Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
Twixz ::
A pa je kaj razlike na tri leta vzet kredit ali leasing (tam, do 5000€)? A je kaj kar se bolj splača? Kasko bo v vsakem primeru zavarovan, itak bo avto star max. 2 leti?
Sej bi še šparal samo če dam za popravilo na avtu isto, kot za obrok 2 leti starega ko bi ga vzel na leasing/kredit je mislim da bolj jasno kaj se splača
Je pa logično, da je kredit neizogiben v kolikor kupim od fizične osebe, ne od ograjarjev
Samo me zanima vaše mnenje
Sej bi še šparal samo če dam za popravilo na avtu isto, kot za obrok 2 leti starega ko bi ga vzel na leasing/kredit je mislim da bolj jasno kaj se splača
Je pa logično, da je kredit neizogiben v kolikor kupim od fizične osebe, ne od ograjarjev
Samo me zanima vaše mnenje
MadMicka ::
Lahko kupiš avto na lizing tudi od fizične osebe. Lahko si pa sposodiš od sorodnikov par K EUR, toliko že imajo...
hojnikb ::
lizig je smiseln v določenih primerih, če nimaš v rokah keša (ali ti pa kešflow bolj pomemben)...
#brezpodpisa
jero_no1 ::
Kolk je tle gor enga odpora do lizinga
Pa kaj se tolk obremenjujete, na kakšen način folk kupuje avte...Eni pač nočjo vseh prihrankov postrgat, drugi hočjo met cenejši vrtec (čeprav tukaj ni nujno, da se res izide). Eni pa tud damo kaj na varnost in da ne visimo 2x na mesec pri serviserju z 10+ let starim avtom.
A ni bolš, da je na cesti zadovoljen človek v Golfu/Audiju na lizing kot pa zafustriranec v Kii/Renaultu na keš
Pa kaj se tolk obremenjujete, na kakšen način folk kupuje avte...Eni pač nočjo vseh prihrankov postrgat, drugi hočjo met cenejši vrtec (čeprav tukaj ni nujno, da se res izide). Eni pa tud damo kaj na varnost in da ne visimo 2x na mesec pri serviserju z 10+ let starim avtom.
A ni bolš, da je na cesti zadovoljen človek v Golfu/Audiju na lizing kot pa zafustriranec v Kii/Renaultu na keš
sandmat ::
FTad ::
lizig je smiseln v določenih primerih, če nimaš v rokah keša (ali ti pa kešflow bolj pomemben)...
Meni se zdi smiseln, ce imas npr polovico nasparanega, ostalo polovico pa skozi lizing odplacas recimo za dobo 5 let. Kasko bi tako ali tako imel za nov (ali leto star) avto. Pa se kaksno ugodnost dobis.
Edino kar bi vprasal kako je, ce je avto ekonomska totalka, za katero ti nisi kriv, odplacanega imas pa npr ze 75% cene avtomobila...A vso odskodnino dobi avtohisa?
jero_no1 ::
matobeli ::
Linzingodajalec si verjetno vzame kar si mu še dolžen v fiksnih € in ne v procentih?
Kar pomeni da ob 75% plačanem avtu ne dobiš praktično nič.
Kar pomeni da ob 75% plačanem avtu ne dobiš praktično nič.
matobeli ::
Eni pa tud damo kaj na varnost in da ne visimo 2x na mesec pri serviserju z 10+ let starim avtom.
Moj 15 let star avto je samo 1x letno pri serviserju, 100km stane 7.5EUR, ima 6 airbagov, ESP, xenon luči...
Skratka, eni mislite da so 10+ let stari avti same katrce, jugoti, golf I (max. II)
No, sej tudi so. Ampak ste si sami krivi ker jih kupujete.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Twixz ::
Eni pa tud damo kaj na varnost in da ne visimo 2x na mesec pri serviserju z 10+ let starim avtom.
Moj 15 let star avto je samo 1x letno pri serviserju, 100km stane 7.5EUR, ima 6 airbagov, ESP, xenon luči...
Moj je tud 15 let star pa 1x letno pri serviserju... Če bi leto imelo 30 dni
FTad ::
o3n3o ::
@flyby izogibaj se Citroenov in Fordov, so na dnu zanesljivosti. Citroenova vozila imajo slabo zgodovino električnih napak, Ford pa že dolgo ni naredil kvalitetnega vozila.
Zaradi konstantne konkurence se nekatera avtomobilska podjetja borijo za delež na trgu in razvijajo nekvalitetno, hitro in ceneno. Zato raje izbiraj podjetja, ki so dobro ugnezdena v industriji in vlagajo veliko v razvoj. Dober indikator uspešnosti in vlaganja v razvoj je delež na trgu in uspešnost na Formuli 1.
Izmed francoskih (Pegueot, Citroen, Renault) je v Franciji najbolje prodajan Renault. Je tudi edini izmed treh, ki je v F1 in hkrati edini ki tekmuje v električni F1.
