Forum » Na cesti » Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
ziga1990 ::
^^ ker je to postala praksa in ker neznajo objektivno gledat
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Lexus uporablja CVT menjalnike, pa so po kvaliteti pred vsemi sekreti od nemcev!
Sicer pa toyotin CVT v corolli ter camry-ju TOP. Nemci se skrijejo!!!
Ja, ker gre za hibride, ki nimajo konvecionalnega CVT z jermeni, ampak prestavno razmerje uravnava električni generator.
Za kako zanesljiv sklop dveh elektromotorjev in par "kolesc" gre razkrije poizvedba po ebayu, kjer so cene smešno nizke:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_osacat=...
Kje še dobiš dva MG s permanentnimi magneti v rangu 50 kW za 500 EUR?
Zanimivo ko pa iščeš rabljen DSG pa kar ni in ni poceni variante, kljub temu, da ni nekih dragih materialov v njem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
tony1 ::
J.McLane ::
Lexus uporablja CVT menjalnike, pa so po kvaliteti pred vsemi sekreti od nemcev!
Like v vsakem testu kritizirajo smeti od CVTja
Jasno če pa novinarji vedno vozijo samo nove avtomobile, briga njih zanesljivost. Pa tudi sama vozniška izkušnja je pač drugačna, drugačno ni nujno slabo in ko se privadiš ti to hitro postane bolje.
Ko 10 let voziš Toyotinega hibrida in se usedeš v avto s kalsičnim avtomatskim menjalnikom, si želiš da bi imel vsaj ročnega. Naslednji korak je pa jasen, EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
IL_DIAVOLO ::
S cvt-ji se lahko vozijo americani, ker je benz tako poceni. V evropi je gorivo drago, zato je pomembno da ne kuri 10l.
ziga1990 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
S cvt-ji se lahko vozijo americani, ker je benz tako poceni. V evropi je gorivo drago, zato je pomembno da ne kuri 10l.
Ok torej praviš, da če Toyota da v svoje hibride stopenjske menjalnike namesto eCVT, da bojo manj pokurili?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
Spet posplošeno, niso vsi CVT-ji potratni.
Toyotin eCVT (hibrid) je v bistvu 3k € doplačila za avtomatski menjalnik, ki pokuri manj kot ročni, no-brainer really.
Poraba DCT hibrida: IONIQ
Poraba eCVT hibrida: Prius
Toyotin eCVT (hibrid) je v bistvu 3k € doplačila za avtomatski menjalnik, ki pokuri manj kot ročni, no-brainer really.
Poraba DCT hibrida: IONIQ
Poraba eCVT hibrida: Prius
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
ziga1990 ::
Spet posplošeno, niso vsi CVT-ji potratni.
Toyotin eCVT (hibrid) je v bistvu 3k € doplačila za avtomatski menjalnik, ki pokuri manj kot ročni, no-brainer really.
popravek dosti manj kot pa 3k€, ker imajo vsi hibridi ponavadi boljšo opremo serijsko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Vazelin ::
ker imajo vsi hibridi ponavadi boljšo opremo serijsko
Ja, poglej si Lexusa IS300h na avto.net novega, kako ga prodajajo brez parkirnih senzorjev
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
ziga1990 ::
ker imajo vsi hibridi ponavadi boljšo opremo serijsko
Ja, poglej si Lexusa IS na avto.net novega, kako ga prodajajo brez parkirnih senzorjev
Lexus ni ravno Toyota in ima verjetno drugače urejeno dodatno in serijsko opremo.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Vazelin ::
Iz katerega leta?
2019 Pač osnovna IS-ka. Ampak to, da nima parkirnih senzorjev je smešno no. Avto za sladkih 33.5k. Ker norc je to naročil v salon lol
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
ziga1990 ::
^^ verjetno podobni ki naroči BMW-ja brez opreme
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
OK, ampak jaz sem primerjal isti model avta, z eCVT (hibrid), npr. Corolla, torej enaka stopnja opreme (ki je pri hibridu bolj bogata) podoben motor, je 3k EUR razlike.
Z IS-om ne moreš ravno primerjat ker pri nas drugega kot hibrida itak ne dobiš.
