» »

Prodaja stola in pravice kupca

Prodaja stola in pravice kupca

1
2
»

max00slo ::

einstein :P je izjavil:

"saj ni ravno drago menjat številke, če ti začne težit"

saj lahko preprosto naštimaš preusmeritve na kakšno zanimivo telefonsko številko >:D

Jp, preusmeritev se plača po polni ceni.

einstein :P ::

ne vem, meni ponavadi ni nič računalo.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Ales ::

Pa kaj misliš, da lahko nekje objaviš neko navadno cifro, privabiš ljudi da kličejo nanjo in potem samovoljno preusmerjaš klic na plačljive številke? Plačal bo pa kar originalni klicatelj, al kaj...?? Če bi to delalo, bi vsi na polno kradli denar ljudem.

Enostavno je, klicatelj plača klic do navadne cifre, ki jo je klical, lastnik te navadne cifre pa do plačljive, na katero je preusmeril klic. That's it.

Kar se vračila denarja tiče pa, pravne podlage zahtevati vračilo denarja nima in če je vse tako, kot je opisano v uvodnem prispevku, moralne tudi ne.

einstein :P ::

dobro, ohladi se, ti že veš...

mogoče se da celo preusmeriti nazaj na njega in, ko pokliče, mu vedno reče, da je številka zasedena.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

max00slo ::

einstein :P je izjavil:

dobro, ohladi se, ti že veš...

mogoče se da celo preusmeriti nazaj na njega in, ko pokliče, mu vedno reče, da je številka zasedena.

Kar se mene tiče... je to dobra ideja :)

kmetek ::

Izplen zgodbe?

Ganon ::

Ne morem verjet, da igra na karto usmiljenja oziroma karkoli že, ker je onkološki bolnik. Kaj ima to veze z nakupom stola?! Stol je preizkusil in kasneje tudi kupil. Če mu sedaj ni več všeč, pa je to njegova stvar. Jaz denarja ne bi vračal. Zadeva zaključena.

jonystar ::

Nebom reku, da ni onkološki bolnik ampak težko vrjamem, da bi si kupu rablen stol glede na to, da bi moglo bit zdravje in počutje na prvem mestu, tako, da dvomim, da je res onkološki bolnik.

mgermo ::

Ne boš verjel, ampak kljub temu, da je zdravje in počutje na prvem mestu, nekateri nimajo denarja.

BladE_ ::

Mogoče sem spregledal ampak OP je omenil samo kaj moti dedija... kaj pa, če mu je OP to zamolčal pred nakupom in deda niti ni bil tako pozoren na to "štango"(in ostalo), ki ga žuli in je opazil šele, ko je lahko res dobro stestiral stol??

Vsi vemo, da je stare ljudi precej lahko obrniti in jim prodati "mačka v žaklju"... OP zakaj si sploh prodajal stol? Je mogoče tudi tebe motila "štanga" in škripanje, ali pa je šlo mogoče za: "prodajam, ker nimam prostora, stol pa je drugače odličen"??
Akcija - Reakcija

cortez ::

Pa ni bil za 40€ ?

Po moje si prav naredil (prodal si fičota nekomu, ki še za bicikl nima izpita).

Sam stol je pa mal drugač; če bi tip kavč kupavu, pa bi šele doma vidu, da mu kao ne paše v dnevno sobo...(zadaj pa se žena dere, s kerimi jajci jo presenetu) ; a bi pol tud zamenju ?

Avenger ::

Tule kar dostikrat pišete, da opišete napake, ki jih ima stvar in zagotovite kaj recimo dela. Kupec razume in sprejme napake, nato se dejansko izkaže, da se je prodajalec gladko zlagal o neki lastnosti ali delovanju. Evo recimo čisto izmišljen primer, da imam neke studijske monitorje, pri katerih se pokvari ojačevalec. Kupim pokvarjene, pri katerih je prodajalec napisal da gre za okvaro samih zvočnikov, ostalo je vse dobro. Nato se izkaže, da ima tudi napako v ojačevalcu, ki recimo skuri tudi tvoje zvočnike. Ali pa nekdo, ki prodaja računalnik s fentano grafično in brez diskov, prodajalec zagotavlja, da je vse ostalo 100% OK, potem se izkaže, da je skurjena tudi matična. Kaj zdaj pomeni videno-kupljeno?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Gigahertz ::

ni ti stol elektronika, pri stolu po 30 sekundah vidiš če ti je dober ali ni.
zanimivo da ga ni štanga že na testiranju žulila:D me pa vseeno zanima kako se je končalo...
"670#2500#8"

Ziga Dolhar ::

Gigahertz je izjavil:

pri stolu po 30 sekundah vidiš če ti je dober ali ni.


