» »

Lučka za ABS se občasno prižge

Lučka za ABS se občasno prižge

«
1
2

Martin Krpan ::

in gori pri hitrosti nad 100 km/h kar tako , ne pri zaviranju in zraven še lučka service.
Gori do konca vožnje. Pri naslednjem zagonu zopet ne zasveti do omenjene hitrosti.
ABS deluje , se mi zdi da se aktivira še rahlo prej kot včasih. Avto Clio II l.2003.
Kaj je vzrok?

cojss ::

Najverjetnejši razlog je poškodovan "ABS ring" ki je oblikovan kot zobnik preko katerega senzor za ABS meri hitrost vrtenja kolesa. Lahko da je počen ali pa manjka kateri izmed zobcev. To je lahko precej nevarno, saj kot si sam opazil, se ABS aktivira prej, ker sistem misli da je kolo trenutno blokirano (manjkajoči impulz) in se lahko obnaša precej nepredvidljivo ter podaljša zavorno razdaljo.

Sam sem na svojem Cliu 2001 imel enak problem in sem za pot do servisa raje odstranil varovalko za ABS, ker je zadeva nehala delovati takoj nad 20 km/h.

Možna je še okvara samega senzorja, ki je večinoma posledica opletajočega obročka ali pa okvara na enem izmed zadnjih koles, ki pa je manj verjetna, če imaš bobnaste zavore, saj je tam ABS zaprt v boben in ni toliko izpostavljen.

Izgleda pa to nekako takole, takoj za diskom:
 ABS ring

ABS ring

jalovec09 ::

Priklop na tester !

GrimReaper ::

Martin Krpan je izjavil:

ABS deluje , se mi zdi da se aktivira še rahlo prej kot včasih. Avto Clio II l.2003.

In kje se ti takega marca kot ga imamo letos sploh aktivira ABS, ker zame je uporaben samo na snegu in ledu, na mokrem meni še ni uspelo sprožit ABS-a, kaj šele na suhem, tudi pri zaviranju pred divjadjo na vso silo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

gddr85 ::

odvisno kolk so znucane tud gume

"na mokrem meni še ni uspelo sprožit ABS-a" preveč nežen si :))

cojss ::

GrimReaper je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

ABS deluje , se mi zdi da se aktivira še rahlo prej kot včasih. Avto Clio II l.2003.

In kje se ti takega marca kot ga imamo letos sploh aktivira ABS, ker zame je uporaben samo na snegu in ledu, na mokrem meni še ni uspelo sprožit ABS-a, kaj šele na suhem, tudi pri zaviranju pred divjadjo na vso silo.


Ker vse kaže na to da je poškodovan obroček za ABS, je čisto neodvisno od podlage ali gum, ker krmilnik od senzorja prejema napačen podatek o hitrosti vrtenja koles in zato lahko sproži ABS tudi takoj ko se dotakneš zavore.

Lučka za service pa se vklopi, ker zaznava, da je prevelika razlika med hitrostjo vrtenja posameznih koles ali da naj bi eno kolo blokiralo tudi brez zavore. Hitrost pri kateri se to pojavi, je odvisna tudi od tega koliko zob manjka na obročku.

Če pa je okvarjen sam senzor, je situacija dokaj podobna, le da je vzrok napačnega odčitavanja hitrosti kolesa v senzorju.

Tester bi znal pomagati, vendar dvomim, da bo navaden OBDII dovolj za natančno lociranje težave, ker se je vsaj pri teh modelih renault kar precej držal minimuma dostopnih parametrov glede na standard.

Martin Krpan ::

Cojss , hvala. Bi znalo biti to kar praviš ti.
Te dni bom menjal na letne gume in bom preveril.
Je tale ABS rimg del diska ?

GrimReaper je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

ABS deluje , se mi zdi da se aktivira še rahlo prej kot včasih. Avto Clio II l.2003.

In kje se ti takega marca kot ga imamo letos sploh aktivira ABS, ker zame je uporaben samo na snegu in ledu, na mokrem meni še ni uspelo sprožit ABS-a, kaj šele na suhem, tudi pri zaviranju pred divjadjo na vso silo.

