Forum » Na cesti » Formula 1 2019
Formula 1 2019
PrimozR ::
Mene pa niti ne preseneča, F1 je daleč nad vsemi ostalimi serijami.
V bistvu, kot je nekako nakazoval že en post v tej temi, LMP1 v zlatih ačsih (tik pred odhodom Porscheja) ni bil pretirano zadaj. Je bil počasnejši, ja, ampak je bila filozofija boostanja popolnoma drugačna (ker nimajo omejitev v moči boostanja, kot ima to F1) ter predvsem ker zadeve zdržijo 24 ur stalnega dirkanja oz. ~17 F1 dirk (okrog oz. celo prek 5000 km) v kosu. Ja, precej tega dela je bolj ali manj naravnost, ampak vseeno.
Jst ::
V USA se je dirkanje razvilo po drugačni poti, kot v EU. Domači mojstri so šponali svoje avte, da so bili hitrejši od policijskih. Nato so se pomerili na raznih ad-hoc narejenih dirkališčih, kot so parkirišča, industrijske hale in pot med njimi,...
Sedaj ne vem, če to še drži, ampak včasih so imeli pravila, da so ekipe lahko uporabljale samo dele, ki so jih lahko kupili v trgovinah.
Žal ne vem kako se je imenoval ta dokumentarec, ki je primerjal razvoj dirkanja v Evropi in USA. Če je komu posvetila lučka in se je spomnil, bi prosil za naslov, ker bi še enkrat pogledal.
---
Glede Videa zgoraj, med Masso in Kubico: zelo fer dirkanje in vračanje mest. Sedaj se pa prvo kregajo po radiu kaj in v katerem ovinku naj vrne mesto.
Daljše zavorne poti so bile zanimive, ker je zaviranje pred ovinkom omogočalo več kot samo eno najhitrejšo pot.
DRS bi jaz ukinil. Recimo da en lovi tretjega, tretji pa drugega. Tretji se mora začeti braniti in drugi se odpelje naprej. (K)ERS bi bil zanimiv, če bi bil drugače implementiran. Vse ekipe enakih +200 HP na krog, recimo. Ne pa šparanje, coasting za polnenje baterije in šparanje gum in goriva, potem pa v treh krogih prišparano gorivo v +1/+2 mode motorja skuri vso prišparano gorivo zadnjih 10 krogov.
---
Upam, da je Ferrari imel "nesrečo" na prvi dirki in da bo boj letos bolj na nož. Jaz sem že leta bil zagovornik, da prvi na kvalifikacijah dobi eno točko in/ali za najhitrejši krog. In zgleda da bo to letos vsaj malo popestrilo dirkanje.
Nadalje sem bil v preteklosti vedno jezen nad režiserji, kateri niso kazali nobenih borb v midfieldu. Ne vsi, ampak dovolj, da sem bil jezen na njih. Sedaj, ko imam F1TV je malo bolje...
Sedaj ne vem, če to še drži, ampak včasih so imeli pravila, da so ekipe lahko uporabljale samo dele, ki so jih lahko kupili v trgovinah.
Žal ne vem kako se je imenoval ta dokumentarec, ki je primerjal razvoj dirkanja v Evropi in USA. Če je komu posvetila lučka in se je spomnil, bi prosil za naslov, ker bi še enkrat pogledal.
---
Glede Videa zgoraj, med Masso in Kubico: zelo fer dirkanje in vračanje mest. Sedaj se pa prvo kregajo po radiu kaj in v katerem ovinku naj vrne mesto.
Daljše zavorne poti so bile zanimive, ker je zaviranje pred ovinkom omogočalo več kot samo eno najhitrejšo pot.
DRS bi jaz ukinil. Recimo da en lovi tretjega, tretji pa drugega. Tretji se mora začeti braniti in drugi se odpelje naprej. (K)ERS bi bil zanimiv, če bi bil drugače implementiran. Vse ekipe enakih +200 HP na krog, recimo. Ne pa šparanje, coasting za polnenje baterije in šparanje gum in goriva, potem pa v treh krogih prišparano gorivo v +1/+2 mode motorja skuri vso prišparano gorivo zadnjih 10 krogov.
