Forum » Mobilne tehnologije » Samsung galaxy note 4 - Emonagram servis
Samsung galaxy note 4 - Emonagram servis
benzak ::
Pozdravljeni,
Tudi jaz moram povedati svojo zgodbo glede mojega telefona Samsung Galaxy note 4. Pred več kot enim letom ga je dobila moja draga. Nad njim sem tako navdušen, da sem ga hotel še jaz. Pa sem ga kupil 17.4.2016. Toda ta telefon sem že 5x nesel na pooblaščeni servis Emonagram zaradi iste napake. Skupaj je bil na servisu malo manj kot 45 dni. Telefon ustvarja glasno žvižgajoče šumenje pri sogovorniku, pa ni važno, ali je zveza narejena na mobilni ali stacionarni telefon. Šumenje se ne pojavi pri vsakem klicu in ni pomembno ali sem v pisarni ali v avtomobilu. Tako nekako na random. Na zapisnikih je zapisano, da so že menjali 2x polnilni del z mikrofonom, anteno, 2x kompaktni del... Najbolj smešno pa je, da se delajo prav norca iz mene in mi prodajajo razne »bučke« kot so:
- to se lahko dogaja zaradi nameščenih aplikacij
- do tega pride, če imate kakšno staro SD kartico
- Dogaja se, če imate staro SIM kartico....
Odgovoril in pokazal sem jim, kar so tudi v zapisnik napisali, da imam poleg originalno nameščenih telekomovih aplikacij samo viber in navigacijo, da ne uporabljam SD kartice, in eno leto staro SIM kartico sem šel zamenjati na Mobitel po njihovih navodilih. Nazadnje so telefon samo testirali in mi napisali v zapisnik, da telefon pri testiranju ni pokazal prav nobene napake, da pa naj raje namesto LTE omrežja uporabljam 2G in 3G, ker je boljša pokritost. Telefon naj bi stestiral njihov vodja oddelka. Nasvet z njihove strani je, da naj poiščem drug pooblaščeni servis. ??? Skratka, napake niso odpravili saj se težava pojavlja tudi, ko imam na telefonu izklopljen GPS, WIFI, mobilni internet...., uporabljam samo klicanje.
Na kratko: Emonagram ni servis, na katerega bi se lahko zanesel. Za stranko in njeno zadovoljstvo se ne zavzamejo kot bi se morali. Če stranka prinese aparat na servis pomeni, da nekaj »ne štima«. Logično je, da pričakuje s strani servisa pomoč, tega pa pri njih ne boste dobili, ker vam ne bodo pomagali. Sem tako nezadovoljen, da sem danes preklical naročilo Samsungovega TV aparata UE55KU6402 UHD SMART SAMSUNG. Prav tako pa ne pričakujte pomoči od Samsung Slovenija – klicni center, saj samo čakajo na mnenje, ki pa ga poda pooblaščeni servis, skratka, po vsej verjetnosti mi ostane samo še zveza potrošnikov Slovenije.
LP, Ben
Tudi jaz moram povedati svojo zgodbo glede mojega telefona Samsung Galaxy note 4. Pred več kot enim letom ga je dobila moja draga. Nad njim sem tako navdušen, da sem ga hotel še jaz. Pa sem ga kupil 17.4.2016. Toda ta telefon sem že 5x nesel na pooblaščeni servis Emonagram zaradi iste napake. Skupaj je bil na servisu malo manj kot 45 dni. Telefon ustvarja glasno žvižgajoče šumenje pri sogovorniku, pa ni važno, ali je zveza narejena na mobilni ali stacionarni telefon. Šumenje se ne pojavi pri vsakem klicu in ni pomembno ali sem v pisarni ali v avtomobilu. Tako nekako na random. Na zapisnikih je zapisano, da so že menjali 2x polnilni del z mikrofonom, anteno, 2x kompaktni del... Najbolj smešno pa je, da se delajo prav norca iz mene in mi prodajajo razne »bučke« kot so:
- to se lahko dogaja zaradi nameščenih aplikacij
- do tega pride, če imate kakšno staro SD kartico
- Dogaja se, če imate staro SIM kartico....
