» »

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?

««
2 / 10
»»

jype ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Namesto vprašanja o razširjenosti CVT me bolj fascinira obsedenost Evrope z ročnimi menjalniki, medtem ko (bojda) neumni američani že 70 let lepo uporabljajo avtomatike.
Gre za mazohizem ali kaj drugega ?
Nimam pojma. IMO gre predvsem za inercijo.

J.McLane je izjavil:

V ameriki se ta nova Corolla že prodaja v kombinaciji z 2.0 motorjem s 40% izkoristkom, EPA je znana po zelo realni oceni porabe, ni to taka šala kot NEDC. Torej Corolla s CVT ki simulira 10 prestav ima kombinirano porabo 6,5 l/100 km, isti motor, isti paket opreme pa z ročnim 6 stopenskim menjalnikom 7,5 l/100 km.
Če dodaš zravn še baterijo in motor/generator, dobiš še bistveno višji izkoristek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

PrimoZ_ ::

pegasus je izjavil:

stara mama je izjavil:

Pri skuterju je en drek, al moped porabi 1.8l/100km ali 2l/100km, pri avtu se pa nekaterim gre za vsak deci!
Ja in točno zato hočeš imet cvt v avtu. Da se lahko motor večino časa vrti v svojem idealnem območju, ki je tipično zelo zelo ozko, ne pa da ga ves čas šibaš po celem spektru obratov in ga uporabljaš večino časa izven idealnega območja.

In potem se ti folk pritožuje nad nenavadnim zvokom in efektom elastike pri pospeševanju ... tu bi rabili kitajce in en njihov reeducation camp.


Ne bom za sveto trdil...
Ampak v spominu imam da nazadnje ko sm gledal je avto s CVT menjalnikom porabil več goriva kot isti oz. po obliki/masi primerljiv konkurent z ročnim.
Torej se v praksi izkaže da je 6 diskretnih stopenj good enough in CVT kljub možnosti da motor zares več cas deluje na optimalnih obratih vseeno več izgubi kje drugje.

tony1 ::

duque je izjavil:

CVT-ja imaš v Hondah, čeprav bodo prešaltal na DCT; sam sem vozil Jazza s CVT menjalnikom, vendar sem ga po 15 min pripeljal nazaj, ker je obup od tehnike. CVT ima zelo slabo lastnost pri pospeševanju, ker motor drži v visokih obratih, samo ropota in je neodziven.


Sam sem sicer fan avtomatikov, pa sem bil na CVTjem v jazzu razočaran (pa se mi je sicer zdelo, da avto z njim čisto dobro gre - ko se enkrat začne premikati).

Na živce pa mi je šlo dretje motorja skoraj na blokadi za vsak drek. Primer: speljem čisto počasi s semaforja, zavijam levo... in motor je takoj na blokadi, kjer se dere ko svinja. Čemu že, če ne rabim nič moči?

To je za mularijo, ki bi tudi z ročnim menjalnikom hondo 80% časa vozila na blokadi, za normalne ljudi pa ne.

Bi vsaj kakšnih 20 kil zvočne izolacije več dali na avto? (Smešne scene, potem sem šel probat swifta s turbo trivaljnikom, ki je bil 10x tišji :D).

So pa tole nerodnost pogruntali tudi nekateri proizvajalci avtov in CVT sprogramirali tako, da ne rine motorja v blokado za vsak drek oz., povedano drugače, simulira klasični avt. menjalnik. In kupci so srečni :)

J.McLane ::

jype je izjavil:


J.McLane je izjavil:

V ameriki se ta nova Corolla že prodaja v kombinaciji z 2.0 motorjem s 40% izkoristkom, EPA je znana po zelo realni oceni porabe, ni to taka šala kot NEDC. Torej Corolla s CVT ki simulira 10 prestav ima kombinirano porabo 6,5 l/100 km, isti motor, isti paket opreme pa z ročnim 6 stopenskim menjalnikom 7,5 l/100 km.
Če dodaš zravn še baterijo in motor/generator, dobiš še bistveno višji izkoristek.


