Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
zmaugy ::
Ah, jasno. VW kompleks. Ti hudič ti, VWji v starih cajtih so se v glavnem kupovali dizli. It makes sense now.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
D3m ::
Sumim, da mu je fotr v mladosti ubil željo po VW.
To so že psihološke težave.
To so že psihološke težave.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Psiholoske tezave so, ce ti vsi mehaniki in cel internet govorijo, da ne kupuj vw bencinarja, sploh pa ne z verigo, pa spet isces po oglasih tocno to.
To je vw kompleks.
To je vw kompleks.
D3m ::
Mehankarji in cel internet so te peljali žejnega čez vodo. To se strinjam.
|HP EliteBook|R5 6650U|
zmaugy ::
Utk ::
Ne, v bistvu je obratno, najprej sem sovrazil dizle, vsaj 15 let pred to afero sem vedel, da dizel ni in ne bo nikoli cist, vw je pa logicna posledica, ker vw je to dizel norijo dvignil na cisto drug nivo.
zmaugy ::
Ne, v bistvu je obratno, najprej sem sovrazil dizle, vsaj 15 let pred to afero sem vedel, da dizel ni in ne bo nikoli cist, vw je pa logicna posledica, ker vw je to dizel norijo dvignil na cisto drug nivo.
V starih cajtih so vsi “vedeli”, kako je dizel umazan. Črn sajast dim pa to. In so se veselo vozili z bencinarji, kjer je bil sestavni del goriva svinčev tetraetil. En tak luštkan strupek. Pa ne tko kot NOx, ne ne, NOx razpadejo, se vežejo v rastlinah in razgradijo v neškodljive reči. Svinec is forever, svinec is one of Death's best friends.
Tako da tele gut feeling prerokbe so bolj tko tko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
Bencinarji tankajo neosvincen bencin ze 25 let, odkar je katalizator obvezen. Btw, katalizator je bil tudi zadnji napredek v cistosti bencinarjev, ker potem je vse bolj razsirjen dizel postal tako usran, da se z bencinom ni vec nihce ukvarjal. Tisti stari usrani dizli v golfih 2 in starejsi so bili pa dejansko manj strupeni kot sodobni dizli.
tomy5 ::
Ja itak je manj strupeno dihat črno meglo iz golfa 2 kot pa EURO6 izpuh, noro kake oprane glave so tu na ST
Trdi delci ki se ti iz tiste megle naberejo v plučih ti jih zafila v 1 mesecu da bo prostornina pljuč enaka nuli, ti pa o takih bučkah ,,,,,,,
Trdi delci ki se ti iz tiste megle naberejo v plučih ti jih zafila v 1 mesecu da bo prostornina pljuč enaka nuli, ti pa o takih bučkah ,,,,,,,
zmaugy ::
Bencinarji tankajo neosvincen bencin ze 25 let, odkar je katalizator obvezen. Btw, katalizator je bil tudi zadnji napredek v cistosti bencinarjev, ker potem je vse bolj razsirjen dizel postal tako usran, da se z bencinom ni vec nihce ukvarjal. Tisti stari usrani dizli v golfih 2 in starejsi so bili pa dejansko manj strupeni kot sodobni dizli.
Katalizator obvezen? A potem jih vse smrdljive stoenke in yugeci imao vgrajene? Da ne omenjam fičkotov?
Wrop ::
Bencinarji tankajo neosvincen bencin ze 25 let, odkar je katalizator obvezen. Btw, katalizator je bil tudi zadnji napredek v cistosti bencinarjev, ker potem je vse bolj razsirjen dizel postal tako usran, da se z bencinom ni vec nihce ukvarjal. Tisti stari usrani dizli v golfih 2 in starejsi so bili pa dejansko manj strupeni kot sodobni dizli.
Katalizator obvezen? A potem jih vse smrdljive stoenke in yugeci imao vgrajene? Da ne omenjam fičkotov?
Vsi ne, so ga pa yugeci kasneje dobili. Osvinčen bencin za cestna vozila pa je v Sloveniji prepovedan od leta 2001. Pa tudi takrat so ga verjetno zelo redki točili.
