» »

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

Temo vidijo: vsi
««
6 / 19
»»

m0LN4r ::

Ampak odplacan nov ane, enako fotr (vsaj 3) enako jst, enako sestra.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

Webmojster je izjavil:

GizmoX je izjavil:

Sem šel preverit moje stroške za Hyundai i30 '09, od 2011 do 2018 (7 let):

5.000€ avto (kupil za 9.000€, prodal za 4.000€)
2.360€ zavarovanje
1.200€ servis, deli, tekočine
810€ registracija, tehnični, ceste, itd.
740€ vinjeta
720€ gume
10.830€ skupaj, 1.550€ na leto. Dokaj drago:|

Če bi takrat kupil novega, bi ga kupil za 13.000€, prodal pa za 5.000€, skupaj 8.000€.
Novi bi me torej prišel 3.000€ dražje, kot pa 2 leti rabljen avtomobil.
Avtomobil pa praktično enak (le 2013 bil izredno na servisu, a to bi bil tudi v primeru novega, pa nekaj tehničnih pregledov manj bi bilo - drobiž).


Kar se pa tiče originalnega vprašanja:
Že 2011 sem bil razvajen - lahko bi kupil manjši avtomobil z manj opreme, pa sem zaradi malih otrok raje kupil večji avto. Pa imel je še avtomatsko klimo, ter pomik 4 stekel na tipko - luksuz.:)


A bencin je pa zastonj? Bo kar še kakega jurja zraven na leto.


A nov avto gre pa na ljubezen in objeme? Gorivo je pri tej primerjavi precej irelavantno, ker drastičnih razlik v porabi med primerljivimi avtomobili ne bo.

m0LN4r je izjavil:

Ampak odplacan nov ane, enako fotr enako jst, enako sestra.


In kaj če je odplačan nov? A si sploh pogledal kaj je v vprašanje v temi al kar tako malo nabijaš v tri dni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

m0LN4r ::

Zato pa kdor kupuje danes nov avto, naj kupi elektricnega.
In kaj če je odplačan nov? A si sploh pogledal kaj je v vprašanje v temi al kar tako malo nabijaš v tri dni?

Seveda, to da se z minimalcem ne da kupiti avta in prisparati hkrati.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

St235 ::

m0LN4r je izjavil:

Zato pa kdor kupuje danes nov avto, naj kupi elektricnega.
In kaj če je odplačan nov? A si sploh pogledal kaj je v vprašanje v temi al kar tako malo nabijaš v tri dni?

Seveda, to da se z minimalcem ne da kupiti avta in prisparati hkrati.


aha, no vsaj vemo da si nepismen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

m0LN4r ::

Vas problem, ce niste zadovoljni z novim avtom za 13-14k, ker pa je avto za 80k prevec % letnega budgeta, rajsi vzamete staro razpadajoco garo.
Ze celo temo samo na to nakazujete. Vsi, ki jih jst poznam so si avte odplacali prvi dan, noben ne placuje krede. Tisti, ki pa furajo lizing niso tisti s povprecno placo, ampak tisti visje.
Samo kaj ko vi premalo "navadnih" ljudi poznate iz realnosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

A so tablete popustile?

tvoj problem je da poznaš preveč ljudi iz "realnosti". Veš če slišiš glasove v glavi to še ne pomeni, da imajo prav.

Kje sem trdil, da je 80% ene letne plače preveč za nakup vozila? Strošek vozila se gleda skozi njegovo celotno življenjsko obdobje, pri čemer si samo ti tako neumen, da kot edini strošek vidiš strošek nakupa.

drugače pa novemu avtu za 13k nič ne manjka, razen tega, da kupiš praktično enak avto star tri leta za 8k. Pri dražjih vozilih so razlike še toliko bolj drastične. Lahko bi vozil novega pasata za 20-25% osebnega dohodka, ali pa rabljenega za 10% osebnega dododka. Razlika je samo v tem, da bom v 60 letih menjal 2 avtomobila več in da bom vozil v povprečju par let starejši avto. Pa da bom 40-50k EUR lahko porabil za kaj drugega kot kup pleha pred hišo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Old Spice ::

