Forum » Na cesti » Aktiven tempomat - Cruise Control
Aktiven tempomat - Cruise Control
kajetan ::
Mi lahko kdo našteje kateri avti in od katerega letnika naprej imajo aktivne tempomate, ki ti sami bremzajo in pospešujejo?
Mazda 2018 - za prejšnje letnike ne vem
Kako je z Bmw 3 serijo?
Mazda 2018 - za prejšnje letnike ne vem
Kako je z Bmw 3 serijo?
- spremenilo: kajetan ()
::
Mazda 6 ga ima vsaj od 2013 dalje.
Tako je, avto sam pospešuje in zavira glede na razmere pred njim.
Tako je, avto sam pospešuje in zavira glede na razmere pred njim.
hojnikb ::
ti ne, ker acc je praviloma samo pri avtomatikih z le redkimi izjemami (ki pa seveda ne saltajo same od sebe, mind you)
#brezpodpisa
Dr_M ::
Kolega je imel enih 10 let nazaj BMW 330i cabriolet 2007 letnik in je ze imel aktiven tempomat. Vem pa, da so nekatere znamke to imele tudi ze prej.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Mavrik ::
kako ti pa avto menja prestave pri pospeševanju/zaviranju, če ni avtomatik?
Avto ne menja ti menjaš - avto ti pa samo na HUDu pokaže da je treba prestaviti.
The truth is rarely pure and never simple.
ThinkPad ::
AngelOfDeath ::
lepo bi bilo imet tak tempomat + sledenje črti
Ima skoraj vsak passat avtomatik od 2014 dalje.
edit: Slovnica
hojnikb ::
daj link na avto.net (do 5k)
za 5k si lahko vesel, ce najdes izpravn avto, ki ni drvarnca. ne pa acc
#brezpodpisa
ThinkPad ::
daj link na avto.net (do 5k)
Najcenejši na AvtoNet, da ima napisano aktivni tempomat + sistem za ohranjanje voznega pasu je 11.400EUR.
Samo AAC pa 3.750EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ThinkPad ()
2dark ::
Mi lahko kdo našteje kateri avti in od katerega letnika naprej imajo aktivne tempomate, ki ti sami bremzajo in pospešujejo?
Mazda 2018 - za prejšnje letnike ne vem
Kako je z Bmw 3 serijo?
Tukaj piše, da ga ima serija 3 od leta 2013
Adaptive cruise control @ Wikipedia
S tem, da se ti aktivni tempomati v delovanju zelo razlikujejo. Določene znamke vozil imajo probleme s speljevanjem oz. prisoten prevelik zamik.
bastadu ::
Načeloma je pri BMWju zaradi varnosti narejeno tako, da če ti ACC ustavi avto (recimo v koloni) in če le ta stoji več kot 3 sekunde, potem moraš za speljevanje sam rahlo pritisniti po plinu ali pa pritisniti gumb na volanu ... Drugače je pa ACC super zadeva, ko malo naštudiraš delovanje, uporabljam vsakodnevno, na srečo v kolonah redko ...
pickle_rick ::
VW zabremza in opozori z piskom in ikono med števci. Je pa to res v kombinaciji z avtomatikom game changer kar se napornosti vožnje tiče. Edina slabost, ki sem jo opazil je, da precejkrat ne zazna stoječega vozila - npr. če nekdo stoji na semaforju ti pa se pripelješ od odzadaj.
gregor_m ::
Imam golfa z acc in so me pri predaji vozila opozorili, da acc ne bo zaviral, ce je pred tabo stojeca kolona/avto. Avto pred tabo se mora premikati v smeri voznje.
Tam pride v postev sistem proti naletu vozila (ki je menda locena zadeva od acc). Ta sistem te najprej opozori nato zacne sam zavirat. Toda pred stojecim vozilom se bo ustavil, ce se peljes mislim da cca 30kmh. Ce gres hitreje se bos vseeno zaletel samo z nizjo hitrostjo.
