Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Poleg tega, četudi bi nekdo nasadil le tebe, ko bi TI kršil pravila, bi bilo veliko verjetnosti, da bi najebal on, ker si ti kot kolesar avtomatsko "praktično nedolžen", v vsaki situaciji - podobno, kot pešci.
Iz policijske baze iz leta 2015:
Kolesar kriv, avtomobilist udeležen: 232 (40%) //avtomatsko "praktično nedolžen"
Avtomobilist kriv, kolesar udeležen: 346
Pešec kriv, avtomobilist udeležen: 65 (15%) //podobno, kot pešci
Avtomobilist kriv, pešec udeležen: 378
Fun facts:
Kolesar kriv, pešec udeležen: 18
Pešec kriv, kolesar udeležen: 15
Kolesar kriv, (drug) kolesar udeležen: 51
Avtomobilist kriv, (drug) avtomobilist udeležen: 7163
SELECT OP.[Vrsta udeleženca v PN] AS 'Povzročitelj', O2.[Vrsta udeleženca v PN] 'Udeleženec', COUNT(OP.[Številka zadeve]) AS 'Število'
FROM [PNL-OSEBE-2015] OP INNER JOIN
[PNL-OSEBE-2015] O2 on OP.[Številka zadeve] = O2.[Številka zadeve]
WHERE OP.[Kot kaj nastopa oseba v PN]='POVZROČITELJ'
AND O2.[Kot kaj nastopa oseba v PN] = 'UDELEŽENEC'
AND OP.[Vrsta udeleženca v PN] IN ('VOZNIK OSEBNEGA AVTOMOBILA','PEŠEC','KOLESAR')
AND O2.[Vrsta udeleženca v PN] IN ('VOZNIK OSEBNEGA AVTOMOBILA','PEŠEC','KOLESAR')
GROUP BY OP.[Vrsta udeleženca v PN], O2.[Vrsta udeleženca v PN]
So? Točno tako, kot sem rekel. Največkrat so krivi avtomobilisti, ker pešci in kolesarji so že "skoraj avtomatsko nedolžni".
negotiator> lahko pa se zgodi, da se bo zaradi tvoje kršitve pravil zgodila nesreča, v kateri bo kdo umrl.
Za posledice bo odgovoren tisti, ki se je odločil uporabiti stroj, ki je smrtno nevaren, čeprav ga očitno ne obvlada v meri, ki bi preprečila poškodbe.
Če mu boš ti skočil pred avto in zaradi fizikalnih zakonov ne bo mogel ustavit, ne bo nič kriv. Pa tudi to, da se pešec skriva za vogalom in nato v trenutku, ko nekdo pripelje, skoči na prehod za pešce, ni krivda voznika, pač pa pešca, pa čeprav je bil v tistem trenutku na prehodu.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
jype ::
negotiator> Če mu boš ti skočil pred avto in zaradi fizikalnih zakonov ne bo mogel ustavit, ne bo nič kriv.
Krivda ni pomembna, pomembna je odgovornost. Odgovornost določa, kdo bo nosil stroške.
negotiator> Pa tudi to, da se pešec skriva za vogalom in nato v trenutku, ko nekdo pripelje, skoči na prehod za pešce, ni krivda voznika, pač pa pešca, pa čeprav je bil v tistem trenutku na prehodu.
Tako je. Kriv je pešec, odgovoren je pa voznik. Če bi se voznik odločil, da bo namesto smrtno nevarnega prometnega sredstva uporabil manj nevarno prometno sredstvo, bi se s tem rešil odgovornosti.
Krivda ni pomembna, pomembna je odgovornost. Odgovornost določa, kdo bo nosil stroške.
negotiator> Pa tudi to, da se pešec skriva za vogalom in nato v trenutku, ko nekdo pripelje, skoči na prehod za pešce, ni krivda voznika, pač pa pešca, pa čeprav je bil v tistem trenutku na prehodu.
Tako je. Kriv je pešec, odgovoren je pa voznik. Če bi se voznik odločil, da bo namesto smrtno nevarnega prometnega sredstva uporabil manj nevarno prometno sredstvo, bi se s tem rešil odgovornosti.
zmaugy ::
Lakotnik29> In dejstvo je da si Jype pač pumpa svoj ego.
Ah, če bi si pumpal ego, bi vsak dan tako bicikliral, pa tega nikakor ne počnem.
zmaugy> To je povsem irelevantno.
