Forum » Na cesti » Kamionisti
Kamionisti
Daliborg ::
Vidim, da si v mednarodnem transportu zato imaš samo eno sliko šoferjev pred seboj...če bi bil še inland bi videl še drugo plat...
Tudi lokalne ali inland transporte organiziram. Tu se zgodba ponovi, slabi šefi kateri ne podučijo dobro šoferje. Ker roko na srce da fizično delaš, voziš in se potem še z administracijo ukvarjaš je zame brutalno in se sam tega ne bi loteval. Ti bom zaupal da se veliko ukvarjam z avio-prevozi kjer moramo skoraj povsod organizirati inland transporte in dajemo nekatere prevoze izključno določenim šoferjam bodisi zaradi zahteve stranke ali pa zaradi občutljivosti blaga/dokumentacije.
Glede na to da omenjaš skenerje dobro vemo da se tega poslužujejo večina kurirskih služb za klasične dobave imamo še vedno dostavnice in verjemi če ti jaz dam par takih skenerjev v roke da ne boš takoj vedel kaj moraš naresti, ker to pač ni neka stvar s katero se vsakodnevno srečaš ali jo najdeš v gospodinjstvu. Pa da ne omenjam kako so teli bogi kurirji naloženi in koliko vrat na dan obišče, se mi prav smilijo.
Edit:
Se moram popraviti glede tega vprašanja:
ali je šofer seznanjen s tovorom? V praksi je večinoma niso. V teoriji pa so ker jim vse lepo piše kakšna vrsta tovora je.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daliborg ()
Likalnik ::
Skenerji morajo biti...ker imaš gor podpise in vse podatke....fizičnih dokumentov je vedno manj in je vse samo še računalniško. Se strinjam..takoj ne bom vedel...tudi jaz tega ne zahtevam od šoferja....šoferju pokažem kako se dela s skenerjem...ga pošlem na teren in ne pričakujem od njega, da bo 100%...v parih dne se bo pa že navadil.
tudi mi za določene stranke uporabimo določene šoferje...ker ima pač več pik v glavi in mu lahko bolj občutljivo blago lažje zaupaš...
res pa je tako kot si rekel....inland šoferji so nabasani z robo do stropa...tam samo šteje, da ima čim več vrat za obdelat.
tudi mi za določene stranke uporabimo določene šoferje...ker ima pač več pik v glavi in mu lahko bolj občutljivo blago lažje zaupaš...
res pa je tako kot si rekel....inland šoferji so nabasani z robo do stropa...tam samo šteje, da ima čim več vrat za obdelat.
HappyPills ::
tovornjakak ki gre max 100km/h ti je pobegnil na avtocesti?( Pokličes policijo poveš relacijo in ga po naslednjem odcepu ustavijo) Kako te je pribil če praviš da ti je samo levo stran avtomobila poškodovalo?( logično bi bilo da bi bila desna stran poškodovana kamor te je pribil). Smatram, da si mu priletel z večjo hitrostjo kot samo 100km/h, ker s tako majhno brzino še penzionerji ne vozijo po AC po desnem pasu.
Pa tovorjnaki imajo tako velike cerade/kabine in napise, da razen če si barvno/delno slep, težko spregledaš.
lp.
Seveda sem poklical policijo (seveda ne isto sekundo, saj sem se zaradi velike verjetnosti naleta, obtičal sem namreč na prehitevalcu, moral prej še prevlečt na odstavni pas). Ko je policija pršla po ene 30ih minutah sem tovornjak opisal po najboljših močeh, bil je tak s cerado, gor je imel napisano nekaj v hrvaščini (se ne spomnim več od tega je 20 let :)): Policija ga nikoli ni našla, zakaj nevem. Kje sem napisal da mi je samo levo stran poškodovalo. Pravim, da mi je levo stran odluplo stran čist, avto je seveda bil butnen tudi iz desne ter delno tudi levo spredaj saj nisem priletel čist z bokom ampak mal pod kotom pol me je pa z bokom nabilo v ograjo.
Nisem rekel da sem peljal 100 km/h. Sem pa po moji oceni z eno tako hitrostjo priletel v ograjo. Peljal sem verjetno okoli 130. Kamiondžija me je pač spregledal, verjetno sem mu bil v mrtvem kotu in je mal bolj sunkovito zapeljal na prehitevalca ter me butnil. Je pa vsakmu jasno, da ne rabiš velik pri takih hitrostih, da v lastnem avto postaneš samo še potnik.
