» »

Formula 1 2017

Formula 1 2017

««
7 / 26
»»

springfield ::

Sem razumel, kaj si želel povedat. Jaz samo pravim, da je Vettel lahko sledil Hamiltonu, ker je imel boljši avto. Tak kot lahko vsi vozijo tik za McLarnom >:D
Kakorkoli, Ferrari me je pozitivno presenetil in upam, da to pomeni zanimivo sezono do zadnje dirke. Sem pa razočaran nad Red Bullom - res, da Renault ni ravno na nivoju, ampak tudi v ovinkih so bili počasnejši od Fer/Merc. Bo moral Newey pošteno zavihat rokave, če želijo v boj za zmage.

BT52 ::

springfield je izjavil:

Sem razumel, kaj si želel povedat. Jaz samo pravim, da je Vettel lahko sledil Hamiltonu, ker je imel boljši avto. Tak kot lahko vsi vozijo tik za McLarnom >:D
Kakorkoli, Ferrari me je pozitivno presenetil in upam, da to pomeni zanimivo sezono do zadnje dirke. Sem pa razočaran nad Red Bullom - res, da Renault ni ravno na nivoju, ampak tudi v ovinkih so bili počasnejši od Fer/Merc. Bo moral Newey pošteno zavihat rokave, če želijo v boj za zmage.


Pa sej če hočeš koga prehitet moraš biti hitrejši. :D

Riff ::

sj Avsralia ni bila nikoli prveliko merilo za sezono, sm ponavad je zmagovalec Avstalije postal prvak :D

Smex ::

...dejstvo da če je Ferarri biu zelo hiter na taki progi bo tudi na ostalih, koliko resne težave ima mercedes z gumami je tut velik ?...Hitrost za posamezen krog imajo, vendar mislim da je Ferrari veliko hitrejši v zaporedni krogih...čez dva tedna bo zopet zanimivo, ker bo proga dopuščala prehitevanje oz. nam bo dala jasno vedeti ali bo res tako težko prehitevati v tej sezoni, vendar že dolgo časa nisem videl treh se v "štric" prehitevati kot je to bilo na dirki :D

BT52 ::

Smex je izjavil:

...dejstvo da če je Ferarri biu zelo hiter na taki progi...


To enostavno ne moreš reči. Povedano par komentarjev zgoraj.

pirlo ::

pirlo ::

Onboard posnetki. Meni je najboljši konec od 4:42 dalje :)

PrimozR ::

Hm, onboard Alonso Ocon Hulkenberge je zanimiv z vidika slednjega - ogledalo mu skoraj odtrga, en turning vane pa odpade v tistem umazanem zraku (turning vane je bil očitno losan). Kar svinjajo tile avti :)

ripmork ::



https://drivetribe.com/p/auZby7jDQhuGAz...


Scarbs je podal odlično in lepo razloženo analizo, kaj otežuje prehitevanja ter predloge, s katerimi bi le-te spet naredili lažje izvedljive.
Fajn branje za vse aero (in tehnične) navdušence. ;)

Jst ::

Zadnja sezona, ki mi je ostala v spominu, kjer sta se dva enako kvalitetna, z enako hitrim in kvalitetno dobrim avtom borila za naslov, je bila sezona Hakkinen vs. Schumacher.

Poleg tega sta bila pa še dobra prijatelja. Nikoli ne bom pozabil, ko je Mika začel na konferenci jokati, ko je Schumiju umrla mama ali oče. Ali naslednjo sezono, ko se je Schumi ponesrečil in mu je Mika pisal pisma...

Menda je bil Hakkinen edini, kjer Schumi ni uporabljal "dirty tricks" in sta pošteno dirkala.

To sezono sem si par let nazaj DL in vsake toliko pogledam kakšno dirko.

In by the way: Takrat so mi bili F1 bolidi najlepši. Ni bilo teh pretiranih detajlov, ampak so izgledali kot pravi "race" dirkalniki. Že zadnje desetletje pa izgledajo kot nek "neural-network" rešitev, ki ni "človeško elegantna", ampak "računalniško hladna", da je čim večji izkoristek v okviru pravil.

