Forum » Na cesti » Formula 1 2019
Formula 1 2019
Scorpy84 ::
springfield je izjavil:
Albon pa leclerc sta trcila.
Ni Albon trcil s Sainzom?
Ja imas prav, ceprav je zgledalo da je z leclercom ampak na onboard kamere sainza se vidi da je sel v njega.
abyssus ::
springfield ::
Kaj se sploh ukvarjate z njim? Some ko Ferrariju ne gre, prileze is svoje luknje in zali Italijane.
Tilen88 ::
Gambino sploh ni navijač Mercedesa. On je samo hater Italijanov. XD Ko ferrari zmaguje se pa skriva v jami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
BT52 ::
Plus je bilo ocitno, da je ob veliko visji temperaturi asfalta proti kvalifikajam Ferrari ni mogel spravit gum v delovanje. Pa naj si tole bo zaradi aero ali kinematicnega dela zaradi grbin je pogon zadnji krivec.
Gambino ::
je izjavil:
A makaronarje so pa dobili, kako so goljufali z motenjem merilca pretoka. Tole je realna hitrost ferrarija letos, vse ostale zmage pa verjetno zgoljufani, cisto italijansko, nimaš kaj.
A imaš kakšen vir za to trditev?
Boš videl na naslednji dirki. Sicer pa jim je Verstapen lepo povedal, da so goljufi. Tud Hemiju se čudno zdi. In enako pravijo pri Rb-ju in Mercedezu.
::
Ja, nekaj je na temu, sem malo prebral. RB je zahteval od FIA-e razjasnitev teh zadev, FIA je odgovorila, da naj tovrstni sistemi ne bi bili legalni. Prebral sem zelo na hitro, šlo se je pa za to, da se pretok goriva meri le v časovnih intervalih in da naj bi Ferrari prilagodil pretok le v času merjenja. Toliko na hitro, niti ne vem, če je vir zanesljiv.
springfield ::
AMuS je isto porocal, ampak bolj RB ribari, nimajo pojma, kaj dejansko Ferrari dela. So pa to zaceli, ker je Ferrari potrdil pravila za leto 2021. Do zdaj so RB, Mercedes in Ferrari skupaj bili proti.
Kar se pa tice Maxa, je pa idiot, da vecjega ni. Brez dokaza javno obtozi goljufanja. Baje se je Binotto kasneje oglasil pri Hornerju, kjer so padale tudi groznje s tozbo.
Kar se pa tice Maxa, je pa idiot, da vecjega ni. Brez dokaza javno obtozi goljufanja. Baje se je Binotto kasneje oglasil pri Hornerju, kjer so padale tudi groznje s tozbo.
TOP ::
To kar zdaj ima Ferrari in kaj ne brez dokazov je brez veze,ker tudi Merdžo nekaj ima,drugače toliko hitrejši vsa leta je mal čudno,bo že prišlo ven,čez par let.Je pa res čudno Ferrari kar na enkrat na tej dirki ni imel nobene hitrosti,celo Redbull veliko bolši,kot oni to je mal čudno res.Je pa dejstvo na en krog imajo nek čudežen gumb in ogromna hitrost na dirki pa ne morejo prehiteti nobenega in potem se komentatorja dereta,ko rečejo Vetlu ali Lecleru,da imajo polno moč,kot da bi imela NOS sistem in ostali ne.In še ko ima Ferrari res pravo hitrost pa zajebejo tile Paštašutarji na komandnem pultu,bi rablu da dajo kakega Angleža tam,da tole mal poštima,ker tem Makaronarjem ni nič jasno.
billy ::
Če je res "to" bistvo ferarija in je zadnja dirka posledica odstranitve "tega", lahko drugo sezono kar preskočimo in lojzu čestitamo za še en naslov.
springfield ::
In še ko ima Ferrari res pravo hitrost pa zajebejo tile Paštašutarji na komandnem pultu,bi rablu da dajo kakega Angleža tam,da tole mal poštima,ker tem Makaronarjem ni nič jasno.
Pa dobro kaj vsi anti-Ferraristi imate IQ 20, da morete zalit Italijane? Ko bi vsaj izvirni bli...
In mimogrede, glavni Ferrarijev strateg je Spanec.