Odgovoril in pokazal sem jim, kar so tudi v zapisnik napisali, da imam poleg originalno nameščenih telekomovih aplikacij samo viber in navigacijo, da ne uporabljam SD kartice, in eno leto staro SIM kartico sem šel zamenjati na Mobitel po njihovih navodilih. Nazadnje so telefon samo testirali in mi napisali v zapisnik, da telefon pri testiranju ni pokazal prav nobene napake, da pa naj raje namesto LTE omrežja uporabljam 2G in 3G, ker je boljša pokritost. Telefon naj bi stestiral njihov vodja oddelka. Nasvet z njihove strani je, da naj poiščem drug pooblaščeni servis. ??? Skratka, napake niso odpravili saj se težava pojavlja tudi, ko imam na telefonu izklopljen GPS, WIFI, mobilni internet...., uporabljam samo klicanje.
Na kratko: Emonagram ni servis, na katerega bi se lahko zanesel. Za stranko in njeno zadovoljstvo se ne zavzamejo kot bi se morali. Če stranka prinese aparat na servis pomeni, da nekaj »ne štima«. Logično je, da pričakuje s strani servisa pomoč, tega pa pri njih ne boste dobili, ker vam ne bodo pomagali. Sem tako nezadovoljen, da sem danes preklical naročilo Samsungovega TV aparata UE55KU6402 UHD SMART SAMSUNG. Prav tako pa ne pričakujte pomoči od Samsung Slovenija – klicni center, saj samo čakajo na mnenje, ki pa ga poda pooblaščeni servis, skratka, po vsej verjetnosti mi ostane samo še zveza potrošnikov Slovenije.
LP, Ben
forplan ::
Jaz pa imam z Emonagram servisom dobro izkušnjo. Sem imel prejšnji telefon HTC one. Po 4 mesecih sem slučajno po forumih odkril da ima moj telefon stvarno napako. Sem nesel na servis in povedal za kaj se gre. Rešeno je bilo hitro, čez dva dni sem dobil isti telefon popolnoma novega (drugačen IMEI). Ker imam sedaj Samsung bi se verjetno odločil za ta servis če bi ga potreboval.
da se strinjam
scipascapa ::
benzak: tvoj telefon je stvarna napaka, sploh če se ne ponavlja in je ista. Ti telefon ne moreš uporabljati, za kar je namenjen, torej si opravičen do novega.
Stopi do trgovca/trgovine kjer si ga kupil in naredite zapisnik stvarne napake, kjer zahtevaš novega in odgovor v roku 8 dni, drugače naredi prijavo na tržno inšpelcijo, so veseli takih klicev.
Stopi do trgovca/trgovine kjer si ga kupil in naredite zapisnik stvarne napake, kjer zahtevaš novega in odgovor v roku 8 dni, drugače naredi prijavo na tržno inšpelcijo, so veseli takih klicev.
benzak ::
Zdravo,
bom šel še na ram2, da mi ga pregledajo in potrdijo, ali so na emonagram res vse menjali, kot so rekli. Kajti rekli so mi, da so vse zamenjali, samo display ostane originalen. IMEI pa je še vedno isti, zato sumim oz. mislim da niso zamenjali kar so napisali.
LP, B
bom šel še na ram2, da mi ga pregledajo in potrdijo, ali so na emonagram res vse menjali, kot so rekli. Kajti rekli so mi, da so vse zamenjali, samo display ostane originalen. IMEI pa je še vedno isti, zato sumim oz. mislim da niso zamenjali kar so napisali.
LP, B
kuvanasarma ::
Če ga boš nesel na ram2 bo itak brez garancije ker si ga v školjko namakal :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuvanasarma ()
benzak ::
Zdravo,
ja, sem prebral na forumih, da so za vsako ganarancijsko napako na ram2 podali izjavo, da je kriva vlaga...:)
Sem pa danes izklopil zmanjševanje šuma. Bom videl, kaj bodo rekli sogovorniki.....
LP, B
ja, sem prebral na forumih, da so za vsako ganarancijsko napako na ram2 podali izjavo, da je kriva vlaga...:)
Sem pa danes izklopil zmanjševanje šuma. Bom videl, kaj bodo rekli sogovorniki.....
LP, B
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 81703 (9613) | Twixz |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 105827 (54861) | next3steps |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7149 (6084) | St235 |
» | Ram2 in problemi z garancijoOddelek: Loža | 7619 (6425) | [D]emon |
» | Indikatorji vlage v telefonih in obupni servisiOddelek: Mobilne tehnologije | 2502 (2239) | enadvatri |