» »

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

Temo vidijo: vsi
««
8 / 19
»»

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Vsaj ima prostorno hiso namesto najemniske luknje v nekem smrdljivem mestu. Vsakemu svoje. Jaz bi tudi izbral lastno streho nad glavo na lepi lokaciji, namesto potovanja po svetu.
Potovati ne maram, znamenitosti me ne zanimajo. Rajsi imam dovolj kvadratov in prostorov za sebe in se vsaj 3 druge druzinske clane, ki imajo tudi svoj prostor. Prostora nikoli ni dovolj, lahko se ga samo navadis.
Ce si samotar je zgodba seveda drugacna. Sej 90 kvadratov je dovolj za dve osebi, ki doma ne delata nicesar.


Problem je, ker so naši starši gradili ogromne bajte (v času, ko je bilo to poceni) in so mislili, da bodo vsi otroci doma živeli. Danes so pa otroci odrastli in se odselili, velike hiše je treba pa še vseeno vzdrževat.

hiša velika 90 kvadratov je 3 sobe, kuhinja in kopalnica in ogromna klet (ker je hiša podkletena), kar je za tričlansko familjo dovolj. Vzdrževanje je pa tudi konkretno cenejše od večje hiše. Že samo za gretje porabiš veliko manj.

m0LN4r je izjavil:

Kr zanimivo kako veliko kilometrov spravite eni skup v tako mali drzavici. Po eni strani razumem, saj imam v vasi primer, ki se najmanj 10x na dan pelje po vasi gor in dol, potem gre po dva sraufa v mesto, popoldan spet po dva sraufa, pa na eno pijacko itd. Ni sans da vse obavi z eno furo.


Sej se ne vozimo samo po naši mali državici. Greš na en "Tour the Balkan" do Makedonije in potem nazaj po drugi strani, pa si jih naredil vsaj 2000. Občasno zapaše se it samo skopat na Ohrid in nazaj grede domov preko Sarajeva še na ene čevape skočit.

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

solatko je izjavil:

Ne vidim smisla v novem avtomobilu...


To še ne pomeni da ga ni. Če ne bi bilo toliko goljufij pri prodaji starih avtomobilov bi bila kar dilema ali vzet nvoaga ali starega. Če nisi eden tistih ki pogosto menajva avtomobile je nov smiselna izbira. Kupiš novega katerega lepo vzdržuješ in se voziš z njim vsaj 15 let in šele nato počasi začneš razmšljati o novem. Do padca vrednosti praktično ne pride, saj ga prodaš ko je vreden pod 500€. No res je odvisno kateri rank novega kupuješ, jaz osebno preko 20k ne bi šel.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

m0LN4r ::

Kaj za boga je treba tako grozno vzdrzevat, sej je vseeno ce imas 3 prazne sobe ali 6 vecjih.
Že samo za gretje porabiš veliko manj.

Eh dej ne bluzi, tam kr ne rabis ne kuris. Sicer pa 90 kvadratov za 3 clansko familijo je samo pogojno dovolj oz. dovolj, ce ne rabis prostora. Kot receno prostora nikoli ni dovolj. V enem imas lahko homegym, v drugem glasbeni studio, v tretjem kino, v cetrtem zimsko teraso, v petem sobo za goste, sestem pisarno, sedmem pralnico, spajz, se in se... Ne gre se o tem ali so otroci doma ali ne.
Vecja hisa pomeni, da ni vse natrpano, pohistvo ob pohistvu in imas veliko zraka in gibalnega prostora. Kje sta tu se zunanja terasa, balkon, party room na podstresju in garaza in kolesarnica.
Se pa strinjam da je 90 kvadratov dovolj, ko si ze v penziji, vdovec in ti je prakticno kuhna in dnevna edini prostor, ki ga rabis.

Sej se ne vozimo samo po naši mali državici. Greš na en "Tour the Balkan" do Makedonije in potem nazaj po drugi strani, pa si jih naredil vsaj 2000. Občasno zapaše se it samo skopat na Ohrid in nazaj grede domov preko Sarajeva še na ene čevape skočit.

