» »

PayPal placilo,sumljiv prodajalec

PayPal placilo,sumljiv prodajalec

1
2
3

Furbo ::

kupecx je izjavil:

Dobil danes zjutraj paket...prodajalec mi je poslov x stvar,ki je cca tretjino vrednosti mojega narocila...
In zakaj so potem ljudje na GLSu placani za suport? Samo da so na toplem in pod streho?

Ja, zato je pa hotel, da zapreš dispute. Nateg.

GLS je samo poštar tule, njih nimaš kaj obremenjevati s svojimi problemi, kot recimo tudi voznika avtobusa ne zanima, kaj se ti dogaja v lajfu.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

kixs ::

PayPal je kar zajeban. Sem enkrat kupil eno rec na eBayu... in pozabil. Zadeva ni prisla in zamudil sem tisti rok cca 45 dni. V eBayu ni bilo moznost vec odpreti Despute. Potem sem se spomnil na PayPal in tam odprl in dobil cash nazaj. Na PayPalu imas naceloma 180 dni casa za odprtje problema. Kar nekateri kupci razumejo kot pol leta garancije. Zato nekateri prodajalci ne sprejemajo vec PayPal placil. To sem opazil pri enem Nemcu, ki je to tudi izrecno napisal zakaj po novem sprejema samo se bancna nakazila.

lp

N0t0ri0us ::

kupecx je izjavil:


Dobil danes zjutraj paket...prodajalec mi je poslov x stvar,ki je cca tretjino vrednosti mojega narocila...


upam, da si upošteval moj nasvet in snemal odpiranje paketa. Seveda prvo poveš, da je poslal napačen izdelek, ko bo on zatrdil da lažeš, mu pred oči vržeš dokaz 8-)

Seveda bo paypal vsekakor verjel tebi, tudi če nisi posnel odpiranja, ampak ziher je ziher.

Sporoči kako se bo razpletlo :)

Zgodovina sprememb…

kupecx ::

Sem posnel ter poslikal,ter to posredoval paypalu...hvala za ta predlog!!
Na katero stevilko si klical paypal? Ker pod kontakti ni vec opcije da jih poklices...
Bom porocal kako se bo odvijala zadeva...verjetno bo malo trajal- prodajalec je do 29 na "dopustu"..al se pa na moje stroske naliva spivom :)

kupecx ::

To zbancnimi nakazili je pa lahek nateg...se je kolega ornk opekel tako...prodajalec je trdil da ni prijel placila,na banki pa so potrdili da je bilo placilo sprovedeno...vse kar mu je ostalo, je da gre v tozbo
Pa je bilo kupljeno preko Ebaya...vendar mu je ebay odgovoril da oni nimajo vpogleda v bancne transakcije in da se naj v prihodnosti tega izogiba

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kupecx ()

kupecx ::

Vem da je GLS samo postna storitev...lahko pa jih vseeno vprasas,ce ti posredujejo podatek za tezo paketa..da se malo pripravis ce je sumljiva situacija

solatko ::

Na PP so transakcije varne, saj se mi je večkrat zgodilo, da naročeno iz Kitajske ni prišlo v 45-ih dneh, sem dobil nazaj denar, po nekaj tednih pa še robo. Seveda sem robo naknadno plačal, če je bilo tisto kar sem naročil. Kitajčki velikokrat jamrajo, da njihova pošta ne sprovede pošiljk, dokler ne napolnijo kontejner, zato zamude.

Glede slikanja je pa tako, da jaz vsak paket prevzamem osebno in ga odprem v prisotnosti dostavljača. Trikrat sem dobil napačno robo in trikrat je bilo slikanje dovolj za pozitivno rešitev problema.

Tako, da ni pomembno kje kupuješ, če plačuješ preko PP.
Delo krepa človeka

kupecx ::

In kako si zahteval denar nazaj?
Ker kolegu so rekli na banki da mu nemorejo pamagati...in da gre lahko samo v tožbo
Ebay je pa tudi zavrnil neglede da jim je poslal kopije transakcij

_Denny_ ::

kupecx je izjavil:

Ker kolegu so rekli na banki da mu nemorejo pamagati...in da gre lahko samo v tožbo

https://www.zurnal24.si/slovenija/vrnej...

Chargeback prek banke vedno deluje, samo po njem lahko pričakuješ doživljenjski ban na Paypalu. To ti naj bo zadnja opcija, če nič drugega ne bo pomagalo in ti je ta denar pomembnejši od njihovih storitev.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

Ales ::

_Denny_ je izjavil:

kupecx je izjavil:

Ker kolegu so rekli na banki da mu nemorejo pamagati...in da gre lahko samo v tožbo

https://www.zurnal24.si/slovenija/vrnej...

