Forum » Igre » Starfield
Starfield
nekikr ::
Nehajte že trolat. Vsi vemo da to ni Soulslike akcijski RPG !!! Na srečo.
Saj tudi ni Space Skyrim kot so govorili. Tam se je konstantno nekaj dogajalo. Tule je pa bolj kot ne 20 vrstic dialoga z brezveznim NPCjem, ki ga skipnem, potem je 7x loading screen da nekaj iz neke jame/templja prineseš (brez boja, brez ugank, brez česarkoli) in potem nov dialog. Ne vem no, nategnili so me z Diablom 4, zdaj še to...če bi vsaj s Partisa* dol pobral, bi manj bolelo :)
Tribal ::
Nehajte že trolat. Vsi vemo da to ni Soulslike akcijski RPG !!! Na srečo.
Saj tudi ni Space Skyrim kot so govorili. Tam se je konstantno nekaj dogajalo. Tule je pa bolj kot ne 20 vrstic dialoga z brezveznim NPCjem, ki ga skipnem, potem je 7x loading screen da nekaj iz neke jame/templja prineseš (brez boja, brez ugank, brez česarkoli) in potem nov dialog. Ne vem no, nategnili so me z Diablom 4, zdaj še to...če bi vsaj s Partisa* dol pobral, bi manj bolelo :)
Pojdi na Cyberpunk 2077... Mega dodatek!
Furbo ::
A obstaja kak shipyard, ki ima na voljo večino komponent za gradnjo ladje?
Tvoj lastni, ki si ga zgradiš v katerikoli tvoji bazi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
lojz123 ::
Najbolj me moti to da so eno vrsto rudnika ter dve različni postojanki copy paste nasrali po celem vesolju z nasprotniki
je isto razlikujejo se edino po napisu še uniforme imajo enake isto je z templji igra zelo hitro postane enolična še ko prideš
do rudnika vedno en in isti sovrag sedi na vedno istem mestu. Ko podereš rastlinojedega dinozavra dobiš več XP kot od najhujšega
nasprotnika itd. lahko bi še našteval minuse je tudi nekaj plusov ampak na splošno je zame špil ena žalost
Res mi je škoda denarja ki sem ga dal
grem danes na Cyberpunk 2077. Adijo
je isto razlikujejo se edino po napisu še uniforme imajo enake isto je z templji igra zelo hitro postane enolična še ko prideš
do rudnika vedno en in isti sovrag sedi na vedno istem mestu. Ko podereš rastlinojedega dinozavra dobiš več XP kot od najhujšega
nasprotnika itd. lahko bi še našteval minuse je tudi nekaj plusov ampak na splošno je zame špil ena žalost
Res mi je škoda denarja ki sem ga dal
grem danes na Cyberpunk 2077. Adijo
Berserker ::
A obstaja kak shipyard, ki ima na voljo večino komponent za gradnjo ladje?
Tvoj lastni, ki si ga zgradiš v katerikoli tvoji bazi.
Tud v lastni nimaš določenih proizvajalcev, recimo manjkajo uni cockpiti od Strouda pa Hope, katerega lahk postaviš na sredino ladje, kot povelniški most na ladjah.
Men se zdi, da je ful premalo informacij o določenem tipu oborožitve za ladje, recimo za nekatere sploh ne piše, če so kinetična ali energijska.
Podobno je pri osebnih orožjih, kjer nikjer ne piše, katere tip orožja spada pod katerega proizvajalca in s tem posledično najden perk, ki je vezan na določenega proizvajalca.
oo7 ::
Sem od Deimosa sprobal cockpit za 8 članov in ga hitro zamenjal nazaj za 3 od Deimosa. Deimos 8 se mi je med borbo zdel preveč nepregleden cockpit.
oo7 ::
All Staryards in Starfield
Deimos Staryard
Nova Galactic Staryard
Stroud-Eklund Staryard
Trident Luxury Lines Staryard
The Den
The Key
All Shipyard locations in Starfield
Akila Shipyard
Cydonia Shipyard
HopeTech Shipyard
Hopetown Shipyard
Neon Shipyard
New Atlantis Shipyard
New Homestead Shipyard
Paradiso Shipyard
Stroud-Eklund Showroom
Deimos Staryard
Nova Galactic Staryard
Stroud-Eklund Staryard
Trident Luxury Lines Staryard
The Den
The Key
All Shipyard locations in Starfield
Akila Shipyard
Cydonia Shipyard
HopeTech Shipyard
Hopetown Shipyard
Neon Shipyard
New Atlantis Shipyard
New Homestead Shipyard
Paradiso Shipyard
Stroud-Eklund Showroom
oo7 ::
There are a total of 19 different ship manufacturers in Starfield, each specializing in different aspects of a spacefaring vessel.
Amun Dunn: Reactors
Ballistic Solutions Inc: Ballistic Weapons, Fuel Tanks
Deimos: Ballistic Weapons, Starships
Deep Core: Cargo Holds, Grav Drives
Dogstar: Cargo Holds, Reactors
Horizon Defense: Ballistic Weapons, Energy Weapons
HopeTech: Structural Ship Parts
Light Scythe: Energy Weapons
Nautilus: Fuel Tanks, Shields
Nova Galactic: Grav Drives, Landing Gear
Panoptes: Engines
Protectorate Systems: Cargo Holds
Reladyne: Engines, Grav Drives
Sextant Shield Systems: Shielded Cargo
Shinigami: Energy Weapons
Slayton Aerospace: Grav Drives
Stroud Eklund: Luxury Ships
Taiyo Astroneering: Cockpits, Landing Gear
Xiang: Reactors
Amun Dunn: Reactors
Ballistic Solutions Inc: Ballistic Weapons, Fuel Tanks
Deimos: Ballistic Weapons, Starships
Deep Core: Cargo Holds, Grav Drives
Dogstar: Cargo Holds, Reactors
Horizon Defense: Ballistic Weapons, Energy Weapons
HopeTech: Structural Ship Parts
Light Scythe: Energy Weapons
Nautilus: Fuel Tanks, Shields
Nova Galactic: Grav Drives, Landing Gear
Panoptes: Engines
Protectorate Systems: Cargo Holds
Reladyne: Engines, Grav Drives
Sextant Shield Systems: Shielded Cargo
Shinigami: Energy Weapons
Slayton Aerospace: Grav Drives
Stroud Eklund: Luxury Ships
Taiyo Astroneering: Cockpits, Landing Gear
Xiang: Reactors
Izi ::
Ko gradiš svojo najboljšo end-game ladjo ti tisto pristajališče v Outpostu ne pomaga kaj dosti.
