Forum » Na cesti » Formula 1 2017
Formula 1 2017

cendof ::
Nekaj se najde
http://pastebin.com/raw/7tqYfXr6
Morda še tole
Streams: 1. Full List (w/Ace): http://pastebin.com/7tqYfXr6 2. VLC: http://motorsport-eu.hopto.org:8080/ 3. http://www.4kstreams.net/hd/hd5 http://www.4kstreams.net/hd/hd6 4. VLC (720p): http://163.172.219.191:3135/Sports/F1/i... 5. Potato: https://goo.gl/iJkf97 6. Potato: https://goo.gl/5Q7UFW 7. /u/ace_f1 (720p): acestream://10745cc8159b75685344fea147ea4d4968134aed
http://pastebin.com/raw/7tqYfXr6
Morda še tole
Streams: 1. Full List (w/Ace): http://pastebin.com/7tqYfXr6 2. VLC: http://motorsport-eu.hopto.org:8080/ 3. http://www.4kstreams.net/hd/hd5 http://www.4kstreams.net/hd/hd6 4. VLC (720p): http://163.172.219.191:3135/Sports/F1/i... 5. Potato: https://goo.gl/iJkf97 6. Potato: https://goo.gl/5Q7UFW 7. /u/ace_f1 (720p): acestream://10745cc8159b75685344fea147ea4d4968134aed
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cendof ()

connel ::
//c9b14436e531ad8e5a5610f30f4db42e0b03ab97
9. torrent-tv.ru (576p): acestream://53793f3854af450d1c62dc9c3f659e60e7b99400
10. Sky Sports F1 (576p): acestream://969dbafa76bbd0ca37d73629f392c83fcf9cc295
11. AU Ten (540p): acestream://c8b03380b2ac11239254a7c94c3cbd2ca04cce16
9. torrent-tv.ru (576p): acestream://53793f3854af450d1c62dc9c3f659e60e7b99400
10. Sky Sports F1 (576p): acestream://969dbafa76bbd0ca37d73629f392c83fcf9cc295
11. AU Ten (540p): acestream://c8b03380b2ac11239254a7c94c3cbd2ca04cce16

BT52 ::
Glede na naravo steze. Dobrodošli indici. Ferrari je bil celo dropceno hitrejši v "aero sektorjih". Naneslo se je nekaj gume. Temp proge je padala in bila dokaj nizko 35C.
Zgleda imamo dobro osnovo za zanimivo dirko. Ulala :D Bo pa štart definitivno močno formiral zmagovalca oz. potek dirke. Recimo Vettel zamoči in ga prehiti BOT je Ham ušel. Tudi obratno, če Ham zamoči in ga celo prehiti Bot mislim, da bi Nemec mogel tole potegnit skozi. Veliko čejev tudi Mercedesova oblika ročice sklopke bi tudi znala pomagat k boljšim štartom.
Danes bo progo verjento dež sčistil (70%) tako, da bi se lahko celo pojavile Ferrarijeve težave z Petka, balans pa to. Z tega vidika je malce zaskrbjujoče, če si Ferrarijev navijač.
Dirkač kvali je bil po mojem mnenju Grojean, čeprav Gio je opravil solidno delo vendar ni bil brez napak. Zgleda je tale ITA, kar obetavaen. Če tole primerjamo z Palmerjem in Lancom...
Zgleda imamo dobro osnovo za zanimivo dirko. Ulala :D Bo pa štart definitivno močno formiral zmagovalca oz. potek dirke. Recimo Vettel zamoči in ga prehiti BOT je Ham ušel. Tudi obratno, če Ham zamoči in ga celo prehiti Bot mislim, da bi Nemec mogel tole potegnit skozi. Veliko čejev tudi Mercedesova oblika ročice sklopke bi tudi znala pomagat k boljšim štartom.
Danes bo progo verjento dež sčistil (70%) tako, da bi se lahko celo pojavile Ferrarijeve težave z Petka, balans pa to. Z tega vidika je malce zaskrbjujoče, če si Ferrarijev navijač.
Dirkač kvali je bil po mojem mnenju Grojean, čeprav Gio je opravil solidno delo vendar ni bil brez napak. Zgleda je tale ITA, kar obetavaen. Če tole primerjamo z Palmerjem in Lancom...