Na CVT nič ne dodaš, Toyotin hibrid nima takega CVT menjalnika, ker ga ne potrebuje ;) Prius ima po EPA 52-56 MPG kar je od 4,2 do 4,5 l/100 km in tudi spritmonitor ni daleč od tega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

PrimoZ_ ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Namesto vprašanja o razširjenosti CVT me bolj fascinira obsedenost Evrope z ročnimi menjalniki, medtem ko (bojda) neumni američani že 70 let lepo uporabljajo avtomatike.
Gre za mazohizem ali kaj drugega ?


Zgodovinski razlogi.
Poglej si evropo po WW2, vse v razsulu in tudi avtomobili ki so se spet začeli pojavljati so bili poceni, majhni jački z malimi motorji e.g. razni 2cv, fiat 500, topolino... Pogosto dvovalni motorji z krepko pod 1000 ccm.
Na drugis straniv USA je pa se je takrat začel razcvet avto industrije kjer je bil v6 z 3.0 gibne prostornine vstopni model.

Zdaj pa pomisli kam lažje montiraš avtomatski menjalnik, ki zahteva večjo moč v osnovi in ima večje izguba pa še stane več.
Svoje pridoda še cestno omrežje, ki je bilo v evropi večkrat bolj ovinkasto in strmo v nasprotju z ravnimi cestami v USA, na takih cestah so se stari avtomatiki še posebaj slabo obnesli. To ni avtomatik kot današnji sodobni stroji z po 8mi prestavami in hitrim pretikanjem.
Te stari avtomatiki so imeli po 3 ali 4 prestave in pretikanje da si šel na kavo vmes, če malo karikiram.

Potem pa je tako ostalo, ker pač navada je železna srajca :)

pegasus ::

tony1 je izjavil:

Na živce pa mi je šlo dretje motorja skoraj na blokadi za vsak drek. Primer: speljem čisto počasi s semaforja, zavijam levo... in motor je takoj na blokadi, kjer se dere ko svinja. Čemu že, če ne rabim nič moči?
To je stvar nastavitev v konkretnem modelu avtomobila. Za subaruje vem, da se dobi softver, s katerim se da to nastavit po lastnih željah. Mene npr. moti to simuliranje klasičnih prestav in bi si nastavil tako, da bi se motor bolj ali manj vrtel z istimi optimalnimi obrati in bi se začel vrteti hitreje šele, ko bi zmanjkalo "hoda" na cvtju.

novaa ::

mi imamo avensisa 2017 1.8 bencinarja (brez turbine) in CVT
to je nekaj najboljšega kar sem v svojem življenju vozil.... poezija, nobenega cukanja, vedno pravi obrati, ko hočeš avto cukne v sekundi.... nevem... to bi moral vsak probat vozit.
in ne... nobenega nabijanja v obrate ker je motor dovolj močan da pri 3000 rpm že vleče prehitro za okoliški promet.

poraba je med 6 in 6,5 litri relacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: novaa ()

PrimoZ_ ::

novaa je izjavil:

mi imamo avensisa 2017 1.8 bencinarja (brez turbine) in CVT
to je nekaj najboljšega kar sem v svojem življenju vozil.... poezija, nobenega cukanja, vedno pravi obrati, ko hočeš avto cukne v sekundi.... nevem... to bi moral vsak probat vozit.
in ne... nobenega nabijanja v obrate ker je motor dovolj močan da pri 3000 rpm že vleče prehitro za okoliški promet.

poraba je med 6 in 6,5 litri relacije.


