» »

Starfield

Starfield

««
32 / 40
»»

BigWhale ::

oo7 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

No evo, koncal main storyline in vse skupaj je blo zlo underwhelming. Zgodba je plitka, brez nekega pravega smisla in precej 'srednjesolska'. Zdaj grem nazaj na BG3. :D


Važno, da si končal. Še F4 >:D


Lej, ce ti Preston ne tezi, da ga mors prit branit, je vse lazji! :))))

oo7 ::

Izi je izjavil:

JanBrezov je izjavil:

S "Ship Command" (Social Skills, Tier 4) skillom lahko to povečaš do 8 članov posadke
Ja, maksimum na ladji je 8 članov posadke + ti sam + tvoj spremljevalec, ki je lahko samo potnik in ne član posadke.
Na začetku imaš lahko samo 3 člane posadke, Ship Command skill ti to poveča do 8 članov.
Potem pa moraš še paziti, da ima ladja dovolj "Crew Capacity" in "Crew Stations". To sta dve ločeni stvari in če je samo ena od teh dveh manj kot 8 potem ne moreš imeti 8 članov posadke.
"Crew Capacity" ti dajo: Reactor, Weapon, Engine in Shield modul.
"Crew Stations" ti dajo: Cockpit in pa bivalni moduli (Habs) za posadko.
Ko gradiš svojo ultimativno ladjo moraš gledati, da oba dosežeta vsaj 8.

oo7 je izjavil:

A ti clasi A B in C to se gleda glede na reaktor ?
Ja, reaktor določa klas ladje. In noben modul na ladji ne more biti višji klas kot ga ima reaktor.
Če je reaktor klas B, potem na ladji ne moreš imeti nobenega dela ki je klas C.


Jaz imam še vedno reaktor klase A in imam hitro težavo s prekoračeno težo.

Kateri perk potrebuješ npr, da kupiš C clas reaktor ? Starship Design perk ?

Tribal ::

Pilot

oo7 ::

Polot perk ? Jao tega imam še na prvi stopnji.

bemfa ::

Za ful cargota niti ne rabiš C ladje, komot si narediš A ladjo z 10k cargo spaca. Cargo ti veča težo ladje in manjša manuverability - pomeni da se počasneje obračaš. Vpliva tudi na jump range, ampak če vzameč najboljši A grav drive bi moral držat okoli 20LY.

oo7 ::

Verjetno sem malo prehitro šel delati factions misijo in se pridružil crimson fleed pod krinko. Sedaj me pirati nočejo več napadat. Ko končaš ta faction si spet njihov sovražnik ?

Furbo ::

Ja, imaš izbiro pristati med pirati ali good guys.

Izbere se good guys, ker itak manjka sovragov v tej igri.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

oo7 ::

Furbo je izjavil:

Ja, imaš izbiro pristati med pirati ali good guys.

Izbere se good guys, ker itak manjka sovragov v tej igri.


Ja saj zato imam namen izbrati UC, ker so me tudi v vesolju nehali napadati :(

Zdaj delam tisto under cover misijo. A v tej misiji izbereš s kom boš ?

Furbo ::

Ja čisto na koncu, prej pa dobiš še 2 dobra kosa opreme za ladjo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

oo7 ::

Furbo je izjavil:

Ja čisto na koncu, prej pa dobiš še 2 dobra kosa opreme za ladjo.


Ok hvala.
Sem pa ugotovil, da tudi v simulatorju štejejo boji za perk pilot sedaj, ko me pirati nočejo več napadati.

Zmajc ::

oo7 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Ja čisto na koncu, prej pa dobiš še 2 dobra kosa opreme za ladjo.


Ok hvala.
Sem pa ugotovil, da tudi v simulatorju štejejo boji za perk pilot sedaj, ko me pirati nočejo več napadati.


Itak lol, saj to smo že 10 strani nazaj pisali.

Izi ::

Da se ne bo vedno znova iskalo bom kar tukaj objavil spisek najboljših komponent za ladje.
Kljub velikanski množici komponent tako izračuni kot praksa pokaže, da je vedno en sam ultimativni kos ki je brez dvoma najboljši.
Na koncu pri designiranju ladje ostane samo oblika, naj elementi so pa vedno enaki.
Dodal sem še katere skille rabiš in pri katerem levelu lahko kupiš ta ultimativni element.

