» »

Formula 1 2019

Formula 1 2019

««
10 / 33
»»

b3D_950 ::

Mislim, da so s temi čudnimi strategijami začeli na dirki Abu Dhabi leta 2010.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Ganon ::

springfield je izjavil:

Ne vem, zakaj Ferrari se vedno vztraja pri italjanskih team bossih, ce vec kot ocitno niso sposobni ekipe vodit. Binotto nazaj na tehnicni oddelek, za team bossa pa nekoga iz germanskega okolja. Italjani bi samo nekaj analizirali pa debatirali, ostali pa delajo :D


Itak, ker bo en človek rešil vse težave v tistem cirkusu.

springfield ::

Jean Todt jih je :) Pripeljal si je Rossa Brawna in naredil red. Tocno to bi sedaj moral naredit Ferrari, pripeljat zunanjega cloveka, ki bi imel proste roke, ker vsi ti notranji imajo ze privzgojen ta nacin dela, ki vec kot ocitno ne deluje.

husky1 ::

Tolk se govori o Ferrari vs Merc, RB pa počasi dohiteva (tudi prehiteva) Ferrari.

PrimozR ::

springfield je izjavil:

Ferrariju lahko das Mercedesov avto pa ne bojo zmagali, ker vedno nekaj zabluzijo.
Me pa zanima kako dolgo bo se Gasly pri RB.

Ma nemoj. Vprašanje če ne bi bili še slabši, ve se, da je Ferrarijev motor dober. Šasija pa aero pa problematična. Kaj ti bo torej pomagal 'še boljši' (sklepam po tvojem komentarju da misliš tako) motor?

b3D_950 ::

da mercedes zmaga vse dirke.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

springfield ::

PrimozR je izjavil:

springfield je izjavil:

Ferrariju lahko das Mercedesov avto pa ne bojo zmagali, ker vedno nekaj zabluzijo.
Me pa zanima kako dolgo bo se Gasly pri RB.

Ma nemoj. Vprašanje če ne bi bili še slabši, ve se, da je Ferrarijev motor dober. Šasija pa aero pa problematična. Kaj ti bo torej pomagal 'še boljši' (sklepam po tvojem komentarju da misliš tako) motor?

Avto != motor :) Celoten bolid sem mislil. Za strategijo imam obcutek, da kocko mecejo, kaj bodo naredli.

pitar ::

Očitno aero ni problem saj so na ravninah in v hitrih ovinkih hitri.

Scorpy84 ::

Ganon je izjavil:

springfield je izjavil:

Ne vem, zakaj Ferrari se vedno vztraja pri italjanskih team bossih, ce vec kot ocitno niso sposobni ekipe vodit. Binotto nazaj na tehnicni oddelek, za team bossa pa nekoga iz germanskega okolja. Italjani bi samo nekaj analizirali pa debatirali, ostali pa delajo :D


Itak, ker bo en človek rešil vse težave v tistem cirkusu.


Ker pac nacionalizem zmaga in italijani hocejo dokazati, da so zmozni. Proracun jim tudi omogoca in samo podjetje stabilno deluje. Kar jim tudi dam prav in razumem njihov problem do tujcev. Podobno kot v Sloveniji , sinkiran si ce si navaden jug"ic", ce pa zmagas EP si pa Slovenc ne glede od kje so korenine. Ce pa v ekipi nebi bilo nobenega tujca, kako bi sele noro navijali?

Scorpy84 ::

pitar je izjavil:

Očitno aero ni problem saj so na ravninah in v hitrih ovinkih hitri.


Sej je vettel na kitajskem rekel da aero ni problem, ampak da imajo problem z mehanskim oprijemom, posledicno tam ne morejo izkoristiti motor. Mercedes na tem podrocju ima prednost ze od zacetka hibridne dobe, ker so vedno imeli najsirsi dirkalnik. Ferrari je 2017 razsiril dirkalnik, ko so okrepili motor, da bi bili hitrejsi na hitrih ovinkih. No od takrat jim sepa hitrost na pocasnejsih, zato singapur ne morejo vec zmagati. Ampak letos bojo imeli hude probleme, na stezah kjer je veliko pocasnih ovinkov. Na sreco do italije, je sam madzarska vmes, ostala dirkalisca nimajo toliko pocasnih zavojev v enem sektorju. Je pa zanimivo kako mercedes uspel z oozanjem dirkalnika, najti tisto ravnovesje, da so povsod hitri. Ni ga vec dirkalisca, ki jim nebi lezalo.