Tam pride v postev sistem proti naletu vozila (ki je menda locena zadeva od acc). Ta sistem te najprej opozori nato zacne sam zavirat. Toda pred stojecim vozilom se bo ustavil, ce se peljes mislim da cca 30kmh. Ce gres hitreje se bos vseeno zaletel samo z nizjo hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregor_m ()
St235 ::
ja, stoječega vozila ne zazana, ker drugače bi bil praktično v vsakem ovinku problem, če bi ograjo zamejal za avto. ACC deluje samo na premikajoča se vozila. Če pa ga enrkat zazna, potem je ok, tudi če vozilo pred tabo ustavi. Praviloma znajo sistemi do neke mere sledivi vozilom, ki zavijajo oziroma nekateri tudi vozilom na sosednjih vonih pasovih.
Seveda radar/kamera zazna tudi stoječo oviro in v primeru nevarnosti naleta začne samodejno zavirat. To stori ne glede na to ali je ovira avto ali ograja, če jo ustrezno zazna. Samodejsno zaviranje lahko ustavi vozilo tam do 30 km/h (pa recimo do 50km/h z malo sreče). Pri več bo še vedno prišlo do naleta, se bo pa zaviranje vseeno aktiviralo.
Pri ročnem menjalniku acc pač uravnava hitros in voznika opozarja, da mora menjat prestavo. Tudi nisem še videl ACC, ki bi lahko v primeru ročnega menjalnika povsem ustavil vozilo. Ponavadi se potem pri 20 - 30 km/h na uro ACC sklopi. Enako se zgodi tudi pri nekaterih avtomobilih z avtomatskim menjalnikom. Recimo pri fordu in Toyoti leta 2016 še niso imeli ACC, ki bi ustavil vozilo ampak se je pri nizki hitrosti izklopil.
VW, BMW, mercedes po drugi strani že takrat te omejitve niso imeli.
V primeru nevarnosi naleta (sunkovito zaviranje) bo ACC zaviral ampak se bo cel avto svetil kot novoletna jelka in piska, da pritegne pozornost voznika.
ACC v kombinaciji z lane assist na kakšni avtocesti omogoča da vozilo praktično samo vozi. Med narpednejšimi sistemi je recimo teslin avtopilot, ki tudi sam menajva pasove.
Gre pa seveda pri tem za asistenčne sisteme, ki niso mišljeni, da kakorkoli zamenjajo voznika ampak so tam da mu pomagajo.
Je pa treba razumet, da kljub temu, da je delovanje sistemov v različnih vozilih, da se lahko med njimi kar konkretne tehnološke razlike, ki omejujejo funkcionalnost. Dodatno je potem od proizvajalca do proizvajalca odvisno, kaj takšnim sisitemom dejansko dovolijo.
Seveda radar/kamera zazna tudi stoječo oviro in v primeru nevarnosti naleta začne samodejno zavirat. To stori ne glede na to ali je ovira avto ali ograja, če jo ustrezno zazna. Samodejsno zaviranje lahko ustavi vozilo tam do 30 km/h (pa recimo do 50km/h z malo sreče). Pri več bo še vedno prišlo do naleta, se bo pa zaviranje vseeno aktiviralo.
Pri ročnem menjalniku acc pač uravnava hitros in voznika opozarja, da mora menjat prestavo. Tudi nisem še videl ACC, ki bi lahko v primeru ročnega menjalnika povsem ustavil vozilo. Ponavadi se potem pri 20 - 30 km/h na uro ACC sklopi. Enako se zgodi tudi pri nekaterih avtomobilih z avtomatskim menjalnikom. Recimo pri fordu in Toyoti leta 2016 še niso imeli ACC, ki bi ustavil vozilo ampak se je pri nizki hitrosti izklopil.
VW, BMW, mercedes po drugi strani že takrat te omejitve niso imeli.
V primeru nevarnosi naleta (sunkovito zaviranje) bo ACC zaviral ampak se bo cel avto svetil kot novoletna jelka in piska, da pritegne pozornost voznika.
