Pa spet, imaš passata iz salona in od "preverjenega uvoznika, prvi lastnik direktor iz nemčije, samo 45k km, ga je zamenjal ker so mu dali poršeja v uporabo v podjetju". Katerega ima tvoj kolega?

Ne, na novi ne more. Kakšnih 8 do 10 let, odvisno od km, so avti zanesljivi, od takrat naprej je pač loterija. Lahko imaš srečo in poloviš napake prej ko ostaneš na cesti, lahko je pa nimaš. Lahko si pa kot nebivedu, ki menja vse po spisku, če treba ali ne, potem je tudi star avto lahko zanesljiv, ampak vprašanje če cenejši, če ne delaš tega sam.


Ne dramatiziraj.

Zgodovina sprememb…

««
9 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11819656 (15719) solatko
»

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22835229 (30011) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496680 (81667) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13730346 (25365) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958771 (51874) Mavrik

Več podobnih tem