---
Upam, da je Ferrari imel "nesrečo" na prvi dirki in da bo boj letos bolj na nož. Jaz sem že leta bil zagovornik, da prvi na kvalifikacijah dobi eno točko in/ali za najhitrejši krog. In zgleda da bo to letos vsaj malo popestrilo dirkanje.
Nadalje sem bil v preteklosti vedno jezen nad režiserji, kateri niso kazali nobenih borb v midfieldu. Ne vsi, ampak dovolj, da sem bil jezen na njih. Sedaj, ko imam F1TV je malo bolje...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Predator X je izjavil:
Malce gledam za nazaj.. kr epic borbe.
Mogoče je trenutno mal preveč jamranja pa tud manj rešpekta.
Tole? Epic? Malo samokritike prosim. Jaz bi prej rekel, da se je Massa tukaj igral z ognjem in prvi incializiral zelo ne fer manever. Zaprl in kar neokusno Kubico potisnil s proge. Kubici pa je vrglo pokrov z lonca pa je mu dopizdilo, ter se sta se začela grdo prerivat po stezi. Tole ni fer dirkanje.
Celo tiste smešnice z Američani, ki po progah pustijo sekanje prosto po prešernu. HALOOO!! Imamo premalo možganov, da se naredi jasen načrt, kje so meje. Mislim, da je poumljanje športa bolj v škodo v korist.
Predvsem kvazi poenostavljane zmesi gum letos je bedarija. Še vedno si pretvarjam zmesi nazaj, da lahko razumeš delta čase.
Kja pa se tiče INDY vs F1. Že samo podatek, da je INDY znotraj 1-3% hitrosti F2 serije pove dost. Ni pa tole pokazatej, da USA ne zna. Pač drug okvir serije, tehnični pravilnik in konec koncev tudi druge zahteve poblike. Nočem pa, da postane F1 malo hitrejša dumpdown verzija GP2...
springfield ::
Dvomim, da je trenutno kaj vec jamranja, kot prej. Edina razlika je, da se to danes predvaja v live streamu, v preteklosti se pa ni.
b3D_950 ::
Beyond The Grid : Montezemolo
https://audioboom.com/posts/7213411-luc...
https://audioboom.com/posts/7213411-luc...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
PrimozR ::
Uf Vettel... Luknja v progi?
Mislim luknja, 'dip'?
Mislim luknja, 'dip'?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Vazelin ::
kok je ratal Vettel unreliable odkar ma familijo
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Tilen88 ::
Škoda za leclerca
Renaulta pa sinhrono zaključila dirko
Renaulta pa sinhrono zaključila dirko
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
BT52 ::
Zgleda MGUH recovery. Se vidi, da je LEC veliko drive&cost-al in je hibridni del samo še filal z MGUK.
Tilen88 ::
BT52 misliš da so ravno zaradi tega vozili šparovno prvo dirko? Drugače pa napeta in dobra dirka.
BT52 ::
Kaj pa vemo. Po speedtrapih je že tako kazalo tako, saj niso bili med njahitrejšimi. Kaj pa vemo. Druge ekipe tudi pravijo, da je Ferrari po GPS tracih bil zdaj v Bharajnu hitrejši. Čudno.
Na medsezonckih testih se je nekja zelo kvarilo po Ferrarijevuh ekipah pa so vedno omenjali nekaj o izpuhu. Zgleda je tole bila koda o potencilanih problemih v tem toplotnem izpušnem hibridnem predelu. Ni pa rečeno, da je tole povezano. Vsekakor imajo slabo serijo motorjev po karavani, ker so tudi druge Ferrari ekipe zadaj po hitrostih ipd.
Letos so nekaj predelavali glavo motorja. Oziroma med Vjem so nekja spremijali z inttercoolerjem, ker so počistili, skrčili, ter znižali tale predel kjer je airbox in plenum. Mogoče so spremenili layout in malce porupšili hladilne in vdržljivopstne karakteristike delov. Načeloma so bili zadnjo sezono zanesljivi in se ponavadi pri inženirstvu napake pojavlajo tam kjer delaš modifikacije in te vedno preseneti domino efekt, ki daje komponentam med sabo določeno karakteristiko. Pa naj si gre za el interference, hlajenje, vibracije - vse kompleksne inženirske problematike, ki jih ne moraš popolno simulirat dokler ne setavljaš dirkalnika skup.