Ne, ni! Če trdiš, da poznaš prometne predpise, potem poznaš tudi tole:
II. NAČELA CESTNEGA PROMETA
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
5. člen
(varstvo okolja)
(1) Z uporabo vozila se ne sme povzročati čezmernega hrupa oziroma ropota ali kako drugače onesnažiti okolja.
(2) Iz vozila je prepovedano odmetavati kakršnekoli stvari (cigaretni ogorki, papir, plastenke itd.).
(3) Ko voznik na cesti vozilo ustavi za več kot tri minute ali ga parkira, mora takoj ugasniti motor. Ta določba se ne uporablja za vozila, pri katerih motor poganja naprave za opravljanje določenih del (vozilo za zbiranje in odvoz odpadkov, vozilo za čiščenje kanalov, avtomobilsko dvigalo ipd.).
(4) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Tretji odstavek četrtega člena je za pešce kolesarje še posebej nevaren, ker trdi, da morajo kolesarji pričakovati, da bodo vozniki avtomobilov, ki zavijajo, upoštevali prednost kolesarjev in pešcev - pa je v praksi skoraj nikoli ne (razen v zadnjem času, ko se stanje počasi popravlja, predvsem na račun sodobnejše prometne ureditve).
Prvi odstavek petega člena v praksi prepoveduje motorna vozila z motorjem na notranje izgorevanje.
Kakšno zvezo ima to z bananinimi olupki? Ti kot kolesar (kolikor vem nisi otrok ali starostnik ipd.) si dolžen upoštevati CPP, kamor spada tudi upoštevanje semaforja, še posebej rdeče luči na njem.
Kar velja tudi za voznike motornih vozil. Načelo vožnje pa je itak defenzivnost.
Si se pa razkril kot nekdo, ki upošteva CPP ko mu to odgovarja in jih krši, ko se mu tako zdi. Pa tako polna usta moralnih načel, cccc...
Še kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
jype ::
zmaugy> Ti kot kolesar (kolikor vem nisi otrok ali starostnik ipd.)
Mene ste vozniki že pred davnimi časi prepričali, da smo vsi kolesarji debili.
zmaugy> si dolžen upoštevati CPP, kamor spada tudi upoštevanje semaforja, še posebej rdeče luči na njem.
Ja, vem. V dobrih dvajsetih letih sem tudi plačal 20 evrov kazni, ko so me enkrat dobili, ker sem prevozil rdečo luč. Pa enkrat nisem plačal 5000 tolarjev, ker mi je policist nepravilno napisal kazen, ko sem s kolesom vozil v napačni smeri po enosmerni ulici.
zmaugy> Si se pa razkril kot nekdo, ki upošteva CPP ko mu to odgovarja in jih krši, ko se mu tako zdi. Pa tako polna usta moralnih načel, cccc...
Ne, to je napačen pogled. CPP _nikoli_ ne smeš upoštevati, saj je to smrtno nevarno. Dejstvo, da na semaforju gori zelena luč, ni odvisno od dejstva, ali nekdo proti križišču ali prehodu drvi z visoko, nezmanjšano hitrostjo. Dejstvo, da imaš kot kolesar praktično vedno prednost v krožišču, ne spremeni dejstva, da vozniki motornih vozil te prednosti praktično nikoli ne upoštevajo.
Mene ste vozniki že pred davnimi časi prepričali, da smo vsi kolesarji debili.
zmaugy> si dolžen upoštevati CPP, kamor spada tudi upoštevanje semaforja, še posebej rdeče luči na njem.
Ja, vem. V dobrih dvajsetih letih sem tudi plačal 20 evrov kazni, ko so me enkrat dobili, ker sem prevozil rdečo luč. Pa enkrat nisem plačal 5000 tolarjev, ker mi je policist nepravilno napisal kazen, ko sem s kolesom vozil v napačni smeri po enosmerni ulici.
zmaugy> Si se pa razkril kot nekdo, ki upošteva CPP ko mu to odgovarja in jih krši, ko se mu tako zdi. Pa tako polna usta moralnih načel, cccc...
Ne, to je napačen pogled. CPP _nikoli_ ne smeš upoštevati, saj je to smrtno nevarno. Dejstvo, da na semaforju gori zelena luč, ni odvisno od dejstva, ali nekdo proti križišču ali prehodu drvi z visoko, nezmanjšano hitrostjo. Dejstvo, da imaš kot kolesar praktično vedno prednost v krožišču, ne spremeni dejstva, da vozniki motornih vozil te prednosti praktično nikoli ne upoštevajo.