Edit: vidim da obstaja IS 200t, no naj kdo primerja, meni se ne da več.
Z IS-om ne moreš ravno primerjat ker pri nas drugega kot hibrida itak ne dobiš.
Edit: vidim da obstaja IS 200t, no naj kdo primerja, meni se ne da več.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
matijadmin ::
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Lexus uporablja CVT menjalnike, pa so po kvaliteti pred vsemi sekreti od nemcev!
Sicer pa toyotin CVT v corolli ter camry-ju TOP. Nemci se skrijejo!!!
To smo že ugotovili, da Tozotin HSD ni čisto tak CVT kot ga poznamo pri Jatcu oz. Subaruju in Hondi. Je zelo dovršeno elektronsko krmiljen planetar’c v osnovi.
Tudi ni čisto res, da se nemški avtomatiki skrijejo, faovejev DSG ima sloves, odličen performas, zlasti precej večje navore vzdrži kot (starejši) klasični CVT-ji, pa tudi zanesljiv je (z izjem nekaj izvedenk). Tudi Daimlerjevi avtomatiki niso ravno za nič.
Vozil HSD zadnje generacije, da ne bo pomote.
IL_DIAVOLO je izjavil:
S cvt-ji se lahko vozijo americani, ker je benz tako poceni. V evropi je gorivo drago, zato je pomembno da ne kuri 10l.
Atmosferc z dvema litroma in dodatnim elektromotorjem, ki skupaj zmoreta 180 KS, mi pije pet in pol. Bencina, kolega! Če ne vozim prav nežno, pa slab liter več. Ja, Toyotin eCVT ima, na 10 pa ga nikakor ne spravim niti, če se trudim.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
IL_DIAVOLO ::
OK, ampak jaz sem primerjal isti model avta, z eCVT (hibrid), npr. Corolla, torej enaka stopnja opreme (ki je pri hibridu bolj bogata) podoben motor, je 3k EUR razlike.
Z IS-om ne moreš ravno primerjat ker pri nas drugega kot hibrida itak ne dobiš.
Edit: vidim da obstaja IS 200t, no naj kdo primerja, meni se ne da več.
Vsak svojega hvali.
jype ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vsak svojega hvali.To ne drži - jaz nimam nobenega, pa vseeno vem, kaj je dobro, kaj pa ni, ker sem objektiven in se spoznam.
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vsak svojega hvali.To ne drži - jaz nimam nobenega, pa vseeno vem, kaj je dobro, kaj pa ni, ker sem objektiven in se spoznam.
Kul, pol boš šel z mano, ko bom iz Nemčije avto uvažal. Gor greva z vlakom, nazaj pa z avtom.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
ziga1990 ::
Sam uvažal bi. Kup si Slovenskega!
Jaz bi kupil Slovenskega samo če bo Aprila tako kot je sedaj nebom imel izbire
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
korenje3 ::
Raje prodajajo zelo pokvarljive dual clutch avtomatske menjalnike, ki cukajo. V Evropi jih še prodajajo, ker se da ljudi bolj nategnt, medtem ko so v USA jih večinoma umaknili, ker se bojijo class action tožb. Nekaj je tukaj napisanega:
https://www.cnet.com/roadshow/news/what...
CTV menjalniki so bolj pokvarljivi. Notri imajo jermen, ki se s časom uniči, sklopka pa začne zelo hitro spodrsavat. Avtomatski menjalniki so "večni" če ne prenašajo navora preklo lamel.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Raptor F16 ::
Sam uvažal bi. Kup si Slovenskega!
Nočem twingota
Hočem bembaru M3
^^ verjetno podobni ki naroči BMW-ja brez opreme
Folk, ki bo delal veliko kilometrov, ne potrebuje dodatne opreme in noče preplačati avtomobila :P
Osnovna luksuzna limuzina je na daljši poti še vedno udobnejša od polno opremljenega Cliota.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
EnStot ::
WizzardOfOZ je izjavil:
No to je recept kako uničiti dober avto. Vzameš mu traktorski motor in ročni menjalnik ter pustiš samo še atmosferskega bencinca in CVT. To je novodobni Subaru, žalost od nekoč dobrega avtomobila. Gre nikamor, žre kot star pijanc in tuli kot star volk. Pa še poštene prikolce ni sposoben vleči.