(Vem, da sem napisal nekaj nasprotujočih si izjav - for one, I love computer generated results.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ttommy ::

Katera sezona? Saj sta več let bila konkurenta.
Gamer

Alexius Heristalski ::

2000
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Scorpia ::

Bile sta tri sezone, kjer sta si bila enakovredna, se tem da je schumi eno sezono polovico odvozil. Ce je mislil na zadnjo, je bilo leta 2000. 2001 pa je Mika znal ze za krog zaostajati in je kr sel v pokoj, ceprav je drugo polovico sezone zacel spet odlicno voziti in biti konkurencen, vseeno pa to sezono nista bila enakovredna.
////

Skyman ::

7de5a78b81d4b56782440a79c5ccd2f0532cce9c - 3000kb/s, Sky HD 1080p60

tintorel ::

Sd
acestream://969dbafa76bbd0ca37d73629f392c83fcf9cc295

BT52 ::

Tesno tesno bo. Imamo dirko pred nami.

Zgleda, da ima Merc nekaj par konjev več. Bomo videli na kakih onboardih, če je enako, kot v AUS, ko je Ferrari izgubljal v trakcijskih conah.

Smex ::

BT52 je izjavil:

Tesno tesno bo. Imamo dirko pred nami.

Zgleda, da ima Merc nekaj par konjev več. Bomo videli na kakih onboardih, če je enako, kot v AUS, ko je Ferrari izgubljal v trakcijskih conah.


Kero sezono ti gledas ?
Po cem sklepas da ima merc kak konj vec?
Merc je mocan v casu na krog dva to je use...naceloma je ferrari trenutno bolsi dirkalnik, hoces ali noces in ce bo steza suha bo Ferrari mocan ker glede na FP3 in dolgi runi so tok mocni s strani Ferrarija da glava boli...sploh pa z gumami ki imajo rumeno obrobo.

Jst ::

Jaz upam na zanimivo sezono.

A vseeno imam še vedno občutek, da je Merc, če se vse izide po njihovih načrtih, premočen. Čisto možno je, da se motim in je Ferrari letos prehitel Merc. Možno. Ampak... Mogoče bi morali ravno zaradi tega vsak drugi mesec imeti recimo 4 dni prostega testiranja, a potem petkove proste treninge spremeniti ali ukiniti.

Ni idealne rešitve, ampak nočem gledati prevlado enega moštva celo leto.

In glede na to, da so sedaj Američani "gazde", upam, da jim uspe narediti F1 konkurenčno med ekipami.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Scorpia ::

Pozabljas da FIA dela pravila, ce si lastnik nimas nobene pravice posegati v pravila, brez vednosti fia. Ta je, ki zadnja rece besedo oziroma dela po svoje. Lastniki lahko sam denar obracajo, marketing, prizorisca itn... tako sa americani kaj dosti ne bojo mogli narediti.
////

BorutK-73 ::

Dirka je ob 8h?

Nova pravila za deževne dirke

Jst ::

Bom probal z drugimi besedami opisati moje mnenje...

Petek imajo ekipe dva krat uro in pol prostea trninga. To je čas, da nastavijo vzmetenje, zavore, krilca, razne software programe... in s tem dosežejo, da je Njihov dirkalnik optimalno nastavljen za strategijo.

Vem, da pobirajo vstopnice ($$$) tudi za petek. Ampak. Jaz bi nekaj spremenil. Ukinil petkove proste treninge, tako, da kakršen imajo avto, s takšnim dirkajo celo sezono. Ampak v zameno bi jim dal nekaj dni testiranj vsakih pr mesecev. Tako bi izničil "prednost", ko na vsako dirko pripeljajo par različnih komponent in potem, katere komponente najbolje delajo, te uporabijo. Ekipam, ki imajo veliko $$$, to ustreza in imajo največje koristi.

Če bi pa 4 dirke imeli enako dirkalni, in potem 4 dni testiranj, se dinamika spremni.

Jaz osebno priznam, da ne vem, kako bi F1 naredili zanimivo in komerciaono uspešno. Vem pa, da trenutni sistem ne dela.