Vazelin ::
Ja, Mercedesovim strategom je biti lahko pametem z avtom, ki ima daleč najboljši race pace
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
pirlo ::
Gambino ::
Strokovnjaki že govorijo, da naj bi Ferrari z goljufijo pridobil cca 70HP. FIA bo začela merit pretok nakljucno, tako da italjani ne bodo mogli več goljufati.
pirlo ::
broken/link ::
strokovnjaki. a kavč strokovnjaki? strokovnjaki za bullshitanje?
naslednjič ko omenjaš take rumene novice, daj zravn še povezavo do vira. bo bolj kredibilno vse skp izpadlo.
RB je pa vedno obvladal nastopanje v medijih.
naslednjič ko omenjaš take rumene novice, daj zravn še povezavo do vira. bo bolj kredibilno vse skp izpadlo.
RB je pa vedno obvladal nastopanje v medijih.
Predator X ::
Zgleda da je ferrari res nekaj imel. Drugače nebi bilo take razlike.
Edino kar me moti je bahrain.
Edino kar me moti je bahrain.
Gambino ::
Strokovnjaki že govorijo, da naj bi Ferrari z goljufijo pridobil cca 70HP. FIA bo začela merit pretok nakljucno, tako da italjani ne bodo mogli več goljufati.
Lol. Kot da zdaj ne merijo. RB, ki so najbolj glasni, so edine ujeli do sedaj z goljufanjem.
Ne sedaj ni bilo merjenje naključno temveč na nek interval.
Gambino ::
broken/link je izjavil:
strokovnjaki. a kavč strokovnjaki? strokovnjaki za bullshitanje?
naslednjič ko omenjaš take rumene novice, daj zravn še povezavo do vira. bo bolj kredibilno vse skp izpadlo.
RB je pa vedno obvladal nastopanje v medijih.
Povsem jasno je, da je Ferrari naredil nekaj v zvezi s pretokom goriva, ki gre za napajanje agregata. Novi predpisi merijo hitrost dotoka goriva v naključnem času, Ferrari pa je to izkoristil pri nizki hitrosti. To mi je bilo razloženo in težko verjamem, je pa res. Glede na moč je ta presežek goriva zagotavljal približno 70 konjev. To očitno ni vplivalo samo na najvišjo hitrost, ampak tudi ne predvsem na pospeške in posledično na aerodinamiko. Morda je bolje, da so to odkrili zdaj in ne na drugi dirki sezone. V nasprotnem primeru bi bila vsaka dirka borba med obema Mercedesoma, prvim in drugim, in le Verstappen bi jim lahko sledil. Peter Windsor (www.formulapassion.it) LINK
springfield ::
Ce bi imel Ferrari 70 konjev manj, Vettel ne bi startal iz prve vrste. Ravno za kvalifikacije so govorili, da ima Ferrari najvecjo prednost.
Brawn je najlepse povedal, konkurenca vidi, kar hoce videt - vidli so, da Ferrari ni vec toliko hitrejsi na ravninah, niso pa vidli (ali niso hoteli), da so bili izredno hitri v ovinkih, torej so vozili z bistveno vec DF.
Brawn je najlepse povedal, konkurenca vidi, kar hoce videt - vidli so, da Ferrari ni vec toliko hitrejsi na ravninah, niso pa vidli (ali niso hoteli), da so bili izredno hitri v ovinkih, torej so vozili z bistveno vec DF.
Alexius Heristalski ::
Ne vidim protesta pri FIA, samo natolcevanja strokovnjakov Verstappna in Hornerja.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
PrimozR ::
Em... 70 konjev več bi se tudi HUDO poznalo pri porabi goriva, torej bi Ferrarija redno parkirala proti koncu dirke ali pa bi jima vmes pace močno padel. Padca hitrosti med kvalifikacijami in dirko pa tudi ni bilo za 70 konjev (skoraj 10 %).
Pa kako zaboga milega hitrejše pospeševanje vpliva na aerodinamiko?
Pa kako zaboga milega hitrejše pospeševanje vpliva na aerodinamiko?
BT52 ::
Ehh ni vredno debate. Če pa se išče klike. Navadno pravilo "metuljevega efekta". Moderna družba brez možganov.
win64 ::
Em... 70 konjev več bi se tudi HUDO poznalo pri porabi goriva, torej bi Ferrarija redno parkirala proti koncu dirke ali pa bi jima vmes pace močno padel. Padca hitrosti med kvalifikacijami in dirko pa tudi ni bilo za 70 konjev (skoraj 10 %).
Pa kako zaboga milega hitrejše pospeševanje vpliva na aerodinamiko?