Pezde je bil sam zato, ker se ni ustavil ostalo je pač nesreča.
HappyPills je izjavil:
Mene je en tak tovornjakar na AC spregledal, ko sem ga prehiteval, zavil na prehitevalca in me pribil v zaščitno ograjo. Ker sem s 100 na uro letel v ograjo nisem mel časa gledat registrske tko da je nisem videl in je možakar pobegnil. No ja nasrečo mi je sam levo stran avtomobila odlupl men in kolegu ni blo nič.
Nehaj lagat in pojdi na tramvaj.
Zakaj teje stisnil v ograjo, če te že je, je druga zgodba, ki bi te opisala , kot egoista, ki nima tolerance do večjih, počasnejših in manj okretnejših v prometu.
Dejstvo nam kaže, da je ravno to nauvečji psihološki problem voznikov osebnih vozil.
Tudi njihov odnos do peščev in ko!esarjev nam to dokazuje.
Prehitevanje je zgodba, ki nam o vozniku tovornjaka pove vse.
Primer,ko se težji, po ravnini hitrejši(+1-4km/h) kamion spravi prehitevat od Brezovice do Loga in si nabere 200m prednosti do vrhniškega klanca, kjer pa prazen počasnejši leti mimo čez klanec z nespremenjeno hitrostjo in si tam pridobinekaj km prednosti.
Jaz pravim, da sta med počasnim medsebojnim prehitevanjem vedno kriva oba voznika, zakaj?
Tisti, ki prehiteva se zaveda, da rine z glavo čez zid, ker ima manjšega in ga ta kompleks ovira v vsakdanjem življenju in drugi, ker tišči tempomat do kraja, ker si misli, da tisti z manjšim mu pa ja ne bo sral v življenju, nezavedajoč se, da ima še manjšega od tistega , ki ga prehiteva.Enostavno bi kliknil tempomat za nekaj km/h manj za čas, ko ga nekdo prehiteva in bi vse steklo brez problemov in nihče ne bi bil nestrpen.
Način prehitevanja voznikov osebnih vozil pa rajši ne bi komentiral, ker to je pa znanstvena fantastika.
lol :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HappyPills ()
solatko ::
Sploh te ni občutil, če te samo dregne s strani, ti kot voznik pa bi lahko predvideval, da bo to naredil, saj se je že pred manevrom pomikal proti sredini. Kamion ni osebni avto, ki ti butne ven na parih metrih, rabi več časa in počasnejše manevre, če obrne sunkovito, mu v naboljšem primeru samo zanese prikolico, lahko pa ga celo prevrne.
Ko si videl da rine proti tebi si enostavno zamrznil, namesto, da bi znižal hitrost.
Ko si videl da rine proti tebi si enostavno zamrznil, namesto, da bi znižal hitrost.
Delo krepa človeka
Daliborg ::
@jureflux
Nevem če imajo tovornjaki kaj mrtvih kotov razen pod oknam, ker se poslužuje izključno ogledal katera pokrivajo mnogo večje vidno polje kot pa pri osebnih vozilih, no priznam za 20 let nazaj nevem kakšne so imeli.
Ampak vseeno sreča da si odšel le s takimi posledicami.
lp
Nevem če imajo tovornjaki kaj mrtvih kotov razen pod oknam, ker se poslužuje izključno ogledal katera pokrivajo mnogo večje vidno polje kot pa pri osebnih vozilih, no priznam za 20 let nazaj nevem kakšne so imeli.
Ampak vseeno sreča da si odšel le s takimi posledicami.
lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
facepalm ::
Sploh te ni občutil, če te samo dregne s strani, ti kot voznik pa bi lahko predvideval, da bo to naredil, saj se je že pred manevrom pomikal proti sredini. Kamion ni osebni avto, ki ti butne ven na parih metrih, rabi več časa in počasnejše manevre, če obrne sunkovito, mu v naboljšem primeru samo zanese prikolico, lahko pa ga celo prevrne.