Smex ::
broken/link je izjavil:
Če bi spremljal predsezonska testiranja bi vedel, zakaj tak komentar. Tam tudi nihče ni vedel nič o tem, kaj kdo testira, pa so bile napovedi točne. Pa še ena stvar je, ki ti jo kar citiram s strani skysportsovcev: "Hamilton comfortably topped both Friday sessions with his pacesetting lap in Practice Two of 1:23.620 within one tenth of the quickest lap ever recorded at Albert Park."
Tako da ravno počasi ni peljal.
boš rekel, da je bil to samo en hiter krog
"And his long-run pace was almost as ominous as his single-lap form: 17 laps on the ultrasofts with barely any degradation? Ouch. "It was 99 per cent perfect," Hamilton admitted."
Če pa meni ne verjameš, mogoče boš Tototu (ki se je pred sezono cel čas otepal vloge favorita in jo prepuščal Ferrariju)
"He's in a league of his own at the moment," admitted Mercedes chief Toto Wolff to Sky Sports F1.
Lahko rečeš, da ferrari/RB še nista razkrila vseh kart, da dejmo pa še 1dan počakat, ampak vse kaže na to, da "na zahodu ni nič novega"
No pa smo dočakali kvalifikacije...dejstvo da je to proga katera nikoli ne pokaže pravega razmerja moči, in dejstvo da Vetlu ustrezajo bolidi z veliko podtlaka mislim da ta sezona zna biti zanimljiva...2 oz. 3 desetinke niso nič...bomo videli jutri gdo je zmožen konstantno vozit odlične kroge, ker bolid je zanesljiv do pnevmatik, kako se bo obnašu ob napolnjenem rezervaju... itd. Uglavnem napaka v prvem in 9 zavoju Vettla...mislim da te 3 desetinke padejo celo na desetinko ali manj. Prvi zavoj je ključen v melburnu saj tam napaka se nato odraža celotno ravnino do naslednjega ostrega desnega ovinka. Vettel je vidno izgubljal v zadnjem sektorju kar je zelo čudno, saj naj bi Ferrari bil najbolj miren bolid 2017 v zavojih...tako da glede komentarjev da avto še ni uravnotežen do konca so več kot očitno pravilni. Prek noči to lahko še odatno popravijo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()

springfield ::
Vidno izgubljal v zadnjem sektorju? To je bil edini sektor v katerem je bil hitrejši od Hamiltona. V prvem je ogromno izgubil.

