Forum » Na cesti » Kako vem, če dela BAS (emergency braking)?
Kako vem, če dela BAS (emergency braking)?
m0LN4r ::
Kako lahko na varen nacin preverim, ce v avtu dela emergency braking?
Brez trolanja prosim?
Brez trolanja prosim?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Kaj šteješ pod emergency braking? To, da se pri sunkovitem zaviranju aktivira BAS? al to, da avto sam zavira pred oviro?
dj_uro ::
BAS tako, da pritisneš pedalko za bremzo premalo sunkovito in začutiš, kako avto sam močneje zabremza..
Da pa avto sam zavira pred oviro... Postaviš si v mirnem nevretrovnem dnevu kartonaste škatle višine npr. 180cm in širine 100cm... in se z 30 kmh ali več pelješ ''vanje''... ostalo ti je najbrž jasno =) =)
Da pa avto sam zavira pred oviro... Postaviš si v mirnem nevretrovnem dnevu kartonaste škatle višine npr. 180cm in širine 100cm... in se z 30 kmh ali več pelješ ''vanje''... ostalo ti je najbrž jasno =) =)
vw-klub.si
St235 ::
BAS tako, da pritisneš pedalko za bremzo premalo sunkovito in začutiš, kako avto sam močneje zabremza..
dodatno lahko nekdo gleda avto od zadaj, ker pri nekaterih začnejo zavorne luču utripat.
AndrejO ::
BAS tako, da pritisneš pedalko za bremzo premalo sunkovito in začutiš, kako avto sam močneje zabremza..
dodatno lahko nekdo gleda avto od zadaj, ker pri nekaterih začnejo zavorne luču utripat.
Zavorne ali smerniki? Kolikor se spomnem, se za čas zasilnega zaviranja aktivirajo vsi smerniki (pač ... vozilo v sili).
Ali pa je to odprto interpretaciji in različni proizvajalci to počno na različne načine?
St235 ::
Hmm, pri sluzbenem volvotu so zavorne utripale na tecaju varne voznje ampak bi bi rekel da je oboje mozno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
s1m0n ::
Smerniki se pri nas vklopijo samo ob trku (tak vsaj piše v navodilih od vozila), zavore pa utripajo ob močnejšem ali zasilnem zaviranju.
feryz ::
Pri meni smerniki začnejo utripati takoj, ko avto začne opozarjati in zasilno zavirati. Delajo dokler avto zavira.
AndrejO ::
Jap, izgleda da bo to od modela do modela in od proizvjalca do proizvajalca. Stric Google pravi, da Fiat in nekateri BMW-ji blendajo s smerniki, Audi menda s 3. zavorno lučjo.
Sedaj pa ... kako delovanje *varno* preveriti ... zanimivo vprašanje.
Morda pa odgovor ni v eksperimentu. Ker je aktivacija stvar elektronike, bi ne bilo bolje preveriti, če lahko tester pokaže, če je sistem vključen ali ne?
Sedaj pa ... kako delovanje *varno* preveriti ... zanimivo vprašanje.
Morda pa odgovor ni v eksperimentu. Ker je aktivacija stvar elektronike, bi ne bilo bolje preveriti, če lahko tester pokaže, če je sistem vključen ali ne?
Netrunner ::
Enako vprašanje bi lahko postavil kako naj preverim če airbag deluje :) Verjetno težko in je treba zaupat elektroniki.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
AndrejO ::
BAS je, za razliko od sprožitve zračne blazine, ponovljiv.
Ne vem(o) pa o katerem vozilu je govora, pri kateri hitrost se BAS aktivira, če ima BAS na armaturki svojo lučko ali pa uporablja ESP lučko, da bi vedel, da se je aktiviral. Pa morda sem še kaj pozabil.
Ne vem(o) pa o katerem vozilu je govora, pri kateri hitrost se BAS aktivira, če ima BAS na armaturki svojo lučko ali pa uporablja ESP lučko, da bi vedel, da se je aktiviral. Pa morda sem še kaj pozabil.
krneki0001 ::
Večini avtomobilov začne takrat utripat tretja zavorna luč.
Najbolj varno je to preveriti na vranskem ali v Celovcu na poligonu varne vožnje. Tam imaš prav vajo za zaviranje v sili - pripelješ se po hribu navzdol in pred tabo se dvignejo curki vode, ti pa moraš do njih zavirat - testiranje BAS. (potem imaš pa še 2 podobni vaji, samo da se moraš curku izognit - test abs-a).
Najbolj varno je to preveriti na vranskem ali v Celovcu na poligonu varne vožnje. Tam imaš prav vajo za zaviranje v sili - pripelješ se po hribu navzdol in pred tabo se dvignejo curki vode, ti pa moraš do njih zavirat - testiranje BAS. (potem imaš pa še 2 podobni vaji, samo da se moraš curku izognit - test abs-a).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Siddh ::
BAS se na večini avtov vklopi ko hitro prestopiš iz stopalke za plin na zavoro, upošteva tudi silo pritiskanja in hitrost vožnje. Ko se vklopi sistem še bolj ojača delovanje zavore. Če hitro, ampak rahlo stopiš na zavoro boš v večini primerov čutil, da avto zavre bolj kot ponavadi. Na renaultu recimo začnejo utripati smerniki, ko se vklopi.
Tisti test na vranskem pa je bolj test ABS sistema.
wiki stran
Tisti test na vranskem pa je bolj test ABS sistema.
wiki stran
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25668 (3982) | PrimozR |
» | Bobnaste vs diskaste zavore (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 13269 (8976) | -valvoline- |
» | Aktiven tempomat - Cruise Control (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9280 (7550) | jype |
» | Tesla na daljavo spremenila zavorne karakteristike vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 24239 (17057) | nejcek74 |
» | Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 57655 (49026) | Steinkauz |