Bi si lahko brez večjega problema kupil kakega od novih SUV modelov prestižnih znamk. Namesto tega sem imel do pred kratkim Clio-ta 2008 letnik. Sedaj pa imam služben avto za 13k. Dnevno, med tednom, delam 100-150km. Avto služi namenu. Seveda bi tak za 40k imel več dodatkov, ampak dejansko dodatki ne odtehtajo cene. Vidim pa med kolegi in znanci predvsem 2 finančna koncepta:

1) Kupiš kar si lahko privoščiš (in plačaš z denarjem on day 1). Edina izjema, ki odtehta posojilo je nakup nepremičnine.
2) (Pre)dober avto na lizing, telefon na obroke z naročnino, prenosnik na razrezano ceno v Big Bangu, hrano na MasterCard, zavarovanje za avto na obroke, dodatno naročnina na par spletnih servisov (da res ob nakazilu plače ne ostane nič)

m0LN4r ::

St235 je izjavil:

A so tablete popustile?

tvoj problem je da poznaš preveč ljudi iz "realnosti". Veš če slišiš glasove v glavi to še ne pomeni, da imajo prav.

Kje sem trdil, da je 80% ene letne plače preveč za nakup vozila? Strošek vozila se gleda skozi njegovo celotno življenjsko obdobje, pri čemer si samo ti tako neumen, da kot edini strošek vidiš strošek nakupa.

drugače pa novemu avtu za 13k nič ne manjka, razen tega, da kupiš praktično enak avto star tri leta za 8k. Pri dražjih vozilih so razlike še toliko bolj drastične. Lahko bi vozil novega pasata za 20-25% osebnega dohodka, ali pa rabljenega za 10% osebnega dododka. Razlika je samo v tem, da bom v 60 letih menjal 2 avtomobila več in da bom vozil v povprečju par let starejši avto. Pa da bom 40-50k EUR lahko porabil za kaj drugega kot kup pleha pred hišo.

Ti se lahko igras rusko ruleto z rabljenimi avti, drugi se pa pac ne. Mene to ne pusti mirno spati, odkar sem se opekel s starimi avti. Pa strosek se niti ni tak problem, problem je cas, ki ga zgubljam in zivci z obiski delavnic itn. Kaj ko te ravno takrat pusti avto na cedilu, ko ga najbolj rabis ?! Brezveze. Sem moral doziveti to 3x na dveh razlicnih avtih, ne hvala. No sicer pa ti dam prav, da se moj izracun v tujini ne da prenesti v slovenijo, ker so stvari drugacne, bolj neugodne za nove avte in drazje za stare avte.
Seveda je tudi treba lociti, da nekateri imate avte samo boljkone za okras po mestu in enkrat za na morje. To ni isto, kot avto s katerim se vozis po snegu in ledu, po makadamih, goricah, njivah, po vseh opravkih po podezelju, transportiras vse zivo, da nimas casa niti spucat avto, hkrati pa imas tudi najblizjega mehanika 20km vstran.
Nebi vedel, ce nebi imeli. Avta stara okol 6-7 let, en je zjahan, da bi si mislil da je 10 let star, drugi pa zgleda 3 leta mlajsi, kot je dejansko.
Razpon uporabe je lahko gromozanski in pri nakupu ne ves teh stvari. Lahko ti tudi povem kako se pozna razlika na avtu, ce ga 6 let vozis po lepi regionalki ga imas v topli garazi, nato ga pa vozis 6 let po mariborskih luknjah in stoji pozimi in poleti zunaj. Razliko opazis sele, ko se potem vsedes nazaj v podoben avto doma, ki se vozi izkljucno po lepi regionalki.

Kar se teme tice, nakup rabljenega do 2000 je ena skrajnost, nakup novega nad budgetom je druga skrajnost. Vecina ljudi je tam vmes, ker nekaj pretirano novih in prestiznih avtov na nasih cestah ni za videt, vsaj tak imam obcutek, ko pridem dol ca. 3-4 leta zamika po timelajnu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Crossfire ::

m0LN4r je izjavil:

Vecina ljudi je tam vmes, ker nekaj pretirano novih in prestiznih avtov na nasih cestah ni za videt, vsaj tak imam obcutek, ko pridem dol ca. 3-4 leta zamika po timelajnu.

