» »

Prodajalec tomaz gole s.p. trebnje-pošten

Prodajalec tomaz gole s.p. trebnje-pošten

strani: « 1 2

Tim10 ::

Namen imam kupiti rabljenega golfa pri goletu v trebnjem. Ali ima kdo kakšno izkušnjo morda?

Kako bi preveril zgodovino? Avto je menda iz tujine, št šasije imam. Poskusil sem s carfaxom vendar ne vrze nic...

Hvala vnaprej:)
  • polepsal: Mavrik ()

shinko ::

Kater letnik je? Če gre za novejši avto ima uradni VW servis program je povezan z vsemi v evropi in lahko preverijo.

Tim10 ::

Hvala, ja eno vozilo je 3 leta staro, je pa še eno pri drugem prodajalcu pa je 5 let staro. Kaj bi šlo za te starosti?

shinko ::

Greš do uradnega servisa, jim poveč, da kupuješ ta avto, poveš št šasije in jih prosiš da pogledajo v sistem.

SkIDiver ::

Na podlagi št. šasije lahko preveri vsak pooblaščen serviser. Večina bo sicer dejala, da to ni mogoče....

Pa še eno ST mnenje o prodajalcu.

PS: Glede na to, da se skušaš prepričati, da ne boš nategnjen se po svoje nateguješ že sam, ker ne objaviš povezave do oglasa za dotični vozili. Včasih se že po malenkostih iz slik lahko razloči, da nekaj ne štima in te malenkosti znalci poznajo in hitro vidijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

kukavica ::

Mene pa zanima če ima kdo kakšne izkušnje pri na kupu rabljenega vozila,pri Tomažu Goletu sp v Trebnjem?

SaXsIm ::

Važno, da je golf!
SaXsIm

kingsix ::

Pri golfu ni potrebno preverjat. To nikoli ne crkne ne glede na preteklo vzdrževanje ali prevožene kilometre. Das Auto.

Problem je pri raznih francozih ter korejcih.

Sicer pa objavi oglas....pa če je avto stae 5 let in ima sanjskih 100k..nekaj ne štima.

s1m0n ::

Boljši pa tudi dražji :)
So kar naciwagn rezervni bolj dostopni in cenejši.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

Raptor F16 ::

Na servisu ti vsaj ne komplicirajo če si interval menjave olja zamudil za 50km. Pri korejcih se ti takoj odrečejo kar se garancije tiče.

Kar plačaš to dobiš.

Pri mercedesu si kot stranka vedno sprejet kot kralj.
Säge, Feile und Schw**z - benutzt man ganz.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

kingsix je izjavil:

Pri golfu ni potrebno preverjat. To nikoli ne crkne ne glede na preteklo vzdrževanje ali prevožene kilometre. Das Auto.

Problem je pri raznih francozih ter korejcih.

Sicer pa objavi oglas....pa če je avto stae 5 let in ima sanjskih 100k..nekaj ne štima.

Se strinjam, ker če ima 100k in 5 let pomeni, da ima nadpovprečno veliko kilometrov...

Mesar ::

20kkm letno NI dosti.
To Quattro or not to Quattro?

M-XXXX ::

Mesar je izjavil:

20kkm letno NI dosti.

To je cca 30-50% več od povprečja. Jaz bi temu rekel kar nekaj. Definitivno pa to NI MALO!

Mesar ::

Sej se ti sploh ne splača dizla, če ne delaš 20kkm letno. Pa 20kkm letno, 25kkm letno niso neke cifre, 50kkm letno je dosti.
To Quattro or not to Quattro?

anketar ::

mene mot, da na avt net piše, da je privat prodajalec na slikah pa je jasno, če zlo dobr pogledaš da ma tud druga vozila za prodajo, zakaj jim je težko napisat, da so s.p. al pa da majo komisijsko prodajo ali da se s tem ukvarjajo, zakaj folk že v startu prikriva, a morjo avto netu prodajalci plačevat za reklamo?

ja morjo plačat, lihkr pogledu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

Scorpia ::

Mesar je izjavil:

Sej se ti sploh ne splača dizla, če ne delaš 20kkm letno. Pa 20kkm letno, 25kkm letno niso neke cifre, 50kkm letno je dosti.


