» »

Akrapoviču šteti dnevi?

Akrapoviču šteti dnevi?

1
2
3

Phantomeye ::

lol, če je firma dobra se je spodobna prilagodit.

Utk ::

Heavy je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne sekiraj se. To se bomo itak spraševali tisti, ki se danes sprašujemo, če je vredno umirat zarad raka, astme, kapi in drugih stvari, zarad dveh litrov na 100 km, ne pa vi, ki vam je itak vseeno za vse.



Da ti malo eco-perutke porežem. Poglej na wiki iz česa so baterije za električne/hibridne avtomobile sestavljene.

A jih sestavljajo pod mojim oknom? Pod tvojim? Sredi velikih mest? Jaz sem pripravljen plačat 20% več za njih, če to pomaga, da zarad njih nihče ne zboli, zakaj nočeš ti in furaš dizel?

tikitoki ::

Thuban je izjavil:

bo pa prodajal izpuhe v ameriko, azijo, afriko, avstralijo. Skratka v vse dežele kjer imaš sedaj 1 bencinsko na 500 ali 1000 kilometrov, ki jih električen avto ne bo zmožen narediti.
Če pa imaš avto s 100 litrskim tankom goriva in še vsaj 100 litrov goriva v kanistrih v prtljaniku pa se pač da preživet.


Ti se nisi bil v Afriki, kajneda?

V vsakem primeru pa tudi mi nimamo dovolj elektrike. Vsaj ne se. Je pa res, da tam nimajo dovolj elektrike niti za gospodinjstva.

noraguta ::

Invictus je izjavil:

perci je izjavil:


2. kar naenkrat trpi državna blagajna zaradi premalo pobranih trošarin, na račun neporabljenih naftnih derivatov.

Trošarine za elektriko za avte se bodo pač dvignile. Saj to ni problem narediti...
trošarin ne infrastrukturo, pač.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

negotiator ::

Vse bi morali prekopat in nove kable napeljat, pa povišat moč elektrarn (precej). Recimo, da je pred vsakim blokom 20 avtomobilov in vsi jih polnijo čez noč - to je pri 25kW moči na avtomobil kar 0.5MW energije, blokov je pa koliko? Ampak brez skrbi, bo treba še prej veliko novih elektrarn postavit.
All easy problems have already been solved.

Superboyy ::

perci je izjavil:

Preden bo 10% avtomobilov električnih, bomo ugotovili, da:
1. električna infrastruktura ne sfolga tega


Smo delal v temi o električnih avtomobilih izračune za Slovenijo (dober milijon avtomobilov).

Tud če gremo dons vsi na električne avtomobile ne bo problema, samo pametne polnilnike bi moral vsi imet, da ob 23h zvečer ne vrže ven celga omrežja.

Ubistvu bi s toliko električnimi avtomobili dosegli, da bi bila poraba elektrike konstantna skozi dan. Trenutno kar precej niha, zato je tudi ponoči cenejši štrom. Kej več pa lahko kak energetik objasni.

Seveda, pa če boš zvečer pozabil priklopit avto boš mel problem zjutraj :)

negotiator je izjavil:

to je pri 25kW moči na avtomobil kar 0.5MW energije, blokov je pa koliko? Ampak brez skrbi, bo treba še prej veliko novih elektrarn postavit.


1. 0.5MW je moč, ne energija.
2. 25kW polnilniki ne bojo delal celo noč. Zoe ma recimo zdaj baterijo 40kWh, torej ga napolni v slabih 2h urah, če je avto čisto prazen.
3. Poglej si graf trenutne porabe elektrike v Sloveniji med 00:00 in 06:00.
4. Izračunaj koliko povprečno prevozi vsak dnevno, pomnoži to z okoli 15-16kWh/100km, pa bo bolj točna številka o dnevni porabi energije celega parkinga.