Vsakdanji slovenc tega ne dela, niti tisti z bajturino, niti tisti brez. V makedonijo se vozijo izjeme.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Vecja hisa pomeni, da ni vse natrpano, pohistvo ob pohistvu in imas veliko zraka in gibalnega prostora. Kje sta tu se zunanja terasa, balkon, party room na podstresju in garaza in kolesarnica.
Se pa strinjam da je 90 kvadratov dovolj, ko si ze v penziji, vdovec in ti je prakticno kuhna in dnevna edini prostor, ki ga rabis.


Garaža, zunanja terasa in balkon ni življenjski prostor, ki se šteje v teh 90 kvadratov. Terase imam nekje še 50 kvadratov (pod njo je garaža), poleg pa še vrt z vrtno hiško, kjer je žar in letna kuhinja.

Zakaj bi imel kino, telovadnico in ostale bedarije v hiši, kjer živiš sicer ne vem? To po moje rabijo zapečkarji, ki se bojijo it iz hiše. Če rabiš telovadnico, greš na fitnes. Pa imaš tam več naprav za razmigavanje kot jih boš imel lahko v eni veliki hiši. Kino doma? Sej imaš lahko ogromen TV, kaj rabiš še posebej sobo za kino. Party room (oziroma soba za goste) je v kleti, kjer je biljard, krušna peč za pice, šank in bar, ...

V glavnem 90 kvadratov življenjske površine je dovolj za življenje tričlanske družine in ni nobene gužve.

solatko ::

#000 - raje kot 20k€ za nov avto, sem dal 20k€ za 4 leta star avto višjega razreda, ki je po 4-ih letih in cca 350kkm, pri preprodajalcu, še vedno stal 7-8k€, potem pa s 400kkm zbitimi še nekaj let služil za taxi službo, saj je bil po 8-ih letih in preko 600kkm še vedno kot nov.

Eno moje vozilo ima v uporabi taxist (kupil ga je direktno od mene) 950kkm in v vsem tem času ni imel niti ene resnejše okvare, sicer pa redno servisiran. Možakar računa, da bo letos dobil značko za miljon km. Nov je stal krepko preko 100kDEM.
Delo krepa človeka

jype ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če rabiš telovadnico, greš na fitnes
V gmajno, s kolesom.

WizzardOfOZ je izjavil:

V glavnem 90 kvadratov življenjske površine je dovolj za življenje tričlanske družine in ni nobene gužve.
Eni tudi pravijo, da tašča v copatih ne sme prit, pa moram rečt, da je kvaliteta življenja z veliko družino precej višja, ker se en kup reči lahko konsolidira in imajo vsi več časa zase.

Najpomembnejša je seveda souporaba enega osebnega avtomobila, za tiste redke primere, ko je treba prevažat hladilne skrinje in pralne stroje.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

Eno moje vozilo ima v uporabi taxist (kupil ga je direktno od mene) 950kkm in v vsem tem času ni imel niti ene resnejše okvare, sicer pa redno servisiran. Možakar računa, da bo letos dobil značko za miljon km. Nov je stal krepko preko 100kDEM.


To je pravilen pristop. Avto je treba do konca izkoristit. Pri 350k se avto prave znamke šele dobro ogreje za vožnjo.

zobnik ::

Eni dajejo za avte, drugi za drage večerje in žurke, tretji vsako leto 2 poštena dopusta (na dopust lahk greš tud v Italijo, Dolomite, sam nekateri pač grejo za 1 mesec na drug konec sveta pa dajo tam 3 jurje), četrti kupujejo redno modno kolekcijo itd.

Se pa meni zdi, da pri tej ponudbi avtov bi lahko vsake tiste stare kripe pod l.00 zapeljal na odpad al pa pustil doma in si kupil za jurje mal novejši in predvsem varnejši avto.

Netrunner ::

solatko je izjavil:

#000 - raje kot 20k€ za nov avto, sem dal 20k€ za 4 leta star avto višjega razreda...