Jaz zaprisegam na Renault trademark modele kot so: Clio, Kangoo in Megane. Novih modelov se raje izogibam saj je pri teh vedno rizika.
Če bi izbiral med družinskima Renault Kangoo in Renault Scenic, bi izbral Kangoo-ja. Zaradi višje strehe je nekoliko bolj praktičen, poleg tega ga Pošta Slovenije in veliko logističnih operaterjev uporabljajo za prevoz pošiljk. Kar pomeni, da so izbrali model, ki bo moral prestati dolge kilometrine z veliko obremenitve. Iz poslovnega vidika Renault vloži več sredstev v razvoj Kangoo-ja kot pa v Scenica.
Toliko o Francozih in njihovih družinskih modelih. Zdaj bi nadaljeval z Japonskimi.
Po kvaliteti gradnje so izmed vseh na vrhu lestvice ravno Japonci. S čimer se popolnoma strinjam. Toyota, Honda, Mazda so vsi kvalitetno grajeni. V to kategorijo spadajo:
Honda CR-V
Toyota Rav-4
Mazda CX-5 (oz. CX-7)?
Honda CR-V in Toyota RAV-4 imata dobro zgodovino kvalitetne gradnje skozi več kot 20 let obstoja obeh modelov.
Toyota je izstopila iz F1, Mazda nikoli ni tekmovala, zato ostane Honda. Torej če bi izbiral med temi tremi bi izbral Hondo. Po drugi strani, pa si Toyota lasti Lexusom, ki nosi pokal za najbolj kvalitetne gradnje. Vseeno bi izbral Hondo, ker sem pač malce vraževeren :)
Za Mazdo CX-5 si ne upam komentirati, saj je model relativno nov. In po kratkem brskanju opažam, da je imela prva generacija 2013-2016 kar nekaj težav. Zato izrecno ponavljam: ne kupuj novih modelov vozil!
Američanov ne bomo kupovali in pika. Ostanejo samo še nemci.
Izmed cenovno dosegljivih so:
Volkswagen Touran
BMW serija 2
Opel Zafira (uradno sicer francoski, izdelava je še vedno v nemčiji)
Škoda Kodiaq
Kodiaq in Serija 2 sta nova modela in avtomatsko izpadeta iz seznama. Ostaneta le še Zafira in Touran. In po pravici niti nimam argumenta oz. proti-argumenta zakaj izbrati eno ali drugo. Oba sta dobro grajena in nimata neke slabe zgodovine. Ima morda kdo drug kako mnenje glede teh dveh?
Zaradi konstantne konkurence se nekatera avtomobilska podjetja borijo za delež na trgu in razvijajo nekvalitetno, hitro in ceneno. Zato raje izbiraj podjetja, ki so dobro ugnezdena v industriji in vlagajo veliko v razvoj. Dober indikator uspešnosti in vlaganja v razvoj je delež na trgu in uspešnost na Formuli 1.
Izmed francoskih (Pegueot, Citroen, Renault) je v Franciji najbolje prodajan Renault. Je tudi edini izmed treh, ki je v F1 in hkrati edini ki tekmuje v električni F1.
Jaz zaprisegam na Renault trademark modele kot so: Clio, Kangoo in Megane. Novih modelov se raje izogibam saj je pri teh vedno rizika.
Če bi izbiral med družinskima Renault Kangoo in Renault Scenic, bi izbral Kangoo-ja. Zaradi višje strehe je nekoliko bolj praktičen, poleg tega ga Pošta Slovenije in veliko logističnih operaterjev uporabljajo za prevoz pošiljk. Kar pomeni, da so izbrali model, ki bo moral prestati dolge kilometrine z veliko obremenitve. Iz poslovnega vidika Renault vloži več sredstev v razvoj Kangoo-ja kot pa v Scenica.
Toliko o Francozih in njihovih družinskih modelih. Zdaj bi nadaljeval z Japonskimi.
Po kvaliteti gradnje so izmed vseh na vrhu lestvice ravno Japonci. S čimer se popolnoma strinjam. Toyota, Honda, Mazda so vsi kvalitetno grajeni. V to kategorijo spadajo:
Honda CR-V
Toyota Rav-4
Mazda CX-5 (oz. CX-7)?
Honda CR-V in Toyota RAV-4 imata dobro zgodovino kvalitetne gradnje skozi več kot 20 let obstoja obeh modelov.
Toyota je izstopila iz F1, Mazda nikoli ni tekmovala, zato ostane Honda. Torej če bi izbiral med temi tremi bi izbral Hondo. Po drugi strani, pa si Toyota lasti Lexusom, ki nosi pokal za najbolj kvalitetne gradnje. Vseeno bi izbral Hondo, ker sem pač malce vraževeren :)
Za Mazdo CX-5 si ne upam komentirati, saj je model relativno nov. In po kratkem brskanju opažam, da je imela prva generacija 2013-2016 kar nekaj težav. Zato izrecno ponavljam: ne kupuj novih modelov vozil!