Na medsezonckih testih se je nekja zelo kvarilo po Ferrarijevuh ekipah pa so vedno omenjali nekaj o izpuhu. Zgleda je tole bila koda o potencilanih problemih v tem toplotnem izpušnem hibridnem predelu. Ni pa rečeno, da je tole povezano. Vsekakor imajo slabo serijo motorjev po karavani, ker so tudi druge Ferrari ekipe zadaj po hitrostih ipd.
Letos so nekaj predelavali glavo motorja. Oziroma med Vjem so nekja spremijali z inttercoolerjem, ker so počistili, skrčili, ter znižali tale predel kjer je airbox in plenum. Mogoče so spremenili layout in malce porupšili hladilne in vdržljivopstne karakteristike delov. Načeloma so bili zadnjo sezono zanesljivi in se ponavadi pri inženirstvu napake pojavlajo tam kjer delaš modifikacije in te vedno preseneti domino efekt, ki daje komponentam med sabo določeno karakteristiko. Pa naj si gre za el interference, hlajenje, vibracije - vse kompleksne inženirske problematike, ki jih ne moraš popolno simulirat dokler ne setavljaš dirkalnika skup.
Jst ::
Bila je zanimiva dirka in bi privoščil Leclercu prvo mesto. Takoj ko ni več zadaj luč utripala, sem samo čakal radio talk. Škoda.
Upam, da najdejo napake hitro in jih rešijo - saj to je še dovoljeno po pravilniku? Da lahko modificiraš stvari, če so povezane z zanesljivostjo? Tako je bilo pred parimi leti, ko so uvedli "token" sistem. Sedaj pa nisem na tekočem.
Upam, da najdejo napake hitro in jih rešijo - saj to je še dovoljeno po pravilniku? Da lahko modificiraš stvari, če so povezane z zanesljivostjo? Tako je bilo pred parimi leti, ko so uvedli "token" sistem. Sedaj pa nisem na tekočem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
springfield ::
Zdaj je uradno, en bat mu ni delal. Oz imeli so "miscombustion". Upajmo, da popravijo do Kitajske.
Scorpy84 ::
Mi je bilo cudno, da so govorili, da je mgu sel, ker pospeseval je isto kot drugi. Samo da ne bo spet svecka kriva...
BT52 ::
BT52 ::
Mi je bilo cudno, da so govorili, da je mgu sel, ker pospeseval je isto kot drugi. Samo da ne bo spet svecka kriva...
No pri TJI sistemu izgorevanja je tole čisto možno, ker je lahko predkomora v svečki, blizu dize. Recimo takole...
V tem primeru lahko problem odpravijo. Tudi z gorivom. in tudi mislim ,da lahko na leto 1 menjajo formulacijo olja, če je potrebno.
Zdaj ne vem, če lahko uveljavljavjajo vzdržljivostni poseg v motor brez kazni. Ampak vsaj pri V8 motorjih je bilo tole možno samo v primeru, da je dotična ekipa podala VSEM ekipam + FIA slike oz. skice problema. Tole je bilo takrat, ko je šlo za "zamrznitev razvoja" in je FIA rabila dokazno gradivo , ter potrdilo konkurence, da gre zgolj za "reliability claim" in ne za "performance upgrade". Slabost je tega je, da pokažaš IP lastnino. Čeprav dečki po forumih pravijo, da so po ekipah skušali slikati čim manj pri teh zadevah..
Letos oz po 2015, ko so ukinili tokene, pa gre za odprt razvoj. Pač bodo fasali kazen, če ne bodo tega popravili z menjavo svečk, senzorjev in morebiti z softwerom.
springfield ::
Ce bi bilo gorivo, bi verjetno v vseh cilindrih bile tezave, ne samo enem.
Zna pa bit zanimiva sezona, ce Ferrari hitro odpravi te porodne tezave, ki jih ima trenutno.
Zna pa bit zanimiva sezona, ce Ferrari hitro odpravi te porodne tezave, ki jih ima trenutno.
springfield ::
Nekaj z motorjem. Baje se jim je dogajalo ze na testiranjih, a se niso uspeli popravit.
Nikec3 ::
Kaj več informacij kaj se je zgodilo Renault-u. Bencina zmanjkalo?