LeQuack ::

A je komu res zanimivo gledat te tekme? Mislim razen resnih privržencem Mercedesa. Kje so ogorčeni boji za zmago, kje so taktična prehitevanja in taktična oviranja, kje so prava rivalstva?
Quack !

Gambino ::

Odlična tekma, Bravo Mercedes. Ferrari je pa smeh od avta, res, makaronarji res ne znajo avtov delat, hahahhaha. Upam da mercedes letos pobere vse rekorde, kar jih je možno pobrati.

billy ::

Saj so že, na začetku sezone še nobenemu moštvu ni uspelo 1-2 na prvih 5 dirkah. Ferari je sicer imel 5 zaporednih 1-2, ampak ne na začetku sezone.

Monaco bo sedaj mejnik, tu se ne računa da bo merc dominanten, čeprav glede na trenutno formo, bo čisto možno...

no comment ::

LeQuack je izjavil:

A je komu res zanimivo gledat te tekme? Mislim razen resnih privržencem Mercedesa. Kje so ogorčeni boji za zmago, kje so taktična prehitevanja in taktična oviranja, kje so prava rivalstva?

Največ zmag v sezoni, vse zmage v sezoni, največ 1-2 v sezoni, vsi 1-2 v sezoni. Drugo leto bomo čakali na izenačenje sedmih naslovov, naslednje na osmega... Čeprav je za destruction derby fane trenutna F1 mogoče uspavanka, smo vseeno priča pisanju zgodovine.

Pa končno ne jamra cel svet, da je treba neko moštvo/dirkača umetno narediti manj dominantnega, kar je tudi preskok od situacije, ko je bil dominanten Ferrari/MS. Skratka, stvari se očitno premikajo na bolje. Kar vprašaj prave F1 fane (npr. v UK) ;)

win64 ::

billy je izjavil:

Saj so že, na začetku sezone še nobenemu moštvu ni uspelo 1-2 na prvih 5 dirkah. Ferari je sicer imel 5 zaporednih 1-2, ampak ne na začetku sezone.

Monaco bo sedaj mejnik, tu se ne računa da bo merc dominanten, čeprav glede na trenutno formo, bo čisto možno...

Seveda se pričakuje. Hitri v počasnih ovinkih je za Monako skoraj ključno.

springfield ::

no comment je izjavil:

LeQuack je izjavil:

A je komu res zanimivo gledat te tekme? Mislim razen resnih privržencem Mercedesa. Kje so ogorčeni boji za zmago, kje so taktična prehitevanja in taktična oviranja, kje so prava rivalstva?

Največ zmag v sezoni, vse zmage v sezoni, največ 1-2 v sezoni, vsi 1-2 v sezoni. Drugo leto bomo čakali na izenačenje sedmih naslovov, naslednje na osmega... Čeprav je za destruction derby fane trenutna F1 mogoče uspavanka, smo vseeno priča pisanju zgodovine.

Pa končno ne jamra cel svet, da je treba neko moštvo/dirkača umetno narediti manj dominantnega, kar je tudi preskok od situacije, ko je bil dominanten Ferrari/MS. Skratka, stvari se očitno premikajo na bolje. Kar vprašaj prave F1 fane (npr. v UK) ;)

Ferrari in MS nikoli nista bila tako dominanta. Ne jamra cel svet, ljudje le nehajo gledat F1, ker je vecini gladko vseeno za vecino rekordov, ki niso merodajni. Edini koliko toliko merodajen je stevilo naslovov. Stevilo zmag ne more bit merodajen, ker je vedno vec dirk in imajo trenutno vec moznosti kot pred leti, ko je bilo 16 dirk, prej se manj. Dajmo dirko vsaki drugi dan pa bos imel vecino rekorodv podrtih v roku 2 let, ce te to tak rajca. Pravi F1 fani, kar ocitno ne razumes, kdo smo, gledamo dogajanje na dirkaliscu in samo tehnologijo. Rekordi gor al dol. Instant navijaci pa verjamem, da so vam rekordi vse.

