Forum » Na cesti » Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
kajetan ::
Ta človek ima kar nekaj pojma, in je nekje v videu izjavil da sovraži CVT.
Poslušajte kaj je rekel na koncu. 1:23:30 :)
Poslušajte kaj je rekel na koncu. 1:23:30 :)
ziga1990 ::
^^ ali lahko prevedeš za tiste ki neznamo nemško?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
@utk
... Kako povleče iz nizkih obratov, ne da bi prestavil navzdol in ne da bi ga vrtel v visoke obrate. Kako tiho se pelje pri avtocestnih hitrostih. Kako gre v klanec, ne da bi se vrtel na obrate kot hibrid. kako težko prikolico lahko povleče, itd ....
... Kako povleče iz nizkih obratov, ne da bi prestavil navzdol in ne da bi ga vrtel v visoke obrate. Kako tiho se pelje pri avtocestnih hitrostih. Kako gre v klanec, ne da bi se vrtel na obrate kot hibrid. kako težko prikolico lahko povleče, itd ....
kajetan ::
^^ ali lahko prevedeš za tiste ki neznamo nemško?
po miljonih avtih, ki jih je testiral je rekel.. da ga je avto presenetil in, da ne ve sploh iz katerih razlogov, in je njegovo subjektivno mnjene, da ta avto enostavno mara. da mu je res vredu in si celo predstavlja da bi ga kupil, kljub CVT-ju, "in jaz sovražim CVT" je še izjavil. Soliden avto, malo drugače izgleda, ampak je vredu "fant (kerl)". Imel je veliko veselja ob vožnji, športni zici so fenomalni, edino je pač podvozje nastavljeno na športno in ni glih za ferderbane ceste, ampak sedeži naredijo dobro delo in ublažijo večino "udarcev".
Jaz sem ga vozil in moram rečt, da sem tudi presenečen. Zanimivo, da jih ni dosti v Sloveniji. Sicer ja, vsi testi govorijo o visoki porabi, but who cares. Odvisno kdo vozi avto... nekdo ki naredi letno 100 000 km, 50 000 ali 15 000. Če narediš letno 15 000 km lahk voziš tut avto ki 12 litrov žre, pa te ne udari tko k enga k je res nonstop na cesti.
pač karkoli že, malo se je zaljubil v Subaruja. in v večini videih, ki sem jih gledal --- so vsi presenečni nad Subarujevim CVTjem, mnogi še menijo, da mu paše - Samuraj na cesti. Saj veste kaki so samuraji :)
Drugače pa nimam pojma o CVTjih v drugih avtih, priznam. Lahko pa le povem, da vsak "menjalnik" ima svoje pluse in minuse - vse v enem je težko met. CVTji se bolj vozijo kot barke na morju - če je kdo že upravljal z njimi? Jaz sem in kdo hoče vedet kaj je to gumi-efekt je stara barka pravi naslov za njega hahaha.
v glavnem, kdor bi rad Formulo 1 bo pač kupil nek 8 stopnejski menjalnik al pa ročnega ane? Meni ni do tega. Da dobim 500EUR kazni ? pri naših omejitvah je resno brezveze meti nek stroj. Raje gledaš na komfort - ta tester je še izjavil, da si predstavlja da je tale Subaru bolj kot za Nemčijo primeren za naše "dežele", ker imamo take omejitve. In to je res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kajetan ()
Utk ::
@utk
... Kako povleče iz nizkih obratov, ne da bi prestavil navzdol in ne da bi ga vrtel v visoke obrate. Kako tiho se pelje pri avtocestnih hitrostih. Kako gre v klanec, ne da bi se vrtel na obrate kot hibrid. kako težko prikolico lahko povleče, itd ....
Zdaj bom pa jaz vprašal a je to tema o menjalnikih ali motorjih? Če imaš dovolj močan motor v hibridu, ni nič od tega problem. Niti nima to veze z menjalnikom. Res je edino, da hibrid z cvtjem enostavno ne potrebuje niti turbine niti dizla, samo dovolj kubikov in moči.