Ekipe, ki imajo skoraj neomejeno denarja, na petkove proste treninge pripeljejo recimo 5 različnih komponent, in potem uporabijo tiste, ki jim najbolj ustrezajo. In ravno to bi po mojem osebnem mnenju treba spremeniti. Recimo, imaš štiri dirke, kjer dirkaš z konfiguracijo, ki misliš, da ti bo najbolj ustrezala. Potem pa, vsakih nekaj dirk ostanejo na dirkališču še 4 dni, kjer testirajo evolucijo komponent.

Mogoče bi to potem izpadlo kot katastrofalna rešitev/ideja. Možno, verjetno. Ampak nekaj treba spremeniti v F1, da ne bi samo "tech loverjem" bilo zanimivo, ampak, da bi postale ekipe konkurenčne tudi za "Janeza Novaka."

Sicer priznam, da nisem seznanjen niti nimam znanja, da bi kritiziral ali hvalil trenutne ideje. Ampak očitno je, da trenutni sistem že desetletje ali več ne dela, kar se pozna tudi v gledanosti.

Nekaj je treba radikalno spremeniti, to sem pa siguren. Ampak nimam dovolj znanja, da bi zadevo identificiral.

Za to sezono, vem, da ne bo kakšnih radikalnih rešitev. Za naslednjo, pa ravo zaradi US lastnikov, upam, da se spravijo skupaj in naštudirajo "boljšo" F1, kjer bodo prehitevanja zahtevala del znanja in izkušenj in del sreče. Po letu 2000, ko je Alonso dvakrat postal prvak, ravno takrat sem, nehal gedati F1 za nekaj let. In zame je situacija spet enaka. Rad gledam motošporte, ampak sistem, ki ga furajo v F1, je preveč "predvidljiv". Če imamo srečo, dve ekipi tekmujejo med seboj. A od 2010, se je to dogajalo preredko. In zato mi spet F1 postaja nezanimava, in ostali, s katerim s pogovarjam in pravijo "gledal 65 krogov, ko je od prvega do zadnjega kroga bilo vse "zrežirano"," točno vem, kaj mislijo s tem." (Čeprav vem, da je v ozadju še miljov stvari, ampak to povprečnega gledalca ne zanima...)...
...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

AvtoR ::

Problem prehitevanja bi rešili, če bi ukinili karbonske diske. Zavorna pot bi se podaljšala. Po drugi strani bi s tem izgubili na atraktivnosti. Tako kot zavira dirkalnik F1, ne zavira noben drug avto.

ttommy ::

A bo koda, lepo prosim..
Gamer

cendof ::

ace ... 53793f3854af450d1c62dc9c3f659e60e7b99400
ace ... 7de5a78b81d4b56782440a79c5ccd2f0532cce9c

http://www.4kstreams.net/hd/hd5.php
http://www.4kstreams.net/hd/hd6.php

Flash/WebStream (Sky) http://maxinlive.com/page/play/fia-form...

F1 acestream
/u/ace_f1 (720p): acestream://10745cc8159b75685344fea147ea4d4968134aed
KingT (540p): acestream://c9b14436e531ad8e5a5610f30f4db42e0b03ab97
torrent-tv.ru (576p): acestream://53793f3854af450d1c62dc9c3f659e60e7b99400
Sky Sports F1 (576p): acestream://969dbafa76bbd0ca37d73629f392c83fcf9cc295
AU Ten (540p): acestream://c8b03380b2ac11239254a7c94c3cbd2ca04cce16

Sky Sports F1 (HD): acestream://71c87ffec24b8f3c7722bfcb39f32097ae6e0eca
Sky acestream://4f9b5ff7bbdeb556c75277cd49ff4cbfe914de0d
SKY Sports/704x576/50: acestream://02f7fdc99376e8f0a1b0f845cc13ac11dfa75c50

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cendof ()

BT52 ::

Jamranja o novim formatu F1 pa je brezveze, saj niti nismo odpeljali prave dirke. Australija je anomalija, kot vedno.