Dude, avtov višjega srednjega in spodnjega višjega je ogromno. Znači A6, Q8, X5, merkle, arteon r-line...ima se, može se, nema se, glumi se.

m0LN4r ::

Crossfire je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Vecina ljudi je tam vmes, ker nekaj pretirano novih in prestiznih avtov na nasih cestah ni za videt, vsaj tak imam obcutek, ko pridem dol ca. 3-4 leta zamika po timelajnu.

Dude, avtov višjega srednjega in spodnjega višjega je ogromno. Znači A6, Q8, X5, merkle, arteon r-line...ima se, može se, nema se, glumi se.

To se ti samo zdi, ker ostalih ne vidis. Jaz pridem na vsake 3 mesce domov in grem cez MS, MB, Celje, Lendavo, pogojno po trojanske krofe in dol do Novega Mesta, pa bi rekel, da je vecina avtov tam okol 2014 (ja to je ze 4 leta staro), potem imas se en kup avtov izpred 2010 in nekako izenaceno tistih zelo starih z zelo novimi. Seveda upostevaj, da ti novi avto bolj pade v oci, kot ostali in se ti to zdi, ker samo to gledas. Potem pa pogledas po parkiriscih, ko so ljudje na sihtu, ne tisti, ki se cez dan furajo naokoli, pa vidis se vedno en kup starih cliotov, golfov, polotov, aster, skod, pasatov, cors, lagun, sharanov, meriv, 206tk, stare a3je, oh pa meganov itn. ampak tebi ostane v spominu tist X5 in arteon r-line, ker sta ti potegnila pozornost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GizmoX ::

matobeli je izjavil:

Moj prejšnji avto je bil za 2200eur, star 13let, imel je 6 airbagov, abs, esp, pomoč pri zaviranju, avtomatska klima, šipe, bose ozvočenje, ogrevane zice, xenon velik prtljažnik in še kaj. cena novega je bila 28.000eur
Kateri avto pa je bil to? Koliko časa si ga uporabljal?

Webmojster je izjavil:

A bencin je pa zastonj? Bo kar še kakega jurja zraven na leto.
850€ letno. Smo bolj malo vozili.
Strošek energenta se med avtomobili ne razlikuje prav dosti. Cena tega, da avto stoji, pač.
No, vse dokler en ne privleče na plano Nissan Leaf-a, to pa potem spremeni računico. :)

Uuu, 3 leta star VW e-up se dobi za 15.000€. Letno prišparaš 80% na energentu, 100€ na letnih dajatvah, pa npr. še 100€ na servisu. Letno torej 1.000€. Kdaj se splača?>:D
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Stari maček ::

Res me zanima, koliko avtomobilov od tistih, ki zagovarjate nakup novega avta, ste dejansko njegov lastnik. Ne banka ali leasing hiša....
Ker pač delam na takem mestu vem, da 90 % avtomobilov takih frajerčkov ni lastniških.

Crossfire ::

A6 2014, dobro opremljena je še vedno 20k plus...ogromno je tudi avtomobilov, ki si jih navedel, vendar je vzorec višjega oz. srednjega višjega razreda precej eskaliral v zadnjih 5 letih.
Dobro nam gre, ta hip, v prihodnosti zna biti pa slika tudi drugačna.

St235 ::

Uuu, 3 leta star VW e-up se dobi za 15.000€. Letno prišparaš 80% na energentu, 100€ na letnih dajatvah, pa npr. še 100€ na servisu. Letno torej 1.000€. Kdaj se splača?

pri novih tam okol 150k kilometrov, če drugi minusi (domet, polnilnica v garaži) niso deal breaker.

m0LN4r ::

Crossfire je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Vecina ljudi je tam vmes, ker nekaj pretirano novih in prestiznih avtov na nasih cestah ni za videt, vsaj tak imam obcutek, ko pridem dol ca. 3-4 leta zamika po timelajnu.