Odvisno od relacije, ce imas tezek avto in ga 1x 2x tedensko peljes na daljse voznje, 3x-4x meseceno pa se na daljso, prav pride dizel. Motorju ne bo nic hudega, sam imam eno kanto za druzinske potrebe in avto bo cez 10 let imel 150k ce bo sreca. Voznjo v sluzbo, zaradi velikosti in mestne voznje se izogibam in posledicno se ga po 5 dni ne vozi. Ampak hudega mu najbrz ne bo, ker kratke fure ne povoha? Tako da komentar, da se ne splaca, ne mores dat vse v isti kos, ker so razlicne potrebe.
////

GupeM ::

V tem primeru se ti bolj splača avto prodat, za ta denar + vsa zavrovanja, cestnine, vinjete, ... pa najeti taksi takrat ko rabiš. Če ti 5 dni u kosu stoji, potem ga res ne rabiš. Odštej še vzdrževanje vozila, pa te zagotovo pride ceneje s taksijem oz. čim podobnim.

Machete ::

Kaj bluzite s temi razdaljami. Saj nismo leta 1986. Skor vsi okoli mene trajbajo/trajbamo dizle na kratke proge pod 10km. Vsi brez težav že 20 let.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080-GS|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Lumia 930

Scorpia ::

GupeM je izjavil:

V tem primeru se ti bolj splača avto prodat, za ta denar + vsa zavrovanja, cestnine, vinjete, ... pa najeti taksi takrat ko rabiš. Če ti 5 dni u kosu stoji, potem ga res ne rabiš. Odštej še vzdrževanje vozila, pa te zagotovo pride ceneje s taksijem oz. čim podobnim.


Taxi mi ne bo vlekel otroke na izlet in kamp prikolico tudi ne :).
////

nebivedu ::

Machete je izjavil:

Kaj bluzite s temi razdaljami. Saj nismo leta 1986. Skor vsi okoli mene trajbajo/trajbamo dizle na kratke proge pod 10km. Vsi brez težav že 20 let.


Ko bodo dizle v mestih prepovedal se boste s smrdljivci lahko samo še do P+R parkingov pripeljal, naprej pa z busom.
Danes se dizla ne splača več kupovat, ker ga boš imel max 2 leti, potem bodo pa že taki davki na onesnaževanje, da vam bodo stali pred bajtami, neregistrirani.

GupeM ::

Scorpia je izjavil:

GupeM je izjavil:

V tem primeru se ti bolj splača avto prodat, za ta denar + vsa zavrovanja, cestnine, vinjete, ... pa najeti taksi takrat ko rabiš. Če ti 5 dni u kosu stoji, potem ga res ne rabiš. Odštej še vzdrževanje vozila, pa te zagotovo pride ceneje s taksijem oz. čim podobnim.


Taxi mi ne bo vlekel otroke na izlet in kamp prikolico tudi ne :).

Seveda bo.

Machete ::

Dizli niso smrdljivci. Mogoče res stari. Mojega euro6 sploh ne voham, četudi stoji na mestu ali in tako tudi ne ostalih novih avtomobilov dizlov. Ko pa tečem naprimer pa me prehiti kak bencinar, pa se skoraj zadušim. Biseri so sploh kaki azijci tam ca 1995-2010.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080-GS|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Lumia 930

Scorpia ::

GupeM je izjavil:

Scorpia je izjavil:

GupeM je izjavil:

V tem primeru se ti bolj splača avto prodat, za ta denar + vsa zavrovanja, cestnine, vinjete, ... pa najeti taksi takrat ko rabiš. Če ti 5 dni u kosu stoji, potem ga res ne rabiš. Odštej še vzdrževanje vozila, pa te zagotovo pride ceneje s taksijem oz. čim podobnim.


Taxi mi ne bo vlekel otroke na izlet in kamp prikolico tudi ne :).

Seveda bo.


No comment, da sem na pocitnicah odvisen od drugih, zelo neumen predlog. No kokr za koga.
////

koyotee ::

Ma na dolenjskem ali štajerskem v raznih avtohišah nebi kupu niti ventilčka za gumo, kaj šele avto.0
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

GupeM ::

Aja, pozabil sem na rent-a-car. To bi te verjetno prišlo še ceneje. Samo predlog, silim te ne. Je za razmisliti. Se mi zdi da se tega otepaš bolj zaradi tega, ker potem ne bi imel svojega avta v garaži.

GupeM ::

Še vedno čakam zanesljiv vir.

Invictus ::

Ker očitno ne znaš guglat, evo...

https://www.ing.be/en/retail/my-life/gr...

Pa še za London in UK...

http://www.dailymail.co.uk/news/article...

Upam, da znaš dovolj angleško, da boš našel ustrezno dajatev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

nebivedu ::

GupeM je izjavil:

Še vedno čakam zanesljiv vir.


Bruselj:

Eco-penalty
Between EUR 100 and 2,500 for vehicles emitting more than 146 g/km CO2

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

fikus_ ::

"Eco-penalty
Between EUR 100 and 2,500 for vehicles emitting more than 146 g/km CO2
"

To velja za dizle in bencinarje!