Voznih izkušenj ne morem komentirati, ker konkretnega avta ne poznam.
Ampak spritmonitor pokvari teoretične predvosti CVT menjalnika glede porabe. Podatki za 1.8 avensisa.
CVT:
6,44 7,85 10,00
Manual:
6,30 7,20 8,60

novaa ::

ni problema če malo več troši.... je udobje vožnje toliko večje da to gladko prezrem.
pa poraba nam ni niti pomembna. če bi bla bi kupli dizla.

tony1 ::

pegasus je izjavil:

tony1 je izjavil:

Na živce pa mi je šlo dretje motorja skoraj na blokadi za vsak drek. Primer: speljem čisto počasi s semaforja, zavijam levo... in motor je takoj na blokadi, kjer se dere ko svinja. Čemu že, če ne rabim nič moči?
To je stvar nastavitev v konkretnem modelu avtomobila. Za subaruje vem, da se dobi softver, s katerim se da to nastavit po lastnih željah.


Če se s tem da kaj konkretnega narediti, je to super rešitev :-)

hojnikb ::

zakaj bi se jezili z cvtji, naj motorji ze enkrat postanejo samo kot generator in dela elektrika svoje. Ni nobenga razloga kaj je bolse, ker ni potrebe po nicemer :)
#brezpodpisa

roCkY ::

Kupi EV in zanj pripni prikolico z generatorjem.

Utk ::

Sej to je ze narejeno, in ljudje niso ravno ponoreli za tem. Ta stvar je draga. Rabis vse kar ima elektricni avto, velik elektro motor, ne tako majhno baterijo, ker mora bit sposobna dat vsaj 100 kw od sebe, in zraven se ne tako majhen bencinski motor s tankom, auspuhom, katalizatorjem in vsem kar spada zraven. EV je boljsi, navaden ICE ne dost slabsi, cena pa tudi ni nizka niti proti EV, kaj sele ICE. Kot sem napisal, ta vlak je odpeljal.

hojnikb ::

na koncu dneva se pa cisto lepo da zivet z rocnim menjalnikom dokler ne pride EV doba..
#brezpodpisa

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

na koncu dneva se pa cisto lepo da zivet z rocnim menjalnikom dokler ne pride EV doba..
Točno tako.

J.McLane ::

Se ne strinjam, veliko ljudi bo sanjalo o EV, pa si ga zaradi več razlogov ne bodo privoščili (nizke proizvodnje številke posledično višja cena, nezmožnost domačega polnjenja), kakršnakoli izboljšava v smeri "feelinga" EV pogona bo v prihodnje imela velik tržni potencial. Klasika ne bo kar tako naenkrat zbrisana iz prodajnih polic.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::

Živet se da tudi s "peš hondo" in javnim prevozom.

Nikakor pa nima smisla nabavit kvačke, če/ko se menja avto.

Utk ::

Vsem je ocitno ze jasno kam pes taco moli, in da bo za to potrebno ogromno denarja. Mislim da bi bilo precej pogu-m/b-no v takih casih vlagat v razvoj necesa kar cez 10, 15 let sigurno nihce vec ne bo hotel, v teh 10,15 letih pa en mali, vprasljivi, del.

blackbfm ::

Cez 15 let bodo ljudje zelel predvsem avtonomne avtomobile. Ice ali ev realno za uporabnika ne naredi nobene razlike oboje te enako pripelje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

krneki0001 ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Namesto vprašanja o razširjenosti CVT me bolj fascinira obsedenost Evrope z ročnimi menjalniki, medtem ko (bojda) neumni američani že 70 let lepo uporabljajo avtomatike.
Gre za mazohizem ali kaj drugega ?


Dokler meni ljudje trdijo, da imajo zaradi rocnega menjalnika avto pod nadzorom in da hitreje saltajo kot avtomatiki, se jim lahko samo smejem in vem da so mazohisti, ker ze 15 let stari avtomatiki saltajo hitreje od njih. Novi avtomatski menjalniki saltajo pa se mnogo hitreje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:

nsa_ag3nt je izjavil:

Namesto vprašanja o razširjenosti CVT me bolj fascinira obsedenost Evrope z ročnimi menjalniki, medtem ko (bojda) neumni američani že 70 let lepo uporabljajo avtomatike.
Gre za mazohizem ali kaj drugega ?