Najbrž je prej kakšen procent ali dva. Na splošno pa že za 1 procent slabša zmogljivost dirkalnika(celotnega, ne samo agregata), pomeni skoraj 1 minuto zaostanka na dirki, ki traja 90 minut.
Mimogrede: Nekaj se je tudi šušljalo, da olje "kaplja" tja ko ne bi smelo.
PrimozR ::
Če olje kaplja, imaš proabo tega. Količina porabe, ki je dovoljena, je definirana. Če je poraba znotraj definiranih okvirjev, je vse kosher, tudi če je puščanje kontrolirano. Takšno je moje mnenje.
1 % padca v konjih pa pri današnjih motornih sklopih pomeni do nekje 10 konjev na sistemski ravni. Ker govorimo o pretoku goriva, se pa ta upad še zmanjša. Sam ICE ima verjetno ~700 konjev. Manjši pretok sicer pomeni tudi manj izpušnih plinov, kar pa pomeni slabši 'izkoristek' ERS-H, torej je upad na sistemski ravni še piko višji, ampak vseeno. 70 konjev bi se prekleto poznalo. S tem bi padli na rep lestvice zmogljivosti motorjev. Last I checked Red Bulli, Renaulta in McLarna niso ravno padali mimo na ravninah.
1 % padca v konjih pa pri današnjih motornih sklopih pomeni do nekje 10 konjev na sistemski ravni. Ker govorimo o pretoku goriva, se pa ta upad še zmanjša. Sam ICE ima verjetno ~700 konjev. Manjši pretok sicer pomeni tudi manj izpušnih plinov, kar pa pomeni slabši 'izkoristek' ERS-H, torej je upad na sistemski ravni še piko višji, ampak vseeno. 70 konjev bi se prekleto poznalo. S tem bi padli na rep lestvice zmogljivosti motorjev. Last I checked Red Bulli, Renaulta in McLarna niso ravno padali mimo na ravninah.
Predator X ::
Em... 70 konjev več bi se tudi HUDO poznalo pri porabi goriva, torej bi Ferrarija redno parkirala proti koncu dirke ali pa bi jima vmes pace močno padel. Padca hitrosti med kvalifikacijami in dirko pa tudi ni bilo za 70 konjev (skoraj 10 %).
Pa kako zaboga milega hitrejše pospeševanje vpliva na aerodinamiko?
Za top speed je sigurno aerodinamika + pretok goriva.
Za pospeševanje pa samo pretok goriva. Tako da, nekaj so le imeli, kar nimajo več.
springfield ::
Kak nimajo? Za malenkost so zgresili pole. Kot je rekel Brawn, nasprotniki vidite, kar hocete videt.
PrimozR ::
Predator X je izjavil:
Em... 70 konjev več bi se tudi HUDO poznalo pri porabi goriva, torej bi Ferrarija redno parkirala proti koncu dirke ali pa bi jima vmes pace močno padel. Padca hitrosti med kvalifikacijami in dirko pa tudi ni bilo za 70 konjev (skoraj 10 %).
Pa kako zaboga milega hitrejše pospeševanje vpliva na aerodinamiko?
Za top speed je sigurno aerodinamika + pretok goriva.
Za pospeševanje pa samo pretok goriva. Tako da, nekaj so le imeli, kar nimajo več.
Kaj je point tvojega posta?
springfield ::
Ima Mercedes vec let 100 konjev vec, dobro delajo Nemci. Ima Ferrari nekoliko mocnejsi motor, Italijani goljufajo.
PrimozR ::
Predator X je izjavil:
Da je ferrari pridobil nekaj z regulacijo pretoka.
In zakaj si citiral moj post? A sem mar kje rekel, da niso nič pridobili s to opevano regulacijo pretoka? Rekel sem le, da če se to res grejo in je razlike 70 konjev, bi se to precej bolj poznalo, kot se (če se). Pa vprašal sem, kako pospeševanje vpliva na aerodinamiko, kar je jasno letelo na Gambinota.
Torej še vedno ne vem, kaj je point tvojega posta, seveda v navezi s citiranjem mojega.
::
springfield je izjavil:
Ima Mercedes vec let 100 konjev vec, dobro delajo Nemci. Ima Ferrari nekoliko mocnejsi motor, Italijani goljufajo.
Žal si je Ferrari tak sloves sam ustvaril.
