» »

Podaljšanje garancije (Asus laptop)

Podaljšanje garancije (Asus laptop)

joker16_7 ::

Pred pol leta sem kupil nov Asusov laptop za nekje 1000 EUR. Zanima me ali je možno sedaj naknadno podaljšati garancijo na 5 let? Ne vem zakaj nisem imel tega v mislih, ker teh dobrih 50 EUR se izjemno izplača, ko se čez nekje 3 leta prodaja še vedno soliden laptop s še aktivno garancijo. Kakorkoli, ali obstaja kakšna pametna opcija?

Hvala!
LP
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

solatko ::

Ne. Če sprašuješ za pametno, raznih nategov je pa precej, seveda je odvisno kje si kupil.

Zaradi "se zgodi" in podobnega, ne boš prenosnik prodal nič dražje.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

mitja73 ::

Čez tri leta bo prenosnik vreden ~ 300 €, raje za teh 50 € takrat spusti ceno na 250 in ga boš lažje prodal.

MIHAc27 ::

Firme imajo različno... ampak večina nudi podaljšanje na 3 leta garancije. Aktivirati moraš pa v roku 3 mesecev... ponekod 6. Sem pa videl tudi 1 leto.
Zna biti močno odvisno, ne samo od firme do firme, ampak tudi od modela računalnika in kdaj je bil kupljen, saj imajo podjetja včasih kake akcije.

Ravno Asus ima sedajle za 1 model akcijo, če crkne v 1 letu karkoli, dobiš zastonj popravljenega + vso kupnino nazaj.

Pa garancija naj bo od firme, kot je že solatko rekel, ne pa od kake trgovine a la Big bang ' Se zgodi'

nurmaln ::

Za Asus lahko kupiš podaljšanje garancije z dveh na tri leta.
Čas za registracijo imaš eno leto od nakupa.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

joker16_7 ::

nurmaln:
Aha, to je verjetno tole: http://eshop.asus.com/en-GB/asus-1-year...

Škoda ker je to kritje samo za 3 leta. Največ okvar namreč nastane ravno tam med 3 in 5 let. V manj kot treh letih po izkušnjah okvare nastanejo v prve pol leta, potem je pa mir vse do preteka garancije. Ni nujno, ampak se mi zdi da praksa nekako tako kaže.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

nurmaln ::

To je to ja
Pomoje da tm med 3-5 let se ti niti ne bi splačalo kupovati garancije ker bi bila ta že predraga glede na tedanjo vrednost prenosnika.
Tko kot verjetno ne boš šel kasko zavarovati 10 let starega avta.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

joker16_7 ::

Ma ja, od tega 2. do 3. leta pa skoraj raje potem naknadno plačam, če bi se slučajno kaj zgodilo kot da že sedaj plačam skoraj 100 EUR. Itak je izvzeto vse kar ponavad najraje gre (baterija, polnilec...).
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

king67 ::

MIHAc27 je izjavil:



Ravno Asus ima sedajle za 1 model akcijo, če crkne v 1 letu karkoli, dobiš zastonj popravljenega + vso kupnino nazaj.

P


To velja za VSE Asus prenosnike + Win tablice s tipkovnico.

lp,
king67

MIHAc27 ::

king67 je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:



Ravno Asus ima sedajle za 1 model akcijo, če crkne v 1 letu karkoli, dobiš zastonj popravljenega + vso kupnino nazaj.

P


To velja za VSE Asus prenosnike + Win tablice s tipkovnico.

lp,
king67

Uf, celo za vse? No jaz take garancije ne bi upal dati, je pa niti ni tako enostavno aktivirati (moraš posredovati račune,...)

V 3 letih lahko marsikaj gre. Disk, osnovna plošča, kak ram. Potem pa itak vrednost prenosnika toliko pade, da se splača nabava novega. No razen v Sloveniji, kjer nekatere stvari držijo cene kot pribite.

nurmaln ::

Uf, celo za vse? No jaz take garancije ne bi upal dati, je pa niti ni tako enostavno aktivirati (moraš posredovati račune,...)

