Forum » Na cesti » Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
galimim ::
Tale tema nujno rabi razčiščenje pojmov...
Transmission Comparison: Manual - Auto - Dual Clutch - CVT
Transmission Comparison: Manual - Auto - Dual Clutch - CVT
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
hojnikb ::
xda develope je izjavil:
CVT nebi zdržal navora pri avtih.
BMW je sam izjavil da je to prihodnjost.
@LoveJDM imas CVT v Priusu, ki to ni. Enostaven in tezko da se pokvari.
Kje ? BMW praktično v kompletu migrira na torque converterje... Tazadnja M5 recimo uporablja ZF8, prej so mel DCT... Klasika za rajo pa itk že skos na tem...
#brezpodpisa
blay44 ::
Je že ker pomislil, da so cvtji malo težji, bolj komplicirani, zaradi večjega trenja jermena imajo manjši izkoristek. Pa še razmerje prestavnega prenosa je omejeno zaradi konstrukcije jermena(za velike navore).
Še vedno potrebuješ curik, pa sklopko....
In če že ne rabiš popolno prilagoditev stroja, pol je to kr neki. Rečmo.
Še vedno potrebuješ curik, pa sklopko....
In če že ne rabiš popolno prilagoditev stroja, pol je to kr neki. Rečmo.
borisk ::
K0l1br1 ::
Tole s trenjem ne razumem najbolje. Trenje je ja pogoj, da se oba dela menjalnika sploh vrtita in da ne prihaja do drsenja.
blay44 ::
Tako na uč ima cvt precej več stične površine gibajočih se delov. Po mojem to težko preseže... ene med 80-85% izkoristka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blay44 ()
Superboyy ::
Torej bi za avtomobil potrebovali 10x mocnejsega oziroma kvalitetnejsega.Pa vendarle temu ni tako,tak cvt ne obstaja
Wat?
Toyote imajo CVT v ponudbi, prav tako Subaru.
Problem je samo, da ti gre pri bencinskem motorju po 5ih minutah avtoceste na živce s svojim konstantnim dretjem pri 3000 obratih.
Subaru z dizlom in CVT je pa fajln izkušnja - nižji obrati = manj hrupno.
pegasus ::
tony1 ::
Fantje, ne se kregat :)
Imel sem bemfla serije 5, letnik 1991, ki je imel z ročnim menjalnikom v 5. prestavi pri 130 km/h slabih 4000 RPMjev, pa se ni čisto nič drl. Da skoraj ne rečem, da je bil zgledno tiho.
Skratka, motor se da zvočno izolirati, če se hoče. Če.
Imel sem bemfla serije 5, letnik 1991, ki je imel z ročnim menjalnikom v 5. prestavi pri 130 km/h slabih 4000 RPMjev, pa se ni čisto nič drl. Da skoraj ne rečem, da je bil zgledno tiho.
Skratka, motor se da zvočno izolirati, če se hoče. Če.
Unknown_001 ::
Fantje, ne se kregat :)
Imel sem bemfla serije 5, letnik 1991, ki je imel z ročnim menjalnikom v 5. prestavi pri 130 km/h slabih 4000 RPMjev, pa se ni čisto nič drl. Da skoraj ne rečem, da je bil zgledno tiho.
Skratka, motor se da zvočno izolirati, če se hoče. Če.
Potem to ni več avto za rajo.
Penez proszće
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Superboyy ::
Problem je samo, da ti gre pri bencinskem motorju po 5ih minutah avtoceste na živce s svojim konstantnim dretjem pri 3000 obratih.Ha? Jst mam pri 100km/h 3500 obratov v peti ... pa delam po potrebi prek 800km na dan.
Praviš, da ti je všeč piskanje motorja ali imaš glušnike na glavi med vožnjo?
pegasus ::
Sem že v neki drugi temi spraševal o hrupu ... Ja, je mal nadležen. K sreči sem nekaj deset ur preživel tudi v GA letalih, kjer so slušalke obvezne, tako da vem, da je lahko še slabše ;)
Veselinko ::
Problem je samo, da ti gre pri bencinskem motorju po 5ih minutah avtoceste na živce s svojim konstantnim dretjem...
Kdor je vozil kakšnega hibrida od Toyote, kjer imajo CVT menjalnike, in recimo hibridno Kio s hidravlično avtomatiko, lahko brez da bi vedel, v katerem avtu sedi, pove, da je CVT menjalnik zelo problematičen, ko gre za hitrejšo avtocestno vožnjo ali pospeševanje. Takrat dosega motor previsoke vrtljaje in je posledično zelo glasen in hkrati požrešen. Klasičen avtomatski menjalnik pa prestavi v višjo prestavo prej oziroma v območju največjega navora. CVT menjalniki se najbolje obnašajo zgolj v mestni gneči in so v osnovi precej bolj namenjeni ameriškemu tipu vožnje, kot pa evropskemu, kjer gre za precej bolj dinamičen način.
tony1 ::
Zakaj za vraga jih ne sprogramirajo drugače?