EnStot ::
@kajetan
Ampak upoštevati moraš, da je to bencinski TURBO, torej ima popolnoma drugačno krivuljo navora, kot jo ima atmosferc. Če bi imel avto 2-litrski atmosferski boxer in CVt, se vanj niti slučajno ne bi zaljubil.
Ampak upoštevati moraš, da je to bencinski TURBO, torej ima popolnoma drugačno krivuljo navora, kot jo ima atmosferc. Če bi imel avto 2-litrski atmosferski boxer in CVt, se vanj niti slučajno ne bi zaljubil.
K0l1br1 ::
kajetan ::
@kajetan
Ampak upoštevati moraš, da je to bencinski TURBO, torej ima popolnoma drugačno krivuljo navora, kot jo ima atmosferc. Če bi imel avto 2-litrski atmosferski boxer in CVt, se vanj niti slučajno ne bi zaljubil.
to je res :) gledal sem neke teste in se ta 1.6 turbo lahko kosa z enimi 2.5 motorji. Pa tudi vzdržljiv motor je - zelo.
Recimo če tole poslušaš, se dosti naučiš, če si laik.. ampak jaz sem verjetno veliko večji laik kot ti.. TURBO je pač TURBO:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kajetan ()
EnStot ::
@utk
... Kako povleče iz nizkih obratov, ne da bi prestavil navzdol in ne da bi ga vrtel v visoke obrate. Kako tiho se pelje pri avtocestnih hitrostih. Kako gre v klanec, ne da bi se vrtel na obrate kot hibrid. kako težko prikolico lahko povleče, itd ....
Zdaj bom pa jaz vprašal a je to tema o menjalnikih ali motorjih? Če imaš dovolj močan motor v hibridu, ni nič od tega problem. Niti nima to veze z menjalnikom. Res je edino, da hibrid z cvtjem enostavno ne potrebuje niti turbine niti dizla, samo dovolj kubikov in moči.
Ja, 3,5 V6, to bi še šlo.
Le zakaj je Subaru sedaj po pokopu dizla predstavil e-boxer za Evropo? Ravno pomanjkanje navora v srednjih obratih pri atmosfercu, kombiniranim s CVT-jem daje tisti grozni občutek nemoči in potrebo po navijanju. Mali dodatni elektromotor naj bi to vsaj malo omilil.
IL_DIAVOLO ::
Ce te zanima kubikaza, dizelski navor, moc in zelis atmosferca, bo treba pogledat mazdin skyactivx.
Pravijo, da so toyote za penzioniste, honde in mazde so pa avti za mladino
Pravijo, da so toyote za penzioniste, honde in mazde so pa avti za mladino
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
kajetan ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce te zanima kubikaza, dizelski navor, moc in zelis atmosferca, bo treba pogledat mazdin skyactivx.
Pravijo, da so toyote za penzioniste, honde in mazde so pa avti za mladino
Jaz sem hotel kupiti Mazda 6 benzinar 192 konjev 2.5 mašina. Raketa. Dokler se nisem sedel v novo Mazdo 3 Sportback - smrdi po cheap robi in dobiš klavstrofobijo. Potem sem nekako izbrisal Mazdo iz spomina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kajetan ()
matijadmin ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
matijadmin je izjavil:
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Lexus uporablja CVT menjalnike, pa so po kvaliteti pred vsemi sekreti od nemcev!
Sicer pa toyotin CVT v corolli ter camry-ju TOP. Nemci se skrijejo!!!
To smo že ugotovili, da Tozotin HSD ni čisto tak CVT kot ga poznamo pri Jatcu oz. Subaruju in Hondi. Je zelo dovršeno elektronsko krmiljen planetar’c v osnovi.
Tudi ni čisto res, da se nemški avtomatiki skrijejo, faovejev DSG ima sloves, odličen performas, zlasti precej večje navore vzdrži kot (starejši) klasični CVT-ji, pa tudi zanesljiv je (z izjem nekaj izvedenk). Tudi Daimlerjevi avtomatiki niso ravno za nič.