Utk ::
Bencinarji tankajo neosvincen bencin ze 25 let, odkar je katalizator obvezen. Btw, katalizator je bil tudi zadnji napredek v cistosti bencinarjev, ker potem je vse bolj razsirjen dizel postal tako usran, da se z bencinom ni vec nihce ukvarjal. Tisti stari usrani dizli v golfih 2 in starejsi so bili pa dejansko manj strupeni kot sodobni dizli.
Katalizator obvezen? A potem jih vse smrdljive stoenke in yugeci imao vgrajene? Da ne omenjam fičkotov?
Obvezen za nove avte. To je lekcija, ki je ti nikakor ne razumeš. Avtov se ne prepoveduje za nazaj, še danes lahko voziš 80 let star avto. Lahko se omeji vstop nekaterim avtom na neke mesta z dobrim razlogom (za Nemčijo se je še to en čas vleklo po sodiščih), ne pa kar na splošno.
zmaugy ::
Ti res verjameš da jaz tega "ne razumem"? Ta ton, LOL! Res.
Drugače pa si falil temo. Če že hočeš, katalizatorji imajo verjetno svoj namen v avtih, ane? Avto brez katalizatorja v mestu... Fino, ane? Jasno, ker je Crvena Zastava...
Drugače pa si falil temo. Če že hočeš, katalizatorji imajo verjetno svoj namen v avtih, ane? Avto brez katalizatorja v mestu... Fino, ane? Jasno, ker je Crvena Zastava...
m0LN4r ::
Kaksna je verjetnost v sloveniji, da kupis rabljen "hitrejsi" avto in je z avtom vse vredu (max 5 let)?
Mislim na nekaj med 250-350 konji manjse oblike. Predvsem mislim na sklopko, menjalnik ipd. ?
Hvala,
boljse od avtohise/dealerja ali privat?
Mislim na nekaj med 250-350 konji manjse oblike. Predvsem mislim na sklopko, menjalnik ipd. ?
Hvala,
boljse od avtohise/dealerja ali privat?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Meizu ::
Kaksna je verjetnost v sloveniji, da kupis rabljen "hitrejsi" avto in je z avtom vse vredu (max 5 let)?
Mislim na nekaj med 250-350 konji manjse oblike. Predvsem mislim na sklopko, menjalnik ipd. ?
Hvala,
boljse od avtohise/dealerja ali privat?
Verjetnost znasa 37.54%.
Pelji ga na amzs ali k spanu na pregled.
V mislih imam osebno izkušnjo nekoga ali strokovno mnenje. Da je švoh, vidim že sam :)
Haha sem se nasmejal. Ne iz zlehtnobe ampak je res izpadlo smesno.
Kot vsi ostali Citroeni in nasploh francozi je treba merkat elektroniko, masine niso svoh, je pa res da nimam pojma za bencinarje, dizli so ok. 1.2 masinca je za tak dimenzijski razred resnicno malo podhranjeno, ce bos delal male relacije, ajde, naj mu bo, bo dovolj.
Drugace bi pa na tvojem mestu gledal vsaj 1.6 oz. nekaj v rangu vsaj 140km. Izredno spegla voznjo in celotno izkusnjo v avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Sparkxl ::
Pa dobro no, pa kaj eni res živite v letu 1998, da strelate take umotvore kot so "to ja mora bit vsaj 1.6?" Omfg
Torej, po 30 sekundah guglanja, sem o tem citroenu zvedel tole: nima niti 1 tone, s tem motorjem rabi dobrih 9s do 100. Po kakem točno standardu je to "švoh"?
Samo tako za občutek, da se bo vedelo o kako retardiranih izjavah je tu govora: brutalno močan 2.0 tdi v passatu ima slabši pospešek od tega citroena, ki je malo švoh.
In če se držimo nasveta forumskih teoretikov, da to pa ja mora bit vsaj 1.6 motor v takem avtu, je na voljo 1.6 dizel, ki rabi skoraj 11s do 100. To pa potem ni švoh.
Torej, po 30 sekundah guglanja, sem o tem citroenu zvedel tole: nima niti 1 tone, s tem motorjem rabi dobrih 9s do 100. Po kakem točno standardu je to "švoh"?