Scorpia ::
broken/link je izjavil:
Če bi spremljal predsezonska testiranja bi vedel, zakaj tak komentar. Tam tudi nihče ni vedel nič o tem, kaj kdo testira, pa so bile napovedi točne. Pa še ena stvar je, ki ti jo kar citiram s strani skysportsovcev: "Hamilton comfortably topped both Friday sessions with his pacesetting lap in Practice Two of 1:23.620 within one tenth of the quickest lap ever recorded at Albert Park."
Tako da ravno počasi ni peljal.
boš rekel, da je bil to samo en hiter krog
"And his long-run pace was almost as ominous as his single-lap form: 17 laps on the ultrasofts with barely any degradation? Ouch. "It was 99 per cent perfect," Hamilton admitted."
Če pa meni ne verjameš, mogoče boš Tototu (ki se je pred sezono cel čas otepal vloge favorita in jo prepuščal Ferrariju)
"He's in a league of his own at the moment," admitted Mercedes chief Toto Wolff to Sky Sports F1.
Lahko rečeš, da ferrari/RB še nista razkrila vseh kart, da dejmo pa še 1dan počakat, ampak vse kaže na to, da "na zahodu ni nič novega"
No pa smo dočakali kvalifikacije...dejstvo da je to proga katera nikoli ne pokaže pravega razmerja moči, in dejstvo da Vetlu ustrezajo bolidi z veliko podtlaka mislim da ta sezona zna biti zanimljiva...2 oz. 3 desetinke niso nič...bomo videli jutri gdo je zmožen konstantno vozit odlične kroge, ker bolid je zanesljiv do pnevmatik, kako se bo obnašu ob napolnjenem rezervaju... itd. Uglavnem napaka v prvem in 9 zavoju Vettla...mislim da te 3 desetinke padejo celo na desetinko ali manj. Prvi zavoj je ključen v melburnu saj tam napaka se nato odraža celotno ravnino do naslednjega ostrega desnega ovinka. Vettel je vidno izgubljal v zadnjem sektorju kar je zelo čudno, saj naj bi Ferrari bil najbolj miren bolid 2017 v zavojih...tako da glede komentarjev da avto še ni uravnotežen do konca so več kot očitno pravilni. Prek noči to lahko še odatno popravijo.
Ne vem kje si gledal, zdaj je novost na tv, da lahko v sektorjih vidis se casove med zavoji, graficno prikazani pobarvani kvadratki, kje je pridobil, izgubil itn... kolikor sem videl je vetel v prvem sektorju do drugega sektorja povsod izgubljal, v primerjavi s hamiltonom. Bil pa je hitrejsi od presnje poskusne voznje. V drugem in tretjem sektorju je bil povsem hitrejsi od hamiltona. Mogoce sem se kaj spregledal, ker nisem bil najbolj pokonc.
Sicer pa dirkalniki ne zgledajo tako slabo s temi shark zadevami, v zavojih so lepo hitri in koncno zahtevajo vec zbarnosti od dirkacev in na dirki bomo videli vec napak, kot smo jih 10 let nazaj. Upam da se tistih krilc nad motorjem resijo, ker prav grdo zgledajo, sploh pri mercedesu. Ce gledas SD se niti ne opazi toliko, v HD je prav grdo za gledati...
////

BT52 ::
Prek noči to lahko še odatno popravijo.
Tole bo malo težko zaradi "Parc Ferme pravila". Spreminjajo se lahko samo tlaki v pnevmatikah in nakloni prednjega krilca. Aja pa seveda doda se gorivo. :D
@Juzh123 je tudi dodal posnetek na YT
Daš v slowmotion pa vidiš razliko, kje jo dela Merc. Čista trakcija.
V trenutnem setupu vzgona in upora Merc na ravninskih delih pridobi 2-3kph.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::
Hm, glede na video se mi zdi, da je bil Vettel že praktično izenačen s Hamiltonom, pa je na koncu spet izgubil zaradi dveh pospeševanj v prazno. Pa seveda prvi ovinek, kjer je izgubil ogromno. Več. kot je bil na koncu za Hamiltonom IMO. Kakšni so bili časi v sektorjih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

Jst ::
Convert to your local time me je enkrat grdo nategnil.
Upam, da bo ob 07:00, ker sem si nastavil alarm pol ure prej.
Pa pridružujem se prošnji, če kdo najde acestream linke, da jih prilepi tukaj... Please.
Upam, da bo ob 07:00, ker sem si nastavil alarm pol ure prej.
Pa pridružujem se prošnji, če kdo najde acestream linke, da jih prilepi tukaj... Please.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::
10745cc8159b75685344fea147ea4d4968134aed
1280x720@60 FPS
fd57e526ec320d89a5e65acf6113d55ce701ec0d
1280x720@50 FPS
1280x720@60 FPS
fd57e526ec320d89a5e65acf6113d55ce701ec0d
1280x720@50 FPS
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()

Jst ::
71c87ffec24b8f3c7722bfcb39f32097ae6e0eca
1920x1080@120 FPS
1920x1080@120 FPS
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::
Hamilton s problemi. Jokal je že med prvim ogrevalnim krogom. Potem ene 7 krogov kasneje in nazadnje še ko je zamenjal gume za Soft, za katere je izjavil, da ne more več iztisniti iz njih.
Vettel/Ferrari se pa super drži.
Vettel/Ferrari se pa super drži.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Big_Al ::
Bottas je bil sposoben pritiskati na Hamiltona v zadnji četrtini dirke, pa zgleda ni smel. Škoda...