Ali pa, z drugega konca, morali bi bolje zvočno izolirati motorni prostor in narediti tišji izpušni sistem?
Ali pa, z drugega konca, morali bi bolje zvočno izolirati motorni prostor in narediti tišji izpušni sistem?
J.McLane ::
To je pa čisti FUD, učinkovitost z visokimi obrati nič kaj ne pade, krivec pa ni menjalnik temveč motor, ker deluje pri skromnih 100 Nm navora. Hyundai/Kia pa je vgradila DI motor, ki ima katastrofalne izpuste (ADAC Eco test) in zato razvije več navora in lahko drži obrate nižje. Pa tudi umirjena vožnja po AC s 140 po ravnini je čista milina, motor gre na minimalne obrate in slišiš samo še šum vetra, tako nizkih obratov Hyundai/Kia ne more imeti, ker enostavno nima dovolj dolge prestave.
Toyota ima že odgovor na to 2.0 hibrida s 180 konji in D-4S (dvojni vbrizg - DI in PFI), ki pride v začetku leta novi Corolli.
Toyota ima že odgovor na to 2.0 hibrida s 180 konji in D-4S (dvojni vbrizg - DI in PFI), ki pride v začetku leta novi Corolli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
tony1 ::
Tvoje pisanje je FUD. Jasno je le, da od majhnih mlinčkov čudežov ne bo, kar je jasno tako mazdi kot toyoti z 1.5 L motorji tudi v majhnih mlinčkih.
In mimogrede, avto se ne sme nikoli dreti za brezveze. Tudi če je 90% vožnje "milina s pišom vetra", nimam posebnih želja 10% časa poslušati dretja zaradi slabo optimiziranega CVTja in / ali ker preglasen bencinski motor na 3000 RPM polni NiMH baterijo.
Ste me pa dovolj sprovocirali in grem sprobat eno testno yaris hibrid...
In mimogrede, avto se ne sme nikoli dreti za brezveze. Tudi če je 90% vožnje "milina s pišom vetra", nimam posebnih želja 10% časa poslušati dretja zaradi slabo optimiziranega CVTja in / ali ker preglasen bencinski motor na 3000 RPM polni NiMH baterijo.
Ste me pa dovolj sprovocirali in grem sprobat eno testno yaris hibrid...
J.McLane ::
No, Yarisa raje ne
Pojdi raje peljat Priusa, zelo podobno se bo obnašala tudi nova Corolla
Pojdi raje peljat Priusa, zelo podobno se bo obnašala tudi nova Corolla
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
tony1 ::
Resno vprašam, in konkretno povej, zakaj ne?
Rabim majhen jajček, ker sem se s 5 metrskimi jajci naveličal jajcati vsak v gužvi na šiht :)
Rabim majhen jajček, ker sem se s 5 metrskimi jajci naveličal jajcati vsak v gužvi na šiht :)
jype ::
Hibriden yaris je pa ja najboljša reč, ki je trenutno na trgu. Večino vožnje je na bateriji, vmes se vsake toliko časa zažene motor, ki pa ni dovolj glasen, da bi ga v mestni vožnji slišal.
Bicikl je sicer še boljši, a nima CVT.
Bicikl je sicer še boljši, a nima CVT.
Unknown_001 ::
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Gr8t ::
Problem je samo, da ti gre pri bencinskem motorju po 5ih minutah avtoceste na živce s svojim konstantnim dretjem pri 3000 obratih.Ha? Jst mam pri 100km/h 3500 obratov v peti ... pa delam po potrebi prek 800km na dan.
Praviš, da ti je všeč piskanje motorja ali imaš glušnike na glavi med vožnjo?
Zakaj pa glušnike, saj obstaja radio. Mene ob normalni glasnosti metal glasbe ne moti niti 5000rpm. To je pri mojem avtu za 210km/h.
Brez glasbe je pa moteče tudi 3000rpm, v snegu se vozim brez, da se lahko skoncentriram. Res pa da bi lahko vsaj na ravninah pri 60-65 dajal v 4., ampak mislim da za sneg je najbolje imet tam okol 3000rpm, vsekakor pa ne pod 2000.
J.McLane ::
Resno vprašam, in konkretno povej, zakaj ne?