ACC v kombinaciji z lane assist na kakšni avtocesti omogoča da vozilo praktično samo vozi. Med narpednejšimi sistemi je recimo teslin avtopilot, ki tudi sam menajva pasove.
Gre pa seveda pri tem za asistenčne sisteme, ki niso mišljeni, da kakorkoli zamenjajo voznika ampak so tam da mu pomagajo.
Je pa treba razumet, da kljub temu, da je delovanje sistemov v različnih vozilih, da se lahko med njimi kar konkretne tehnološke razlike, ki omejujejo funkcionalnost. Dodatno je potem od proizvajalca do proizvajalca odvisno, kaj takšnim sisitemom dejansko dovolijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
val46 ::
Sam ga imam na službeni škodi superb letnik 2018 in je super zadeva sploh za po avtocestah. Skozi avstrijo(karavanke-salzburg in naprej proti muunchenu) skoraj ne rabim držati noge na pedalki za gas ali bremzo. Naštimaš tempomat na 130km/h, pred tuneli zmanjšaš na 100km/h in nato nazaj na 130 in pelješ tako celo avstrijo brez problemov. Pred nemško mejo se ponavadi ustavim na kavi in sm spočit, kot da bi ravnokar se v avto usedel.
HighBane ::
Pri golfu letnik 2018 sem na avtocesti občasno vžgal ACC. Ni mi bil všeč. Če sem peljal in se je približeval avto, ga ni videl na daljavo, ko ga je opazil, je zame preveč agresivno zaviral. Če sem jaz v kontroli, bi že toliko prej dal samo nogo s pedala. Ko se je avto umaknil, pa je spet agresivno pospeševal. Varnostno razdaljo drži ogromno (relativno), tudi če nastavim na najkrajšo. Parkrat sem poskusil kaj naredi, če se pribljižuje počasnejši avto / ovira na cesti... BEEP ACC Disabled ... Tako da v krizi se v trenutku izklopi in pričakuje da bo voznik rešil situacijo.
Super je da se daš na desni pas na AC, prižgeš ACC in izklopiš možgane. Ali pa če je en pas na AC z omejitvijo, prižgeš da ti drži razdaljo in hitrost.
Super je da se daš na desni pas na AC, prižgeš ACC in izklopiš možgane. Ali pa če je en pas na AC z omejitvijo, prižgeš da ti drži razdaljo in hitrost.
St235 ::
Pri golfu letnik 2018 sem na avtocesti občasno vžgal ACC. Ni mi bil všeč. Če sem peljal in se je približeval avto, ga ni videl na daljavo, ko ga je opazil, je zame preveč agresivno zaviral.
Pogost problem pri sunkoviti vožnji, kejer na AC z 150 kh dohitevaš vozila, ki vozijo 100 km/h.
Ko se je avto umaknil, pa je spet agresivno pospeševal.
Pri mojem je to odvisno od načina vožnje v katerem je vozilo. V sport je bistveno bolj agresiven kot drive.
Varnostno razdaljo drži ogromno (relativno), tudi če nastavim na najkrajšo.
kar samo pove o tem kako slabo vozniki presojamo varnostno razdaljo. Avto tudi pri najkrajšui varnostni razdalji ne bo šel pod 2s. Kar dosti pove o tem kakšna bi res morala biti varsnostna razdalja.
val46 ::
Škoda Superb ga ima, nevem pa od katerega leta.
Tudi sam ne vem od katerega leta, ampak nimajo jo pa vsi. Sam imam v službi 3 škode superb, kupljene istočasno in dve imajo navadni tempomat, ena(ta ki jo jaz uporabljam) pa ma aktivnega. Vem pa, da je bilo ob nakupu ta z ACC cca 600€ dražja. Pa mislim da je to edina razlika med njimi. Vse tri so pa 06.2018 letnik
Gaius ::
ACC je vreden vsakega centa.
Kar se varnostne razdalje tiče. Pri škodi superb letnik 2019 tudi ko ACC ni upaljen ti sveti en znakec ko je varnostna razdalja do vozila pred teboj premajhna, z vžganim ACCjem pa je še malo daljša. Lahko pa komot z dodajanjem gasa manjšaš to razdaljo, samo potem ti itak sproti žlajfa avto.
