Forum » Igre » Starfield
Starfield
oo7 ::
Nimam namena prodajat buč :) Pač pišejo, da Starfield uporablja nov pogon kako je sestavljen pa ne vem.
Ne pričakujem čudeža pričakujem igro od Bethesde seveda hrošči so nekaj normalnega.
Ne pričakujem čudeža pričakujem igro od Bethesde seveda hrošči so nekaj normalnega.
oo7 ::
Starfield bo imel tako kot v Fallout 3 ali Fallout New Vegas tihega protagonista (igralec) in ne govorečega kot v Fallout 4.
oo7 ::
Vesoljsko bojevanje v Starfildu je navdihnjeno po igrah kot sta FTL in MechWarrior.
Vesoljske ladje bo možno tudi ukrasti, ko jo boš zasedel.
Vesoljske ladje bo možno tudi ukrasti, ko jo boš zasedel.
oo7 ::
Bethesda bo s Starfildom prehitela star citizen pa, ko imaš enkrat kupljeno Starfield igro so ladje zastonj ne rabiš nič več kupovat :)
SC je MMO Starfield pa singleplayer game pa mal si poglejte demo bolj natačno tud pod razno ne boš mogu pristat kjer koli na planetu ker maš X gumb land on planet kjer bo cutscene in potem normalna SP mapa ala fallout4.
Tko da primerjat SC z Starfiled je retardet. Skupno je sam da je Sci-fi.
V predstavitvenem videu je rekel, da boš lahko pristal kjer koli na planetu. V videu pri 13:12
Tip JE PR guy k laze ze 30 let.
Planet bo mel hero mesto pa vrjetno par točk na planetu kjer bos lahko bazo postavu pa mrbit kakšne ruševine raziskoval etc.
Samo naprimer iz ene tocke na planetu ne boš mogel it v drugo točko brez da bi su v space pa naložu novo mapo cel planet ne bo generiran tko kot je v Star citizen ampak bojo posamezne mape ala fallout4(ker je samo updejtan fallout4 engine z miljon loading zones)
Ja si imel prav.
Starfield Doesn’t Let You Fly Seamlessly from Space to Planet: ‘That’s Really Just Not that Important’
People might be making No Man's Sky comparisons, but here's a big difference.
https://www.ign.com/articles/starfield-...
oo7 ::
Za dokončanje glavnega questa bo potrebno okoli 30-40 ur igranja. Potem pa so verjetno še stranski kvesti in raziskovanje.
Izi ::
Ločen bo samo prehod iz vesolja na planet, ampak ko si enkrat v atmosferi planeta pa lahko še vedno pristaneš kjerkoli in raziskuješ celoten planet. Tako jaz razumem najnovejše izjave.
Za primerjavo, No Man's Sky ima preko 18 trilijonov (ameriško: quintillion) planetov Starfield pa jih bo imel samo nekaj čez 1000
Planeti ne bodo prazni, bodo pa večinoma proceduralno (računalniško) generirani. To pomeni, da ne moremo na vseh planetih pričakovati mest in NPC-jev. Bolj verjetno je, da bo večina planetov samo narava, taka ali drugačna, materiali za rudarjenje in kašna čudna bitja sem in tja.
Vseeno Todd pravi, da bo v tej igri več ročno narejene vsebine kot v vseh njihovih prejšnjih igrah.
Pri gradnji naše vesoljske ladje bo treba delati kompromise. Glavne odločitve bodo kako in kam razporediti moč, ki ni neomejena.
Koliko moči bomo dodelili kar trem ločenim orožarskim sistemom, koliko bo šlo za motorje in koliko za ščite. Potem je tu še "Grav drive", ki ti omogoča krajše skoke po vesolju, če gre kaj narobe in je treba na hitro pobegniti, ki bo tudi potreboval kar dosti energije.
Podobno bo pri gradnji naših naselij in postojank, kjer iz Fallot 4 vemo, da nam je stalno zmanjkovalo energije za napajanje tega in onega.
Za craftanje vsega tega bomo potrebovali velikanske količine različnih materialov. Različni planeti bodo imeli različne materiale in na vsakem bomo lahko zgradili samozadostne postojanke, ki bodo iskale in rudarile te določene redke materiale. Seveda bomo morali za to tudi najeti in zaposliti ljudi, ki bodo namesto nas upravljali našo postojanko.
Ne vemo še koliko zadev se bo dalo nakupiti v različnih trgovinah, ampak kot se spodobi v vsakem pravem RPGju bomo za najboljša orožja in opremo morali zgraditi lastne raziskovalne laboratorije. Medicinske raziskave, razvoj orožja, razvijanje in izboljšave naših postojank, izboljšava vesoljskih ladij, ...