Dude, avtov višjega srednjega in spodnjega višjega je ogromno. Znači A6, Q8, X5, merkle, arteon r-line...ima se, može se, nema se, glumi se.
Citiram:

Po podatkih statističnega urada je bila leta 2016 povprečna starost osebnega avtomobila pri nas 9,9 leta, kar je bolje od evropskega povprečja. A tudi v Sloveniji se povprečna starost iz leta v leto viša.

Ajd reciva, da je povprecna starost 10-11 let. Se vidi, da gledas samo nove avte.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zobnik ::

2 mesca nazaj smo kupil megana l.01, 4x airbagi, avto čist brez rje, zavorne ploščice in en zglob se bo menjal, drugih težav ni vidt.
Cena avta: 400 evrov pa nove gume gor.

Avto je varen, saj ni to kak škoda izped 25let al pa golf2.

Stari maček ::

Ko te stisneta dva šleperja ni varnega avta.

zobnik ::

mi na AC nikol ne hodmo

m0LN4r ::

Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zobnik ::

seveda časi gredo naprej in tehnika tudi.

m0LN4r ::

Mja, plus minus 3 metre je lahko truplo ali zivljenje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zobnik ::

varnostna razdalja, ne vem kdaj boste spoznal da naše ceste niso za vozit tako kot v Italiji po starih cestah....tam 100-120 vozjo po regionalni, probaj vozit Lesce-Jesenice 120 ne vem boš prej z avtom na bližnjem drevesu pristal kot v jarku.

kixs ::

m0LN4r je izjavil:

Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.


Po moznosti je bila se oddaja iz leta 2005. Potem pa primerjas avte letnik 1985 in 2005 :lol: Ni pa grozne razlike med letniki 2005 in 2019.

KAVINSKY ::

m0LN4r je izjavil:

Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.


Tu je precej več faktorjev. Up nima niti tone in fizika pravi, da se lažja vozila prej ustavijo. Potem je tu še starost gum.

zobnik ::

in stanja podvozja, končnike, roke, amortizerji.

Bellzmet ::

kixs je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.


Po moznosti je bila se oddaja iz leta 2005. Potem pa primerjas avte letnik 1985 in 2005 :lol: Ni pa grozne razlike med letniki 2005 in 2019.


Tole je 17 let razlike:


Bistvena (življenje/smrt) razlika.

-valvoline- ::

Eno pozabljate, novi in novejsi avti so precej slabse kakovosti primerjano z njihovimi predhodniki. Zadnji kakovostni avti so narejeni tm do l.2005 odvisno znamke. Enako velja tudi za prestizni razred.

kixs ::

Bellzmet je izjavil:

kixs je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.


Po moznosti je bila se oddaja iz leta 2005. Potem pa primerjas avte letnik 1985 in 2005 :lol: Ni pa grozne razlike med letniki 2005 in 2019.


Tole je 17 let razlike:


Bistvena (življenje/smrt) razlika.


Sej pravim. Od letnika 2005 naprej - da je bil takrat nov model!

Bellzmet ::

Kako misliš nov model? So vsi avto proizvajalci imeli nov model leta 2005 ali kako?

m0LN4r ::

kixs je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.


Po moznosti je bila se oddaja iz leta 2005. Potem pa primerjas avte letnik 1985 in 2005 :lol: Ni pa grozne razlike med letniki 2005 in 2019.

Dvomim, ker so UP GTI review naredili po izidu 2017

Statisticno je vedno menj mrtvih v avtih, nekaj bo na tem, da v novem avtu lazje prezivis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kixs ::

Bellzmet je izjavil:

Kako misliš nov model? So vsi avto proizvajalci imeli nov model leta 2005 ali kako?


Kot si me citiral, sem dejal da ni grozne razlike med modelom iz leta 2005 in 2019. Ti si dal primerjavo iz 1998 in 2015. Vecji napredek pri varnosti je med 1998 in 2005, kot pa 2005 in 2019.

m0LN4r je izjavil:

kixs je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.