Cr00k ::

no comment je izjavil:

LeQuack je izjavil:

A je komu res zanimivo gledat te tekme? Mislim razen resnih privržencem Mercedesa. Kje so ogorčeni boji za zmago, kje so taktična prehitevanja in taktična oviranja, kje so prava rivalstva?

Največ zmag v sezoni, vse zmage v sezoni, največ 1-2 v sezoni, vsi 1-2 v sezoni. Drugo leto bomo čakali na izenačenje sedmih naslovov, naslednje na osmega... Čeprav je za destruction derby fane trenutna F1 mogoče uspavanka, smo vseeno priča pisanju zgodovine.

Pa končno ne jamra cel svet, da je treba neko moštvo/dirkača umetno narediti manj dominantnega, kar je tudi preskok od situacije, ko je bil dominanten Ferrari/MS. Skratka, stvari se očitno premikajo na bolje. Kar vprašaj prave F1 fane (npr. v UK) ;)


Se strinjam, ker fani v UK itak ne morejo biti pristranski, ker na vrhu "ni" angleškega moštva. Dominira nemški Mercedes, avstrijski Redbull tudi dobro napreduje v primerjavi z italijanskim Ferrarijem... :D

b3D_950 ::

Dominira nemški Mercedes


Praktično so vse ekipe iz UK, razen Sauber in Ferrari. Ok Renault ima motorje v Franciji.

Mercedes-AMG Petronas Motorsport
Base Brackley, Northamptonshire, United Kingdom[1]
(Chassis)
Brixworth, Northamptonshire, United Kingdom
(Engine)
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

          ::

springfield je izjavil:

Pravi F1 fani, kar ocitno ne razumes, kdo smo, gledamo dogajanje na dirkaliscu in samo tehnologijo. Rekordi gor al dol. Instant navijaci pa verjamem, da so vam rekordi vse.


Kdo smo pravi fani je definirano v pravilniku o F1 fanih, poglavje 16, odstavek 4a. Trenutno se iz celega sveta v to skupino kvalificirava le midva z bratom, eden izmed sosedov pa je na dobri poti da opravi vse formalnosti za članstvo. Prosim da to upoštevate vsi, ki v zvezi z F1 omenjate "prave fane", saj to niste. Hvala.

Cr00k ::

b3D_950 je izjavil:

Dominira nemški Mercedes


Praktično so vse ekipe iz UK, razen Sauber in Ferrari. Ok Renault ima motorje v Franciji.

Mercedes-AMG Petronas Motorsport
Base Brackley, Northamptonshire, United Kingdom[1]
(Chassis)
Brixworth, Northamptonshire, United Kingdom
(Engine)


Vem jaz to. Sem sarkastičen ker nekaj oseb tega tu ne šteka...:)

b3D_950 ::

Sj prbližno sta obe trditve pravilne. Tako da...:)
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

springfield ::

          je izjavil:

springfield je izjavil:

Pravi F1 fani, kar ocitno ne razumes, kdo smo, gledamo dogajanje na dirkaliscu in samo tehnologijo. Rekordi gor al dol. Instant navijaci pa verjamem, da so vam rekordi vse.


Kdo smo pravi fani je definirano v pravilniku o F1 fanih, poglavje 16, odstavek 4a. Trenutno se iz celega sveta v to skupino kvalificirava le midva z bratom, eden izmed sosedov pa je na dobri poti da opravi vse formalnosti za članstvo. Prosim da to upoštevate vsi, ki v zvezi z F1 omenjate "prave fane", saj to niste. Hvala.

Se opravicujem. Pravi fani ste tisti, ki vsepovprek mesate podatke in prilagajate zgodovinom, da bi vas trenutni heroj (kdorkoli premaguje Ferrari) izpadel boljse.

no comment ::

Cr00k je izjavil:

Se strinjam, ker fani v UK itak ne morejo biti pristranski, ker na vrhu "ni" angleškega moštva. Dominira nemški Mercedes, avstrijski Redbull tudi dobro napreduje v primerjavi z italijanskim Ferrarijem... :D

Ja. V UK dejansko so fani, ki nekaj vedo o tem "športu". Nihče tam tudi za trenutek ni v dvomih ali je Mercedes ali pa Red Bull angleško moštvo. Samo springfield ne zna cenit tehnologije (in politike), ki stoji za totalno dominanco.