Za raziskave bo spet potrebno na tone materialov in seveda še časa in denarja.
Kaj od vsega tega obljubljenega bomo na koncu res dobili bomo pa še videli
Za primerjavo, No Man's Sky ima preko 18 trilijonov (ameriško: quintillion) planetov Starfield pa jih bo imel samo nekaj čez 1000
Planeti ne bodo prazni, bodo pa večinoma proceduralno (računalniško) generirani. To pomeni, da ne moremo na vseh planetih pričakovati mest in NPC-jev. Bolj verjetno je, da bo večina planetov samo narava, taka ali drugačna, materiali za rudarjenje in kašna čudna bitja sem in tja.
Vseeno Todd pravi, da bo v tej igri več ročno narejene vsebine kot v vseh njihovih prejšnjih igrah.
Pri gradnji naše vesoljske ladje bo treba delati kompromise. Glavne odločitve bodo kako in kam razporediti moč, ki ni neomejena.
Koliko moči bomo dodelili kar trem ločenim orožarskim sistemom, koliko bo šlo za motorje in koliko za ščite. Potem je tu še "Grav drive", ki ti omogoča krajše skoke po vesolju, če gre kaj narobe in je treba na hitro pobegniti, ki bo tudi potreboval kar dosti energije.
Podobno bo pri gradnji naših naselij in postojank, kjer iz Fallot 4 vemo, da nam je stalno zmanjkovalo energije za napajanje tega in onega.
Za craftanje vsega tega bomo potrebovali velikanske količine različnih materialov. Različni planeti bodo imeli različne materiale in na vsakem bomo lahko zgradili samozadostne postojanke, ki bodo iskale in rudarile te določene redke materiale. Seveda bomo morali za to tudi najeti in zaposliti ljudi, ki bodo namesto nas upravljali našo postojanko.
Ne vemo še koliko zadev se bo dalo nakupiti v različnih trgovinah, ampak kot se spodobi v vsakem pravem RPGju bomo za najboljša orožja in opremo morali zgraditi lastne raziskovalne laboratorije. Medicinske raziskave, razvoj orožja, razvijanje in izboljšave naših postojank, izboljšava vesoljskih ladij, ...
Za raziskave bo spet potrebno na tone materialov in seveda še časa in denarja.
Kaj od vsega tega obljubljenega bomo na koncu res dobili bomo pa še videli
Netrunner ::
Karkoli bodo naredili bo dobrodošlo. Že dolgo časa čakam na podobno igro s katero bom zapolnil čas ko čakam na Star Citizen.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
oo7 ::
Starfield igra se bo začela s klasičnim Bethesda step out momentom
Npr v Fallout 3 si moral pobegniti iz vaulta tako kot v Fallout 4. Enako v Skyrimu si moral bežati preden si prišel v odprti svet.
Npr v Fallout 3 si moral pobegniti iz vaulta tako kot v Fallout 4. Enako v Skyrimu si moral bežati preden si prišel v odprti svet.
Ahiles ::
Ločen bo samo prehod iz vesolja na planet, ampak ko si enkrat v atmosferi planeta pa lahko še vedno pristaneš kjerkoli in raziskuješ celoten planet. Tako jaz razumem najnovejše izjave.
Narobe planet bo samo limitirana FPS mapa na katero boš avtomatično pristal vendar bo vrjetno več raznih lokacij po planetih katere bos izbral za pristanek. Hero city, base spot z surovinami, misson lokacija etc. Creation Engine 2 ni sposoben map velikosti planeta zato so se tud v začetku odločil za tak način.
StarCitizen in Starfiled oba špila sta imela podobno idejo v začetku. Vendar so se potem pri CIG okol leta 2016 odločil za cele planete brez loading screenov in tko rekoč za restart kva je SC prvotno pri kickstarterju so mel enako idejo da na planet pristanes z cutscene in loading screenom kot je v Starfildu(vrjetno bi bli bližje relisu ce bi se tega plana držal. Ker so pa tko rekoč čez noč v predal postavil tko 2-3 leta dela 150-250 devov je še SC daleč).
oo7 ::
Starfield bo imel 4 glavna mesta. Največje mesto bo novi Atlanstis in bo največje mesto kar ga je kdaj naredila Bethesda v njihovih igrah.
Če primerjam Skyrim ni imel prav velikih mest. Fallout 3 Washington je bil kar velik ampak je bil verjetno Boston v Fallout 4 še večji.
Če primerjam Skyrim ni imel prav velikih mest. Fallout 3 Washington je bil kar velik ampak je bil verjetno Boston v Fallout 4 še večji.