Delovanje motorja so sprogramirali za premalo krogov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
billy ::
springfield je izjavil:
Ce bi bilo gorivo, bi verjetno v vseh cilindrih bile tezave, ne samo enem.
Zna pa bit zanimiva sezona, ce Ferrari hitro odpravi te porodne tezave, ki jih ima trenutno.
Zanimiva bo, če bo ostalo kot je, če ferari vse reši in ohrani hitrost, bo samo pohod do prvaka in to celo lahko leklerk naredi.
Nikec3 ::
springfield je izjavil:
Ce bi bilo gorivo, bi verjetno v vseh cilindrih bile tezave, ne samo enem.
Zna pa bit zanimiva sezona, ce Ferrari hitro odpravi te porodne tezave, ki jih ima trenutno.
Zanimiva bo, če bo ostalo kot je, če ferari vse reši in ohrani hitrost, bo samo pohod do prvaka in to celo lahko leklerk naredi.
Meeeh, tukaj je nujno potebno zraven prišteti vse napake makaronarjev od odpovedi motorja, zanič taktik, Vettlovih random izletov iz steze in dejstva, da so zadnjih 5 let čisto vedno sredi sezone zaostali v razvoju za Mercedesom.
Ko to vse sešteješ mora bit Ferrari v prvi polovici sezone konkretno hitrejši od Mercedesa, da bi na koncu osvojili naslov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
billy ::
springfield je izjavil:
Zanimivo bo, ce bo vsako dirko Mercedes 1-2?
Point je, da je merc zmagal samo na račun težav ferarija, ne zaradi lastnega performanca.
BT52 ::
springfield je izjavil:
Zanimivo bo, ce bo vsako dirko Mercedes 1-2?
Point je, da je merc zmagal samo na račun težav ferarija, ne zaradi lastnega performanca.
No performanca, ki je prisilila Ferrari v napake
Predator X ::
springfield je izjavil:
Zanimivo bo, ce bo vsako dirko Mercedes 1-2?
Point je, da je merc zmagal samo na račun težav ferarija, ne zaradi lastnega performanca.
realno sta si blizu.
Merc ima težave na ravninah, ampak... vseeno so hitri.
Ker kekc je ta verstappen. Pizda nevem kako ga lahko takole podpirate.
Ko je sainz zaviral je bil max zadaj, moram bi popustiti... ta ovinek se ne pelje tako... kr poglejte mal kako se pravilno odpelje ovinek. Tu ne na silo zapiral po notranji strani in sainza uporabil za bremzo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
Gambino ::
Predator X je izjavil:
springfield je izjavil:
Zanimivo bo, ce bo vsako dirko Mercedes 1-2?
Point je, da je merc zmagal samo na račun težav ferarija, ne zaradi lastnega performanca.
realno sta si blizu.
Merc ima težave na ravninah, ampak... vseeno so hitri.
Ker kekc je ta verstappen. Pizda nevem kako ga lahko takole podpirate.
Ko je sainz zaviral je bil max zadaj, moram bi popustiti... ta ovinek se ne pelje tako... kr poglejte mal kako se pravilno odpelje ovinek. Tu ne na silo zapiral po notranji strani in sainza uporabil za bremzo.
Če bi bilo kaj narobe, bi ga kaznovali. Čista dirkaška nesreča. Vseega pa res ne more bit Max kriv.
Scorpy84 ::
Zal pa je, saj je zavedno zaviral pozno in se urival v ovinek. Ce nebi v preteklosti to pocel in povzrocal nesrece, bi zdaj rekel ok, dirkaska nesreca. Pri njemu je veliko teh dirkaski nesrec.
::
Predvsem pa ne smemo pozabiti, da Max še zdaleč ni edini s takim početjem. Tudi Schumacher je bil v začetku svoje kariere (no, tudi na stara leta ni bil zelo boljši) mojster v izrivanju in torpediranju ostalih, da ne govorim o Senni, ki je bil tudi znan po svoji brezkompromisnosti - ostali so vedeli, da med borbo ne bo odnehal, dokler ne bosta oba v pesku. Sicer Maxa ne zagovarjam in ne odobravam njegovega početja, vendar ima fant zelo velik potencial, le nekoliko mora dozoreti. Tisti dvoboj s Vettlom letos v Avstraliji je bil zelo lepo izpeljan.