Fuj CVT, fuj Subaru!
Nakladaš. CVT v subaruju je odličen. Večina 2.0 avtomobilov pusti daleč zadaj po pospeških, zleze marsikam po terenu, po snegu je odličen, dere se pa čisto nič. Poraba je med 5 in 6 litrov na 100km/h.
Bencinski motor je bil pa nekaj, kar je vedno delalo v primerjavi z dizlom. Samo da so ga nehal delat, da subarujev ne bodo več kmetavzi kupovali.
Na katerem planetu pa ti živiš? Še dizel ne kuri tako malo, ampak liter več. Bencinski Subaru, katerikoli že nov, ne kuri manj od 8, če se voziš po jajcih. Ti Subaruja še od zunaj nisi videl, kaj šele, da bi se z njim peljal.
EnStot ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
S cvt-ji se lahko vozijo americani, ker je benz tako poceni. V evropi je gorivo drago, zato je pomembno da ne kuri 10l.
Ok torej praviš, da če Toyota da v svoje hibride stopenjske menjalnike namesto eCVT, da bojo manj pokurili?
Ok, torej ti praviš, da ne bi ?!?!
Utk ::
eCvt se pelje praktično enako kot električni avto, ti bi pa v to tlačil stopenjski menjalnik. To bi bila epska neumnost, tudi če bi potem porabil 3 litre manj in bil 3 sekunde hitrejši.
IL_DIAVOLO ::
matijadmin je izjavil:
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Lexus uporablja CVT menjalnike, pa so po kvaliteti pred vsemi sekreti od nemcev!
Sicer pa toyotin CVT v corolli ter camry-ju TOP. Nemci se skrijejo!!!
To smo že ugotovili, da Tozotin HSD ni čisto tak CVT kot ga poznamo pri Jatcu oz. Subaruju in Hondi. Je zelo dovršeno elektronsko krmiljen planetar’c v osnovi.
Tudi ni čisto res, da se nemški avtomatiki skrijejo, faovejev DSG ima sloves, odličen performas, zlasti precej večje navore vzdrži kot (starejši) klasični CVT-ji, pa tudi zanesljiv je (z izjem nekaj izvedenk). Tudi Daimlerjevi avtomatiki niso ravno za nič.
Vozil HSD zadnje generacije, da ne bo pomote.
IL_DIAVOLO je izjavil:
S cvt-ji se lahko vozijo americani, ker je benz tako poceni. V evropi je gorivo drago, zato je pomembno da ne kuri 10l.
Atmosferc z dvema litroma in dodatnim elektromotorjem, ki skupaj zmoreta 180 KS, mi pije pet in pol. Bencina, kolega! Če ne vozim prav nežno, pa slab liter več. Ja, Toyotin eCVT ima, na 10 pa ga nikakor ne spravim niti, če se trudim.
Hibrida se drugace ne da vozit, kot umirjeno. To je vozilo za penzionisticno voznjo.
EnStot ::
Si že slišal za Hyundai Ioniq? Kaj pa Kia Niro? To sta avtomobila, ki sta v sami vožnji vsaj za razred boljša od Toyote Prius ali C-hr, porabita pa približno enako. Oba imata DCT menjalnik.
Raptor F16 ::
Si že slišal za Hyundai Ioniq? Kaj pa Kia Niro? To sta avtomobila, ki sta v sami vožnji vsaj za razred boljša od Toyote Prius ali C-hr, porabita pa približno enako. Oba imata DCT menjalnik.
No... povej zakaj je po tvoje DCT boljši od variabilnega planeta na hibridu?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
EnStot ::
O joj! Daj pojdi peljat vse te avtomobile! Jaz sem jih. Potem pa pridi nazaj na forum, pa bova debatirala.
Raptor F16 ::
O joj! Daj pojdi peljat vse te avtomobile! Jaz sem jih. Potem pa pridi nazaj na forum, pa bova debatirala.
