Forum » Loža » Garancijsko popravilo - 45dni
Garancijsko popravilo - 45dni
r3dkv1c4 ::
bi rad koga videl to dokazat
Ne lazi sam sebi.
Kar nekaj garancij sem resil na ta nacin, ker je bil servis nesposoben.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Mato989 ::
bi rad koga videl to dokazat
Ne lazi sam sebi.
Kar nekaj garancij sem resil na ta nacin, ker je bil servis nesposoben.
Seveda, ker je bil servis nesposoben oz. serviser... jaz pa sem zmeraj pogledal prejšnje opise napak in menjave in če je skupaj bilo 45 dni si zamenjal še zvočnik in se lahko izgovarjaš da ni ista napaka... inšpektor potrdil in gremo dalje =) Če želiš seveda.
Serviser mora smukat v tem kaj od njega zahteva delodajalec in kaj od njega pričakuje stranka... na žalost.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
r3dkv1c4 ::
Ti si njihova zlata stranka.
Tebw imajo najrajsi.
Na tvojo zalost.
Tebw imajo najrajsi.
Na tvojo zalost.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Furbo ::
EPL recimo ne zna odpreti telefona, v kolikor je poškodovano zgolj steklo na zaslonu. Odprejo ga le pod pogojem, da jim plačaš menjavo zaslona za novega.
Pogojevanje garancije z dokupom drugi storitev torej.
A na karamboliranem avtu bi ti tudi uveljavljal garancijo?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
st0jko ::
Novi printer ima isto napako, s tem da nobene kartuše ne zazna. Prejšnji je vsaj barvno zaznal. Poskusil sem upedjtat firmware, ampak ne uspe. Neverjetno kaj se danes prodaja.. Zdaj je pa nov izdelek in bo šel na servis za 45 dni. Eh... Ne kupujte poceni HPjev.
keks?
tryhard ::
EPL recimo ne zna odpreti telefona, v kolikor je poškodovano zgolj steklo na zaslonu. Odprejo ga le pod pogojem, da jim plačaš menjavo zaslona za novega.
Pogojevanje garancije z dokupom drugi storitev torej.
A na karamboliranem avtu bi ti tudi uveljavljal garancijo?
Odnešeno stransko ogledalo nima vpliva na motor. Še bolje, razpoka v vetrobranskem steklu serviserju ne onemogoča, da dvigne pokrov nad motorjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tryhard ()
Ales ::
Novi printer ima isto napako, s tem da nobene kartuše ne zazna. Prejšnji je vsaj barvno zaznal. Poskusil sem upedjtat firmware, ampak ne uspe. Neverjetno kaj se danes prodaja.. Zdaj je pa nov izdelek in bo šel na servis za 45 dni. Eh... Ne kupujte poceni HPjev.
Človek božji, uveljavljaj stvarno napako, NE GARANCIJO.
tryhard ::
Če bodo jamrali, da ne gre, ker si že koristil garancijo predhodno, jim pa zatlači tiskalnik v usta, kartuše pa eno po eno v anus.
Stvarna napaka. Brez kakršnihkoli pogajanj.
Stvarna napaka. Brez kakršnihkoli pogajanj.
DarwiN ::
Alright, še moj aktualni primer:
17.8 - Trgovino obvestim o napaki in mi odgovorijo, da bodo poslali kurirsko službo za prevzem izdelka (televizor) na domu.
20.8 - Kurir prevzame izdelek na mojem domu
23.8 - Od trgovine prejmem e-poštno sporočilo, da so izdelek prevzeli v skladišču in da bodo javili, ko bodo imeli več informacij o stanju reševanja reklamacije.
Zdaj pa... Če se prijavim pod moj račun na spletni strani trgovine, piše pa naslednje:
11.9 - Izdelek je bil predan na servis. RMA odprt.
S katerim datumom je potemtakem začel teči 45-dnevni rok? Če prav interpretiram zakon, šteje datum oddaje zahtevka, torej 17.8... Nekaj pa mi govori, da bi znal bit pravi datum 23.8., torej ko so prejeli zadevo v njihovem skladišču.