Chargeback prek banke vedno deluje, samo po njem lahko pričakuješ doživljenjski ban na Paypalu. To ti naj bo zadnja opcija, če nič drugega ne bo pomagalo in ti je ta denar pomembnejši od njihovih storitev.

Tisti "kolega" je plačal s svoje banke na drug bančni račun, ne preko PayPala.

Mešate kar ene zgodbe v temo, potem pa folk samo pol prebere.

kupecx ::

Ales je izjavil:

_Denny_ je izjavil:

kupecx je izjavil:

Ker kolegu so rekli na banki da mu nemorejo pamagati...in da gre lahko samo v tožbo

https://www.zurnal24.si/slovenija/vrnej...

Chargeback prek banke vedno deluje, samo po njem lahko pričakuješ doživljenjski ban na Paypalu. To ti naj bo zadnja opcija, če nič drugega ne bo pomagalo in ti je ta denar pomembnejši od njihovih storitev.

Tisti "kolega" je plačal s svoje banke na drug bančni račun, ne preko PayPala.

Mešate kar ene zgodbe v temo, potem pa folk samo pol prebere.


Res je,on je placal direktno preko banke in ne preko paypala
Ok dovolj offtopica...porocam kako se bo zadeva koncala

mat xxl ::

No povem še jaz za primer natega, plačilo je bilo z Viso preko NLB.

Poslali so sicer mi artikel, vendar kar nek tretji, meni neuporaben, ki ga nisem hotel.

Sem začel korespondeco z njimi ( to vse arhivirajte) so mi rekli ja sorry damo 15% popusta, sem rekel, nimam kaj z napačnim artiklom, kam naj vrnem. So rekli res sorry bi vam dali 25% skonta vi pri vas prodajte artikel in kupite pri nas drugega. Sem jim odpisal, da tudi če mi 90% vrnejo to zame ni OK, naj povedo, kam jim vrnem artikel in naj mi vrnejo ves denar. Se niso več oglašali, sem napisal, da jih bom prijavil na Policijo in Kitajsko ambasado v Ljubljani. Sicer so nekaj odpisali, da to ne bo dobro za mene saj mi ja ponujajo 25% denarja nazaj pa še napačen artikel mi ostane....

Sem šel po 4 mesecih na banko sprožil uradno VISA reklamacijo, dobil ves denar v 30 dneh nazaj, predal vso dokumentacijo vse maile, pri njih je tako, načeloma banka presodi, meni so dali 100% prav, po tem ima prodajalec 6 mesecev časa, da dokaže, da je bilo drugače in če bi dokazal, delno ali v celoti bi meni nazaj vzeli denar ali del. No jasno to se ni zgodilo in ja imam sedaj denar in še napačen artikel, ki mi sicer ni uporaben.

Napisal sem samo zato, da morda komu pomaga.

kupecx ::

Update
PayPal odločil danes da dobim refund...vendar moram zadevo,ki sem jo dobil poslati nazaj...ko bo dostavljena mi naj bi nakazali denar nazaj
Včeraj me je kontaktiral prodajalec in rekel za slike dobljenega paketa...ko jih je dobil,še vedno trdi da mi je poslov pravilen artikel...

Meizu ::

kupecx je izjavil:

Update
PayPal odločil danes da dobim refund...vendar moram zadevo,ki sem jo dobil poslati nazaj...ko bo dostavljena mi naj bi nakazali denar nazaj
Včeraj me je kontaktiral prodajalec in rekel za slike dobljenega paketa...ko jih je dobil,še vedno trdi da mi je poslov pravilen artikel...


Sem tudi jaz imel isto, ti lepo ravnaj po navodilih paypala, denar bos dobil 100% nazaj. Do 30eur semizdi ti paypal refundne tudi postne stroske, po refundu seveda. Posljes racun in skompenzirajo.

Han ::

V takšnem primeru je verjetno bolje poslat nazaj s sledenjem, da se ne bo izgovarjal, da pošiljke ni prejel...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

kupecx ::

Zdaj on meni bluzi po mejlih, da ga hočm jaz nate***...in videl je celo posnetek paketa in odpiranje le tega
Seveda bom nazaj poslov s sledenjem...Eurosender...mora biti sledljiva številka zaradi PAYPALa

Javim,kako se bo izšlo

Meizu ::

Han je izjavil:

V takšnem primeru je verjetno bolje poslat nazaj s sledenjem, da se ne bo izgovarjal, da pošiljke ni prejel...