Najbljši reaktor, motorje, kabino in pristajalna kolesa ne boš dobil v Outpostu, bo treba malo skakati naokoli.
To sta dve glavni lokaciji, ki si jim moraš zapomniti preden se lotiš gradnje:
Prva je Saturnova luna Titan v našem osončju, druga pa vesoljska postaja katere solastnik je Walter Stroud, kjer delaš tudi quest za Walterja in zastonj dobiš dobro ladjo primerno za nadgradnjo.
Stroud-Eklund - Prodajalec Havershaw na vesoljski postaji ki kroži okoli lune Dalvik, planet Deepala, sistem Narion
Tukaj dobiš naj Engine "SAL-6830 Engine" (teh kupi kar 6 kosov in si z motorji opravil)
in naj Reactor "Pinch 8Z Reactor"
Nova Galactic - Ship Services Technician na pristajališču v mestu New Homestead na luni Titan, planet Saturn, sistem Sol
Tukaj dobiš naj Cockpit "Cabot C4 Bridge" (dvonadstropni s stopnicami)
in naj Landing Gear "NG-20 Landing Gear" (edini ki ima 4 potiska. Kljub temu za spodobno ladjo rabiš minimalno 8 kosov, ponavadi več)
Najbljši reaktor, motorje, kabino in pristajalna kolesa ne boš dobil v Outpostu, bo treba malo skakati naokoli.
To sta dve glavni lokaciji, ki si jim moraš zapomniti preden se lotiš gradnje:
Prva je Saturnova luna Titan v našem osončju, druga pa vesoljska postaja katere solastnik je Walter Stroud, kjer delaš tudi quest za Walterja in zastonj dobiš dobro ladjo primerno za nadgradnjo.
Stroud-Eklund - Prodajalec Havershaw na vesoljski postaji ki kroži okoli lune Dalvik, planet Deepala, sistem Narion
Tukaj dobiš naj Engine "SAL-6830 Engine" (teh kupi kar 6 kosov in si z motorji opravil)
in naj Reactor "Pinch 8Z Reactor"
Nova Galactic - Ship Services Technician na pristajališču v mestu New Homestead na luni Titan, planet Saturn, sistem Sol
Tukaj dobiš naj Cockpit "Cabot C4 Bridge" (dvonadstropni s stopnicami)
in naj Landing Gear "NG-20 Landing Gear" (edini ki ima 4 potiska. Kljub temu za spodobno ladjo rabiš minimalno 8 kosov, ponavadi več)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Berserker ::
Ma zdaj če vse tip top gor zmečeš je brezveze, komponente bi morale imet nek trade off.
BorutO ::
Ta je dobra, ampak dolgočasna pa malo dlje traja ...
V samem začetku sem naredil dve ali tri misije, vse dokler nisem prišel prvič do glavnega mesta in vrgel notri tisto čudo od main storya. Vzel sem si Saro, prodal vse, kar sem nagrabil v prvih dveh misijah, potem pa si šel naredit outpost na zelo rodovitni lokaciji, kjer sem si potem naredil ogromno količino materiala Adaptive Frame, ki sem ga takoj prodal v New Atlantisu, tako, da sem prišel iz level 1 na level 30 samo s kraftanjem Adaptive Framea in prodajo, ter tako zaslužil ogromno denarja. Ko sem ga imel dokaj dovolj, sem pa vse skile zmetal v Starship Design, Outpost Engineering, Weapon Engineering, Ballistic Weapon Systems, Targeting Controll Systems, potem sem nadgradil ladjo na maksimum kolikor sem lahko za level 30 in odklenjene skille, potem pa sem šel na lov po vesolju, da sem uničeval ladje, tudi trgovce, vrag pa po njih ... Tako sem si odklenil skill Piloting na max level. Še le zdaj, ko sem si ladjo nadgradil, pa sem se spravil delati outpost na max ... po tem bom pa šel delat main story. Na srečo sem v eni zapuščeni bazi, kjer so bili pirati, našel eno super truper orožje, glede na level ... tako da na easy koljem vse povrsti. :)
V samem začetku sem naredil dve ali tri misije, vse dokler nisem prišel prvič do glavnega mesta in vrgel notri tisto čudo od main storya. Vzel sem si Saro, prodal vse, kar sem nagrabil v prvih dveh misijah, potem pa si šel naredit outpost na zelo rodovitni lokaciji, kjer sem si potem naredil ogromno količino materiala Adaptive Frame, ki sem ga takoj prodal v New Atlantisu, tako, da sem prišel iz level 1 na level 30 samo s kraftanjem Adaptive Framea in prodajo, ter tako zaslužil ogromno denarja. Ko sem ga imel dokaj dovolj, sem pa vse skile zmetal v Starship Design, Outpost Engineering, Weapon Engineering, Ballistic Weapon Systems, Targeting Controll Systems, potem sem nadgradil ladjo na maksimum kolikor sem lahko za level 30 in odklenjene skille, potem pa sem šel na lov po vesolju, da sem uničeval ladje, tudi trgovce, vrag pa po njih ... Tako sem si odklenil skill Piloting na max level. Še le zdaj, ko sem si ladjo nadgradil, pa sem se spravil delati outpost na max ... po tem bom pa šel delat main story. Na srečo sem v eni zapuščeni bazi, kjer so bili pirati, našel eno super truper orožje, glede na level ... tako da na easy koljem vse povrsti. :)
Izi ::
Ma zdaj če vse tip top gor zmečeš je brezveze, komponente bi morale imet nek trade off.