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

Delal ste precej slabe izračune. To je v tisti temi kondtanten problem. Razen če voziš koreto vsak dan do bližnje fabrke 20 km proč. In greš potem domov s kolesom po snegu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Superboyy ::

Izračuni so kar korektni. Če imaš pa boljšega, pa na plano z njim.

Dr_M ::

Utk je izjavil:

Pa se vi zavedate, da Akrapović dela zelo nizko dodano vrednost?



Ubistvu je med visjimi v Slo. Pa rast tudi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Utk ::

V bistvu ima nižjo kot recimo adria mobil, pa nihče ne trdi, da je adria mobil neka high-tech firma, ampak je tovarna za štancanje ta bolj poceni avtodomov.
S tem, da ostale panoge v Sloveniji imajo prostor za avtomatizacijo, ko človek postane predrag. Akrapović tega nima, njegovo bistvo je ravno v tem, da je stvar ročno narejena.

perci ::

Utk je izjavil:

V bistvu ima nižjo kot recimo adria mobil, pa nihče ne trdi, da je adria mobil neka high-tech firma, ampak je tovarna za štancanje ta bolj poceni avtodomov.
S tem, da ostale panoge v Sloveniji imajo prostor za avtomatizacijo, ko človek postane predrag. Akrapović tega nima, njegovo bistvo je ravno v tem, da je stvar ročno narejena.

Po čem sklepaš, da ima Adria Mobil višjo dodano vrednost? Po tem, da avtodom stane več kot auspuh?

Utk ::

Sem dal link na prejsni strani.

#000000 ::

Igorju šteti dnevi LOL, pa amerikanci in cel svet je zarad NJEGA oz auspuhov sploh zvedel da nekje v neki zapizdini obstaja firma ki dela to zadevo ter da OBSTAJA tudi črka Č va abecedi.

NI motorista na svetu grem stavit, ki nebi poznal te znamke in verjetno tudi iz kje prihaja, praktično noben politik ali izdelek do zdaj ni naredil več za prepoznavnost naše deželice.

svecka ::

Čim se bo povečalo število električnih avtomobilov, se bo tudi podražila elektrika in bye bye brezplačne vtičnice...na koncu bo cena elektrike še dražja od nafte.

LeQuack ::

Haha Nemci. Še nedavno nazaj so turili svoje kao visoko tehnološke smrdljive dizle povsod, sedaj bodo pa kao vodilni pri ukinjanju alternativnih pogonov. Če je to res, potem so jih Amerikanci kar dobro zdresirali, da pojejo kot oni hočejo.
Quack !

#000000 ::

Nafte imamo še za vsaj 600 let EV je samo tržna niša, kjer Norvežanom pobirajo $

borisk ::

norvežani pa nam nafto. glavno da nemci še kr kurijo premog v TE, bognedaj da bi slučajno kako NE naredili.

negotiator ::

Superboyy je izjavil:

perci je izjavil:

Preden bo 10% avtomobilov električnih, bomo ugotovili, da:
1. električna infrastruktura ne sfolga tega


Smo delal v temi o električnih avtomobilih izračune za Slovenijo (dober milijon avtomobilov).

Tud če gremo dons vsi na električne avtomobile ne bo problema, samo pametne polnilnike bi moral vsi imet, da ob 23h zvečer ne vrže ven celga omrežja.

Ubistvu bi s toliko električnimi avtomobili dosegli, da bi bila poraba elektrike konstantna skozi dan. Trenutno kar precej niha, zato je tudi ponoči cenejši štrom. Kej več pa lahko kak energetik objasni.

Seveda, pa če boš zvečer pozabil priklopit avto boš mel problem zjutraj :)

negotiator je izjavil:

to je pri 25kW moči na avtomobil kar 0.5MW energije, blokov je pa koliko? Ampak brez skrbi, bo treba še prej veliko novih elektrarn postavit.