Ghost7 ::

MAl pretiravaš ;) Tudi oni pretiravajo, če bodo to naredil si bodo pljunili v lastno skledo, sploh na nemci, ki imajo dizle v samem vrhu in temelji gospodarstvo na dizlih.

Itaq smo na balkanu, pri nas gre to še bolj počasi. Pa glej - makine bodo pocen. Avto bo zato tolk cnejš, in se bo s taxo izravnalo.
Tisti bullshit o subvencijah je pa tako kot s foto celicami. Za toliko kot je bilo subvencije se je takrat vse skupaj podražilo. Več so služili samo prodajalci in monterji.
Torej se bodo tudi super duper eco vagni temu primerno podražili. Oziroma če najdeš članek iz financ, ko primerjajo clia bencinca 1.2 in električnega zoeta, kjer po 5 letih uporabe za isti denar kupiš (kot te košta en ZOE) še enega bencinca, ti je pa vse jasno.

Pa še to, preden bo Ljubljana ukinila Euro5 motor, bo še preteklo ene vode, EURO 4 so pa itaq samo še kaki 10 let stari, zvoženi dizelaši, ki se pospešeno izvažajo na jug (not EU countries), oziroma zvozijo do konca pri lastnikih od začetka. Vedno bo obstajal trg za vse.

Avtomobili se prodajajo in se bodo. Takšni in drugačni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Invictus ::

Nemci se pripravljajo na ukinitev dizla. Nič ne bodo pljuvali v svojo skledo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ghost7 ::

Pa še to, glede na to, da bo taxa glede na CO2 za bencin in dizel, se dizelaši nimamo česa bati, namreč dizel precej manj CO2 spustijo ;)

Problem je NoX in smog.






@Invictus: Hehe, pa verjameš temu? V kolikih letih? 7ih kot so napovedali? he he he

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Invictus ::

To mi govorijo kolegi iz Nemčije. Predvideva se, da bodo najprej usekali po malih dostavnikih. Mali tovornjački, ki so danes dizel, naj bi bili pa elektrilčni ali LPG.

Deutsche Post ima že kar precej električnih.

Šli bodo lepo počasi, ne horuk akcij. Saj niso tako butasti kot Slovenci...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ghost7 ::

Invictus je izjavil:

To mi govorijo kolegi iz Nemčije. Predvideva se, da bodo najprej usekali po malih dostavnikih. Mali tovornjački, ki so danes dizel, naj bi bili pa elektrilčni ali LPG.

Deutsche Post ima že kar precej električnih.

Šli bodo lepo počasi, ne horuk akcij. Saj niso tako butasti kot Slovenci...


Res je, slej ko prej, ampak počasi in ne v 7 letih (z avtomobili) kot to napoveduje (se napihuje) politika.

Sicer pa kolikor vem so že nekatere ljubljanske trole na plin?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Invictus ::

Nemci so pragmatični.

Zadevo uzakonijo, dajo nek čas za zamenjavo, kake subvencije (zdaj 10k če zamenjaš manj kot EURO6 dizla), nato takse za v mesto in na koncu kazni.

Marsikdo hitro izračuna kaj se mu splača, pa ni treba nič silit ;).

https://www.thelocal.de/20170808/volksw...

Zgleda kar sam VW nudi ;).

In to se dogaja vsake toliko let, da se folku bolj splača zamenjat stara jajca za nova :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

nebivedu ::

fikus_ je izjavil:

"Eco-penalty
Between EUR 100 and 2,500 for vehicles emitting more than 146 g/km CO2
"

To velja za dizle in bencinarje!



Seveda, samo za bencinarja 2500ccm pride nekje 50% cene kot za dizla z 2000ccm.
Kolega je hotel bmw 320 dizel kupit (dela v bruslju), pa ko je preračunal koliko je ekološke takse že za tak švoh dizelski motor, je vzel 2.5 bencinarja in plačuje samo okoli 997 evrov eko takse, medtem ko bi za dizla čez 2000 evrov.

Za bencinarja 1.6 brez turbine je recimo 447 evrov takse.

s1m0n ::

Invictus je izjavil:


Deutsche Post ima že kar precej električnih.


Ki jih nihče noče! Imajo same probleme z njimi! Čez zimo bodo pa tak v garažah.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

nebivedu ::

Ghost7 je izjavil:

MAl pretiravaš ;) Tudi oni pretiravajo, če bodo to naredil si bodo pljunili v lastno skledo, sploh na nemci, ki imajo dizle v samem vrhu in temelji gospodarstvo na dizlih.

