Forum » Loža » Kdaj začne teči garancija?
Kdaj začne teči garancija?
klihk ::
Če izdelek naročiš preko spleta (Slo): ali garancija teče od dneva prejema izdelka ali že prej?
- spremenil: klihk ()
Bizkit45 ::
jst bi reku da takrat, ko dobiš račun. je pa res da nekateri izdelek odprejo in notri štempljajo garancijo z dnem ko so izdelek odprli (to zna biti malce sporno, če izdelek ne dobiš v kratkem času oz. se ti je pokvaril ravno v tistem časovnem oknu). Najboljše da vprašaš prodajalca in dobiš kakšen pisni odgovor.
Groot ::
Garancija v skladu z 481. členom Obligacijskega zakonika teče od dne izročitve kupljene stvari kupcu dalje:
481. člen
(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.
481. člen
(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Groot ()
starfotr ::
Od podpisa dobavnice dalje. Oziroma od prejema.
Saj to ni problema. Običajno je to 24 ur ali manj. Verjetnost, da bi se ti pokvarilo zadnji dan je pa mizerna.
Saj to ni problema. Običajno je to 24 ur ali manj. Verjetnost, da bi se ti pokvarilo zadnji dan je pa mizerna.
Groot ::
Od podpisa dobavnice dalje. Oziroma od prejema.
Saj to ni problema. Običajno je to 24 ur ali manj. Verjetnost, da bi se ti pokvarilo zadnji dan je pa mizerna.
Kakšen podpis dobavnice? Relevanten je samo dan, ko je kupec prejel blago in popolnoma nič drugega. Vse ostalo namreč poslabša položaj kupca. Če bi šteli razni podpisi dobavnice, bi kupec samo izgubljal čas varstva (npr. blago čaka na pošti 14 dni, kupec pa ga prevzame šele zadnji dan)
solatko ::
Tovarniška garancija (praviloma daljša od trgovske) teče od dneva izdelave, če uporabiš RMA vračilo jih račun ne zanima.
Delo krepa človeka
starfotr ::
Od podpisa dobavnice dalje. Oziroma od prejema.
Saj to ni problema. Običajno je to 24 ur ali manj. Verjetnost, da bi se ti pokvarilo zadnji dan je pa mizerna.
Kakšen podpis dobavnice? Relevanten je samo dan, ko je kupec prejel blago in popolnoma nič drugega. Vse ostalo namreč poslabša položaj kupca. Če bi šteli razni podpisi dobavnice, bi kupec samo izgubljal čas varstva (npr. blago čaka na pošti 14 dni, kupec pa ga prevzame šele zadnji dan)
Saj podpis na pošti, ko prevzameš čez 14 dni je neke vrste dobavnica.
ramiz?! ::
Tovarniška garancija (praviloma daljša od trgovske) teče od dneva izdelave, če uporabiš RMA vračilo jih račun ne zanima.
Haha, dobra šala ... pol če kupiš grafično, ki je 1 leto in 360 dni na polici (grafična ima 2 leti tovarniške garancije), imaš samo 5 dni tovarniške garacije ...
Never regret anything, there's always a reason things happen.
Mare2 ::
MIHAc27 ::
Praviloma velja datum na računu. Če gre res za dan ali dva, in je bilo poslano po pošti bi se jaz izgovarjal na datum prevzema.
Je pa res, da do sedaj vsaj nam kot firmi še niso zavrnili nikjer, če je bilo res samo toliko malo čez rok.
Pa še nekaj, šteje se datum, ko si prijavil napako. Tudi če fizično naprave še nisi oddal na servis.
Smo imeli primer, ko uporabnica 1 mesec po poteku garancije še ni mogla dat računalnika iz rok. Ampak napaka je bila prijavljena, vmes so naročili rezervni del (ekran je imel črte) in ko ga ni rabila so ji zamenjali.
Je pa res, da do sedaj vsaj nam kot firmi še niso zavrnili nikjer, če je bilo res samo toliko malo čez rok.
Pa še nekaj, šteje se datum, ko si prijavil napako. Tudi če fizično naprave še nisi oddal na servis.
Smo imeli primer, ko uporabnica 1 mesec po poteku garancije še ni mogla dat računalnika iz rok. Ampak napaka je bila prijavljena, vmes so naročili rezervni del (ekran je imel črte) in ko ga ni rabila so ji zamenjali.
Groot ::
Praviloma velja datum na računu. Če gre res za dan ali dva, in je bilo poslano po pošti bi se jaz izgovarjal na datum prevzema.
Je pa res, da do sedaj vsaj nam kot firmi še niso zavrnili nikjer, če je bilo res samo toliko malo čez rok.
Pa še nekaj, šteje se datum, ko si prijavil napako. Tudi če fizično naprave še nisi oddal na servis.
Smo imeli primer, ko uporabnica 1 mesec po poteku garancije še ni mogla dat računalnika iz rok. Ampak napaka je bila prijavljena, vmes so naročili rezervni del (ekran je imel črte) in ko ga ni rabila so ji zamenjali.