Ko si videl da rine proti tebi si enostavno zamrznil, namesto, da bi znižal hitrost.
se zgodi tudi to, da nepricakovano zapelje na prehitevalni pas.
ravno prejsnji mesec sem se vozil proti LJ. med nanosom in postojno sem po prehitevalnem prehiteval kolono 4ih ali 5ih tovornjakov. hitrost cca 130/140kmph po stevcu. kadar sem dohitel predzadnji tovornjak (bil vzporedno s kolesi priklopnika), je ta meni nic, tebi nic zavil "vame". resil sem se z zaviranjem. ce bi imel nekoga za ritjo, bi prislo do veriznega trcenja.
long story short.. kljub pozornosti in predvidevanju, se najdejo taki talenti, ki ti polepsajo dan:)
SaXsIm ::
Mene pa zanima nekaj drugega, recimo da ti s kamiona (prikoličarja), ki vozi razsuti tovor, kljub pokritemu tovoru, prileti kamen ker voznik kamiona ni dovolj dobro očistil pred izvozom. Ti na avtocesti kasiraš kamen v šipo, šipa poči. Imaš v takšnem primeru pravico voznika kamiona terjati za škodo? Ali pa v zimskem času, ko ti iz neočiščenega kamiona na avto prileti ledena plošča. Ima kdo kakšne izkušnje s tem, kako dokazovati škodo? A ti koristi edino dashcam? Sledi v primeru prijave policiji kazen vozniku kamiona?
SaXsIm
solatko ::
Napišeš kraj,čas,registrsko kamiona in opis dogodka - prijaviš na PP in obvestiš zavarovalnico, potem se rešuje preko zavarovanja kamiona.
Meni je pred leti priletel kamen izpod kolesa SCT-jevega in ni bilo problemov.
Meni je pred leti priletel kamen izpod kolesa SCT-jevega in ni bilo problemov.
Delo krepa človeka
Spxy ::
Glede na to da so vozniki tovornjakov poklicni vozniki bi pričakoval temu primerno vožnjo, pa so na žalost tam tam z vozniki osebnih avtomobilov.
Pika na i ::
HappyPills je izjavil:
ker se ni ustavil ostalo je pač nesreča.
Mogoče sploh vedel(občutil) ni, da te je oplazil, ti si bil za 40 tonca ena navadna mušica.
Imejte to v glavi, v karšnihkoli avtomobilih že ste.
matobeli ::
A vate se zaletavajo kilske mušice?
To da ni vedel pomeni da ni gledal v svoja velika ogledala ko je prehiteval.
To da ni vedel pomeni da ni gledal v svoja velika ogledala ko je prehiteval.
Pika na i ::
:) Saj veš kaj sem mislila.
Si dostikrat rečem - ob neumnosti avtomobilistov - kako so lahko tako nespametni, nerazumni v odnosu do tovornjaka.
V primeru nesreče (naj bo krivda od enega ali drugega), skoraj vedno hudo nasrka avtomobilist.
Na enem tv programu so imeli oddajo - preiskovali so prometne nesreče, ugotavljali krivde. Tako bežno se spomnim - motorist in tovornjak, zavijala sta oba, oplazil ga je z zadnjim delom. Ni ga niti videl, niti ni čutil, da bi se kaj zgodilo. Ni pobegnil (so ugotovili), le zares ni vedel, da se je karkoli zgodilo.
Si dostikrat rečem - ob neumnosti avtomobilistov - kako so lahko tako nespametni, nerazumni v odnosu do tovornjaka.
V primeru nesreče (naj bo krivda od enega ali drugega), skoraj vedno hudo nasrka avtomobilist.
Na enem tv programu so imeli oddajo - preiskovali so prometne nesreče, ugotavljali krivde. Tako bežno se spomnim - motorist in tovornjak, zavijala sta oba, oplazil ga je z zadnjim delom. Ni ga niti videl, niti ni čutil, da bi se kaj zgodilo. Ni pobegnil (so ugotovili), le zares ni vedel, da se je karkoli zgodilo.
MisterM ::
Bo kar držalo, motorist je za tovornjak kot mušica, sploh pa se motoristi na AC pred prehitevanjem tovornjakov mnogokrat spravijo v mrtvi kot.
XLapse ::
danes, nekje 200 metrov po temu ko sem šel od doma. TAKOJ KAMJON ČEZ ČRTO. Speljal ovinek ko bedak. Te prosim človek jaz tega ne bom gledal.
da bi se le dalo brez te vožnje ko vidiš take!
da bi se le dalo brez te vožnje ko vidiš take!
alien technology
Spxy ::
:) Saj veš kaj sem mislila.