Itaq smo na balkanu, pri nas gre to še bolj počasi. Pa glej - makine bodo pocen. Avto bo zato tolk cnejš, in se bo s taxo izravnalo.
Tisti bullshit o subvencijah je pa tako kot s foto celicami. Za toliko kot je bilo subvencije se je takrat vse skupaj podražilo. Več so služili samo prodajalci in monterji.
Torej se bodo tudi super duper eco vagni temu primerno podražili. Oziroma če najdeš članek iz financ, ko primerjajo clia bencinca 1.2 in električnega zoeta, kjer po 5 letih uporabe za isti denar kupiš (kot te košta en ZOE) še enega bencinca, ti je pa vse jasno.

Pa še to, preden bo Ljubljana ukinila Euro5 motor, bo še preteklo ene vode, EURO 4 so pa itaq samo še kaki 10 let stari, zvoženi dizelaši, ki se pospešeno izvažajo na jug (not EU countries), oziroma zvozijo do konca pri lastnikih od začetka. Vedno bo obstajal trg za vse.

Avtomobili se prodajajo in se bodo. Takšni in drugačni.



Nemci že počasi opuščajo dizelske motorje (prodaja je konkretno upadla v nemčiji), mercedes je začel dajat renaultove/nissanove dizle v svoje avte in so nehali delat manjše dizelske mašine, vag ponuja po 10k evrov, če menjaš dizla za bencinarja,
večina japoncev se je že odločila, da dizelskih agregatov sploh ne bodo več izdelovali, ...

Ogromno mest v nemčiji je že prepovedalo avtomobile z manj kot euro6 standardom v mestih. Sedaj se to širi tudi v ostalo evropo.




Še to - vsaka povezava s slovenijo je zgolj namerna:

jugoslavija:
V Beogradu se spomnijo bedast zakon, v sarajevu in zagrebu se mu nasmejejo in ga ne upoštevajo, pri nas pa ga do zadnje pike upoštevajo in izvajajo, ter talajo kazni tistim, ki se ga ne držijo.

evropa:
v bruslju se spomnijo bedast zakon, v berlinu in parizu se mu nasmehnejo, pri nas pa ga do zadnje pike upoštevajo in izvajajo, ter talajo kazni tistim, ki se ga ne držijo. Pa še trudijo se, da ga prvi uvedejo in se s tem še hvalijo.

Res misliš da ne bomo med prvimi, ki bomo te zakone uvajali in izvajali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

Machete ::

nebivedu je izjavil:

fikus_ je izjavil:

"Eco-penalty
Between EUR 100 and 2,500 for vehicles emitting more than 146 g/km CO2
"

To velja za dizle in bencinarje!



Seveda, samo za bencinarja 2500ccm pride nekje 50% cene kot za dizla z 2000ccm.
Kolega je hotel bmw 320 dizel kupit (dela v bruslju), pa ko je preračunal koliko je ekološke takse že za tak švoh dizelski motor, je vzel 2.5 bencinarja in plačuje samo okoli 997 evrov eko takse, medtem ko bi za dizla čez 2000 evrov.

Za bencinarja 1.6 brez turbine je recimo 447 evrov takse.


2.5 bencinar sploh ne obstaja. 320d ni tako švohcan dizel, ima 190KM.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080-GS|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Lumia 930

FTad ::

nebivedu je izjavil:


Nemci že počasi opuščajo dizelske motorje (prodaja je konkretno upadla v nemčiji), mercedes je začel dajat renaultove/nissanove dizle v svoje avte in so nehali delat manjše dizelske mašine, vag ponuja po 10k evrov, če menjaš dizla za bencinarja,
večina japoncev se je že odločila, da dizelskih agregatov sploh ne bodo več izdelovali, ...

Ogromno mest v nemčiji je že prepovedalo avtomobile z manj kot euro6 standardom v mestih. Sedaj se to širi tudi v ostalo evropo.


Ja, a pa so vsaj kaj bencin pocenili?

Kakor jaz vem, vag ponuja do 10k€, ce zamenjas katerikoli (do) euro4 motor za novega, nima veze, ali je dizel ali bencinar.

nebivedu ::

Machete je izjavil:

nebivedu je izjavil:

fikus_ je izjavil:

"Eco-penalty
Between EUR 100 and 2,500 for vehicles emitting more than 146 g/km CO2
"

To velja za dizle in bencinarje!



Seveda, samo za bencinarja 2500ccm pride nekje 50% cene kot za dizla z 2000ccm.
Kolega je hotel bmw 320 dizel kupit (dela v bruslju), pa ko je preračunal koliko je ekološke takse že za tak švoh dizelski motor, je vzel 2.5 bencinarja in plačuje samo okoli 997 evrov eko takse, medtem ko bi za dizla čez 2000 evrov.