Again: relevanten je zgolj in le datum prevzema!! Res ne razumem zakaj se pišejo stvari, ki so v škodo potrošnika. Glede na to, da gre za naročilo preko spleta, se vsaj praviloma zgodi da je datum na računu vsaj 1 teden (praviloma pa še več) pred datumom dejanske dostave. Drugače je seveda v primeru nakupa fizično v trgovini, kjer pa je pomemben datum na računu.
MadMicka ::
Tudi v primeru "nakupa fizično v trgovini" še vedno velja garancija šteto od izročitve blaga, datum na računu se uporabi v takšnem primeru lahko le kot dokaz, kdaj je bilo blago izročeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
solatko ::
ramiz?! - Če bi znal brati, bi vedel kaj sem napisal - ko gre pri izdelku za tovarniško garancijo, ki je daljša, kot jo mora po zakonu dati prodajalec, je važen datum izdelave - RMA postopek in izdelovalca ne briga, kdaj je bila reč prodana.
Ti moram še narisat?
Šimpanz in Mare2 - enako.
Imel sem kar nekaj izdelkov strank, pri katerih je tovarniška garancija bila veliko daljša, kot trgovčeva (matične plošče, grafične kartice, trdi diski, RAM-i,.....) vse je šlo na RMA, glede na datum izdelave! Nobena firma ni zahtevala računa!
Ti moram še narisat?
Šimpanz in Mare2 - enako.
Imel sem kar nekaj izdelkov strank, pri katerih je tovarniška garancija bila veliko daljša, kot trgovčeva (matične plošče, grafične kartice, trdi diski, RAM-i,.....) vse je šlo na RMA, glede na datum izdelave! Nobena firma ni zahtevala računa!
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Xserces ::
Koliko pa je to "veliko daljša"...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
borut_p ::
Redke izjeme znajo brati zakonodajo.
4ti člen pravilnika
"Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga potrošniku"
4ti člen pravilnika
"Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga potrošniku"
destroyer2k ::
Imel sem kar nekaj izdelkov strank, pri katerih je tovarniška garancija bila veliko daljša, kot trgovčeva (matične plošče, grafične kartice, trdi diski, RAM-i,.....) vse je šlo na RMA, glede na datum izdelave! Nobena firma ni zahtevala računa!
Zakaj potem HP ter CORSAIR upoštevata od datum nakupa za RMA? Pa to govorim iz osebnih izkušenj.
louser ::
borut_p ::
A warranty is "a promise or guarantee given." A warranty is usually a written guarantee for a product, and it holds the maker of the product responsible to repair or replace a defective product or its parts. It is only used as a noun.
MIHAc27 ::
Z tovarniškimi garancijami je tko tko... malce je odvisno tudi od tega, koliko časa stvar leži v skladišču.
Sem že imel pol leta star prenosnik, ki ni bil več v tovarniški garanciji ker je pol leta kot kaže visel v skladišču. Se je upošteval račun in težav ni bilo.
Vsaj HP ponavadi 1 letni garanciji (ali 3 za določene modele) doda še 3 mesece extra, ker po moje računajo, da bo toliko časa trajalo preden bo sploh prodan.
solatko z daljšo tovarniško garancijo verjetno cilja na končnega prodajalca, ki proda PC z 1 letno garancijo. Notri je pa ram z 5 letno garancijo, pa grafična z 2 letno, disk z 3 letno... pač eno leto reklamiraš pri tem prodajalcu, kar je več pa direktno RMA v tovarno.
Sem že imel pol leta star prenosnik, ki ni bil več v tovarniški garanciji ker je pol leta kot kaže visel v skladišču. Se je upošteval račun in težav ni bilo.
Vsaj HP ponavadi 1 letni garanciji (ali 3 za določene modele) doda še 3 mesece extra, ker po moje računajo, da bo toliko časa trajalo preden bo sploh prodan.
solatko z daljšo tovarniško garancijo verjetno cilja na končnega prodajalca, ki proda PC z 1 letno garancijo. Notri je pa ram z 5 letno garancijo, pa grafična z 2 letno, disk z 3 letno... pač eno leto reklamiraš pri tem prodajalcu, kar je več pa direktno RMA v tovarno.
St235 ::
A warranty is "a promise or guarantee given." A warranty is usually a written guarantee for a product, and it holds the maker of the product responsible to repair or replace a defective product or its parts. It is only used as a noun.
Ne meset angleskih izrazov in slovarskih definicij za pravne termine, ker nimajo nic s temo.
Slovenija je ena redkih drzav z zakonsko predpisano garancijo (to je najblizje warranty), ki zavezuje vse od prodajalca naprej. Drzave praviloma pozbajo jamstvo prodajalca (guarantee), kar pri nas poznamo ppd terminom stvarna napaka.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42132 (17657) | Furbo |
» | Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13751 (7964) | Mitja358 |
» | Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13773 (11106) | starfotr |
» | Podaljšanje garancije (Asus laptop)Oddelek: Pomoč in nasveti | 3989 (3535) | St235 |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14829 (12501) | kratos |