Za nekoda ki se spozna na avtomobile ok, zame kot laika pa je nov boljša izbira saj na avte se ne spoznam in me lahko hitro prinesejo okrog. Ne poznam pa nobenega fanatika ki bi se dovolj spoznal in mi lahko zagotovil da je nek rabljen avto dejansko dober in da ni miljon prikritih napak zadaj.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

m0LN4r ::

Je kje kaka statistika prodaje elektro vozil v sloveniji in evropi?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

solatko ::

#000 - Meni avto vedno zrihta kolega, ki se s preprodajo avtomobilov poklicno ukvarja 40+ let in mi je do sedaj še vedno zrihtal odličen, poceni (za ta rang) avto, z znano zgodovino (tudi, če je imel že 250kkm) in nikoli nisem imel problemov (tudi servisira mi v večini on, torej, če se zahebe, v bistvu sebi naredi štalo).
Delo krepa človeka

Netrunner ::

@solatko => jaz nimam takega kolega, zato mi je avto brez zgodovine in garancijo bolj mikaven.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Furbo ::

Ja pri garanciji pač plačaš stroške servisa že ob nakupu, pa če jo potem rabiš ali ne.
Ampak to so bile že itak narejene psihološke raziskave, da ko kupiš nekaj za 10 jurjev se ti dodaten jurček ne zdi veliko, če ga daš posebej, pa ogromno. In na to foro pade ogromno folka.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

-Kai- ::

Predprejšnji avto, ki sem ga kupil, je bil puntek za 400€. Tudi za njim sem imel majhen avto, s katerim sem v 6 letih izgubil na servisih in vrednosti vozila okrog 3000€ (redni servis delam na avtu vsako leto, ne glede na kilometre). No, pred dobrim letom pa sem imel prometno nesrečo znotraj naselja, kjer se mi zaradi spleta okoliščin in sreče ni zgodil nič hujšega(trk je bil v bok, ampak na srečo v sprednje kolo). Od takrat dalje sem spremenil filozofijo in dal več za avto. Sam šel v Nemčijo po njega in sem za tri leta star avto s stroški uvoza dal 38% vrednosti novega avta.
Če bi za takšen denar pri nas kupoval nov avto, bi dobil solidno opremljenega focusa.

solatko ::

#000 - Imam celo dva taka, saj sem drugega pridobil, ko je postal moja stranka z računalniki. Sicer pa greš k preprodajalcu, ki se ukvarja tudi z mehankarijo in se zmeniš kaj bi rad in za koliko denarja, verjemi, da je večina teh, še kako seznanjena z vsemi novejšimi fintami, saj od tega živijo.

-Kai- saj to je bistvo tega, o čemer govorim jaz, samo zame to naredi kolega, traja pa včasih tudi pol leta, da najde na evropskih tleh vozilo, ki je b.p..
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Kaj ce bi ti kolegu rekel, da nam naj vsem zrihta take b.p. avte?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Macketina ::

Je kdo delal računico za avto na firmo? Plačaš boniteto, ampak obesiš pa na podjetje cel kup stroškov (benz, gume, zavarovanje, vinjeta, servisi).

Po spominu se je ena firma ukvarjala tudi s tem da si izbral avto in plačeval kot firma samo nek najem, ki je šel direkt v stroške, brez amortizacije.

Ijus ::

Gagarin je izjavil:

a velja tudi če voziš avto za 40K lahko bi pa za 300k?


hahaha

sorry
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

St235 ::

Macketina je izjavil:

Je kdo delal računico za avto na firmo? Plačaš boniteto, ampak obesiš pa na podjetje cel kup stroškov (benz, gume, zavarovanje, vinjeta, servisi).

Po spominu se je ena firma ukvarjala tudi s tem da si izbral avto in plačeval kot firma samo nek najem, ki je šel direkt v stroške, brez amortizacije.


mešaš dve stvari. Eno je uporaba službenega vozila v privatne namene. To ti lahko omogoči vsak delodajalec. % vrednosti vozila (odvisno od starosti) se ti potem šteje kot boniteta (laično rečeno - na papirju izgleda da imaš toliko višjo plačo), kar se ti potem pozna pri dohodnini. Dobiš lahko tudi gorivo. Zadeva je top, ker odpadejo popolnoma vsi stroški vozila. Samo delodajalci tega seveda ne bodo dajali delavcem za tekočim trakom.