Saj imajo, kar tri. Boljša je komponenta višjo ceno ima, višjo maso ima in še višji skill rabiš da jo sploh lahko vgradiš. Ta boljše ladje pridejo kar blizu milijončka, samo oborožitev je preko pol milijona.
Na koncu pa potem balasiraš med tovornim prostorom in okretnostjo. Lahko sicer narediš nekaj vmes z okretnostjo okoli 50 in okoli 30k tovora ali pa imaš dve ladji eno tovorno z okretnostjo 0 in 60k tovora in enega bojnega lovca z okretnostjo 100 in 1k tovora.
oo7 ::
JanBrezov ::
Kako ste se odločili v tisti vasi kjer so kloni Rosevelt, Gingiskan in tista Egipčanka ?
Roosevelt, 2x
V obeh primerih sem bil po bitki obakrat napaden od Roosevelta in ostalih. Meni zgleda kot bug.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()
Zmajc ::
Kako ste se odločili v tisti vasi kjer so kloni Rosevelt, Gingiskan in tista Egipčanka ?
Roosevelt, 2x
V obeh primerih sem bil po bitki obakrat napaden od Roosevelta in ostalih. Meni zgleda kot bug.
Če med bitko ti ali tvoj kompanjon ubiješ karega koli generičnega prebicalca kolonije, ki nima unikatnega imena se igra zabugira in te vsi napadejo. Najbolje je da ko pride do končnega obračuna kompanjone pustiš nekje drugje in ubiješ samo vodje sovražnih strani. To ustavi boj in vsi ostali npcji postanejo non hostile. Tako se igra pozneje ne zabugira in te noben ne napade.
oo7 ::
Jaz sem probal več scenarijev na koncu sem se odločil za Rosevelta in Gingiskana čeprav sem potem, ko sem šel v facility zafrknil Gingiskana čeprav sem mu obljubil, da bo svoboden.
BorutO ::
Zanimivo, da še niso dali nobene večje posodobitve od izdaje. Kot da igra laufa na 100% brez napak ... Jaz sem v igri že toliko bugov našel, da popizdiš ... najbolj me jezi bug, ko greš iz enega outposta na drugega in potem ne moreš več ničesar delati ... ne vrat odprti, ne nič. Pomaga samo, da shranim igro in jo loadam na novo. Potem so tu še bugi, kjer mrtev pirat še kar stoji v položaju, kakor je bil v zadnjih izdihljajih. ali ko sem letel po luftu z jetpackom, sem pristal na enem civilistu in sem ga dobesedno do glave zabil na tla ... nekaj časa se je še premikal, kot da hodi, potem je izginil ...
Ali pa včeraj sem imel res en zanimiv bug. Ko sem šel do enega planeta, se je od nekod pojavila ena ladja, ki mi je nekdo ponujal neko premium ali kaj že za zavarovanje, tudi 200.000 kreditov ... sem šel googlat, če se splača res dati v to zavarovanje in potem sem ugotovil, da so drugi pisali, da gre za scam oz. vesoljske nategatorje, zato sem ladjo napadel. Ampak ko sem ji onemogočil motorje, sem se povezal z njo, ko sem se povezal, pa je ladja kar izginila oz. kot da se je teleportirala iz galaksije ... in potem sem še vedno ostal na pogledu, da lahko grem v drugo ladjo, se odklopim ali pa vstanem, ladje pa od nikjer ... sem mislil, da je bil to samo slučaj ... in potem sem še enkrat ponovil napad na to ladjo, se dockal in je med tem časom, ko se je ladja povezala z njo, ona ladja izginila ...
Bugov je ogromno, ampak še zdaleč ne toliko ali pa tako velikih, da bi res bili tako moteči, da ne moreš igrati več ...
Če je kdo probal oni bug ... Takoj na začetku, ko ti barret da ladjo in poletiš v vesolje, moreš napasti eno piratsko ladjo ... ko jo onesposobiš, greš skozi tutorial ... ampak če prehitro pobereš loot od uničene ladje, boš celo večnost obstal v tistem delu, kjer moreš pobrati loot.
Ali pa včeraj sem imel res en zanimiv bug. Ko sem šel do enega planeta, se je od nekod pojavila ena ladja, ki mi je nekdo ponujal neko premium ali kaj že za zavarovanje, tudi 200.000 kreditov ... sem šel googlat, če se splača res dati v to zavarovanje in potem sem ugotovil, da so drugi pisali, da gre za scam oz. vesoljske nategatorje, zato sem ladjo napadel. Ampak ko sem ji onemogočil motorje, sem se povezal z njo, ko sem se povezal, pa je ladja kar izginila oz. kot da se je teleportirala iz galaksije ... in potem sem še vedno ostal na pogledu, da lahko grem v drugo ladjo, se odklopim ali pa vstanem, ladje pa od nikjer ... sem mislil, da je bil to samo slučaj ... in potem sem še enkrat ponovil napad na to ladjo, se dockal in je med tem časom, ko se je ladja povezala z njo, ona ladja izginila ...