Posiljka ki se vrne prek paypala mora obvezno vsebovat tracking number ze zato, da paypal vidi kdaj je bil paket dostavljen na naslov.

kupecx je izjavil:

Zdaj on meni bluzi po mejlih, da ga hočm jaz nate***...in videl je celo posnetek paketa in odpiranje le tega
Seveda bom nazaj poslov s sledenjem...Eurosender...mora biti sledljiva številka zaradi PAYPALa

Javim,kako se bo izšlo


Ti se z njim sploh nimas vec kaj pogovarjat. Paypal ima dokoncno besedo pri tem, ti si s sellerjem zakljucil pogovor ze s tem ko si odprl dispute. Lahko se zmisljuje kar hoce, paket bo dobil nazaj, denar bo moral vrnit drugace ga paypal izterja z izvrsbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

mat11 ::

Mogoče bi bilo dobro da posnameš pakiranje paketa. Za vsak slučaj.
mat

Machete ::

Pa posnemi še kako si zobe umivaš zjutraj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mat11 ::

Nisem toliko fotogeničen.
Še vsako pošiljko, ki je bila vredna več kot 10 evrov sem snemal pri odpiranju oziroma pakiranju. Se mi je že parkrat obrestovalo.
mat

kupecx ::

Evo nov update :)
Je že vse malo smešno
Paket sem poslal nazaj na naslov, ki mi ga je posredoval PAYPAL za vračilo...DPD mi je javil da ne more dostavit paketa, ker ali je naslov napačen oz nepopoven...če se mene praša cigo nemški noče prevzet paketa
Čakam od PAYPALA kakšen info kaj narediti sedaj :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kupecx ()

c3p0 ::

Saj bo v tracking info verjetno pisalo recipient unknown ali kaj podobnega. Bi moralo biti dovolj za refund, pa še paket dobiš nazaj.

kupecx ::

c3p0 je izjavil:

Saj bo v tracking info verjetno pisalo recipient unknown ali kaj podobnega. Bi moralo biti dovolj za refund, pa še paket dobiš nazaj.


Mi je PAYPAL javil da so kontaktirali prodajalca, da mora poklicati na DPD in potrditi svoj naslov...
So kr mal presenetl...v cirka pol urce so mi odgovorili nazaj
Je pa kot so nekateri tukaj predlagali vveliko pomoč, če imaš vse poslikano oz posneto

kupecx ::

Evo update
Spušil denar in stvar ki sem jo nazaj poslov
PAYPAL mi je zavrnil refund.....izgovor, da niso mogli sledit pošiljki...a dam sem jim link od DPD trackinga

Furbo ::

Če ti je trgalo iz kartice zahtevaj denar nazaj preko tega in se poslovi od paypala.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Vanquish ::

kupecx je izjavil:

Evo update
Spušil denar in stvar ki sem jo nazaj poslov
PAYPAL mi je zavrnil refund.....izgovor, da niso mogli sledit pošiljki...a dam sem jim link od DPD trackinga


idi na svojo banko in naredi chargeback

Machete ::

Ne bo tako preprosto.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

kupecx ::

Če mi je PayPal zavrnil,ki ima vse podatke...bo pri banki še slabše,ker jo boli *****, važno da procente potegnejo..
Danes sem klical na PayPal in so mi rekli naj jim pošljem sporočilo z vsemi podatki in podrobnostmi, da bojo še1x odprli despute...kar so pa buče če se mene praša, saj lepo pri njih piše da ko je 1x despute zaprt se ga neodpira več..sej je vse jasno...raje mene skenslajo,kot pa trgovca z veliko večjim prometom pri njih

Vanquish ::

ne - banko ne boli kurac in ima pristojnost nad PayPal-om tako, da ti kar lepo idi na banko pa odpri chargeback

kupecx ::

Vanquish je izjavil:

ne - banko ne boli kurac in ima pristojnost nad PayPal-om tako, da ti kar lepo idi na banko pa odpri chargeback


Kako bom odpru chargeback, če je pa večina denarja šla iz PayPala?