Cr00k ::

Ja kaj pa je bil Enzo tako nadut, pa je vsa angleška moštva žalil da so garažisti, zdaj pa tega ne morejo pozabit...na WW2 so pa "pozabili" :)

no comment je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Se strinjam, ker fani v UK itak ne morejo biti pristranski, ker na vrhu "ni" angleškega moštva. Dominira nemški Mercedes, avstrijski Redbull tudi dobro napreduje v primerjavi z italijanskim Ferrarijem... :D

Ja. V UK dejansko so fani, ki nekaj vedo o tem "športu". Nihče tam tudi za trenutek ni v dvomih ali je Mercedes ali pa Red Bull angleško moštvo. Samo springfield ne zna cenit tehnologije (in politike), ki stoji za totalno dominanco.


So UK fani cenili dominanco Ferrarija/MS, ko so bili pa oni v vrhu? Niso. Res so nepristranski... :P

btw: zakaj pišeš da je F1 šport v navednicah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

no comment ::

Cr00k je izjavil:


So UK fani cenili dominanco Ferrarija/MS, ko so bili pa oni v vrhu? Niso. Res so nepristranski... :P

Boš videl kako bodo cenili naslednji dve zaporedni zmagi Ferrarija (čez kakšnih 10 let). Takoj bodo našli kakšno kršitev pravilnika. Če se nekoga tako bojiš, pomeni, da ga tudi ceniš...

springfield ::

no comment je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Se strinjam, ker fani v UK itak ne morejo biti pristranski, ker na vrhu "ni" angleškega moštva. Dominira nemški Mercedes, avstrijski Redbull tudi dobro napreduje v primerjavi z italijanskim Ferrarijem... :D

Ja. V UK dejansko so fani, ki nekaj vedo o tem "športu". Nihče tam tudi za trenutek ni v dvomih ali je Mercedes ali pa Red Bull angleško moštvo. Samo springfield ne zna cenit tehnologije (in politike), ki stoji za totalno dominanco.

Kdo pravi, da ne cenim, kar je naredil Mercedes? Glede na prispevke tukaj, bi se celo strinjal glede znanje o F1, ker kake bedarije pisete tu "fani", je prav smesno vcasih.

          ::

springfield je izjavil:

          je izjavil:

springfield je izjavil:

Pravi F1 fani, kar ocitno ne razumes, kdo smo, gledamo dogajanje na dirkaliscu in samo tehnologijo. Rekordi gor al dol. Instant navijaci pa verjamem, da so vam rekordi vse.


Kdo smo pravi fani je definirano v pravilniku o F1 fanih, poglavje 16, odstavek 4a. Trenutno se iz celega sveta v to skupino kvalificirava le midva z bratom, eden izmed sosedov pa je na dobri poti da opravi vse formalnosti za članstvo. Prosim da to upoštevate vsi, ki v zvezi z F1 omenjate "prave fane", saj to niste. Hvala.

Se opravicujem. Pravi fani ste tisti, ki vsepovprek mesate podatke in prilagajate zgodovinom, da bi vas trenutni heroj (kdorkoli premaguje Ferrari) izpadel boljse.


Pač, nekaj sem moral napisati, ko ste nekateri začeli z izjavami tipa "samo jaz sem pravi fan, in samo tako kot jaz gledam na zadeve, je pravilno". Saj je OK, da vsaj v eni zadevi najdete zadoščenje, ampak sliši se pa totalno butasto.

Gambino ::

A se ni Ferrari na testiranjih v Barceloni držal na progi kot na ternicah. Hahahaha amaterji makaronarski. Oni še normalnih avtomobilov ne znajo delat!

springfield ::

          je izjavil:


Pač, nekaj sem moral napisati, ko ste nekateri začeli z izjavami tipa "samo jaz sem pravi fan, in samo tako kot jaz gledam na zadeve, je pravilno". Saj je OK, da vsaj v eni zadevi najdete zadoščenje, ampak sliši se pa totalno butasto.

Nisem rekel, da sem samo jaz pravi navijac, ampak se lepo opazi kdo menjava ekipe kot po tekocem traku, le da Ferrari ne zmaga, in kdo se spozna na pravila, tehniko, zgodovino,... In ti slednji redno spremlajo F1, prvi bodo ob prvih znakih Ferrarijeve dominance oklicali F1 za dolgocasno in nehali gledat.