Si dostikrat rečem - ob neumnosti avtomobilistov - kako so lahko tako nespametni, nerazumni v odnosu do tovornjaka.
V primeru nesreče (naj bo krivda od enega ali drugega), skoraj vedno hudo nasrka avtomobilist.
Na enem tv programu so imeli oddajo - preiskovali so prometne nesreče, ugotavljali krivde. Tako bežno se spomnim - motorist in tovornjak, zavijala sta oba, oplazil ga je z zadnjim delom. Ni ga niti videl, niti ni čutil, da bi se kaj zgodilo. Ni pobegnil (so ugotovili), le zares ni vedel, da se je karkoli zgodilo.
Ko bi se pešči in kolesarji zavedali da so v takšnem odnosu do avtomobilov. Prednost ali ne, za življenje gre. In ja se strinjam da bi se morali vozniki avtomobilov zavedati da so šibkejši udeleženci v prometu v primerjavi s tovornjaki. Vozniki tovornjakov pa da so močnejši in bili posledično bolj pazljivi, pa na žalost temu ni tako.
49106 ::
This. CPP ne potrebujemo, prednost naj ima tisti, ki je močnejši.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: FormerUser ()
Spxy ::
HappyPills je izjavil:
Tega bo eden tako pod gume dobil da bo joj.
To je on in ta video redno uporablja za provokacijo.
HappyPills ::
Kakšna provokacija neki lol, avto al pa bus bodo že poklepal njega bodo pa pač spral iz ceste in iz gum.
SaXsIm ::
Pomojem na to itak računa. Verjetno gre video direktno na cloud, zadaj pa ima plačanega kakšnega odvetnika, ki bo naredil celo gonjo, tako da bo tisti, ki ga bo zgazil, vzorčni primer za obračun z objestnimi vozniki. Ker ko gledaš tale video, ne moreš spregledati slabega odnosa do kolesarjev in površin, ki so jim namenjene.
SaXsIm
Invictus ::
Šoferji, ne stojte ali vozite po kolesarski...
Bo vsem lažje...
Bo vsem lažje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Jaz vozim tam, kjer je plac. Če ljudje, ki so opravili vozniško usposabljanje ne znajo prebrat črt, narisanih na tla, potem meni, ki sem kot pamž zgolj dobil pildek, da nisem retarded in zato lahko kolesarim po prometu, zagotovo ni treba upoštevati nobenih predpisov.
Če kdo verjame, da se motim, me lahko poizkusi prepričat, da je milijon dvesto mrtvih na leto, kolikor jih pobijejo vozniki motornih vozil, primerljivo z manj kot eno smrtno žrtvijo, ki jo umorijo vsi ostali udeleženci v prometu.
Če kdo verjame, da se motim, me lahko poizkusi prepričat, da je milijon dvesto mrtvih na leto, kolikor jih pobijejo vozniki motornih vozil, primerljivo z manj kot eno smrtno žrtvijo, ki jo umorijo vsi ostali udeleženci v prometu.
Pika na i ::
facepalm ::
spet to predalckanje ljudi..
ni vazno ali je pesec, kolesar, avtomobilist ali voznik avtobusa. idiot je idiot in to ostane tudi ko popoldne presede iz avtomobila na kolo. le odgovornost je manjsa.
ni vazno ali je pesec, kolesar, avtomobilist ali voznik avtobusa. idiot je idiot in to ostane tudi ko popoldne presede iz avtomobila na kolo. le odgovornost je manjsa.
jype ::
facepalm ::
seveda da ne, vendar tudi kot voznik skiroja bi pazil, da ne vozim v mrtvem kotu tovornjaka oz, da bi mu skocil pred vozilo zato, ker pac imam prednost.
pozrem svoj ego in omilim posledice napak drugih udelezencev v prometu. tudi drugi so ze kdaj prispevali k temu, da ni bilo posledic zaradi mojih napak.
pozrem svoj ego in omilim posledice napak drugih udelezencev v prometu. tudi drugi so ze kdaj prispevali k temu, da ni bilo posledic zaradi mojih napak.
jype ::
Sam imam drugačno filozofijo. Kar se mene tiče, so vsi koti vedno mrtvi in nikoli te nihče ne vidi.
