» »

Ukinitev vinjet na ravni EU

Ukinitev vinjet na ravni EU

1 2
3
4

Mato989 ::

Meni še danes ni jasno, zakaj ne povišajo trošarin na DIZEL, ki dokazano najbolj onesnažuje.... dizel bi moral biti 2€/l pa bi bilo dovolj keša za A/C

darksamurai ::

Popravek, novi bencinerji še bolj onesnažujejo, kot EURO6 dizli.

Najčistejši pa so stari bencinerji - atmosferci.

Mato989 ::

darksamurai je izjavil:

Popravek, novi bencinerji še bolj onesnažujejo, kot EURO6 dizli.

Najčistejši pa so stari bencinerji - atmosferci.


Vprašanje je samo kaj kurijo tovornjakarji... :) Tisto mora bit najdražje!

Fritz ::

[SkA] je izjavil:


Ceste se slabe, v Sloveniji sploh. Za vzdrževanje in izboljšave potrebujemo denar, ki ga očitno ni dovolj, vinjet pa tudi ne moreš podražiti vsako leto, ker se začne delati prevelika nesorazmernost med občasnimi uporabniki AC obroča in dnevnimi migranti. Torej?

Ceste so res slabe, ker jih uničuje tovorni promet in ne osebna vozila.

Seveda večina pade na najbolj enostavno foro, uporabniki, ki pogosto uporabljajo ceste proti tistim, ki jih uporabljajo redko in obratno, ker je neumnost.

Ceste uničuje tovorni promet, zato naj to tudi ustrezno kompenzira. Gibanje ljudi pa naj se čim manj omejuje in obremenjuje z davščinami. Našim tovornjakarjem subvencioniramo gorivo in cestnine, na ta račun pa se tranzitni promet za majhen denar vali iz vzhoda na zahod in v obratni smeri, nakar nam ostane popravljati uničene avtoceste in regionalke.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

darksamurai ::

Mato989 je izjavil:


Vprašanje je samo kaj kurijo tovornjakarji... :) Tisto mora bit najdražje!


EURO6 tovornjaki, ki imajo čistejše izpuhe, kot avtomobili, predvsem pa veliko čistejše od novih bencinerjev.

...:TOMI:... ::

Najbolj umazan je promet po morju. Tam kurijo najbolj težke derivate in jih briga za ves svet, tu na celini bi pa radi imeli super čisto atmosfero in se delamo francoze ter preseravamo z raznimi DPF, katalizatorji ipd. Btw, Ljubljana je zelo blizu morja in komot pridejo snovi, ki jih ladje izpustijo v zrak tudi na celino. Če pride saharski pesek do nas, ni težav, da ne bi tudi nekaj prišlo iz Kopra, Reke...
Tomi

MadMen ::

Tomi, ti pa si youtube specialist, ko take bedarije govoriš. Sej ne da imajo ladje omejitve kje lahko "kurijo" problematično gorivo in kje ne...

Mato989 ::

darksamurai je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Vprašanje je samo kaj kurijo tovornjakarji... :) Tisto mora bit najdražje!


EURO6 tovornjaki, ki imajo čistejše izpuhe, kot avtomobili, predvsem pa veliko čistejše od novih bencinerjev.


Ampak tovornjakarji najbolj poškodujejo ceste, zato pač dvignit trošarine in namenit za ceste in bo mir :)

...:TOMI:... ::

MadMen je izjavil:

Tomi, ti pa si youtube specialist, ko take bedarije govoriš. Sej ne da imajo ladje omejitve kje lahko "kurijo" problematično gorivo in kje ne...


Poglej si tole:
http://www.imdb.com/title/tt5759068/

Hahaha, omejitve si rekel... Preden se mašina ogreje, je že daleč od naše obale stran, že tam nekje konec Istre je, ko pride na delovno temperaturo. In dokler ni ogreto, tudi če kurijo najbolj čisto gorivo, so izpuhi katastrofalni.
Tomi

Invictus ::

MadMen je izjavil:

Tomi, ti pa si youtube specialist, ko take bedarije govoriš. Sej ne da imajo ladje omejitve kje lahko "kurijo" problematično gorivo in kje ne...