Kebab11 ::

kupecx je izjavil:

Pozdravleni
Imam en problem...v zacetku aprila sem narocil igraco preko spleta..placal s paypalom.Na strani prodajalca je pisalo da dobim avtomatsko potrditveni email za nakup..emaila do danes se nisem dobil
Ker po 14 dneh ni bilo nobenega odgovora na moje emaile prodajalcu sem odpru despute na paypalu za neprijetje narocenega artikla.
Kot izgovor mi pove, da so artikel prodali na ebayu par ur pred mojim narocilom in da so morali zame ponovno narociti artikel. To jim povem da je laz, ker se vidi v ebay zgodovini da je oglas samo umaknil in to po mojem narocilu.
Prodajalec je se isti dan ko sem odpru despute poslal artikel z GLSom. Pri tem pa me se "prosi" da zaprem despute. Razlozim jim da tega ne bom storil dokler ne dobim artikla in dobim nazaj odgovor, ce ne zaprem despute da me bodo kontaktirali njihovi "odvetniki" za neplacilo tega artikla
Problem je ker v narocilu paypala ne pise popolnoma nic kaj sem narocil samo stevilka narocila...vse kar imam so printscreeni narocila
Kaj se zgodi, ce zavrnem posiljko ob prispetju? Vem namrec koliko mora biti priblizno tezka posilka in dimenzije le te. In ce bo le ta sumljiva je bolje zavrniti ali sprejeti?
Ali je bolje da se preden prispe posilka kar posredujem naprej problem paypalu da ga oni pregledajo?
Gre se pa za cca 400 eur....in ne par evrov...
Hvala za kakrsno koli pomoc!


NIKAR NE ZAPIRAJ DISPUTRE - počakaj da zadeva pride, objasni, da so te 14 dni ignorirali, kar definitivno ne bi smeli pri zadevi za 400 EUR in da je to dovoljšen razlog, da dispute ostane odprt do prihoda paketa. Ko paket prejmeš, ga ob odpiranju snemaj s telefonom, da se vidi, kaj je dejansko notri (ta posnetek ti bo dokaz, če so te nategnili)

Definitivno zadevo sprejmi, če teža ustreza, če bo preveč različna, pa zavrni in slikaj težo, tako da se bo na isti sliki videla teža in tracking number (dokaz za paypal)

Ne skrbi, res te ne morejo nategniti s paypalom :)
Obiščite mojo spletno stran

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

tomaz- ::

s katere luknje si pa ti zdejle zlezel???

DOBRO JUTRO !!

kupecx ::

Kebab...najprej me je nategnil prodajalec, potem pa se Paypal ko mi kot kaze ni dal 100% pravilen naslov prodajalca..ceprov je Paypal kontaktiral prodajalca,da mora potrditi naslov pri DPD...mi je PayPal zavrnil refund, ker po njihovo niso mogli potrditi dostave

Mare2 ::

A ni bil naslov prodajalca že na paketu, ki si ga dobil kot prvotno pošiljko?

kupecx ::

Mare2 je izjavil:

A ni bil naslov prodajalca že na paketu, ki si ga dobil kot prvotno pošiljko?


Bil je na pol "zmazan"...zelo slabo viden...videla se pa je sledljiva stevilka
In tudi PayPal je zahteval da posljem na naslov, ki mi ga je dodelil PayPal

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kupecx ()

DeeCoy ::

Če DPD ni mogel dostavit, potem morjo itak vrnit pošiljatelju.

kupecx ::

DeeCoy je izjavil:

Če DPD ni mogel dostavit, potem morjo itak vrnit pošiljatelju.


Ja DPD ni mogel dostavit in me je kontaktiral naj jim posredujem informacije za dostavo.
To sem posredoval PayPalu, da naslov ni pravilen...potem je PayPal kontaktiral prodajalca da more potrditi naslov pri DPD...posilka je bila dostavljena 15.5
Danes sem podal pritozbo na PayPal in jim se1x poslal vse slike in podatke o dostavi...plus podpisano dostavo DPDja sstrani prodajalca da je prevzel paket...
Ce pa se to zavrnejo...potem pa res nevem vec...verjetno bolj scijem proti vetru

Ales ::

Nisi nič naredil narobe, kolikor vidim iz povedanega. PayPal bo po moje pravilno ukrepal.

kupecx ::

Ales je izjavil:

Nisi nič naredil narobe, kolikor vidim iz povedanega. PayPal bo po moje pravilno ukrepal.