Ne vem kaj bi radi. Sam uživam v F1. Letos so že kvalifikacije ubitačne. Vidi se, da imajo nove široke gume manjšo odpuščanje pri drsenju. Kot drsenja je manjši (slip angle), kar je v povezavi z brutalnimi navornimi karakteristikami hibdridnih agregatov skoraj neulovljivo. Sploh tisti Hamiltonov refleks v Q3 ob prvem poizkusu je bil mojstrovina.

Osebno; F1 mora biti hitra in tehnološko dovršena. Prehitevanja pa tudi niso vse, naj se dirkač malce trudi (besede Montoye). Če pa bo preveliki problem pa bo Brawn že uredil in raziskal zadeve.

Glede tehnološke dirke pa ne moreš nič naredit razen, da uvedeš "budget cap" aka Ameriški zaprti ligaški sistem. Vse ostalo je metanje peska v oči. V nasprotnih primerih bodo tovarnarji zapravljali. Ali pa se ovrednotijo standardni deli in poltovarniške ekipe. Ampak potem se že vprašam, če je to F1 v prvotni obliki. Že zdaj Haas dokazuje, da se da kupiti vse razen šasije in aera od tovarnarja (pravzaprav tole že počno vse ekipe, samo je tako odkrito). Mogoče se samo zmanjša, zbije cena pogonskega agregata pa bo v redu tudi za majše ekipe.

Sam celo menim, da bi po 2021 bilo bolje obdržat oz. zamrznit do tedaj sedanje razvite pogonske agregate in jih ponudit v cenejši obliki (kake korekcije pri izbiri materialov, mas elementov). Meni je zvok kul in nisem prepričan, da je biturbo prava smer. Še posebej z vidika dodatnega nepotrebnega zapravljanja. Biturbo je v trenutnem tehnološkem formatu korak nazaj.

Res, da MGUH ni aplikativen v avtomobilih, zaradi cene in donosnosti. Sploh zdaj, ko so baterije vedno boljše in se centri mest zapirajo. Če je MGUH sploh relevanten bilo kje v motornem sektorju, saj se pri stacionarnih izvedbah uporabljajo podobne regerativne rešitve. Tudi če pogledamo proti vedno bolj dragim dizlom za tovorjake, traktorje, težko mehanizacijo, kar je posledica regulativ in okoljskih standardov (ERG sistemi, SOC kataliza, filtri). V tem primeru je vprašanje če bi bila nadgradnja sploh upravičena. Sploh z vidika pobiranja tistih par 4% iz izpuha, ki ima pri dizlih sploh nižjo temperaturo in s tem kinetični potencial na pram bencincu.

MGUH je dobra tehnološka absurdnost za požrešne superavte in F1. Naj ostane eksluziva, ker je super zmogljiva in kul. Konec koncev je še vedno hibrid in lahko po potrebi z leti povečamo baterije pa zmanjšujemo pretoke.

Klamzi ::

Sky Sports F1 HD
720x504 or 1280x720 (it depends on your speed connection)
If does not load on HD resolution, try to stop and play again Acestream
c6469fe5c077142811e3efd72d5b27097aedf3d2

JC Denton ::

Jst je izjavil:

Bom probal z drugimi besedami opisati moje mnenje...

Petek imajo ekipe dva krat uro in pol prostea trninga. To je čas, da nastavijo vzmetenje, zavore, krilca, razne software programe... in s tem dosežejo, da je Njihov dirkalnik optimalno nastavljen za strategijo.

Vem, da pobirajo vstopnice ($$$) tudi za petek. Ampak. Jaz bi nekaj spremenil. Ukinil petkove proste treninge, tako, da kakršen imajo avto, s takšnim dirkajo celo sezono. Ampak v zameno bi jim dal nekaj dni testiranj vsakih pr mesecev. Tako bi izničil "prednost", ko na vsako dirko pripeljajo par različnih komponent in potem, katere komponente najbolje delajo, te uporabijo. Ekipam, ki imajo veliko $$$, to ustreza in imajo največje koristi.

Če bi pa 4 dirke imeli enako dirkalni, in potem 4 dni testiranj, se dinamika spremni.

Jaz osebno priznam, da ne vem, kako bi F1 naredili zanimivo in komerciaono uspešno. Vem pa, da trenutni sistem ne dela.