Po moznosti je bila se oddaja iz leta 2005. Potem pa primerjas avte letnik 1985 in 2005 :lol: Ni pa grozne razlike med letniki 2005 in 2019.

Dvomim, ker so UP GTI review naredili po izidu 2017

Statisticno je vedno menj mrtvih v avtih, nekaj bo na tem, da v novem avtu lazje prezivis.


Tega tudi nobeden ne zanika. Se posebej, ce gledas Slovenijo po tem, ko je bila uvedena vinjeta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

m0LN4r ::


Kot si me citiral, sem dejal da ni grozne razlike med modelom iz leta 2005 in 2019. Ti si dal primerjavo iz 1998 in 2015. Vecji napredek pri varnosti je med 1998 in 2005, kot pa 2005 in 2019.

Mas ti tut kak video?

Kot si me citiral, sem dejal da ni grozne razlike med modelom iz leta 2005 in 2019. Ti si dal primerjavo iz 1998 in 2015. Vecji napredek pri varnosti je med 1998 in 2005, kot pa 2005 in 2019.

Vinjeta nima nobene veze. Avti so boljsi.
Predstavljaj si, ko bo vsak lolek imel brake assist in ACC, stevilo nesrec se bo se bolj drasticno znizalo. Edino se stari avti brez tega se bodo drugim v rit zaletavali.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kixs ::

A res?

Komentiraj ta graf:



Vinjeta je bila uvedena s 1.7.2008. Bos rekel, da so od 2009 naprej vsi vozili samo nove avtomobile?

Se posebej, ce ves, da je povprecna starost avta pri nas cca 10 let.

m0LN4r ::

Lahko mi kazes ta graf, ampak vinjeta stem nima veze. Pokazi graf, ki razcleni koliko nesrec je bilo na AC in koliko izven AC. Ce ze isces povezave, kaj pa ce ni vinjeta:
A1 - Pesnica - Slivnica - 10,5 km - 2009
A2 - Pluska - Ponikve - 7,6 km - 2009
A2 - Ponikve - Hrastje - 7,2 km - 2009
A2 - Peračica - Podtabor - 2,4 km - 2010
A4 - Gruškovje MMP - državna meja - 0,6 km - 2008
A4 - Slivnica - Draženci - 19,8 km - 2009
H4 - Razdrto - Vipava (Rebrnice) - 8,7 km - 2008/2009
H5 - Koper - Izola - 5,1 km - 2009
H5 - Izola - Jagodje - 3,3 km - 2009
HC - Gorišnica - Ormož - 10,4 km - 2010
HC - Ptuj - Markovci - 5,5 km - po letu 2010
HC - Markovci - Gorišnica - 5,6 km - po letu 2010


Povprecna starost avtov je danes 10 let. Okol 2009 je bila povprecna nizja okol 8 let, torej vecina avtov je ze imela ABS, ASC in ESP.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Če ni vinjeta, kaj pol je?

m0LN4r ::

Prelomnica je danes dobis ze Brake assist in ACC v avtih pod 15k (ljudski avti npr. Polo), cez 10 let bos lahko rekel isto, ko bos gledal isti graf leta 2030 in bo pri 2020 drasticno padlo na 30-40...
S katero vinjeto bos povezal takrat?

Utk je izjavil:

Če ni vinjeta, kaj pol je?

Povprecna starost avtov je danes 10 let. Okol 2009 je bila povprecna nizja; okol 8 let, torej vecina avtov je ze imela ABS, ASC in ESP, sa so bili to plusminus avti iz leta 2000-2002. Ce ze posplosujemo.
Tako kot bo leta 2030 gledano nazaj za 10 let, imel povprecno vsak avto ACC in BA, polek ABS, ESC, itn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Oprosti, ampak ti si debil. V treh letih se je število mrtvih razpolovilo. To je nemogoče, tudi če bi v treh letih zamenjali cel vozni park za avte z vsemi radarji, ki obstajajo. Pa nismo. Zamenjalo se je kakih 15 procentov avtov v tem času, največ. In zakaj potem stagnacija naslednjih 10 let.
2009 večina niti novih ni imela esp-ja, kaj šele na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Ja v treh letih so ljudje cudezno zaceli zaradi vinjete preziveti v nesrecah.
Daj meni debilu se graf: stevilo nesrec/stevilo mrtvih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Nekaj so še pomagale dodatne nove avtoceste, ki so se takrat odprle.