Vozil HSD zadnje generacije, da ne bo pomote.
IL_DIAVOLO je izjavil:
S cvt-ji se lahko vozijo americani, ker je benz tako poceni. V evropi je gorivo drago, zato je pomembno da ne kuri 10l.
Atmosferc z dvema litroma in dodatnim elektromotorjem, ki skupaj zmoreta 180 KS, mi pije pet in pol. Bencina, kolega! Če ne vozim prav nežno, pa slab liter več. Ja, Toyotin eCVT ima, na 10 pa ga nikakor ne spravim niti, če se trudim.
Hibrida se drugace ne da vozit, kot umirjeno. To je vozilo za penzionisticno voznjo.
V športnem načinu, ki dejansko vpliva na bencinski motor prek VVTiE (alteracij odmičnih gredi), je stvar kar zabavna. In se jo da še kako drugače voziti kot penzionistično.
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Ti nimaš problema s cvt, ampak prešvoh motorji, kapito? Sprobaj 2,0 v corolli ali 2,5 v čem večjem. Hyundai je sekret proti temu. Razen če je električni.
E, to z dvolitrskim je top. Ni predrago, okoljsko sprejemljivo in težko dobiš od konkurence kaj vsaj približno takega za ta denar.
Vrnite nam techno!
jype ::
WizzardOfOZ ::
Ja, 3,5 V6, to bi še šlo.
Le zakaj je Subaru sedaj po pokopu dizla predstavil e-boxer za Evropo? Ravno pomanjkanje navora v srednjih obratih pri atmosfercu, kombiniranim s CVT-jem daje tisti grozni občutek nemoči in potrebo po navijanju. Mali dodatni elektromotor naj bi to vsaj malo omilil.
Si sploh kakega CVT-ja od subaruja že vozil?
Urbano#Desno ::
vostok_1 ::
Glede na raziskovano, je CVT res najmanj retard način izkoriščanja ICE pogona.
Ampak tradicionalisti bi še na EVju prestave simulirali.
Ampak tradicionalisti bi še na EVju prestave simulirali.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
jype ::
Urbano#Desno je izjavil:
Drugi pa znamo prestavljati brez cukanja in lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.Z avtomatskim menjalnikom znate prestavljat brez cukanja? Impresivno.
Raptor F16 ::
Urbano#Desno je izjavil:
Drugi pa znamo prestavljati brez cukanja in lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.Z avtomatskim menjalnikom znate prestavljat brez cukanja? Impresivno.
It is done like this
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Raptor F16 je izjavil:
Urbano#Desno je izjavil:
Drugi pa znamo prestavljati brez cukanja in lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.Z avtomatskim menjalnikom znate prestavljat brez cukanja? Impresivno.
It is done like this
Moj sploh nima te opcije:
Utk ::
Urbano#Desno je izjavil:
lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.
Ne vidim potrebe, da bi v osebnih avtih trpeli stvar brez katere tovornjaki ne morejo.
Raptor F16 ::
Ja, sej v tem je problem, it is done, vseeno kako in kdo.
Moram pa pohvalit, da je Audijeva ročka ful udobna, pa še fukiš zgleda ^__^
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Urbano#Desno je izjavil:
Eni majo radi, da otrokom v avtomobilu hitro postane slabo, zato ne marajo CVTjev.
Drugi pa znamo prestavljati brez cukanja in lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.
Glede na to, da ima subaru 2.4 biturbo motor (278KM) povezan s CVT in da ima WRX STI model (320KM) tudi CVT, se sprašujem kakšna je ustrezna moč, kjer CVT ni prisoten?
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce te zanima kubikaza, dizelski navor, moc in zelis atmosferca, bo treba pogledat mazdin skyactivx.
Pravijo, da so toyote za penzioniste, honde in mazde so pa avti za mladino
Nisem bil navdušen nad nobenim od naštetih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
jype ::
Meni so toyote všeč zato, ker so dolgočasne. Tisti, ki nismo barbike, pri nakupu orodja gledamo na specifikacije, ne na obliko ročk, barvo kardanov ali zvok loputanja z vrati.