Nic ne bo ukrepov po videnem..."indijc" mi bo zapru spet apeal in si zmislu izgovor
Na evre sem ubistvu ze "pozabil", ker vidim da tud ce naredis vse tako kot ti naroci PayPal, na koncu dobis prst v ***...raje se mene znebijo kot pa trgovca, ki jim prinese tok in tok evrov

c3p0 ::

Pri meni je v podobni situaciji paypal ignoriral nadaljnje pozive, čeprav je vse bilo črno na belem. Uredil sem pri izdajatalju kartice (tujina), boljši odnos, razumeli situacijo. Paypal me ni blokiral.

Ales ::

kupecx je izjavil:

Ales je izjavil:

Nisi nič naredil narobe, kolikor vidim iz povedanega. PayPal bo po moje pravilno ukrepal.


Nic ne bo ukrepov po videnem..."indijc" mi bo zapru spet apeal in si zmislu izgovor
Na evre sem ubistvu ze "pozabil", ker vidim da tud ce naredis vse tako kot ti naroci PayPal, na koncu dobis prst v ***...raje se mene znebijo kot pa trgovca, ki jim prinese tok in tok evrov

Joj daj nehaj no jamrat kar vsepovprek. Če že hočeš to počet, je daleč boljša okolje v gostilni ob pivu.

PayPal se z enim bogim refundom ne bo "znebil" nikogar, še naprej ga bosta veselo uporabljala tako ti kot trgovec. In ne, PayPal ni nek levi ponudnik, ki se mu jebe za lastna pravila poslovanja, po mojih izkušnjah čisto pošteno ukrepajo. V zadnjem času raje na škodo prodajalcev, kot kupcev, ampak se mi zdi da tebi to razlagat nima kaj dosti smisla.

Je vsekakor možno, da se je konkretno pri tvojem primeru zgodil kak zajeb na strani PayPala, ampak če je vse tako kot praviš in če boš vztrajal, boš dobil svoj denar nazaj.

kupecx ::

Ales je izjavil:

kupecx je izjavil:

Ales je izjavil:

Nisi nič naredil narobe, kolikor vidim iz povedanega. PayPal bo po moje pravilno ukrepal.


Nic ne bo ukrepov po videnem..."indijc" mi bo zapru spet apeal in si zmislu izgovor
Na evre sem ubistvu ze "pozabil", ker vidim da tud ce naredis vse tako kot ti naroci PayPal, na koncu dobis prst v ***...raje se mene znebijo kot pa trgovca, ki jim prinese tok in tok evrov

Joj daj nehaj no jamrat kar vsepovprek. Če že hočeš to počet, je daleč boljša okolje v gostilni ob pivu.

PayPal se z enim bogim refundom ne bo "znebil" nikogar, še naprej ga bosta veselo uporabljala tako ti kot trgovec. In ne, PayPal ni nek levi ponudnik, ki se mu jebe za lastna pravila poslovanja, po mojih izkušnjah čisto pošteno ukrepajo. V zadnjem času raje na škodo prodajalcev, kot kupcev, ampak se mi zdi da tebi to razlagat nima kaj dosti smisla.

Je vsekakor možno, da se je konkretno pri tvojem primeru zgodil kak zajeb na strani PayPala, ampak če je vse tako kot praviš in če boš vztrajal, boš dobil svoj denar nazaj.


Evo se moj update, ker prevec jamram
Brihtonja Ales nakazi mi polovico nategnjenega zneska...ti se pa potem meni ssuper duper PayPalom za celotni znesek...ok?!
PayPal mi je ponovno zavrnil...izgovor:ne morejo slediti posiljki oz sledljiva stevilka je napacna
https://tracking.dpd.de/parcelstatus?qu...
Ocitno samo meni dela povezava ssledljivo stevilko

Meizu ::

kupecx je izjavil:

Ales je izjavil:

kupecx je izjavil:

Ales je izjavil:

Nisi nič naredil narobe, kolikor vidim iz povedanega. PayPal bo po moje pravilno ukrepal.


Nic ne bo ukrepov po videnem..."indijc" mi bo zapru spet apeal in si zmislu izgovor
Na evre sem ubistvu ze "pozabil", ker vidim da tud ce naredis vse tako kot ti naroci PayPal, na koncu dobis prst v ***...raje se mene znebijo kot pa trgovca, ki jim prinese tok in tok evrov

Joj daj nehaj no jamrat kar vsepovprek. Če že hočeš to počet, je daleč boljša okolje v gostilni ob pivu.

PayPal se z enim bogim refundom ne bo "znebil" nikogar, še naprej ga bosta veselo uporabljala tako ti kot trgovec. In ne, PayPal ni nek levi ponudnik, ki se mu jebe za lastna pravila poslovanja, po mojih izkušnjah čisto pošteno ukrepajo. V zadnjem času raje na škodo prodajalcev, kot kupcev, ampak se mi zdi da tebi to razlagat nima kaj dosti smisla.