Reaktor: Pinch 8Z Reactor
(Bistveno: Power 40)
Piloting skill: rank 4
Starship Design: rank 4
Level: 60

Grav drive: J-52 Gamma Grav Drive
(Bistveno: Thrust 50)
Starship Design: rank 4
Level: 53

Fuel tank: 900T He3 Tank
(Bistveno: Količina goriva glede na maso, Fuel: 650, Mass: 60)
Starship Design: rank 4
Level: 27

Shield generator: Assurance SG-1800 Shield Generator
(Bistveno: Shield 1600)
Starship Design: rank 4
Level: 27

Engine: SAL-6830 Engine
(Bistveno: Thrust glede na porabo moči. Poraba moči je samo 2)
Kljub ekstremno mahni porabi je smiselno uporabili največ 3 take motorje zaradi velike mase, ki je kar 330. Če jih daš več bo lastna teža pokvarila lastnosti ladje in boš moral žrtvovati Cargo space, kar pa ni pametna rešitev.
Ta motor je zaklenjen na quest glavne zgodbe. Ko Walterja pelješ v Neon moraš tisti quest rešiti po diplomatski poti. (SAL-6330 Engine, je malo slabša različica enakega motorja, ki pa ni vezana na quest)
Za dodatne motorje priporočam Dunn-71 Engine, je sicer B klasa, ampak ima največji Thrust glede na maso.
Dunn-71 Engine (Masa 144)
Starship Design: rank 4
Level: 56
Po moje je najboljša kombinacija: 3x SAL-6830 + 2x Dunn-71

Weapons:
Večina orožja za ladje ima dobre in slabe lastnosti. Laserji so odlični za Shielde in zanič za Hull, Balistic ravno obratno, EM sploh ne delajo škode ampak samo onesposobijo ladjo, Rakete so počasne in rabijo dolgo časa za Lock.
Particle weapons so torej edina prava izbira saj delajo enak damage tako na Shield kot na Hull.
Najboljša izbira je torej za vsa tri orožja Particle, dva ročna in enega Turret, ki strelja samodejno in te je najbolje usmeriti da streljajo nazaj in ti varujejo hrbet.
Pri izbiri pa je treba upoštevati kar 3 stvari hkrati, ki so vse enako pomembne: Damage, hitrost streljanja in poraba energije
Damege sam po sebi ne pove popolnoma nič. Vedno ga je treba najprej zmnožiti z hitrostjo streljanja da dobiš DPS (damege na sekundo). In tudi DPS še ni dober pokazatelj dobrega orožja. DPS moraš potem zmnožiti z porabo energije in šele ta rezultat pokaže ultimativno orožje.
Za vsako izmed treh ladijskih orožij je na voljo 12 enot energije in čim manjša je poraba enega orožja, več enakih orožij lahko uporabiš hkrati in damage tako poleti v nebo.
Po vseh izračunih se za najboljše ladijsko rožje v igri izkaže:

1. 4x PBO-175 Auto Helion Beam (DPS 114 x 4 orožja = 456 damage/s na 3000m)
Poraba moči: 3, kar pomeni da lahko hkrati polniš 4 taka orožja
Starship Design: rank 4
Level: 48

2. 6x Vanguard Obliterator Autoprojector (DPS 73 x 6 orožij = 438 damage/s na 3000m)
Poraba moči: 2, kar pomeni da lahko hkrati polniš 6 takih orožij
To orožje je vezano na quest. Pridružiti se moraš UC Vanguardom in narediti prvo nalogo da postaneš polnopravni Vanguard. To super orožje imaš lahko torej že na začetku igre.