Drugo pa je operativni leasing, kjer podjetje vzame avto pravzaprav v "najem". Mesečno se plačuje strošek avtomobila in to je to. Ponavadi je na koncu možen odkup.

Matko ::

Macketina je izjavil:

Je kdo delal računico za avto na firmo? Plačaš boniteto, ampak obesiš pa na podjetje cel kup stroškov (benz, gume, zavarovanje, vinjeta, servisi).

Po spominu se je ena firma ukvarjala tudi s tem da si izbral avto in plačeval kot firma samo nek najem, ki je šel direkt v stroške, brez amortizacije.


Odvisno od:
vrednosti avtomobila
starosti
prevoženih letnih km (tako službenih, kot privatnih)
kaj je v interesu tebi in kaj firmi

Razlika je med finančnim in poslovnim najemom (leasing).

korenje3 ::

-valvoline- je izjavil:

Revolucija pri zmanjsanju onesnazevanja se je zgodila l.92-95 z uvedbo katalizatorjev euro1 in euro2. Napredek pri zmanjsanju izpustov od euro2 naprej je prakticno 0. Avto z 100kkm+ z euro 6 svinja podobno ce ne enako k euro2 z 100kkm+.
Pri varnosti revolucija se je zgodila l.96-97 z uvedbo zmeckljivih con in abs, z izboljsavami in napredka vrhunec je dosezen l.2002-2003 pol pa naprej prakticno nobenega omembe vrednega napredka vec.


Ne nor. Današnji avtomobili imajo vsaj 30% manjšo porabo (predvsem tisti z močnejšimi motorji) glede na avtomobile iz leta 2002. S tem povezano tudi manjše onesnaževanje okolja.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

solatko ::

m0LN4r - Večina preprodajalcev se samo s tem ukvarja, samo, da za kolege rezervirajo res dober avto ali pa ga po želji poiščejo na evropskem trgu. Kako prideš do takega kolega je pa vpračanje enako kot, kako najti prijatelja. Zadeve namreč špilajo dvostransko - jaz tebi, ti meni, drugače pa si stranka, kateri bo poznavalec tega trga zrihtal dobro mašino za določeno nadomestilo - recimo 10% od vrednosti. Seveda to ne gre v enem tednu, je pa nekje okviren čas za poiskat vozilo po želji do treh mesecev do enega leta.

Point je pač v tem, da se vozilo, ki je res vredno svoje cene, veliko lažje proda za precej višjo ceno in ti kolega v bistvu zrihta zadevo v lastno zgubo, ki jo pa pač pokrije s protiuslugami ali pa tudi ne. Velikokrat za prijatelja naredimo kaj v lastno izgubo.
Delo krepa človeka

Stari maček ::

korenje3 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Revolucija pri zmanjsanju onesnazevanja se je zgodila l.92-95 z uvedbo katalizatorjev euro1 in euro2. Napredek pri zmanjsanju izpustov od euro2 naprej je prakticno 0. Avto z 100kkm+ z euro 6 svinja podobno ce ne enako k euro2 z 100kkm+.
Pri varnosti revolucija se je zgodila l.96-97 z uvedbo zmeckljivih con in abs, z izboljsavami in napredka vrhunec je dosezen l.2002-2003 pol pa naprej prakticno nobenega omembe vrednega napredka vec.


Ne nor. Današnji avtomobili imajo vsaj 30% manjšo porabo (predvsem tisti z močnejšimi motorji) glede na avtomobile iz leta 2002. S tem povezano tudi manjše onesnaževanje okolja.

Ne piši bedarij. Poraba je popolnoma enaka že 20 let.
https://poraba.com/average_car.php?sear...

IL_DIAVOLO ::

Odvisno, kak gledas. Tiste vrednosti, ki jih daje racunalnik ali realne :D

matobeli ::

Res je, včasih smo na roko bolj točno zračunali kot pa danes kažejo avti, praviloma itak vsi kažejo manj.