ABS se aktivira na kakršnikoli podlagi , če le dovolj hitro in močno pohodiš zavoro.:D

Meni se zaradi te težave aktivira skoraj vedno , ko popolnoma zaustavim avto in to šele pri hitrosti 5-10 km/h.

Zgodovina sprememb…

Virjan ::

Po vsej verjetnosti imas hladen lot na tiskanem vezju od stevcev.Isto je bilo pri meni...menjal ABS senzor za brezveze...vzami vse skup vn...razstavi...naspricaj v kaksno gobico WD40 in ''spucaj lote'' in to je to.It worked for me ;)

mujek ::

Virjan je izjavil:

Po vsej verjetnosti imas hladen lot na tiskanem vezju od stevcev.Isto je bilo pri meni...menjal ABS senzor za brezveze...vzami vse skup vn...razstavi...naspricaj v kaksno gobico WD40 in ''spucaj lote'' in to je to.It worked for me ;)

Elektronika+WD40=fuj

connel ::

@Ans, ABS ring je na polosi, tko da če je fuč moraš zamenjat "šalčko" oz. celo polos.

cojss ::

connel je izjavil:

@Ans, ABS ring je na polosi, tko da če je fuč moraš zamenjat "šalčko" oz. celo polos.


Za menjavo ABS ringa ni treba menjat cele polosi. Se ga da kupit in zmontirat posebej, le pazit moraš da kupiš pravega - obstajata dve varianti, na mojem 2001 je z manj zobmi, na novejših in tistih z ESP pa ima več zob.

Nahaja se pa na "šalčki" za diskom in za menjavo moraš odvit os in jo iztaknit iz zgloba. Je pa več dela z odstranjevanjem starega obročka, ker je najbrž v vseh teh letih kar precej oksidiral in je potrebnega kar nekaj brušenja, da spraviš novega gor.

Je pa bila dve leti nazaj cena ringa nekje 20€, polosi pa nekaj čez 200€, ko sem menjal hkrati oboje, levo celotno polos z zglobi in samo ABS ring na desni strani.

Na ebayu se dobi pa še precej ceneje, ampak je poštnine toliko da se ga bolj splača kupit v Slo...
26 zob ali 44 zob (2002+)

connel ::

A ok, nisem gledal za točno ta model, torej še precej lažje za zamenjat če je defekten.

Olórin ::

GrimReaper je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

ABS deluje , se mi zdi da se aktivira še rahlo prej kot včasih. Avto Clio II l.2003.

In kje se ti takega marca kot ga imamo letos sploh aktivira ABS, ker zame je uporaben samo na snegu in ledu, na mokrem meni še ni uspelo sprožit ABS-a, kaj šele na suhem, tudi pri zaviranju pred divjadjo na vso silo.


nemogoče. Če zaviraš "na vso silo" se bo abs sprožil. sigurno. Verjetno imaš zelo slabe zavore, da kolo niti ne zablokira nikoli.

Virjan je izjavil:

Po vsej verjetnosti imas hladen lot na tiskanem vezju od stevcev.Isto je bilo pri meni...menjal ABS senzor za brezveze...vzami vse skup vn...razstavi...naspricaj v kaksno gobico WD40 in ''spucaj lote'' in to je to.It worked for me ;)


elektronika in wd40 je najbolj butasta kombinacija, ki jo lahko narediš!!!!! Smrtno nevarno, vzrok mnogih požarov in nenadnih defektov, ki so pripeljali do nesreč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

BorutK-73 ::

Podobno se je meni začelo dogajat že drugič (clio l.04). Ponavadi pomeni da so ploščice na koncu, ABS tudi dela normalno, čeprav že dolgo nisem na polno zaviral.;((

Invictus ::

Zna bitisamo malo precvikan kabel za senzor. Se je naredilo meni ...