Kaj si peljal ? Nič.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
ziga1990 ::
Si že slišal za Hyundai Ioniq? Kaj pa Kia Niro? To sta avtomobila, ki sta v sami vožnji vsaj za razred boljša od Toyote Prius ali C-hr, porabita pa približno enako. Oba imata DCT menjalnik.
CVTs have attracted a bad reputation over the years, but the box in the Prius should change that. It manages the switch between petrol and electric power nicely, delivering smooth, seamless acceleration. The Ioniq’s DCT box is the more responsive, but can be jerky.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
Pa si dajmo dopisovat citate, ker je zelo očitno, da teh avtov niste sami vozili in primerjali.
Positive drive
Point one on this front is that Hyundai, unlike the majority of its competitors, has opted for a six-speed automatic dual-clutch transmission. This single point makes the car a lot more fun to drive than a boring CVT.
Positive drive
Point one on this front is that Hyundai, unlike the majority of its competitors, has opted for a six-speed automatic dual-clutch transmission. This single point makes the car a lot more fun to drive than a boring CVT.
Utk ::
Ti nimaš problema s cvt, ampak prešvoh motorji, kapito? Sprobaj 2,0 v corolli ali 2,5 v čem večjem. Hyundai je sekret proti temu. Razen če je električni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
blackbfm ::
CTV menjalniki so bolj pokvarljivi. Notri imajo jermen, ki se s časom uniči, sklopka pa začne zelo hitro spodrsavat. Avtomatski menjalniki so "večni" če ne prenašajo navora preklo lamel.
Kul, ampak jz na 10 let starem cvt outlanderju nisem opazil tezav, menjalnik je zadnji dan enako deloval kot prvi dan iz salona. Ocitno ima outlander nek out of this world cvt.
EnStot ::
Ti nimaš problema s cvt, ampak prešvoh motorji, kapito? Sprobaj 2,0 v corolli ali 2,5 v čem večjem. Hyundai je sekret proti temu. Razen če je električni.
Lubči, tema je CVT, ne hibridi. Primerjam približno enakovredne avte s CVT proti ostalim menjalnikom. In to avte, ki sem jih vozil. Slučajno so to hibridi. In če že navijaš, vozil sem Toyoto RAV4 z 2,5 litrskim motorjem. Moj komentar: "Mmjahh ...".
Vozil sem tudi Mazdo CX5 z 2,2 litrskim turbodizlom in klasičnim AM, pa Hondo CR-V z 2,2 litrskim turbodizlom in klasičnim AM, pa Jeep Cherokee z 2,2 litrskim turbodizlom in klasičnim AM, pa še kaj drugega ... Moj komentar: "Jaaaa, to je ta pravo!!"
ziga1990 ::
Pa si dajmo dopisovat citate, ker je zelo očitno, da teh avtov niste sami vozili in primerjali.
Positive drive
Point one on this front is that Hyundai, unlike the majority of its competitors, has opted for a six-speed automatic dual-clutch transmission. This single point makes the car a lot more fun to drive than a boring CVT.
pozabil si povedat da DCT ne šalta lepo in nemore biti vedno v idealnih obratih in tudi zanesljivost ni ravno najboljša
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
Vozil si in ti je bilo všeč tisto kar si navajen. Ko boš 10 let živel s Toyotinim hibridom, ti je pa edina boljša izkušnja EV, vse ostalo se zdi arhaično in neodzivno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WizzardOfOZ ::
Raje prodajajo zelo pokvarljive dual clutch avtomatske menjalnike, ki cukajo. V Evropi jih še prodajajo, ker se da ljudi bolj nategnt, medtem ko so v USA jih večinoma umaknili, ker se bojijo class action tožb. Nekaj je tukaj napisanega:
https://www.cnet.com/roadshow/news/what...
CTV menjalniki so bolj pokvarljivi. Notri imajo jermen, ki se s časom uniči, sklopka pa začne zelo hitro spodrsavat. Avtomatski menjalniki so "večni" če ne prenašajo navora preklo lamel.
CVT nimajo jermenov. To so ime lskuterji, zdej majo boljše zadeve.