Zdaj, če so šalabajzerji, pa me bodo skušali nategnit, da šteje 11.9, torej ko je bil izdelek predan na servis.
Mnenja?
17.8 - Trgovino obvestim o napaki in mi odgovorijo, da bodo poslali kurirsko službo za prevzem izdelka (televizor) na domu.
20.8 - Kurir prevzame izdelek na mojem domu
23.8 - Od trgovine prejmem e-poštno sporočilo, da so izdelek prevzeli v skladišču in da bodo javili, ko bodo imeli več informacij o stanju reševanja reklamacije.
Zdaj pa... Če se prijavim pod moj račun na spletni strani trgovine, piše pa naslednje:
11.9 - Izdelek je bil predan na servis. RMA odprt.
S katerim datumom je potemtakem začel teči 45-dnevni rok? Če prav interpretiram zakon, šteje datum oddaje zahtevka, torej 17.8... Nekaj pa mi govori, da bi znal bit pravi datum 23.8., torej ko so prejeli zadevo v njihovem skladišču.
Zdaj, če so šalabajzerji, pa me bodo skušali nategnit, da šteje 11.9, torej ko je bil izdelek predan na servis.
Mnenja?
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
Mato989 ::
Kolikor vem se steje od datuma ko servis prejme izdelek....
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
DarwiN ::
Tega skoraj ne morem verjet... Ker potem bi lahko imeli izdelek v skladišču tudi 4 mesece in se lahko medtem samo pod nosom brišeš.
Njihov problem, da niso zadeve poslali direktno na servis, a ne.
Njihov problem, da niso zadeve poslali direktno na servis, a ne.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
pluto ::
Alright, še moj aktualni primer:
17.8 - Trgovino obvestim o napaki in mi odgovorijo, da bodo poslali kurirsko službo za prevzem izdelka (televizor) na domu.
20.8 - Kurir prevzame izdelek na mojem domu
23.8 - Od trgovine prejmem e-poštno sporočilo, da so izdelek prevzeli v skladišču in da bodo javili, ko bodo imeli več informacij o stanju reševanja reklamacije.
Zdaj pa... Če se prijavim pod moj račun na spletni strani trgovine, piše pa naslednje:
11.9 - Izdelek je bil predan na servis. RMA odprt.
S katerim datumom je potemtakem začel teči 45-dnevni rok? Če prav interpretiram zakon, šteje datum oddaje zahtevka, torej 17.8... Nekaj pa mi govori, da bi znal bit pravi datum 23.8., torej ko so prejeli zadevo v njihovem skladišču.
Zdaj, če so šalabajzerji, pa me bodo skušali nategnit, da šteje 11.9, torej ko je bil izdelek predan na servis.
Mnenja?
Rok začne teči od prevzema artikla na servis(Glede na zgornje je to 23.8.2018) oziroma ko ga je trgovina fizično dobila.
Popravljeno, zamenjano, ipd. moraš dobiti do 6.10.2018, glede na to da je to sobota mora biti to v ponedeljek 8.10.2018 urejeno.
LP
Mato989 ::
Tega skoraj ne morem verjet... Ker potem bi lahko imeli izdelek v skladišču tudi 4 mesece in se lahko medtem samo pod nosom brišeš.
Njihov problem, da niso zadeve poslali direktno na servis, a ne.
Nihce ti ne onemogoca da osebno posljes na servis in se temu izognes... To je samo dobra volja prodajalca ce dela za tebe....
Prodajalec je dolzan sprejet samo stvarne
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
DarwiN ::
Jaz nisem na servisu kupil artikla in imam opravka izključno samo s trgovino. Kako imajo oni interno porihtano s servisom je njihova stvar-.
Če ti neseš pokvarjen mobilni telefon v Big Bang, začne 45-dnevni rok teči z dnem, ko si ga prinesel v trgovino in ne z dnem, ko so ga prejeli na Švedskem od BB-ja, a ne.
Če ti neseš pokvarjen mobilni telefon v Big Bang, začne 45-dnevni rok teči z dnem, ko si ga prinesel v trgovino in ne z dnem, ko so ga prejeli na Švedskem od BB-ja, a ne.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
Mare2 ::
DarwiN ::
Odgovori so konfliktni, Mare2. ;)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Mato989 ::
Jaz nisem na servisu kupil artikla in imam opravka izključno samo s trgovino. Kako imajo oni interno porihtano s servisom je njihova stvar-.