Bugov je ogromno, ampak še zdaleč ne toliko ali pa tako velikih, da bi res bili tako moteči, da ne moreš igrati več ...
Če je kdo probal oni bug ... Takoj na začetku, ko ti barret da ladjo in poletiš v vesolje, moreš napasti eno piratsko ladjo ... ko jo onesposobiš, greš skozi tutorial ... ampak če prehitro pobereš loot od uničene ladje, boš celo večnost obstal v tistem delu, kjer moreš pobrati loot.
oo7 ::
Jaz pa ne vem zakaj se moji NPCji zadržujejo v captain quaters. Pa sem zgradil tudi crew odelek ampak ne vsi se krupirajo v captain quaters.
oo7 ::
A Starfield player has spent 90% of their 200-hour playthrough fully surveying every planet - but two are bugged
https://www.gamesradar.com/a-starfield-...
https://www.gamesradar.com/a-starfield-...
Furbo ::
lahko bi še našteval minuse je tudi nekaj plusov ampak na splošno je zame špil ena žalost
Res mi je škoda denarja ki sem ga dal
grem danes na Cyberpunk 2077. Adijo
Čez slaba tri leta, kolikor je rabil Cyberpunk do tega, da je zares dokončan, bo tudi Starfield verjetno že popravljen.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Tribal ::
Največji problem Starfielda je zastarel pogon, kar pa ne bodo mogli popravit. Vsi loading screeni bodo ostali. Je igra za preigrat, ampak daleč od tega, da se bo igrala 10+ let. Zame je bila zabavna kak teden. Cyberpunk sem že ene 4krat preigral celotno igro.
oo7 ::
Jaz sem pa Cyberpunk začel trikrat in trikrat obupal.
Prvič sem sicer nehal, ker moj PC ni bil kos igri.
Drugič sem začel, ko sem posodobil računalnik in igral ene 10 ur in odnehal.
Tretjič je bilo pa letos in igral ene 5 ur in nehal.
Sem mislil, da mi bo igra všeč sploh, ker so jo naredili Witcher razvijalci in, ker mi je bil Deus Ex super igra ampak ne :)
Prvič sem sicer nehal, ker moj PC ni bil kos igri.
Drugič sem začel, ko sem posodobil računalnik in igral ene 10 ur in odnehal.
Tretjič je bilo pa letos in igral ene 5 ur in nehal.
Sem mislil, da mi bo igra všeč sploh, ker so jo naredili Witcher razvijalci in, ker mi je bil Deus Ex super igra ampak ne :)
oo7 ::
Zanimivo, da še niso dali nobene večje posodobitve od izdaje. Kot da igra laufa na 100% brez napak ... Jaz sem v igri že toliko bugov našel, da popizdiš ... najbolj me jezi bug, ko greš iz enega outposta na drugega in potem ne moreš več ničesar delati ... ne vrat odprti, ne nič. Pomaga samo, da shranim igro in jo loadam na novo. Potem so tu še bugi, kjer mrtev pirat še kar stoji v položaju, kakor je bil v zadnjih izdihljajih. ali ko sem letel po luftu z jetpackom, sem pristal na enem civilistu in sem ga dobesedno do glave zabil na tla ... nekaj časa se je še premikal, kot da hodi, potem je izginil ...
Ali pa včeraj sem imel res en zanimiv bug. Ko sem šel do enega planeta, se je od nekod pojavila ena ladja, ki mi je nekdo ponujal neko premium ali kaj že za zavarovanje, tudi 200.000 kreditov ... sem šel googlat, če se splača res dati v to zavarovanje in potem sem ugotovil, da so drugi pisali, da gre za scam oz. vesoljske nategatorje, zato sem ladjo napadel. Ampak ko sem ji onemogočil motorje, sem se povezal z njo, ko sem se povezal, pa je ladja kar izginila oz. kot da se je teleportirala iz galaksije ... in potem sem še vedno ostal na pogledu, da lahko grem v drugo ladjo, se odklopim ali pa vstanem, ladje pa od nikjer ... sem mislil, da je bil to samo slučaj ... in potem sem še enkrat ponovil napad na to ladjo, se dockal in je med tem časom, ko se je ladja povezala z njo, ona ladja izginila ...
Bugov je ogromno, ampak še zdaleč ne toliko ali pa tako velikih, da bi res bili tako moteči, da ne moreš igrati več ...
Če je kdo probal oni bug ... Takoj na začetku, ko ti barret da ladjo in poletiš v vesolje, moreš napasti eno piratsko ladjo ... ko jo onesposobiš, greš skozi tutorial ... ampak če prehitro pobereš loot od uničene ladje, boš celo večnost obstal v tistem delu, kjer moreš pobrati loot.
Nekateri pa celo pogrešajo več hroščev
Starfield is too polished, I miss Skyrim and Fallout’s bugs
https://www.pcgamesn.com/starfield/bugs...
oo7 ::
Če gledam drevo s močmi imam samo še eno piko čeprav mi piše, da nisem odkril še treh templjev. Vladimir pa tudi nima nobenih novih informacij.
Od glavne zgodbe imam pa samo še misijo One Giant Leap.
Od glavne zgodbe imam pa samo še misijo One Giant Leap.
BigWhale ::
Osebno sem pri 98 urah z Starfieldom zaključil, mi je pri NG4 postalo monotono pa sem probal BG3.
Se vrnem pozneje / ko bo DLC / ko se mi ne bo dalo BG3.
Jaz sem nehal po tem, ko sem zakljucil nekaj side questov in glavno zgodbo. Konec glavne zgodbe je tako neumno butast, da kaj bolj butastega se nisem dozivel. :> Mogoce bodo z DLCjem kaj popravil.