GizmoX ::
negotiator je izjavil:
So? Točno tako, kot sem rekel. Največkrat so krivi avtomobilisti, ker pešci in kolesarji so že "skoraj avtomatsko nedolžni".Kako so lahko kolesarji "skoraj avtomatsko nedolžni", če so pa v 40% prometnih nesreč z avtomobilistom spoznani za krive?
Če bi kolesarji povzročili še nekaj več nesreč z avtomobilisti (da bi prišli iz 40% do 60%), bi lahko rekli, da so avtomobilisti že "skoraj avtomatsko nedolžni"?
udirač => uni. dipl. inž. rač.
zmaugy ::
zmaugy> Ti kot kolesar (kolikor vem nisi otrok ali starostnik ipd.)
Mene ste vozniki že pred davnimi časi prepričali, da smo vsi kolesarji debili.
zmaugy> si dolžen upoštevati CPP, kamor spada tudi upoštevanje semaforja, še posebej rdeče luči na njem.
Ja, vem. V dobrih dvajsetih letih sem tudi plačal 20 evrov kazni, ko so me enkrat dobili, ker sem prevozil rdečo luč. Pa enkrat nisem plačal 5000 tolarjev, ker mi je policist nepravilno napisal kazen, ko sem s kolesom vozil v napačni smeri po enosmerni ulici.
zmaugy> Si se pa razkril kot nekdo, ki upošteva CPP ko mu to odgovarja in jih krši, ko se mu tako zdi. Pa tako polna usta moralnih načel, cccc...
Ne, to je napačen pogled. CPP _nikoli_ ne smeš upoštevati, saj je to smrtno nevarno. Dejstvo, da na semaforju gori zelena luč, ni odvisno od dejstva, ali nekdo proti križišču ali prehodu drvi z visoko, nezmanjšano hitrostjo. Dejstvo, da imaš kot kolesar praktično vedno prednost v krožišču, ne spremeni dejstva, da vozniki motornih vozil te prednosti praktično nikoli ne upoštevajo.
Posploševanje ni moj princip. Poleg tega tudi sam kdaj sedem na kolo.
Je pa dejstvo, da moramo vsi upoštevati CPP in kot praviš, včasih misliti še za druge, da nas njihove napake ne stanejo preveč.
jype ::
GizmoX> spoznani za krive?
Krivda ne pomeni kar avtomatično tudi odgovornosti.
http://sodisce.si/znanje/sodna_praksa/v...
zmaugy> Je pa dejstvo, da moramo vsi upoštevati CPP in kot praviš, včasih misliti še za druge, da nas njihove napake ne stanejo preveč.
Ne, to je napačen pogled. Edini člen CPP, ki ga moraš upoštevati, je četrti člen: Poskrbeti moraš, da ne pride do neljubih dogodkov. Vse ostalo je balast.
Čeprav se večina ljudi v prometu ukvarja s pravicami (vedo, kdaj imajo prednost in to poizkušajo tudi uveljaviti, pogosto so prepričani, da so upravičeni do vožnje pri najvišji dovoljeni hitrosti ali še hitreje, zavedajo se, da so dovolj sposobni, da vedno obvladujejo vozilo), je vendarle iz podatkov policije jasno, da se praktično nihče ne zaveda svoje odgovornosti.
Dejstvo, da si se odločil uporabiti motorno vozilo, _BISTVENO_ vpliva na tvojo odgovornost do drugih udeležencev v prometu.
Po drugi strani odločitev za pešačenje ali kolesarjenje pomeni obraten zasuk: Odgovornost do drugih udeležencev se bistveno zmanjša.
Tak je zakon.
Krivda ne pomeni kar avtomatično tudi odgovornosti.
http://sodisce.si/znanje/sodna_praksa/v...
zmaugy> Je pa dejstvo, da moramo vsi upoštevati CPP in kot praviš, včasih misliti še za druge, da nas njihove napake ne stanejo preveč.
Ne, to je napačen pogled. Edini člen CPP, ki ga moraš upoštevati, je četrti člen: Poskrbeti moraš, da ne pride do neljubih dogodkov. Vse ostalo je balast.