Če ti neseš pokvarjen mobilni telefon v Big Bang, začne 45-dnevni rok teči z dnem, ko si ga prinesel v trgovino in ne z dnem, ko so ga prejeli na Švedskem od BB-ja, a ne.
Se enkrat... Za garancijo jamci dobavitelj ki ima pooblascenega serviserja za stvarno pa prodajalec.... To kar dela big bang je sucking up to customers ce pa poklices glavnega inspektprja kot sem ga jaz ki vodim reklamacije ze 3 leta skor pa gi bo povedal to kar jaz ce ni nel novinc ki mu je logicno tako kot tebi
Prodajalec dejansko ni dolzan sprejet zahtevka za reklamacijo vecinoma ga vsi ker se grebejo za kupce ampak to ne spremeni dejstva da reklamacijski rok zacne tect s sprejemom na pooblasceni ser is.... Smo imeli tozbo in je bilo tako doloceno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
darkolord ::
Mato989, to ni res. Obligacijski zakonik kristalno jasno piše:
in
Nadalje tudi Zakon o varstvu potrošnikov ekspicitno omenja:
(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.
in
(1) Če stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca, da jo popravi ali zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.
Nadalje tudi Zakon o varstvu potrošnikov ekspicitno omenja:
Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
GupeM ::
@Mato989: Upam, da elektroniko servisiraš bolje, kot pišeš. Tele tvoje zmazke je nemogoče brati. Daj, prosim, preberi za sabo, preden klikneš gumb "pošlji." Razumem, da pride do kakšnega zatipka, ampak 90% tvojih servisov in serviserjev je ser isov ter ser iserjev. Tudi ostale črke so včasih povsem mimo. Tudi telefone po "popravilu" stestiraš toliko, kot prebereš za sabo? Ni čudno, da je stanje takšno kot je.
St235 ::
@Mato 989: Govoriš o stvareh o katerih nimaš pojma in po nepotrebnem zavajaš ljudi. Zdaj ali to počneš iz nevednosti ali duševne motnje, ne vem.
Prodajalec je prav tako kot servis dolžan prevzeti izdelek v okviru garancijskega roka.
Ravno tako je popolnoma vseeno kdaj je servis dobil izdelek.
Zakon o varstvu potrošnikov jasno določa:
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
V zgornjem primeru je tako relavanten datum 17.8. Zdaj, če je prodajalec rabil teden dni, da je spravil zadevo na servis je povsem irelavatno. Diskutabilno bi bilo edino v primeru, ko bi bil datum pošiljanja zamaknjen po krivdi kupca.
Prodajalec je prav tako kot servis dolžan prevzeti izdelek v okviru garancijskega roka.
Ravno tako je popolnoma vseeno kdaj je servis dobil izdelek.
Zakon o varstvu potrošnikov jasno določa:
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
V zgornjem primeru je tako relavanten datum 17.8. Zdaj, če je prodajalec rabil teden dni, da je spravil zadevo na servis je povsem irelavatno. Diskutabilno bi bilo edino v primeru, ko bi bil datum pošiljanja zamaknjen po krivdi kupca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mato989 ::
Seveda imam, ker smo imeli zato že inšpekcijo, in inšpekcija je prišla do zaključka, da ker trgovina ni poslala izdelka 15 dni, ni za to odgovoren proizvajalec in ne pooblaščen servis, ampak samo od njih pa lahko zahtevaš po 45 dneh nov artikel =) In je inšpektor lepo reko stranki da ko bo pa dokazljivo artikel 45 dni pri pooblaščenem serviserju pa mu mora dat nov artikel. Trgovina ni dolžna zamenjat artikla...
Seveda pa v teoriji piše zelo lepo.
Ps: pisal sem tako ker sem na hitro tipkal iz telefona v službi...
Seveda pa v teoriji piše zelo lepo.