Scorpy84 ::

Gambino je izjavil:

A se ni Ferrari na testiranjih v Barceloni držal na progi kot na ternicah. Hahahaha amaterji makaronarski. Oni še normalnih avtomobilov ne znajo delat!


Vozili so vsaj 2-3 sekunde počasneje od sobotnega kvalifikacijskega časa, pa še imeli so na izbiro mehkejše gume, kot ta vikend. Tako da dirkalnike niso niti vozili na meji. Še bolj zanimivo, da je renault na kvalifikacijah vozil po vseh teh poosodobitvah, počasneje kot na prvih febuarskih testiranjih, kjer so imeli najhitrejši čas zadnjega dneva :). Je pa res da so takrat imeli na voljo mehkejše gume.

springfield ::

Vecji problem je, da je Ferrari v enem letu na kvalifikacijah pridobil 3 stotinke, Mercedes po drugi strani vec kot 7 desetink. Predvsem je problem S3, kjer je Ferrari izgubil pol sekunde napram lani, Mercedes pa nekje toliko pridobil.

Cr00k ::

Gambino je izjavil:

A se ni Ferrari na testiranjih v Barceloni držal na progi kot na ternicah. Hahahaha amaterji makaronarski. Oni še normalnih avtomobilov ne znajo delat!


Kera ironija, da Gambino sovraži Italijane, a nickname ne bi mogel imeti bolj italijanski :D

b3D_950 ::

je še večja, ko ima Mercedes italjane na svojem engine oddelku.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

springfield ::

Aldo Costa je pa engineering director

BT52 ::

Sassi je iz Ferrija.

Alexius Heristalski ::

springfield je izjavil:

Jean Todt jih je :) Pripeljal si je Rossa Brawna in naredil red. Tocno to bi sedaj moral naredit Ferrari, pripeljat zunanjega cloveka, ki bi imel proste roke, ker vsi ti notranji imajo ze privzgojen ta nacin dela, ki vec kot ocitno ne deluje.

Jih je, ampak ne takoj. Pri Ferrariju je začel delati leta 1994, po koncu sezone 1995 je iz Benettona pripeljal Schumacherja, leto kasneje pa še glavnega oblikovalca Roryja Byrnea in tehničnega direktorja Rossa Brawna. 1997, 1998, 1999 so bili že konkurenčni za naslov, a je vedno malo zmanjkalo. 2000-2004 so dominirali. Imel je velike uspehe, ampak so prišli po treh, štirih letih.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

b3D_950 je izjavil:

Dominira nemški Mercedes


Praktično so vse ekipe iz UK, razen Sauber in Ferrari. Ok Renault ima motorje v Franciji.

Mercedes-AMG Petronas Motorsport
Base Brackley, Northamptonshire, United Kingdom[1]
(Chassis)
Brixworth, Northamptonshire, United Kingdom
(Engine)

Torro Rosso.

A ima mogoče kdo morningstreams invite?

springfield ::

Alexius Heristalski je izjavil:

springfield je izjavil:

Jean Todt jih je :) Pripeljal si je Rossa Brawna in naredil red. Tocno to bi sedaj moral naredit Ferrari, pripeljat zunanjega cloveka, ki bi imel proste roke, ker vsi ti notranji imajo ze privzgojen ta nacin dela, ki vec kot ocitno ne deluje.

Jih je, ampak ne takoj. Pri Ferrariju je začel delati leta 1994, po koncu sezone 1995 je iz Benettona pripeljal Schumacherja, leto kasneje pa še glavnega oblikovalca Roryja Byrnea in tehničnega direktorja Rossa Brawna. 1997, 1998, 1999 so bili že konkurenčni za naslov, a je vedno malo zmanjkalo. 2000-2004 so dominirali. Imel je velike uspehe, ampak so prišli po treh, štirih letih.

Res je, ampak so vsako leto napredovali, kar za trenutni Ferrari ne moremo ravno rect.