3. 3x Turret - Obliterator 250MeV Alpha Turret (DPS 129 x 3 orožij = 387 damage/s na 3250m)
Poraba moči: 4, kar pomeni da lahko hkrati polniš 3 taka turrete
Starship Design: rank 4
Level: 60

Takšna oborožitev do zob bo povzročila nekaj problemov z razporejanjem moči saj jih naš reaktor proizvaja samo 40, vseh naših 13 orožij pa hkrati kuri kar 36 moči.
Treba je imeti Science skill "Aneutronic Fusion", ki ti da še 5 dodatnih powerjev, pa malo je smiselno zmanjšati moč motorjem saj se ob tako silni oborožitvi skoraj ne potrebuješ premikati :D

Pomembno:
Če hočeš imeti eno ladjo za vsa opravila potem rabiš 28 LY jump. Maksimalno je sicer 30 ampak to se ne rabi, največja razdalja med osončji v celi igri je priblično 27,5, kar pomeni, da z 28 LY lahko obiščeš vsa osončja v igri.
Na koncu izgradnje ladje torej nalagaš Cargo module toliko časa da ti skoki padejo na 27 in potem enaga izbrišeš da prideš ravno na 28 LY. Kljub temu se da z cargo priti blizu 10k, kar skupaj s Payloads skillom pomeni 15k prostora za kramo na ladji in je po moje dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

bemfa ::

Super spisek, so pa stvari diskutabilne. Reaktor je en C class z power 40, ki ga odkleneš pri levelu 57 in je celo malenkost lažji. Pri enginih je tako, da dosegajo različne top speede in nižje classe so praviloma hitrejše. A class white dwarf 3015 je edini, ki doseže top speed 180. Ponuca 3 powera, tako da lahko namestiš 4. Njegov problem je, da ima mali maneuvering thrust, tako da lahko maš največ 1000 (neki drobiž prek) mase za 100 manuverability. To ti omeji cargo na okoli 1000, če smiselno izbereš ostale komponente. Recimo B class reactor z 39 powera, ki je precej lažji od onega C class za 40. Posledično morš izbrat tudi vse ostale komponente max. B klass, pri shieldu to pomeni 1500 namesto 1600, ampak spet šparaš pri masi.
V C classi je alternativa SAL-6830 še Poseidon serija enginov. Nuca več powera (ostane manj za weapone), ampak pri 3 enginih da več thrusta. Se pa attacha ob strani, zato pomeni malo drugačni izgled ladje.
Pri weaponih jaz uporabljam samo eno skupino particle weaponov (običajno manual, ne auto), izbiram pa glede na nivo zabavnosti pri streljanju, ne glede na DPS. Tej grupi dam max power, tako da imam 3x12 v weapon0, shield in engine. Ostane 3-4 za grav drive in rezervn weapon (če je viška denarja). Včasih mam kak disrupptor, je koristn za boardanje ladij ali pa missile launcher - nič ni zabavnejšega kot zadat final blow z raketo.
V glavnem sem gigantko z najboljšimi komponentami zdaj v NG+ zamenjal za lahko, hitro in cenejšo ladjo. Manj hoardanja, je pa space fight bolj zabaven. Škoda da ni tega več v igri, preveč questov je 'go fetch'. Če koga zanima, se lahko potrudim pa naredim spisek uporabljenih delov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bemfa ()

Zmajc ::

Osebno sem pri 98 urah z Starfieldom zaključil, mi je pri NG4 postalo monotono pa sem probal BG3. :D

Se vrnem pozneje / ko bo DLC / ko se mi ne bo dalo BG3.

oo7 ::

Izi je izjavil:

Da se ne bo vedno znova iskalo bom kar tukaj objavil spisek najboljših komponent za ladje.
Kljub velikanski množici komponent tako izračuni kot praksa pokaže, da je vedno en sam ultimativni kos ki je brez dvoma najboljši.
Na koncu pri designiranju ladje ostane samo oblika, naj elementi so pa vedno enaki.
Dodal sem še katere skille rabiš in pri katerem levelu lahko kupiš ta ultimativni element.