Američanov ne bomo kupovali in pika. Ostanejo samo še nemci.
Izmed cenovno dosegljivih so:
Volkswagen Touran
BMW serija 2
Opel Zafira (uradno sicer francoski, izdelava je še vedno v nemčiji)
Škoda Kodiaq
Kodiaq in Serija 2 sta nova modela in avtomatsko izpadeta iz seznama. Ostaneta le še Zafira in Touran. In po pravici niti nimam argumenta oz. proti-argumenta zakaj izbrati eno ali drugo. Oba sta dobro grajena in nimata neke slabe zgodovine. Ima morda kdo drug kako mnenje glede teh dveh?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: o3n3o ()
Utk ::
Ne rečem, da ni čisto nič res kar si napisal, ampak večinoma si pa napisal neumnosti, nekaj pa tudi enostavno ni res (kdaj se je toyota "združila" z lexusom, kakšna strašna sredstva so vložena v kangoo, formula ena je merilo za kaj, wtf?).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
o3n3o ::
@Utk sem popravil :)
Veliko tehnologije, ki je zdaj vidimo v avtomobilih je bilo prenešene iz Formule 1. Poleg tega na F1 in podobnih dirkah testirajo novo tehnologijo.
Veliko tehnologije, ki je zdaj vidimo v avtomobilih je bilo prenešene iz Formule 1. Poleg tega na F1 in podobnih dirkah testirajo novo tehnologijo.
Utk ::
A tisto za katero si napisal, da se jo je treba izogibat? To kar imata zafira ali pa kangoo iz formule ena, je imela formula ena verjetno že tam nekje v sedemdesetih.
o3n3o ::
@Utk ne kvasi neumnosti. Pokaži raje iz kje vlečeš te informacije.
Tu imaš za Kangoo-ja:
http://group.renault.com/wp-content/upl... -> Kar pravi da vrnejo 9% nazaj v razvoj, medtem ko je Kangoo en izmed najdonosnejših modelov.
https://electrek.co/2018/06/14/renault-...
*Popravil sem, Toyota Lexus komentar
Tu imaš za Kangoo-ja:
http://group.renault.com/wp-content/upl... -> Kar pravi da vrnejo 9% nazaj v razvoj, medtem ko je Kangoo en izmed najdonosnejših modelov.
https://electrek.co/2018/06/14/renault-...
*Popravil sem, Toyota Lexus komentar
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: o3n3o ()
Utk ::
Ne vidim kaj dost o kangooju.
Katere informacije vlečem iz kod? Kaj imajo zafira, kangoo ali pa touran iz formule ena, da bi bilo to pomembno? Turbino? Diske na zavorah? To imajo vsi.
Na tem forumu pač ne moreš stresat neumnosti iz rokava.
Katere informacije vlečem iz kod? Kaj imajo zafira, kangoo ali pa touran iz formule ena, da bi bilo to pomembno? Turbino? Diske na zavorah? To imajo vsi.
Na tem forumu pač ne moreš stresat neumnosti iz rokava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
o3n3o ::
Še enkrat si preberi, Zafire in Tourana še omenil nisem v povezavi z F1.
Kar se tiče Renault-a si lahko prebereš: https://www.autoexpress.co.uk/renault/9...
"More recently, Formula 1 has become a laboratory for developing the kind of energy saving and management technology that's becoming essential for reducing emissions and boosting fuel economy in everyday road cars. KERS, short for Kinetic Energy Recovery System, is a braking system that harvests energy which would otherwise go to waste when you step on the pedal to slow down."
"The manufacturer has also been deeply involved in the innovative Formula E electric single-seater racing championship from day one. In developing championship-winning Formula E technology, the top priority for Renault engineers is designing a motor that gets the maximum range and performance out of the energy stored in the car's battery - an aim that translates perfectly to improving electric road cars."
@Utk če ne misliš bit konstruktiven pri debati, bodi raje tiho, ne mislim več brskati namesto tebe.
Kar se tiče Renault-a si lahko prebereš: https://www.autoexpress.co.uk/renault/9...
"More recently, Formula 1 has become a laboratory for developing the kind of energy saving and management technology that's becoming essential for reducing emissions and boosting fuel economy in everyday road cars. KERS, short for Kinetic Energy Recovery System, is a braking system that harvests energy which would otherwise go to waste when you step on the pedal to slow down."
"The manufacturer has also been deeply involved in the innovative Formula E electric single-seater racing championship from day one. In developing championship-winning Formula E technology, the top priority for Renault engineers is designing a motor that gets the maximum range and performance out of the energy stored in the car's battery - an aim that translates perfectly to improving electric road cars."
@Utk če ne misliš bit konstruktiven pri debati, bodi raje tiho, ne mislim več brskati namesto tebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: o3n3o ()
edi45 ::
@flyby izogibaj se Citroenov in Fordov, so na dnu zanesljivosti. Citroenova vozila imajo slabo zgodovino električnih napak, Ford pa že dolgo ni naredil kvalitetnega vozila.