Pelji k mehaniku in popravi zavore ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Martin Krpan ::

BorutK-73 je izjavil:

Podobno se je meni začelo dogajat že drugič (clio l.04). Ponavadi pomeni da so ploščice na koncu, ABS tudi dela normalno, čeprav že dolgo nisem na polno zaviral.;((

Ploščice garant niso.8-)

GrimReaper ::

Olórin je izjavil:

nemogoče. Če zaviraš "na vso silo" se bo abs sprožil. sigurno. Verjetno imaš zelo slabe zavore, da kolo niti ne zablokira nikoli.

Zavore so 100% delujoče. Sicer nimam nekaj posebnega, spredaj so diski za 15" platišče, zadaj pa bobni. Pa gume imam dobre, to tudi precej spremeni zadevo.
To da kolo ne zablokira se mi po vsej logiki zdi bolje, kot če bi.
Tukaj govorite kot da se vsak dan na silo zavira, če se ti ABS sproži več kot 1x na leto razen v snegu in ledu, je že precej izven normale.
Mogoče da sem na koncu zaviranja malo čutil ABS, ko sem zaviral pred srno iz 80 na 0. Ampak tudi če nebi imel ABS-a, na suhem in mokrem meni nebi nič spremenilo, to je v glavnem za led, sneg in pesek.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

BorutK-73 ::

Ti sploh veš kaj dela ABS?

Olórin ::

GrimReaper je izjavil:

to je v glavnem za led, sneg in pesek.


abs na ledu, snegu in pesku je ponavadi smrtno nevaren in naredi dosti več škode kot koristi. Če bi karkoli vedel o biločem, bi ti bilo to jasno.

Najbolje je, če se abs sproži, takrat je zavorni učinek največji.

GrimReaper je izjavil:


Tukaj govorite kot da se vsak dan na silo zavira, če se ti ABS sproži več kot 1x na leto razen v snegu in ledu, je že precej izven normale.


nekateri pač živimo v svetu in ne sredi ljubljane. Če živiš blizu narave je navada, da na poti v službo srečaš vsaj 5 srn, 3 lisice in kakšno divjo svinjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GrimReaper ::

BorutK-73 je izjavil:

Ti sploh veš kaj dela ABS?

Vem da prepreči blokiranje koles, tako da lahko še vedno spreminjaš smer z volanom. In to je dobro za sneg in led, čeprav je lahko zavorna razdalja večja. Sem tudi vozil avto brez ABS-a po snegu in nikakor nebi rekel da je ABS bolj nevaren, ker brez ti gre avto samo naravnost, ko enkrat močneje pritisneš zavoro.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

perci ::

Pri snegu je tko, da se (če kolo blokira) pred njim začne nabirat kup snega, ki ustavlja avto. Zato ABS ni glih top na snegu.

videc ::

Kljub vsemu je možno, da okvara ni na samem senzorju, ampak res na plošči z elektronskimi komponentami.
Kolega je imel enak problem. ABS lučka mu je utripala, se prižigala/ugašala, ABS je pa delal brez težav.
Na koncu je bilo ugotovljeno, da je potrebno prelotati ploščo, ki skrbi za elektroniko.

Če je pa res ABS senzor, pa toliko bolje.

Vanich ::

Meni je počila varovalka za ABS. Razpoka na varovalki z prostim očesom ni bila vidna, šele, ko sem jo začel šraubati, je pa razpadla na dva dela.
To se baje kar pogosto dogaja (VW)in je pametno najprej pogledati te varovalke.
Ne vem pa, kakšne varovalke imajo pa francozi.

Olórin ::

GrimReaper je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:

Ti sploh veš kaj dela ABS?

Vem da prepreči blokiranje koles, tako da lahko še vedno spreminjaš smer z volanom. In to je dobro za sneg in led, čeprav je lahko zavorna razdalja večja. Sem tudi vozil avto brez ABS-a po snegu in nikakor nebi rekel da je ABS bolj nevaren, ker brez ti gre avto samo naravnost, ko enkrat močneje pritisneš zavoro.