Odkar tako vozim, se še nisem dotaknil drugega vozila ali pešca.
Odkar tako vozim, se še nisem dotaknil drugega vozila ali pešca.
facepalm ::
..nato si ugotovil, da velja isto za rampe:) joke:)
sej ne kritiziram tvojega nacina voznje. bi ga opisal kot "hiperaktiven" nacin voznje. opazujes okolico in isces "luknje" kam zapeljat. vmes predvidevas manevre ostalih udelezencev. svignes mimo, dokler te ostali sploh opazijo, si ze mimo. na kolesu to funkcionira, drugje malo manj:)
sej ne kritiziram tvojega nacina voznje. bi ga opisal kot "hiperaktiven" nacin voznje. opazujes okolico in isces "luknje" kam zapeljat. vmes predvidevas manevre ostalih udelezencev. svignes mimo, dokler te ostali sploh opazijo, si ze mimo. na kolesu to funkcionira, drugje malo manj:)
jype ::
na kolesu to funkcionira, drugje malo manj:)Ja, saj zato kombijev nikoli nisem vozil na enak način, pa osebnih avtomobilov tudi ne. Šleparja mi k sreči še ni treba, a glede na to, kako se za varnost v prometu skrbi z vedno bolj tankom podobnimi osebnimi avtomobili, bo prej ali slej prišel dan, ko bo to nujno.
No, morda ne ravno šlepar, mora bit hibrid, da je ekološki.
HappyPills ::
Ti s tako vožnjo in neupoštevanjem pravil riskiraš predvsem svoje življenje, ostali pa zgolj pleh. Če ti je ta tradeoff vredu. So be it.
jype ::
HappyPills je izjavil:
riskiraš predvsem svoje življenje,Ne, ravno obratno je. Varujem ga, ker je levji delež povoženih biciklistov in pešcev tistih, ki so predpise upoštevali.
Pika na i ::
HappyPills je izjavil:
riskiraš predvsem svoje življenje,Ne, ravno obratno je. Varujem ga, ker je levji delež povoženih biciklistov in pešcev tistih, ki so predpise upoštevali.
Nehaj nakladat. A te rampa ni ničesar naučila?
Spxy ::
Jaz vozim tam, kjer je plac. Če ljudje, ki so opravili vozniško usposabljanje ne znajo prebrat črt, narisanih na tla, potem meni, ki sem kot pamž zgolj dobil pildek, da nisem retarded in zato lahko kolesarim po prometu, zagotovo ni treba upoštevati nobenih predpisov.
Če kdo verjame, da se motim, me lahko poizkusi prepričat, da je milijon dvesto mrtvih na leto, kolikor jih pobijejo vozniki motornih vozil, primerljivo z manj kot eno smrtno žrtvijo, ki jo umorijo vsi ostali udeleženci v prometu.
Če bi na kolesih malo bolj pazili nase bi bila ta številka manjša.
Furbo ::
danes, nekje 200 metrov po temu ko sem šel od doma. TAKOJ KAMJON ČEZ ČRTO. Speljal ovinek ko bedak. Te prosim človek jaz tega ne bom gledal.
da bi se le dalo brez te vožnje ko vidiš take!
Eh, vožnja preko črte je nacionalni šport, le da tovornjak morda včasih res ne more drugače, za osebne pa ni opravičila, pa vsi to počno.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
jype ::
jype ::
Seveda življensko. Tudi čelado nosim, da jim ne bodo kaj utrujali, da nisem pazil, ko me bo povozil šlepar.
Bistveno je itak to, da fizika velja za vse enako in so prometni predpisi popolnoma odveč, glede na to, da se jih ni mogoče držati in ostati živ.
Bistveno je itak to, da fizika velja za vse enako in so prometni predpisi popolnoma odveč, glede na to, da se jih ni mogoče držati in ostati živ.
Zgodovina sprememb…
- predlagala izbris: Pika na i ()
jype ::
Štiri zavarovalnice, ena od njih mislim da posluje tudi v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- predlagala izbris: Pika na i ()
louser ::
Kolk je v tujini zavarovalna doba?
A je ista omejitev kot pri naših (tam 25let)?
Imaš kaka priporočila?
Ne bi mi bilo škoda teh 10 jurjev za kaj zanesljivega.
A je ista omejitev kot pri naših (tam 25let)?