Zaradi konstantne konkurence se nekatera avtomobilska podjetja borijo za delež na trgu in razvijajo nekvalitetno, hitro in ceneno. Zato raje izbiraj podjetja, ki so dobro ugnezdena v industriji in vlagajo veliko v razvoj. Dober indikator uspešnosti in vlaganja v razvoj je delež na trgu in uspešnost na Formuli 1.
Izmed francoskih (Pegueot, Citroen, Renault) je v Franciji najbolje prodajan Renault. Je tudi edini izmed treh, ki je v F1 in hkrati edini ki tekmuje v električni F1.
Jaz zaprisegam na Renault trademark modele kot so: Clio, Kangoo in Megane. Novih modelov se raje izogibam saj je pri teh vedno rizika.
Če bi izbiral med družinskima Renault Kangoo in Renault Scenic, bi izbral Kangoo-ja. Zaradi višje strehe je nekoliko bolj praktičen, poleg tega ga Pošta Slovenije in veliko logističnih operaterjev uporabljajo za prevoz pošiljk. Kar pomeni, da so izbrali model, ki bo moral prestati dolge kilometrine z veliko obremenitve. Iz poslovnega vidika Renault vloži več sredstev v razvoj Kangoo-ja kot pa v Scenica.
Toliko o Francozih in njihovih družinskih modelih. Zdaj bi nadaljeval z Japonskimi.
Po kvaliteti gradnje so izmed vseh na vrhu lestvice ravno Japonci. S čimer se popolnoma strinjam. Toyota, Honda, Mazda so vsi kvalitetno grajeni. V to kategorijo spadajo:
Honda CR-V
Toyota Rav-4
Mazda CX-5 (oz. CX-7)?
Honda CR-V in Toyota RAV-4 imata dobro zgodovino kvalitetne gradnje skozi več kot 20 let obstoja obeh modelov.
Toyota je izstopila iz F1, Mazda nikoli ni tekmovala, zato ostane Honda. Torej če bi izbiral med temi tremi bi izbral Hondo. Po drugi strani, pa si Toyota lasti Lexusom, ki nosi pokal za najbolj kvalitetne gradnje. Vseeno bi izbral Hondo, ker sem pač malce vraževeren :)
Za Mazdo CX-5 si ne upam komentirati, saj je model relativno nov. In po kratkem brskanju opažam, da je imela prva generacija 2013-2016 kar nekaj težav. Zato izrecno ponavljam: ne kupuj novih modelov vozil!
Američanov ne bomo kupovali in pika. Ostanejo samo še nemci.
Izmed cenovno dosegljivih so:
Volkswagen Touran
BMW serija 2
Opel Zafira (uradno sicer francoski, izdelava je še vedno v nemčiji)
Škoda Kodiaq
Kodiaq in Serija 2 sta nova modela in avtomatsko izpadeta iz seznama. Ostaneta le še Zafira in Touran. In po pravici niti nimam argumenta oz. proti-argumenta zakaj izbrati eno ali drugo. Oba sta dobro grajena in nimata neke slabe zgodovine. Ima morda kdo drug kako mnenje glede teh dveh?
Še en ki nima pojma. Ker so včasih imeli francozi težave z elektroniko, pomeni da še imajo danes in da so vsi avti nezanesljivi a ne? Malo si poglej statistiko, ki so pri zanesljivosti. In če nimaš denarja za dobrega francoza, pač voziš kangoo in megana, kar je klasika. Renault je glih najslabši francoz(tudi najcenejši), sta citroen in peugeot dosti bolj kvalitetno narejena, bolj udobna, več opreme itd. In potem prideš ven z touranom, bmw 2, zafira in koidaq, ki so smeti od avtov. Saj ne vem če se naj smejim ali jočem.
Ne rečem, da ni čisto nič res kar si napisal, ampak večinoma si pa napisal neumnosti, nekaj pa tudi enostavno ni res (kdaj se je toyota "združila" z lexusom, kakšna strašna sredstva so vložena v kangoo, formula ena je merilo za kaj, wtf?).
vidiš da človek nima pojma, lexus je včasih spadal pod toyoto ampak je kasneje odšel in postal svoja znamka. Isto Genesis pri Hyundai-u in DS pri Citroenu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
matobeli ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Utk ::
Še enkrat si preberi, Zafire in Tourana še omenil nisem v povezavi z F1.
Nisi ne, si pa nabijal o tej formuli ena kot ne vem čem, nazadnje pa priporočil kangooja, zafiro in tourana, ki pa res nimajo nič s F1.
Pišeš o vlaganju v razvoj, potem pa da se je treba izogibat novi tehnologiji in kupit preizkušeno. Jaz se lahko strinjam z enim ali pa z drugim, z obojim naenkrat pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
o3n3o ::
@Utk za Zafiro in Tourana sem dal na koncu vprašaj. Lahko pa tudi ti malo pobrskaš o teh dveh modelih.
