» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
54 / 54
»
»»

Meizu ::

Sprasujem, ker avto z 300kkm salta se vedno s prvim oljem.


Glih zato me kupujemo starih dsg avtov, ker jih ne znate vzdrževat.

hojnikb ::

verjetno suha sklopka :))
#brezpodpisa

Utk ::

Zdaj je ziher suha.

riqwertz ::

Zdravo,

iščem nasvet pri nakupu rabljenega avtomobila!
Gledam karavane, ker imam v planu mladino počasi, pa tudi bolj praktičen se mi zdi za dopust (ni pa to obvezno, čeprav se mi limuzine ne dopadejo ravno najbolj).

Trenutno vozim kombilimuzino, 370.000 prevoženih, ki mi je pomagal graditi stanovanje od 0 do konca. :D
Nakup bi bil čez par mesecev (tehnični mi velja še do avgusta), ampak da ne lovim zadnje sekunde raje prej vprašam.
Trenutno nimam našparano nič, ker sem denar vezal v sklade, bom pa dobil julija 3k€ iz skladov + del regresa (tam nekje 1000€) bi namenil za nakup oz. polog pri nakupu avta.
Mesečnih prihodkov imam trenutno povprečno 1400-1500€ , odhodkov tam nekje okoli 900-1000€ (se mi pa sprosti eno obročno plačilo junija (torej 200€ odhodkov na mesec manj)).

Pri avtu mi je najbolj pomembno udobje in zanesljivost, poraba je tudi kar dejavnik.
Na leto naredim približno 15.000 km od tega 70% relacijsko vožnja dom-služba (20 km na sedež firme, 50 km na poslovno enoto firme (v eno stran)), 30% pa avtocesta (relacija MB-NM, MB-KR, MB-LJ).

nejc_nejc ::

Kaj sedaj vozis in v kaksnem stanju je. 370k je lahko tako ali pa tako.

tony1 ::

Nič nisi povedal, kaj je narobe z zdajšnjim avtom, razen, da te moti (spoštovanja vredna) številka na števcu...

Za 15k km letno raje še eno leto trajbaj tole razvalino in vmes prišparaj še kaj več denarja, bo mnogo ceneje od kredita...

riqwertz ::

Ah, trenutni avto je že pri koncu. Po delih niti ne vem kaj še ni bilo menjano (tesnilo na glavi motorja, turbina, jermen je preskočil, amortizerji, volanska letev, menjalnik oz. sklopka, karter, itd.), v notranjosti armaturka cela razpadla, na stropu blago odpadlo, zadaj se pritljažnik zapira in odpira na "gurtno". Pač za 370k in 20 let je treba dat en ciklus čez. Gre se pa za Golfa. Tam nekje pri 300k, ko sem menjal turbino, sem nehal nekaj ekstra vlagati vanj (razen mali servisi, gume, ker imamo precej snega pozimi in še bregove).

Kar se tiče šparanja, o tem sem dosti razmišljal, predlog je super ampak sem se nekako odločil, da je letos tapravi čas za nakup drugega vozila, niti se ne počutim več varno oz. udobno v tem kar vozim. Čez par let bo treba prekrit streho, pa bo mladina tu, pa tako naprej...
Pa ni mi v interesu dati več kot 15k za avto (še to je velika številka). Vse kar sem gledal (Ford, SEAT, Mazda (sicer 3 ne 6)) je bilo do 12-13k.

Na vidiku je tudi napredovanje čez par let (ker očitno še šola v teh časih nekaj velja), trenutna firma v kateri sem zaposlen pa tudi dviguje plačo z inflacijo, pa lotim se tudi kakšnega projekta popoldan (čeprav zadnje par let ne, ker sem ves čas dal v gradnjo).

Blinder ::

Uzami Fiat Cromo za cca 1000 €. Krnekaj ljudi, ki je imelo izkušnje s Cromo so postali ljubitelji tega avta.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

tony1 ::

"v notranjosti armaturka cela razpadla, na stropu blago odpadlo, zadaj se pritljažnik zapira in odpira na "gurtno"."

Tole nisi napisal še nič kritičnega, kar se ne bi dalo popraviti; kozmetiko pa pač bi pustil tako kot je...