Izi ::
Ločen bo samo prehod iz vesolja na planet, ampak ko si enkrat v atmosferi planeta pa lahko še vedno pristaneš kjerkoli in raziskuješ celoten planet. Tako jaz razumem najnovejše izjave.
Narobe planet bo samo limitirana FPS mapa na katero boš avtomatično pristal vendar bo vrjetno več raznih lokacij po planetih katere bos izbral za pristanek. Hero city, base spot z surovinami, misson lokacija etc. Creation Engine 2 ni sposoben map velikosti planeta zato so se tud v začetku odločil za tak način.
Direktor igre Todd Howard trdi:
"There are over 100 solar systems with over 1,000 planets to explore. Not just one random city, the whole planet. As an example, you can in the city of Atlantis on planet Jemison, but also explore anywhere on the planet.
Imamo eno samo uradno izjavo na podlagi katere lahko karkoli sklepamo. Kakšen link od kje si dobil tvoje insiderske informacije?
Predvsem me zanima ta tvoja trditev: "Creation Engine 2 ni sposoben map velikosti planeta". Sem brskal in nič našel o tem.
Za Unreal 5 je znano, da podpira mape do maksimalne velikosti 21 x 21 km, teoretično lahko tudi precej več ampak se ob tem pojavlja kup problemov.
Prvič, o Creation Engine 2 ni javno znano praktično nič. Drugič, realne mape v vseh igrah so vedno močno pomanjšane. Planeti so lahko tisočkrat pomanjšani pa se to praktično ne bo opazilo. Kolikor mi je znano so na primer največji planeti v igri No Man's Sky manjši od 100 km, večina je čisto majhnih.
oo7 ::
O pogonu Creation Engine 2 je verjetno še prezgodaj govoriti. Edino tisti leak bivšega zaposlenega pri Bethesdi kateri je rekel, da je novi pogon piece of crap.
oo7 ::
ALL STARFIELD SKILLS WE KNOW ABOUT SO FAR
Skills in Starfield with dozens broken up into the following five categories.
Physical
Social
Combat
Science
Tech
Ballistics (Combat)
Rank 1/4: Ballistic weapons do 10% more damage (challenge unknown)
Rank 2/4: Ballistic weapons do 20% more damage (challenge unknown)
Rank 3/4: Ballistic weapons do 30% more damage (challenge unknown)
Rank 4/4: Ballistic weapons do 40% more damage (challenge: kill 250 enemies with a ballistic weapon)
Demolitions (Combat)
Rank 3/4: Explosives do 30% more damage and have a 30% larger radius (challenge: kill 125 enemies with explosives)
Heavy Weapons Certification (Combat)
Rank 4/4: Gain 30 Damage Resistance when aiming down sights with a heavy weapon (challenge: kill 250 enemies with a heavy weapon)
Marksmanship (Combat)
Particle Beams (Combat)
Rapid Reloading (Combat)
Rank 4/4: Gain a chance to reload your weapon twice as fast as normal (challenge: reload 150 empty magazines)
Sniper Certification (Combat)
Rank 1/4: Scoped weapons are steadier and have less sway
Targeting (Combat)
Rank 3/4: Greatly increased accuracy and range when shooting without aiming (challenge: kill 125 enemies without aiming)
There's numerous other skills clearly available, but all we've seen of many of them is the images representative of them, so we can't say for certain what they are.
Skills in Starfield with dozens broken up into the following five categories.
Physical
Social
Combat
Science
Tech
Ballistics (Combat)
Rank 1/4: Ballistic weapons do 10% more damage (challenge unknown)
Rank 2/4: Ballistic weapons do 20% more damage (challenge unknown)
Rank 3/4: Ballistic weapons do 30% more damage (challenge unknown)
Rank 4/4: Ballistic weapons do 40% more damage (challenge: kill 250 enemies with a ballistic weapon)
Demolitions (Combat)
Rank 3/4: Explosives do 30% more damage and have a 30% larger radius (challenge: kill 125 enemies with explosives)
Heavy Weapons Certification (Combat)
Rank 4/4: Gain 30 Damage Resistance when aiming down sights with a heavy weapon (challenge: kill 250 enemies with a heavy weapon)
Marksmanship (Combat)
Particle Beams (Combat)
Rapid Reloading (Combat)
Rank 4/4: Gain a chance to reload your weapon twice as fast as normal (challenge: reload 150 empty magazines)
Sniper Certification (Combat)
Rank 1/4: Scoped weapons are steadier and have less sway
Targeting (Combat)
Rank 3/4: Greatly increased accuracy and range when shooting without aiming (challenge: kill 125 enemies without aiming)
There's numerous other skills clearly available, but all we've seen of many of them is the images representative of them, so we can't say for certain what they are.