Dokler meni ljudje trdijo, da imajo zaradi rocnega menjalnika avto pod nadzorom in da hitreje saltajo kot avtomatiki, se jim lahko samo smejem in vem da so mazohisti, ker ze 15 let stari avtomatiki saltajo hitreje od njih. Novi avtomatski menjalniki saltajo pa se mnogo hitreje.


To pa ne bo cisto drzalo, dalec niso hitrejsi vsi, ki so bili vgrajeni zadnje 15 let. Recimo Mercedezov 5G, ki se vgrajuje se danes je na vsak nacin pocasnejsi, kot rocni menjalnik, Smartov je tako pocasen, da v oddajah govorijo, da ima krizo identitete, potem kaksni low budget so pravtako zelo pocasni...

Se mi zdi, da imajo vecinoma uporabniki prav, ker avti v rangu vecine so v zadnjih 15 letih bili slabi.

Je pa res, da proti novim tezko konkuriras, se posebej DSG ipd., imajo pa slabost, da so praviloma kar tezki napram rocnim in pa da niso ravno poceni.

krneki0001 ::

Dal si primere, ki so bolj ko ne eksotika. Smart avtomatik je pa pri nas taka eksotika, da jo iščeš z lupo. Mercedes 5G je pa z razlogom tak menjalnik. Nikoli ni bil mišljen kot "performance part", ampak da omogoča največje udobje, ki si ga večina z ročnimi menjalniki niti ne predstavlja.

Tako da še vedno velja, da od leta 2003 naprej razen robotskih menjalnikov (torej navaden menjalnik z avtomatom) so v zadnjih 15 letih v veliki večini vsi avtomatski menjalniki hitreje šaltali kot ljudje.

Težki so stari avtomatski menjalniki z variatorjem.


Danes pri nekaterih znamkah ne moreš več dobiti ročnega menjalnika pri določenih modelih. Recimo subaru XV ima samo CVT menjalnik. Ne dajejo nič drugega notri. Ima pa CVT, radarski tempomat in offroad paket serijsko že najcenejši model.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

tony1 ::

Najboljši so tisti, ki dobijo pike, če morajo surfati na smartphonu starejšem od enega leta, kupijo pa avto za 50 jurjev... s kvačko. :|

Ker bodo tako hitreje prestavljali. :))

tony1 ::

Da se razumemo vsak spodoben ameriški/nemški/japonski 25 let star avtomat *v povprečju* šalta hitreje kot *povprečen* voznik.

Avtomat med vožnjo, za razliko od voznika ne spi, ne špara svoje leve noge, ne žre in ne pije, ne telefonira, se ne krega s sopotnikom, ne gleda bab/descov na pločniku in ne sanjari o penziji sredi belega dneva :D

jero_no1 ::

CVT v traktorju je zakon, če je poštiman tako kot je treba (npr. Fendt).

Da pa DSG cuka..je pa samo en velik smeh. Dajte probat kakšen novejši/dobro vzdrževan avto s takim menjalnikom, ne pa samo tistih, ki pri 250k km crknejo, ker lastnik ni 'vedel', da bi blo treba vmes ene 2x menjat olje...

Utk ::

Ali pa če bi ti poskusil vozit en avto, ki RES ne cuka.

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:

Dal si primere, ki so bolj ko ne eksotika. Smart avtomatik je pa pri nas taka eksotika, da jo iščeš z lupo. Mercedes 5G je pa z razlogom tak menjalnik. Nikoli ni bil mišljen kot "performance part", ampak da omogoča največje udobje, ki si ga večina z ročnimi menjalniki niti ne predstavlja.


5G ni ravno ekzotika, sem ga dal kot primer, ker je tako pogost. Sem samo zelel povedati, da pri cenah, kjer se nahaja vecina kupcev in pri drazjih ni nujno, da bo automatik dosegal kriterij hitrosti, ki ga vidis kot prevladujocega. Sicer nimam statistike, ampak verjamem, da je zaradi same cene, kjer se vecina novih avtov nahaja, kar je verjetno pod 25.000€ kar dosti bednih avtomaticnih menjalnikov. Recimo japonski, ki jih omenjate so velika redkost, verjetno ravno zaradi cene, sem pa vozil, starejsi HRV Automatik in menjalnik ni bil posebej hiter in je bil kar "pozresen", ce se prav spomnim skoraj +2l/100km.