Pardon - ne, ne moreš.
https://dolhar.si/

Gigahertz ::

kak da ne?
"670#2500#8"

Barbarian ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Gigahertz je izjavil:

pri stolu po 30 sekundah vidiš če ti je dober ali ni.


Pardon - ne, ne moreš.


Ne boš rekel da po kakšni minuti nisi sposoben videti ali se stol lepo prilega riti ali ne?
Če te neka štanga žuli v rit boš pa ja po minuti začutil da nekaj ni OK....

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Tako je.

Briga me, kako se prilega moji riti po kakšni minuti. Zici se na takem testu obnesejo precej podobno.

Hudičevo me zanima, kako se prilega moji riti do konca mojega delovnika.

In tista "štanga" je prav lahko taka, da pride do izraza šele po daljšem sedenju. Morda po nekaj urah, morda že po dveh minutah - kar je bistveno kasneje kot "po 30 sekundah" ali "po kakšni minuti".

In iz prvega posta bomo zelo težko presodili, kakšno težavo pravzaprav ima stol. Morda namišljeno, morda pa ne.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Barbarian ::

če bi bil problem pri nakupu iz trgovine je to ena reč. Glede tega se povsem strinjam s tabo!!

ker je roba rabljena pa se ne. Kot da bi kupil avto in ga hotel vrniti ker si ugotovu da je nekaj narobe z njim. a-a. je že kupljen.
Jaz bi ga sicer brez najmanjšega premisleka zamenjal če bi me kupec lepo prosil. Pač bi mi povedal da mu ne ugaja in da je zanj neuporaben. Ok, ni problema. Samo takšnega napada, kot ga je ta "onkološki bolnik" (če je res) uprizoril, pa ne bi prebavil nikoli.

Zgodovina sprememb…

YesweScan ::

Žiga
Ne nakladaj.Ste pravniki res nekje v oblakih.
Če potrebuješ 1 teden za test stola potem go for it, ko seveda najdeš trgovino, kjer ga boš lahko cel teden preizkušal.

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Zgražanje nad omenjanjem "onkološkosti" je povsem razumljivo. Tako igranje na čustva si ne zasluži nekih simpatij.

Ampak - tudi pri prodaji rabljenih stvari ni izključeno uveljavljanje pravic iz naslova stvarnih napak.
https://dolhar.si/

YesweScan ::

Evo, o tem govorim.Še vedno bluziš dalje (in tega nočeš dojeti).

Ni izključeno tudi da ti bo jutri padel zelen klavir na glavo, samo je verjetnost primerno majhna.

Zgodovina sprememb…

Barbarian ::

Stvarna napaka na sedežu RABLJENEGA stola?!?:D Ne me hecat.


Pač ta bolnik naj si kupi kakšno blazino za na stol. Sej jih vedno prodajajo na sejmih suhe robe, ali pa se sprehodi v najbližji jysk ali kik in je problem rešen.

Zgodovina sprememb…

N4m31355 ::

YesweScan je izjavil:

Žiga
Ne nakladaj.Ste pravniki res nekje v oblakih.
Če potrebuješ 1 teden za test stola potem go for it, ko seveda najdeš trgovino, kjer ga boš lahko cel teden preizkušal.

ni po zakonu da se lahko artikel kupljen v trgovini vrne po 8ih dneh?

M-XXXX ::

N4m31355 je izjavil:

YesweScan je izjavil:

Žiga
Ne nakladaj.Ste pravniki res nekje v oblakih.
Če potrebuješ 1 teden za test stola potem go for it, ko seveda najdeš trgovino, kjer ga boš lahko cel teden preizkušal.

ni po zakonu da se lahko artikel kupljen v trgovini vrne po 8ih dneh?

Ne, to so čiste bučke.