Izi ::
Se pravi najprej boš rabil Skill Points (na sliki spodaj levo), da boš lahko odklenil izbrani skill potem ga boš pa lahko še 4-krat nadgradil z delanjem izzivov.
(challenge: reload 150 empty magazines)Tale bo kar hud. Le kdo v igrah do konca porablja šaržerje. Ponavadi se Reloda po vsakem padlem sovragu
oo7 ::
Se pravi najprej boš rabil Skill Points (na sliki spodaj levo), da boš lahko odklenil izbrani skill potem ga boš pa lahko še 4-krat nadgradil z delanjem izzivov.
(challenge: reload 150 empty magazines)Tale bo kar hud. Le kdo v igrah do konca porablja šaržerje. Ponavadi se Reloda po vsakem padlem sovragu
Če bi bilo narejeno bolj realistično v igrah potem bi bolj porabljal saržerje. Npr če ne porabiš saržerja, do konca bi tisti saržer ostal pri številu, ki si ga zamenjal in se ne bi prištel celoti nabojev kar jih še imaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Izi ::
Vsi do zdaj znani projekti raziskovalnega laboratorija v StarfieldSe pravi nič raziskovanja o vesoljskih ladjah. Dele za našo ladjo bomo morali kar lepo kupovati pri ladijskih trgovcih. Sem bo šla torej glavnina našega denarja
Pharmacology
Food and Drink
Outpost Development
Equipment
Weaponry
oo7 ::
Vsi do zdaj znani projekti raziskovalnega laboratorija v StarfieldSe pravi nič raziskovanja o vesoljskih ladjah. Dele za našo ladjo bomo morali kar lepo kupovati pri ladijskih trgovcih. Sem bo šla torej glavnina našega denarja
Pharmacology
Food and Drink
Outpost Development
Equipment
Weaponry
A je bilo rečeno, da ne bo nič raziskovanja za ladje ?
Ja zato pa verjetno 1000 planetov, da boš nabiral surovine čeprav bo možno ladjo tudi zasesti in jo ukrasti in verjetno jo boš potem lahko tudi prodal če bodo trgovci sprejemali ukradene stvari :)
oo7 ::
oo7 ::
The recent gameplay demo revealed a lot about how players can fight in Bethesda's eagerly-awaited space game, and it looks like the various Starfield weapons share a special feature that'll relieve no-HUD enthusiasts - an in-world ammo counter.
https://www.pcgamesn.com/starfield/weap...
Jaz bom verjetno kar klasično :)
https://www.pcgamesn.com/starfield/weap...
Jaz bom verjetno kar klasično :)
oo7 ::
Starfield Packs More Handcrafted Content Than Any Other Bethesda Game
However, in a recent interview, director Todd Howard assured fans that Starfield would have more handcrafted content than any previous Bethesda game. He added that this handcrafted content would co-exist with the procedurally generated planets that find refuge in the IP's expansive galaxy.
https://gamingdope.com/starfield-will-p...
However, in a recent interview, director Todd Howard assured fans that Starfield would have more handcrafted content than any previous Bethesda game. He added that this handcrafted content would co-exist with the procedurally generated planets that find refuge in the IP's expansive galaxy.
https://gamingdope.com/starfield-will-p...
oo7 ::
Poročilo kaže, da je Todd Howard zanemaril Fallout 76, da bi namesto tega večino pozornosti usmeril na prihajajočo znanstvenofantastično RPG Starfield.
https://gamerant.com/starfield-todd-how...
Fallout 76 je itak izguba časa.
https://gamerant.com/starfield-todd-how...
Fallout 76 je itak izguba časa.
Ang3lo ::
The ULTIMATE Breakdown of the New Starfield Gameplay - Every Detail You Missed
Najbolj kul mi zgleda grajenje baz in pridobivanje resursov. Spominja me na Star Control 3, kjer si moral postaviti baze v oddaljenih sektorjih, da si imel zalogo goriva. Sčasoma si lahko spremenil fokus na rudarjenje in pridobivanje tehnologij. Sprehajanje po postojankah in ladjah je tudi kul in notranje opremljanje bo dodalo nekaj osebnega pridiha in občutek domačnosti.