"Tam nekje pri 300k, ko sem menjal turbino, sem nehal nekaj ekstra vlagati vanj"

Ampak to je pa nekaj drugega, če ti je to uspelo, in si se lahko vozil še 70k km si naredil dober posel že do zdaj... Mirne vesti greš lahko po drug avto, se strinjam :)

primoz4p ::

riqwertz je izjavil:

Ah, trenutni avto je že pri koncu. Po delih niti ne vem kaj še ni bilo menjano (tesnilo na glavi motorja, turbina, jermen je preskočil, amortizerji, volanska letev, menjalnik oz. sklopka, karter, itd.), v notranjosti armaturka cela razpadla, na stropu blago odpadlo, zadaj se pritljažnik zapira in odpira na "gurtno". Pač za 370k in 20 let je treba dat en ciklus čez. Gre se pa za Golfa. Tam nekje pri 300k, ko sem menjal turbino, sem nehal nekaj ekstra vlagati vanj (razen mali servisi, gume, ker imamo precej snega pozimi in še bregove).

Kar se tiče šparanja, o tem sem dosti razmišljal, predlog je super ampak sem se nekako odločil, da je letos tapravi čas za nakup drugega vozila, niti se ne počutim več varno oz. udobno v tem kar vozim. Čez par let bo treba prekrit streho, pa bo mladina tu, pa tako naprej...
Pa ni mi v interesu dati več kot 15k za avto (še to je velika številka). Vse kar sem gledal (Ford, SEAT, Mazda (sicer 3 ne 6)) je bilo do 12-13k.

Na vidiku je tudi napredovanje čez par let (ker očitno še šola v teh časih nekaj velja), trenutna firma v kateri sem zaposlen pa tudi dviguje plačo z inflacijo, pa lotim se tudi kakšnega projekta popoldan (čeprav zadnje par let ne, ker sem ves čas dal v gradnjo).

Proti odstopanju blaga na stropu pomagajo risalni žebljički
https://www.spar.si/online/risalni-zebl...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: primoz4p ()

krho ::

Mah saj jaz imam isto. Golf V star 17 let dizl, dobrih 200kkm, predlani veliki servis, lani aku, pragovi rejnati, prav tako blatniki, če dam to popravljat je 1000EUR. Gume so tud za zamenjat, to je reda 300EUR. Avto je vreden dobrega jurja. Če bi gledal kaj novejšega samo bencinarja iz Škoda/VW recimo Rapid/Fabia/Polo je problem ,da je precej tega takrat še z verigo. In je to reda 8k-9k, cene so pritegnjene, folk je dal 2016 za to 13-14k
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

Meizu ::

To je zajeban scenarij, ja. Tudi jaz sem imel lani maja nesrečo, nabil košuto in bil porinjen v nakup avta v najslabšem možnem času praktično. Slabše bi bilo edino, če bi se to zgodilo par mesecev kasneje, ko bi imel možnost še nagazit na kak poplavljen avto - sem imel vsaj tu srečo.

No, zdaj imam avto, ki se trenutno na avto.net prodaja za isti denar v povprečju, kot je bila njegova salonska cena. Zakaj? Ker so tanovi zdaj dobesedno 10k€ dražji.

Edit: Situacija je celo takšna, da zaslužim 4k€ če ga prodam danes (glede na to, koliko sem zanj dal maja lani). Čudaški svet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

nejc_nejc ::

@riqwertz

samo odločiti se moraš ali boš odcolal 10k+ ali cca 4k

upoštevaj še nebuloze okoli prepovedi fosilcev oziroma ekstra denar za uporabo, kar ti dejansko lahko sesuje računico pri večjih cifrah (kaj bo iz tega nihče ne ve 100%)
res je tudi, da boš z odlašanjem za rabljen avto dobil čedalje bolj "zgonjene"
mlinčkov z 1.0 ali 1.2 po moje ni vredno kupovati v rabljeni obliki ker se bojo z leti sami sesuli vase

vse ostalo bomo samo nakladali

Bellzmet ::

Samo da nekdo reče, da se bodo 1.2 sesuli sami vase, potem veš, da nima pojma o avtomobilih.

gruntfürmich ::

Bellzmet je izjavil:

Samo da nekdo reče, da se bodo 1.2 sesuli sami vase, potem veš, da nima pojma o avtomobilih.

jah glej, če to mantro gonijo po vaških gostilnah potem pa jo morjo še tu gor...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::

Ja, ljudje se kar potepejo za 1,2 motorje v težkih avtih z 250,000 prevoženimi...

denabiker ::

KO gledate kilometre, morate se pozanimat kako in kje so bili ti kilometri narejeni, lahko da je en avto s 300.000 boljši kot drug samo s 100.000.

iso2000 ::