Vazelin ::
Če misliš Prius so oblikovne smeti. Ne gre za dolgočasje ampak preprosto za smešno zadevo
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
jype ::
Raptor F16 ::
Meni so toyote všeč zato, ker so dolgočasne. Tisti, ki nismo barbike, pri nakupu orodja gledamo na specifikacije, ne na obliko ročk, barvo kardanov ali zvok loputanja z vrati.
Če se jst dobr ne počutm v avtu mi ne bo všeč.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Vazelin ::
Meni je v avtu esencialno pomembno, da interior izgleda povabljiv. Zunanjost mi ni tako pomembna, mi je pa bolj pomembna od zmazka ala Prius seveda.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
jype ::
Raptor F16 je izjavil:
Če se jst dobr ne počutm v avtu mi ne bo všeč.Lej, princeske se pač vozite okol s kočijami z lipicanci z roza perjem v riti, če brez tega ne morete.
Meni je v avtu esencialno pomembno, da interior izgleda povabljiv. Zunanjost mi ni tako pomembna, mi je pa bolj pomembna od zmazka ala Prius seveda.Ne morem ti pomagat, če si poženščen impotentnež.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Če se jst dobr ne počutm v avtu mi ne bo všeč.Lej, princeske se pač vozite okol s kočijami z lipicanci z roza perjem v riti, če brez tega ne morete.
Kakšna kočija in konji neki
WATT
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
ziga1990 ::
Če misliš Prius so oblikovne smeti. Ne gre za dolgočasje ampak preprosto za smešno zadevo
mogoče, samo vseno ni škatlast kot so Passati,BMW 3,itd... pa zanesljiv je bolj od njih plus zaradi tega ker je prius oblikovna smet ima odlično porabo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Gambino ::
Japonci sploh Toyote se zanesljivi avtomobili, ne pa nemški sekreti ala VW, BMW in AUDI. Pri Japoncih če hočeš kupit luksuz kupiš Lexusa in je svetlobna leta pred nemci, pa še zanesljivos ne šepa. Pri nemcu gledaš pa pleh od znotraj, slabo sestavljenost, pokvarljivost, jebeš nemce in njihove pol izdelke.
ziga1990 ::
^^ Nebi rekel da so Nemci sekreti samo za razliko od Japoncev več zmogljivosti iztisnejo iz avtov zato pa je zanesljivost malo slabša sicer pa mene edino moti oblikovanje Nemških avtomobilov je dobro ampak dolgočasno raje imam da je avto oblikovno zanimiv kjer se mi zdi da imajo Japonci prednost.
Drugače je pa tema o CVT: Sicer tisti ki govorite kako je CVT zanič se boste počasi morali tega navadit, ker EV vozila enako zvezno pospešujejo res pa da ni zvoka ICE kot ga slisiš pri ICE avtu z CVT.
Drugače je pa tema o CVT: Sicer tisti ki govorite kako je CVT zanič se boste počasi morali tega navadit, ker EV vozila enako zvezno pospešujejo res pa da ni zvoka ICE kot ga slisiš pri ICE avtu z CVT.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
perci ::
Urbano#Desno je izjavil:
Drugi pa znamo prestavljati brez cukanja in lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.Z avtomatskim menjalnikom znate prestavljat brez cukanja? Impresivno.
Pri DSG praviloma ne čutiš pretikanja ali pa je komaj zaznavno.
tony1 ::
Vozil si in ti je bilo všeč tisto kar si navajen. Ko boš 10 let živel s Toyotinim hibridom, ti je pa edina boljša izkušnja EV, vse ostalo se zdi arhaično in neodzivno.
Torej predlagaj japanski korporaciji, da mi naj za deset let sponzorira enega, nato pa jaz napišem članek o tem, kako se je obnesel v primerjavi s steptronicom, ki sem ga prej vozil deset let?
Kje se pa prijavim?