Scorpy84 ::
Schumacher na testiranju koncal na 2 mestu (56 krogov) 1.29.9 za Verestapnom s casom 1.29.3. Hamilton najvec krogov 77, s casom 1.31
Latiffi bo vozil v williamsu, tako da ne bomo vedeli, koliko je boljsi od Schumachera, kjer ga je na dirki ponizil. Bo pa jutri russel dobil moznost voziti za mercedes.
Latiffi bo vozil v williamsu, tako da ne bomo vedeli, koliko je boljsi od Schumachera, kjer ga je na dirki ponizil. Bo pa jutri russel dobil moznost voziti za mercedes.
springfield ::
Mja, ti primerjas dirkaca, ki ze 3. sezono vozi v F2 (se prej eno v GP2) in dirkaca, ki je odpeljal prvo dirko. Tudi lani je Schumacher v F3 zacel zadrzano, potem pa poleti eksplodiral. Dajmo pocakat do jeseni pa potem vlect zakljucke, kdo je koga "ponizal".
Med drugim je pa Ferrari javil, da je slo pri Leclercu za pokvarjen injektor. Z motorjem je vse v redu in se bo uporabil na Kitajskem.
Med drugim je pa Ferrari javil, da je slo pri Leclercu za pokvarjen injektor. Z motorjem je vse v redu in se bo uporabil na Kitajskem.
PrimozR ::
A ni Schumacher prvo sezono v F3 odpeljal bolj meh, lansko drugo pa precej bolje? Al mam narobe v spominu?
Plus, na Autosportu (YT) so govorili, da bo F2 precej težji zalogaj zanj, ker so gume (Pirelli) bistveno bolj muhaste od gum v F3 (Hankook), jih je težje spraviti v okno, so manj vzdržljive, itd. Pa dirkači nimajo senzorike, da bi vedeli, kam padejo pri temperaturah.
Plus, na Autosportu (YT) so govorili, da bo F2 precej težji zalogaj zanj, ker so gume (Pirelli) bistveno bolj muhaste od gum v F3 (Hankook), jih je težje spraviti v okno, so manj vzdržljive, itd. Pa dirkači nimajo senzorike, da bi vedeli, kam padejo pri temperaturah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Scorpy84 ::
Bolj primerjam to, kako so mu zaradi oceta vse na pladenj dali, ceprav si ni zasluzil, vsaj ne to kar je do sedaj pokazal. Kdo dobi dva testna dneva in to se v ferrariju? Ok jutri bo v alfi, pa vseeno. Pa da ne bo pomote, bil sem zagrizen navijac schumacherja, ampak tole mi ni prevec usec. Kot drugi stroll.
springfield ::
@PrimozR imas prav, prvo sezono je bil bolj slab, ceprav je imel tu in tam preblisk. Lani je tudi bolj bogo zacel, a na koncu je serijsko zmagoval.
@Scorpy84 seveda, vse zmage v F3 je dobil, ker se pise Schumacher (mogoce res, ker je podedoval talent). Ce bi mu vse dali na pladnju, bi sedaj sedel v F1, kot Stroll. Dejansko mu je oce breme, ker ga ravno taki "poznavalci" takoj oznacijo, da mu je vse dano.
@Scorpy84 seveda, vse zmage v F3 je dobil, ker se pise Schumacher (mogoce res, ker je podedoval talent). Ce bi mu vse dali na pladnju, bi sedaj sedel v F1, kot Stroll. Dejansko mu je oce breme, ker ga ravno taki "poznavalci" takoj oznacijo, da mu je vse dano.
Scorpy84 ::
Pa bi danes testiral, da se ne pise schumacher?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
springfield ::
Ferrari daje priloznost svojim dirkacem iz FDA na testiranjih, tak da ja, ali pa na katerem naslednjem. Kaj Hamilton je tudi bil kak znan priimek v F1, da je takoj dobil sedez pri McLarnu? In Hamilton tudi ni bil nic posebnega v svoji prvi sezoni F3. Dajte mladim malo vec kot 1 dirko, da pokazejo svoj talent.
