» »

WUCHANG: Fallen Feathers

WUCHANG: Fallen Feathers

Gregor459 ::

WUCHANG: Fallen Feathers is a soulslike, action RPG set in the land of Shu during the dark and tumultuous late Ming Dynasty, plagued with warring factions and a mysterious illness spawning monstrous creatures.




Developer(s) Leenzee
Publisher(s) 505 Games
Director(s) Xia Siyuan [1]
Composer(s) Anti-General [a][2]
Engine Unreal Engine 5
Platform(s)

PlayStation 5
Windows
Xbox Series X/S

Release 24 July 2025
Genre(s) Soulslike action role-playing
Mode(s) Single-player

Gregor459 ::

WUCHANG FALLEN FEATHERS New Gameplay Demo 30 Minutes 4K

Gregor459 ::

Wuchang: Fallen Feathers Review https://www.ign.com/articles/wuchang-fa...
Fantastically flexible character builds and a well-built world make even the most unbalanced boss fights worthwhile.

Gregor459 ::

Wuchang: Fallen Feathers - Skills to Get First

Igra kdo ?

jijetelu ::

Jst sem pri koncu prvega playa.

Gregor459 ::

In je vredu ? Težka ?

jijetelu ::

igra ima ogromen potencial, world building, questi, mape, so praktično v rangu Dark Souls 1, kar je za marsikaterega ljubitelja vrh v souls žanru, samo je pa potem cel kup enih zasnovnih odločitev, ko se človek vparaša, a pa dobr, a te igre playtestirajo samo pro gejmerji ?!. Pa to je itak fora z vsemi tovrstnimi igrami zadnje čase. Kasnejši sovragi, ne samo bossi, dobesedno spammajo udarce brez prestanka, eden največjih problemo v igri trenutno je, da enostavno ni prložnosti se zdravit.
Nekak si predstavljam, da naj bi bil smisel teh iger, bojevanje z raznoraznimi kompleksnimi sovražniki, katerih vzorce napadov se nauičiš in jih tako premagaš, s tem da v tej igri je to izredno težko, oz. moreš bit praktično pro level gamer, po drugi strani, ti da pa igra načine (clash - dobesedno auto parry in pa urok eternal form - dobesedno auto dodge), kjer se vsemu temu direk izogneš, zato ne bi rekel, da je igra težka, ker lahko trenutno recimo spammaš urok eternal form in si immun na dobesedno vse. Jst sem pri zadnjem bossu praktično zaspal, 10 minuten fight s spammanjem omenjenega uroka, ker so določeni bossi tudi tako napihnjeni s HPjih, pa skoz letajo oz. se TPjajo okol. Nimam pa prav nobene ambicije se učit boss fightov, ker mi niso tako hudo zanimivi. Pa UE5 je kr problem, igra se kr zatika na trenutke, tudi sorazmerno porazne ocene na Steamu so predvsem zaradi tega.

yayo ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Igre (brez lastne teme) (strani: 1 2 3 432 33 34 35 )

Oddelek: Igre
1740271871 (164) Predsednik11
»

Elden Ring [Great Rune] (FromSoftware) (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Igre
1985262405 (2039) oo7
»

Bloodborne (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Konzole
15825103 (1319) oo7
»

Lords of the Fallen 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
7912105 (2107) oo7
»

Dark Souls II (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21382422 (13607) oo7

Več podobnih tem