Samo tako za občutek, da se bo vedelo o kako retardiranih izjavah je tu govora: brutalno močan 2.0 tdi v passatu ima slabši pospešek od tega citroena, ki je malo švoh.
In če se držimo nasveta forumskih teoretikov, da to pa ja mora bit vsaj 1.6 motor v takem avtu, je na voljo 1.6 dizel, ki rabi skoraj 11s do 100. To pa potem ni švoh.
Meizu ::
Pa dobro no, pa kaj eni res živite v letu 1998, da strelate take umotvore kot so "to ja mora bit vsaj 1.6?" Omfg
Torej, po 30 sekundah guglanja, sem o tem citroenu zvedel tole: nima niti 1 tone, s tem motorjem rabi dobrih 9s do 100. Po kakem točno standardu je to "švoh"?
Samo tako za občutek, da se bo vedelo o kako retardiranih izjavah je tu govora: brutalno močan 2.0 tdi v passatu ima slabši pospešek od tega citroena, ki je malo švoh.
In če se držimo nasveta forumskih teoretikov, da to pa ja mora bit vsaj 1.6 motor v takem avtu, je na voljo 1.6 dizel, ki rabi skoraj 11s do 100. To pa potem ni švoh.
A je kdo rekel da je passat hiter?
9s ni bas nekaj danes, sploh ce vzames v komfort voznje se razpolozljiv motor, tj. da ne poslusas masine v raznih tinitusih.
Ce tebi pase furat pojoco kanto, kar naprej, na vas taksne firme sluzijo mastne denarce, ko vam te kosilnice podtikajo.
anketar ::
majo fantje pa punce prov, 110 konjov ni glih velik za tak avto, seveda je pa najbolj odvisno od osebe za kaj bo avto primarno uporabljal, če je to 80/20 (avtocesta, mesto) in vozi umirjeno, ekološko, penzionersko mu bo še 110 konjev preveč
cleanac ::
Pa dobro no, pa kaj eni res živite v letu 1998, da strelate take umotvore kot so "to ja mora bit vsaj 1.6?" OmfgNe zavajaj s podatki, ker nič od tega ne drži.
Torej, po 30 sekundah guglanja, sem o tem citroenu zvedel tole: nima niti 1 tone, s tem motorjem rabi dobrih 9s do 100. Po kakem točno standardu je to "švoh"?
zmaugy ::
Do zdaj sem imel 3 dizle, vse kupil nove, redno servisiral po planu servisov, najstarejši je še vedno pri hiši (13 let).
Kateri so ti slavni "dizel problemi"? Sam nisem opazil nobenega, ki bi bil odvisen od tega, da je avto dizel ali bencinar.
Kateri so ti slavni "dizel problemi"? Sam nisem opazil nobenega, ki bi bil odvisen od tega, da je avto dizel ali bencinar.
aborko ::
Seveda je tudi odvisno kako z avtom delaš, koliko km, ali delaš relacije ali mestna vožnja. Recimo stric je kupil novega 1.6 tdci Mondea, sedaj po 6 letih ima 140k, crknilo pa je: Sklopka na 60k km (veliko mestne vožnje), cel motor pri 80k (skupaj udarila ventil na bat), po 4 letih shodil akumulator (po moje tudi zaradi norega vrtenja ventilatorja ob ugasnjenem avtu kot posledica predhodne DPF regeneracije), sedaj pri 150k km se mu že konkretno sliši vztrajnik. Tudi zadeve kot so visokotlačna črpalka, injektorji, DPF, DMF, turbo ko crknejo niso ravno poceni.
BTW cel mesec bom vozil 2,5L fullsize ladjo od Nisana (bencin) z CVT, ki ima US highway rating 39mpg (6L/100km), baje realna cifra, ne samo na papirju, kot je to pri nas v navadi.