Seveda, to da kurijo svinjarijo na odprtem morju, pa ni problem?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Grey ::

Mato989 je izjavil:

Meni še danes ni jasno, zakaj ne povišajo trošarin na DIZEL, ki dokazano najbolj onesnažuje.... dizel bi moral biti 2€/l pa bi bilo dovolj keša za A/C

Ne seri. Turbo bencinarji enako svinjajo kot turbo dizli s tzv. kancerogeni. To, da se govori in dela proti dizlom je pač trenutna EU moda. Ko potegneš črto, če želiš racionalno porabo surovin, je turbo agregat (bencin ali dizel) še vedno na prvem mestu. S tem upočasniš porabo zaloge nafte na račun večjega onesnaževanja. Na drugi strani pa imaš kar nekaj večjo porabo goriva s čistejšim izpuhom (veliko manj delcev, a več CO2, ki baje povzroča globalno segrevanje).

Za vse ignorantuse, ki so tako radi pametni glede dizlov, izpustov in bruhajo medijski pomp ven na vsakem koraku:

 Temperature Influence on Gas Emissions

Temperature Influence on Gas Emissions


Ta graf velja tako za turbo dizle kot turbo bencinarje, ker turbina močno poveča temperaturo in tlak v motorju.

New petrol engines cause more air pollition than dirty diesels

Ta predlog glede ukinitve vinjet pa morajo ukinit, ker je to korak za 100 let nazaj. Tovrstni ljudje sploh ne bi smeli priti na položaje kot se trenutno nahaja ta gospa, ker ne znajo razmišljat racionalno in se odločajo in predlagajo precej populistične z anti-znanostjo podkrepljene predloge zakonov in direktiv.
Neke teste bi ljudem morali dati preden so izvoljeni na vodilne položaje, ker kar nekateri predlagajo (na mnogoterih področjih), so bedarije.

Kogar skrbijo emisije, naj začne uporabljati tempomat. Če bi ga vsi uporabljali, bi bilo tudi škodljivih izpustov (delcev) manj, ker se le ti pojavljajo v največjih količinah ob pospeševanju. Konstantna hitrost pa ima zelo nizke vrednosti.

Se pravi, optimizacija prometne signalizacije in semaforjev v mestih ob konicah, bi rešila ogromno problemov glede onesnaženosti. Vse ostalo je bullshit in sprenevedanje glede na to, kdo je trenutno na položaju, kdo lahko zasluži na račun tega ipd. Optimalno za izpuste in porabo bi bilo, če promet optimiziraš do te mere, da lahko s tempomatom od štarta do cilja prideš v enem kosu oz. čim manjkrat ga izklopit.

Exhaust particles of modern gasoline engines: A laboratory and on-road study
Gasoline engines emit more particulates than diesel
Swiss team concludes that particulate filters should be mandatory for GDI engines

Od 2017 (letos) naprej bodo tudi turbo bencinarji iz PSA koncerna imeli obvezno vgrajen GPF (bencinski ekvivalent DPF) zaradi ogromnih izpustov saj in delcev (tako kot pri dizlih).

Tako, da prosim, da umirite konje glede umazanih dizlov. Je treba prej kaj prebrat.

LeQuack ::

Vsi motorji na notranje izgorevanj so umazani, to je 100+ let stara tehnologija, ki obstaja še vedno samo zato ker se z nafto tako dobro služi.
Quack !

feryz ::

Ne, to obstaja, ker obstaja potreba po njih.
Ko bo kaj bolj pametnega in primerljivega, bodo izginili čez noč.

LeQuack ::

feryz je izjavil:

Ne, to obstaja, ker obstaja potreba po njih.
Ko bo kaj bolj pametnega in primerljivega, bodo izginili čez noč.