Kar smo pridobili napredka z aerodinamiko smo ga zjebali z dodatno težo.

V resnici je poraba ostala skor enaka, ampak vozimo udobnejše in varnejše avte.

Edini omembe vreden napredek bo _mogoče_ mazdin skyactive x ki bo glede na delovanje nek hibrid med dizlom in bencinarjem.

Vse ostalo je v resnici samo tunanje.

Veselinko ::

Furbo je izjavil:

Ja pri garanciji pač plačaš stroške servisa že ob nakupu, pa če jo potem rabiš ali ne.

Vedno vse plačaš, tako ali drugače. Je pa dejstvo, da bolj mirno spiš z avtom, ki ima daljšo kot pa krajšo garancijo. Je pač j..., če se kaj razleti in moraš plačati z lastnega žepa.

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

Res je, včasih smo na roko bolj točno zračunali kot pa danes kažejo avti, praviloma itak vsi kažejo manj.

Kar smo pridobili napredka z aerodinamiko smo ga zjebali z dodatno težo.

V resnici je poraba ostala skor enaka, ampak vozimo udobnejše in varnejše avte.

Edini omembe vreden napredek bo _mogoče_ mazdin skyactive x ki bo glede na delovanje nek hibrid med dizlom in bencinarjem.

Vse ostalo je v resnici samo tunanje.


Nope, poraba je padla več kot za 50% pri večjih mašinah. Ko sem imel tam okoli leta 1995 2500ccm motor v avtu, je bila poraba med 18 in 22 litrov, danes je pa za 3600ccm med 8 in 10 litrov.

matobeli ::

No pa dej kakšen link da boš potrdil tvoje trditve, da vidimo s kakšnimi garami nas to šponaš.

kr3ten ::

Pa ne pozabite. Skupna predvidena vrednost servisov, ki so v sklopu garancije, je že zajeta v prodajni ceni avtomobila. Tako da, je garancija podoben marketinški trik, kot popusti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kr3ten ()

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

No pa dej kakšen link da boš potrdil tvoje trditve, da vidimo s kakšnimi garami nas to šponaš.


Preveri jeep-e. Cherokee, grand cherokee, wrangler

matobeli ::

A to misliš na XJ-a? Ameriški dizajn iz '83, ostala ameriška šara ni dost boljša, vključno z raznimi suburbani.

Zdej pa še obrazloži kako točno je to lahko reprezentativen avto za svet ki ni amerika?

Evo enega drugega: BMW 840/850 (e31), poraba vse od švoh 12 pa do dobrih 18.

Novejši nemški avto z tolk veliko, sicer močnejšo, mašino je recimo Audi S8, poraba? švoh 12 do dobrih 18

jype ::

Sem spada tale video:

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

A to misliš na XJ-a? Ameriški dizajn iz '83, ostala ameriška šara ni dost boljša, vključno z raznimi suburbani.

Zdej pa še obrazloži kako točno je to lahko reprezentativen avto za svet ki ni amerika?

Evo enega drugega: BMW 840/850 (e31), poraba vse od švoh 12 pa do dobrih 18.

Novejši nemški avto z tolk veliko, sicer močnejšo, mašino je recimo Audi S8, poraba? švoh 12 do dobrih 18


Dejmo drugače:
Renault 5 in kasneje Twingo. R5 (1.4) je žrla 8 litrov, twingo 5 litrov (največ sem naredil z avtom okoli 900km z enim tankom - tank je bil 40 litrov) Danes twingo pije koliko? 3 litre?

Utk ::

Ne, r5 je žrla 5,5, twingo 5, novi pa tudi ne kaj dost pod 5. Razlika je, ampak minimalna. Katrca, z zasnovo mašine iz začetka 60ih let, je komot vozila z okoli 5 na relacijah.