Čeprav se večina ljudi v prometu ukvarja s pravicami (vedo, kdaj imajo prednost in to poizkušajo tudi uveljaviti, pogosto so prepričani, da so upravičeni do vožnje pri najvišji dovoljeni hitrosti ali še hitreje, zavedajo se, da so dovolj sposobni, da vedno obvladujejo vozilo), je vendarle iz podatkov policije jasno, da se praktično nihče ne zaveda svoje odgovornosti.
Dejstvo, da si se odločil uporabiti motorno vozilo, _BISTVENO_ vpliva na tvojo odgovornost do drugih udeležencev v prometu.
Po drugi strani odločitev za pešačenje ali kolesarjenje pomeni obraten zasuk: Odgovornost do drugih udeležencev se bistveno zmanjša.
Tak je zakon.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
zmaugy ::
Dejstvo je, da neuporaba varnostnih pasov najbolj škoduje tistemu, ki dejansko ne uporablja varnostnega pasu. Največkrat samo tistemu. Pa vendar te policist kaznuje, če ne uporabljaš varnostnega pasu.
In dejstvo je, da so zakoni napisani zato, da se jih upošteva in NE prosto po navdihu izbira kaj je balast in kaj ne.
In dejstvo je, da so zakoni napisani zato, da se jih upošteva in NE prosto po navdihu izbira kaj je balast in kaj ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
SambaShare ::
next3steps ::
Zakoni gor ali dol, ti kot voznik štirikolesa na nafto ali kakršnokoli drugo svinjarijo premoreš več odgovornosti, če zbiješ šibkejši člen v prometu, ker le ta krši CPP in bi ti vseeno moral to kršitev pravilno zaznati in pravilno odreagirati.
Saj ni težko, le celofan si odvij z glave.
Saj ni težko, le celofan si odvij z glave.
globoko grlo ::
A ni vsak zase odgovoren na cesti? Pazit na druge že, ampak odgovoren si pa sam. Pa če mi en specialkar teži po cesti, eh, vrata odprt pa gasa.
sem gorski kolesar.press
sem gorski kolesar.press
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: globoko grlo ()
perci ::
Vprašanje je sploh, kaj kdo misli, ko reče "odgovornost". Za jypeta ne vem ali ima v mislih to, kar razlagamo otrokom, da morajo biti odgovorni za svoja dejanja, ali govori o civilni ali kazenski odgovornosti? Prekrškovni? Kdo bi vedel.
jype ::
zmaugy> Pa vendar te policist kaznuje, če ne uporabljaš varnostnega pasu.
Kaznuje te tudi, če se na javnih površinah zadržuješ brez obleke, pa s tem ne škoduješ nikomur.
perci> Vprašanje je sploh, kaj kdo misli, ko reče "odgovornost". Za jypeta ne vem ali ima v mislih to, kar razlagamo otrokom, da morajo biti odgovorni za svoja dejanja, ali govori o civilni ali kazenski odgovornosti? Prekrškovni? Kdo bi vedel.
Ti se raje sprenevedaš, da ti ne bi bilo treba slučajno rečt, da imam prav.
Kaznuje te tudi, če se na javnih površinah zadržuješ brez obleke, pa s tem ne škoduješ nikomur.
perci> Vprašanje je sploh, kaj kdo misli, ko reče "odgovornost". Za jypeta ne vem ali ima v mislih to, kar razlagamo otrokom, da morajo biti odgovorni za svoja dejanja, ali govori o civilni ali kazenski odgovornosti? Prekrškovni? Kdo bi vedel.
Ti se raje sprenevedaš, da ti ne bi bilo treba slučajno rečt, da imam prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
perci ::
Kaj se sprenevedam, če sploh ne vem o čem govoriš. Pastal si neko civilno sodbo, kjer je sodišče odločilo, da je odgovornost za škodo deljena. Kaj si hotel s tem povedat, pa ne vem. Dvomim namreč, da imajo ljudje v mislih civilno odgovornost, ko operirajo s tem terminom v tej temi.
jype ::
perci> Kaj si hotel s tem povedat, pa ne vem.
Da je potencialno zelo drago, če se z avtomobilom zaletiš v pešca in/ali kolesarja, tudi če nisi kriv.