BT52 ::

Hmm 2017 in 2018 niso ravno bili zanič. Tokrat pač ne gre. Kaj hočemo. Naj pustijo ekipo pri miru. Pa raje oslabijo tekmeca tak ,da jim spizdijo inženirje. Drugače, če je kdo pameten aerodinamik. Ferrari išče ljudi... :D
https://www.linkedin.com/jobs/view/1252... Majo prijavljenih 160 ljudi. :D Bodo že porihtali.

Zadnji leti so končno pri Ferrariju postali zelo inovativni, kreativni. Dirkalnika 17 in 18 sta bila zadetka v terno. Letos so tudi bili kreativni in zgleda pač udarili v temo. Jebiga. Po vojni je lahko biti general.

Če je kdo prebral tale članek. V njem govori o "secrect F1 team aero guy part 2" o ravno konceptualnih zadevah in aero zasnovah, ki se spočejo v zgodnji fazi razvoja.
https://www.bbc.com/sport/formula1/4783...
Dejansko moraš imeti pač prakso in na nek način 6 čut, da zadananeš in izpelješ koncept. Ni čudno, da nekateri pravijo aeru "črna magija". Gumam pa "črno zlato". :D

pirlo ::

springfield je izjavil:

Alexius Heristalski je izjavil:

springfield je izjavil:

Jean Todt jih je :) Pripeljal si je Rossa Brawna in naredil red. Tocno to bi sedaj moral naredit Ferrari, pripeljat zunanjega cloveka, ki bi imel proste roke, ker vsi ti notranji imajo ze privzgojen ta nacin dela, ki vec kot ocitno ne deluje.

Jih je, ampak ne takoj. Pri Ferrariju je začel delati leta 1994, po koncu sezone 1995 je iz Benettona pripeljal Schumacherja, leto kasneje pa še glavnega oblikovalca Roryja Byrnea in tehničnega direktorja Rossa Brawna. 1997, 1998, 1999 so bili že konkurenčni za naslov, a je vedno malo zmanjkalo. 2000-2004 so dominirali. Imel je velike uspehe, ampak so prišli po treh, štirih letih.

Res je, ampak so vsako leto napredovali, kar za trenutni Ferrari ne moremo ravno rect.

Saj zdaj tudi napredujejo, lani so bili že zelo blizu. Ne pozabit da so leto 2014 in 2015 izgubili zaradi zamrznjenega razvoja motorja. Letos je Ferrari izgubil veliko predvsem zaradi novih Pirellijevih gum, ki na Ferrariju nikakor ne delajo; podobne težave je imel lani Mercedes, sicer ne tako hude, ker so jih pregrevali, ne premalo ogrevali.

Scorpy84 ::

pirlo je izjavil:

springfield je izjavil:

Alexius Heristalski je izjavil:

springfield je izjavil:

Jean Todt jih je :) Pripeljal si je Rossa Brawna in naredil red. Tocno to bi sedaj moral naredit Ferrari, pripeljat zunanjega cloveka, ki bi imel proste roke, ker vsi ti notranji imajo ze privzgojen ta nacin dela, ki vec kot ocitno ne deluje.

Jih je, ampak ne takoj. Pri Ferrariju je začel delati leta 1994, po koncu sezone 1995 je iz Benettona pripeljal Schumacherja, leto kasneje pa še glavnega oblikovalca Roryja Byrnea in tehničnega direktorja Rossa Brawna. 1997, 1998, 1999 so bili že konkurenčni za naslov, a je vedno malo zmanjkalo. 2000-2004 so dominirali. Imel je velike uspehe, ampak so prišli po treh, štirih letih.

Res je, ampak so vsako leto napredovali, kar za trenutni Ferrari ne moremo ravno rect.

Saj zdaj tudi napredujejo, lani so bili že zelo blizu. Ne pozabit da so leto 2014 in 2015 izgubili zaradi zamrznjenega razvoja motorja. Letos je Ferrari izgubil veliko predvsem zaradi novih Pirellijevih gum, ki na Ferrariju nikakor ne delajo; podobne težave je imel lani Mercedes, sicer ne tako hude, ker so jih pregrevali, ne premalo ogrevali.