Je vsekakor možno, da se je konkretno pri tvojem primeru zgodil kak zajeb na strani PayPala, ampak če je vse tako kot praviš in če boš vztrajal, boš dobil svoj denar nazaj.


Evo se moj update, ker prevec jamram
Brihtonja Ales nakazi mi polovico nategnjenega zneska...ti se pa potem meni ssuper duper PayPalom za celotni znesek...ok?!
PayPal mi je ponovno zavrnil...izgovor:ne morejo slediti posiljki oz sledljiva stevilka je napacna
https://tracking.dpd.de/parcelstatus?qu...
Ocitno samo meni dela povezava ssledljivo stevilko


Kar povej po resnici kaj skrivas, ker

a) DPD je resna firma

b) tracking number ne more bit kar tako invalid razen ce si vtipkal napacno stevilko.

kupecx ::

Samo zate Meizu..kopirano iz emaila

We have reached a decision for the following appeal:

Transaction Details
-------------------------

o Case number: PP-006-820-669-755
o Seller's name: Internet Versandhandel
o Transaction date: 3 April 2018
o Transaction amount: 399,90 EUR
o Your transaction ID: 9U771951NN793113W
-------------------------

Tracking Number: 16967000106778
Shipping Company: DPD

Unfortunately, we can't grant your claim appeal because we were unable to track your shipment.

If you have valid tracking information, or have any further questions, reply to this email or send a message to complaint-response@paypal.com.

Thank you for your cooperation.

Sincerely,

Protection Services

Copyright (C) 1999-2018 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.a r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registered Office: 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349

Invictus ::

Tukaj je še en tracker...

https://t.17track.net/en#nums=169670001...

Očitno mu niso mogli dostaviti. Lepo vse piše, da je naslov napačen.

Tudi tole ti mora kaj povedati...

Consignee address not correct.


Lahko da ti je dal napačen naslov. Ampak za to imaš dokaz v komunikaciji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kupecx ::

Posiljka je bila dostavljena na pravilni naslov, ki mi ga je dodelil PayPal

Podpisano potrdilo od DPDja: https://imgur.com/a/m6R1ah4

Ne pomaga noben dokaz ssporocili PayPalu...sem jim poslal vsa potrdila vceraj, ko sem dal apeal on case..danes zjutraj ob 6:19 sem dobil mejl,ki sem ga malo visje pripopov

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kupecx ()

Han ::

DPD ti pa ne more dat linka na tisti tracker, ki ga upošteva PayPal?

c3p0 ::

Moja izkušnja s paypal dispute je, da so zelo površni, zato me ta primer ne čudi.

Vse črno na belem, pa presodijo goljufu v prid. In se še govori, da na paypalu kupec praktično vedno zmaga. Žal je še vedno standard za plačevanje.

Invictus ::

Sam sem dobil vedno denar nazaj, ko sem odprl dispute. Kar parkrat v zadnje pol leta... Čeprav sem 1x sam zavrnil pošiljko. Sicer na denar čakaš kar nekaj časa včasih, tudi po 2 meseca, ampak deluje. 1x celo ko prodajalec ni hotel prevzeti paketa.

Ampak glede na slabe izkušnje DPD v Sloveniji (napisano dosti tudi tukaj), dvomim da so drugje kaj boljši. Sam sem vedno pošiljal nazaj kar preko Pošte Slovenije.

Je pa res, da se m jaz kupoval od Kitajcev, ne od Indijcev. Precej velika verjetnost je, da je dispute reševal Indijec. Ti so pa kot Balkanci, vedno držijo skupaj...

OP-a tukaj najbolj tepe prvi dispute in nepoznavanje postopka...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mare2 ::

Iz tega bomo mi ostali zagotovo povzeli nek pouk. Torej, kako v prihodnje. :)
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4106 107 108 109 )

Oddelek: Kaj kupiti
5435933092 (2444) lolipop2
»

PayPal (strani: 1 2 3 473 74 75 76 )

Oddelek: Loža
3785737229 (20260) plusdzabaka1
»

Težave z Paypalom, prosim za pomoč. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7311553 (9272) markuljac
»

Paypal in "case closed" (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8410487 (7803) mn
»

Velik nateg na ebayu (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
5012128 (8870) T-h-o-r

Več podobnih tem