In seveda, če bo vozniška izkušnja slabša, ne bo milosti.
Utk ::
Urbano#Desno je izjavil:
Drugi pa znamo prestavljati brez cukanja in lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.Z avtomatskim menjalnikom znate prestavljat brez cukanja? Impresivno.
Pri DSG praviloma ne čutiš pretikanja ali pa je komaj zaznavno.
Niti na ročnem menjalniku lahko ne čutiš pretikanja, čutiš pa spremembo v pospešku ko pretakne. Če je ne bi (bilo), ne bi rabil niti šaltat.
perci ::
Niti na ročnem menjalniku lahko ne čutiš pretikanja, čutiš pa spremembo v pospešku ko pretakne. Če je ne bi (bilo), ne bi rabil niti šaltat.
Ne vem, kaj hočeš povedat. Pospešek je lahko povsem enak, če ne ženes avta v maksimum. Prestave imamo predvsem zato, da lahko vozimo avto z različnimi hitrostmi.
matijadmin ::
Urbano#Desno je izjavil:
Drugi pa znamo prestavljati brez cukanja in lahko vozimo tudi avtomobile ustrezne moči kjer CVT ni prisoten.Z avtomatskim menjalnikom znate prestavljat brez cukanja? Impresivno.
Pri DSG praviloma ne čutiš pretikanja ali pa je komaj zaznavno.
Zatikanja ni, zamenja ekspresno. Ni zvezno, ampak človeška roka nikoli ne bi tako pretaknila, sploh ob podpori dveh sklopk. Marsikomu je to bolj všeč, ker je navajen ročnega menjalnika. Vsekakor preizkušen in dober menjalnik.
Vrnite nam techno!
Gambino ::
Ma daj nemci še ročni menjalnik ne znajo narest. Kolegica kupila novega Passata in je šel 5. sinhron. Jao, jao. Pa kolega, kupil Tiguana s strešnim oknom, sestavljen pa tako šlampasto, da je bilo kar žalostno.
DSG je pa še daleč od tega da ne cuka, daleč od tega. Toyotin sklop z CVT menjalnikom je svetlobna leta pred nemci.
DSG je pa še daleč od tega da ne cuka, daleč od tega. Toyotin sklop z CVT menjalnikom je svetlobna leta pred nemci.
Gambino ::
Vazelin ::
Oni so šli potem na dual clutch (Stronic), se niso več zajebavali s pokvarljivimi zadevami
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
IL_DIAVOLO ::
Ma daj nemci še ročni menjalnik ne znajo narest. Kolegica kupila novega Passata in je šel 5. sinhron. Jao, jao. Pa kolega, kupil Tiguana s strešnim oknom, sestavljen pa tako šlampasto, da je bilo kar žalostno.
DSG je pa še daleč od tega da ne cuka, daleč od tega. Toyotin sklop z CVT menjalnikom je svetlobna leta pred nemci.
Z vidika enostavnosti in nepokvarljivosti ja.
Nemski avti pa so ze kar performance avti in temu je primerna tehnologija in drago vzdrževanje.
Tako da izjava, da so svetlobna leta pred nemci, je precej relativno.
Noben menjalnik ne zdrzi taksne moci in navora, kot dct.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Noben menjalnik ne zdrzi taksne moci in navora, kot dct.
Ni res. Planetni avtomatik s pretvornikom momenta (Trilok) je tukaj zakon.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Gambino ::
Oni so šli potem na dual clutch (Stronic), se niso več zajebavali s pokvarljivimi zadevami
A dual clutch se pa ni kvaril? Je bilo ogromno problemov, tako da tvoja izjava ne pije vode. Za CVT ga pa niso znal narest, to je dejstvo. DSG-ji še sedaj niso tako nepokvarljivi, kot bi si človek mislil.
jype ::
Bicikl z ročnim CVTjem je najboljša stvar po narezanem kruhu, BTW.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tomaz- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15416 (12058) | WizzardOfOZ |
» | majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9180 (7851) | Utk |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44884 (40872) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58270 (50880) | SuperVeloce |