Tudi sledenje voznemu pasu na superbu deluje odlično. Škoda edino da moraš vsakih 10s premaknit volan, ampak opazil sem, da zadostuje da imaš roko samo malo naslonjeno na volanski obroč brez posebnega premikanja pa vozi lepo samo.
Sem mislil da bo zmožno sledit pasom le na AC kjer ni večjih ovinkov, vendar tudi na regionalki stvar deluje močno nad pričakovanji. Če je ovinek res oster ga seveda ne zdela ( no odvisno od hitrosti), čene pa blage ovinke brez problema odpelje. Tudi črte izredno dobro zaznava, tudi kjer so slabo vidne.
Kar se pa tiče tega da ACC ne zaznava pri miru stoječih vozil pred tabo, ta od škode zaznava, mogoče še malo prepogosto. Naredi celga hudiča mašina ko vidi da je nekej pred njo mirno, sploh na regionalki alpa v mestu.
Kar se varnostne razdalje tiče. Pri škodi superb letnik 2019 tudi ko ACC ni upaljen ti sveti en znakec ko je varnostna razdalja do vozila pred teboj premajhna, z vžganim ACCjem pa je še malo daljša. Lahko pa komot z dodajanjem gasa manjšaš to razdaljo, samo potem ti itak sproti žlajfa avto.
Tudi sledenje voznemu pasu na superbu deluje odlično. Škoda edino da moraš vsakih 10s premaknit volan, ampak opazil sem, da zadostuje da imaš roko samo malo naslonjeno na volanski obroč brez posebnega premikanja pa vozi lepo samo.
Sem mislil da bo zmožno sledit pasom le na AC kjer ni večjih ovinkov, vendar tudi na regionalki stvar deluje močno nad pričakovanji. Če je ovinek res oster ga seveda ne zdela ( no odvisno od hitrosti), čene pa blage ovinke brez problema odpelje. Tudi črte izredno dobro zaznava, tudi kjer so slabo vidne.
Kar se pa tiče tega da ACC ne zaznava pri miru stoječih vozil pred tabo, ta od škode zaznava, mogoče še malo prepogosto. Naredi celga hudiča mašina ko vidi da je nekej pred njo mirno, sploh na regionalki alpa v mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gaius ()
ziga1990 ::
Mi lahko kdo našteje kateri avti in od katerega letnika naprej imajo aktivne tempomate, ki ti sami bremzajo in pospešujejo?
Mazda 2018 - za prejšnje letnike ne vem
Kako je z Bmw 3 serijo?
Toyota Prius ga ima od 2011 naprej samo ni full stop and go mislim ,da ko hitrost pade pod 30km/h se izklopi in pod 50km/h ga ne moreš vklopit
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
FTad ::
pickle_rick je izjavil:
VW zabremza in opozori z piskom in ikono med števci. Je pa to res v kombinaciji z avtomatikom game changer kar se napornosti vožnje tiče. Edina slabost, ki sem jo opazil je, da precejkrat ne zazna stoječega vozila - npr. če nekdo stoji na semaforju ti pa se pripelješ od odzadaj.
Na mojem VW Passatu 2019 zazna tudi to. Je pa res, da imam t.i. Traffic Jam assist. Pri acc-ju lahko nastavljas varnostno razdaljo in se moras zavedati, da ce imas nastavljeno na najkrajso mozno, da ti bo v primeru mirujocega vozila (kolona/zastoj) zacel bremzati kasneje kot sicer. Za marsikoga lahko to pomeni paniko, ce ne zaupas sistemu.
Plus pri traffic jam asistenci + dsg je seveda ta, da se ti sam premika tudi v koloni, ko je hitrost med 1-30km/h. Edina slabost, ki mi ni vsec je ta, da pri polni ustavitvi avtomobila, ko si v gneci, da moras potem vseeno pritisniti na aktivacijo ACC gumba na volanu ali pa stopis na plin, da se ti acc ponovno odzove. Pricakoval bi, da ko se ustavis, da se ti tudi iz 0 km/h premakne naprej.