springfield ::
broken/link je izjavil:
opisan z enim, vsem poznanim, stavkom: "na zahodu nič novega"
Na vzhodu Ferrari zmaga


ttommy ::
Kje pa je Raikonnen zamočil? ALi je to pač raikonen, da se ne potrudi bolj.
Kje je pa Hamilton zamočil? Raikonnen je čisto solidno ubranil četrto mesto.
Gamer

MaterVola ::
Ne pozabimo, da imajo v AUS specifično stezo. Zna biti na naslednji dirki vse obratno, čeprav upam, da ne bo.

Smex ::
...zahod su v k.... Ocitnoo...pa tut vdzevalec se je zgubu...al pa je sou po novo kroglo ;)
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()

BT52 ::
Zanimivo Mercedes je naredil blunder. Undercutt bi še vedno uspel. Dobro za prvenstvo. Zdaj pa kot sem že rekel čakamo na bolj odprte steze.
Naslednji sta Kitajska in Bahrajn obe z drugačnim značajem.
Kitajska je "front limmited" steza. Bahrajn pa ključna na trakciji na zadnji osi.
Je pa veliko gifov Wolffve jeze... Malce smešno, da je Merc prvi pomežiknil.
Naslednji sta Kitajska in Bahrajn obe z drugačnim značajem.
Kitajska je "front limmited" steza. Bahrajn pa ključna na trakciji na zadnji osi.
Je pa veliko gifov Wolffve jeze... Malce smešno, da je Merc prvi pomežiknil.

BT52 ::
1.
Počakamo Kitajsko in Bahrajn, da vidimo kaka je osnova dirkalnikov.
a) Naslov pa bo dobila razvojna dirka do začetka Azijske turneje. Že prvi posodobitveni paket v Barceloni bo dal namige. Sploh se iz nedavne zgodovine spomnimo, kako je Vettel v 2012 v zadnjem Azijskem delu posilil konkurenco (zmagal 9 zadnjih dirk).
b) Tudi Pirelli bo verjetno naredil popravljeno revizijo pnevmatik. Sam osebno rad vidim, da lahko dirkač pritiska neobremenjeno na dirkalnik spredaj. Rad vidim hitrost v zaključku dirke, kot so padali najhitrejši krogi dirke.
2. Je pa me presenetil Mclaren, saj so prišli do zavidljivih kilometrov. Kilometre, ki bi mogli opravit na testih in se zato pojavljajo mogoče kake težave, ki bi jih že mogoče zaznali prej.
Sicer so bili počasni in neučinkoviti pa vendar Honda je naredila dober zasilni plan. Oscilacije so dobro omejili z mappingom motorja. Bilo je precej opazno pri šaltanju od 5 predstave navzgor.
@Wazzari z F1T foruma, kateri se upokojuje. Zaključuje, da bodo težave opravili v 6 mesecih. Tukaj link njegovega poslovilnega zadnjega komentarja.
Upajmo, da se bodo vsi dobro naspali, kajti niti ni bilo tako slabo.
mogoče bo pa tale sezona bolj zanimiva kot lanska
Počakamo Kitajsko in Bahrajn, da vidimo kaka je osnova dirkalnikov.
a) Naslov pa bo dobila razvojna dirka do začetka Azijske turneje. Že prvi posodobitveni paket v Barceloni bo dal namige. Sploh se iz nedavne zgodovine spomnimo, kako je Vettel v 2012 v zadnjem Azijskem delu posilil konkurenco (zmagal 9 zadnjih dirk).
b) Tudi Pirelli bo verjetno naredil popravljeno revizijo pnevmatik. Sam osebno rad vidim, da lahko dirkač pritiska neobremenjeno na dirkalnik spredaj. Rad vidim hitrost v zaključku dirke, kot so padali najhitrejši krogi dirke.
2. Je pa me presenetil Mclaren, saj so prišli do zavidljivih kilometrov. Kilometre, ki bi mogli opravit na testih in se zato pojavljajo mogoče kake težave, ki bi jih že mogoče zaznali prej.
Sicer so bili počasni in neučinkoviti pa vendar Honda je naredila dober zasilni plan. Oscilacije so dobro omejili z mappingom motorja. Bilo je precej opazno pri šaltanju od 5 predstave navzgor.
@Wazzari z F1T foruma, kateri se upokojuje. Zaključuje, da bodo težave opravili v 6 mesecih. Tukaj link njegovega poslovilnega zadnjega komentarja.
I started working with a team dedicated to the 2017 PU back in the spring of last year. I had hopes that some of the concepts could be introduced in 2016 but that did not happen. Lack of time for development and testing made it impossible for an upgrade that I was hoping could be introduced in Malaysia. So it was tabled for 2017. We knew that the previous layout was not a winning combination and as time went on there was no way it ever could be. A major layout change was needed and both Honda and McLaren moved forward making wholesale changes. This in my opinion should have been the PU introduced in 2015. So in essence in my opinion, another 18 months behind. So in that aspect I am extremely proud of what Honda has accomplished in that short amount of time. On the dyno this year’s PU has shown very impressive numbers; better than I ever expected. Reliability is a big issue with so many new, “untested” components. At the end of day, I believe the new PU is a diamond in the rough. New combustion process, completely new layout including block, pistons, crankshaft, rods, pistons, new ERS, new MGU-H etc. It’s all new. There’s going to be a lot of teething pains but in my opinion the only way to beat Mercedes. Obviously they are the benchmark and so far Ferrari, Renault and Honda all have failed in their PU’s compared to them. Honda with the biggest amount of “catching up” to do. How much time will it take? I think realistically 4 to 6 months to resolve the reliability issues. Including one major one that I have mentioned to some of you after the first week of testing, the cylinder head. The PU is a highly stressed component of the chassis and I believe the method of components being attached to the upper portion of the engine including the heads needs to be readdressed.
Upajmo, da se bodo vsi dobro naspali, kajti niti ni bilo tako slabo.