Vazelin ::
Dajmo mal pomagat Badgerju, da preseže 1000 ogledov vsaj enega videota :P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
PrimozR ::
Sem odprl Jazbečev video o Pull-rod vs. Push-rod vzmetenju. Samo 40 sekund je trajalo, da se je začelo z nepravilnostmi in WTF-ji.
Srečno s 1000 ogledi.
What the actual fsck?!? Tip dejansko pull-rod in push-rod pogojuje s tem, ali je vzvod pripet na spodnji ali zgornji del uprighta? Okej, je, ampak correlation does not causation.
Geezus krajst, pull-rod in push-rod boljša za vdolbine in grbine??? Youtube je res vsem omogočil nalaganje filmčkov. Ampak to ni nujno vedno dobro.
Srečno s 1000 ogledi.
What the actual fsck?!? Tip dejansko pull-rod in push-rod pogojuje s tem, ali je vzvod pripet na spodnji ali zgornji del uprighta? Okej, je, ampak correlation does not causation.
Geezus krajst, pull-rod in push-rod boljša za vdolbine in grbine??? Youtube je res vsem omogočil nalaganje filmčkov. Ampak to ni nujno vedno dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Sem zborbal do konca, potrdila se je moja teza. Ne samo, da ni vredno gledati, še en kup napak je pri povedanem. Kvaliteta več kot kvantiteta.
Gambino ::
je izjavil:
springfield je izjavil:
Ima Mercedes vec let 100 konjev vec, dobro delajo Nemci. Ima Ferrari nekoliko mocnejsi motor, Italijani goljufajo.
Žal si je Ferrari tak sloves sam ustvaril.
Mislim, da so si Italjani sami takšen sloves ustvarili. Saj jo znani nateguni povsod. Tudi ko je Lancia zmagovala v WRC so goljufali na veliko!
Scorpy84 ::
je izjavil:
springfield je izjavil:
Ima Mercedes vec let 100 konjev vec, dobro delajo Nemci. Ima Ferrari nekoliko mocnejsi motor, Italijani goljufajo.
Žal si je Ferrari tak sloves sam ustvaril.
Mislim, da so si Italjani sami takšen sloves ustvarili. Saj jo znani nateguni povsod. Tudi ko je Lancia zmagovala v WRC so goljufali na veliko!
Saj je mercedes tudi nategoval, kot je primer z oljem, red bull upogljiva krilca, pa se kaj bi se naslo, mclaren kradel in se bi se naslo pri njih, renault pa da ne govorim. Pac ferrari je bolj izpostavljen temu, da se ne pozabi in izpostavlja, ker ocitno tudi pri hejterih ima nek sloves.
šernk ::
nihče ne goljufa, samo pravila si ukrivljajo po svoje in kdor je tu boljši je zmagovalec že zadnjih 30 let vsaj
Pri vseh dobiš nelegalne zadeve ali pa stvari, ki so bile legalne in postane nelegalne. Ena večjih črnih pik Mercedesa je testiranje gum v 2013, ki je bilo izpeljano praktično popolnoma nelegalno pa so jo odnesli brez kazni.
Pri vseh dobiš nelegalne zadeve ali pa stvari, ki so bile legalne in postane nelegalne. Ena večjih črnih pik Mercedesa je testiranje gum v 2013, ki je bilo izpeljano praktično popolnoma nelegalno pa so jo odnesli brez kazni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Scorpy84 ::
Tisto testiranje jim po eni strani ni nič pomagalo, ker 2014 so motorji imeli veliko več navora od V8, 2013 pa tudi niso bili kaj dosti konkurenčni, čeprav so v skupnem seštevku, bili visoko na lestvici, zahvaljujoč massi. Verjetno jih tudi zaradi tega niso kaznovali, pa tudi šef je cel čas grozil z izstopom, kar je bolj verjetno.
šernk ::
aha torej nauk zgodbe: lahko goljufaš, če ti goljufanje ne prinaša prednosti
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Predator X ::
Sej max verstappen jih je obtožil goljufije...
FIA je samo razjasnila pravila.
Kar sem hotel povedat, da vsi nonstop tulijo o engine advantage ferrarija, ki je tistih par km/h pridobil prav stem...
FIA je samo razjasnila pravila.
Kar sem hotel povedat, da vsi nonstop tulijo o engine advantage ferrarija, ki je tistih par km/h pridobil prav stem...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181913 (113472) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 232414 (146341) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381397 (236992) | BT52 |