Očitno nisi vozil avta po klancu navzdol po zelo spolzki površini..Ledu, gladkem snegu ali pa po betonski/asfaltirani cesti zasuti s peskom... in poizkusil avto hitro zaustaviti ;)

hint.: na ledu se zavore sploh ne bodo odzivale. Sploh. Niti malo. Na snegu ti bo začel avto plesat, če bo upor različen na vsakemu kolesu (pač sonce nekje sneg bolj zmehča kot drugod), na asfaltirani cesti posuti s peskom pa boš slišal samo zvok ABSa, avto pa ti bo plesal levo/desno.

Hint 2: na snegu ti bo abs koristil toliko, da boš lahko malo zmanevriral vozilo. Vse lepo in prav, samo če nimaš elektronskega nadzora stabilnosti vozila, ti to ne bo koristilo ker te bo začelo zanašat.... za kar ob hard zaviranju nimaš časa.

Vsekakor pa je ABS boljši, če moraš pod nekimi "običajnimi" pogoji manevrirat vozilo...recimo na suhi ali mokri cesti.


skratka vozite po pameti in uredite zavore. Pri kolesih ni prav nobenega heca s slabimi zavorami in pnevmatikami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

St235 ::

Predvsem pa se pri nenadnem zaviranju vedno mora vklopit ABS ne glede na podlago. Če na suhi cesti na polno pohodiš bremzo in se ABS ne aktivira je nekaj narobe ali z ABS ali z zavorami ali z voznikom.

Na snegu ti bo začel avto plesat, če bo upor različen na vsakemu kolesu (pač sonce nekje sneg bolj zmehča kot drugod),

Avto brez ABS se bo kadar ima kolesa na različni podlagi še precej slabše obnesel. Odsotnost ABS ti pomaga edino, če blokirana kolesa predrejo sneg.

na ledu se zavore sploh ne bodo odzivale.

Tudi brez ABS bo situacija identična.

Edine okoliščine kjer si brez ABS v prednosti je kadar z blokiranimi gumami prideš do boljše podlage (ponavadi je to na snegu ali pesku).

Olórin ::

jaz govorim o situaciji ko se pelješ po klancu navzdol po zelo spolzki podlagi. Avta (terenca) ne boš mogel zaustaviti zaradi ABSa. Ker zavore ne bodo prijele ampak bo samo delalo TRRTRTRTRTRRTRTRTRTRTRR v pedalu zavore in to je to.

Medtem ko pri terencu bres ABSa pomaga da kolesa zablokirajo, saj se pred kolesi začne nabirat sneg, ki avto zaustavi.

Skratka dal sem primer edine smrtno nevarne situacije, kjer se abs ne sme uglasiti. Povsod drugod mora ABS delovati vedno. brez debate. Če temu ni tako, mora avto nujno na pregled k mehaniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

perci ::

No, omenjal si tudi led, kar pa ne drži.

Olórin ::

Seveda drži. izpod pedala se zasliši trrtrttrtrrtrtrtrrrr, zavore ne primejo, avto se pelje naprej.

Sem zamenjal že dovolj vozil, se dobro spomnim kako sem se zaustavljal na istem klancu z avtom brez ABSa in sedaj z ABSom, ko kolnem da proizvajalec ni vgradil gumba za izklop elektronike.

Pač primer kdaj ABS res ni ok, k je nekdo z avtom v slabem tehničnem stanju rekel da ga itak ne rabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

perci ::

Brez ABS pa ravno tako ne prime pa še avto zanaša.

Olórin ::

Če imaš ketne ti pomaga če ni ABS, ker se zarežejo v led.

nauči se voziti po snegu in ledu poba.

Zdaj pa dovolj offtopica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

St235 ::

Lepo sem ti zgoraj napisal, da odostnost ABS koristi edino v primeru, ko z blokirani gumami dejansko prideš do drugačne podlage oziroma, če pogledamo obskuren primer vožnje z ketnami poledu, takrat ko z blokiranimi gumami bistveno spremeniš oprijev na boljše. Samo takih primeri služijo bolj kot ne temu, da se lahko nabija o neuporabnosti ABS, 99,9% ljudi pa se z njimi praktično ne sreča. Ravno tako pod določeno hitrostjo ABS ne deluje in s tem omogoči da se tistih 0,1% situacij spremeni v 0,001%.