Naftni lobiji imajo neomejeno denarja, da zavirajo druge tehnologije.
Quack !

Furbo ::

Povej še kaj o chemtrailih
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Fritz ::

Furbo je izjavil:

Povej še kaj o chemtrailih

Patent encumbrance of large automotive NiMH batteries @ Wikipedia



Ni vse kar slišiš teorija zarote.

Ampak cestno infrastrukturo še vedno najbolj uničujejo tovorna vozila. EV-je bomo neizogibno dobili a če kdo količkaj spremlja evropske avtomobilske gigante, ni nekega navdušenja. Lahko bi jih navdušila politika z zahtevami in omejitvami a je ta v njihovem žepu. Zato se bodo spravljali na povprečnega uporabnika, ki bo, kakor kaže, vse to tudi pohlevno sprejel. Da bo le, po njegovem, na slabšem sosed, ki se vozi več (ali manj, odvisno kako obrneš).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Invictus ::

LeQuack je izjavil:

Vsi motorji na notranje izgorevanj so umazani, to je 100+ let stara tehnologija, ki obstaja še vedno samo zato ker se z nafto tako dobro služi.

Saj so električni avti še starejša tehnologija, pa se nihče ne buni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

jype - Projektanti kolesarskih stez, se praviloma ne vozijo z bicikli, zato tudi imaš tako nemogoče izpeljave in pomanjkanje kolesarskih stez, brez lukenj, stebrov, kanalov,...... tako, da so praktično z biciklom, nevozne, razen, če si mazohist.
Delo krepa človeka

aiko ::

Grey je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Meni še danes ni jasno, zakaj ne povišajo trošarin na DIZEL, ki dokazano najbolj onesnažuje.... dizel bi moral biti 2€/l pa bi bilo dovolj keša za A/C

Ne seri. Turbo bencinarji enako svinjajo kot turbo dizli s tzv. kancerogeni. To, da se govori in dela proti dizlom je pač trenutna EU moda. Ko potegneš črto, če želiš racionalno porabo surovin, je turbo agregat (bencin ali dizel) še vedno na prvem mestu. S tem upočasniš porabo zaloge nafte na račun večjega onesnaževanja. Na drugi strani pa imaš kar nekaj večjo porabo goriva s čistejšim izpuhom (veliko manj delcev, a več CO2, ki baje povzroča globalno segrevanje).

Za vse ignorantuse, ki so tako radi pametni glede dizlov, izpustov in bruhajo medijski pomp ven na vsakem koraku:

 Temperature Influence on Gas Emissions

Temperature Influence on Gas Emissions


Ta graf velja tako za turbo dizle kot turbo bencinarje, ker turbina močno poveča temperaturo in tlak v motorju.

New petrol engines cause more air pollition than dirty diesels

Ta predlog glede ukinitve vinjet pa morajo ukinit, ker je to korak za 100 let nazaj. Tovrstni ljudje sploh ne bi smeli priti na položaje kot se trenutno nahaja ta gospa, ker ne znajo razmišljat racionalno in se odločajo in predlagajo precej populistične z anti-znanostjo podkrepljene predloge zakonov in direktiv.
Neke teste bi ljudem morali dati preden so izvoljeni na vodilne položaje, ker kar nekateri predlagajo (na mnogoterih področjih), so bedarije.

Kogar skrbijo emisije, naj začne uporabljati tempomat. Če bi ga vsi uporabljali, bi bilo tudi škodljivih izpustov (delcev) manj, ker se le ti pojavljajo v največjih količinah ob pospeševanju. Konstantna hitrost pa ima zelo nizke vrednosti.

Se pravi, optimizacija prometne signalizacije in semaforjev v mestih ob konicah, bi rešila ogromno problemov glede onesnaženosti. Vse ostalo je bullshit in sprenevedanje glede na to, kdo je trenutno na položaju, kdo lahko zasluži na račun tega ipd. Optimalno za izpuste in porabo bi bilo, če promet optimiziraš do te mere, da lahko s tempomatom od štarta do cilja prideš v enem kosu oz. čim manjkrat ga izklopit.