@Utk poleg tega se spet motiš! Nikjer nisem omenil, da bi izbral enega ali drugega. Kako površno bereš :)
@Utk poleg tega se spet motiš! Nikjer nisem omenil, da bi izbral enega ali drugega. Kako površno bereš :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: o3n3o ()
Utk ::
Ja pa si.
Kodiaq in Serija 2 sta nova modela in avtomatsko izpadeta iz seznama. Ostaneta le še Zafira in Touran.
jero_no1 ::
Linzingodajalec si verjetno vzame kar si mu še dolžen v fiksnih € in ne v procentih?
Kar pomeni da ob 75% plačanem avtu ne dobiš praktično nič.
Po kakšni posplošeni matematiki ti to? Vse je odvisno od starosti avta (trenutne vrednosti), višine lizinga...
Npr. Avto je bil 20k€, pol keš, pol lizing (lizinga znese recimo okrog 12k€ z obrestmi). Lizingu si dolžen še 25% (3k€), razbitino avta ti zavarovalnica oceni na 8k€, se pravi dobiš ti ven 5k€.
Or am I missing something??
o3n3o ::
@Utk to pomeni da sta potencialna kandidata.
Katerega bi pa ti predlagal Zafiro ali Tourana ali oba ali nobenega?
Katerega bi pa ti predlagal Zafiro ali Tourana ali oba ali nobenega?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: o3n3o ()
Utk ::
Npr. Avto je bil 20k€, pol keš, pol lizing (lizinga znese recimo okrog 12k€ z obrestmi). Lizingu si dolžen še 25% (3k€), razbitino avta ti zavarovalnica oceni na 8k€, se pravi dobiš ti ven 5k€.
Or am I missing something??
To je brez veze računat, dobiš oz. plačaš kot če bi imel avto na kredit ali pa na keš. Samo da se lizingu precej fučka kolk bo dala zavarovalnica, ker oni bojo svoje dobili od tebe, tako da se moraš ti malo pobrigat, da dobijo čim več, čeprav uradno ni tvoj avto.
Katerega bi pa ti predlagal Zafiro ali Tourana ali oba ali nobenega?
Nekomu, ki gleda samo nemške avte, privoščim oba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hator ::
@flyby izogibaj se Citroenov in Fordov, so na dnu zanesljivosti. Citroenova vozila imajo slabo zgodovino električnih napak, Ford pa že dolgo ni naredil kvalitetnega vozila.
Zaradi konstantne konkurence se nekatera avtomobilska podjetja borijo za delež na trgu in razvijajo nekvalitetno, hitro in ceneno. Zato raje izbiraj podjetja, ki so dobro ugnezdena v industriji in vlagajo veliko v razvoj. Dober indikator uspešnosti in vlaganja v razvoj je delež na trgu in uspešnost na Formuli 1.
Izmed francoskih (Pegueot, Citroen, Renault) je v Franciji najbolje prodajan Renault. Je tudi edini izmed treh, ki je v F1 in hkrati edini ki tekmuje v električni F1.
Jaz zaprisegam na Renault trademark modele kot so: Clio, Kangoo in Megane. Novih modelov se raje izogibam saj je pri teh vedno rizika.
Če bi izbiral med družinskima Renault Kangoo in Renault Scenic, bi izbral Kangoo-ja. Zaradi višje strehe je nekoliko bolj praktičen, poleg tega ga Pošta Slovenije in veliko logističnih operaterjev uporabljajo za prevoz pošiljk. Kar pomeni, da so izbrali model, ki bo moral prestati dolge kilometrine z veliko obremenitve. Iz poslovnega vidika Renault vloži več sredstev v razvoj Kangoo-ja kot pa v Scenica.
Toliko o Francozih in njihovih družinskih modelih. Zdaj bi nadaljeval z Japonskimi.
Po kvaliteti gradnje so izmed vseh na vrhu lestvice ravno Japonci. S čimer se popolnoma strinjam. Toyota, Honda, Mazda so vsi kvalitetno grajeni. V to kategorijo spadajo:
Honda CR-V
Toyota Rav-4
Mazda CX-5 (oz. CX-7)?
Honda CR-V in Toyota RAV-4 imata dobro zgodovino kvalitetne gradnje skozi več kot 20 let obstoja obeh modelov.
Toyota je izstopila iz F1, Mazda nikoli ni tekmovala, zato ostane Honda. Torej če bi izbiral med temi tremi bi izbral Hondo. Po drugi strani, pa si Toyota lasti Lexusom, ki nosi pokal za najbolj kvalitetne gradnje. Vseeno bi izbral Hondo, ker sem pač malce vraževeren :)
Za Mazdo CX-5 si ne upam komentirati, saj je model relativno nov. In po kratkem brskanju opažam, da je imela prva generacija 2013-2016 kar nekaj težav. Zato izrecno ponavljam: ne kupuj novih modelov vozil!