Jaz sem pred kratkim prvič vozil 1.0 bencinarja, rentacar VW Taigo. Pa to je katastrofa. Do 2000rpm, se avto "ne premakne". V klance vozit je pa sploh muka, še posebej če moraš voziti bolj počasi. Določene dele sem vozil v 1. prestavi, stopalka do podna, da se je premaknil. Po avtocesti in regionalki ok, gre, ampak 100x raje imam enga 2.0TDI-ja, ali pa 1.6HDIja, ma še 1.3JTD bi raje vozil kot to. Pa tudi poraba pri tem 1.0 ni ne vem kako nizka. Pod 6 litrov ga nisem spravil v tistih 10 dneh prevažanja. Tako da mi ni čisto jasno kaj za vraga ljudje vidijo na teh 1.0 mlinčkih, ker poraba ni nekaj ugodna, zmogljivost se mi ne zdi nekaj o čemer bi pisal. Kaj so plusi?
Če bi kupoval sedajle rabljen avto, bi gledal morda kakšnega enoprostorca, kot je Touran zadnje generacije, mislim da od 2016 dalje. Ali pa kakšna škoda Octavia karavan. Če nisi "vezan" na VAG, bi bil morda za pogledat tudi Berlingo, ki pa je že bolj dostavniški. To predlagam, ker omenjaš širitev družine. Je komot v enoprostorca vreči voziček in ostalo otroško šaro. Vrata se jim odprejo bolj prijazno za nakladanje mladiča v stolček itd. IN ja, bogokletno v teh časih, ampak jaz bi probal dobiti dizla.

denabiker ::

drži, smotan za furat nobenega navora v nižjih obratih, moraš tiščat da "odpre", čuden feeling, kolegica je kupila T-Roc mislim da je 1.0, pa skoraj 30K€, pa daj nehaj, jajca na kvadrat:|. Ampak ona je rekla, ja za po mestu je pa luštkan, ker ne more s ta velikim avtom zaradi parkinga, dobr pol pa naj uživa.:)

Utk ::

1,0 so čisto v redu za v razred clio, polo in podobno. Neka octavia ali kaj podobnega je pa bolj problem. Pa sej ne da ne gre, da se normalno peljat, problem so robni pogoji, ko se skoraj ustaviš, ampak ne čist, pa bi rad hitro potegnil, e, ne moreš. V drugi ne bo šlo sploh, če daš v prvo pa spet cukne in vse skup traja še zmeraj. Če je avtomatik, je malo bolje, ampak vseeno ni to to. Pa če bi neka octavia s tem motorjem stala 16 jurjev, naj, ok, za silo je čisto v redu, ampak da daš 25-30 jurjev za kaj takega...no faking way.

d_DJ ::

Sem imel cliota 4 0.9 90KM. Z njim naredil cca 140kkm. Umes je bil še čipiran (na cca 110 KM?). 3 Leta nazaj sem ga prodal znanki, ki ga ima še vedno. Realno poraba je bila okol 5.2 do 5.7 (potovalni računalnik je sicer pokazal tudi 4.8). Če si se v avtu sam peljal je bilo ok. Sploh po tem ko je bil čipiran, k je za en prdec hitrej pospešil. Čim je notri več oseb pa občutiš podhranjenost motorja.

Skratk niso tok slabi te mlinčki kot marsi kdo tu misli da so. Se pa strinjam, da motor ne paše v razne T-roce oz družinske avte.

m0LN4r ::

gruntfürmich je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Samo da nekdo reče, da se bodo 1.2 sesuli sami vase, potem veš, da nima pojma o avtomobilih.

jah glej, če to mantro gonijo po vaških gostilnah potem pa jo morjo še tu gor...

Pa je debelina materiala pri batih recimo in ostale stvari enaka med:
110 konjskim 1.2
in 280 konjskim 1.6 ?

Samo sprasujem, ker je toyotin inzenir za tazadnjega v videu razlagal, da so ravno te stvari v faceliftu morali ojacati ipd.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

gruntfürmich ::

fora je v tem, da bo 99% folka prej zamenjalo avto zaradi naveličanosti kot pa da bo 1.0 motor hin, čeprav vaške čenče pravijo drugače.
ampak te čenče se nanašajo na ŽELJE in VTIS pred sosedi, ne na dotrajanost motorja.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Blinder ::

d_DJ je izjavil:

. Čim je notri več oseb pa občutiš podhranjenost motorja.


To zato, ker je pri pri tem avtu dosti razlike v teži med praznim in polnim. 2300 kg težki VW Touareg čuti dosti manj, ali je notri za 75 kg ljudi ali 300 kg
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

edi45 ::

Smo imeli 4 leta novega Hyundai i30 fastback 1.0 120km. Za po mestu in krakte razdalje je bil ok, ni pa bil za avtocesto, če smo bili trije v avtu. Drugače ko sem se sam vozil, je presenetljivo "potegnil" do 3. prestave.:)) Poraba pa je bila cca 6,5l

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

m0LN4r ::

gruntfürmich je izjavil:

fora je v tem, da bo 99% folka prej zamenjalo avto zaradi naveličanosti kot pa da bo 1.0 motor hin, čeprav vaške čenče pravijo drugače.
ampak te čenče se nanašajo na ŽELJE in VTIS pred sosedi, ne na dotrajanost motorja.