Exhaust particles of modern gasoline engines: A laboratory and on-road study
Gasoline engines emit more particulates than diesel
Swiss team concludes that particulate filters should be mandatory for GDI engines

Od 2017 (letos) naprej bodo tudi turbo bencinarji iz PSA koncerna imeli obvezno vgrajen GPF (bencinski ekvivalent DPF) zaradi ogromnih izpustov saj in delcev (tako kot pri dizlih).

Tako, da prosim, da umirite konje glede umazanih dizlov. Je treba prej kaj prebrat.



bravo! si zajel bistvo vsega skupaj

Dejv ::

a je kdo prebral pozorno članek, piše da se bo plačevala cestina, in ne samo avtocesta se pravi vse. tak da me zanimajo še tarife na prevožen kilometer. worst case scenario bo da tist k bo bogat se bo vozu, revež bo pa peš hodu.

Mr.B ::

Ne revez bo oncno spoznal, da je avto luksuz.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Furbo ::

Dejv je izjavil:

a je kdo prebral pozorno članek, piše da se bo plačevala cestina, in ne samo avtocesta se pravi vse. tak da me zanimajo še tarife na prevožen kilometer. worst case scenario bo da tist k bo bogat se bo vozu, revež bo pa peš hodu.

Ja tile objemalci lokalnih cest, ki bi privoščili dražje cestnine za uporabnike AC, se bodo morda zbudili s kahlo na glavi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

...:TOMI:... ::

Če bo tudi za lokalne cesta to isto, potem pa super. Se že veselim tega.

Ker pričakujem, da se potem ceste ne bodo več gradile in vzdrževale iz davkoplačevalskega denarja, pač pa iz pobranih cestnin, lahko bo več avtov, ker itak ne bo važno, če stojijo, ker če bodo stali, bo strošek 0 eur za cestnine, zavarovanja... To je vse samo pozitivno.
Tomi

Smrekar1 ::

LeQuack je izjavil:

Vsi motorji na notranje izgorevanj so umazani, to je 100+ let stara tehnologija, ki obstaja še vedno samo zato ker se z nafto tako dobro služi.


In zato, ker so alternative precej bolj omejene.

Vodik nosi relativno malo kemične energije in ga je zelo zahtevno shranjevati (plus to je še vedno motor na notranje izgorevanje, samo gorivo je čistejše). Baterije so drage, težke in traja kar nekaj časa, da se napolnijo. Druge rešitve so daleč od realnih.

Po mojem mnenju je sicer priklopni hibrid odlična rešitev za >95% vozil. Če dobi baterije za vsaj 200 km celo ne rabi velikega motorja na notranje izgorevanje, samo majhen motorček, ki lahko vozilo sam poganja s kakih 80 km/h oziroma polni baterijo. To nekako podvoji doseg vozila, polurni postanek po 400 km je že priporočljiv. Če baterije vseeno zmanjka ti motorček še vseeno omogoča varno vožnjo do polnilnice.

Master_Yoda ::

Torej ce prav to razumem bo to veljalo za vse ceste ? Potemtakem se nebo vec zaracunavalo cestnine (subvencije za zeleznice) ob registraciji ? Ter posledicno bomo ukinili pravico do zasebnosti v EU?

Invictus ::

Nič ne bo iz tega. Glede na ta članek je Bulčeva precej na slabem glasu v Bruslju.

https://www.portalplus.si/2225/cerar-sm...

Vem, da gre za govorice, ampak, kjer je dim, je tudi ogenj.

A ste nori da bi Nemci plačevali cestnino po km? Saj jim crkne cela avtomobilska industrija, pa še kaka zraven.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:

Nič ne bo iz tega. Glede na ta članek je Bulčeva precej na slabem glasu v Bruslju.

https://www.portalplus.si/2225/cerar-sm...

Vem, da gre za govorice, ampak, kjer je dim, je tudi ogenj.