Imaš kaka priporočila?
Ne bi mi bilo škoda teh 10 jurjev za kaj zanesljivega.
Zgodovina sprememb…
- predlagala izbris: Pika na i ()
r3dkv1c4 ::
Tovornjakarjev tako ali tako v nekaj letih ne bo več, tako da je razmišljanje o tem, kako jih strožje kaznovati, nesmiselno.
To pa lahko prbije samo nekdo kateri je kamion videl samo iz avtomobila ven, ko ga je prehiteval.....ta način dostave kot je sedaj bo definitivno našo generacijo preživel.....mogoče, če bodo malo zmanjšali vse skupaj in dali kamione na železnice...kar podpiram, vendar imam občutek, da bo vse skupaj predolgo trajalo, da bi mi to doživeli.
Daj ti nam, nevednežem, razloži, kako b( ti dal kamione na vlak?
Ta film bi pogledal, četudi bi moral tisti dan vzet dopust.
Rad bi videl, kako bo kamion pripeljal hlode na žago sredi hoste.Nekako dvomim, da ta kamjon po avtocesti prehiteva druge kamjone.
Seveda dvomiš, če pa nimaš najmanjše blage veze o transportu, kaj šele o premostitveni poti hlodov.
Spravi se na kolo in nehaj pametovat o transportni panogi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
jype ::
Seveda dvomiš, če pa nimaš najmanjše blage veze o transportu, kaj šele o premostitveni poti hlodov.Skratka, popolnoma prav imam. Hvala za potrditev.
Spravi se na kolo in nehaj pametovat o transportni panogi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 49106 ()
r3dkv1c4 ::
Seveda dvomiš, če pa nimaš najmanjše blage veze o transportu, kaj šele o premostitveni poti hlodov.Skratka, popolnoma prav imam. Hvala za potrditev.
Spravi se na kolo in nehaj pametovat o transportni panogi.
Še 1x si se zmotil, nimaš prav.
Si pa še dodatno potrdil svojo neznanje, pa čeprav egoistično misliš, da veš, pa ne veš.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
Dokaži svoj prav.
Meni ni potrebno, ker ti lahko vsi prevozniki potrdijo moje navedbe.
To, da glumiš trolla na st-ju, nam pa ni potrebno dodatno razlagat.
Meni ni potrebno, ker ti lahko vsi prevozniki potrdijo moje navedbe.
To, da glumiš trolla na st-ju, nam pa ni potrebno dodatno razlagat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
korenje3 ::
Uporabiniki avtocest velikokrat naletimo na živce parajoč pojav: kamion prehiteva kamion in prehitevanje traja več minut. Nam se zdi to seveda nesmiselna praksa, vredna domiselnih kletvic, blendanja na vse možne načine in nazorne gestikulacije. Kakorkoli, mene zanimajo razlogi, dejanski razlogi, zakaj se to počne. Prihranek goriva? Lovljenje časa na tahometru? Dolgčas za volanom?
Seveda bi bil najbolj vesel komentarjev poklicnih kamionistov, iz prve roke! Res bi rad razumel razloge!
Ps: ko ste sami v avtu, ali vam grejo ta prehiyevanja na živce?
mene moti samo to da v "rush hour" urah prehitevajo kar je z zakonom prepovedano. Ker že tako vsi vozijo po prehitevalnem času prihaja zardi tega do zastojev.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
solatko ::
Do zastojev prihaja zato, ker so vsi na prehitevalnem pasu, čeprav ne prehitevajo nikogar. Namesto, da bi se vsak umaknil desno, ko prehiti vozilo, se drži na levem pasu še naslednje 3 km, ker vidi pred seboj skupino tovornjakov, pa mu je težek manever it na prehitevalni pas, ko je potrebno.
Tako se dogaja, da na desnem voznem pasu, prehitevajo tiste na prehitevalnem, kar je z zakonom prepovedano, tako kot vožnja po prehitevalnem pasu.
Tako se dogaja, da na desnem voznem pasu, prehitevajo tiste na prehitevalnem, kar je z zakonom prepovedano, tako kot vožnja po prehitevalnem pasu.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 18721 (15135) | feryz |
» | Prepoved prehitevanja tovornjakom na avtocesti A1 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7062 (4747) | feryz |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22602 (19299) | Utk |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123867 (100889) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48611 (44006) | solatko |