A to da moraš posredovat račun je problem??? Dafuk people? Sej ko greš na servis tudi rabiš račun sabo. Če podaljšuješ garancijo tudi rabiš račun...
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

solatko ::

Ne rabiš računa, posreduješ samo serijsko številko, saj se šteje garancija proizvajalca in ne toliko let po nakupu.
Če je prenosnik stal v trgovini dve leti, ti trgovec nudi obvezno 12 mesečno garancijo in stroške popravila krije sam, za RMA pa je merodajen datum izdelave.
Delo krepa človeka

nurmaln ::

solatko je izjavil:

Ne rabiš računa, posreduješ samo serijsko številko, saj se šteje garancija proizvajalca in ne toliko let po nakupu.
Če je prenosnik stal v trgovini dve leti, ti trgovec nudi obvezno 12 mesečno garancijo in stroške popravila krije sam, za RMA pa je merodajen datum izdelave.


There is so much wrong with your post, don't know where to begin.

Po slovenski zakonodaji mora biti garancija 2 leti od datuma nakupa, ne glede na to kdaj je bil prenosnik narejen. Čist možno je da proizvajalec daje drugačno garancijo ampak to nima nobenega vpliva na garancijo katero daje prodajalec končnemu kupcu. Tudi če proizvajalec reče "ne dajem nobene garancije" je prodajalec dolžan zagotavljati garancijo dve leti od datuma nakupa. Pač na svoje stroške, če se s proizvajalcem ne more dogovoriti drugače.
BUT...
Asus itak priznava garancijo dve leti od datuma nakupa, vsaj za prenosnike ki so mlajši od enega leta (od proizvodnje). Torej če kupiš prenosnik, ki je bil proizveden pred 9 meseci, dobiš že od Asusa garancijo 2 leti od takrat ko si kupil, ne od takrat ko je bil prenosnik narejen.
Malo druga zgodba je kadar se kakšen prenosnik valja pri prodajalcu po skladišču leto in pol, potem pa ga proda. V normalnem svetu so prenosniki itak "hitro pokvarljiva roba" in vsi skrbijo da se ne usmradijo v skladiščih, roba starejša od treh mesecev na primer je pri distributerjih že VELIK problem (in je običajno ni več kot par procentov). Ampak spet, tudi če Asus ne bi priznal dveh let, je to problem distributerja ali prodajalca, ne pa kupca. Kupec lahko vseeno uveljavlja garancijo dve leti.

Kaj točno si pa predstavljaš pod RMA pa ne vem. I don't think it means what you think it means. ;)
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

St235 ::

Po slovenski zakonodaji mora biti garancija 2 leti od datuma nakupa, ne glede na to kdaj je bil prenosnik narejen.

Po slo zakonodaji je obvezna garancija 1 leto.

Čist možno je da proizvajalec daje drugačno garancijo ampak to nima nobenega vpliva na garancijo katero daje prodajalec končnemu kupcu.

Seveda ima. Vsaka prostovoljna garancija deluje po popolnoma enako obvezna garancija oziroma kupcu pripadajo enake pravice. Ni pa možno ponudit slabših pogojev kot jih predvideva zakon.

Če je prenosnik stal v trgovini dve leti, ti trgovec nudi obvezno 12 mesečno garancijo in stroške popravila krije sam

Z vidika kupca je popolnoma vseeno kdaj je bil prenosnik narejen. Za njega je merodajen datum nakupa in ima garancijo (tako prostovoljno kot obvezno) pravico uveljavljat na enak način. Torej tako pri prodajalcu, kot pri proizvajalcu ali serviserju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Lakotnik29 - Iz izkušenj ti lahko povem, da se proizvajalcem hebe za slovenske zakone. Merodajna za njih je servisna številka in od takrat dalje, velja garancija.
Seveda to velja, če pošiljaš direktno proizvajalcu, če je vmes naš trgovec, je on odgovoren za pogoje garancije, če jo proizvajalec za tist izdelek ne nudi več, jo mora pokriti trgovec - uvoznik - pooblaščen distributer.
Enako velja za robo kupljeno v tujini, velja tista zakonodaja za trgovca, za vračilo direktno RMA pa rok proizvajalca.

Sem imel disk iz računalnika PC plus, na proizvajalčevi strani je garancija potekla, PC PLUS je disk zamenjal.

Podaljšane garancije, ki jih nudijo določeni proizvajalci prenosnikov in jo moraš podaljšat preko njihove strani, ti samo podaljšajo njihovo garancijo - torej od dneva, ko je bil prenosnik narejen 3 leta in ne od takrat, ko je bil kupljen pri nas.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

nurmaln ::

St235 je izjavil:

Po slovenski zakonodaji mora biti garancija 2 leti od datuma nakupa, ne glede na to kdaj je bil prenosnik narejen.