A ste nori da bi Nemci plačevali cestnino po km? Saj jim crkne cela avtomobilska industrija, pa še kaka zraven.


Pisanje portalplusa o slovenski politiki ima približno toliko kredibilnosti kot pisanje RT o ruski politiki.

Morda še kaki dve stopnički majn no.

FTad ::

Tudi ce portalplus ni najbolj kredibilen, se strinjam, da Nemci ne bi bili nikoli za ta predlog, kjer delajo na leto cca 40kkm.

krneki0001 ::

tikitoki je izjavil:

V primerjavi z zahodnimi drzavmi je cestnina pri nas napol zastojn. Kar se mene tice naj vozaci, ki se cdnevno vozijo 150 km na siht, placajo vec. Tko bo vsaj mal vec spodbude za bolj racionalne odlocitve.



Sej že plačajo več. S TROŠARINAMI!!! Peesda, pa kaj vam idiotom ni jasno. Več se voziš, več goriva porabiš in več trošarine plačaš v sam sistem.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: tikitoki ()

Furbo ::

krneki0001 je izjavil:

Sej že plačajo več. S TROŠARINAMI!!! Peesda, pa kaj vam idiotom ni jasno. Več se voziš, več goriva porabiš in več trošarine plačaš v sam sistem.

Ja saj, že leta trobim idiotom, da vinjete (in podobno) sploh niso potrebne.
Ampak v slovenceljski maniri (naj sosedu krava crkne) vsi kar navijajo za te reči.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

krneki0001 ::

Itak. Če pa hočeš, da bodo še tujci tukaj tankali, pa narediš delo na cesti in v kolonah porabijo več goriva, pa morajo pol na pumpo. :))

Miki N ::

Kamionarjem je v glavnem itak vseeno, ker bodo stroške prenesli na stranke - in ker so za vse enako, se ne rabijo sekirati glede konkurence. Se pa izkaže, da je strošek transporta kar pomembna gospodarska postavka. Ni zanemarljivo.

Heavy ::

krneki0001 je izjavil:

Itak. Če pa hočeš, da bodo še tujci tukaj tankali, pa narediš delo na cesti in v kolonah porabijo več goriva, pa morajo pol na pumpo. :))


Pa še ledeno kavo jim ponudiš :))
#TeamFelix

MrStein ::

Miki N je izjavil:

Kamionarjem je v glavnem itak vseeno, ker bodo stroške prenesli na stranke - in ker so za vse enako, se ne rabijo sekirati glede konkurence. Se pa izkaže, da je strošek transporta kar pomembna gospodarska postavka. Ni zanemarljivo.

Smo že večkrat računali in je razlika zanemarljiva. Celo pri najbolj poceni dobrinah, kjer bi se najbolj poznalo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

xmetallic ::

FrRoSt je izjavil:

Po tej logiki bi verjetno ljudje raje malo doplačali in se vozili po avtocesti, kakor pa se gužvali na lokalkah!?
Se ti ne zdi!?

110€ vs 2400€ (20 000 * 12 centov)

Zgodovina sprememb…

Smrekar1 ::

xmetallic je izjavil:


110€ vs 2400€ (20 000 * 12 centov)


12 centov na kilometer je predlog EU, ne splošna dogovorjena cena, ki ni pod nobenimi pogoji spremenljiva.

xmetallic ::

Bolj kot sama cena me moti način cestninjenja. Da bo en Joe v Avstriji meni sledil s kamerami po avtocesti in beležil kje in kdaj sem vozil ne pride v poštev. Praktično te lahko v vsakem trenutku locirajo na ~50km natančno. Fejk tablice bodo postale aktualne.

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

Smrekar1 je izjavil:

xmetallic je izjavil:


110€ vs 2400€ (20 000 * 12 centov)


12 centov na kilometer je predlog EU, ne splošna dogovorjena cena, ki ni pod nobenimi pogoji spremenljiva.