Američanov ne bomo kupovali in pika. Ostanejo samo še nemci.
Izmed cenovno dosegljivih so:
Volkswagen Touran
BMW serija 2
Opel Zafira (uradno sicer francoski, izdelava je še vedno v nemčiji)
Škoda Kodiaq
Kodiaq in Serija 2 sta nova modela in avtomatsko izpadeta iz seznama. Ostaneta le še Zafira in Touran. In po pravici niti nimam argumenta oz. proti-argumenta zakaj izbrati eno ali drugo. Oba sta dobro grajena in nimata neke slabe zgodovine. Ima morda kdo drug kako mnenje glede teh dveh?
Ko bi le polovica držala. Sicer ne vem zakaj zraven mešaš F1. Sicer se vse lepo sliši, ampak kvaliteta avtomobilov pada! Škodi Kodiaq delaš krivico. Verjetno je najboljši avtomobil od zgoraj napisanih. Na tujih portalih jo zelo hvalijo. Za razliko od ostalih avtomobilov VW koncerna.
codeMonkey ::
Še enkrat si preberi, Zafire in Tourana še omenil nisem v povezavi z F1.
Kar se tiče Renault-a si lahko prebereš: https://www.autoexpress.co.uk/renault/9...
"More recently, Formula 1 has become a laboratory for developing the kind of energy saving and management technology that's becoming essential for reducing emissions and boosting fuel economy in everyday road cars. KERS, short for Kinetic Energy Recovery System, is a braking system that harvests energy which would otherwise go to waste when you step on the pedal to slow down."
"The manufacturer has also been deeply involved in the innovative Formula E electric single-seater racing championship from day one. In developing championship-winning Formula E technology, the top priority for Renault engineers is designing a motor that gets the maximum range and performance out of the energy stored in the car's battery - an aim that translates perfectly to improving electric road cars."
@Utk če ne misliš bit konstruktiven pri debati, bodi raje tiho, ne mislim več brskati namesto tebe.
Kako je pa to konstruktivno? Jaz še nisem videl Cliota s KERS-om. Verjetno ga bo imel čez 5 - 10 let, ampak z današnjimi modeli to nima nobene veze. Renault je v F1 zaradi predvsem zaradi marketinga. Ostalo se lepo sliši, ampak zahteve za dirkalnik so čisto drugačne od klasičnega avtomobila. Največ od F1 ima Ferrari, kar se osebnih vozil tiče, pa še to le pri določenih (najdražjih oz. specialnih) modelih. Da ne omenim kako se v F1 spreminjajo tehnična pravila v zadnjih letih okoli pogonskih sklopov.
o3n3o ::
@codemonkey:
Kangoo Z.E. ga ima.
Za marketing haha :D ciljna publika so pa ljudje ki skorajda ne vozijo Renault-jev :D
Tehnološki napredki, ki so prišli zaradi F1 ni samo v KERS. Doprinos F1 je viden v recimo start/stop gumbih, zavornih sistemih, aerodinamike. Prednosti F1 se počasi razbljinjajo, zdej prihaja v ospredje F1 electric.
"The championship serves as a showcase for the technological expertise that Renault dials into its products for the benefit of its customers. Formula 1 is a means for Renault to accelerate development and remain at the forefront of the sport's technological progress.
It simultaneously allows Renault to build bridges between the advanced technologies seen in the world championship and its road cars, particularly in the fields of electric and hybrid vehicles."
@hator
Kodiaq ma probleme s sprednjimi senzorji, pri nizkih temperaturah so problemi s prtljažnikom in vžigom avtomobila. Za tako napihnjeno ceno bi pričakoval več. En kodiaq je vreden dva Kangoo-ja, rabljenih pa praktično ni. Za tako ceno si raje kupim Mercedeza Vito.
Ne zaupaj portalom in medijem. Končni uporabniki so najboljši vir.
Kangoo Z.E. ga ima.
Za marketing haha :D ciljna publika so pa ljudje ki skorajda ne vozijo Renault-jev :D
Tehnološki napredki, ki so prišli zaradi F1 ni samo v KERS. Doprinos F1 je viden v recimo start/stop gumbih, zavornih sistemih, aerodinamike. Prednosti F1 se počasi razbljinjajo, zdej prihaja v ospredje F1 electric.
"The championship serves as a showcase for the technological expertise that Renault dials into its products for the benefit of its customers. Formula 1 is a means for Renault to accelerate development and remain at the forefront of the sport's technological progress.
It simultaneously allows Renault to build bridges between the advanced technologies seen in the world championship and its road cars, particularly in the fields of electric and hybrid vehicles."
@hator
Kodiaq ma probleme s sprednjimi senzorji, pri nizkih temperaturah so problemi s prtljažnikom in vžigom avtomobila. Za tako napihnjeno ceno bi pričakoval več. En kodiaq je vreden dva Kangoo-ja, rabljenih pa praktično ni. Za tako ceno si raje kupim Mercedeza Vito.