Bolj so izgubili, ker so razvijali motor v zadnjem trenutku. Do zadnjega so se upirali, no to se je bolj Montezemolo upiral, da ne bojo sprejeli pravilnik. No ko so ga sprejeli, sta renault sploh pa mercedes, veliko prej razvijali, ferrari pa vemo kako je imel najslabsi motor tistega leta. Zato je pa Luca po hitrem postopku letel ven. 2015 pa niso bili tako slabi, celo dosti boljši od renaulta, tako da razvoj ni bil problem, kot je bil začetni zaostanek. 2016 so imeli ogromen padec, ko so šli aerodinamčno koncept mercedesa, torej razširili dirkalnik, ki ga na koncu niso razumeli in so izgubili prednost, v počasnih zavojih. Skratka z aerodinamiko so vedno bili v zaostanku, v obdboju 2000-04 so imeli prednost, ker so uvedli troizmensko v aero oddelku, ostali takrat ali niso imeli svojega tunela ali financ, ali so ga gradili, skratka takrat je ferrari prehitel konkurenco na tem področju. Pa se ekipo, ki je znala goljufati, no to so tudi drugi znali, ampak teli so bili eksperti. Problem pri ferrariju je enostavno politika, kjer se glavni ne zna postaviti vodstvu in tudi zaposleni, kot je binotto očitno znajo izkoristiti situacijo, kako priti do višjega položaja. Pri todtu se je vedlo kdo je sef, in takratni sefi nad njim očitno tudi. Skratka imajo celo zmešnjavo, očitno je, da se bo kriza stopnjevala.

springfield ::

Mali popravek, avto so podaljsali, ne razsirili. V sirino so vsi bolidi na max dovoljenemu. 2000-04 je bila bolj dominacija, ker so imeli lastno dirkalisce pred tovarno in so prakticno imeli 2 ekipi, eno na dikaliscu in eno v Fioranu, ki je cel cas testirala. Menda je Schumacher enkrat iz Monaka po treningu odsel v Fiorano, da so stestirali nastavitve, in potem nazaj na kvalifikacije, ki jih je dobil.

Scorpy84 ::

Zdaj so ja vsi na max dovoljenen, pred tem pa ni bilo tako. Ko je ferrari imel podhranjen motor, so imeli ozkega, da so vsaj kolikor toliko bili konkurecni. Sedaj pa se ne znajdejo.
No dirkalisce je tudi pomagalo, se strinjam, ampak se spomnim da so tudi ostali, je pa res da je ferrari najvec. Vseeno so bili na aero v toliki prednosti, da so naslednjo sezono zaceli z lanskim dirkalnikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

springfield ::

Seveda so bili vsi na max sirini http://www.rssportscars.com/cars/2015-f....
2017 so se spremenila pravila in so max sirino povecali na 2m, mogoce si to imel v mislih.

XLapse ::

Meni je bil Schumacher antipatičen odkar je udaril Damon Hill-a in zmagal posledično.

Odkar sem pa zvedel za nesrečo, se mi pa ful smili on in njegova družina, nekam čudno da se mi smili kr en dirkač... Pač res lepo življenje , karjera , vse .. In potem greš smučat in si končan. :(
Zdej bod nek dokumentarec izšel o M.S. , kjer ga bo kazalo na videu po nesreči. Me prav zanima , vem pa da me bo samo še bolj potrlo glede njihove situacije.
alien technology

billy ::

Jaz sem tudi bil ful anti MS, dokler ni ded prišel v merca, takrat mi je postal simpatičen, ne vem zakaj...pač pri teh letih pa taka legenda, podobno kot Jordan...

Scorpy84 ::

springfield je izjavil:

Seveda so bili vsi na max sirini http://www.rssportscars.com/cars/2015-f....
2017 so se spremenila pravila in so max sirino povecali na 2m, mogoce si to imel v mislih.


Mozno ceprav imam v spominu, da je Mercedes bil od zacetka sirsi od konkurence, zato niso mogli zmagati ulicne steze, ker so imeli premalo trakcije.

springfield ::

To je bilo zaradi dolzine.

Cr00k ::

springfield je izjavil:

To je bilo zaradi dolzine.


Jp, točneje zaradi medosne razdalje, kjer je RB imel najkrajšo in najbolj agresiven rake... kar pomeni bolj agilen za po monaških zavitih ulicah.

b3D_950 ::



Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
««
10 / 33
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251181066 (112625) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975231350 (145277) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430379845 (235440) BT52

Več podobnih tem