Predlog je odličen. Če se voziš potem plačaj. Še dražje bi moralo biti. LPP naj tudi uredi, da se bo plačalo po prevoženemu kilometru, saj sedaj 90 minutni 1,2 € pavšal ni pravičen.

Heavy ::

Wrop je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

xmetallic je izjavil:


110€ vs 2400€ (20 000 * 12 centov)


12 centov na kilometer je predlog EU, ne splošna dogovorjena cena, ki ni pod nobenimi pogoji spremenljiva.


Predlog je odličen. Če se voziš potem plačaj. Še dražje bi moralo biti. LPP naj tudi uredi, da se bo plačalo po prevoženemu kilometru, saj sedaj 90 minutni 1,2 € pavšal ni pravičen.



Plačaj, ampak v meji normalnega. 20k km letno prevozit ni nobena znanost. Boš pa za to dajal 2+ plači brez da bi sploh natankal avto? Čemu? Še tisti, ki se pritožujejo da je tedenska vinjeta draga... 15€ / 0,12 = 125km. To še iz Lj do Kopra in nazaj ne prideš.

Enakost in sociala... pomisli koliko bo Hrvat, ki gre na obisk v Nemčijo plačal. Pa imajo še nižji standard kot mi. Potem bomo plačevali cestnino glede na to kje je avto registriran, kje človek dela, kje ima prebivališče?

Če gre to skozi bo edina rešitev vožnja po regionalkah ALI pa delitev avtomobila. In četudi vsakič pelješ 3 potnike, bo še vedno 600€ na glavo letno (za 20k km) ALI javni prevoz. Kar pri nas pomeni *1,2 na času za iti v službo.

Da, emisije se bodo zmanjšale, ravno tako se bo zmanjšala kakovost življenja.
#TeamFelix

Mato989 ::

Heavy je izjavil:

Wrop je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

xmetallic je izjavil:


110€ vs 2400€ (20 000 * 12 centov)


12 centov na kilometer je predlog EU, ne splošna dogovorjena cena, ki ni pod nobenimi pogoji spremenljiva.


Predlog je odličen. Če se voziš potem plačaj. Še dražje bi moralo biti. LPP naj tudi uredi, da se bo plačalo po prevoženemu kilometru, saj sedaj 90 minutni 1,2 € pavšal ni pravičen.



Plačaj, ampak v meji normalnega. 20k km letno prevozit ni nobena znanost. Boš pa za to dajal 2+ plači brez da bi sploh natankal avto? Čemu? Še tisti, ki se pritožujejo da je tedenska vinjeta draga... 15€ / 0,12 = 125km. To še iz Lj do Kopra in nazaj ne prideš.

Enakost in sociala... pomisli koliko bo Hrvat, ki gre na obisk v Nemčijo plačal. Pa imajo še nižji standard kot mi. Potem bomo plačevali cestnino glede na to kje je avto registriran, kje človek dela, kje ima prebivališče?

Če gre to skozi bo edina rešitev vožnja po regionalkah ALI pa delitev avtomobila. In četudi vsakič pelješ 3 potnike, bo še vedno 600€ na glavo letno (za 20k km) ALI javni prevoz. Kar pri nas pomeni *1,2 na času za iti v službo.

Da, emisije se bodo zmanjšale, ravno tako se bo zmanjšala kakovost življenja.


Lahko se sprva meni zaradi lastnega občutka da je kakovost zmanjšana, na dolgi rok pa se potrdi obratno, veš to je ono po začetnem šoku :)

nejcek74 ::

A osebni prevoz spada ze kar pod enakost in socialo?
Kaj je ozadje te uredbe:
- obstoječa cestna infrastruktura v določenih delih Evropi poka po sivih
- širitev infrastrukture je v gosto poseljenih delih (osrednje in zahodne Evrope) prostorsko in finančno nevzdržna. Ceste jemljejo preprosto prevec povrsin, predvsem pa privede do situacije: vec prometa - vec cest - vec parkirišč - podražitev zemlje - selitev stanovanj / gospodarstva in potem: še več prometa - še več cest...... Seveda ima javni promet podobne probleme: vec uporabnikov ima, cenejši in gostejši je lahko.