Ekipe, ki imajo skoraj neomejeno denarja, na petkove proste treninge pripeljejo recimo 5 različnih komponent, in potem uporabijo tiste, ki jim najbolj ustrezajo. In ravno to bi po mojem osebnem mnenju treba spremeniti. Recimo, imaš štiri dirke, kjer dirkaš z konfiguracijo, ki misliš, da ti bo najbolj ustrezala. Potem pa, vsakih nekaj dirk ostanejo na dirkališču še 4 dni, kjer testirajo evolucijo komponent.

Mogoče bi to potem izpadlo kot katastrofalna rešitev/ideja. Možno, verjetno. Ampak nekaj treba spremeniti v F1, da ne bi samo "tech loverjem" bilo zanimivo, ampak, da bi postale ekipe konkurenčne tudi za "Janeza Novaka."

Sicer priznam, da nisem seznanjen niti nimam znanja, da bi kritiziral ali hvalil trenutne ideje. Ampak očitno je, da trenutni sistem že desetletje ali več ne dela, kar se pozna tudi v gledanosti.

Nekaj je treba radikalno spremeniti, to sem pa siguren. Ampak nimam dovolj znanja, da bi zadevo identificiral.

Za to sezono, vem, da ne bo kakšnih radikalnih rešitev. Za naslednjo, pa ravo zaradi US lastnikov, upam, da se spravijo skupaj in naštudirajo "boljšo" F1, kjer bodo prehitevanja zahtevala del znanja in izkušenj in del sreče. Po letu 2000, ko je Alonso dvakrat postal prvak, ravno takrat sem, nehal gedati F1 za nekaj let. In zame je situacija spet enaka. Rad gledam motošporte, ampak sistem, ki ga furajo v F1, je preveč "predvidljiv". Če imamo srečo, dve ekipi tekmujejo med seboj. A od 2010, se je to dogajalo preredko. In zato mi spet F1 postaja nezanimava, in ostali, s katerim s pogovarjam in pravijo "gledal 65 krogov, ko je od prvega do zadnjega kroga bilo vse "zrežirano"," točno vem, kaj mislijo s tem." (Čeprav vem, da je v ozadju še miljov stvari, ampak to povprečnega gledalca ne zanima...)...
...


Američan naj samo naredi, da dobi vsako moštvo enak kupček denarja, kot je to v Ameriških športih pa bo. Ne pa da dobi Redbull cca. 4x več kot Sauber. Vemo pa da bodo določena moštva tako zagrozila z odhodom, če to predlaga.

miko22 ::

sem jaz to dobro videl, da je Vettel tak slabo startal, da se je Kimi moral zavirati?

billy ::

Pa kaj dajejo te mulce v F1 brez proper izkušenj, pol pa se samo zaletavajo in uničijo potencialno dobro dirko...

Nikec3 ::

Kaki amaterji vozijo v f1...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

billy ::

Ravno včeraj sem šel gledat starting grid v celoti in se samo čudil od kod vse so pripeljali vse te silne mladce...verjetno je prvič po dolgo letih, da več kot polovice voznikov ne prepoznam.

Ma kdo kak stream, ki ni več kot minuto za živo sliko?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Big_Al ::

live timing me spet zeza... zgoraj stran pravi, da sem prijavljen spodaj, ko bi se timing naj odprl, pa teži da se naj prej prijavim... še komu?

Nikec3 ::

Big_Al je izjavil:

live timing me spet zeza... zgoraj stran pravi, da sem prijavljen spodaj, ko bi se timing naj odprl, pa teži da se naj prej prijavim... še komu?

Enako.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Hahahaahah Alonso trola celo ekipo. "Does Bottas has some car damage?" Umiram od smeha :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

ace99 ::

a lahko kdo da kak link za live timing? thnx

billy ::

ace99 je izjavil:

a lahko kdo da kak link za live timing? thnx

https://f1.tfeed.net/live

pirlo ::

@Jst, omejitve razvoja niso nikoli dobre. Ker potem tisti, ki naredi najboljši paket zmaguje dirke brez borbe, ostali pa lahko samo opazujejo. To sta pokazali sezoni 2014 in 2015, ko noben zaradi žetonov ni smel motorja dovolj popravit, Mercedes pa je spredaj krožil brez borbe. Sigurno tega nočem(o) več.