Po slo zakonodaji je obvezna garancija 1 leto.


NE. Ne zavajaj folka po nepotrebnem. Za potrošnike velja 2 leti.

solatko je izjavil:

Podaljšane garancije, ki jih nudijo določeni proizvajalci prenosnikov in jo moraš podaljšat preko njihove strani, ti samo podaljšajo njihovo garancijo - torej od dneva, ko je bil prenosnik narejen 3 leta in ne od takrat, ko je bil kupljen pri nas.


NE. Za Asus na primer, ti podaljša garancijo z dveh na tri leta od datuma nakupa!
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

St235 ::

nurmaln je izjavil:

St235 je izjavil:

Po slovenski zakonodaji mora biti garancija 2 leti od datuma nakupa, ne glede na to kdaj je bil prenosnik narejen.

Po slo zakonodaji je obvezna garancija 1 leto.


NE. Ne zavajaj folka po nepotrebnem. Za potrošnike velja 2 leti.



Vir prosim. Al rad nabijaš v tri dni?

Ker Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje jasno definira kot minimalni rok garancije 1 leto.

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Iz izkušenj ti lahko povem, da se proizvajalcem hebe za slovenske zakone. Merodajna za njih je servisna številka in od takrat dalje, velja garancija.
Seveda to velja, če pošiljaš direktno proizvajalcu, če je vmes naš trgovec, je on odgovoren za pogoje garancije, če jo proizvajalec za tist izdelek ne nudi več, jo mora pokriti trgovec - uvoznik - pooblaščen distributer.
Enako velja za robo kupljeno v tujini, velja tista zakonodaja za trgovca, za vračilo direktno RMA pa rok proizvajalca.

Sem imel disk iz računalnika PC plus, na proizvajalčevi strani je garancija potekla, PC PLUS je disk zamenjal.

Podaljšane garancije, ki jih nudijo določeni proizvajalci prenosnikov in jo moraš podaljšat preko njihove strani, ti samo podaljšajo njihovo garancijo - torej od dneva, ko je bil prenosnik narejen 3 leta in ne od takrat, ko je bil kupljen pri nas.


V bistvu ti kot kupcu dol visi kako se komu hebe za kaj. Zakon je jasen in nalaga tako prodajalcu kot proizvajalcu kot servisu enake pogoje. Kdo od njih na koncu nosi strošek in kako imajo zadeve urejene med sabo je za kupca popolnoma vseeno.

Glede zadnjega pa posplošuješ v tri dni in izpade popolnoma brez veze. Lahko da obstaja kak proizvajalec, ki se poslužuje te butalske metode samo jaz ga ne poznam. Zagotovo pa to ni Asus o katerem je govora v temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

hojnikb ::

>Vir prosim. Al rad nabijaš v tri dni?
Ker Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje jasno definira kot minimalni rok garancije 1 leto.


Sj si še sam nabijal nekaj časa nazaj, da je minimalni rok za potrošnike 2 leti.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Zheegec ::

Ne za garancijo, ampak za stvarno napako. Torej minimalna garancija je 1 leto, stvarne napake pa 2 leti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

St235 ::

hojnikb je izjavil:

>Vir prosim. Al rad nabijaš v tri dni?
Ker Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje jasno definira kot minimalni rok garancije 1 leto.


Sj si še sam nabijal nekaj časa nazaj, da je minimalni rok za potrošnike 2 leti.


Dajmo prosim kak vir za vse blodnje, ki jih imate. Občasno dobi človek občutek, da je pol ljudi na tem forumu nepismenih druga polovica pa preprosto trčena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Lakotnik29 - Vse RMA zadeve se rešujejo na podlagi datuma proizvodnje, jih čisto nič ne briga, kdaj si ti zadevo kupil, pa tudi računa ne zahteva noben dokument v postopku, še celo to, kje si kupil ni važno.
Delo krepa človeka

St235 ::

In? Kaj ima to veze s temo? Kako vezo ima RMA zahtevek s tem, da ti ASUS nudi podaljšanje garancije na tri leta in pri tem upošteva datum nakupa?

solatko ::

Si že podaljšal garancijo, da vse veš. Vse je odvisno od tega, kdo daje to garancijo in pri komu se bo uveljavljala. Pri Toshibinem podaljšanju garancije, v prijavi ni nikakršnega govora o datumu nakupa, uveljavlja pa se v evropski Toshibini centrali, ne v servisu v SLO.
Niti ne sprašujejo, kje si njihov izdelek kupil.
V primeru reklamacije, ti pošljejo DHL kurirja in nazaj pripelje popravljen ali nov izdelek DHL.
Delo krepa človeka

St235 ::

Si že podaljšal garancijo, da vse veš.