Izgon prometa iz evropskih mest v zadnjih dvajsetih letih je izrazito dvignil raven kvalitete življenja, ustavil propadanje mest itd (za razliko od številnih ameriških) ter preko turizma vrnil poslovne priložnosti. Ljubljana je odličen primer tega.
Sistem plačevanja po porabi smiselno premakne vec financiranja na uporabnike. Ne si delat utvar, da se prometna infrastruktura financira samo iz vinjet in cestnin. Zaradi kompleksnosti je pa to seveda politično in ne samo tehnično vprašanje. Alternativ je veliko, gibljejo pa se v kombinaciji javnega prometa in car sharinga, kar bo verjetno pridobilo na privlačnosti s samo-vozečimi avtomobili.
Sicer pa dvomim o podpori trenutnih predlogov, preprosto so razlike med območji prevelike.

FrRoSt ::

Grey je izjavil:

FrRoSt je izjavil:

Grey je izjavil:

Rabiš avtocesto? Plačaj naročnino (vinjeto). Rabiš internet? Plačaj naročnino. Rabiš telefon? Plačaj naročnino. Rabiš TV? Plačaj naročnino.

Vedno se bo nekdo našel, ki koristi bolj in ki koristi manj. Ceste naj ostanejo tako kot so - vinjete. Nej pač dodajo kot ALTERNATIVO GPS cestninjenje, tako kot imamo mobi kartice. Tu bo pač GPS cestninjenje za tiste, ki mislijo, da bodo prišparali na tak "metering" način. Dokler prevozijo 200 km na mesec po avtocestah se jim bo splačalo. Potem se jim bo bolj splačalo, da vzamejo vinjeto. Volk sit in koza cela.


No, če misliš tole resno, ti povem, da se sistem sesuje. Vinjetni namreč. Vinjet bi prodali tako malo, da bi cestnina poskočila na 10 ali več kratnik.

In kako bi zaračunal tujcem!?

Ps. Alternativa so, kolikor mi je znano, dvotedenska vinjeta. Ali kakšne so že?


Zihr ja. Enkrat greš na izlet z Dolenjske na morje ali kateregakoli drugega konca pa presviraš 200km limit. Dosti se jih tudi vozi v Lj v službo. Tile tudi naredijo po 30 km v eno smer na dan...po presegu 200 km, ti začne obračunavat vsak dodatni kilometer po ne tako nizki ceni. Mislim, da bi prodaja vinjet ostala kar lepo skoraj enaka. Zato je tudi več ljudi na naročnini za telefon kot pa na mobi karticah. Obstaja pač en majhen procent glasnih zdraharjev tako kot za vsako stvar.


GLEJ!
Morda res pretiravam. In bi (še) kakih 70% domačih uporabnikov še vedno kupilo vinjeto!

Drugače pa ne razumeš sistema in možnih rešitev. lol

Nisi omenjal kakšnih limitov. In če že govorimo o zakupu in predplačilu za določene kilometre, potem bi morali to izvesti tako, kakor je bilo elektronsko cestninjenje ABC. Saj je neki uporabnik o tem že pisal....
Še kot dodatek: jaz imam mobi kartico. Uganeš zakaj!?

Nisi mi povedal, kako bi plačevali tujci!? In tisti, ki bi "prekoračili limit"!? Kaj bi se jim avto ustavil z blokado motorja ali bi se jim samo zmanjšala hitrost na npr. max 20km/h!? lol

Nikjer nisi omenjal

FrRoSt ::

krneki0001 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

V primerjavi z zahodnimi drzavmi je cestnina pri nas napol zastojn. Kar se mene tice naj vozaci, ki se cdnevno vozijo 150 km na siht, placajo vec. Tko bo vsaj mal vec spodbude za bolj racionalne odlocitve.