Nehajte že trolat. Vsi vemo da to ni Soulslike akcijski RPG !!! Na srečo.
Ne, res ni action RPG, je samo action hoarder game, brez prave vsebine. Na zalost je writing resnicno zanic. Po tem, ko mlacen zacetek zgodbe naredijo malenkost bolj zanimiv, ga pokvarijo z neumnim koncem. Igra je bila zasnovana na endless grindu, ki na koncu niti nima pravega smisla in cilja. Potencial je bil resnicno dober ampak so ga zapravili.
Tehnolosko je igra ostala v letu 2015, tam kjer je bil Fallout 4. Sovrazniki so vecinoma precej butasti in vecina questov je nezanimivih.
Furbo ::
Workshop ima vse tri mize za kraftanje.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
BorutO ::
Ja, je že kdo opazil, da se ne splača imeti obeh hubov hkrati ... workshop in science ... Škoda prostora in teže. Jaz si ladjo tako opremljam, da pred opremljanjem shranim igro, potem pa zamenjam en hub, grem preverit v ladjo, če je vse ok, zamenjam/dodam drugi hub itd ... Ampak sem tako padel v to igro, da se mi je ponoči še sanjalo, da so dodali opcijo v igro, da si lahko lestve in vrata v druge hube sam si postavil kjer si mislil.
oo7 ::
oo7 ::
Ja, je že kdo opazil, da se ne splača imeti obeh hubov hkrati ... workshop in science ... Škoda prostora in teže. Jaz si ladjo tako opremljam, da pred opremljanjem shranim igro, potem pa zamenjam en hub, grem preverit v ladjo, če je vse ok, zamenjam/dodam drugi hub itd ... Ampak sem tako padel v to igro, da se mi je ponoči še sanjalo, da so dodali opcijo v igro, da si lahko lestve in vrata v druge hube sam si postavil kjer si mislil.
Jaz sem mojo ladjo preuredil že najmanj 10x in ja tudi jaz grem vedno pogledat notranjost. Največkrst me moti preveč vrat in hodnikov zato so mi najboljši hubi 3x3 ali 3x2 pa tudi 2x2 samo škoda, ker ni toliko izbire kot pri 2x1.
Izi ::
Nekaj mojih nasvetov glede izgradnje ladij. V moji floti je sicer kup ladij ampak v glavnem uporabljam dve.
(Slike so morda malo presvetle, ker sem jih posnel ravno opoldne na mojem glavnem Outpostu, ki je precej blizu sonca in ima za povrh še precej strupeno ozračje)
Močno priporočam vhod v ladjo iz strani:
Če je zadaj moraš hoditi zelo daleč skozi celo ladjo da prideš do kabine, če je spredaj moraš dvigniti celo ladjo za eno nadstropje, pa še po lestvi moraš lesti v kabino, če pa je na sprednji strani iz strani, tako kot na sliki, pa imaš samo par korakov do kabine in še nobene lestve ni nikjer. Pa tudi ko se "teleportiraš" iz ali k ladji te igra vedno postavi pred ladjo in tako imaš zelo blizu do vhoda.
Možnost stranskega vhoda ima en sam Landing Bay modul in sicer "Stability Pro Landing Bay". Za mene je to edina prava izbira.
Uporabljam dve ladji. "Beast" je za vsakodnevne opravke in bojevanje, "Behemoth" pa za tovorjenje velikanskih količin izdelkov iz Outposta do prodajalcev.
Obe ladji imata enake komponente, razen kozmetičnih (Structural) modulov, ki na koncu pokrijejo oziroma skrijejo uporabne module.
Pomembno je tudi, da imajo vse ladje med katerimi preklapljaš enako število posadke. Če ima ena 8 članov posadke druga pa samo 2 bo pri vsakem preklopu višek posadke vrglo ven in jih boš moral potem ročno vpisovati nazaj kar zna biti kar zamudno ko imaš dolg spisek pomočnikov za ladje in outposte.
Vse moje ladje imajo prostora za 8 članov posadke. Se pravi minimalno 8 Crew Capacity in 8 Crew Stations moraš dodati ob izgradnji. In to ne smeš mešati s Passenger Slots, ki je spet čisto druga stvar. Passenger Slots je samo za dodatne potnike, ki niso tvoja posadka in se včasih rabijo pri določenih questih ko moraš kakšne potnike prepeljati nekam drugam.
Shield je na obeh ladjah 2880.
Osnova je 1600, potem dobimo dodatnih 60% iz Tech skilla "Shield Systems", kar nanese 2560, potem pa še Vascotov dodatni skill (Shield Systems – Rank 2) to poveča na 2880. To je trenutno maksimum v igri.
Obe ladji imata tudi Shielded Cargo prostor za par 100 kil prepovedane robe. Z dodatnim motilnikom frekvence. Treba je izbrati najboljši Multi-frekvenčni Scan Jammer. Z njim sem že na preko 90% možnosti da me ne bodo odkrili. Brez Jammerja si komaj na 65%.
Scan Jammerje sem odkril pri prodajalcu v mestu Red Mile (Porrima sistem).
Enaki motorji (6x SAL-6830 Engine) zagotavljata obema ladjama enako končno hitrost. Vesoljska fizika pravi da masa ne vpliva na hitrost in igra to upošteva. Obe ladji torej potegneta nekje do 205.
Masa pa močno vpliva na 3 stvari: Na okretnost ladje, na daljino skakanja skozi osončja in na število pristajalnih koles.
Okretnost ni tak hud problem saj tudi če pade povsem na nulo še vedno lahko zavijaš sem in tja, seveda se s tako okretnostjo praktično ne moreš boriti, edino avtomatski turreti lahko sklatijo kakšno ladjo.