Ps: pisal sem tako ker sem na hitro tipkal iz telefona v službi...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
DarwiN ::
Ha! Pa smo zbrali vse tri možne odgovore.. 17.8, 23.8 in 11.9. ::DDDD
Zdaj, Lakotnik je gotovo najbolj verodostojen od vseh nas tukaj, ampak mogoče bi vseeno raje počakal do 8.10 in začel šteti od datuma 23.8. Sem bral zakonodajo in morda je z "od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napake" mišjena oddaja zahtevka na 4 oči in hkrati fizična predaja trgovcu/servisu. Pač ne vem. Ne bi pa rad zvegal, ker si dejansko želim razdreti pogodbo oziroma vzeti drug izdelek.
Sej vam lahko kot zanimivost opišem težavo. V televizor prihajajo insekti in se zalepijo na notranji strani stekla.
Na sliki dva manjša in en večji bug:
In kaj bodo naredili na servisu? Najbrž po liniji najmanjšega odpora očistili steklo in se bo čez pol leta zadeva ponovila. Thanks, but no thanks.
Zdaj, Lakotnik je gotovo najbolj verodostojen od vseh nas tukaj, ampak mogoče bi vseeno raje počakal do 8.10 in začel šteti od datuma 23.8. Sem bral zakonodajo in morda je z "od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napake" mišjena oddaja zahtevka na 4 oči in hkrati fizična predaja trgovcu/servisu. Pač ne vem. Ne bi pa rad zvegal, ker si dejansko želim razdreti pogodbo oziroma vzeti drug izdelek.
Sej vam lahko kot zanimivost opišem težavo. V televizor prihajajo insekti in se zalepijo na notranji strani stekla.
Na sliki dva manjša in en večji bug:
In kaj bodo naredili na servisu? Najbrž po liniji najmanjšega odpora očistili steklo in se bo čez pol leta zadeva ponovila. Thanks, but no thanks.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Mato989 ::
Vse take zadeve je najboljše reševat direkt osebno pri servisu, če se le da... se da 100x več zmenit, ti povem iz prve roke, kot nekdo ki dela tam in kot nekdo ki je bil vodja reklamacij 3 leta v trgovini.
Mesečno sem imel pogovore z inšpektorji tudi z glavno inšpektorco v MB... še vedno vzame sočno prvo mesto najbolj razširjene in najbolj butaste ideje stranke, da lahko ona vrne artikel brez razloga 8 dni in dobi denar nazaj... Ta je najboljša in nikakor resnična, tudi najbolj očitno neumna.
Aja, pa kupec lahko zahteva marsikaj... v reali pa pač marsikdaj potem ni tako, lahko pa zahteva. Prodajalec lahko tudi zavrne garancijo.
Mesečno sem imel pogovore z inšpektorji tudi z glavno inšpektorco v MB... še vedno vzame sočno prvo mesto najbolj razširjene in najbolj butaste ideje stranke, da lahko ona vrne artikel brez razloga 8 dni in dobi denar nazaj... Ta je najboljša in nikakor resnična, tudi najbolj očitno neumna.
Aja, pa kupec lahko zahteva marsikaj... v reali pa pač marsikdaj potem ni tako, lahko pa zahteva. Prodajalec lahko tudi zavrne garancijo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Mato989 ::
Skoraj tako neumna kot ce bi trdil da garancijo lahko uveljavljas samo na servisu.
K sreči tega ni nihče trdil =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
St235 ::
Skoraj tako neumna kot ce bi trdil da garancijo lahko uveljavljas samo na servisu.
K sreči tega ni nihče trdil =)
Right, ker smo vsi tako neumni, da ne znamo prebrat tri poste prej....
le kdo je te idiotizme izjavil:
"Se enkrat... Za garancijo jamci dobavitelj ki ima pooblascenega serviserja za stvarno pa prodajalec...."