Reaktor: Pinch 8Z Reactor
(Bistveno: Power 40)
Piloting skill: rank 4
Starship Design: rank 4
Level: 60

Grav drive: J-52 Gamma Grav Drive
(Bistveno: Thrust 50)
Starship Design: rank 4
Level: 53

Fuel tank: 900T He3 Tank
(Bistveno: Količina goriva glede na maso, Fuel: 650, Mass: 60)
Starship Design: rank 4
Level: 27

Shield generator: Assurance SG-1800 Shield Generator
(Bistveno: Shield 1600)
Starship Design: rank 4
Level: 27

Engine: SAL-6830 Engine
(Bistveno: Thrust glede na porabo moči. Poraba moči je samo 2)
Kljub ekstremno mahni porabi je smiselno uporabili največ 3 take motorje zaradi velike mase, ki je kar 330. Če jih daš več bo lastna teža pokvarila lastnosti ladje in boš moral žrtvovati Cargo space, kar pa ni pametna rešitev.
Ta motor je zaklenjen na quest glavne zgodbe. Ko Walterja pelješ v Neon moraš tisti quest rešiti po diplomatski poti. (SAL-6330 Engine, je malo slabša različica enakega motorja, ki pa ni vezana na quest)
Za dodatne motorje priporočam Dunn-71 Engine, je sicer B klasa, ampak ima največji Thrust glede na maso.
Dunn-71 Engine (Masa 144)
Starship Design: rank 4
Level: 56
Po moje je najboljša kombinacija: 3x SAL-6830 + 2x Dunn-71

Weapons:
Večina orožja za ladje ima dobre in slabe lastnosti. Laserji so odlični za Shielde in zanič za Hull, Balistic ravno obratno, EM sploh ne delajo škode ampak samo onesposobijo ladjo, Rakete so počasne in rabijo dolgo časa za Lock.
Particle weapons so torej edina prava izbira saj delajo enak damage tako na Shield kot na Hull.
Najboljša izbira je torej za vsa tri orožja Particle, dva ročna in enega Turret, ki strelja samodejno in te je najbolje usmeriti da streljajo nazaj in ti varujejo hrbet.
Pri izbiri pa je treba upoštevati kar 3 stvari hkrati, ki so vse enako pomembne: Damage, hitrost streljanja in poraba energije
Damege sam po sebi ne pove popolnoma nič. Vedno ga je treba najprej zmnožiti z hitrostjo streljanja da dobiš DPS (damege na sekundo). In tudi DPS še ni dober pokazatelj dobrega orožja. DPS moraš potem zmnožiti z porabo energije in šele ta rezultat pokaže ultimativno orožje.
Za vsako izmed treh ladijskih orožij je na voljo 12 enot energije in čim manjša je poraba enega orožja, več enakih orožij lahko uporabiš hkrati in damage tako poleti v nebo.
Po vseh izračunih se za najboljše ladijsko rožje v igri izkaže:

1. 4x PBO-175 Auto Helion Beam (DPS 114 x 4 orožja = 456 damage/s na 3000m)
Poraba moči: 3, kar pomeni da lahko hkrati polniš 4 taka orožja
Starship Design: rank 4
Level: 48

2. 6x Vanguard Obliterator Autoprojector (DPS 73 x 6 orožij = 438 damage/s na 3000m)
Poraba moči: 2, kar pomeni da lahko hkrati polniš 6 takih orožij
To orožje je vezano na quest. Pridružiti se moraš UC Vanguardom in narediti prvo nalogo da postaneš polnopravni Vanguard. To super orožje imaš lahko torej že na začetku igre.

3. 3x Turret - Obliterator 250MeV Alpha Turret (DPS 129 x 3 orožij = 387 damage/s na 3250m)
Poraba moči: 4, kar pomeni da lahko hkrati polniš 3 taka turrete
Starship Design: rank 4
Level: 60

Takšna oborožitev do zob bo povzročila nekaj problemov z razporejanjem moči saj jih naš reaktor proizvaja samo 40, vseh naših 13 orožij pa hkrati kuri kar 36 moči.
Treba je imeti Science skill "Aneutronic Fusion", ki ti da še 5 dodatnih powerjev, pa malo je smiselno zmanjšati moč motorjem saj se ob tako silni oborožitvi skoraj ne potrebuješ premikati :D

Pomembno:
Če hočeš imeti eno ladjo za vsa opravila potem rabiš 28 LY jump. Maksimalno je sicer 30 ampak to se ne rabi, največja razdalja med osončji v celi igri je priblično 27,5, kar pomeni, da z 28 LY lahko obiščeš vsa osončja v igri.
Na koncu izgradnje ladje torej nalagaš Cargo module toliko časa da ti skoki padejo na 27 in potem enaga izbrišeš da prideš ravno na 28 LY. Kljub temu se da z cargo priti blizu 10k, kar skupaj s Payloads skillom pomeni 15k prostora za kramo na ladji in je po moje dovolj.