Jst ::

Waw, ta dirka je pa bila zanimiva. Vettlovo prehitevanje Kimija je bila mojstrovina.

Sem pa jezen na Ferrari, ker so Kimiju zjebali dirko. Ves čas je težil, da s temi gumami ne bodo pripeljali do konca, potem pa Vettla na novo obujejo, Kimija pa 5 krogov kasneje. Prav jezen sem na njih!

Max: Kako je na začetku vozil mimo vseh, se mi je zdelo, kot da igra računalniško igro na Super Easy.

Overall, dobra dirka in videli smo, da prva dirka ni bila takšna anomalija, ker sta Ham in Vet bila enako hitra, a je samo splet okoliščin Vettla postavil toliko nazaj. Težka bo za Mercedes... Upam!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

Super dirka. Ne vem toda jaz temu rečem dobra prehitevanja. Ne pa ona avtocestna DRS jajca. Vettel je pokazal malce jajc. Raikkonen pa kastriran. Škoda, da ne more lovit Seba. Potem bi lahko Ferrari ločil strategijo in mogoče zagrenil Ham dirko še bolj, kot so mu jo.

Dirkač dneva pa ni Verstappen, ker on to vedno počne. Zasluži si jo prav gotovo Alo z trolanjem ekipe (ko ga je prehitel Bot je pravil, da ima Merc nekaj odlomljeno). Ha ha legenda.

BT52 ::

Jst je izjavil:

Sem pa jezen na Ferrari, ker so Kimiju zjebali dirko. Ves čas je težil, da s temi gumami ne bodo pripeljali do konca, potem pa Vettla na novo obujejo, Kimija pa 5 krogov kasneje. Prav jezen sem na njih!


Po mojem, kot sem že v prejšnjem postu omenjal so računali, da bi zamotil Hamiltona. Sicer je Merc tole stalo 4 sekunde na pram Sebastianu (undercutt za 2 kroga). Resneje pa na žalost Rai ni imel pogojev za uspeh. Poizkusili so pač jbg. Tudi VET se pač ni izšlo ob SC-ju, tam bi lahko dobili drugega zmagovalca ali pa potencialno videli pravi MERCOV TEMPO. Vprašanje koliko je še imel Ham v rezervi, če sploh. Če pa je kdo pričakoval pohod Ferrarija ni gledal zadnjih par let... Mercedes ni ekipa, ki bi padla z lune.

Giovinazzi pa bo mogel malce bolj pazit. Sauber definitivno ne potrebuje milijonskih popravil vsak vikend. Škoda dečko zgleda ni tak slab. Sploh v primerjav z Strollom ali pa onim Palmerjem.

Slednji me je lani v drugi polovici presenetil in pod pritiskom izgube sedeža v primerjavi Magussen-om izjemno dobro odpeljal. Toda v F1 je vso dobro delo lahko kaj hitro zaman in če se ne bo skuliral, ter vsaj sledil HUlku je pogrnil.

JC Denton ::

Preveč je teh pobalinov v F1. Če se že gre za vrhunec tehnike in potem posadiš noter par sinov bogatašev, kako luč to meče na F1.

LordNacho ::

Zanimiv članek kaj bi se moralo, naredit, da bi bla F1 bolj zanimiva.

tl;dr:
manj zahtevna krilca,
aerodinamika, ki bi zmanjševala turbulence za avtom
DRS,KERS in podobno, ki se lahko uporabi kadarkoli in kjerkoli ampak ima omejitev števila uporab

šernk ::

Super dirka. Ne vem toda jaz temu rečem dobra prehitevanja. Ne pa ona avtocestna DRS jajca.


to je to. zaradi tistih prehitevanj zadnjih par let s pritiskom na gumb je F1 izgubila še zadnje navdušence, ostali so res samo še tehnični "geeki", ki jim je dirka predstavljala bolj ali manj nič.