Najmanj me prepričajo NPCji (super generični), frakcije in štorija. Bethesdini pisci mi že dolgo delujejo precej slabo, kot da poberejo večino materiala iz socialnih omrežij in stripov - lahko bi prijeli kdaj v roko kakšno knjigo in pogledali dokumentarec ali dva. Verjetno bom, tako kot v Skyrimu, ignoriral vse skupaj in delal stranske queste v mestih, ki mi bojo najbolj všečna.
oo7 ::
The ULTIMATE Breakdown of the New Starfield Gameplay - Every Detail You Missed
Najbolj kul mi zgleda grajenje baz in pridobivanje resursov. Spominja me na Star Control 3, kjer si moral postaviti baze v oddaljenih sektorjih, da si imel zalogo goriva. Sčasoma si lahko spremenil fokus na rudarjenje in pridobivanje tehnologij. Sprehajanje po postojankah in ladjah je tudi kul in notranje opremljanje bo dodalo nekaj osebnega pridiha in občutek domačnosti.
Najmanj me prepričajo NPCji (super generični), frakcije in štorija. Bethesdini pisci mi že dolgo delujejo precej slabo, kot da poberejo večino materiala iz socialnih omrežij in stripov - lahko bi prijeli kdaj v roko kakšno knjigo in pogledali dokumentarec ali dva. Verjetno bom, tako kot v Skyrimu, ignoriral vse skupaj in delal stranske queste v mestih, ki mi bojo najbolj všečna.
Saj če ti je všeč grajenje baz potem se boš lahko s tistim zamotil brez problema če bo na tak način kot v Fallout 4.
So pa Bethesdini NPC-ji eni izmed najbolj komičnih :)
oo7 ::
Različni leaki
Starfield bo bolj Morrowind kot Fallout 4.
NPC-ji bodo lahko sami gradili postojanke.
Zemljina orbita bo na voljo za raziskovanje, čeprav bo posejana s sateliti in ruševinami, kot v filmu WALL-E. Ni pa znano ali bo možno pristati na zemlji. Po vsej verjetnosti bo uničena.
Starfield bo vseboval implants, čeprav naj bi bili "bolj biološki" kot tisti iz Cyberpunk 2077 ali serije Deus Ex
Člani igralčeve posadke bodo igralcu pomagali pri letenju, popravljanju ladje in raziskovanju planetov
Eden od leakov pravi tudi, da bomo v igri lahko srečali 9 inteligentnih ras.
Starfield bo bolj Morrowind kot Fallout 4.
NPC-ji bodo lahko sami gradili postojanke.
Zemljina orbita bo na voljo za raziskovanje, čeprav bo posejana s sateliti in ruševinami, kot v filmu WALL-E. Ni pa znano ali bo možno pristati na zemlji. Po vsej verjetnosti bo uničena.
Starfield bo vseboval implants, čeprav naj bi bili "bolj biološki" kot tisti iz Cyberpunk 2077 ali serije Deus Ex
Člani igralčeve posadke bodo igralcu pomagali pri letenju, popravljanju ladje in raziskovanju planetov
Eden od leakov pravi tudi, da bomo v igri lahko srečali 9 inteligentnih ras.
oo7 ::
oo7 ::
Starfield's character editor is inspired by scientific DNA technology
https://www.ruetir.com/2022/06/25/starf...
https://www.ruetir.com/2022/06/25/starf...
oo7 ::
V igri naj bi bilo čez 100 sončnih sistemov.
Zaenkrat znani sistemi so
Alpha Centauri
Narion
Sol
Jaffa
Cheyenne
Porrima
Vol II
V igri naj bi bilo čez 1000 planetov.
Zaenkrat znani planeti
Jemison (Alpha Centauri): home of New Atlantis
Olivas (Alpha Centauri)
Moon called Chawla: barren, no life, but lots of resources
Gagarin (Alpha Centauri): full of flora and fauna.
Anelson (unknown system)
Moon called Kreet: where the video begins
Vectera (unknown): beige, dusty, and barren. Scanner shows no fauna or flora, but plenty of resources. Also displays no oxygen readings, a temperature of -199c, and 0.9 grav units. This is where the base building segment is.
Zaenkrat znani sistemi so
Alpha Centauri
Narion
Sol
Jaffa
Cheyenne
Porrima
Vol II
V igri naj bi bilo čez 1000 planetov.
Zaenkrat znani planeti
Jemison (Alpha Centauri): home of New Atlantis
Olivas (Alpha Centauri)
Moon called Chawla: barren, no life, but lots of resources
Gagarin (Alpha Centauri): full of flora and fauna.
Anelson (unknown system)
Moon called Kreet: where the video begins
Vectera (unknown): beige, dusty, and barren. Scanner shows no fauna or flora, but plenty of resources. Also displays no oxygen readings, a temperature of -199c, and 0.9 grav units. This is where the base building segment is.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Berserker ::
Ne vem kaj vas preseneča 1000 rng planetov. A je kdo sploh igral Elite Dangerous oz NMS?
Izi ::
Sol (naš domači sistem) je bil viden na mapi v trailerju.