Lahko pa recimo opraviš tečaj varne vožnje pa boš videl kaj se zgodi z vozilom ob zaviranju, ki se pelje po klancu navzdol in ima vsako gumo na drugačni podlagi. Z ABS boš vsaj ohranil kontrolo, brez njega boš v dveh sekundah obrnjen počez.

jaz govorim o situaciji ko se pelješ po klancu navzdol po zelo spolzki podlagi. Avta (terenca) ne boš mogel zaustaviti zaradi ABSa. Ker zavore ne bodo prijele ampak bo samo delalo TRRTRTRTRTRRTRTRTRTRTRR v pedalu zavore in to je to.


V primeru brez abs boš pač drsel brez TRRRR dalje in če se slučajno zogdi da ena guma prebije spolsko podlago (recimo je na eni strani mekejši sneg zaradi sonca) in zagrabi asfalt boš pač končal ali v jarku ali na nasprotnem pasu.

Medtem ko pri terencu bres ABSa pomaga da kolesa zablokirajo, saj se pred kolesi začne nabirat sneg, ki avto zaustavi.

Zelo zelo zelo zelo redek primer. Zbit sneg (kjer najhitreje pride do zdrsa) se nič kaj dosti ne nabira in ne zavira vozila. Pri nizki hitrosti pa je tako ali tako vseeno ker se abs ne vklopi.

Olórin ::

Aha, boš povedal kako sem z ABS drsel 5kmh navzdol po klancu in avta ni bilo možno zaustaviti ;)

Je smešno ko se mestni pubec začne hvalit kako pozna situacijo po kateri se nekateri vozimo vsak dan :D

Ti rabiš poligon varne vožnje da se seznaniš s situacijo po kateri moramo nekateri vsak dan v službo.

Ampak hey, master, teach me please.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

sandmat ::

Olórin je izjavil:

Aha, boš povedal kako sem z ABS drsel 5kmh navzdol po klancu in avta ni bilo možno zaustaviti ;)


če se nisi mogel zaustavit zaradi ABSa, zakaj nisi enostavno zategnil ročne? vsaj zadnja kolesa bi tako morala zablokirat in, če ni prelahek avto zadaj, bi se predvidoma začel ustavljat?

dvomim, da je drsenje posledica ABSa - vsaj na mojem avtu se pri tako nizkih hitrostih že interval tresenja zmanjša do te mere, da kolo vmes zablokira za dovoljšen interval, da pred sabo ustvari klin.

mimogrede, abs stikalo si lahko sam namontiraš preko varovalke (tako, da jo odstraniš) - ne vem pa, koliko je to dobro za elektroniko v avtu, če to delaš med vožnjo.

BorutK-73 ::

Vanich je izjavil:

Meni je počila varovalka za ABS. Razpoka na varovalki z prostim očesom ni bila vidna, šele, ko sem jo začel šraubati, je pa razpadla na dva dela.
To se baje kar pogosto dogaja (VW)in je pametno najprej pogledati te varovalke.
Ne vem pa, kakšne varovalke imajo pa francozi.


Na varovalke še pomislil nisem, tako da bom preveril, hvala za predlog.

GrimReaper ::

St235 je izjavil:

Predvsem pa se pri nenadnem zaviranju vedno mora vklopit ABS ne glede na podlago. Če na suhi cesti na polno pohodiš bremzo in se ABS ne aktivira je nekaj narobe ali z ABS ali z zavorami ali z voznikom.

Sem danes probal pohodit kolikor se da iz 80 na 40km/h, pa se ni nič sprožil, avto pa se je ustavil dovolj hitro, tako da zame so zavore ok. Pa to je enako že od novega, tako da nebi rekel da je z avtom karkoli narobe.
Tudi fotra sem vprašal, ki ima novo Astro J (sam imam H), pa tudi pravi da se mu v štirih letih niti enkrat ni vklopil ABS. Ampak to je normalno, ker nikoli ni zaviral v sili.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Mavrik ::

GrimReaper je izjavil:


Sem danes probal pohodit kolikor se da iz 80 na 40km/h, pa se ni nič sprožil, avto pa se je ustavil dovolj hitro, tako da zame so zavore ok. Pa to je enako že od novega, tako da nebi rekel da je z avtom karkoli narobe..