broken/link ::
Super dirka.
Tako kot je Ferrari lansko leto izgubil dirko, jo je letos dobil - s strategijo. So me pozitivno presenetili Italijani, da so odpeljali dirko praktično brez napake s pravimi odločitvami v pravih trenutkih. Super.
Kar pa se tiče Hamiltona - tekom sezone pričakujem še več jokanja po radiu. Takoj ko je videl, da se ne more odlepit od Vettla so bile težave in z gumami, z dnom dirkalnika in še z marsičem. Psiha zna bit prasica. Poleg tega je bilo zanimivo tudi to, da takoj po postanku, ko je ekspresno hitro ujel Verstappna, je že takoj bil na radiu z ekipo "I can't get past this guy". Niti pol kroga ni vozil za njim in niti poskusil ni. Sam bi spet okrivil njegovo nadvse močno psiho in predsezonsko debatiranje o tem, kako se letos ne bo dalo prehitevat. In če bo v prihodnjih dirkah Ferrari sposoben vršit tak pritisk na Mercedes, bodo težave Hamiltona še večje.
Ko smo že pri prehitevanju - letos kot kaže bodo spet bili malo trši dvoboji, kjer se bo žrtev lahko celo branila, napadalcu pa ne bo potrebno samo na gumbek pritisnit, ampak bo moral tudi kaj pokazati. Še ena kul stvar.
@BT52 - super gif :D
Tako kot je Ferrari lansko leto izgubil dirko, jo je letos dobil - s strategijo. So me pozitivno presenetili Italijani, da so odpeljali dirko praktično brez napake s pravimi odločitvami v pravih trenutkih. Super.
Kar pa se tiče Hamiltona - tekom sezone pričakujem še več jokanja po radiu. Takoj ko je videl, da se ne more odlepit od Vettla so bile težave in z gumami, z dnom dirkalnika in še z marsičem. Psiha zna bit prasica. Poleg tega je bilo zanimivo tudi to, da takoj po postanku, ko je ekspresno hitro ujel Verstappna, je že takoj bil na radiu z ekipo "I can't get past this guy". Niti pol kroga ni vozil za njim in niti poskusil ni. Sam bi spet okrivil njegovo nadvse močno psiho in predsezonsko debatiranje o tem, kako se letos ne bo dalo prehitevat. In če bo v prihodnjih dirkah Ferrari sposoben vršit tak pritisk na Mercedes, bodo težave Hamiltona še večje.
Ko smo že pri prehitevanju - letos kot kaže bodo spet bili malo trši dvoboji, kjer se bo žrtev lahko celo branila, napadalcu pa ne bo potrebno samo na gumbek pritisnit, ampak bo moral tudi kaj pokazati. Še ena kul stvar.
@BT52 - super gif :D