V kakšnem stanju je naša Zemlja čez 300 let se še ne ve, je pa potrjeno, da bomo lahko pristali na Marsu.
Ta slika je iz trailerja in kaže našega junaka na Marsu in zraven še "Easter Egg", ki kaže NASIN Rover, ki je obtičal v pesku.
Po moje je to Rover Spirit, ki je dejansko obtičal v pesku enkrat marca 2010. Drugi Rover Opportunity je ostal brez elektrike junija 2018, ko ni več zmogel polniti baterij zaradi peščenega viharja in ta verjetno ni tako vkopan v pesek. Razen če ga niso tako zasuli viharji v naslednjih 300 letih preden bo naš junak prišel tja gor.
V kakšnem stanju je naša Zemlja čez 300 let se še ne ve, je pa potrjeno, da bomo lahko pristali na Marsu.
Ta slika je iz trailerja in kaže našega junaka na Marsu in zraven še "Easter Egg", ki kaže NASIN Rover, ki je obtičal v pesku.
Po moje je to Rover Spirit, ki je dejansko obtičal v pesku enkrat marca 2010. Drugi Rover Opportunity je ostal brez elektrike junija 2018, ko ni več zmogel polniti baterij zaradi peščenega viharja in ta verjetno ni tako vkopan v pesek. Razen če ga niso tako zasuli viharji v naslednjih 300 letih preden bo naš junak prišel tja gor.
Zmajc ::
Ojoj, dokler igra ne izide in jo playerji razmontirajo po dolgem in počez ne bom verjel niti eni informaciji, sliki ali videu, ki jo dajo ven. Še najmanj pa kakršni koli informaciji, ki jo Todd Howard pove.
Kar se mene tiče je vse kar kažejo fake demo, dokler ne dokažejo nasprotno.
Kar se mene tiče je vse kar kažejo fake demo, dokler ne dokažejo nasprotno.
oo7 ::
oo7 ::
oo7 ::
Ojoj, dokler igra ne izide in jo playerji razmontirajo po dolgem in počez ne bom verjel niti eni informaciji, sliki ali videu, ki jo dajo ven. Še najmanj pa kakršni koli informaciji, ki jo Todd Howard pove.
Kar se mene tiče je vse kar kažejo fake demo, dokler ne dokažejo nasprotno.
Jaz jo bom kar sam razmontiral :) Zaenkrat me Bethesda še ni razočarala Falllout 3, Fallout 4 in Skryim niso popolne igre ampak ponujajo več 100 ur zabave in to je dovolj.
Zmajc ::
Ojoj, dokler igra ne izide in jo playerji razmontirajo po dolgem in počez ne bom verjel niti eni informaciji, sliki ali videu, ki jo dajo ven. Še najmanj pa kakršni koli informaciji, ki jo Todd Howard pove.
Kar se mene tiče je vse kar kažejo fake demo, dokler ne dokažejo nasprotno.
Jaz jo bom kar sam razmontiral :) Zaenkrat me Bethesda še ni razočarala Falllout 3, Fallout 4 in Skryim niso popolne igre ampak ponujajo več 100 ur zabave in to je dovolj.
Preberi si malo : The Human Toll Of Fallout 76’s Disastrous Launch
Boš dobil čisto drugo mnenje of Bethesdi.
Ti dam samo citat bivšega zaposlenega:
“I don’t know how [Bethesda] made [Skyrim]. It doesn’t make sense to me,” a former employee told Kotaku. “Like it had to have been like monkeys with a typewriter creating Shakespeare. I don’t know how things can be so chaotic and people are still able to do their jobs.”
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Do sedaj je vse kar je Todd povedal bilo že prej leakano.
Starfield je igra z največ leaki v zgodovini, ker jo izdelujejo že celo desetletje. V tem času se je zamenjalo že stotine programerjev in nekateri ne zmorejo zadržati informacij potem ko že par let ne delajo pri firmi. Zanimivo je še, da so se praktično vsi dosedanji leaki izkazali za resnične.
Je pa še kar nekaj leakanih informacij, ki jih Todd še ni dal v javnost. Tudi kar nekaj tehničnih informacij je na voljo.
- Celotni planet je iz igralčevega stališča ena sama velikanska mapa in vsak planet se da obkrožiti, če imaš na voljo ure časa. V resnici pa je vsak planet sestavljen iz kupa ločenih map, ki prehajajo ena v drugo in igralec ne opazi, kdaj se stare mape brišejo iz spomina in nalagajo nove. Planeti pa so velikanski.