WizzardOfOZ ::

R5 je žrla mogoče po regionalkah 5.5 litra, če si vozil 70. Vsak dan 80 km avtoceste v eno smer je pa žrla 8 litrov, tvingo pa še vedno samo 5 pri istem načinu vožnje. Imel sem oboje in vozil sem se 80km v eno smer v službo vsak dan, pa vem koliko sem prišparal na gorivu, ko sem prešaltal iz R5 na Twinga.

Utk ::

Lahko bi pa tudi petko malo porihtal. Pod istimi pogoji ni šans, da je trošila 2-3 litre več.

matobeli ::

korenje3 je izjavil:

Današnji avtomobili imajo vsaj 30% manjšo porabo (predvsem tisti z močnejšimi motorji) glede na avtomobile iz leta 2002. S tem povezano tudi manjše onesnaževanje okolja.


The Renault 5 became the best-selling car in France from 1972-1986


Honda Civic 1.4 (90KM) '90 cca 7l
Honda Civic 1.4 (101KM) '18 cca 6.5l

Napredek!

matobeli ::

Stari maček je izjavil:


Ne piši bedarij. Poraba je popolnoma enaka že 20 let.


Vsem ki omenjate katrce in ameriške terence iz začetka '80.

Govorili smo o porabi zadnjih 20 let, max 30. Nismo govorili o oldtimerjih.

Gambino ::

Avto se kupi nov ali od znanega prodajalca, vse ostalo je loterija!!!

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Lahko bi pa tudi petko malo porihtal. Pod istimi pogoji ni šans, da je trošila 2-3 litre več.

seveda trosi vec, ce ima pa se frgazer. Razn ce zadevo v nulo stunas za dolocen usecase, je ferg hopeless zadeva za ekonomijo.
#brezpodpisa

St235 ::

hojnikb je izjavil:

Utk je izjavil:

Lahko bi pa tudi petko malo porihtal. Pod istimi pogoji ni šans, da je trošila 2-3 litre več.

seveda trosi vec, ce ima pa se frgazer. Razn ce zadevo v nulo stunas za dolocen usecase, je ferg hopeless zadeva za ekonomijo.


jao, in koliko avtov po letu 2000 ima frgazer?

hojnikb ::

renault petka, o kateri je govora, ima se vedno fergazer.
#brezpodpisa

St235 ::

jap, teh so po letu 2000 naredil na milijone. Res relavantno za to debato in trditve, da se v zadnjih 20 letih poraba ni bistveno spremenila.

hojnikb ::

kateri del, da se konkretna debata nanasa na R5, ne razumes ?
#brezpodpisa

Utk ::

R5 1,4 je imel elektronski vbrizg. Pa nima veze, katrca je imela fergazer, pa ni zato nic vec kurila od petke. Samo slabse je sla.

hojnikb ::

lepse bi blo videt graf porabe v sodovisnosti teze avta. tam se sele vidi napredek v porabi samga motorja. kaj ti nuca 20% bolj ucinkovit motor, ce vse to izgubis na racun teze in emisijske opreme.
#brezpodpisa

matobeli ::

Sej načeloma ne bi bil tak kunšt to izvest, sam verjetno spiritmonitor nima glih free dostopne baze.

Ti pa pomaha učinkovitejši motor toliko da lahko sabo furaš več varnostnih in z udobjem povezanih delov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

hojnikb ::

drugace povedano, ce bi razvoj motorjev obstal na nuli, bi poraba kvecjemu sla samo gor na racun teze in emisij...
#brezpodpisa

Stari maček ::

Veselinko je izjavil:

Furbo je izjavil:

Ja pri garanciji pač plačaš stroške servisa že ob nakupu, pa če jo potem rabiš ali ne.

Vedno vse plačaš, tako ali drugače. Je pa dejstvo, da bolj mirno spiš z avtom, ki ima daljšo kot pa krajšo garancijo. Je pač j..., če se kaj razleti in moraš plačati z lastnega žepa.

Za moj avto dobiš komplet motor za 400 €, tako da se mi sladko jebe, če se mašina razleti danes ali pa jutri.
««
8 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817710 (13773) solatko
»

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22832683 (27465) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45490211 (75198) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13728503 (23522) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955485 (48588) Mavrik

Več podobnih tem