Kot so pa ze omenjali ostali, je seveda znatno bolj udobna voznja z acc + dsg.
pobcc ::
Mogoče ve kdo za kakšno znamko, ki ima ACC + (še kaj dodatnega), ki zna brez posega voznika spet pospešiti iz 0 km/h (ne ciljam tu na tesle,..)?
ziga1990 ::
Mogoče ve kdo za kakšno znamko, ki ima ACC + (še kaj dodatnega), ki zna brez posega voznika spet pospešiti iz 0 km/h (ne ciljam tu na tesle,..)?
Skoraj vsi če ni preteklo 3s drugače pa ne poznam takega avta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
St235 ::
Mogoče ve kdo za kakšno znamko, ki ima ACC + (še kaj dodatnega), ki zna brez posega voznika spet pospešiti iz 0 km/h (ne ciljam tu na tesle,..)?
Predvidevam, da je to rpedvsem zaradi vidika varnosti. Ker če stojiš v koloni par minut in avto sam od sebe štarta je to lahko zelo nevarno. Predstavljaj si da se spozabiš v koloni za trajekt in gerš noge pretegnit. Zato, še vsi sistemi, ki sem jih probal (vw, BMW, MC) rabijo poseg voznika, da avto spelje (če je stal več kot par sekund).
bastadu ::
Mogoče ve kdo za kakšno znamko, ki ima ACC + (še kaj dodatnega), ki zna brez posega voznika spet pospešiti iz 0 km/h (ne ciljam tu na tesle,..)?
Predvidevam, da je to rpedvsem zaradi vidika varnosti. Ker če stojiš v koloni par minut in avto sam od sebe štarta je to lahko zelo nevarno. Predstavljaj si da se spozabiš v koloni za trajekt in gerš noge pretegnit. Zato, še vsi sistemi, ki sem jih probal (vw, BMW, MC) rabijo poseg voznika, da avto spelje (če je stal več kot par sekund).
To da bi šel ob vklopljenem ACC (ko stojiš v koloni) ven iz avta, sigurno izklopi ACC (pri odprtju vrat) in to ni razlog za te 3 sekunde ...
krho ::
Nova Collola tudi sama ustavi in spelje v gužvi, če od ustavitve ni minilo dalj kot x časa.. Pol samo nežno pritisneš na stopalko za plin in lepo spelje.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
jype ::
WizzardOfOZ ::
Mi lahko kdo našteje kateri avti in od katerega letnika naprej imajo aktivne tempomate, ki ti sami bremzajo in pospešujejo?
Mazda 2018 - za prejšnje letnike ne vem
Kako je z Bmw 3 serijo?
Subaruji vsi od leta 2017 naprej. Sicer ni radarski, ampak deluje na sistemu kamer (eyesight). Deluje pa zelo dobro.
jype ::
NiggerBob ::
Mi lahko kdo našteje kateri avti in od katerega letnika naprej imajo aktivne tempomate, ki ti sami bremzajo in pospešujejo?
Mazda 2018 - za prejšnje letnike ne vem
Kako je z Bmw 3 serijo?
BMW je z modelnim letom 2000 vpeljal aktivni tempomat v serijo 7 (e38). S tipkami na volanu si lahko izbral 3 stopnje oziroma 3 razdalje, na kateri se je avto držal za spredaj vozečim vozilom. Ob nenadnem zaviranju spredaj vozečega ali ob oviri je avto začel zavirati in če je ocenil, da ne bo uspel, je začel opozarjati z utripajočim simbolom med števcema, da je potrebno voznikovo posredovanje.
Pod 30 km/h se je aktivni tempomat izklopil, prav tako ni deloval nad 180 km/h.
