vir: Ars Technica
Medtem ko prave avtonomne vožnje za prevoz ljudi bržkone še nekaj let ne bomo videli izven testnih projektov, pa tista na področju transporta dobrin že napreduje s konkretnejšimi koraki; ups, obrati. Trgovinsko podjetje Kroger je v navezi s firmo za avtonomne prevoze Nuro pognalo samodejno dostavo na omejenem območju Scottsdala v Arizoni. Vrši jih Nurovo vozilce R1 v radiju nekaj kilometrov od ene Krogerjevih trgovin. Dogodek sicer obeležuje zaključek testnih voženj, ki so jih od letošnjega avgusta počeli s Priusi, z zasilnimi vozniki za volani. R1 bo vozil brez človeške pomoči, bo pa njegova hitrost omejena na okrog 40 kilometrov na uro.
Prav tako ta teden je ameriška firma za logistiko Postmates naznanila, da bo na območju Los Angelesa pognala dostavo z vozilcem Serve. Ta električni robotek nosilnosti dobrih dvajsetih kilogramov se bo peljal po pločnikih, pri čemer bo skušal s svetlobnimi signali in utripajočimi očmi peščem sporočati svoje namere. Velik del poti bo sicer preždel v dostavnem kombiju, na pot pa ga bodo poslali šele poldrugi kilometer pred vrati naročnikov. Ta koncept "dostave na zadnji milji" je zaradi pokvarljive hrane poglavitni izziv podjetij, ki so se vrgla v samodejne prevoze. Pred mesecem je s podobno storitvijo v Veliki Britaniji pričela še firma Starship Technologies.
Na enega spotikov je pred dnevi naletelo podjetje Kiwi, ki prevaža hrano po kampusu kalifornijske univerze Berkeley, saj so njihov KiwiBot zajeli plameni. Požar je bil hitro pogašen, družba pa je že objavila, da se je zaradi človeške napake pri vzdrževanju vozila vnela baterija in da bodo tovrstne nesreče skušali preprečiti s posodobljeno programsko opremo. Je pa dogodek sprožil dosti pozornosti na družbenih omrežjih, medtem ko so študentje padlemu robotku prižgali sveče.