Tudi dolžina skakanja v svetlobnih letih ni tak problem. Behemoth ima 25 LY skok in lahko pride v 95% vseh sistemov. Največje razdalje med osončji v igri so trenutno 28 LY.
Največji problem so torej pristajalna kolesa, katerih število hitro narašča z maso in na koncu zmanjka prostora da bi lahko še kam namontiral dodatna.
Behemoth z maso 11985 mora imeti kar 15 najmočnejših pristajalnih koles s potiskom 4, da lahko dvignejo vso to maso. Če bi še dodajal kolesa bi presegel maksimalno velikost ladje. Ladja je tako velika da komaj še pristane v mestih. Cargo je tako 70103 (skupaj s skillom za povečanje prostora), kar je po moje že zelo blizu maksimuma. Kljub temu okretnost še ni povsem na nuli ampak je 5 in je torej še kar okreten tovornjak.
Beast pa ima maso 5635 in še vedno kar zadovoljivih 24185 Cargo prostora. S tako maso seveda nima okretnosti 100 ampak tam okoli 70, kar je še vedno zelo okretno. V boju je to prava zverina, ki zmelje vse, tako spredaj kot zadaj. Za to težo potrebuje 8 pristajalnih koles.
To je še vedno zelo velika ladja, samo 4 metre krajša od Behemotha. Ampak jaz pravim da je velikost pomembna, sovražniki se te ne bodo bali če boš sedel v neki mali ladjici
(Slike so morda malo presvetle, ker sem jih posnel ravno opoldne na mojem glavnem Outpostu, ki je precej blizu sonca in ima za povrh še precej strupeno ozračje)
Močno priporočam vhod v ladjo iz strani:
Če je zadaj moraš hoditi zelo daleč skozi celo ladjo da prideš do kabine, če je spredaj moraš dvigniti celo ladjo za eno nadstropje, pa še po lestvi moraš lesti v kabino, če pa je na sprednji strani iz strani, tako kot na sliki, pa imaš samo par korakov do kabine in še nobene lestve ni nikjer. Pa tudi ko se "teleportiraš" iz ali k ladji te igra vedno postavi pred ladjo in tako imaš zelo blizu do vhoda.
Možnost stranskega vhoda ima en sam Landing Bay modul in sicer "Stability Pro Landing Bay". Za mene je to edina prava izbira.
Uporabljam dve ladji. "Beast" je za vsakodnevne opravke in bojevanje, "Behemoth" pa za tovorjenje velikanskih količin izdelkov iz Outposta do prodajalcev.
Obe ladji imata enake komponente, razen kozmetičnih (Structural) modulov, ki na koncu pokrijejo oziroma skrijejo uporabne module.
Pomembno je tudi, da imajo vse ladje med katerimi preklapljaš enako število posadke. Če ima ena 8 članov posadke druga pa samo 2 bo pri vsakem preklopu višek posadke vrglo ven in jih boš moral potem ročno vpisovati nazaj kar zna biti kar zamudno ko imaš dolg spisek pomočnikov za ladje in outposte.
Vse moje ladje imajo prostora za 8 članov posadke. Se pravi minimalno 8 Crew Capacity in 8 Crew Stations moraš dodati ob izgradnji. In to ne smeš mešati s Passenger Slots, ki je spet čisto druga stvar. Passenger Slots je samo za dodatne potnike, ki niso tvoja posadka in se včasih rabijo pri določenih questih ko moraš kakšne potnike prepeljati nekam drugam.
Shield je na obeh ladjah 2880.
Osnova je 1600, potem dobimo dodatnih 60% iz Tech skilla "Shield Systems", kar nanese 2560, potem pa še Vascotov dodatni skill (Shield Systems – Rank 2) to poveča na 2880. To je trenutno maksimum v igri.
Obe ladji imata tudi Shielded Cargo prostor za par 100 kil prepovedane robe. Z dodatnim motilnikom frekvence. Treba je izbrati najboljši Multi-frekvenčni Scan Jammer. Z njim sem že na preko 90% možnosti da me ne bodo odkrili. Brez Jammerja si komaj na 65%.
Scan Jammerje sem odkril pri prodajalcu v mestu Red Mile (Porrima sistem).
Enaki motorji (6x SAL-6830 Engine) zagotavljata obema ladjama enako končno hitrost. Vesoljska fizika pravi da masa ne vpliva na hitrost in igra to upošteva. Obe ladji torej potegneta nekje do 205.
Masa pa močno vpliva na 3 stvari: Na okretnost ladje, na daljino skakanja skozi osončja in na število pristajalnih koles.
Okretnost ni tak hud problem saj tudi če pade povsem na nulo še vedno lahko zavijaš sem in tja, seveda se s tako okretnostjo praktično ne moreš boriti, edino avtomatski turreti lahko sklatijo kakšno ladjo.
Tudi dolžina skakanja v svetlobnih letih ni tak problem. Behemoth ima 25 LY skok in lahko pride v 95% vseh sistemov. Največje razdalje med osončji v igri so trenutno 28 LY.
Največji problem so torej pristajalna kolesa, katerih število hitro narašča z maso in na koncu zmanjka prostora da bi lahko še kam namontiral dodatna.
Behemoth z maso 11985 mora imeti kar 15 najmočnejših pristajalnih koles s potiskom 4, da lahko dvignejo vso to maso. Če bi še dodajal kolesa bi presegel maksimalno velikost ladje. Ladja je tako velika da komaj še pristane v mestih. Cargo je tako 70103 (skupaj s skillom za povečanje prostora), kar je po moje že zelo blizu maksimuma. Kljub temu okretnost še ni povsem na nuli ampak je 5 in je torej še kar okreten tovornjak.