Da je potencialno zelo drago, če se z avtomobilom zaletiš v pešca in/ali kolesarja, tudi če nisi kriv.
perci ::
Zdaj si vpeljal še en pravni termin: "krivda". Načeloma je tako, da se odškodninsko odgovarja samo krivdno (namen ali malomarnost). Če se odgovarja brez krivde, pomeni, da gre za objektivno odgovornost.
OZ pravi: "Za škodo od stvari ali dejavnosti, iz katerih izvira večja škodna nevarnost za okolico, se odgovarja ne glede na krivdo".
Recimo, da je avto taka nevarna stvar. Očitno tako izhaja iz sodne prakse. S čimer se osebno strinjam.
OZ pravi: "Za škodo od stvari ali dejavnosti, iz katerih izvira večja škodna nevarnost za okolico, se odgovarja ne glede na krivdo".
Recimo, da je avto taka nevarna stvar. Očitno tako izhaja iz sodne prakse. S čimer se osebno strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
jype ::
perci> Recimo, da je avto taka nevarna stvar. Očitno tako izhaja iz sodne prakse. S čimer se osebno strinjam.
Me veseli, da se strinjaš, se pa sprašujem, kakšen mora biti človek, ki se ne.
Nepremišljen, najmanj.
Me veseli, da se strinjaš, se pa sprašujem, kakšen mora biti človek, ki se ne.
Nepremišljen, najmanj.
perci ::
V Vietnamu se, recimo, večina populacije ne strinja s tem. Tudi v Indiji je isto. in praktično povsod drugje v državah v razvoju.
joze67 ::
Ne strinjajo? Rekel bi, da o tem sploh ne razmišljajo.
Ne vem, kako poteka pridobivanje izpita danes; Ko sem ga opravil, nismo nikoli sploh omenili take stvari. PP, CPP, tehnika, izpit. Da obstaja pravni termin "nevarna stvar" in da se nanaša na avto in kako, sem izvedel kakih 15 let kasneje.
Ne vem, kako poteka pridobivanje izpita danes; Ko sem ga opravil, nismo nikoli sploh omenili take stvari. PP, CPP, tehnika, izpit. Da obstaja pravni termin "nevarna stvar" in da se nanaša na avto in kako, sem izvedel kakih 15 let kasneje.
zmaugy ::
Unknown_001 ::
Rabim obrazložitev. Pred kratkim se peljem po regionalki in pred mano kolesar s specialko. Vozim za njim do prvega primernega mesta za prehitevanje (odprto pregledno) in on se postavi na sredo ceste glih tok da ni po črti vozil sam da je slišal da sem po gasu stisnil. Zdaj naj mi pa en obrazloži za kaj je to dboro in kako naj takega kekca varno prehitim če bi pa po pravem moral na vozit minimalno 1 meter od boka.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Aston_11 ::
Grem staviti, da je imel avto nasproti in je že videl, da boš šel v škarje. Drugače pa ima cesta dva pasova in greš na nasprotnega, kot da bi avto prehiteval.
Unknown_001 ::
Grem staviti, da je imel avto nasproti in je že videl, da boš šel v škarje. Drugače pa ima cesta dva pasova in greš na nasprotnega, kot da bi avto prehiteval.
Popušio na stavama. Izbaci pare.
Cesta je bila prazna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Potem si šel mimo in ni večjega problema.
Šele ko sem se na trobo usedel da se je desno umaknil. Kolesarje če je možno prehitevam kot ostala vozila se pravi se na drugi pas pomaknem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Mare2 ::
Unknown_001 je izjavil:
in kako naj takega kekca varno prehitim če bi pa po pravem moral na vozit minimalno 1 meter od boka.
Kolesarja prehitiš enako kot avto. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
perci ::
Tut jst ne štekam, zakaj ga nisi mogel prehiteti, če je bil na svojem pasu, nasprotni pa prazen?
Unknown_001 ::
Tut jst ne štekam, zakaj ga nisi mogel prehiteti, če je bil na svojem pasu, nasprotni pa prazen?
Širok avto 2.5 tone težka krava s prikolico nekoliko ožja cesta gospod pa na črti. Če ne grgač bi ga zih s špeglom ruknil. Al bi moral po bankini peljat kar se pa s prikolico NE dela ker ti kolo lahko hitro zagrabi in ga potegne dol.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
GrimReaper ::
Unknown_001 je izjavil:
Rabim obrazložitev. Pred kratkim se peljem po regionalki in pred mano kolesar s specialko. Vozim za njim do prvega primernega mesta za prehitevanje (odprto pregledno) in on se postavi na sredo ceste glih tok da ni po črti vozil sam da je slišal da sem po gasu stisnil.