Govora je bilo o ze "menjanem" aka rabljenem.
glhf
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

_Sajmon_ ::

Ko berem to jamranje glede majhnih trivalnikov, se sprašujem, ali ima sploh smisel kupit bencinarja? Namreč v familiji rabimo kupit enga avtomatika (drugih ne smem več vozit), pa sem si v glavo dal, da pridejo samo bencinarji v poštev, ker je dizel pasé. Ampak če se potem omejim še na karavane/enoprostorce recimo do 5 let stare, je izbire bore malo, pa še to so tisti mali motorji. Naj gledam za dizle? Električni bi še vzel, a pod blokom (še) ni elektrike. Kako mnenje/ideja? Da ne omenim cen nekaterih več let starih avtov, ko te mine ideja o rabljenem avtu, pa bi vzel novega, ampak se bojim da bi bila čakalna doba presneto dolga. No, nisem še nič spraševal avtohiše.

Mah če vprašam: rabljen dizel je sploh še smiselno kupovat oz. za vas ima prednost pred 1.0/1.2 turbo trivalniki?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Sajmon_ ()

nejc_nejc ::

gruntfürmich je izjavil:

fora je v tem, da bo 99% folka prej zamenjalo avto zaradi naveličanosti kot pa da bo 1.0 motor hin, čeprav vaške čenče pravijo drugače.
ampak te čenče se nanašajo na ŽELJE in VTIS pred sosedi, ne na dotrajanost motorja.


vmesni OP sprašuje o rabljenem avtu....
rad bi videl gare s 400k in 1.0 motorjem

aborko ::

mikhaair ::

_Sajmon_ je izjavil:

Ko berem to jamranje glede majhnih trivalnikov, se sprašujem, ali ima sploh smisel kupit bencinarja? Namreč v familiji rabimo kupit enga avtomatika (drugih ne smem več vozit), pa sem si v glavo dal, da pridejo samo bencinarji v poštev, ker je dizel pasé. Ampak če se potem omejim še na karavane/enoprostorce recimo do 5 let stare, je izbire bore malo, pa še to so tisti mali motorji. Naj gledam za dizle? Električni bi še vzel, a pod blokom (še) ni elektrike. Kako mnenje/ideja? Da ne omenim cen nekaterih več let starih avtov, ko te mine ideja o rabljenem avtu, pa bi vzel novega, ampak se bojim da bi bila čakalna doba presneto dolga. No, nisem še nič spraševal avtohiše.

Mah če vprašam: rabljen dizel je sploh še smiselno kupovat oz. za vas ima prednost pred 1.0/1.2 turbo trivalniki?

Trivaljniki no-go.
Golf&co 2.0D, Focus (ima klasicen avtomat na 2.0D), mazda3 (ni karavana, je pa bencin in klasika avtomat), Corolla (rabljena precej draga, sedaj imajo neke akcije za 26k nova).

_Sajmon_ ::

mikhaair je izjavil:


Trivaljniki no-go.
Golf&co 2.0D, Focus (ima klasicen avtomat na 2.0D), mazda3 (ni karavana, je pa bencin in klasika avtomat), Corolla (rabljena precej draga, sedaj imajo neke akcije za 26k nova).


Kaj pa kaki 4 valjni bencinarji z direkt vbrizgavanjem? WV, Škoda. Tudi Kia/Hyundai ima 1.5 verzijo, mislim, da je to tudi štirivalnik (hecno, da v tehničnem katalogu se sploh ne omenja število valjev).

Ja, Toyoto sem tudi opazil. Odkar so znižali ceno, mi je postala dovolj zanimiva...

riqwertz ::

Smešno mi je, ko sem prvič hotel kupiti avto (v času korone) sem gledal karavane in ko sem te dni iste karavane pogledal bi bil v plusu oz. približno ista cena bi bila, s tem da takrat sem imel na izbiro ali avto ali stanovanje. Potem sem pa začel razmišljat a bo to kak kolaps v kratkem ali se je dejansko ta vzorec cen nekako ustalil?

Zavedam se pa, da je šla tehnologija pri avtih precej naprej.

Scenarija sta pa 2.
Ali kupim zdaj neko kombilimuzino za 5k€ in potem ko bo treba pojačam na nekaj večjega ali pa kupim zdaj karavana in imam potem 10 let mir.