J.McLane ::
Mene pa skrbi, da ta problem Hamiltona, da ni mogel prehiteti ni omejen na Mercedes in na njihovo aero karakteristiko (kot je komentiral nemški komentator).
Gre enostavno za to, da ko želiš večat hitrost okrog ovinkov to delaš z večjim downforceom, pravila so letos DF še povečala, če večaš downforce je čisto logično, da če ti nekdo "krade" zrak pred tabo ti ne moreš biti tako hiter okrog ovinkov, si pa hitrejši v zavetrju na ravnini.
Če so razmerje med zračnim uporom in DF-jem letos s pravili preveč zrušili bo to ena dolgočasna F1.
V WEC so šli v drugo smer, s pravili so jim letos še zmanjšali DF, ker so bili dirkalniki v primerjavi z GT, ki so istočasno na progi, enostavno prehitri v zavojih in bi bilo preveč nevarno. Zato si tam obetam kaj več akcije, žal letos samo med Porschem in Toyoto. Saj v F1 bo pa kot kaže letos boj samo med MB in Ferrarijem
Gre enostavno za to, da ko želiš večat hitrost okrog ovinkov to delaš z večjim downforceom, pravila so letos DF še povečala, če večaš downforce je čisto logično, da če ti nekdo "krade" zrak pred tabo ti ne moreš biti tako hiter okrog ovinkov, si pa hitrejši v zavetrju na ravnini.
Če so razmerje med zračnim uporom in DF-jem letos s pravili preveč zrušili bo to ena dolgočasna F1.
V WEC so šli v drugo smer, s pravili so jim letos še zmanjšali DF, ker so bili dirkalniki v primerjavi z GT, ki so istočasno na progi, enostavno prehitri v zavojih in bi bilo preveč nevarno. Zato si tam obetam kaj več akcije, žal letos samo med Porschem in Toyoto. Saj v F1 bo pa kot kaže letos boj samo med MB in Ferrarijem


Jst ::
Ne da bi branil Hamiltona, ampak on je že v ogrevalnem krogu nekaj jokal.
Pa na Sky so omenili, da je Ferrari manj "občutljiv" na posledice vožnje za nekom, ko se je Vettel kar lepo držal Hamiltona v začetku dirke. Mogoče je pa to šibka točka Merca... Upam. Ter upam, da jih je še več.
Pa na Sky so omenili, da je Ferrari manj "občutljiv" na posledice vožnje za nekom, ko se je Vettel kar lepo držal Hamiltona v začetku dirke. Mogoče je pa to šibka točka Merca... Upam. Ter upam, da jih je še več.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

springfield ::
Pa na Sky so omenili, da je Ferrari manj "občutljiv" na posledice vožnje za nekom, ko se je Vettel kar lepo držal Hamiltona v začetku dirke. Mogoče je pa to šibka točka Merca... Upam. Ter upam, da jih je še več.
Na Skyju bi vse rekli, da bi Hamilton boljše izpado. Na dirki je imel Ferrari boljši avto zato je tudi lahko držal stik s Hamiltonom brez nekih naporov in je lahko potem pobegnil. Kako bo pa v prihodnje, bomo pa videli.