Jest sem mel danes kontra, je vozil po sredini, ko je slišal moje visoke obrate, pa se je premaknil na desno.
Ampak sam bi ga v vsakem primeru BP prehitel, edino če bi zavil povsem na nasproten pas.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
jype ::
Raptor F16> Rabim obrazložitev.
Vozil si za kretenom. Srečo imaš, da ni vozil bagra, ker bi ga še precej težje prehitel.
Vozil si za kretenom. Srečo imaš, da ni vozil bagra, ker bi ga še precej težje prehitel.
globoko grlo ::
Sam je res, če se cela četica kolesarjev vozi drug za drugim, se vozniki 4kolesniov glih ne sekirajo ampak, vsaj večina, obvozi kolesarje na neki minimalni razdalji. Če pa bi se kolesarji vozil vštric, bi pa avti mogl bremzat.
V katerem primeru je manj poškodovanih kolesarjev, pa ne vem.
V katerem primeru je manj poškodovanih kolesarjev, pa ne vem.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
jype ::
globoko grlo> V katerem primeru je manj poškodovanih kolesarjev, pa ne vem.
V primeru, ko morajo avtomobili zavirati.
V primeru, ko morajo avtomobili zavirati.
globoko grlo ::
Že že. Ampak, upoštevajoč našo vozniško kulturo oz. dejansko stanje, kaj je bolj varno za kolesarje? Vožnja vštric ali zaporedno? Če si vštric lohka kkšna kamikaza izza ovinka zgazi oba kolesarja. Če pa so kolesarji v liniji pa se nekak večinoma izzide.
Čist tko, hipotetično kaj je bolš. Na kolesarskih forumih so mel te debate in, če me spomin ne vara, so v tujini priši do zaključka, da je vožnja vštric varnejša.
Čist tko, hipotetično kaj je bolš. Na kolesarskih forumih so mel te debate in, če me spomin ne vara, so v tujini priši do zaključka, da je vožnja vštric varnejša.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Invictus ::
Unknown_001 je izjavil:
Rabim obrazložitev. Pred kratkim se peljem po regionalki in pred mano kolesar s specialko. Vozim za njim do prvega primernega mesta za prehitevanje (odprto pregledno) in on se postavi na sredo ceste glih tok da ni po črti vozil sam da je slišal da sem po gasu stisnil. Zdaj naj mi pa en obrazloži za kaj je to dboro in kako naj takega kekca varno prehitim če bi pa po pravem moral na vozit minimalno 1 meter od boka.
Nestrpen si... Zelo preprosto...
Kolo prehitiš po nasprotnem pasu kot avto, ne 3 cm od kolesa...
Unknown_001 je izjavil:
Tut jst ne štekam, zakaj ga nisi mogel prehiteti, če je bil na svojem pasu, nasprotni pa prazen?
Širok avto 2.5 tone težka krava s prikolico nekoliko ožja cesta gospod pa na črti. Če ne grgač bi ga zih s špeglom ruknil. Al bi moral po bankini peljat kar se pa s prikolico NE dela ker ti kolo lahko hitro zagrabi in ga potegne dol.
Gospod v avtu lahko še malo počaka. In zapelje na nasprotni pas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Furbo ::
Unknown_001 je izjavil:
Rabim obrazložitev. Pred kratkim se peljem po regionalki in pred mano kolesar s specialko. Vozim za njim do prvega primernega mesta za prehitevanje (odprto pregledno) in on se postavi na sredo ceste glih tok da ni po črti vozil sam da je slišal da sem po gasu stisnil. Zdaj naj mi pa en obrazloži za kaj je to dboro in kako naj takega kekca varno prehitim če bi pa po pravem moral na vozit minimalno 1 meter od boka.
Več razlag je
- smilili so se mu tisti kondomi, ki jih ima namesto pravih gum in se je umikal kaki luknji/pesku
- hotel je, da ga prehitevaš po sosednjem pasu
- drkal si ga je, medtem ko je občudoval statistiko svoje vožnje na telefonu
- debil
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
kuvanasarma ::
negotiator> Če mu boš ti skočil pred avto in zaradi fizikalnih zakonov ne bo mogel ustavit, ne bo nič kriv.