Scorpy84 ::
Ne vem ce je ferrari dal komu testirati direkt iz f3 brez izkusenj f2/gp2... je pa res da prej ni bilo sezonskih testiranj itn... problem je v tem da je ime schumacher kakemu drugemu dirkacu uzel testni dan, ki bi si bolj zasluzil pri rezultatih. To me zelo moti ker so mu dali bliznjico in to kar dva testna dneva, kdo to se dobi? Ampak tle je denar, sploh gldanost in zanimanje za f1. Tko da tukaj nima samo ferarri prste vmes, ce bo pokazal solidne predstave ga bojo ze letos do poletja vrgli v alfo.
Skyman ::
Vcasih tud ni bilo "posebnih" testiranj za mlade dirkace,zato pa imas nekaj let po koncu sezone testiranje mladih dirkacev v abu dhabi.
Scorpy84 ::
Kako da ne v 1. prostem treningu so vedno vozili (tudi danes to ostaja), pa da ne spominjam, da vcasih niso imeli omejtve testiranj zato je hamilton ze prvo dirko prisel ze zelo dobro pripravljen. Alonso je tudi skoraj neomejeno testiral ko je iz minardija sel k renaultu, pa kaksna zverina je bil ze prvo sezono v renaultu...
Sicer pa malo pretiravajo, da ze tako mladi dirkajo v najmocnejsi seriji in nizje serije niso vec tako kvaliterne, teli ki pa ne uspejo v f1 pa se jih "zavrze", no vecina se jih znajde.
Sicer pa malo pretiravajo, da ze tako mladi dirkajo v najmocnejsi seriji in nizje serije niso vec tako kvaliterne, teli ki pa ne uspejo v f1 pa se jih "zavrze", no vecina se jih znajde.
springfield ::
Ne vem ce je ferrari dal komu testirati direkt iz f3 brez izkusenj f2/gp2... je pa res da prej ni bilo sezonskih testiranj itn... problem je v tem da je ime schumacher kakemu drugemu dirkacu uzel testni dan, ki bi si bolj zasluzil pri rezultatih. To me zelo moti ker so mu dali bliznjico in to kar dva testna dneva, kdo to se dobi? Ampak tle je denar, sploh gldanost in zanimanje za f1. Tko da tukaj nima samo ferarri prste vmes, ce bo pokazal solidne predstave ga bojo ze letos do poletja vrgli v alfo.
Joj kak je fajn na pamet govorit. V FDA so trenutno 3je dirkaci, ki tekmujejo v F2, ostali so v F3 ali nize. Edini med temi tremi, ki ima tocke v F2 (na obeh dirkah jih je dobil), je Mick Schumacher. Tako da mi prosim povej, komu tocno je odvzel priloznost za testiranje? Oz kdo bi si po rezultatih bolj zasluzil?
forplan ::
Še komu velikokrat med dirko na F1TV gre slika za nekaj sekund v slabšo oz. zelo slabo kvaliteto?
Kolikor gledam pasovne širine imam dovolj (nikoli ne porablja celotno)
Kaj bi bilo za naredit? Kako nastavit konstantno kvaliteto čeprav oni to nimajo omogočeno...
Kolikor gledam pasovne širine imam dovolj (nikoli ne porablja celotno)
Kaj bi bilo za naredit? Kako nastavit konstantno kvaliteto čeprav oni to nimajo omogočeno...
da se strinjam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: forplan ()
roCkY ::
Očitno je server side fičer. Zadnjo dirko se je dogajalo zelo pogosto. Pred tem poredko.
Bolj sitni so live rezultati prek tablice. Zadeva pade vsakih nekaj minut (najdlje mi je delalo do 15 min na prvi drki) in je treba na novo zagnati. Lani so po pritožbah vsaj dali nazaj staro verzijo. Letos kot kaže ne bo nič iz tega? Podatkov je manj, pa še to zoprno ustavljanje...
Vsaj ton komentatorjev se letos ne izgublja.
Bolj sitni so live rezultati prek tablice. Zadeva pade vsakih nekaj minut (najdlje mi je delalo do 15 min na prvi drki) in je treba na novo zagnati. Lani so po pritožbah vsaj dali nazaj staro verzijo. Letos kot kaže ne bo nič iz tega? Podatkov je manj, pa še to zoprno ustavljanje...
Vsaj ton komentatorjev se letos ne izgublja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181929 (113488) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 232430 (146357) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381431 (237026) | BT52 |