Ej... tak resno. Če pribiješ zavoro do konca in podna in pri tem kolesa ne zablokirajo je s tvojimi zavorami nekaj precej resno narobe. Daj tole popraviti pa se ne zajebavati no.
The truth is rarely pure and never simple.

GrimReaper ::


Eto, ni šans da meni škripljejo gume pri zaviranju, pa da bi se iz 50 na 0 sprožil ABS na suhem.

Mavrik je izjavil:

Ej... tak resno. Če pribiješ zavoro do konca in podna in pri tem kolesa ne zablokirajo je s tvojimi zavorami nekaj precej resno narobe. Daj tole popraviti pa se ne zajebavati no.

Zakaj bi bilo z zavorami karkoli narobe, če avto normalno zavira? Mislim, saj se na oko vidi, ali avto rabi predolgo da se ustavi, sam sem uspel zaustavit že iz 80 na 0, pa je srna skočila praktično takoj pred menoj.
Da bi se kadarkoli rabil hitreje ustavit ni bilo potrebe, niti ni fizično možno, ker sem 100% da avto ne rabi več kot normalnih 40m 100-0.
Da bi rabil dejansko izmerit ni potrebe, ker za to obstajajo tehnični pregledi, in še vsako leto v 10 letih lastništva je šel normalno skozi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Olórin ::

Če ti zavore ne blokirajo je nekaj hudo narobe s tvojim zavornim sistemom. Ali pa imaš slabe pnevmatike ki niti tolk ne držijo ceste da bi škripale.

Ali pa oboje.

ps.: Ali imaš montirane Nexen gume? :)

GrimReaper je izjavil:

Zdej mislim da res bo, 2.5 in 2.4 bar sem jih napolnil, imel pa sem 1.8/1.7. 2 meseca nazaj sem jih na 2.1/2.0, nisem vedel da se tako hitro praznijo.



tole si zapisal v neki drugi temi. Tlaka v gumi si imel tako malo da se je morda pnevmatika vrtela okoli platišča ko si zaviral s polno silo.

prosim nauči se skrbeti za svoje vozilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GrimReaper ::

Pnevmatike ne morejo biti problem, ker je enako pri zimskih Conti in letnih Dunlop. Pa oboje so praktično najboljše kar dam lahko na svoj avto.
Tlak preverjam na 1 mesec, tisto je bilo res izjema da sem imel tako malo (pa tudi ni bilo kritično malo), zdaj so na 2.4/2.3 bara.

Sicer sem pa vozil tudi že druge avtomobile, prejšnja dva sta bila povsem enaka kar se zavor tiče. Pri drugem sem celo vse 4 zamenjal.
Superb vem da je imel kar močne zavore, ampak se tudi ni kar tako v tri dni vklapljal ABS, edino enkrat se spomnim.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

GTX970 ::

Če imaš blizu kako zebro, tam je koeficient trenja manjši in morajo gume zacviliti ob 100% zaviranju oz se abs mora vklopiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

perci ::

Lej človek.

Če bremzo pri karkoli več kot 30km/h pritisneš do podna, se bo ABS vklopil. Na vsaki podlagi.

Če se tebi ne, sta samo dve možnosti:
1. Nekaj je narobe z zavorami ali ABS-om
2. Nekaj je narobe s tabo, ker ne znaš do podna pritisnit pedala.

Over&Out.

Roadkill ::

Slabo berete. On je tolk KUL, da vedno zavira maksimalno dobro. Torej tik preden bi se ABS vklopil. AMpak ravno na meji zmogljivosti gume.