Za bencinarja 1.6 brez turbine je recimo 447 evrov takse.


2.5 bencinar sploh ne obstaja. 320d ni tako švohcan dizel, ima 190KM.


Sej ni kupil bmw-ja, drugo znamko je kupil.

FTad je izjavil:

Kakor jaz vem, vag ponuja do 10k€, ce zamenjas katerikoli (do) euro4 motor za novega, nima veze, ali je dizel ali bencinar.


samo za dizle
https://www.wr.de/wirtschaft/vw-will-ku...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

GupeM ::

@Invictus, @nebivedu: Hvala za vire. Me pa zadeva ne skrbi, ker moj avto ima izpuste CO2 119g/km (diesel, 1.6 l, 116 KM). Kar je več kot dovolj.

Pa še to: Ne prirejajta podatkov in povejta tako kot je. To pomeni, da navedeta tudi kateri avti bojo obdavčeni, ker ne bojo vsi, ampak samo tisti ki spustijo več kot 146 g/km. Tako dizli, kot bencinarji (ki v resnici spustijo precej več CO2 kot dizli). Tudi tisti, ki spustijo recimo 160 g/km, verjetno ne bodo obdavčeni z 2000 €, pač pa precej manj, saj je določena tudi spodnja meja 100 €.

Če pa me pri kilometrih, ki jih naredim jaz, obdavčijo z 200€, pa se mi ta strošek napram prejšnjemu bencinarju še vedno "povrne" v 2-3 mesecih.

tomaz- ::

Madona , berem tole temo in sem moral še enkrat it pogledat naslov ... Fino ste zajadral, fantje :-)

Mesar ::

fikus_ je izjavil:

"Eco-penalty
Between EUR 100 and 2,500 for vehicles emitting more than 146 g/km CO2
"

To velja za dizle in bencinarje!


Torej se ni za bat če imaš EURO 6 8-)

European emission standards @ Wikipedia
To Quattro or not to Quattro?

Invictus ::

GupeM je izjavil:

@Invictus, @nebivedu: Hvala za vire. Me pa zadeva ne skrbi, ker moj avto ima izpuste CO2 119g/km (diesel, 1.6 l, 116 KM). Kar je več kot dovolj.

Pa še to: Ne prirejajta podatkov in povejta tako kot je. To pomeni, da navedeta tudi kateri avti bojo obdavčeni, ker ne bojo vsi, ampak samo tisti ki spustijo več kot 146 g/km. Tako dizli, kot bencinarji (ki v resnici spustijo precej več CO2 kot dizli). Tudi tisti, ki spustijo recimo 160 g/km, verjetno ne bodo obdavčeni z 2000 €, pač pa precej manj, saj je določena tudi spodnja meja 100 €.

Če pa me pri kilometrih, ki jih naredim jaz, obdavčijo z 200€, pa se mi ta strošek napram prejšnjemu bencinarju še vedno "povrne" v 2-3 mesecih.

Pa kaj bi še rad?

Da ti celo zakonodajo prevedem iz valonščine?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

DexterBoy ::

Tema za trenirat trebušne mišice zaradi smeha ob branju postov :))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

nebivedu ::

Mesar je izjavil:

fikus_ je izjavil:

"Eco-penalty
Between EUR 100 and 2,500 for vehicles emitting more than 146 g/km CO2
"

To velja za dizle in bencinarje!


Torej se ni za bat če imaš EURO 6 8-)

European emission standards @ Wikipedia


Čakaj, to je samo CO2, čakaj da bodo obdavčili še NOx (ki ga sedaj vsi, tudi turbo bencinarji spuščajo v zrak zaradi nepopolnega izgorevanja.

Mesar ::

Vir? NOx ne bodo obdavčili.
To Quattro or not to Quattro?

Invictus ::

Počakaj kako leto, dve, da tiste budale pogruntajo, da je še nekaj za obdavčit...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nebivedu ::

Pogruntal so že, zato je enaka prostornina mašine drugače obdavčena, če je dizel ali če je bencinar.

Vprašanje je samo koliko hitro bodo začeli uresničevati grožnje in zadevo prelili v zakone in posledično davke. Zgleda da se jim kr mudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27120723 (1187) blay44

Euro 6 zakonodaja

Oddelek: Problemi človeštva
482098 (1113) Mavrik
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74360399 (25412) Spajky
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1559107 (6462) WarpedOne
»

Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20922689 (16625) Pyr0Beast

Več podobnih tem