Rabim majhen jajček, ker sem se s 5 metrskimi jajci naveličal jajcati vsak v gužvi na šiht :)
To je bilo na repliko @Veselinko ki je izjavil "za hitrejšo avtocestno vožnjo ali pospeševanje", Yaris pač ni primeren avto za to neglede na to kaj ima v nosu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
jype ::
Unknown_001 je izjavil:
Vprašanje. Bi ga kupil, če ga razvijem?Ma, saj že je, sem celo vozil in je kar impresiven, pa še avtomatski ni (ves čas imaš popoln nadzor):
https://www.fallbrooktech.com/nuvinci-t...
LeQuack ::
Resno vprašam, in konkretno povej, zakaj ne?
Rabim majhen jajček, ker sem se s 5 metrskimi jajci naveličal jajcati vsak v gužvi na šiht :)
To je bilo na repliko @Veselinko ki je izjavil "za hitrejšo avtocestno vožnjo ali pospeševanje", Yaris pač ni primeren avto za to neglede na to kaj ima v nosu.
Za vožnjo 130 je čist kul, več pa itak ne smeš vozit. Če pa kdo misli da je car in lahko, se pa moti.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
krneki0001 ::
...v snegu se vozim brez, da se lahko skoncentriram. Res pa da bi lahko vsaj na ravninah pri 60-65 dajal v 4., ampak mislim da za sneg je najbolje imet tam okol 3000rpm, vsekakor pa ne pod 2000.
Cim visja prestava in cim manj obratov je za sneg na cestah najbolje
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
stara mama ::
BREAKING NEWS:
Naslednji film Fast And Furious franžize bo vseboval avtomobile izključno s CVT menjalniki!
Sploh se bo prednost CVT pokazala v hitrih akcijskih pregonih in dirkanjem v ravni liniji (drag race).
To bo ene skurjene gume na kupu!
Naslednji film Fast And Furious franžize bo vseboval avtomobile izključno s CVT menjalniki!
Sploh se bo prednost CVT pokazala v hitrih akcijskih pregonih in dirkanjem v ravni liniji (drag race).
To bo ene skurjene gume na kupu!
Ekologija™ in Trajnost™
J.McLane ::
Ko smo že pri diraknju in vidim, da v tej temi še ni bilo omenjeno:
https://www.auto123.com/en/news/f1-tech...
Še danes je v FIA pravilih praktično na vseh področjih prepoved uporabe CVT, se spomnim debate o Nissanu LMP1 v LeMansu, kjer so skušali uporabiti 100% mehanski KERS z vztrajnikom, njihova rešitev je bila drseča sklopka, ker CVT niso smeli uporabiti. No ta dirkalnik ni nikoli ugledal prve dirke.
https://www.auto123.com/en/news/f1-tech...
There was also speculation that it had instantly proved several seconds per lap quicker than the conventional Williams -- which was already miles ahead of its rivals.
That led the FIA to stipulate that, from 1994, F1 cars had to have between four and seven fixed gears -- and for good measure added a sub-clause specifically banning CVT. So the car was never actually raced and eventually found its way to the museum.
Še danes je v FIA pravilih praktično na vseh področjih prepoved uporabe CVT, se spomnim debate o Nissanu LMP1 v LeMansu, kjer so skušali uporabiti 100% mehanski KERS z vztrajnikom, njihova rešitev je bila drseča sklopka, ker CVT niso smeli uporabiti. No ta dirkalnik ni nikoli ugledal prve dirke.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
tony1 ::
Bom za začetek odgovoril na vprašanje iz naslova teme: ker žre otroke (think of the children!!!!1111)
Skratka, če primerjam testne vožnje dveh suzukijev, fieste, i10, honde jazz CVT in toyote yaris hibrid z e-CVTjem, me je yaris najbolj razočaral. (Tudi jazz ima popolnoma enake težave z glasnostjo, vsi drugi našteti pa so boljši avti od yarisa.)
Sicer za toyote pravijo, da so avti za slepe, ampak oba avta s CVTjem sta pravzaprav avta za gluhe...
Začnimo s porabo: naredil sem ene 25 kilometrov, pol mestne vožnje in nato pol AC s 130 km/h, poraba je bila 6,1 l (zanimivo, i10 je na testni vožnji spil 5,6 litra... ni jasno, če je res kaj koristi od hibrida pri mešani vožnji? Kot kaže ne kaj dosti.).
Kljub navdušujočem filingu, ko je avto v leru tiho, se čez čas izkaže, da med mestno vožnjo tudi 20 let stare Hitlerjeve sanke z avtomatikom niso nič glasnejše.