Hvala za spisek.
Uff moram odkleniti še kar nekaj stvari.

bemfa ::

Evo še mojo ladjo:
1. Reaktor 104DS Mag Inertial Reactor, B class, 39 power in 71 mass (zgoraj omenjeni Pinch ma mass 129 pa 40power), rabiš lvl 60 in ship design lvl 4.
2. 4x White Dwarf 3015 Engine, A class, edini engine ki doseže top speed 180 (celo WhiteDwarf 3020 ali 3030 sta samo 150). Z perki letim čez 200, boost preko 800, isto kot starborn ladja. Zaradi slabega maneuvering thrusta se začne mobility manjšat pri nekje 1020 dosežene mase. Odkleneš pri lvl 24, rabiš pa ship design lvl4. Mass 95.
3. RD-3000 Beta Grav Drive, ma samo 36 jump thrust (zgoraj omenjeni ma 50), ampak je za ladjo mase okoli 1020 (ozko grlo engine) dovolj za max. 30LY jump range. Mass 90 (oni zgoraj ma 144).
4. 28T Defender Shield Generator, najboljši B class ščit, 1500 shielda, ima pa 7% regeneration (zgoraj omenjeni ščit ima 1600 pa 5% regen). Mass 90. Rabiš lvl 28 pa ship design lvl4.
5. 900T He3 Tank, 650 capacity, 60 mass (isti kot zgoraj).

Mase skupaj 680, ostane še nekaj za cargo, hube, weapone in dizajn ladje. Po želji se lahko žrtvuje tud mobility. Jaz sem dal precej na design, zato mi je za cargo ostalo 280 cockpit + 245+210 navadn cargo + 160 shielded cargo, kar kupaj znese 885, z perkom je 1342, kar mi zadošča.
Hube mam vse v enem nivoju, brez lestev/stopnic: mam pa Control Station, Armory, All-in-One ter Workshop, vse 2x1. Tak da mam vse workstatione razen farmacije.

Weapone mam 4x PB-175 Helion Beam, 2x Supaku 600GC Suppressor (za boarding) in 3x Atlatl 280B Missile Launcher. Tukaj sem malo omejen zaradi B class reaktorja, ampak vseeno precej hitro klatim ladje iz neba. 8-10 piratov v kryx osončju sem skoraj uspel pospravit na very hard, rabim še malo vaje. Na easy sploh ni bil izziv.

Vse skupaj je blo nekih 300k. Od tega so 150k samo weaponi, tu bi za 40k 4x PB-175 bilo čisto dovolj, tako da se da podobno sestavit za 200k.

Slikica:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bemfa ()

bemfa ::

Ugotovil sem še, kako deluje crew size in sicer gleda tri pogoje:
1. Kolko maš skill level (ship command)
2. Kolko maš placa (crew stationov) v hubih (cockpit, control station)
3. Kolko maš 'delovnih mest' (crew capacity) v grav drive, reactor, shield generator in weaponi.
Na vseh treh postavkah rabiš prostor, da lahko dodaš člana posadke.

oo7 ::

bemfa je izjavil:





Vizualno lepa barka ni kaj.

oo7 ::

Starfield Patch 1.7.33 Is Out

GENERAL
Characters: Fixed an issue that could cause some characters to not be in their proper location.
Star Stations: Fixed an issue where Star Stations would be labeled as a player-owned ship.
Vendors: Addressed an issue that allowed for a vendor's full inventory to be accessible.

GRAPHICS
AMD (PC): Resolved an issue that caused star lens flares not to appear correctly on AMD GPUs.
Graphics: Addressed an upscaling issue that could cause textures to become blurry.
Graphics: Resolved an issue that could cause photosensitivity issues when scrolling through the inventory menu.