- Tudi osončja so popolnoma ločena med seboj. Med osončji bomo "skakali" z Grav Drive nadsvetlobnim pogonom, ki bo rabil posebno gorivo Helium-3. Količina tega goriva na ladji je odvisna od velikosti tankov za gorivo, ki jih boš namontiral na svojo ladjo. Več boš imel goriva, med več osončji boš lahko preskočil. Vsako skakanje med osončji bo treba skrbno načrtovati, da ti ne zmanjka goriva nekje bogu za hrbtom, kjer ni trgovin ali nimaš svojih baz z zalogami in črpališči.
- Naše baze in postojanke po različnih planetih bo lahko sovražnik zavzel ali uničil. Prav za to zadevo so razvili popolnoma novo umetno inteligenco, ki bo zmožna ne samo napadanja naših postojank ampak tudi gradnjo svojih, ki pa jih bomo verjetno lahko zavzeli mi.
- Kar nekaj notranjih testerjev je potrdilo, da bo igra odlična in zelo zanimiva za ljubitelje RPG in strategij in precej manj oziroma celo skrajno nezanimiva za ljubitelje streljačin. Ljubiteljem čistih streljačin se celo odsvetuje nakup. Ta igra ni za njih.
Starfield je igra z največ leaki v zgodovini, ker jo izdelujejo že celo desetletje. V tem času se je zamenjalo že stotine programerjev in nekateri ne zmorejo zadržati informacij potem ko že par let ne delajo pri firmi. Zanimivo je še, da so se praktično vsi dosedanji leaki izkazali za resnične.
Je pa še kar nekaj leakanih informacij, ki jih Todd še ni dal v javnost. Tudi kar nekaj tehničnih informacij je na voljo.
- Celotni planet je iz igralčevega stališča ena sama velikanska mapa in vsak planet se da obkrožiti, če imaš na voljo ure časa. V resnici pa je vsak planet sestavljen iz kupa ločenih map, ki prehajajo ena v drugo in igralec ne opazi, kdaj se stare mape brišejo iz spomina in nalagajo nove. Planeti pa so velikanski.
- Tudi osončja so popolnoma ločena med seboj. Med osončji bomo "skakali" z Grav Drive nadsvetlobnim pogonom, ki bo rabil posebno gorivo Helium-3. Količina tega goriva na ladji je odvisna od velikosti tankov za gorivo, ki jih boš namontiral na svojo ladjo. Več boš imel goriva, med več osončji boš lahko preskočil. Vsako skakanje med osončji bo treba skrbno načrtovati, da ti ne zmanjka goriva nekje bogu za hrbtom, kjer ni trgovin ali nimaš svojih baz z zalogami in črpališči.
- Naše baze in postojanke po različnih planetih bo lahko sovražnik zavzel ali uničil. Prav za to zadevo so razvili popolnoma novo umetno inteligenco, ki bo zmožna ne samo napadanja naših postojank ampak tudi gradnjo svojih, ki pa jih bomo verjetno lahko zavzeli mi.
- Kar nekaj notranjih testerjev je potrdilo, da bo igra odlična in zelo zanimiva za ljubitelje RPG in strategij in precej manj oziroma celo skrajno nezanimiva za ljubitelje streljačin. Ljubiteljem čistih streljačin se celo odsvetuje nakup. Ta igra ni za njih.
Zmajc ::
- Kar nekaj notranjih testerjev je potrdilo, da bo igra odlična in zelo zanimiva za ljubitelje RPG in strategij in precej manj oziroma celo skrajno nezanimiva za ljubitelje streljačin. Ljubiteljem čistih streljačin se celo odsvetuje nakup. Ta igra ni za njih.
Kar z drugimi besedami povedano pomeni da bo FPS gunplay katastrofalno zanič in na nivoju Fallouta 76.
Todd bi moral malo probat Destiny 2 da vidi kako zgleda dober gunplay.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Kar z drugimi besedami povedano pomeni da bo FPS gunplay katastrofalno zanič in na nivoju Fallouta 76.
Zna biti, ampak jaz vseeno mislim, da je to bolj posledica, da se s to igro vračajo k RPG koreninam. Po Toddovih besedah bo to "Stari Hardcore RPG".
Kar z drugimi besedami pomeni, da bo orožje prvo polovico igre praktično neuporabno. Dokler se ne bomo naučili pravih skillov, jih večkrat nadgradil, v laboratorijih raziskali in razvili prave nadgradnje in craftanje prignali do popolnosti, bo vse kar bomo držali v rokah podobno zračnim pištolicam
Potem se bo verjetno treba odločiti h kakšnemu orožju se boš usmeril (kinetično, energijsko, ...) in ves čas paziti na level sovražnikov. Previsok level sovražnika in ga boš z najmočnejšim orožjem v igri samo malo žgečkal
oo7 ::
Preberi si malo : The Human Toll Of Fallout 76’s Disastrous Launch
Boš dobil čisto drugo mnenje of Bethesdi.