Sej že plačajo več. S TROŠARINAMI!!! Peesda, pa kaj vam idiotom ni jasno. Več se voziš, več goriva porabiš in več trošarine plačaš v sam sistem.


Pa KAJ vam NI JASNO!?

KAJ ima to zveze z AVTOCESTAMI!?

Trošarino plača vsak, ki kupi bencin. Lahko se vozi/š po gozdnem KOLOVOZU. Ali pa po zraku! Za to ne potrebuješ AVTOCESTE!?

Le zakaj so zgradili AVTOCESTE!? Verjetno zato, da bodo cestnino pobiral in vinjete prodajal!?

TEŽKO NAMA!!!!

Narod, ki ima take Budale, se mu ni potrebno bati za prihodnost. lololl :)) :))

MrStein ::

Wrop je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

xmetallic je izjavil:


110€ vs 2400€ (20 000 * 12 centov)


12 centov na kilometer je predlog EU, ne splošna dogovorjena cena, ki ni pod nobenimi pogoji spremenljiva.


Predlog je odličen. Če se voziš potem plačaj. Še dražje bi moralo biti. LPP naj tudi uredi, da se bo plačalo po prevoženemu kilometru, saj sedaj 90 minutni 1,2 € pavšal ni pravičen.

Ne vem, a misliš sarkastično ali ne, ampak:
Jaz po pločniku ne hodim skoraj nič, plačujem pa davke enako kot tisti, ki hodijo ves dan.
Predlagam, da se uvede zakonsko obvezen merilec korakov za vsakega prebivalca in potem plača davek glede na količino prehojenih pločnikov, zeber in travnatih površin.
Potem pa uvedimo še merilec vdihanega zraka in izdihanega CO-dva (onesnaževalec!!!!).
Pa merilec misli, pa merilec sanj, pa merilec megle...

Če kdo ne vidi blaznosti v tem, mu ni pomoči.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

darksamurai ::

Pozabil si dopisati, da je asfaltiran pločnik luksuz, za katerega je potrebno doplačati. Naj raje hodijo po zelenici, ker je bolj naravno.:))

fikus_ ::

Ni problema, lahko plačujemo tudi 1EUR km! Ampak naj najprej ponudijo učinkovito alternativo, javni prevoz, prevoz po naročilu, . . .

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Mato989 ::

fikus_ je izjavil:

Ni problema, lahko plačujemo tudi 1EUR km! Ampak naj najprej ponudijo učinkovito alternativo, javni prevoz, prevoz po naročilu, . . .


In kakšno alternativo imaš pri POP TV in Kanal A ki sta plačljiva?

Ti povem jaz, ali nimaš TVja ali pa plačaš POP TV IN KANAl... enako je lahko tu... lahko se pa še ilegalno voziš :) kot recimo Kodi pri TVju

krneki0001 ::

FrRoSt je izjavil:

Trošarino plača vsak, ki kupi bencin. Lahko se vozi/š po gozdnem KOLOVOZU. Ali pa po zraku! Za to ne potrebuješ AVTOCESTE!?


Jaz moram plačat trošarino tudi za bencin, ki ga uporabljam v motorni žagi in agregatu, pa me sploh ne vozita naokoli.

FrRoSt ::

krneki0001 je izjavil:

FrRoSt je izjavil:

Trošarino plača vsak, ki kupi bencin. Lahko se vozi/š po gozdnem KOLOVOZU. Ali pa po zraku! Za to ne potrebuješ AVTOCESTE!?


Jaz moram plačat trošarino tudi za bencin, ki ga uporabljam v motorni žagi in agregatu, pa me sploh ne vozita naokoli.


Kdo bi si mislil!?

Torej trošarina ne bencin nima veze z avtocestami!?

Ali kaj!?

krneki0001 ::

Ne, z železnicami jo ima. :))
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21953870 (46445) jalovec09
»

Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23145396 (38640) krneki0001
»

Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12222697 (20190) sirotka
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14324182 (20306) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10637392 (34554) pegaso

Več podobnih tem