klemenSLO ::

Evo za moj primer:amortizacija avta takole na hitro za 10 let.

nakupna vrednost 23000
pričakovana vrednost ob prodaji čez 10 let 5000
zavarovanja kasko + obvezno 3600 600 6 let kasko
zavarovanje obvezno 1200 300 4 leta le obvezno
gume 1200 2 kompleta po 4 gume
servisi 2000 200 10 let
skupaj stroški - prodajna vredsnot 26000
217 mesečno

Dal sem zanj več kot sem mislu dat prvotno. (vinjet/bencina ne štejem ker se cca isto na kateremkoli avtu (ne štejem električnega))
Če maš plače 1000 je to lakho že veliko... če maš 2... pa niti ni več toliko. je pa preveč :)
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

m0LN4r ::

Seveda so pomagale, je pa pomagalo tudi to in vse stem povezano:



Ker nemores rect, da se je 50% folka spakiralo na AC in cudezno znalo tudi na AC primerno vozit, ker tudi tisti ki so se zaleteli so vsaj pogosteje preziveli. Nima veze kje se razkantas, z avtom iz 1992 ali 2002 bo sigurno razlika, ze pr polnem zaviranju pred trkom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kixs ::

m0LN4r je izjavil:

Ja v treh letih so ljudje cudezno zaceli zaradi vinjete preziveti v nesrecah.
Daj meni debilu se graf: stevilo nesrec/stevilo mrtvih.



m0LN4r ::

Oh ja, med 2006 in 2008 pa so imeli samomorilska nagnjenja, brez pasu po AC v 95 letnik vozu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Ker nemores rect, da se je 50% folka spakiralo na AC in cudezno znalo tudi na AC primerno vozit, ker tudi tisti ki so se zaleteli so vsaj pogosteje preziveli.

Poglej samo rast prodaje vinjet v prvih letih. Ja, pol folka je šlo na avtoceste, dobesedno. Sploh če bi upošteval prevožene kilometre. Danes več nikomur ne pade na pamet, da bi šel na morje po stari cesti. Ali pa iz Ljubljane v Maribor. Takrat je bil pač to kar strošek.

kixs ::

m0LN4r je izjavil:

Oh ja, med 2006 in 2008 pa so imeli samomorilska nagnjenja, brez pasu po AC v 95 letnik vozu.


Hotel si graf, imas ga... pa se kar ti ni vsec...

m0LN4r ::

To mi je jasno, jasno pa mora biti tudi to, da tisti ki so se po letu 2008 razkantali so z vecjo verjetnostjo preziveli. Ce danes pride do veriznega trcenja na AC zaradi megle, bo za faktor X manj smrtnih zrtev, kot ce bi prislo do veriznega trcenja 10 let nazaj in to upostevajoc gostejsi promet danes. Prvic, avti boljse zavirajo drugic avti imajo boljse luci.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kixs ::

Tega noben ne zanika...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Utk ::

Ampak med 2007 in 2010 ni 10 let, ampak 3. V tem času se je prodalo cca 150,000 avtov. Kakih 15% vseh. Od teh 150,000 je morda 50,000 imelo esp, nič več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Ja sej ABS so prodajali v malih jajckih ze od 2001 (Polo 6N/6N2 je bil poceni avto z ABSom, pa se airbagi so bli brez doplacila), to je 6 let pred 2007
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kixs ::

ABS si imel lahko ze 10 let prej... ampak to niti ni pomembno. Avti so konstukcijsko med leti 2000 in 2005 najbolj varnostno napredovali. Kar je najbolj pomembno, ko se enkrat zaletis.
««
6 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11819657 (15720) solatko
»

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22835229 (30011) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496681 (81668) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13730347 (25366) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958771 (51874) Mavrik

Več podobnih tem