"Prodajalec dejansko ni dolzan sprejet zahtevka za reklamacijo"
" to ne spremeni dejstva da reklamacijski rok zacne tect s sprejemom na pooblasceni servis"
"To je samo dobra volja prodajalca ce dela za tebe"
"Prodajalec je dolzan sprejet samo stvarne"
Mato989 ::
Prodajalec dejansko ni dolzan sprejet zahtevka za reklamacijo
Seveda ni... lahko ga zavrne... simpl. In potem je na tebi da urgiraš naprej. Kako boš dokazoval da si takrat tisti dan zahteval reklamacijo z ustnim zahtevkom je neznanka tudi inšpektorjem tako da ja =)
Tudi če imaš pisnega in ni od podjetja da je sprejelo reklamacijo se lahko postaviš na glavo. Bo treba it malo ven iz obligacijskega...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
St235 ::
Ha! Pa smo zbrali vse tri možne odgovore.. 17.8, 23.8 in 11.9. ::DDDD
Zdaj, Lakotnik je gotovo najbolj verodostojen od vseh nas tukaj, ampak mogoče bi vseeno raje počakal do 8.10 in začel šteti od datuma 23.8. Sem bral zakonodajo in morda je z "od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napake" mišjena oddaja zahtevka na 4 oči in hkrati fizična predaja trgovcu/servisu. Pač ne vem. Ne bi pa rad zvegal, ker si dejansko želim razdreti pogodbo oziroma vzeti drug izdelek.
Sej vam lahko kot zanimivost opišem težavo. V televizor prihajajo insekti in se zalepijo na notranji strani stekla.
Na sliki dva manjša in en večji bug:
In kaj bodo naredili na servisu? Najbrž po liniji najmanjšega odpora očistili steklo in se bo čez pol leta zadeva ponovila. Thanks, but no thanks.
17 ali 23 se da razpravljat, ker se bo seveda prodajalec na vse načine izogibal prevzemu odgovornosti. Pravno formalno bi bilo možno zahtevat uveljavljanje 17, ker to je trenutek ko je prodajalec (kot eden od odgovornih za izvršitev garancijskega popravka) prejel zahtevek. Ker gre za artikel, ki ga ni mogoče enostavno prevažat oziroma je bil prodajalec tisti, ki je sam ponudil možnost transporta bo seveda na njemu, da v morebitnem sodnem postopku dokazuje zakaj naj se dnevi, ko je brez krivde potrošnika artikel čakal na transfer.
Po 23. pa sploh ni več vprašanja.
louser ::
Prodajalec dejansko ni dolzan sprejet zahtevka za reklamacijo
Seveda ni... lahko ga zavrne... simpl. In potem je na tebi da urgiraš naprej. Kako boš dokazoval da si takrat tisti dan zahteval reklamacijo z ustnim zahtevkom je neznanka tudi inšpektorjem tako da ja =)
Tudi če imaš pisnega in ni od podjetja da je sprejelo reklamacijo se lahko postaviš na glavo. Bo treba it malo ven iz obligacijskega...
Glede na to, da se pri stvarni napaki datum odgovora šteje takrat, ko je odgovor odposlan in ne od takrat, ko ga je prejemnik prejel, verjamem, da je tu isto.
Pa me boli kurac, če nesem osebno tja in podjetje meni, da niso sprejeli, ker nimam njihove pisne potrditve.
St235 ::
Ne govorimo o tem kdaj je bil izdelek poslan, ampak o tem kdaj je bil prodajalec o napaki obvescen. Ce je potem rabil en teden da je prevzel tv to ni niti odgovornost niti problem kupca.
Bistveno lazje kot si ti domisljas. A si sploh prebral temo al kar nekaj napamet govoris? Prodajalec je nedvomno bil seznanjen o napaki, drugace ne bi poslal kurirja po tv.
Ravno tako bo prodajalec tezko razlozil inšpektorju kako tocno je ustno zavrnil zahtevek ce ga je teden dni kasneje prevzel in dal ba servis.
Prodajalec dejansko ni dolzan sprejet zahtevka za reklamacijo
Seveda ni... lahko ga zavrne... simpl. In potem je na tebi da urgiraš naprej. Kako boš dokazoval da si takrat tisti dan zahteval reklamacijo z ustnim zahtevkom je neznanka tudi inšpektorjem tako da ja =)
Tudi če imaš pisnega in ni od podjetja da je sprejelo reklamacijo se lahko postaviš na glavo. Bo treba it malo ven iz obligacijskega...