CVT ima izjemno resno hibo: avto je z njim moteče glasen, saj gre motor na blokado za vsak drek (občutka strašnega pospeška pa ni; vendar ne vem, če je to res ali ne). Človek se sicer glasnost nauči kompenzirati s pedalom za gas, ampak to je eno samo matranje. Toyota bi lahko to tudi olajšala s konkretnim (kamionskim) pedalom za gas, ampak pedal je seveda običajen za male jajčke (premehak za neutrujajočo fino mehaniko).
Aja, kot vsak električar (tudi i3 ima isti problem) je avto dovolj tih, da slišiš klik pedala za gas vsakič, ko ga popolnoma spustiš, kar ščasoma rešiš tako, da prižgeš radio. Naj že en pedal zdizajnirajo tako, da bo neslišen...
Motor je glasen je že pri počasnem pospeševanju do 60 na uro, do 90 na uro pa se človeku sploh ne da več pospešiti, ker je motor tako moteče glasen. (Da pospeševanja do 130 ne omenjam). Kakšne posebne razlike med navadnim in eco modom ni.
Aja, izklop in vklop bencinskega motorja niti slučajno ni nezaznaven. (Pojdite probat suzuki swifta s trivaljnikom, kjer se vsaj izklopa ne sliši).
Avto ima še nekaj hib, ki nimajo zveze s CVTjem, jih pa precej cenejši i10 (ali suzuki ignis) nima:
-na AC hitrostih je hrup vetra nesorazmerno glasen
-ves čas vožnje (ves!!!) se sliši čriček iz desnega B stebrička (verjetno nekje tam, kjer je na vrhu vpet varnostni pas), nekje polovico časa pa še iz levega
-stikalo za tempomat je točno tako kot na 35 let starem švabu, ampak, lej, tam si ga znal uporabiti brez da bi moral v temi prej prižgati luč v kabini, tu pa se to ne da (v starih časih si stikalo porinil naprej, in tempomat si je zapomnil hitrost)
-stikalo za tempomat je seveda prekratko in zato neergonomsko (ampak takšni so vsi novodobni avti)
-stikalo za TRIP ne spada na volan ali pa bi moral biti na vsaj manj dostopnem mestu (i10 ima to rešeno zgledno)
-tipično japonsko je postavljanje stikal grozno daleč levo spodaj pod volan ali pa v luknjo pred ročico menjalnika (medtem pa na volan tlačijo knof za TRIP)
-aja, dizajn osvetlitve prestavne ročice je debilen do amena: prestave so osvetljene, na samih lučkaj pri ročki pa ni prikaza izbrane prestave (spet kakšnemu japončku ne bi škodilo, če bi se v temi usedel v 25 let starega švaba in si pogledal, kako se v zaresnih avtih streže tem rečem)
-debilno je, da je stikalo za vklop luči (takšni so sicer vsi japonci) na ročki za smernike (je pa res, da se je toyota sicer trudila, da prižgane luči vsaj ne motijo roke pri prižiganju dolgih luči in da za vsak drek med vožnjo pomotoma ne ugašaš luči)
-avtomatiko za vklop dolgih luči je delal en faking smart ass: pelješ se po osvetljeni prazni cesti, potisneš stikalo za dolge lampe, ampak avto vidi svetlobo in ne prižge dolgih lamp, češ jebi se, saj je svetlo kot podnevi!!! (Vreščal bi, če bi me hotel kdo poslušati.)
-naslonjalo za roke je točno tako kot v 30 let starem švabu (vesel sem bil ko radio, ko sem ga zagledal), ampak je narejeno samo za dvometraše, in se ga ne da spustiti nižje (ima samo eno pozicijo). Moralo bi biti nastavljivo, zame je bilo tako previsoko, z naslonjeno roko sem bil ves čas v prisilni drži.
Skratka, če primerjam testne vožnje dveh suzukijev, fieste, i10, honde jazz CVT in toyote yaris hibrid z e-CVTjem, me je yaris najbolj razočaral. (Tudi jazz ima popolnoma enake težave z glasnostjo, vsi drugi našteti pa so boljši avti od yarisa.)
Sicer za toyote pravijo, da so avti za slepe, ampak oba avta s CVTjem sta pravzaprav avta za gluhe...
Začnimo s porabo: naredil sem ene 25 kilometrov, pol mestne vožnje in nato pol AC s 130 km/h, poraba je bila 6,1 l (zanimivo, i10 je na testni vožnji spil 5,6 litra... ni jasno, če je res kaj koristi od hibrida pri mešani vožnji? Kot kaže ne kaj dosti.).
Kljub navdušujočem filingu, ko je avto v leru tiho, se čez čas izkaže, da med mestno vožnjo tudi 20 let stare Hitlerjeve sanke z avtomatikom niso nič glasnejše.