RejZoR ::

N4m31355 je izjavil:

YesweScan je izjavil:

Žiga
Ne nakladaj.Ste pravniki res nekje v oblakih.
Če potrebuješ 1 teden za test stola potem go for it, ko seveda najdeš trgovino, kjer ga boš lahko cel teden preizkušal.

ni po zakonu da se lahko artikel kupljen v trgovini vrne po 8ih dneh?


Ja, nekatere tgovine imajo nenapisano pravilo, da v tem času lahko vrneš originalno zapakirano, nerabljeno blago. Z računom seveda. Ampak če se prodajalec odloči, da ti ne bo ustregel se lahko postavljaš na glavo pa ne moreš nič, ker za take menjave ni zakonske podlage.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Barbarian ::

imajo in nimajo. Zakon je slabo napisan kar se tega tiče.

vsekakor pa vsaka trgovina, ki bi rada dlje časa obstajala na trgu blago zamenja če kupec želi.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Kaj je slabo napisanega v zakonu? DA trgovine ne rabijo vračat denarja vsakemu, ki se čez dva dni spomni, da on tega več noče? Seriously...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Avenger je izjavil:

Tule kar dostikrat pišete, da opišete napake, ki jih ima stvar in zagotovite kaj recimo dela. Kupec razume in sprejme napake, nato se dejansko izkaže, da se je prodajalec gladko zlagal o neki lastnosti ali delovanju. Evo recimo čisto izmišljen primer, da imam neke studijske monitorje, pri katerih se pokvari ojačevalec. Kupim pokvarjene, pri katerih je prodajalec napisal da gre za okvaro samih zvočnikov, ostalo je vse dobro. Nato se izkaže, da ima tudi napako v ojačevalcu, ki recimo skuri tudi tvoje zvočnike. Ali pa nekdo, ki prodaja računalnik s fentano grafično in brez diskov, prodajalec zagotavlja, da je vse ostalo 100% OK, potem se izkaže, da je skurjena tudi matična. Kaj zdaj pomeni videno-kupljeno?


Videno kupljeno je prazna floskula, ki nima nikakršne veljave. Bistveno je ali je možno dokazat, da je prodajalec (fizična oseba) vedel za napako in jo namenoma prekril/zamaskiral ali ne. Vendar pa tukaj ni enoastavnega kriterija. Ker v civilnem pravi velja načelo, da mora krivdo dokazovat tožnik. KAr pomeni, damoraš ti kot kupec dokazat, da je on za napako vedel in ti jo namenoma prekril.

Če recimo pogledamo tvoj primer. Če jaz prodajam zvočnike in ojačevalec v okvari in na to opozorim kupca, pa četudi rečem, da se mi zdi da je okvara v zvočnikih in ne ojačevalcih bo praktično nemogoče dokazat, da sem kaj namenoma prekril. Na napako sem opozoril, kot laik pa seveda nisem usposobljen, da vem kje je napaka in kakšne so lahko posledice.

Če pa imamo isti primer, pa sem jaz nesel ojačevalec in zvočnike na servis, kjer so mi povedali da je pokvarjen ojačevalec, potem se pač ne morem več zgovarjat na nevednost. Seveda pa mora kupec nekako zvedet, da sem imel opremo na servisu in, da sem vedel za kakšno napako gre.

Konkretno pri tem stolu pa kot že rečeno kupec nima nikakršne osnove za vračilo sredstev, razne če lahko dokaže, daga je prodajalec zavajal. Glede na napisano je kaj takšnega misija nemogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

einstein :P ::

@op

kako se je pa zdaj to razpletlo? si vrnil stol ali ne?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Furbo ::

Barbarian je izjavil:

imajo in nimajo. Zakon je slabo napisan kar se tega tiče.

vsekakor pa vsaka trgovina, ki bi rada dlje časa obstajala na trgu blago zamenja če kupec želi.


Zakon je povsem jasen glede tega.

Težava je le v bebcih, ki stalno omenjajo teh 8 dni vsepovsod.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Barbarian ::

piše da denarja kupcu ni treba vračati. prav tako pa piše da je dobra praksa če se kupcu vrne kupnino in da naj trgovine poslujejo v skladu z dobro prakso.

razlagaj si kot veš in znaš.