Beast pa ima maso 5635 in še vedno kar zadovoljivih 24185 Cargo prostora. S tako maso seveda nima okretnosti 100 ampak tam okoli 70, kar je še vedno zelo okretno. V boju je to prava zverina, ki zmelje vse, tako spredaj kot zadaj. Za to težo potrebuje 8 pristajalnih koles.
To je še vedno zelo velika ladja, samo 4 metre krajša od Behemotha. Ampak jaz pravim da je velikost pomembna, sovražniki se te ne bodo bali če boš sedel v neki mali ladjici
oo7 ::
Nekaj mojih nasvetov glede izgradnje ladij. V moji floti je sicer kup ladij ampak v glavnem uporabljam dve.
(Slike so morda malo presvetle, ker sem jih posnel ravno opoldne na mojem glavnem Outpostu, ki je precej blizu sonca in ima za povrh še precej strupeno ozračje)
Močno priporočam vhod v ladjo iz strani:
Če je zadaj moraš hoditi zelo daleč skozi celo ladjo da prideš do kabine, če je spredaj moraš dvigniti celo ladjo za eno nadstropje, pa še po lestvi moraš lesti v kabino, če pa je na sprednji strani iz strani, tako kot na sliki, pa imaš samo par korakov do kabine in še nobene lestve ni nikjer. Pa tudi ko se "teleportiraš" iz ali k ladji te igra vedno postavi pred ladjo in tako imaš zelo blizu do vhoda.
Možnost stranskega vhoda ima en sam Landing Bay modul in sicer "Stability Pro Landing Bay". Za mene je to edina prava izbira.
Uporabljam dve ladji. "Beast" je za vsakodnevne opravke in bojevanje, "Behemoth" pa za tovorjenje velikanskih količin izdelkov iz Outposta do prodajalcev.
Obe ladji imata enake komponente, razen kozmetičnih (Structural) modulov, ki na koncu pokrijejo oziroma skrijejo uporabne module.
Pomembno je tudi, da imajo vse ladje med katerimi preklapljaš enako število posadke. Če ima ena 8 članov posadke druga pa samo 2 bo pri vsakem preklopu višek posadke vrglo ven in jih boš moral potem ročno vpisovati nazaj kar zna biti kar zamudno ko imaš dolg spisek pomočnikov za ladje in outposte.
Vse moje ladje imajo prostora za 8 članov posadke. Se pravi minimalno 8 Crew Capacity in 8 Crew Stations moraš dodati ob izgradnji. In to ne smeš mešati s Passenger Slots, ki je spet čisto druga stvar. Passenger Slots je samo za dodatne potnike, ki niso tvoja posadka in se včasih rabijo pri določenih questih ko moraš kakšne potnike prepeljati nekam drugam.
Shield je na obeh ladjah 2880.
Osnova je 1600, potem dobimo dodatnih 60% iz Tech skilla "Shield Systems", kar nanese 2560, potem pa še Vascotov dodatni skill (Shield Systems – Rank 2) to poveča na 2880. To je trenutno maksimum v igri.
Obe ladji imata tudi Shielded Cargo prostor za par 100 kil prepovedane robe. Z dodatnim motilnikom frekvence. Treba je izbrati najboljši Multi-frekvenčni Scan Jammer. Z njim sem že na preko 90% možnosti da me ne bodo odkrili. Brez Jammerja si komaj na 65%.
Scan Jammerje sem odkril pri prodajalcu v mestu Red Mile (Porrima sistem).
Enaki motorji (6x SAL-6830 Engine) zagotavljata obema ladjama enako končno hitrost. Vesoljska fizika pravi da masa ne vpliva na hitrost in igra to upošteva. Obe ladji torej potegneta nekje do 205.
Masa pa močno vpliva na 3 stvari: Na okretnost ladje, na daljino skakanja skozi osončja in na število pristajalnih koles.
Okretnost ni tak hud problem saj tudi če pade povsem na nulo še vedno lahko zavijaš sem in tja, seveda se s tako okretnostjo praktično ne moreš boriti, edino avtomatski turreti lahko sklatijo kakšno ladjo.
Tudi dolžina skakanja v svetlobnih letih ni tak problem. Behemoth ima 25 LY skok in lahko pride v 95% vseh sistemov. Največje razdalje med osončji v igri so trenutno 28 LY.
Največji problem so torej pristajalna kolesa, katerih število hitro narašča z maso in na koncu zmanjka prostora da bi lahko še kam namontiral dodatna.
Behemoth z maso 11985 mora imeti kar 15 najmočnejših pristajalnih koles s potiskom 4, da lahko dvignejo vso to maso. Če bi še dodajal kolesa bi presegel maksimalno velikost ladje. Ladja je tako velika da komaj še pristane v mestih. Cargo je tako 70103 (skupaj s skillom za povečanje prostora), kar je po moje že zelo blizu maksimuma. Kljub temu okretnost še ni povsem na nuli ampak je 5 in je torej še kar okreten tovornjak.
Beast pa ima maso 5635 in še vedno kar zadovoljivih 24185 Cargo prostora. S tako maso seveda nima okretnosti 100 ampak tam okoli 70, kar je še vedno zelo okretno. V boju je to prava zverina, ki zmelje vse, tako spredaj kot zadaj. Za to težo potrebuje 8 pristajalnih koles.
To je še vedno zelo velika ladja, samo 4 metre krajša od Behemotha. Ampak jaz pravim da je velikost pomembna, sovražniki se te ne bodo bali če boš sedel v neki mali ladjici
Ti imaš tole dva orng titanika :) če pogledam koliko sta vredni tvoji ladji si jaz trenutno ne morem privoščiti nobene tudi polovico ne.