PERFORMANCE AND STABILITY
Hand Scanner: Addressed an issue where the Hand Scanner caused hitching.
Various stability and performance improvements to address crashing and freezes.

SHIPS
Displays: Fixed an issue that would cause displayed items to disappear when applied to in-ship mannequins.
Displays: Fixed an issue that would cause items stored in Razorleaf Storage Containers and Weapon Racks to disappear after commandeering another ship.
Clearly, this is merely a stepping stone toward much bigger Starfield patches in the future. Bethesda already promised the following features to be coming soon:

Brightness and Contrast controls
HDR Calibration Menu
FOV Slider
Nvidia DLSS Support (PC)
32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)Eat button for food!

oo7 ::

Sem imel misijo na zemlji NASA kompleks :)

SPOILER

Sem se moral odločiti med Hunterjem ali Emissaryem pa sem kar obema pokazal srednji prst :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

BorutO ::

Eno ladjo sem danes folgal ukrasti, preden mi je spet računalnik crknil, ki ima zelo močan damage z raketami ... v parih šusih, pa še ne vem kako močna ladja crkne. V šestih ali sedmih izstrelkih je sovražnik uničen ...

Berserker ::

A ima oblika ladje in vgradnja sprednih trusterjev sploh kakšen vpliv na handling?

Če še kdo ni ugotovil, z držanje preslednice, se lahk pomikamo po osi x, y, z. Sem mislil na začetku, da je špil tolk arkaden, da tega ne omogoča.

bemfa ::

Nima vpliva, samo estetika. Na handling vpliva samo mobility (razmerje med manuvering thrustom na enginih in maso ladje) ter top speed. Niti teža nima neposrednega vpliva (samo posredno na mobility), ladja z 4000 mase in 100 mobility se obnaša enako kot ladja 1000 mase in 100 mobility.

oo7 ::

Samo gre kar veliko časa, ko se začneš ukvarjati s ladjo vsaj pri meni je tako :)

BorutO ::

Ja, hitro mine ogromno časa, ko si hočeš sestaviti čim boljšo ladjo za čim manj denarja ... Najhuje je, ko že ogromno časa zapraviš za sestavljanje ladje, potem pa še moreš reševati te errorje. Par dni nazaj sem si sestavljal ladjo več kot eno uro in se zajebaval s temi errorji, potem pa mi je vrglo ven moder ekran in resetnilo kišto, shranilo ničesar. Tako, da sem za nekaj časa zaključil z izgradnjo ladje.

oo7 ::

Glede na leakan dokument če bi Starfield izšel leta 2021 je Bethesda imela napoved, da naj bi igra Starfield v 4 letih studiju prinesla okoli 900 mio $.




Takrat Microsoft še ni imel v lasti Bethesde.

oo7 ::

BorutO je izjavil:

Ja, hitro mine ogromno časa, ko si hočeš sestaviti čim boljšo ladjo za čim manj denarja ... Najhuje je, ko že ogromno časa zapraviš za sestavljanje ladje, potem pa še moreš reševati te errorje. Par dni nazaj sem si sestavljal ladjo več kot eno uro in se zajebaval s temi errorji, potem pa mi je vrglo ven moder ekran in resetnilo kišto, shranilo ničesar. Tako, da sem za nekaj časa zaključil z izgradnjo ladje.


Ja errorji znajo biti tečni. Jaz sem sestavil več kot 5 ladij pa pregledal notranjost se zapeljal mi ni bilo všeč pa sem pritisnil quick load in od začetka. No zdaj mi je uspelo narediti eno ladjo ampak, ko bom imel vse stvari odklenjene pa bom naredil tisto najmočnejšo.
Sem pa naredil kar veliko ladjo ampak sem naredil samo dva nadstropja.