Bistveno lazje kot si ti domisljas. A si sploh prebral temo al kar nekaj napamet govoris? Prodajalec je nedvomno bil seznanjen o napaki, drugace ne bi poslal kurirja po tv.
Ravno tako bo prodajalec tezko razlozil inšpektorju kako tocno je ustno zavrnil zahtevek ce ga je teden dni kasneje prevzel in dal ba servis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mato989 ::
Bistveno lazje kot si ti domisljas.
Govoril sem nasploh, ker so bili tudi nasploh prilepljeni členi iz OZ...
Kar se pa tiče konkretnega primera
Mi je čisto vseeno, če bi bilo tako enostavno ne bi nikoli prišlo do težav... Jaz sem mesečno na teh sestankih in vem kako je... ti pa limaj obligacijske non stop če hočeš... inšpektor v MBju ki hodi k nam je obrazložil kako je dejansko... lahko pa seveda vložiš tožbo če se ti splača =)
Tudi če stoji zadeva pri prodajalcu 14 dni, in poteče pol 45 dni in servis zavrne zamenjavo ker je pri njih bil samo 31 dni, lahko seveda stranka ZAHTEVA, ampak prodajalec zavrne, gre na inšpekcijo, inšpektor pride, vodja reklamacij razloži in inšpektor reče ok, zahtevek je neutemeljen ker servis potrebuje 45 dni zaradi naročila rezervnih delov ali karkoli in case closed, potem ostane še tožba.
Vedno ko hočeš nekaj reševat, je najbolje reševat direkt s pooblaščenim servisom, po možnosti direkt na njihovi lokaciji, ker imam res kar nekaj izkušenj ki so praktične, in ne samo teoretične kot najverjetneje vsi ostali tukaj, ti povem iz prve roke... vsak mesec ali 2, imam na obisku inšpektorja, ali pa hodim na kakšne sestanke z pravnimi službami glede reklamacij. Realnost je taka, da bo inšpektor kaznoval prodajalca s tem OZ samo v primeru da prinese stranka napravo nazaj perfektno spakirano in ima za to dokaze da jo lahko prodajalec pošlje še isti dan naprej. Za to mora bit dokazljivo dovolj zavarovana (kar je zelo subjektivno, sploh v primeru televizorjev)
Saj drugače meni je vseeno, naj tip dela kar hoče, če nimajo tam papkov ga bodo lepo odjebali, inšpektor pa je itak prijatelj od večine pooblaščenih servisov =) Se vseeno vidimo večkrat kot pa naključen državljan.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
šernk ::
zahtevek je neutemeljen ker servis potrebuje 45 dni zaradi naročila rezervnih delov ali karkoli in case closed, potem ostane še tožba.
45dni zaradi naročila rezervnih delov? pa kaj ste? javna uprava? v roku tedna dni dobiš iz kitajske...iz eu se dobi vse v roku 3 delovnih dni, če ste pa vi nesposobni oziroma vam je predrago da pošljejo en kos po DHL express je pa drug problem.
zanimivo kolikokrat dobim odgovor: rok dobave 2-3 tedne, včasih tudi mesec in pol. Pol povozim vse vmesne člene in imam zadevo v roku 48ur zrihtano, da se vse vprašanje samo koliko stane.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Tudi če stoji zadeva pri prodajalcu 14 dni, in poteče pol 45 dni in servis zavrne zamenjavo ker je pri njih bil samo 31 dni, lahko seveda stranka ZAHTEVA, ampak prodajalec zavrne, gre na inšpekcijo, inšpektor pride, vodja reklamacij razloži in inšpektor reče ok, zahtevek je neutemeljen ker servis potrebuje 45 dni zaradi naročila rezervnih delov ali karkoli in case closed, potem ostane še tožba.
Zakaj lazes? Kaj imas od tega da si izmisljas stvari in delas bedaka iz sebe?
Se na strani taistega inspektorata na katerega se sklicujes jasno pise http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...