Ob predstavitvi serije 1 v Slo, natančneje modela 120d, imela enim BMW inžinerjem, zadolženim za aktivne tempomate, zanimivo debato, zakaj je tempomat v e38 zaviral z maksimalno 70% zavorne moči in nikoli na polno. Pojasnil je vse kompromise in odločitve tovarne BMW glede tega. Mislim, a je bilo to 2005.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NiggerBob ()
K0l1br1 ::
Machete ::
Jaz bom samo ugibal, če je bilo to res. Da je preprečil najhušjše poškodbe so ocenili, da je 70% zadostno, torej pobral je veliko energije in zraven omejil možnost naleta od odzadaj, s tem, da je podaljšal zavorno pot, četudi na račun trka spredaj, ker je trk od odzadaj bolj nevaren.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
NiggerBob ::
[zaviral z maksimalno 70% zavorne moči in nikoli na polno.torej, zakaj ni?
Če naredim kratek povzetek: po intenzivnih študijah in testiranjih so ugotovili, da bi nenadno zaviranje s 100% zavorne moči + DBC voznika presenetilo in zalepilo na volan ter tako podaljšalo njegov reakcijski čas. Pa mislim, da je bilo nekaj govora tudi o naletu odzadaj, ampak se ne spomnim več.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
m0LN4r ::
pickle_rick je izjavil:
VW zabremza in opozori z piskom in ikono med števci. Je pa to res v kombinaciji z avtomatikom game changer kar se napornosti vožnje tiče. Edina slabost, ki sem jo opazil je, da precejkrat ne zazna stoječega vozila - npr. če nekdo stoji na semaforju ti pa se pripelješ od odzadaj.
What? Jaz mama ravno obratno izkusnjo, prevec agresivno bremza za moj okus
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Vsi bremzajo preveč agresivno. In vedno bodo. Manjka jim logika, da bo avto pred tabo zbrisal iz križišča preden boš ti pri njem. In podobno.
So pa strašljivi v dežju. Pred tabo avto, dežna zavesa zaradi katere ne vidiš nič, on pa goni 150 km/h brez problema. Pospešuje, zavira, kar je pač treba. Ima drugačne oči kot človek in si lahko to privošči.
Je pa zadeva na naših AC neuporabna. Zaradi gužve in najmanjše možne enosekundne varnostne nastavitve, ljudje stalno uletavajo predte.
Popolnoma drugače je, recimo, na hrvaški AC, ki je bolj podobna cesti duhov in je zelo uporaben.
Še najbolj uporaben je v mestih, izven naselja in vožnji v na pol stoječih kolonah. Praktično ti ni treba nič početi ali paziti.
So pa strašljivi v dežju. Pred tabo avto, dežna zavesa zaradi katere ne vidiš nič, on pa goni 150 km/h brez problema. Pospešuje, zavira, kar je pač treba. Ima drugačne oči kot človek in si lahko to privošči.
Je pa zadeva na naših AC neuporabna. Zaradi gužve in najmanjše možne enosekundne varnostne nastavitve, ljudje stalno uletavajo predte.
Popolnoma drugače je, recimo, na hrvaški AC, ki je bolj podobna cesti duhov in je zelo uporaben.
Še najbolj uporaben je v mestih, izven naselja in vožnji v na pol stoječih kolonah. Praktično ti ni treba nič početi ali paziti.
m0LN4r ::
Dodajam,
ta stvar je fenomenalna za voznjo po gosti megli na AC. Nastavis na najvecjo razdaljo na comfort nacinu in se peljes brez problema hitro. Zadeva bo spustila gas se preden bos dejansko z lastnimi ocmi videl avto.
Jaz sem tako cisto lagano prevozil zadnjic celo avstrijo, brez tega da bi se jajcal 80 po megli.
ta stvar je fenomenalna za voznjo po gosti megli na AC. Nastavis na najvecjo razdaljo na comfort nacinu in se peljes brez problema hitro. Zadeva bo spustila gas se preden bos dejansko z lastnimi ocmi videl avto.