Ne zaupaj portalom in medijem. Končni uporabniki so najboljši vir.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: o3n3o ()
codeMonkey ::
@codemonkey:
Kangoo Z.E. ga ima.
Za marketing haha :D ciljna publika so pa ljudje ki skorajda ne vozijo Renault-jev :D
Tehnološki napredki, ki so prišli zaradi F1 ni samo v KERS. Doprinos F1 je viden v recimo start/stop gumbih, zavornih sistemih, aerodinamike. Prednosti F1 se počasi razbljinjajo, zdej prihaja v ospredje F1 electric.
Start/stop gumb? To me pa res zanima, lahko prosim še malo bolj razložiš to povezavo z osebnim avtom. Predvsem, ker v dirkalniku F1 ni zaganjača, pa mi ni čisto jasno. Je gumb s kakšne posebne plastike?
Povezava na zavornih sistemih me tudi bega. Kater Renault iz masovne proizvodnje ima karbonske zavore?
Z aerodinamiko se niti trudil ne bom...
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
@codemonkey:
Kangoo Z.E. ga ima.
Za marketing haha :D ciljna publika so pa ljudje ki skorajda ne vozijo Renault-jev :D
Tehnološki napredki, ki so prišli zaradi F1 ni samo v KERS. Doprinos F1 je viden v recimo start/stop gumbih, zavornih sistemih, aerodinamike. Prednosti F1 se počasi razbljinjajo, zdej prihaja v ospredje F1 electric.
Start/stop gumb? To me pa res zanima, lahko prosim še malo bolj razložiš to povezavo z osebnim avtom. Predvsem, ker v dirkalniku F1 ni zaganjača, pa mi ni čisto jasno. Je gumb s kakšne posebne plastike?
Povezava na zavornih sistemih me tudi bega. Kater Renault iz masovne proizvodnje ima karbonske zavore?
Z aerodinamiko se niti trudil ne bom...
In evo, ker imaš tako rad citate:
The Renault perspective – Antoine Magnan
“It’s been a long process. We’ve been in F1 for 40 years as a fully-fledged team or as a manufacturer. In 2005, with Fernando Alonso, we weren’t ready to activate the title – we weren’t ready. Everyone knows how hard it is to win in F1 and how rare it is to win titles, so it demonstrates that marketing and communication is key to our return. Central marketing spent two years assessing whether to come back fully or to withdraw from Formula One – should we invest in China in badminton, or do as Nissan is doing with the Champions League? But we decided to come back. It’s for sporting reasons, but mainly marketing reasons and to make sure we get the maximum return on investment we need to work together with partners and we need to win at some point. The important thing is to win. It will take time, as it took Mercedes time in the past. We believe that F1 was the best platform to raise brand awareness where we are not known, in Asia-Pacific and Infiniti in US, and improving brand preference where we are known, in Europe and South America.”
VIR
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
o3n3o ::
@codemonkey
Ja itak, ko zmagujejo je marketing dober. Kaj pa ko zgubljajo? Drugače je pa motivov verjetno več.
Start/stop uporablja starter motor, ki požene rotor in ta s kompresijo motorja, požene motor nazaj v tek. Formula deluje podobno le uporabi dušik za zagon motorja. Poleg tega je Fiat prvi prišel ven s start/stop tehnologijo, in Ferrari si lasti 85% Fiata. Coincidence?
Zavorni sistem = KERS.
Aerodinamika in teža vozila vpliva na porabo, še posebej pri električnih vozilih in formule morajo imeti najbolj dovršeno aerodinamiko. Verjetno povezave ni potrebno dodatno obrazložiti.
Ja itak, ko zmagujejo je marketing dober. Kaj pa ko zgubljajo? Drugače je pa motivov verjetno več.
Start/stop uporablja starter motor, ki požene rotor in ta s kompresijo motorja, požene motor nazaj v tek. Formula deluje podobno le uporabi dušik za zagon motorja. Poleg tega je Fiat prvi prišel ven s start/stop tehnologijo, in Ferrari si lasti 85% Fiata. Coincidence?
Zavorni sistem = KERS.
Aerodinamika in teža vozila vpliva na porabo, še posebej pri električnih vozilih in formule morajo imeti najbolj dovršeno aerodinamiko. Verjetno povezave ni potrebno dodatno obrazložiti.
Utk ::
Kaksna je razlika med start-stop sistemom, ki je prisel iz formule 1 in recimo hyundajevim, ki ga nikoli ni bilo v f1?
Kers so avti uporabljali prej kot formula 1.
Aerodinamika pri formuli in avtih je pa itak cisto drugacna, ima tudi drugacne cilje, niti ni vec nekih skrivnosti pri njej.
Kers so avti uporabljali prej kot formula 1.
Aerodinamika pri formuli in avtih je pa itak cisto drugacna, ima tudi drugacne cilje, niti ni vec nekih skrivnosti pri njej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
@codemonkey
Ja itak, ko zmagujejo je marketing dober. Kaj pa ko zgubljajo? Drugače je pa motivov verjetno več.