MaterVola ::
Če si prvi, potem niti ni problem. Spomnite se Vettla v redbulu, ki je bil v težavah, če na kvalifikacijah ni zasedel 1. mesta.

BT52 ::
Jaz bi temu rekel naravna evolucija dirkalnika, ki je najhitrejši. Mislim večja je verjetnost, da ima najhitrejši najbolj izkoriščene tokovne strukture proti zadku dirkalnika. Kar bi pomenilo tudi večjo odvisnost od manjka laminarnega toka pred dirkalnikom.
Ni izključeno, da je ugibanje sky-evcev pravilno. Že 2-3 leta trobijo podobno okoli Merca. Tudi pristranskost je recimo z strani Kravitza, kar smešna. Skoraj na meji trolanja. Osebno se mu samo smejim. Pač različni okusi. Faca. :D
Osebno menim, da pa je v resnici odvisnost veliko bolj kompleksna, kot špekuliram. Imamo vzdržljivost in adhezivnost gum, asfaltne površine, konfiguracije prog, vozno višino, potem ti. rake, yaw-pitch situacije. Ter mnoge druge karakteristike, ki vplivajo na konstantni "šov", ki ga zdolgočasneži pogrešajo.
Ravno naloga Brawna, da z par inženirji razišče tole področje. Kaki je mehanizem v ozadju za poslabšanje in hkrati za izboljšanje situacije. Če sploh je situacija.
Verjetno že sami veste, že eni 2 leti pišem, kaj bi bilo po mojem skromnem vredno raziskati. Standardno aktivno vzmetenje, ki bi bilo v povezavi z pravim groudeffect dnom. Sistem bi aktivno prilagajal in dejansko omogočil "pametno dno". Mogoče? Indycar ima nekaj podobnega pa jim, kar rata.
Trenutni format mi je že všeč pa naj folk govori. Naj gredo gledat kaj drugega. Tudi v MotoGP imaš včasih take turobe, da bi glava peče. Osebno imam raje kvaliteto pred kvantiteto.
Ni izključeno, da je ugibanje sky-evcev pravilno. Že 2-3 leta trobijo podobno okoli Merca. Tudi pristranskost je recimo z strani Kravitza, kar smešna. Skoraj na meji trolanja. Osebno se mu samo smejim. Pač različni okusi. Faca. :D
Osebno menim, da pa je v resnici odvisnost veliko bolj kompleksna, kot špekuliram. Imamo vzdržljivost in adhezivnost gum, asfaltne površine, konfiguracije prog, vozno višino, potem ti. rake, yaw-pitch situacije. Ter mnoge druge karakteristike, ki vplivajo na konstantni "šov", ki ga zdolgočasneži pogrešajo.
Ravno naloga Brawna, da z par inženirji razišče tole področje. Kaki je mehanizem v ozadju za poslabšanje in hkrati za izboljšanje situacije. Če sploh je situacija.
Verjetno že sami veste, že eni 2 leti pišem, kaj bi bilo po mojem skromnem vredno raziskati. Standardno aktivno vzmetenje, ki bi bilo v povezavi z pravim groudeffect dnom. Sistem bi aktivno prilagajal in dejansko omogočil "pametno dno". Mogoče? Indycar ima nekaj podobnega pa jim, kar rata.
Trenutni format mi je že všeč pa naj folk govori. Naj gredo gledat kaj drugega. Tudi v MotoGP imaš včasih take turobe, da bi glava peče. Osebno imam raje kvaliteto pred kvantiteto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