CVT ima izjemno resno hibo: avto je z njim moteče glasen, saj gre motor na blokado za vsak drek (občutka strašnega pospeška pa ni; vendar ne vem, če je to res ali ne). Človek se sicer glasnost nauči kompenzirati s pedalom za gas, ampak to je eno samo matranje. Toyota bi lahko to tudi olajšala s konkretnim (kamionskim) pedalom za gas, ampak pedal je seveda običajen za male jajčke (premehak za neutrujajočo fino mehaniko).
Aja, kot vsak električar (tudi i3 ima isti problem) je avto dovolj tih, da slišiš klik pedala za gas vsakič, ko ga popolnoma spustiš, kar ščasoma rešiš tako, da prižgeš radio. Naj že en pedal zdizajnirajo tako, da bo neslišen...
Motor je glasen je že pri počasnem pospeševanju do 60 na uro, do 90 na uro pa se človeku sploh ne da več pospešiti, ker je motor tako moteče glasen. (Da pospeševanja do 130 ne omenjam). Kakšne posebne razlike med navadnim in eco modom ni.
Aja, izklop in vklop bencinskega motorja niti slučajno ni nezaznaven. (Pojdite probat suzuki swifta s trivaljnikom, kjer se vsaj izklopa ne sliši).
Avto ima še nekaj hib, ki nimajo zveze s CVTjem, jih pa precej cenejši i10 (ali suzuki ignis) nima:
-na AC hitrostih je hrup vetra nesorazmerno glasen
-ves čas vožnje (ves!!!) se sliši čriček iz desnega B stebrička (verjetno nekje tam, kjer je na vrhu vpet varnostni pas), nekje polovico časa pa še iz levega
-stikalo za tempomat je točno tako kot na 35 let starem švabu, ampak, lej, tam si ga znal uporabiti brez da bi moral v temi prej prižgati luč v kabini, tu pa se to ne da (v starih časih si stikalo porinil naprej, in tempomat si je zapomnil hitrost)
-stikalo za tempomat je seveda prekratko in zato neergonomsko (ampak takšni so vsi novodobni avti)
-stikalo za TRIP ne spada na volan ali pa bi moral biti na vsaj manj dostopnem mestu (i10 ima to rešeno zgledno)
-tipično japonsko je postavljanje stikal grozno daleč levo spodaj pod volan ali pa v luknjo pred ročico menjalnika (medtem pa na volan tlačijo knof za TRIP)
-aja, dizajn osvetlitve prestavne ročice je debilen do amena: prestave so osvetljene, na samih lučkaj pri ročki pa ni prikaza izbrane prestave (spet kakšnemu japončku ne bi škodilo, če bi se v temi usedel v 25 let starega švaba in si pogledal, kako se v zaresnih avtih streže tem rečem)
-debilno je, da je stikalo za vklop luči (takšni so sicer vsi japonci) na ročki za smernike (je pa res, da se je toyota sicer trudila, da prižgane luči vsaj ne motijo roke pri prižiganju dolgih luči in da za vsak drek med vožnjo pomotoma ne ugašaš luči)
-avtomatiko za vklop dolgih luči je delal en faking smart ass: pelješ se po osvetljeni prazni cesti, potisneš stikalo za dolge lampe, ampak avto vidi svetlobo in ne prižge dolgih lamp, češ jebi se, saj je svetlo kot podnevi!!! (Vreščal bi, če bi me hotel kdo poslušati.)
-naslonjalo za roke je točno tako kot v 30 let starem švabu (vesel sem bil ko radio, ko sem ga zagledal), ampak je narejeno samo za dvometraše, in se ga ne da spustiti nižje (ima samo eno pozicijo). Moralo bi biti nastavljivo, zame je bilo tako previsoko, z naslonjeno roko sem bil ves čas v prisilni drži.
pegasus ::
CVT ima izjemno resno hibo: avto je z njim moteče glasen, saj gre motor na blokado za vsak drek (občutka strašnega pospeška pa ni; vendar ne vem, če je to res ali ne). Človek se sicer glasnost nauči kompenzirati s pedalom za gas, ampak to je eno samo matranje.Hočeš rečt, da cvt motivira ljudi, da vozijo počasneje? Odlično, še en velik plus za cvt.
Motor je glasen je že pri počasnem pospeševanju do 60 na uro, do 90 na uro pa se človeku sploh ne da več pospešiti, ker je motor tako moteče glasen. (Da pospeševanja do 130 ne omenjam).
tony1 ::
Ja, lahko tudi tako gledaš.
Pa tudi, da motivira ljudi, da se vozijo z vlakom, biciklom in hodijo peš.
Pero: Nikakor. Po ovinkih mi je še prodajalec dal vedeti, da posebno velikega zanimanja za avto ni...