Ko sem kot študent delal v neki trgovini smo kupcem z veseljem ustregli če se je le dalo, saj so se ti kupci potem z veseljem vrnili k nam. Če nekoga zavrneš pač veš da se ne bo več vrnil.

neke čudne prakse osmih dni mi nismo imeli. Imeli pa smo nek preprost princip. To, ali smo artikel vzeli nazaj je bilo 100% odvisno od stanja artikla in embalaže. Če je bil artikel tak kot da bi ga z rally avtom vlekel po makadamu, ga pač nismo vzeli. če pa je bil lepši kot tisti v naši izložbi, pa smo ga brez debate menjali za kaj drugega.


bottom line, ne piše da mora trgovina NUJNO vrniti kupnino. To stori le če ima rada svoje kupce. Če ji ni mar za svoje kupce, tega pač en bo storila. simple.

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

Dokler si inšpektorji to razlagajo tako, da ni treba vračati, je to zame dovolj jasno.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Barbarian ::

haha:D dobro vprašanje kako si inšpektorji to razlagajo. Nevem, nisem pravnik, niti nisem bil resen trgovec. Sem mel izkušnje s tem samo kot študent.

Vsaki trgovini, ki z veseljem vzame kupcu denar in nato noče slišati niti besede o menjavi artikla ko kupec pride prosit če lahko menja nedotaknjen artikel pa iskreno privoščim propad.

But that is just me.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Če se nekaj smatra kot dobra poslovna praksa to nikogar ne zavezuje k nobeni stvari. Samo pomeni, da če se trgovina odloči ustreči, ti bo. Ima pa vse pravice te zavrnit in ti pri tem ne moreš nič. Ne vem zakaj bi si inšpektorji kakorkoli drugače razlagali če je stvar povsem jasna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Barbarian ::

pač tako sm si to razlagal ko sem raziskoval takrat. Točno razlago naj ponudi pravnik. Ali vsaj pravi trgovec.

Aston_11 ::

Mešaš. Zakon obveznosti ne nalaga. Dobra praksa pa je dobra zato, ker nudi več kot zakon. Ti razlagajo zgoraj, ti pa še vedno po svoje.

Barbarian ::

moja napaka torej, se opravičujem.

RejZoR ::

Tud če se trgovina odloči vračilo kupnine ni nujno da ti vrne v obliki gotovine. Večina trgovin ponudi vrednostni bon, ki te potem sicer zavezuje k ponovnem nakupu v isti trgovini ampak imaš proste roke pri izbiri naslednjega artikla. S tem si zagotovijo, da denar ostane pri njih, ti pa imaš še vedno možnost izbrat nekaj drugega. Ker so časovne omejitve običajno precej dolge načeloma ni problem enkrat najti nekaj kar boš kupil s tistim bonom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Dejmo nekaj ločit:

Zakon - NE omogoča vrnitve blaga, razen v primeru nakupa na daljavo/izven poslovnih prostorov. Torej ni nikaršne obveze,da bi moral katerikoli trgovec karkoli vzet nazaj in vrnih kupnino, če izdelek ni pokvarjen. Hkrati pa zakon nikakor ne prepoveduje trgovini, da to stori.

Poslovna praksa - ne sme biti v nasprotju z zakonom, lahko pa dovoli določene dodatne bonitete. Po domače povedano je dobra volja trgovine, če dovoli menjavo blaga, vračilo kupnine itd. Nikakor pa poslovna praska za jih ni zakonsko zavezujoča, imajo pa tudi vso pravico da takšne zahteve presojajo case by case. Torej ni nič nenavadnega, če nekomu zamenjavo odobrijo drugemu pa ne. Predvsem pa poslovna praksa ali dobra praksa kot nekateri tukaj omenjajo ni zapisana v nobenem zakonu in je stvar notranjega delovanja trgovine.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756977 (5164) Groot
»

Prodal Avto - okvarjen avto po 1mescu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20633381 (21665) zobnik
»

Prodaja avta - "keš" na roke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5114056 (11787) smacker
»

vračilo blazine za telovadbo - vprašanje

Oddelek: Pomoč in nasveti
396845 (5436) opeter
»

Kaj se zgodi z vrnjenimi izdelki? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5412548 (10503) Dr_M

Več podobnih tem