Kot se za vaškega frajerja spodobi. :)
Ü

sandmat ::

Roadkill je izjavil:

Slabo berete. On je tolk KUL, da vedno zavira maksimalno dobro. Torej tik preden bi se ABS vklopil. AMpak ravno na meji zmogljivosti gume.

Kot se za vaškega frajerja spodobi. :)


to se da s takimi avtomobili, ki dobro prerostajo po dnu, da lahko aktivno spremljaš po kakšnem asfaltu se pelješ in temu ustrezno prilagajaš način zaviranja :)

Olórin ::

sandmat je izjavil:

Roadkill je izjavil:

Slabo berete. On je tolk KUL, da vedno zavira maksimalno dobro. Torej tik preden bi se ABS vklopil. AMpak ravno na meji zmogljivosti gume.

Kot se za vaškega frajerja spodobi. :)


to se da s takimi avtomobili, ki dobro prerostajo po dnu, da lahko aktivno spremljaš po kakšnem asfaltu se pelješ in temu ustrezno prilagajaš način zaviranja :)


Ja, vsekakor :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

St235 ::

Olórin je izjavil:

Aha, boš povedal kako sem z ABS drsel 5kmh navzdol po klancu in avta ni bilo možno zaustaviti ;)

Je smešno ko se mestni pubec začne hvalit kako pozna situacijo po kateri se nekateri vozimo vsak dan :D

Ti rabiš poligon varne vožnje da se seznaniš s situacijo po kateri moramo nekateri vsak dan v službo.

Ampak hey, master, teach me please.


ABS se pri 5km/h nima kaj prižigat, tako da si drsel neodvisno od ABS. Ostalo moraliziranje pa prihrani za pivo s solatkom, kjer lahko merita dolžino svojih otepačev na podlagi prevoženih kilometov in fizikalno nemogočih sposobnosti, ki sta jih pri tem razvila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

perci ::

Lej, on ma ABS posebej prilagojen, da ga lahko s stikalom vklaplja in izklaplja, neodvisno od hitrosti. Včasih še pri parkiranemu avtu ABS vklopi, če oceni, da je to potrebno.

Olórin ::

http://autorepair.about.com/od/glossary...

Meja za vklop ABS je 20 kmh pobje.

Če se vam ne vklopi pri 20 kmh imate pač slabe zavore ki niso zmožne zablokirati kolesa.

Če si na spolzki podlagi se vklopi od 0 kmh. Kolo pač ne sme blokirati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

St235 ::

Pa ti to bereš kake neumnosti pišeš?

Meja za vklop ABS je 20 kmh pobje.


Če si na spolzki podlagi se vklopi od 0 kmh.


Če je meja 20, potem je meja 20 in ne nekje med 0 in 100 odvisno od temperature snega na Kamčatki.

it tvojega linka:
When the vehicle speed goes below 20 km/h (12 mph), the ABS turns off. Pika, nobenega idiotizma o spolski podlagi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

shmandi ::

"Meja za vklop ABS je 20 kmh pobje."

To je pa ena velika neumnost. A se niste še nikoli spuščali po zasneženem klancu? Brez ABSa ne bi bilo šans. Pa ne predstavljam si za 20km/h drvet navzdol po snegu in ovinkih...

St235 ::

Tale vir navaja malce hitrost (10mp/h) http://www.carbibles.com/brake_bible_pg... Pri mojem avti bi rekel, da je dejansko ta točka bližje temu. Recimo pri zaviranju v sili na snegu se pri minimalni hitrosti (10 km/h) dejansko ukoplje in se ABS ne aktivira. Pri 20km/h pa se definitivno prižge.

Drugače pa shmandi, poglej kako stališče ima Olorin do zaviranja na klancu in spolski podlagi. ABS je po njegovo ovira, tako da še dobro, če se že pri 20 km/h izklopi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto brez ABS-a

Oddelek: Na cesti
253119 (2086) twom
»

Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABS

Oddelek: Na cesti
365148 (3942) K0l1br1
»

Varna vožnja Vransko (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10631451 (28716) krneki0001
»

Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24657645 (49016) Steinkauz
»

ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7711536 (10077) SkIDiver

Več podobnih tem