Start/stop uporablja starter motor, ki požene rotor in ta s kompresijo motorja, požene motor nazaj v tek. Formula deluje podobno le uporabi dušik za zagon motorja. Poleg tega je Fiat prvi prišel ven s start/stop tehnologijo, in Ferrari si lasti 85% Fiata. Coincidence?
Zavorni sistem = KERS.
Aerodinamika in teža vozila vpliva na porabo, še posebej pri električnih vozilih in formule morajo imeti najbolj dovršeno aerodinamiko. Verjetno povezave ni potrebno dodatno obrazložiti.
Motivov je zagotovo več, ampak je marketing tisti, ki odloča nastopu v F1, ne razvoj.
Ta start stop pa je vedno bolj zanimiv :)
o3n3o ::
@codemonkey
A sem kje omenil, da marketing ne odloča o nastopu v F1, oziroma da izključno samo razvoj odloča o nastopu v F1?
A sem kje omenil, da marketing ne odloča o nastopu v F1, oziroma da izključno samo razvoj odloča o nastopu v F1?
o3n3o ::
Mi smo se pravkar odločili za VW Tourana, ima več prostora kot CR-V in je bolj varen za otroke kot Renault Kangoo.
Varnost otrok je na prvem mestu.
Varnost otrok je na prvem mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: o3n3o ()
cresh ::
In kakšnega ste kupil?
Jaz se odločam med slednjimi:
Ford S-Max (2012-2014)
Touran (2013-2015)
Zafira Tourer (2013-2015)
Odpisal sem že francoze, C4G zaradi vožnje, Scenic Gr. zaradi zanesljivosti, P5008 mi pa ni všeč.
Budget bo tam okol 13.k €
Ima kdo konkretne izkušnje z recimo Zafiro Tourer? Ker eni jamrajo da podvozje skoz neki ropota in da so skoz ene napake na elektoniki.
Jaz se odločam med slednjimi:
Ford S-Max (2012-2014)
Touran (2013-2015)
Zafira Tourer (2013-2015)
Odpisal sem že francoze, C4G zaradi vožnje, Scenic Gr. zaradi zanesljivosti, P5008 mi pa ni všeč.
Budget bo tam okol 13.k €
Ima kdo konkretne izkušnje z recimo Zafiro Tourer? Ker eni jamrajo da podvozje skoz neki ropota in da so skoz ene napake na elektoniki.
Meizu ::
In kakšnega ste kupil?
Jaz se odločam med slednjimi:
Ford S-Max (2012-2014)
Touran (2013-2015)
Zafira Tourer (2013-2015)
Odpisal sem že francoze, C4G zaradi vožnje, Scenic Gr. zaradi zanesljivosti, P5008 mi pa ni všeč.
Budget bo tam okol 13.k €
Ima kdo konkretne izkušnje z recimo Zafiro Tourer? Ker eni jamrajo da podvozje skoz neki ropota in da so skoz ene napake na elektoniki.
Moj glas gre za SMaxa. Placa za mrtve slone vozit, filing voznje je odlicen in udoben vsaj za mojo rit. Turan je tudi ok.
MadMen ::
Kakšno mnenje imate o avtu Škoda Fabia 1.2 TSI motorjem(63kW) letnik 2010?(Avto je slovenskega porekla, pod 100k kilometrov, 1. lastnik) Sicer nisem pristaš VW skupine, ampak se mi zdi soliden avto.
Še podvprašanje, ima kdo izkušnje z WIZ zavarovanjem in novim rabljenim avtom, ko ti plačaš preko spleta, kako hitro lahko avto registriraš?
Še podvprašanje, ima kdo izkušnje z WIZ zavarovanjem in novim rabljenim avtom, ko ti plačaš preko spleta, kako hitro lahko avto registriraš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MadMen ()
hojnikb ::
ketno pazi, je problem pri teh motorjih. Pa nekari majo povecano porabo olja....
#brezpodpisa
MadMen ::
To sem bral ja, da so imel v VW skupini težavo z kvaliteto verig in so prešli nazaj na jerman. Kako lahko sploh ugotovim če je ketna problematična, razen če ne oddaja kakšnih problematičnih zvokov, verjetno težko.
MadMen ::
Ta avto, za katerega se zanimam, ima verigo nemsto jermana, ja.
Ta avto sem imel v mislih, če bi kdo rad podal še kakšen komentar ali pa predlog za kakšen drug avto.
Ta avto sem imel v mislih, če bi kdo rad podal še kakšen komentar ali pa predlog za kakšen drug avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MadMen ()
matobeli ::
Da je verjetno OK. Mogoče edin za preverit kaj ima v bližnji prihodnosti za zamenjat glede na plan vzdrževanja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27949 (5453) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20733 (15510) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19623 (16477) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25730 (20155) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31228 (26455) | Heavy |