BorutO ::

Jaz si tudi delam dve nadstropji največ, ker mi ni všeč skakanje po lojtri gor in dol ... na srečo imajo na eni postaji v vesolju eno kabino, iz katere lahko po stopnicah greš v obe nadstropji.

oo7 je izjavil:

Glede na leakan dokument če bi Starfield izšel leta 2021 je Bethesda imela napoved, da naj bi igra Starfield v 4 letih studiju prinesla okoli 900 mio $.




Takrat Microsoft še ni imel v lasti Bethesde.

Za TES6 pa kar milijardo? To bo huda igra, po mojem. Upam, da je ne bodo pokvarili, ker Skyrim je res hud špil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BorutO ()

oo7 ::

BorutO je izjavil:

Jaz si tudi delam dve nadstropji največ, ker mi ni všeč skakanje po lojtri gor in dol ... na srečo imajo na eni postaji v vesolju eno kabino, iz katere lahko po stopnicah greš v obe nadstropji.


Škoda, ker tudi moduli nimajo stopnic ali pa kakšno hitro dvigalo.

Furbo ::

Nekaj morajo pustiti za DLCje.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

oo7 ::

Furbo je izjavil:

Nekaj morajo pustiti za DLCje.


DLC menda šele marca 2024.

bemfa ::

Lojtra + boostpack = hitro dvigalo :D Jaz sestavim hube za vsako nadstropje posebaj, potem pa ločeno še zložim companionwaye enega na drugega, da mi tam naredi lojtro. Ali pa uporabim kar cockpit s stopnicami. Pol pa samo attachnem vsak štuk posebaj gor na to. Za vrata pa najboljše kar plac pustit (hube zložiš v obliki črke E), te so hubi ziher v ravni vrsti.

BorutO ::

bemfa je izjavil:

Lojtra + boostpack = hitro dvigalo :D
Še na misel mi ni padlo. :))

oo7 ::

To tudi jaz večkrat naredim boostpack za drugo nadstropje.

Berserker ::

Trenutno je največja pomanlkjivost urejanje notranjosti ladje, na kar nimamo vpliva in večja svoboda pri obračanju delov opreme.

bemfa ::

Jaz se trenutno zezam z outposti. Skušam spravit vse materiale na eno mesto, ampak me jebe da po tem ko jih pošlješ na drug planet, se zmešajo in jih ne moreš hranit v ločene kontejnerje. Posledično se storage nafila z enimi materiali in zmanjka placa za druge.
Da ne omenjam kake probleme mi dela pristajanje v outpostih. Pristaja mi v bližini, redko na landing padu. Da to rešiš, moraš met velik landing pad in na njem editat ladjo. Potem se ne ponavlja več. Če pristane v bližini ni problem samo da moreš daleč hodit, ampak tisti landing point ti povzroča tudi restricted ara znotraj outposta, kjer ne moreš ničesar zgradit. Da rešiš, moreš pobrisat landing point, to pa narediš tak, da 4x pristaneš na random lokacijah na istem planetu - igra si namreč zapomni samo zadnje 4 landing pointe.
V glavnem da najdem primeren planet, potem ustrezno lokacijo z kupom resourcov in tam postavim outpost, ki pošilja elemente v bazo, zapravim ogromno časa.

BorutO ::

Nisem še probal .. kaj to pomeni, da tudi, če si zgradiš landing pad, še kar pristaja nekje izven landing pada? Ker v mestih, kjer so landing padi, pristane lepo in točno tja ... Se pa mi je že zgodilo, da sem delal eno misijo v Neon cityu, kjer sem tisti artifakt mogel dobiti od enega trgovca ... potem, ko bi mogel iti na ladjo, pa ladje ni bilo od nikjer ... srečo sem edino imel, da sem imel dovolj denarja, da sem kupil plovilo ... takrat pa sem lahko prišel do ladje.

oo7 ::

Jaz sem počasi bližam koncu glavne zgodbe pa mi fali kar še nekaj moči. Ali vse moči odkleneš preko glvne zgodbe ?

oo7 ::

Todd Howard Confirms Starfield Enemy AI Is Low IQ On Purpose

https://gameranx.com/updates/id/477104/...