Krivda ni pomembna, pomembna je odgovornost. Odgovornost določa, kdo bo nosil stroške.
negotiator> Pa tudi to, da se pešec skriva za vogalom in nato v trenutku, ko nekdo pripelje, skoči na prehod za pešce, ni krivda voznika, pač pa pešca, pa čeprav je bil v tistem trenutku na prehodu.
Tako je. Kriv je pešec, odgovoren je pa voznik. Če bi se voznik odločil, da bo namesto smrtno nevarnega prometnega sredstva uporabil manj nevarno prometno sredstvo, bi se s tem rešil odgovornosti.
Kaj za boga milega ti jemlješ? K to pizdarijo bi tut jst...
Wrop ::
Mene je pa včeraj ena babica nazjala, ker sem ji pred nosom v garažni hiši pri City parku zaparkiral "njeno" parkirno mesto. Še predno sem uspel do konca reči, da je spregledala dva znaka za prepovedano smer in da sploh ne bi smela pripeljati s te smeri kot je, je že silovito speljala.
kuvanasarma ::
kuvanasarma> Kaj za boga milega ti jemlješ?
https://zakonodaja.com/zakon/oz/5-odsek...
Za tale del me zanima "Če bi se voznik odločil, da bo namesto smrtno nevarnega prometnega sredstva uporabil manj nevarno prometno sredstvo, bi se s tem rešil odgovornosti."
Če bi pešec bil doma v banji z mrzlo vodo in se z kladivom tolku po korenu k***a potem nebi bil tam, in ga voznik nebi zbil, kar pomeni da je pešec odgovoren...
Ni mi jasno kako si ljudje kot si ti ne zapomnite enega preprostega nenapisanega "zakona" :prednost ma un k je močnejši....
jype ::
kuvanasarma> Če bi pešec bil doma v banji z mrzlo vodo in se z kladivom tolku po korenu k***a potem nebi bil tam, in ga voznik nebi zbil, kar pomeni da je pešec odgovoren...
Ne, to ne drži. Superge niso nevarna stvar, zato za njihovo uporabo ni treba dokazati skrajno skrbnega ravnanja, če se hočeš rešiti odgovornosti.
kuvanasarma> Ni mi jasno kako si ljudje kot si ti ne zapomnite enega preprostega nenapisanega "zakona" :prednost ma un k je močnejši....
Če se odločimo, da bomo živeli v družbi, kjer to velja, potem te moram obvestiti, da moja kolesarska ključavnica zlahka in brez posledic (za ključavnico) naredi luknjo v vetrobransko steklo, tudi do desetkrat na minuto. Koliko utegne to stati (skrajno šibke) lastnike avtomobilov (ki bi, če ne bi bili tako zelo šibki, komot šli z biciklom), si verjetno lahko predstavljaš.
Ne, to ne drži. Superge niso nevarna stvar, zato za njihovo uporabo ni treba dokazati skrajno skrbnega ravnanja, če se hočeš rešiti odgovornosti.
kuvanasarma> Ni mi jasno kako si ljudje kot si ti ne zapomnite enega preprostega nenapisanega "zakona" :prednost ma un k je močnejši....
Če se odločimo, da bomo živeli v družbi, kjer to velja, potem te moram obvestiti, da moja kolesarska ključavnica zlahka in brez posledic (za ključavnico) naredi luknjo v vetrobransko steklo, tudi do desetkrat na minuto. Koliko utegne to stati (skrajno šibke) lastnike avtomobilov (ki bi, če ne bi bili tako zelo šibki, komot šli z biciklom), si verjetno lahko predstavljaš.
GupeM ::
Unknown_001 je izjavil:
Rabim obrazložitev. Pred kratkim se peljem po regionalki in pred mano kolesar s specialko. Vozim za njim do prvega primernega mesta za prehitevanje (odprto pregledno) in on se postavi na sredo ceste glih tok da ni po črti vozil sam da je slišal da sem po gasu stisnil. Zdaj naj mi pa en obrazloži za kaj je to dboro in kako naj takega kekca varno prehitim če bi pa po pravem moral na vozit minimalno 1 meter od boka.
Verjetno je bil Jype. Čeprav CPP pravi, da kolesar lahko vozi največ 1m od desnoga roba vozišča, vsi vemo, da Jypetu ni treba upoštevati pravil CPP. Lažem... NE SMEŠ upoštevati pravil CPP, ker je to smrtno nevarno.
kuvanasarma ::
kuvanasarma> Če bi pešec bil doma v banji z mrzlo vodo in se z kladivom tolku po korenu k***a potem nebi bil tam, in ga voznik nebi zbil, kar pomeni da je pešec odgovoren...