Jaz sem tako cisto lagano prevozil zadnjic celo avstrijo, brez tega da bi se jajcal 80 po megli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
in zaradi tega bo še manj ljudi gledalo na cesto kot sicer (že sedaj 90% voznikov ne gleda).
Aktivni tempomat sem uporabil enkrat in zadnjič, vem da se ga moraš navadit ampak ko mi je prvič grobo posegel v delovanje avta sem ga samo sklopil, zavira v zadnji sekundi...in še ko ni treba. Hvala lepa, prišparam raje na bencinu in zavorah pa še z glavo sem pri zadevi.
Ostali asistenčni sistemi: line assist, AEB so pa trenutno na takem nivoju, da jih je najbolje odrezat. So bili že direktno krivi za marsikatero nesrečo, ko je pa treba zabremzat pa vsi po vrsti odpovejo, od prvega do zadnjega.
https://www.theverge.com/2019/10/4/2089...
pa je še nekje test z več avti.
Aktivni tempomat sem uporabil enkrat in zadnjič, vem da se ga moraš navadit ampak ko mi je prvič grobo posegel v delovanje avta sem ga samo sklopil, zavira v zadnji sekundi...in še ko ni treba. Hvala lepa, prišparam raje na bencinu in zavorah pa še z glavo sem pri zadevi.
Ostali asistenčni sistemi: line assist, AEB so pa trenutno na takem nivoju, da jih je najbolje odrezat. So bili že direktno krivi za marsikatero nesrečo, ko je pa treba zabremzat pa vsi po vrsti odpovejo, od prvega do zadnjega.
https://www.theverge.com/2019/10/4/2089...
pa je še nekje test z več avti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
zanimivo, jaz pa uporabljam nonstop, vsak dan, kjer se le da. Sem zelo zadovoljen. Stress frej voznja, kot nikoli prej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
link_up ::
Dodajam,
ta stvar je fenomenalna za voznjo po gosti megli na AC. Nastavis na najvecjo razdaljo na comfort nacinu in se peljes brez problema hitro. Zadeva bo spustila gas se preden bos dejansko z lastnimi ocmi videl avto.
Jaz sem tako cisto lagano prevozil zadnjic celo avstrijo, brez tega da bi se jajcal 80 po megli.
drugic poglej v navodila kdaj se odstevuje voznja z acc.
In and Out
kajetan ::
Dodajam,
ta stvar je fenomenalna za voznjo po gosti megli na AC. Nastavis na najvecjo razdaljo na comfort nacinu in se peljes brez problema hitro. Zadeva bo spustila gas se preden bos dejansko z lastnimi ocmi videl avto.
Jaz sem tako cisto lagano prevozil zadnjic celo avstrijo, brez tega da bi se jajcal 80 po megli.
drugic poglej v navodila kdaj se odstevuje voznja z acc.
to je napisano samo zato, da se zavarujejo pred morebitno odpovedjo te tehnologije. tudi, če bi delovala vedno in povsod 100% bi to zapisali, ker se pač obvarujejo kakšnih tožb itd. tudi jaz bi to napisal v navodilih, če bi izumil to napravo. :D nikoli ne veš :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kajetan ()
FlyingBee ::
m0LN4r ::
Dodajam,
ta stvar je fenomenalna za voznjo po gosti megli na AC. Nastavis na najvecjo razdaljo na comfort nacinu in se peljes brez problema hitro. Zadeva bo spustila gas se preden bos dejansko z lastnimi ocmi videl avto.
Jaz sem tako cisto lagano prevozil zadnjic celo avstrijo, brez tega da bi se jajcal 80 po megli.
drugic poglej v navodila kdaj se odstevuje voznja z acc.
Ja in? Ce zadeva v megli bistveno dlje vidi, kot clovesko oko jebes navodila.
Tut macka se ne susi v mikrovalovki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8702 (7110) | ziga1990 |
» | Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10070 (8307) | m0LN4r |
» | Nemci začeli uporabljati konvoj samovozečih tovornjakovOddelek: Novice / Ostalo | 12872 (9759) | krneki0001 |
» | Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 63927 (51655) | Netrunner |