BTW cel mesec bom vozil 2,5L fullsize ladjo od Nisana (bencin) z CVT, ki ima US highway rating 39mpg (6L/100km), baje realna cifra, ne samo na papirju, kot je to pri nas v navadi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
zmaugy ::
Na mojih dizlih je do zdaj v zvezi z motorjem crknil zgolj turbo - in to na avtu, ki je zdaj star 13 let in je še vedno pri hiši. Ne vem, a turbine na bencinarjih crkujejo manj?
Kilometrov seveda ogromno, veliko avtocest.
Meni se zdi, da imajo vsi ti dizli s problemi ob nabavi prevrtene kilometre.
Kilometrov seveda ogromno, veliko avtocest.
Meni se zdi, da imajo vsi ti dizli s problemi ob nabavi prevrtene kilometre.
Timurlenk ::
dizli - drag servis, dražja popravila (ko kaj crkne), popolnoma nesmiselno ga je imeti, če ga delno uporabljaš tudi za mestno vožnjo
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
Timurlenk ::
ja redni servisi dizlov so pač dražji
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
D3m ::
A mehankarska ura je dražja za dizel?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Timurlenk ::
Ne, menjava vseh jebenih filtrov
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
m0LN4r ::
Na mojih dizlih je do zdaj v zvezi z motorjem crknil zgolj turbo - in to na avtu, ki je zdaj star 13 let in je še vedno pri hiši. Ne vem, a turbine na bencinarjih crkujejo manj?
Kilometrov seveda ogromno, veliko avtocest.
Meni se zdi, da imajo vsi ti dizli s problemi ob nabavi prevrtene kilometre.
Se nisi slisal? Na bencinarju crkuje turbo drugeca, sklopka tudi, akumulator pa ja to vsi vemo, da na bencinarju nikoli ne rabis menjat, pa kaka vodna crpakla ki pusca ali zaganjac ali pocen ring se tudi ni nikoli zgodil na bencinarju. Samo tako, da bos na tekocem //S
ja redni servisi dizlov so pač dražji
Mene pride isto in to tocno 27 evrov na mesec (pac imam tako narocnino), ne glede na avto.
Ne, menjava vseh jebenih filtrov
Jaz jih na bencinarju tudi redno menjavam. Mi pa ze pr 30k zacela mal pumpa za vodo puscat. Bom zdle menjal na dizla pa bo mir par let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Seveda je tudi odvisno kako z avtom delaš, koliko km, ali delaš relacije ali mestna vožnja. Recimo stric je kupil novega 1.6 tdci Mondea, sedaj po 6 letih ima 140k, crknilo pa je: Sklopka na 60k km (veliko mestne vožnje), cel motor pri 80k (skupaj udarila ventil na bat), po 4 letih shodil akumulator (po moje tudi zaradi norega vrtenja ventilatorja ob ugasnjenem avtu kot posledica predhodne DPF regeneracije), sedaj pri 150k km se mu že konkretno sliši vztrajnik. Tudi zadeve kot so visokotlačna črpalka, injektorji, DPF, DMF, turbo ko crknejo niso ravno poceni.
BTW cel mesec bom vozil 2,5L fullsize ladjo od Nisana (bencin) z CVT, ki ima US highway rating 39mpg (6L/100km), baje realna cifra, ne samo na papirju, kot je to pri nas v navadi.
Jaz ko TSIja sparkiram v garazo poleti se tudi vrti kr nekaj cajta, da ga ohladi. Sem pa na starih bencinarjih ze tudi na vsakem menjal akumulatorje in to z mocnejsim, kot je orginal. A to v te mondeote nasplosno davajo neke china akumulatorje?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Meizu ::
D3m ::
Jaz sem naštel ene 4 filtre pri mojem dizlu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
GreenT ::
Ej naj mi ne pove,...kva za hudiča sploh počnete z avti s 100hp+? Sicer ma vsak svoje mnenje, ampak men je to recimo totaln nesmisel. Kt da bi kupu bajto z dvema extra štukoma nad sabo, jo ogreval, plačval davke ... in ju mel prazno. Zame je recimo kar je pod 10s do 100kmh kr precej hitro in za normaln promet več kot odlično. Čist resno! Kva mate od tega? Kje lahko tak avto naterate? Vam ni bedno, ko plačujete dvakrat več za bencin in trikrat več za cestnine za to, da enkrat na mesec mal na stopite na gas?