Ne, to ne drži. Superge niso nevarna stvar, zato za njihovo uporabo ni treba dokazati skrajno skrbnega ravnanja, če se hočeš rešiti odgovornosti.
kuvanasarma> Ni mi jasno kako si ljudje kot si ti ne zapomnite enega preprostega nenapisanega "zakona" :prednost ma un k je močnejši....
Če se odločimo, da bomo živeli v družbi, kjer to velja, potem te moram obvestiti, da moja kolesarska ključavnica zlahka in brez posledic (za ključavnico) naredi luknjo v vetrobransko steklo, tudi do desetkrat na minuto. Koliko utegne to stati (skrajno šibke) lastnike avtomobilov (ki bi, če ne bi bili tako zelo šibki, komot šli z biciklom), si verjetno lahko predstavljaš.
Prevleka za sedež tudi ni nevarna stvar. Ne potrebuješ dovoljenja da jo imaš.
Avto/pešec pa že lahko ogroža druge....
Če bi živeli v taki družbi, bi ti itak že zdavnaj končal pod kakšnim avtom..pa te drugi toliko pazijo, ker glede na posnetke, ki jih objavljaš je razvidno da si precej nespameten.
Zaradi takih bi bilo treba uvesti obvezno tudi izpit za kolo..
GupeM ::
GupeM> Verjetno je bil Jype.
Po čem to sklepaš?
Jype po regionalki vozi takole.
Preberi še enkrat, kaj sem napisal.
Ti pomagam: Zato, ker ne upoštevaš CPP. Sej je menda upoštevanje le teh smrtno nevarno. Sklepal sem, da si se hotel izogniti smrti in si vozil po sredini, čeprav CPP predpisujejo, da lahko voziš največ 1 meter od desenga roba vozišča.
jype ::
kuvanasarma> Če bi živeli v taki družbi, bi ti itak že zdavnaj končal pod kakšnim avtom..
Malo verjetno. Za končat pod avtom se moraš pustit povozit, jaz se pa ne.
kuvanasarma> Zaradi takih bi bilo treba uvesti obvezno tudi izpit za kolo..
Pa za superge?
GupeM> Ti pomagam: Zato, ker ne upoštevaš CPP. Sej je menda upoštevanje le teh smrtno nevarno. Sklepal sem, da si se hotel izogniti smrti in si vozil po sredini, čeprav CPP predpisujejo, da lahko voziš največ 1 meter od desenga roba vozišča.
To, da ne upoštevaš CPP, nikakor ne pomeni, da se moraš obnašati kot kreten.
Malo verjetno. Za končat pod avtom se moraš pustit povozit, jaz se pa ne.
kuvanasarma> Zaradi takih bi bilo treba uvesti obvezno tudi izpit za kolo..
Pa za superge?
GupeM> Ti pomagam: Zato, ker ne upoštevaš CPP. Sej je menda upoštevanje le teh smrtno nevarno. Sklepal sem, da si se hotel izogniti smrti in si vozil po sredini, čeprav CPP predpisujejo, da lahko voziš največ 1 meter od desenga roba vozišča.
To, da ne upoštevaš CPP, nikakor ne pomeni, da se moraš obnašati kot kreten.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
perci ::
Včeraj zvečer je na Celovški v Ljubljani ženska s kolesom napadla voznika avtomobila, ki je prevozil rdečo luč in pri tem umrla.
http://siol.net/novice/crna-kronika/v-l...
Sedaj bodo nekateri pametnjakoviči na tem forumu verjetno ugotavljali, da je sama kriva, ker bi se morala obnašati samozaščitniško in paziti na druge udeležence v prometu.
http://siol.net/novice/crna-kronika/v-l...
Sedaj bodo nekateri pametnjakoviči na tem forumu verjetno ugotavljali, da je sama kriva, ker bi se morala obnašati samozaščitniško in paziti na druge udeležence v prometu.
dj_uro ::
21 letnik je z Audijem A7 trcil v 20 letno kolesarko...
Razvajeni prepotentnezi...
Razvajeni prepotentnezi...
vw-klub.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41234 (36105) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40507 (36566) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62579 (55769) | jype |