Pri mašinah pa tudi nevem, najbolj se mi dopade 1.6 TDI avtomatik (bolj zaradi teh relacijskih voženj, avtocesto bi že "požrl") ampak ja, pojma nimam.

J.McLane ::

nejc_nejc je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

fora je v tem, da bo 99% folka prej zamenjalo avto zaradi naveličanosti kot pa da bo 1.0 motor hin, čeprav vaške čenče pravijo drugače.
ampak te čenče se nanašajo na ŽELJE in VTIS pred sosedi, ne na dotrajanost motorja.


vmesni OP sprašuje o rabljenem avtu....
rad bi videl gare s 400k in 1.0 motorjem


MOTOR UND GETRIEBE SEHR GUT! :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Za dostavljat Bureke po mestu je to to.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Freezy ::

Hja kakor komu. S takim smo šli trije lani v Armenijo.

mikhaair ::

_Sajmon_ je izjavil:

mikhaair je izjavil:


Trivaljniki no-go.
Golf&co 2.0D, Focus (ima klasicen avtomat na 2.0D), mazda3 (ni karavana, je pa bencin in klasika avtomat), Corolla (rabljena precej draga, sedaj imajo neke akcije za 26k nova).


Kaj pa kaki 4 valjni bencinarji z direkt vbrizgavanjem? WV, Škoda. Tudi Kia/Hyundai ima 1.5 verzijo, mislim, da je to tudi štirivalnik (hecno, da v tehničnem katalogu se sploh ne omenja število valjev).

Ja, Toyoto sem tudi opazil. Odkar so znižali ceno, mi je postala dovolj zanimiva...

Jaz gledam na te stvari kaj je prioriteta. Dizel ali bencin, pa bencin turbo ali NA. Ter avtomat ali klasika ali dsg. In pol gledaš recimo A3 limuzina, 1.5 bencin, dsg. Mazda3 2.0, klasika avtomat. Toyota Corolla hybrid.
Pri dizli maš mali morje VW variant. Ford Mondeo in Focus 2.0 s klasičnim avtomatov po l.2019.
Za gušt pa pogledaš za kako giuleto 2.0 t ali 2.2. diesel. Mogoče te premami. :)

Twixz ::

riqwertz je izjavil:

Smešno mi je, ko sem prvič hotel kupiti avto (v času korone) sem gledal karavane in ko sem te dni iste karavane pogledal bi bil v plusu oz. približno ista cena bi bila, s tem da takrat sem imel na izbiro ali avto ali stanovanje. Potem sem pa začel razmišljat a bo to kak kolaps v kratkem ali se je dejansko ta vzorec cen nekako ustalil?

Zavedam se pa, da je šla tehnologija pri avtih precej naprej.

Scenarija sta pa 2.
Ali kupim zdaj neko kombilimuzino za 5k€ in potem ko bo treba pojačam na nekaj večjega ali pa kupim zdaj karavana in imam potem 10 let mir.

Pri mašinah pa tudi nevem, najbolj se mi dopade 1.6 TDI avtomatik (bolj zaradi teh relacijskih voženj, avtocesto bi že "požrl") ampak ja, pojma nimam.


Kupi rabljenga za denar ki ga imaš (torej 3k€+), počakaj da še cene padejo (kot so v Nemčiji itd.) in si potem kupi nekega karavana po želji.

m0LN4r ::

O kakem padcu ti to? Sem imel shranjenih 5 karavanov po 20k, zdaj so lepo vsi 23k
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Twixz ::

m0LN4r je izjavil:

O kakem padcu ti to? Sem imel shranjenih 5 karavanov po 20k, zdaj so lepo vsi 23k


Ob (pasivnem) spremljanju trga zadnjih 10 let se mi zdi, da takšne razlike med rabljenim 5 let starim avtom in istim modelom novim še ni bilo.
Zaloga rabljenih avtov bo dala trgovcem mislit in tudi mislim, da bojo cene začele padat v največ 2 letih. Še posebej pri ponudbi jamstev in brezplačnih vzdrževanj trenutno, ker je zaloga novih avtov isto problem.
Pa še prispevek je bil, da je bilo lansko leto eno najslabših za trgovce rabljenih avtomobilov pri nas.

Meni ni bilo normalno, da si dal pred korono za 10 let star avto 10 jurjev, zdaj je to normalno.
««
54 / 54
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22122764 (268) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17417218 (11995) zobnik
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521226 (16729) matobeli
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017079 (13933) zobnik
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328091 (23318) Heavy

Več podobnih tem