Kje si kupil Stability Pro Landing Bay ?
Pa pri tvoji ladji Beast take kozmetike še nisem videl ? Mogoče nisem odkril še vseh proizvajalcev.
Kaj pa notranjost ladje mora biti res velika ?
oo7 ::
Starfield MOD za dinamično vreme - https://www.nexusmods.com/starfield/mod...
Starfield Dynamic Weather Mod
Starfield Dynamic Weather Mod
Izi ::
Kje si kupil Stability Pro Landing Bay ?Stroud-Eklund.
Pa pri tvoji ladji Beast take kozmetike še nisem videl ? Mogoče nisem odkril še vseh proizvajalcev.Tudi to je Stroud-Eklund.
Kaj pa notranjost ladje mora biti res velika ?Ne, kje pa. Samo Reaktor, Grav Drive in He3 tank zavzamejo četrt ladje, ker so vsi dvonadstropni. Ostalo so v glavnem Cargo moduli, v spodnjem štuku pa v glavnem Landing Gears.
Za posadko je v 2. nadstropju en Battle Station 2x2, ki je nujen zaradi 6 Crew stations, ker ima Cockipt samo 2 Crew stations. Spodaj kjer prideš notri pa je Workshop 2x1. To je vse. Več ni prostora. Vse je skrbno izkoriščeno do zadnjega centimetra
oo7 ::
Kje si kupil Stability Pro Landing Bay ?Stroud-Eklund.
Pa pri tvoji ladji Beast take kozmetike še nisem videl ? Mogoče nisem odkril še vseh proizvajalcev.Tudi to je Stroud-Eklund.
Kaj pa notranjost ladje mora biti res velika ?Ne, kje pa. Samo Reaktor, Grav Drive in He3 tank zavzamejo četrt ladje, ker so vsi dvonadstropni. Ostalo so v glavnem Cargo moduli, v spodnjem štuku pa v glavnem Landing Gears.
Za posadko je v 2. nadstropju en Battle Station 2x2, ki je nujen zaradi 6 Crew stations, ker ima Cockipt samo 2 Crew stations. Spodaj kjer prideš notri pa je Workshop 2x1. To je vse. Več ni prostora. Vse je skrbno izkoriščeno do zadnjega centimetra
Sem našel v Neon city Stability Pro Landing Bay. Super zadeva res kot si napisal, da ni več treba v ladjo hoditi iz zadnje strani sedaj je čisto blizu.
Nikoli si ne bi mislil, da imaš samo tako malo hubov.
oo7 ::
Danes sem odkril eno postajanko kjer je res ogromno contrabandov tako, da se da kar dobro zaslužiti.
Jaffa sistem, planet IV in postojanka Vulture Roost.
Pa tudi ladjo se, da odpeljati čeprav ni nič posebnega.
Jaffa sistem, planet IV in postojanka Vulture Roost.
Pa tudi ladjo se, da odpeljati čeprav ni nič posebnega.
Berserker ::
Men se ni dalo ladje z nule gradit in sem za osnovo vzel Civshuttle III, katero sem močno predelal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
oo7 ::
BigWhale ::
Berserker ::
Men se ni dalo ladje z nule gradit in sem za osnovo vzel Civshuttle III, katero sem močno predelal.
Kje imaš pa cockpit ? Tisto zeleno zadaj ?
Točno tako, upoštevam mal pomorske tradicije, kjer je poveljniški most vedno zadaj.
BigWhale ::
V vesoljski ladji je edino smiselno, da imas command v sredini, v posebni kapsuli, ki je cim bolj zascitena, da lahko vedno pobegnes, ce te razbijejo. :> Ne rabis ven gledat, ker imas kamere in crapload senzorjev. :>
Berserker ::
V vesoljski ladji je edino smiselno, da imas command v sredini, v posebni kapsuli, ki je cim bolj zascitena, da lahko vedno pobegnes, ce te razbijejo. :> Ne rabis ven gledat, ker imas kamere in crapload senzorjev. :>
Mislim ja, nvm zakaj imajo vse ladje v space žanrih cockpite, ki so kot pove Legion iz Mass Effect 2 structural weaknesses.
oo7 ::
Men se ni dalo ladje z nule gradit in sem za osnovo vzel Civshuttle III, katero sem močno predelal.
Kje imaš pa cockpit ? Tisto zeleno zadaj ?
Točno tako, upoštevam mal pomorske tradicije, kjer je poveljniški most vedno zadaj.
Moram probat,d a vidim kako v boju zgleda, ko pred sabo vidiš celotno ladjo :)
BorutO ::
A šminka igra kakšno vlogo pri obrambi in ščitu? Moje ladje so vse brez šminke. Postavim najnujneše stvari in to je to ... ni mi všeč postavljanje maske. Zdaj, če pa igra kakšno vlogo pa ... bom očitno mogel. :P Ker se mi zdi, da me zadnje čase nekam hitro razbijajo, pa če tudi imam eno ladjo, ki sem jo ukradel piratom - level 70.
Sem pa na enem planetu našel eno ladjo starborn ... se pretihotapil do vhoda ladje, ampak nisem mogel notri, ker piše, da ni dostopno. Sem pobil posadko, pa je ladjo izginila.
Sem pa na enem planetu našel eno ladjo starborn ... se pretihotapil do vhoda ladje, ampak nisem mogel notri, ker piše, da ni dostopno. Sem pobil posadko, pa je ladjo izginila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5887 (385) | oo7 |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 78650 (3407) | todman74 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25860 (1629) | oo7 |
» | Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 37603 (8030) | oo7 |