» »

prevara stranke pri nakupu

prevara stranke pri nakupu

morosito ::

Lp,
zanima me če se je komu kdaj to zgodilo:

ena trgovina proda stranki en aparat, stranka ga plača in gre domov. čez dva dni kliče nazaj v trgovino in se pritožuje da izdelek ne dela. Nato začne nakladati da po zvezi potrošnikov lahko v prvem mesecu odstopi od pogodbe, vrne izdelek in dobi denar nazaj. Tukaj vse lepo in prav dokler izdelek ne pride nazaj v trgovino. Podjetje ugotovi da izdelek ki ga je stranka vrnila je isti kot prvotno prodan samo po kodi izdelka ni ta ki je bil v prvem momentu prodan in koda se ne ujame z dobavo (medtem pa škatla je ok).

V ozadju pa se je ugotovilo da je stranka pred 18imi meseci kupila ta isti izdelek v enem od znanem slovenskem podjetju ki je plačala tudi garancijo na 5 let. Ker se je izdelek pokvaril je iskala garancijo a so ji tej rekli da se je stroj pokvaril ne zaradi stvarne napake ampak ker je bil namerno poškodovan in zato popravilo gre na stroške s strani kupca.

Fora je v tem da ta stranka je kupila nov izdelek, ki ga je po verjetnosti pol zamenjala s tem starim in isce odkupnine nazaj od zadnjega (novega) nakupa.

kako ukrepati do te pokvarjene osebe? Posebej živcira to da žali, govori grde besede in grozi z zvezo potrošnikov.

Problem je zdaj to ker podjetje bo oškodovano za ta znesek, dobil pa je nazaj izdelek ki mu ne pripada.

Goody ::

Prijava na policijo, to je goljufija.

Tilen ::

Ne vem, zakaj komplicirate. Dolžni ste zagotoviti popravilo/menjavo/... izdelka, katerega ste prodali po pogojih, katere je stranka sprejela. Če se SN ne ujema, lep dan še naprej. Je pa seveda problem, če ste garancijski list izpolnili tako, da je vseeno, kakšen je SN izdelka in je vezan samo na material. V tem primeru ste pač šlampasti. Stranka sploh ni dolžna prinesti škatle. Bi brez škatle sploh ugotovili, da ne gre za vaš aparat? ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

St235 ::

Prvo kot prvo: če je bil izdelek kupljen v fizični trgovini potem ga ne rabite brez razloga vzet nazaj. Kupec nima nikakršne pravice vrnit izdelek, ki ga je kupil v fizični trgovini.


Drugo: če je vrnila drug izdelek kot ga je kupila potem se gladko zavrne kakršenkoli garancijski zahtevek. Dodatno lahko prijavite policiji goljufijo.

Tretje: Zveza potrošnikov je društvo oziroma krožek. Tako nekako kot ribiči, gasilci in podeželske ženske. In točno toliko se je glede njih sekirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

harvey ::

kako ukrepati do te pokvarjene osebe? Posebej živcira to da žali, govori grde besede in grozi z zvezo potrošnikov.

Pokvarjena oseba je ubrala logiko dodatnega zavarovanja za 5 let "zgodi se" in bila nategnjena (zavedene z drobnim tiskom), kot že mnogi. Žal ste prišli v stik s to osebo vi in imate težave, ker si po svoje razlaga stvari in hoče priti nazaj do denarja / aparata.

Kako ravnati, vam je razložil Lakotnik29.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

St235 ::

Posebej živcira to da žali, govori grde besede

Tudi za to jo lahko kazensko ovadite. Verjemi, da bo hitro mir, ko bo povabljena na razgovor na policijo.

RegulusDraco ::

imate kakšno evidenco kod prodanih artiklov?

Če da, potem stranko brez težav zavrnete in prijavite na policijo zaradi goljufije.
Če ne, kako potem veste, da ni stranka pomotoma zamešala artiklov in škatel? Nikjer ne piše, da ne sme imeti več kot enega istega artikla doma.

ps.: glede na to, da je nakup fizičen, ni nikakršnega razloga, da bi vi artikel MORALI vzet nazaj.
ps2.: kako ste ugotovili poizkus goljufije? Od kod vam podatek, da je stranka ta artikel že kupila pri DRUGEM TRGOVCU pred 18 meseci in kupila 5 let dodatne garancije?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

morosito ::

RegulusDraco je izjavil:

imate kakšno evidenco kod prodanih artiklov?

Če da, potem stranko brez težav zavrnete in prijavite na policijo zaradi goljufije.
Če ne, kako potem veste, da ni stranka pomotoma zamešala artiklov in škatel? Nikjer ne piše, da ne sme imeti več kot enega istega artikla doma.

ps.: glede na to, da je nakup fizičen, ni nikakršnega razloga, da bi vi artikel MORALI vzet nazaj.
ps2.: kako ste ugotovili poizkus goljufije? Od kod vam podatek, da je stranka ta artikel že kupila pri DRUGEM TRGOVCU pred 18 meseci in kupila 5 let dodatne garancije?


preko uradnega servisa. ker izdelek je imel drugo s/n sem kontroliral na servis in sem dobil te informacije

Floralys ::

Policija.

St235 ::

Policiji zadevo seveda lahko prijavite in verjamem, da bo to streznilo tudi stranko, samo ne pričakovat, da pa je na podlagi tega realno pričakovat kazenske sankcije.

morosito je izjavil:

RegulusDraco je izjavil:

imate kakšno evidenco kod prodanih artiklov?

Če da, potem stranko brez težav zavrnete in prijavite na policijo zaradi goljufije.
Če ne, kako potem veste, da ni stranka pomotoma zamešala artiklov in škatel? Nikjer ne piše, da ne sme imeti več kot enega istega artikla doma.

ps.: glede na to, da je nakup fizičen, ni nikakršnega razloga, da bi vi artikel MORALI vzet nazaj.
ps2.: kako ste ugotovili poizkus goljufije? Od kod vam podatek, da je stranka ta artikel že kupila pri DRUGEM TRGOVCU pred 18 meseci in kupila 5 let dodatne garancije?


preko uradnega servisa. ker izdelek je imel drugo s/n sem kontroliral na servis in sem dobil te informacije


Pač zavrnite zahtevek stranki in ji povejte, da je za reševanje sporov pristojno okrajno sodišče. In to je to, v kolikor ji niste že vrnili denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Samuel ::

Koliko pa je stal ta aparat?
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

Furbo ::

harvey je izjavil:

kako ukrepati do te pokvarjene osebe? Posebej živcira to da žali, govori grde besede in grozi z zvezo potrošnikov.

Pokvarjena oseba je ubrala logiko dodatnega zavarovanja za 5 let "zgodi se" in bila nategnjena (zavedene z drobnim tiskom), kot že mnogi. Žal ste prišli v stik s to osebo vi in imate težave, ker si po svoje razlaga stvari in hoče priti nazaj do denarja / aparata.

Kako ravnati, vam je razložil Lakotnik29.

Ni bila stranka nategnjena, ampak je bila nategovalec, ker je zadevo namerno pokvarila.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756821 (5008) Groot
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
4711086 (5584) c3p0
»

Naročil izdelek na spletu vendar izdelka nisem dobil

Oddelek: Loža
173201 (2489) roginc
»

Vrnitev artikla (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
567226 (5508) St235
»

Prodaja stola in pravice kupca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
888855 (5628) St235

Več podobnih tem