Drugace vozim avtomatika in ne bi menjal za rocni menjalnik, samo ni poceni spas, se posebej ce(ko) so tezave.

Veron ::

jero_no1 je izjavil:

CVT v traktorju je zakon, če je poštiman tako kot je treba (npr. Fendt).

Da pa DSG cuka..je pa samo en velik smeh. Dajte probat kakšen novejši/dobro vzdrževan avto s takim menjalnikom, ne pa samo tistih, ki pri 250k km crknejo, ker lastnik ni 'vedel', da bi blo treba vmes ene 2x menjat olje...

DSG dela super ko je nov. Pri 50k se je občasno že pojavljajo kako manjše cukanje (držiš zavoro, spustiš in hitro daš na gas). Avto kupljen nov.
Na drugi strani, drugi avto ima "klasičen" avtomatik (torque converter, MB) dela k šus in gladek pri 130k km (avto kupljen nov).

krneki0001 ::

jero_no1 je izjavil:

CVT v traktorju je zakon, če je poštiman tako kot je treba (npr. Fendt).

Da pa DSG cuka..je pa samo en velik smeh. Dajte probat kakšen novejši/dobro vzdrževan avto s takim menjalnikom, ne pa samo tistih, ki pri 250k km crknejo, ker lastnik ni 'vedel', da bi blo treba vmes ene 2x menjat olje...


4X če smo natančni. Olje se menja na 60k kilometrov v CVT in DSG.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Drugace vozim avtomatika in ne bi menjal za rocni menjalnik, samo ni poceni spas, se posebej ce(ko) so tezave.


Odvisno od mehanika. Kompletna obnova mojega avtomatskega menjalnika z variatorjem (s spremembo mehatronike - 40% hitrejše šaltanje v sport in 20% v normalnem načinu in prva prestava samo do 1500 obratov v ročnem načinu, da se lažje spušča po kakem hribu navzdol pozimi po snegu in ledu), je prišla 640 evrov. S tem da so bili menjani vsi ležaji, semeringi, črpalka, lamele (za preklop pogona, ker avto zna preklapljat med prednjo in zadnjo osjo v razmerju 90:10 do 10:90 (lahko da 90% moči na prednji ali zadnji par koles, odvisno od tega, kaj hočeš)),....
Problem je pa v prvi vrsti na tem menjalniku nastal, ker prvi lastnik tega avta "ni vedel" da se olje v menjalnikih sploh menja, ker so mu vsi "znalci" trdili, da je olje v menjalniku doživljenjsko in se nikoli ne menja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

J.McLane ::

DSGjev je več vrst, tisti s suho sklopko "baje" niso vredni počenega groša, tako sem slišal ne me sedaj napadat :D

Ker je bil ravno omenjen Subaru XV, v Ameriki se imenuje Crosstrek in tole je najbolj sveže, PHEV verzija, CVT s pomočjo dveh elektromotorjev (kot pri Toyotinih hibridh):




Nobenih sklopk, nobenih CVT jermenov/verig, niti jermena za klimo, alternator, starter... tako se dela. Edino od $35.000 dalje, to pri nas pomeni nekje 37k EUR z vključeno subvencijo, ampak zaenkrat nič ne kaže da bi bil na voljo pri nas.

Še nekaj več info:
http://www.cleanmpg.com/community/index...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

J.McLane, tale Subarujev koncept na prvo roko (slika spodaj) spominja na tisto varianto, kot jo uporablja Fendt v traktorjih, samo da se namesto hidromotorja uporablja elektromotor...

Nebivedu, kaj imaš v mislih, ko omenjaš "variator" pri avtomatskem menjalniku...