Sparkxl ::
Ni treba znanosti delat okrog cen servisov. Vprašajte tam. Meni so pri vw rekli da so servisi ca. 30% dražji za dizle in verjetno je zelo podobno pri ostalih. Zakaj je temu tako, je seveda jasno: dizli so danes potujoče kemične tovarne z vsaj 5 3 črkovnimi sklopi, da so jih sploh še spustili na cesto. Za štepanje kilometrov na AC so še vedno zakon in dvomim da se bo tu kaj spremenilo v bližnji prihodnosti. Pri klasični povprečni janez vožnji, dolgi 4 km (šiht-interšapar-vrtec-kuča), pa se pojavljajo znane težave. Zato pa se dizli pospešeno umikajo iz malih avtov. V velikih še bodo verjetno en čas na voljo.
Zadnja slaba novica za dizle se je pojavila ta teden. Peugeot ustavlja razvoj dizlov do nadaljnega, ker prodaja preveč strmo pada. Razvoj so preusmerili v elektro in hibrid.
Zadnja slaba novica za dizle se je pojavila ta teden. Peugeot ustavlja razvoj dizlov do nadaljnega, ker prodaja preveč strmo pada. Razvoj so preusmerili v elektro in hibrid.
zmaugy ::
zmaugy ::
Ej naj mi ne pove,...kva za hudiča sploh počnete z avti s 100hp+? Sicer ma vsak svoje mnenje, ampak men je to recimo totaln nesmisel. Kt da bi kupu bajto z dvema extra štukoma nad sabo, jo ogreval, plačval davke ... in ju mel prazno. Zame je recimo kar je pod 10s do 100kmh kr precej hitro in za normaln promet več kot odlično. Čist resno! Kva mate od tega? Kje lahko tak avto naterate? Vam ni bedno, ko plačujete dvakrat več za bencin in trikrat več za cestnine za to, da enkrat na mesec mal na stopite na gas?
Imam precej večji avto od jebenega golfa in se temu primerno tudi peljem povsem drugače kar se tiče udobja.
S 190 konjskim dizlom je vožnja povsem drugačna kot z mlinčkom s 100 konji, s katerim bi takšno kravo premikal z odzivnostjo volovske vprege.
Poraba je pa nižja kot s prejšnjim 160 konjskim dizlom in na nivoju 105 konjskega dizla starega 13 let (na precej manjšem avtu).
Enostavno pri uporabi ogromni plusi, pri vzdrževanju ni razlik (servisi so na splošno za dražje avte dražji), edino seveda nabavna cena je bila višja - kar pa ni več specifičen dizel problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
mailer ::
Dokler je bilo na cestah samo 5% dizlov ni nihče razmišljal o ekologiji, zdaj pa so največje "svinje" na cesti. Podobno bo z električnimi vozili. Ampak problem z baterijami se bo začel čez dobrih 10 let, ko bodo prve večje serije primerne za reciklažo. Nakup rabljenega avta je loterija, če dobro ne poznaš lastnika. Sem po parih mesecih iskanja obupal in vzel novo "svinjo" z euro6, ki odda v zrak menj co2, kot 1.2 litrski bencinar z 80 konji.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Timurlenk ::
Ne, menjava vseh jebenih filtrov
Aha, filtri za zrak in za kabino, tega bencinarji nimajo...
Semhodil prejsnji mesec po avtohisah. Pri vseh povedo, da so dizl serviso drazji za 20 do 30 proc. Sem predvideval, da zarad dpf filtra pa filtra za gorivo. Kerdizel pa svinja nekajkrat vec brez tega sranja.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
D3m ::
A kar na blef so povedali.
Naj dajo uradno ponudbo za dizel in benz, da vidimo.
Naj dajo uradno ponudbo za dizel in benz, da vidimo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
zmaugy ::
Drugače pa vsi, ki si zatiskajo nosove nad dizli, se lahko v dejanjih izkažejo in kupijo hibrida. Na primer:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27948 (5452) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20733 (15510) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19623 (16477) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25730 (20155) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31228 (26455) | Heavy |