Mato989 ::
Ne delam, ker to piše, v reali pa pride inšpektor k nam in potem načeloam odloči drugače, več ti ne bom odpisoval ker je pač stvar biznisa =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mare2 ::
Ne delam, ker to piše, v reali pa pride inšpektor k nam in potem načeloam odloči drugače, več ti ne bom odpisoval ker je pač stvar biznisa =)
Inšpektor v večini primerov nima kaj dosti pooblastil glede uveljavljanja zahtevkov garancije ali stvarne napake. Očitno hodi bolj zabavat folk okrog. Pomembno je, kaj piše v naši zakonodaji in kakšna je sodna praksa glede navedenega. :)
Mato989 ::
Ne delam, ker to piše, v reali pa pride inšpektor k nam in potem načeloam odloči drugače, več ti ne bom odpisoval ker je pač stvar biznisa =)
Inšpektor v večini primerov nima kaj dosti pooblastil glede uveljavljanja zahtevkov garancije ali stvarne napake. Očitno hodi bolj zabavat folk okrog. Pomembno je, kaj piše v naši zakonodaji in kakšna je sodna praksa glede navedenega. :)
Te že, če ti tak praviš, kje si vodja reklamacij? Ali si morda inšpektor?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
St235 ::
Očitno ve boljše kot ti, ki obupano poskušaš lagat potrošnikom še preko foruma.
v reali pač nakladaš in lažeš. In ko je treba kaj konkretnega povedat, se začneš strahopetno izgovarjat na poslovne skrivnosti.
Ne delam, ker to piše, v reali pa pride inšpektor k nam in potem načeloam odloči drugače, več ti ne bom odpisoval ker je pač stvar biznisa =)
v reali pač nakladaš in lažeš. In ko je treba kaj konkretnega povedat, se začneš strahopetno izgovarjat na poslovne skrivnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
šernk ::
Ne delam, ker to piše, v reali pa pride inšpektor k nam in potem načeloam odloči drugače, več ti ne bom odpisoval ker je pač stvar biznisa =)
inšpektor nima kaj odločat. Lahko vam reče OK, lahko vam izda opozorilo, lahko vam izda kazen. Kaj boste pa naredili vi ko stranka 47. dan zagrozi s tožbo? šli v tožbo, ki jo boste gladko izgubili po hitrem postopku in vas bo stala x3 glede na vrednost izdelka?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mato989 ::
In kaj je to kot odločanje če lahko naredi tri stvari lol
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Ales ::
Bravo, velecenjeni inšpektor odloča tudi ali bo na izhodu šel levo ali desno. Kaj je to drugega, kot odločanje...
Se ti namenoma delaš neumnega, ali..? Zgleda, da vam čisto zadošča, da imate nekega inšpektorja poštudiranega tako, da vam ne lepi kazni. Da pa sodni postopek izpušite, pa vam je vseeno?
Se ti namenoma delaš neumnega, ali..? Zgleda, da vam čisto zadošča, da imate nekega inšpektorja poštudiranega tako, da vam ne lepi kazni. Da pa sodni postopek izpušite, pa vam je vseeno?
smacker ::
Sej vam lahko kot zanimivost opišem težavo. V televizor prihajajo insekti in se zalepijo na notranji strani stekla.
Na sliki dva manjša in en večji bug:
In kaj bodo naredili na servisu? Najbrž po liniji najmanjšega odpora očistili steklo in se bo čez pol leta zadeva ponovila. Thanks, but no thanks.
Na monitorju (LG) so mi iz istega razloga menjali panel in ohišje. Ker sem se dogovarjal direktno s pooblaščenim serviserjem, je bil monitor pri njih 3x po 8ur, skupen čas za odpravo pa cca. 10 dni. Lahko bi bilo rešeno v 2 obiskih in 5 dnevih, a je bil prvi panel pokvarjen. Ob sprejemu so me sicer debelo gledali in me že skoraj odslovili, a dobavitelj/proizvajalec očitno ni kompliciral.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42085 (17610) | Furbo |
» | Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25075 (19766) | St235 |
» | Koliko časa ima trgovina časa, da zamenja izdelek pod garancijo?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2739 (2243) | beethoven |
» | Vprašanje o reklamacijiOddelek: Loža | 4982 (3857) | St235 |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 16090 (12848) | St235 |