Lp

Jože

pegasus ::

J.McLane je izjavil:

Še nekaj več info:
http://www.cleanmpg.com/community/index...
Odlično. Tale piksna je zelo visoko na mojem seznamu potencialnih nakupov, ker praktično edina združuje električni bicikl in avtodom v enem vozilu. Počakajmo, da vidimo ponudbe na tej strani luže.

krneki0001 ::

offtopic on:
Pegasus
Če rabiš strešni šotor lahko na ZS pošlješ, pa ti malo več o tem povem. Jaz kampiram v njem že kar nekaj let. In imam točno takega kot je ta na sliki, samo da je druge znamke.
Drugače je pa sam XV tudi moj cilj, upam da še letos, čeprav ima kr konkretno manj prostora od outbacka. Je pa zato na offroadu veliko boljši, ker ima pred prednjim in za zadnjim kolesom manj pleha (previsi, stopnice,...) da ne drajsaš po tleh.
offtopic off


barbapapa2
variator - buča, ki nadomešča sklopko in vztrajnik med motorjem in samim menjalnikom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

jero_no1 ::

Utk je izjavil:

Ali pa če bi ti poskusil vozit en avto, ki RES ne cuka.


Ga vozim vsak dan :)

krneki0001 je izjavil:

jero_no1 je izjavil:

CVT v traktorju je zakon, če je poštiman tako kot je treba (npr. Fendt).

Da pa DSG cuka..je pa samo en velik smeh. Dajte probat kakšen novejši/dobro vzdrževan avto s takim menjalnikom, ne pa samo tistih, ki pri 250k km crknejo, ker lastnik ni 'vedel', da bi blo treba vmes ene 2x menjat olje...


4X če smo natančni. Olje se menja na 60k kilometrov v CVT in DSG.


Meni je to čisto jasno. Ampak za tiste zgoraj omenjene umetnike bi pa tudi 2x menjava olja doprinesla nekaj k daljši življenjski dobi menjalnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jero_no1 ()

stara mama ::

In potem se nekateri čudijo, zakaj še imamo navadne menjalnike.
Nikoli ni servisev in nikoli nobene menjave olja, verig, jermenov, črpalk, nevemčesa še in dober izkoristek ter pametna cena.
Evo zato še vedno obstajajo!

Zgodovina sprememb…

springfield ::

stara mama je izjavil:

In potem se nekateri čudijo, zakaj še imamo navadne menjalnike.
Nikoli ni servisev in nikoli nobene menjave olja, verig, jermenov, črpalk, nevemčesa še in dober izkoristek ter pametna cena.
Evo zato še vedno obstajajo!

Potem tut nima smisla, da imas avto, ker tam je tudi treba menjavat olje,... Pes je najceneje :)

stara mama ::

Sj veš, da bi vsak rad imel vse in to najceneje.

roCkY ::

Guma lahko poči. Pa menjat jih je treba. Zakaj uporabljat avto in ne tricikl.

tony1 ::

stara mama je izjavil:

In potem se nekateri čudijo, zakaj še imamo navadne menjalnike.
Nikoli ni servisev in nikoli nobene menjave olja, verig, jermenov, črpalk, nevemčesa še in dober izkoristek ter pametna cena.
Evo zato še vedno obstajajo!


Ter ena sama je6a pri mestni vožnji, kjer se igraš robota ;)

J.McLane ::

Res ne vidim problema, vzdrževanje je stvar rednega servisa, morda ga avtomatski menjalnik rahlo podraži, neveden lastnik ne bo sploh vedel kdaj in kako se kaj menja. Problem so neuradni servisi, ki jih briga za avto in plan vzdrževanja, oni bolj kot ne popravljajo ko okvara že nastopi in menjajo olje v motorju, to je pa tudi vse.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

No no, tudi uradni servisi v začetku niso menjali olja v DSG menjalnikih, morda zdaj ga. Težko je nekomu na 2 leti starem avtu zaračunat že itak 250 evrov za servis, potem mu pa rečt, da mora še menjat olje v menjalniku za 400 evrov (zdaj je najbrž ceneje). Za 2, 3 leta star avto je to...sranje. Tist, ki ga kupi novega, ga bo itak prodal po 5 letih in ne bo problema, če mu pa to naredijo 2x v teh 5 letih, bo pa drugič kupil kaj drugega.