Ti dam samo citat bivšega zaposlenega:
“I don’t know how [Bethesda] made [Skyrim]. It doesn’t make sense to me,” a former employee told Kotaku. “Like it had to have been like monkeys with a typewriter creating Shakespeare. I don’t know how things can be so chaotic and people are still able to do their jobs.”
Dobro poznam Bethesdo in tudi Todd Howarda in njegove laži. Vem kako je lagal na E3, ko je predstavljal F76 čeprav ni bil on glavni pri F76 kot je bil npr pri F3, F4 in Skyriumu. Mene je igra odbijala že, ko je napovedal, da bo multiplayer. No kasneje sem probal F76, ko je bil zastonj vikend in mi ni bila všeč, zbrisal in nikoli več igral.
Sem pa že večkrat napisal, da je F76 čista izguba časa in če ne bi delali te igre bi Starfield lahko že preigrali.
Kot sem rekel Fallout 3, Fallout 4 in Skyrim imajo svoje napake ampak jaz sem neizmerno užival v vseh treh igrah kar je tudi najbolj važno pri igranju iger vsaj zame. Tako, da vem kdo je Todd in njegove the sweet little lies :) ampak vseeno je odgovoren za tri open world igre v katerih sem res užival med igranjem tako, da kar se mene tiče Starfield sploh ni vprašanje DAN 1 :)
oo7 ::
- Tudi osončja so popolnoma ločena med seboj. Med osončji bomo "skakali" z Grav Drive nadsvetlobnim pogonom, ki bo rabil posebno gorivo Helium-3. Količina tega goriva na ladji je odvisna od velikosti tankov za gorivo, ki jih boš namontiral na svojo ladjo. Več boš imel goriva, med več osončji boš lahko preskočil. Vsako skakanje med osončji bo treba skrbno načrtovati, da ti ne zmanjka goriva nekje bogu za hrbtom, kjer ni trgovin ali nimaš svojih baz z zalogami in črpališči.
Ja v predstavitvenem videu letos na E3 se je videlo, da bo v igri nadsvetlobni pogon. V videu pokaže sovražne ladje, ko pridejo iz warpa.
Zmajc ::
Preberi si malo : The Human Toll Of Fallout 76’s Disastrous Launch
Boš dobil čisto drugo mnenje of Bethesdi.
Ti dam samo citat bivšega zaposlenega:
“I don’t know how [Bethesda] made [Skyrim]. It doesn’t make sense to me,” a former employee told Kotaku. “Like it had to have been like monkeys with a typewriter creating Shakespeare. I don’t know how things can be so chaotic and people are still able to do their jobs.”
Dobro poznam Bethesdo in tudi Todd Howarda in njegove laži. Vem kako je lagal na E3, ko je predstavljal F76 čeprav ni bil on glavni pri F76 kot je bil npr pri F3, F4 in Skyriumu. Mene je igra odbijala že, ko je napovedal, da bo multiplayer. No kasneje sem probal F76, ko je bil zastonj vikend in mi ni bila všeč, zbrisal in nikoli več igral.
Sem pa že večkrat napisal, da je F76 čista izguba časa in če ne bi delali te igre bi Starfield lahko že preigrali.
Kot sem rekel Fallout 3, Fallout 4 in Skyrim imajo svoje napake ampak jaz sem neizmerno užival v vseh treh igrah kar je tudi najbolj važno pri igranju iger vsaj zame. Tako, da vem kdo je Todd in njegove the sweet little lies :) ampak vseeno je odgovoren za tri open world igre v katerih sem res užival med igranjem tako, da kar se mene tiče Starfield sploh ni vprašanje DAN 1 :)
Očitno še vedno ne poznaš Bethesde dovolj.
oo7 ::
Zmajc ::
Mene so razočarali z vsem razen z Skyrimom ne. Največja škoda za Fallout franšizo je bila da jo je dobila v roke Bethesda. F1 in 2 sta neskončno boljši igri v vseh pogledih.
oo7 ::
Mene so razočarali z vsem razen z Skyrimom ne. Največja škoda za Fallout franšizo je bila da jo je dobila v roke Bethesda. F1 in 2 sta neskončno boljši igri v vseh pogledih.
Kar se tiče Fallout iger mi je najboljša New Vegas od Obsidiana.
Fallout 1 in 2 bi pa rad preigral ampak mi tisti gameplay (isometric) nikakor ne odgovarja zato takih iger ne igram.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5475 (48) | TucoX |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 77407 (2164) | todman74 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25263 (1032) | oo7 |
» | Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 36367 (6794) | oo7 |