Furbo ::

BorutO je izjavil:

Nisem še probal .. kaj to pomeni, da tudi, če si zgradiš landing pad, še kar pristaja nekje izven landing pada? Ker v mestih, kjer so landing padi, pristane lepo in točno tja ... Se pa mi je že zgodilo, da sem delal eno misijo v Neon cityu, kjer sem tisti artifakt mogel dobiti od enega trgovca ... potem, ko bi mogel iti na ladjo, pa ladje ni bilo od nikjer ... srečo sem edino imel, da sem imel dovolj denarja, da sem kupil plovilo ... takrat pa sem lahko prišel do ladje.

Saj ne rabiš iti do ladje, da potuješ z njo. Izbereš kako misijo ali lokacijo in daš fast travel tja.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Zmajc ::

oo7 je izjavil:

Jaz sem počasi bližam koncu glavne zgodbe pa mi fali kar še nekaj moči. Ali vse moči odkleneš preko glvne zgodbe ?


Moči nimajo z glavno zgodbo kaj dosti. Razen par jih večino moraš ločeno iskat preko VLadimirja/Eye računalnika in s tem povezanega questa.

Počakaj da ugotoviš da moraš končati 10 NG ciklov in vseh ciklih vse templje ponovno iskat da jih nabildaš do maksimuma. :D

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

oo7 je izjavil:

Jaz sem počasi bližam koncu glavne zgodbe pa mi fali kar še nekaj moči. Ali vse moči odkleneš preko glvne zgodbe ?


Moči nimajo z glavno zgodbo kaj dosti. Razen par jih večino moraš ločeno iskat preko VLadimirja/Eye računalnika in s tem povezanega questa.

Počakaj da ugotoviš da moraš končati 10 NG ciklov in vseh ciklih vse templje ponovno iskat da jih nabildaš do maksimuma. :D



No ja večino templjev sem, do zdaj našel preko glavne misije MAIN.
To vem, da se z vsakim NG+ poveča moč.
Jaz sem, do zdaj uporabljal več ali manj samo eno moč. Nisem pa še našel tiste kjer ustaviš čas.

Zmajc ::

Ja že samo misija s katero iščeš moči po temljih ni pogoj, da končaš zgodbo. Za to so potrebni samo aftefakti, ki jih najdeš zelo hitro.

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

Ja že samo misija s katero iščeš moči po temljih ni pogoj, da končaš zgodbo. Za to so potrebni samo aftefakti, ki jih najdeš zelo hitro.


Res je :)

oo7 ::

Imam že kar veliko preigranih ur pa še vedno nisem našel NPC Adoring fan ? Kolikor sem bral, ko si v Novem Atlantisu bi moral sam priti k igralcu ? Ste ga vi srečali ?

Zmajc ::

oo7 je izjavil:

Imam že kar veliko preigranih ur pa še vedno nisem našel NPC Adoring fan ? Kolikor sem bral, ko si v Novem Atlantisu bi moral sam priti k igralcu ? Ste ga vi srečali ?



Si kupil skil?

oo7 ::

Zmajc je izjavil:

oo7 je izjavil:

Imam že kar veliko preigranih ur pa še vedno nisem našel NPC Adoring fan ? Kolikor sem bral, ko si v Novem Atlantisu bi moral sam priti k igralcu ? Ste ga vi srečali ?



Si kupil skil?


Kateri skill ?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Kateri skill ?

Trait z imenom "Hero Worshipped", ki ga izbereš na začetku igre. Če ga nisi izbral potem ga ne boš srečal nikoli.
Sicer je pa kup bolj uporabnih Traitov, kot pa ta.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Kateri skill ?

Trait z imenom "Hero Worshipped", ki ga izbereš na začetku igre. Če ga nisi izbral potem ga ne boš srečal nikoli.
Sicer je pa kup bolj uporabnih Traitov, kot pa ta.


Aha potem ga res ne bom nikoli srečal.

oo7 ::

More than Skyrim or Fallout, Todd Howard says Starfield was "intentionally made to be played for a long time" and Bethesda's looking 5+ years ahead

https://www.gamesradar.com/more-than-sk...
««
32 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
575887 (385) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36878652 (3409) todman74
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11925861 (1630) oo7
»

Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26737605 (8032) oo7

Več podobnih tem