J.McLane ::

To je pa potem design fail iz strani VW, saj oni napišejo plan vzdrževanja, ki bi ga uradni servis moral spoštovati. Pač gre za določenega proizvajalca in določen menjalnik in nima veze s CVT. Se pa strinjam, take napake vržejo slabo luč na vse avtomatske menjalnike.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WhiteAngel ::

Utk je izjavil:

Te hece se bi morali zacet it vsaj 15 let nazaj, pa so si sparali delo in dalje prodajali klasicne ice motorje, hibride pa "bomo ze ko bo treba". Zdaj je konec, zdaj gremo na elektriko, ves denar vrzen v ta razvoj pa vrzen skozi okno. Ker tudi ce bi bilo dobro in uporabno, cez 10 let tega vec nihce ne bo hotel.


Pozabljaš na LPG/CNG. Ta je z okoljskega vidika sprejemljiv, pogonski sklop pa postane praktično isti.

Utk ::

LPG obstaja pri nas že kakih 50 let. Lej, ni se prijel. Jaz se vozim na njega, poznam jih še par, sej je fajn, nimam nekih problemov, ampak vprašanje če bi šel še enkrat čez predelavo. Nov avto na plin bi z veseljem kupil, ampak kakšno izbiro pa imam? Če bi bila to varianta, bi imel kaj kupit, pa nimam. Isto, ali pa še slabše, je s CNG.

J.McLane ::

Pa treba je vedet da je LPG količinsko omejen, ne more cel vozni park migrirat na LPG, ker ga preprosto nebi bilo. Rafinerije pač proizvedejo neke deleže goriv, mimo tega kaj dosti ne moreš iti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

stara mama ::

Utk je izjavil:

LPG obstaja pri nas že kakih 50 let. Lej, ni se prijel. Jaz se vozim na njega, poznam jih še par, sej je fajn, nimam nekih problemov, ampak vprašanje če bi šel še enkrat čez predelavo. Nov avto na plin bi z veseljem kupil, ampak kakšno izbiro pa imam? Če bi bila to varianta, bi imel kaj kupit, pa nimam. Isto, ali pa še slabše, je s CNG.

Jah, če bi bilo kaj pametnega izbire bi ga imel tudi jaz. Tako pa si pač vsak preračuna kaj se mu splača.
In ja, pri men je to dizel. Ker Dacie na LPG ne mislim vozit. (Ena od treh, ki edini ponujajo serijsko LPG)

TESKAn ::

Prejšnja Opel Astra je imela fabriško LPG. Trenutna ima fabriško CNG.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

tony1 ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

LPG obstaja pri nas že kakih 50 let. Lej, ni se prijel. Jaz se vozim na njega, poznam jih še par, sej je fajn, nimam nekih problemov, ampak vprašanje če bi šel še enkrat čez predelavo. Nov avto na plin bi z veseljem kupil, ampak kakšno izbiro pa imam? Če bi bila to varianta, bi imel kaj kupit, pa nimam. Isto, ali pa še slabše, je s CNG.

Jah, če bi bilo kaj pametnega izbire bi ga imel tudi jaz. Tako pa si pač vsak preračuna kaj se mu splača.
In ja, pri men je to dizel. Ker Dacie na LPG ne mislim vozit. (Ena od treh, ki edini ponujajo serijsko LPG)


Mislim, da imaš tudi Hyundai i10 na LPG :)

Spock83 ::

xda develope je izjavil:

CVT nebi zdržal navora pri avtih.



BMW je sam izjavil da je to prihodnjost.

@LoveJDM imas CVT v Priusu, ki to ni. Enostaven in tezko da se pokvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()
««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10612725 (9367) WizzardOfOZ
»

majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
507510 (6181) Utk
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17937779 (33767) WizzardOfOZ
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19753984 (46594) SuperVeloce

Več podobnih tem