Pa tudi, da motivira ljudi, da se vozijo z vlakom, biciklom in hodijo peš.
Pero: Nikakor. Po ovinkih mi je še prodajalec dal vedeti, da posebno velikega zanimanja za avto ni...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
blackbfm ::
CVT ima izjemno resno hibo: avto je z njim moteče glasen, saj gre motor na blokado za vsak drek (občutka strašnega pospeška pa ni; vendar ne vem, če je to res ali ne). Človek se sicer glasnost nauči kompenzirati s pedalom za gas, ampak to je eno samo matranje. Toyota bi lahko to tudi olajšala s konkretnim (kamionskim) pedalom za gas, ampak pedal je seveda običajen za male jajčke (premehak za neutrujajočo fino mehaniko).
nevem kak je na mini jajčkih ampak na našem kvazi suv je cvt popolnoma neslišen
Unknown_001 ::
CVT ima izjemno resno hibo: avto je z njim moteče glasen, saj gre motor na blokado za vsak drek (občutka strašnega pospeška pa ni; vendar ne vem, če je to res ali ne). Človek se sicer glasnost nauči kompenzirati s pedalom za gas, ampak to je eno samo matranje. Toyota bi lahko to tudi olajšala s konkretnim (kamionskim) pedalom za gas, ampak pedal je seveda običajen za male jajčke (premehak za neutrujajočo fino mehaniko).
nevem kak je na mini jajčkih ampak na našem kvazi suv je cvt popolnoma neslišen
Če bi slišal CVT bi se bilo konkretno za zamislit. Izolacija okoli motorja, to je pa druga reč.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
jero_no1 ::
-avtomatiko za vklop dolgih luči je delal en faking smart ass: pelješ se po osvetljeni prazni cesti, potisneš stikalo za dolge lampe, ampak avto vidi svetlobo in ne prižge dolgih lamp, češ jebi se, saj je svetlo kot podnevi!!! (Vreščal bi, če bi me hotel kdo poslušati.)
2 stvari:
- naši cpp narekujejo, da se po osvetljeni cesti vozi s kratkimi lučmi
- daj ti vrli programer dopovej nekemu enostavnemu senzorju za svetlobo, kdaj prihaja nasproti avto in kdaj sveti ulična svetilka.
J.McLane ::
@tony1, nekaj faktov ki ne govorijo tvojim opažanjim v prid:
- Prodaja Yarisa je višja od suzukijev, fieste, i10, honde jazz (tule je statisitka)
- Do oktobra 2018 YTD se je prodalo 710 Yarisov, delež hibridnih modelov je 365, torej kar 51% kupcev prepriča hibridni CVT
- Povpračna poraba preko 1000 uporabnikov je 4,8 l/100 km, kaj si ti delal z avtom je jasno samo tebi da si prilezel do 6,1 l/100 km, s to porabo si na skrajnem robu Bellove krivulje (1,6% uporabnikov ima tako povprečje)
- Z manjšimi popravki skozi leta je Yaris v tej generaciji star že 7 let, hibridni sklop je praktično nespremenjen že 6 let, torej ni ravno predstavnik zadnje generacije.
Kako zgledajo in v katero smer gredo zadnje generacije Toyotinega hibridnega sklopa se najbolje vidi v Priusu:
V začetku prihodnejga leta pride:
- nova Corolla, z dvema opcijama 1.8 in 2.0 hibrid
- novi RAV4, z novim 2.5 hibridom
- Camry 2.5 hibrid, ki se že eno leto prodaja v Ameriki
Če si bil pred testom, že itak prepričan v svoj prav potem si očitno na vsak način želel prepričati samega sebe v to, da se nisi motil in si se malo znašal nad Yarisom. Jaz tvoj spis jemljem kot plod tvoje subjektivne domišlije, dam ti kakšno malenkost prav (zvočna zatesnjenost...), v osnovi si pa daleč od realne predstave.
- Prodaja Yarisa je višja od suzukijev, fieste, i10, honde jazz (tule je statisitka)
- Do oktobra 2018 YTD se je prodalo 710 Yarisov, delež hibridnih modelov je 365, torej kar 51% kupcev prepriča hibridni CVT
- Povpračna poraba preko 1000 uporabnikov je 4,8 l/100 km, kaj si ti delal z avtom je jasno samo tebi da si prilezel do 6,1 l/100 km, s to porabo si na skrajnem robu Bellove krivulje (1,6% uporabnikov ima tako povprečje)
- Z manjšimi popravki skozi leta je Yaris v tej generaciji star že 7 let, hibridni sklop je praktično nespremenjen že 6 let, torej ni ravno predstavnik zadnje generacije.