to je bila sedaj druga dirka v zadnjih 3 letih med katero nisem zaspal. Prva je bila pa Avstralija 14 dni nazaj. pač gledat 3-4x na dirko vseh v boksih, kako menjajo 5 krogov stare gume, s katerimi so mogli varčevati meni ni zanimivo. Ravno tako mi niso zanimiva bila prehitevanja, kjer je nekdo na začetku ravnine pritisnil gumb, da bi rad prehitel avto pred seboj in se je odpeljal mimo.

letos kot kaže je možnost prehitevanja, DRS ravno toliko pomaga, da se dva identično hitra avta lahko prehitita ampak je treba pokazat jajca in to je pravo dirkanje, pa me ne briga če imamo 2 prehitevanji na dirko ampak naj bodo ti dve vrhunski.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

AvtoR je izjavil:

Problem prehitevanja bi rešili, če bi ukinili karbonske diske. Zavorna pot bi se podaljšala. Po drugi strani bi s tem izgubili na atraktivnosti. Tako kot zavira dirkalnik F1, ne zavira noben drug avto.

To je mit, ki je bil debunkan, mislim da ravno v linku, ki je bil postan tukaj. Glavni zaviralni efekt F1 avtomobilom daje aerodinamika, nekaj zaradi upora (če spustijo gas na top speed, avto zavira z 1+ g), nekaj pa zaradi dodatnega oprijema na račun aerodinamike. Karbonski diski nedvomno pomagajo, ampak menjava na jeklene ne bi bil tisti magic bullet. Vprašanje v bistvu, če bi v tako majhnem prostoru (13" guma) sploh funkcionirali.

Kar se tiče prehitevanja, jasno je, da bo v tintopih prehitevanj več in da bodo bolj brutalna, ker so posledice manjše. Pač se nasloniš na avto ob sebi in tako veš, kje je meja. V F1 in nasploh v odprtokolesnih avtomobilih to hitro pomeni polet avtomobila (kolo na kolo). Zato morajo bistveno bolj paziti. Pa jasno nepredvidljivi manevri uničijo gume, kar pomeni uničeno dirko. Đabe se je igrat v WTCC dirki, ki ima koliko, 15 krogov, potem pa še enkrat.

weasel ::

Asfaltne izletne cone so po mojem mnenju največji razlog za nezanimive dirke v zadnjih letih.

PrimozR ::

Nja, ravno LordNacho je linkal tisti članek, ki sem ga omenjal prej glede karbonskih zavor. Post sem pa napisal preden sem videl njegovega.

Sicer pa, tovarnarji so za motošport slabi, ne glede na to, kaj prinesejo s seboj. Za tovarno je dirkanje marketing in popolnoma nič drugega, če zadeva ne funkcionira, potem enostavno program odrežejo. To je naredila Toyota s potencialno zelo dobrim avtomobilom (baje), to je naredila Honda (tukaj je z Brawnom potem precej dodal tudi motor), Audi v WEC in WRC, itd.
Privatnim moštvom je dirkanje načeloma core biznis, ne marketing, torej se bodo trudili, da bodo preživeli. Tudi če imajo par slabih sezon. Case in point: Williams in McLaren (čeprav je slednji tudi že praktično tovarna, Williams pa prav tako razvija ogromno poleg dirkanja). Takšne ekipe pač ne popokajo čez noč in odidejo. V WEC pa zdaj zeva praznina, ko ni več Audija in bo v Le Mansu v top klasi nekje 5 do 6 avtomobilov.

Del rešitve za to bi bila omejitev na zgolj privatna moštva, ki izgubijo pravico do dirkanja v seriji nad X EUR letnega prometa (efektivni budget cap), motorje bi morali kupovati, če bi jih dobili zastonj, bi jim pa recimo na promet dodali neko splošno številko glede na vrednost motorja. Motorje bi pa recimo razvijale tovarne. Tako je z manjšimi omejitvami že funkcionirali v preteklosti, navsezadnje je bil pred 20 leti zgolj Ferrari tovarniška ekipa, vse ostale so bile privatne s tovarniško podporo za motorje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

no comment ::

Jst je izjavil:

Waw, ta dirka je pa bila zanimiva. Vettlovo prehitevanje Kimija je bila mojstrovina.