šernk ::
meni je to umetno dirkanje z DRS in zanič gumami dobesedno ubilo F1 do te mere, da sem jo skoraj nehal spremljat. pač ni mi do tega, da ne veš kje je kdo med dirko, ker morajo 3x zamenjat gume umes prehitet ene 10 za 2s počasnejših dirkalnikov, ki drajsajo trše gume 10 krogov dlje in na koncu upat da ti ne odpovejo gume 3 kroge pred ciljem.
koliko pravih prehitevanj smo pa videli v zadnjih sezonah, ko odšteješ vse ki so vozili na 2s počasnješih gumah z drugo taktiko in vse ta dobre ki so štartali iz ozadja? Kolikokrat smo videli bitko merc vs merc, merc vs ferrari, merc vs redbull, ferrari vs redbull, ko so bili obojni na isti taktiki in enako hitri? Je res bilo komu veselje spremljat ko je moral Hamilton, ki je imel itak že v štartu 1,5s hitrejši dirkalnik od Mclarna prehitevat le tega, ko so mu prinesle še gume dodatne 2s na krog prednosti? Torej skupno 3,5s hitrejši dirkalnik, ja logično da ni bilo težav s prehitevanjem.
koliko pravih prehitevanj smo pa videli v zadnjih sezonah, ko odšteješ vse ki so vozili na 2s počasnješih gumah z drugo taktiko in vse ta dobre ki so štartali iz ozadja? Kolikokrat smo videli bitko merc vs merc, merc vs ferrari, merc vs redbull, ferrari vs redbull, ko so bili obojni na isti taktiki in enako hitri? Je res bilo komu veselje spremljat ko je moral Hamilton, ki je imel itak že v štartu 1,5s hitrejši dirkalnik od Mclarna prehitevat le tega, ko so mu prinesle še gume dodatne 2s na krog prednosti? Torej skupno 3,5s hitrejši dirkalnik, ja logično da ni bilo težav s prehitevanjem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

BT52 ::
Ni izključeno, da je ugibanje sky-evcev pravilno. Že 2-3 leta trobijo podobno okoli Merca. Tudi pristranskost je recimo z strani Kravitza, kar smešna. Skoraj na meji trolanja. Osebno se mu samo smejim. Pač različni okusi. Faca. :D
Kakšno ubiganje?
S tem, da je Merc občutljiv na umazan zrak bolj, kot ostali.

BT52 ::
meni je to umetno dirkanje z DRS in zanič gumami dobesedno ubilo F1 do te mere, da sem jo skoraj nehal spremljat. pač ni mi do tega, da ne veš kje je kdo med dirko, ker morajo 3x zamenjat gume umes prehitet ene 10 za 2s počasnejših dirkalnikov, ki drajsajo trše gume 10 kro...
...dnosti? Torej skupno 3,5s hitrejši dirkalnik, ja logično da ni bilo težav s prehitevanjem.
Jaz sem s tabo. In se strinjam. Roko na srce 70% prehitevanj zadnja leta so bila... No ja prehitevanja, kot v prometu na avtocesti.
Ne moreš pa pričakovat zabave in enakovrednosti dirkanja hkrati. To ni mogoče. Potem formula ni za tebe. Sam jo pač imam rad zaradi nesmisla, tehnologije, pametnih ljudi, ki jo obkrožajo.

Jst ::
springfield je izjavil:
Pa na Sky so omenili, da je Ferrari manj "občutljiv" na posledice vožnje za nekom, ko se je Vettel kar lepo držal Hamiltona v začetku dirke. Mogoče je pa to šibka točka Merca... Upam. Ter upam, da jih je še več.
Na Skyju bi vse rekli, da bi Hamilton boljše izpado. Na dirki je imel Ferrari boljši avto zato je tudi lahko držal stik s Hamiltonom brez nekih naporov in je lahko potem pobegnil. Kako bo pa v prihodnje, bomo pa videli.
Kaj? Nekaj se je izgubilo "po telefonu." (Še poznate to igro (mladi)?)
Pravim, da je možno, kot se je bolj razumljivo izrazil BT52, da je Merc BOLJ občutljiv na "umazan zrak" = Merc se mogoče slabše obnaša, če vozi za nekom, kot pa trenutno Ferrari, ker smo videli, da se je Vettel komot držal Lojza, in pri tem ni imel nobenih težav z obnašanjem dirkalnika, hitrostjo, niti z obrabo gum.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 198556 (133116) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 242904 (156831) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 398120 (253715) | BT52 |