Kako zgledajo in v katero smer gredo zadnje generacije Toyotinega hibridnega sklopa se najbolje vidi v Priusu:
V začetku prihodnejga leta pride:
- nova Corolla, z dvema opcijama 1.8 in 2.0 hibrid
- novi RAV4, z novim 2.5 hibridom
- Camry 2.5 hibrid, ki se že eno leto prodaja v Ameriki
Če si bil pred testom, že itak prepričan v svoj prav potem si očitno na vsak način želel prepričati samega sebe v to, da se nisi motil in si se malo znašal nad Yarisom. Jaz tvoj spis jemljem kot plod tvoje subjektivne domišlije, dam ti kakšno malenkost prav (zvočna zatesnjenost...), v osnovi si pa daleč od realne predstave.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
tony1 ::
Pojma nimaš, prvi dve minuti sem bil nad avtom navdušen
In čeprav je to pisanje na nivoju "moj oči ima boljšo kosilnico od tvojega" bom pojasnil zakaj: zato, ker me en klinc briga, da je 10 milijonov herojev kupilo hibrida. Moj avto bom vozil in plačal z zaresnim denarjem samo jaz, in kaj me briga kakšna je prodaja enega in drugega
Glede porabe pa: menda je jasno, da iz dobrih 20 km vožnje ne boš dobil prave povprečne porabe. Je pa cifra povsem uporabna za primerjavo z drugimi testnimi vožnjami podobnih malih jajčkov, ki sem jih probal na podobnih relacijah. In bog pomagaj, večino časa se vozim od semaforja do semaforja, ampak nikakor pa ne kupujem avta, za katerega ne bi potreboval vinjete.
In čeprav je to pisanje na nivoju "moj oči ima boljšo kosilnico od tvojega" bom pojasnil zakaj: zato, ker me en klinc briga, da je 10 milijonov herojev kupilo hibrida. Moj avto bom vozil in plačal z zaresnim denarjem samo jaz, in kaj me briga kakšna je prodaja enega in drugega
Glede porabe pa: menda je jasno, da iz dobrih 20 km vožnje ne boš dobil prave povprečne porabe. Je pa cifra povsem uporabna za primerjavo z drugimi testnimi vožnjami podobnih malih jajčkov, ki sem jih probal na podobnih relacijah. In bog pomagaj, večino časa se vozim od semaforja do semaforja, ampak nikakor pa ne kupujem avta, za katerega ne bi potreboval vinjete.
tony1 ::
-avtomatiko za vklop dolgih luči je delal en faking smart ass: pelješ se po osvetljeni prazni cesti, potisneš stikalo za dolge lampe, ampak avto vidi svetlobo in ne prižge dolgih lamp, češ jebi se, saj je svetlo kot podnevi!!! (Vreščal bi, če bi me hotel kdo poslušati.)
2 stvari:
- naši cpp narekujejo, da se po osvetljeni cesti vozi s kratkimi lučmi
- daj ti vrli programer dopovej nekemu enostavnemu senzorju za svetlobo, kdaj prihaja nasproti avto in kdaj sveti ulična svetilka.
Takšno določilo CPPja ne obstaja. CPP od voznika samo zahteva uporabo dolgih luči tako, da te ne motijo drugih udeležencev v cestnem prometu. Kdo pa so bili v mojem primeru udeleženci, ki bi jih lahko motil? Cestne lampe?
Če povem v programerskem žargonu: specifikacijo je napisala ena budala, programer je pač implementiral, kar je dobil v roke. Pravilno delovanje bi bilo takšno, da bi se dalo dolge luči prižgati ročno v vseh pogojih (ali pa, da bi se enostavno dalo izklopiti avtomatiko - morda se jo da, ampak v temi nisem našel te možnosti?).
Sam bi si delovanje takšne avtomatike predstavljal tako, da bi ta samo ugašala dolge luči, voznik pa bi jih vedno imel možnost prižgati sam, če pa bi mu šla avtomatika zaradi slabega delovanja na živce, bi moral imeti možnost izklopiti jo.
Kako pa ta deluje na drugih avtih?
Še glede senzorja: če tovarna ne more implementirati tega mehanizma kot je treba (za predviden budžet) bi bilo bolje, da te funkcionalnosti ne vgradi.