Če je bilo to mojstrovina, kaj je bilo potem njegovo prehitevanje Ricciarda?

theBill ::

Lewis odlično odpeljal, brez napak. Verstappen ponovno na začetku dirke prikazal en mali čudež po dežju, še bolj dominantno kot lani v Braziliji.

Ferrari se je danes dvakratno ustrelil v koleno. Prvič ko so Vettla takoj ob VSC poslali v bokse - OK, niso vedeli, da bo takoj zatem sledil pravi SC, to jim lahko oprostimo. Vettel je bil do pravega SC v zelo dobrem položaju, Hamilton bi ga moral po menjavi pnevmatik loviti celo dirko.

Drugič pa, ko niso Raikonnenu ukazali, naj spusti Vettla naprej, in to takoj ko je bilo jasno, da ima Kimi težave z avtom in ne more mimo Ricciarda. S tem je Vettel izgubil stik s Hamiltonom in si nabral 10 sekund zaostanka. Če bi prišel mimo Ricciardo vlakca prej, bi znalo biti veliko bolj zanimivo v nadaljevanju dirke med njim in Hamiltonom, možna bi bila tudi taktika odpeljati dirko do konca s samo enim setom gum za suho stezo.

Man of the race je danes zame Vettel, Verstappen pa ne zaostaja dosti.

BT52 ::

theBill je izjavil:

Drugič pa, ko niso Raikonnenu ukazali, naj spusti Vettla naprej, in to takoj ko je bilo jasno, da ima Kimi težave z avtom in ne more mimo Ricciarda. S tem je Vettel izgubil stik s Hamiltonom in si nabral 10 sekund zaostanka. Če bi prišel mimo Ricciardo vlakca prej, bi znalo biti veliko bolj zanimivo v nadaljevanju dirke med njim in Hamiltonom, možna bi bila tudi taktika odpeljati dirko do konca s samo enim setom gum za suho stezo.


No to je ravno bilo športno. Na začetku sezone začeti ukazi je malo huda. Ferrari in tudi RB je na dirki pokazal športno obnašanje, naj več ali manj dirkači pokažejo kdo je boljši. Kalkulacije so za zadnjih par dirk, ko ni več teoretičnih možnosti.

theBill ::

BT52 je izjavil:

theBill je izjavil:

Drugič pa, ko niso Raikonnenu ukazali, naj spusti Vettla naprej, in to takoj ko je bilo jasno, da ima Kimi težave z avtom in ne more mimo Ricciarda. S tem je Vettel izgubil stik s Hamiltonom in si nabral 10 sekund zaostanka. Če bi prišel mimo Ricciardo vlakca prej, bi znalo biti veliko bolj zanimivo v nadaljevanju dirke med njim in Hamiltonom, možna bi bila tudi taktika odpeljati dirko do konca s samo enim setom gum za suho stezo.


No to je ravno bilo športno. Na začetku sezone začeti ukazi je malo huda. Ferrari in tudi RB je na dirki pokazal športno obnašanje, naj več ali manj dirkači pokažejo kdo je boljši. Kalkulacije so za zadnjih par dirk, ko ni več teoretičnih možnosti.

Eh ne ga no srat, in kaj je športnega v borbi moštvenih kolegov, od katerih ima en hendikepiran avto?

Saj pa ja to ni bilo na koncu dirke, niti ni bil Kimi enako hiter kot Vettel, da bi Ferrari umetno favoriziral Vettla in oškodoval Raikonnena. Že takoj je bilo jasno, da je, zaradi njegovih težav z avtom, Vettel veliko hitrejši in bi lažje prišel mimo Ricciarda, kar Kimiju nikakor ni uspelo. Kot tudi to, da bo Vettel na koncu dirko končal pred njim. Raikonnen bi danes končal tam kjer je, tudi če bi prej spustil Vettla, medtem ko bi imel Vettel v temu primeru večje možnosti borbe za prvo mesto.

To je način in dobra pot, da se na koncu izgubi prvenstvo.
««
7 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616168571 (103131)          
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975220949 (134876) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364092 (219687) BT52

Več podobnih tem