Jap, kokretno za asusa ( o čemer je govora v tej temi), enako je bilo pri Brotherju (tiskalnik).

Torej dovoljkrat, da vem, da je posploševanje, ki si si ga ponovno privoščil navaden bullshit in nima s temo Podaljšanje garancije (Asus laptop) popolnoma ničesar.

solatko ::

Si podaljšal garancijo pri našem ponudniku ali na globalni spletni strani - tu je razlika. Če je pri našem ponudniku, trgovcu, uvozniku, seveda velja naša zakonodaja in se proizvajalec temu prilagodi, pri splošni ponudbi, ki jo imajo različni proizvajalci na globalnem nivoju, pa lahko pridobiš samo dodatek od dneva, ko je bil izdelek narejen in nudi neko proizvajalčevo garancijo - eno, dve ali več let.

Lepo sem ti napisal, kaj je pomembno za podaljšanje garancije pri nekaterih Toshibinih prenosnikih, preko njihove strani, uveljavljaš pa v centrali za Evropo ali na drugi celini, če živiš oziroma si prijavljen tam.

Če nudi podaljšanje Avtera ali kak drug uvoznik imaš seveda prav in tudi jaz ne trdim drugače, če pa je podaljšanje možno na Asus global, naši pa to ne nudijo, velja moja trditev, da račun in datum, ter kraj nakupa ne igrata nobene vloge. Velja s/n in datum proizvodnje.
Delo krepa človeka

St235 ::

če pa je podaljšanje možno na Asus global, naši pa to ne nudijo, velja moja trditev, da račun in datum, ter kraj nakupa ne igrata nobene vloge. Velja s/n in datum proizvodnje.

In sem ti že 10x napisal, da pač posplošješ v tri dni in tvoje izjave nimajo nobene veze z realnostjo. Lahko, da za nekatere proizvajalce to velja. Zagotovo pa to ne velja za vse in zagotovo ne velja za ASUS, čemur je tema namenjena.

Splošni pogoji za ASUS premium CARE:

Service Overview
ASUS provides continuing warranty services after the standard warranty expires to extend your ASUS product's enjoyment with guaranteed ASUS support.

Benefits
Extend warranty period from your ASUS product's purchase date.
Hassle-free repair or replacement, including parts and labor.
Direct support from ASUS expert.
International or local repair coverage & support (depending on the extended service package that you purchased).
Requirements:
Product must be registered and extended warranty service must be activated online.
The extended warranty service does not cover software, battery, peripherals, free accessories such as mouse or bag, and customer induced damage.
International warranty services are limited to the available options in the country where service is requested.Service options, parts availability, and response time vary with countries.
Local warranty services are available only in the country where the ASUS product is purchased. Service level follows the service policy of your standard warranty.
Purchase Conditions:
Must be purchased within 1 year of your ASUS product purchase date.

For detailed terms and conditions, please see the Onsite Service package Term & Condition.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

je pa vsekakor zanimivo tole tvoje nabijanje o toshibi.

Le zakaj v splošnih pogojih za podaljšanje garancije pri Toshibi piše: This service is only valid if purchased within 1 year of procurement of your Toshiba product če pa ja vele solatko ve, da je vse kar šteje datum proizvodnje. Le zakaj se potem sklicujejo na datum nakupa? Kot ponavadi tvoje zgodbice ne pijejo vode. A boš zdaj začel še z namišljenimi prijatelji?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kdaj začne teči garancija?

Oddelek: Loža
213026 (2138) St235
»

Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519844 (8443) St235
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11513870 (11542) kratos
»

garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
869073 (6938) medenko
»

Okvara prenosnika zaradi statične elektrike - garancija?

Oddelek: Pomoč in nasveti
181397 (1162) ziu

Več podobnih tem