In mimogrede takšno funkcionalnost je imel že Cadillac v 60ih letih, pa so jo čez nekaj časa nehali vgrajevati, ker je delovala zanič. Čez palec se mi zdi, da bi bila precej uporabnejša z matričnimi žarometi, kjer bi avtomatika izklapljala le tiste svetilne segmente, ki motijo pešce/avte, sicer pa bi luči drugje svetile na polno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
Mclane: Še to: na statistike se ne zanašaj preveč, ker vsi goljufajo z enodnevnimi registracijami (kar je uporabno za zavajanje medijev in kupcev ter verjetno tudi principala, ki zahteva določen delež v prodaji vsake države) in drugič, ker se vsaj nekaj 10% Slo avtov proda v severnejšo tujino, kjer je takšen mali jajček lahko tudi 5k EUR dražji. S tega pogleda smo pravi reveži, naši avti pa morajo biti poceni.
Utk ::
Avtomatika se sigurno da izklopit, tako kot dela tebi, dela pa pravilno. Avtomatika ne gleda če tvoje dolge luči koga motijo, ampak če je dovolj svetlobe. In ko ti prižgeš dolge, ona ugotovi, da je dovolj svetlobe in ti dolge ugasne. Kaj če bi delalo po tvoje, koliko časa bi morale oz. smele dolge luči svetit, preden bi jih avtomatika ugasnila, ko bi šel pa res nasproti nek avto? Ena sekunda, 5, 10? Potem se bi pa pizdil, zakaj jih ne ugasne...ali po programersko, nikakor ne poslušaj bedastega uporabnika, ki misli da ve kako bi nekaj moralo delat, ne premisli pa niti enega koraka naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tony1 ::
Takšno razmišljanje je popolnoma napačno, voznik je tisti, ki odloča ali rabi dolge luči ali ne.
Avtomatika brez res dobrega senzorja ni vredna pol pipe tobaka.
In ne, ne ugasne luči, že v štartu jih ne pusti prižgati.
Avtomatika brez res dobrega senzorja ni vredna pol pipe tobaka.
In ne, ne ugasne luči, že v štartu jih ne pusti prižgati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Utk ::
Takšno razmišljanje je popolnoma napačno, voznik je tisti, ki odloča ali rabi dolge luči ali ne.
Tako je. In voznik se odloči ali bo imel gumb na Auto ali ne. Če tega ne zna...je očitno automatika bolj pametna od njega.
Mislim, zakaj zafuka imaš potem vklopljeno avtomatiko, če po tvoje voznik odloča kdaj bo imel dolge luči? Sej to je čist v nasprotju definicije avtomatike.
Avtomatika brez res dobrega senzorja ni vredna pol pipe tobaka.
Tist, ki si ga ti vozil, očitno ima dober senzor.
In ne, ne ugasne luči, že v štartu jih ne pusti prižgati.
Tolk boljše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tony1 ::
Knofa za izklop avtomatike nisem našel, je6i ga
Pozicije na levi ročki so: nula, pozijske luči, glavne luči. In to je to
Glede na to, da je nekaj folka z yarisi tle gor, naj povejo, kaj se da in kaj ne
Pozicije na levi ročki so: nula, pozijske luči, glavne luči. In to je to
Glede na to, da je nekaj folka z yarisi tle gor, naj povejo, kaj se da in kaj ne
jero_no1 ::
Takšno določilo CPPja ne obstaja. CPP od voznika samo zahteva uporabo dolgih luči tako, da te ne motijo drugih udeležencev v cestnem prometu. Kdo pa so bili v mojem primeru udeleženci, ki bi jih lahko motil? Cestne lampe?
Možno, da je bil prejšnji teden kak popravek zakona, ampak prosim poglej si
Zakon o pravilih cestnega prometa (71. člen, 3. odstavek, da ne boš predolgo iskal).
Ker mislim, da zgornji zakon še vedno velja, bi ti toplo priporočal obnovitveni tečaj CPP, na katerem aktivno poslušaj, in ne viset na S-t ali drugih omrežjih kot si očitno takrat, ko si bil prvič tam.
Uporaba in funkcije avtomatike luči - morda je bil tvoj testni avto izjema, ampak večina avtov ima priloženo eno knjižico z navodili za uporabnika - bi se splačalo malo pokukati vanjo.
Moja Škoda ima recimo na zunanjem stikalu možno izbiro avtomatike dolgih luči ali pa stalno prižgane dolge. Sama avtomatika pa se izklopi v meniju nastavitev vozila, če se ne motim (nisem še rabu, ker zadeva funkcionira).
ziga1990 ::
Mene ta CVT ne moti samo se je pa treba naučiti kako z desnim pedal-om delat, ker CVT je malo bolj občutljiv nanjga in ima svoj neslavni(glasni) način pospeševanja.
Sicer pa Yaris hibrid je bolj kot ne mestni avto in za nekoga ki ne vozi 130km/h+ na AC je čisto vredu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15415 (12057) | WizzardOfOZ |
» | majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9179 (7850) | Utk |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44879 (40867) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58265 (50875) | SuperVeloce |