Ti nimaš problema s cvt, ampak prešvoh motorji, kapito? Sprobaj 2,0 v corolli ali 2,5 v čem večjem. Hyundai je sekret proti temu. Razen če je električni.
Lubči, tema je CVT, ne hibridi. Primerjam približno enakovredne avte s CVT proti ostalim menjalnikom. In to avte, ki sem jih vozil. Slučajno so to hibridi. In če že navijaš, vozil sem Toyoto RAV4 z 2,5 litrskim motorjem. Moj komentar: "Mmjahh ...".
Se strinjam. Tudi meni ni bila všeč vožnja z rav4. Se mi zdi, kot da avto ne da nič od sebe, kljub močnemu motorju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
EnStot ::
zigazaga: DCT v Hyundai-ju in Kii šalta k puter.
Cruella de Vil: 2,2 litrski, dvolitrskega že mam.
Lane moje: Ne bom živel 10 let s Toyotinim hibridom, grem raje v arest.
Utk ::
Ti nimaš problema s cvt, ampak prešvoh motorji, kapito? Sprobaj 2,0 v corolli ali 2,5 v čem večjem. Hyundai je sekret proti temu. Razen če je električni.
Lubči, tema je CVT, ne hibridi. Primerjam približno enakovredne avte s CVT proti ostalim menjalnikom. In to avte, ki sem jih vozil. Slučajno so to hibridi. In če že navijaš, vozil sem Toyoto RAV4 z 2,5 litrskim motorjem. Moj komentar: "Mmjahh ...".
Vozil sem tudi Mazdo CX5 z 2,2 litrskim turbodizlom in klasičnim AM, pa Hondo CR-V z 2,2 litrskim turbodizlom in klasičnim AM, pa Jeep Cherokee z 2,2 litrskim turbodizlom in klasičnim AM, pa še kaj drugega ... Moj komentar: "Jaaaa, to je ta pravo!!"
Sej je vseeno če je hibrid, samo dovolj močan mora bit. Tudi mazda s prešvoh motorjem se slabo vozi. Da ljubitelji dizlov ne znate cenik zveznega pospeševanje pa tudi ni neka skrivnost. Meni gre pa ravno to na živce, najprej nič, potem te nekaj brcne v hrbet, in potem spet nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ziga1990 ::
^^ zanimivo je to da ima Rav4 hibrid od 0 pa do 100km/h počasnih 9,1s res pa da zaradi menjalnika nimaš občutka
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
ziga1990 ::
^^Lepo ko ti pa nekdo oporeka pa greš hitro na osebni nivo.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
Ne razumeš povedi med vrsticami. Naj ti napišem dobesedno: Pojdi in pelji te različne avtomobile, nehaj sanjariti in brati tehnične podatke na internetu. Šele v živo občutiš kako avto pelje, potegne, prestavlja in rjove.
ziga1990 ::
Ne razumeš povedi med vrsticami. Naj ti napišem dobesedno: Pojdi in pelji te različne avtomobile, nehaj sanjariti in brati tehnične podatke na internetu. Šele v živo občutiš kako avto pelje, potegne, prestavlja in rjove.
saj sem in sedaj samo čakam da se kaki na avto.netu pojavi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Ne razumeš povedi med vrsticami. Naj ti napišem dobesedno: Pojdi in pelji te različne avtomobile, nehaj sanjariti in brati tehnične podatke na internetu. Šele v živo občutiš kako avto pelje, potegne, prestavlja in rjove.
Nekateri nočemo cukanja, prestavljanja in rjovenja. A ti morem s pinki črkami napisat, da boš razumel? To je zanimivo se zapeljat čez par ovinkov, ne pa da se vsak dan tako voziš in to prenašaš. To je zanimivo novinarjem in naivcem, ki mislijo, da so novinarji sveti. Ti si teoretik, ne pa mi. Teoretiki mislite, da koga to zanima, ker novinarji samo to poudarjajo. Normalno tudi potem na testni vožnji si pozoren predvsem na to. Kdo se pa sploh hoče vozit z nekom, ki tako vozi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15229 (11871) | WizzardOfOZ |
» | majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9033 (7704) | Utk |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43914 (39902) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57617 (50227) | SuperVeloce |