1. 0.5MW je moč, ne energija.
2. 25kW polnilniki ne bojo delal celo noč. Zoe ma recimo zdaj baterijo 40kWh, torej ga napolni v slabih 2h urah, če je avto čisto prazen.
3. Poglej si graf trenutne porabe elektrike v Sloveniji med 00:00 in 06:00.
4. Izračunaj koliko povprečno prevozi vsak dnevno, pomnoži to z okoli 15-16kWh/100km, pa bo bolj točna številka o dnevni porabi energije celega parkinga.


To je bilo napisano za povprečnega slovenca. Saj se ve, kaj je bilo mišljeno. Ne bodo delali celo noč, bodo pa delali za kratek čas, in za kratek čas bo tudi elektrarna obremenjena precej bolj, kar pomeni nujno nove elektrarne.
All easy problems have already been solved.

Utk ::

Pametno omrežje lahko avte razporedi čez celo noč, ne pa da se vsi začnejo filat ob 8h zvečer. Ali vsem enako, in malo počasneje, ali pa nekateri hitro, drugi čakajo, odvisno kolk je kdo pripravljen plačat, da ima že ob polnoči polnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

          ::

#000000 je izjavil:

NI motorista na svetu grem stavit, ki nebi poznal te znamke in verjetno tudi iz kje prihaja, praktično noben politik ali izdelek do zdaj ni naredil več za prepoznavnost naše deželice.


In koliko motoristov fura električne motorje? Aha, se mi je zdelo da nobeden. Koliko osebnih avtov ima Akrapovičeve avspuhe? Po moje se Akrapoviču ni za bati, kot sem pa že rekel, lahko pa kadarkoli začne delati avspuhe za električne avte, saj znanja ima zadosti.

Nesta ::

          je izjavil:

#000000 je izjavil:

NI motorista na svetu grem stavit, ki nebi poznal te znamke in verjetno tudi iz kje prihaja, praktično noben politik ali izdelek do zdaj ni naredil več za prepoznavnost naše deželice.


In koliko motoristov fura električne motorje? Aha, se mi je zdelo da nobeden. Koliko osebnih avtov ima Akrapovičeve avspuhe? Po moje se Akrapoviču ni za bati, kot sem pa že rekel, lahko pa kadarkoli začne delati avspuhe za električne avte, saj znanja ima zadosti.


Jest mislim da v tem primeru bi Hidria in Letrika ipd. prišli na svoj račun

knesz ::

Nesta je izjavil:

          je izjavil:

#000000 je izjavil:

NI motorista na svetu grem stavit, ki nebi poznal te znamke in verjetno tudi iz kje prihaja, praktično noben politik ali izdelek do zdaj ni naredil več za prepoznavnost naše deželice.


In koliko motoristov fura električne motorje? Aha, se mi je zdelo da nobeden. Koliko osebnih avtov ima Akrapovičeve avspuhe? Po moje se Akrapoviču ni za bati, kot sem pa že rekel, lahko pa kadarkoli začne delati avspuhe za električne avte, saj znanja ima zadosti.


Jest mislim da v tem primeru bi Hidria in Letrika ipd. prišli na svoj račun

Prej Domel in Kolektor :)

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Vsako jutro je poln. Še na črpalko ne rabiš.

Se pravi se bom cel teden vozil teh 800km, ki jih sedaj prevozim v sedmih urah?

Unknown_001 ::

LeQuack je izjavil:

Haha Nemci. Še nedavno nazaj so turili svoje kao visoko tehnološke smrdljive dizle povsod, sedaj bodo pa kao vodilni pri ukinjanju alternativnih pogonov. Če je to res, potem so jih Amerikanci kar dobro zdresirali, da pojejo kot oni hočejo.


Jaz se ne bi smejal. Niso v nič kaj zavidljivi situaciji. Od druge svetovne vojne dalje so dobesedno vazalna država. Še njihov Grundgesetz ni ustava v pravem pomenu besede, kot bi bil Vorfassung. Več o tem si lahko prebereš drugje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Heavy ::

Utk je izjavil:

Heavy je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne sekiraj se. To se bomo itak spraševali tisti, ki se danes sprašujemo, če je vredno umirat zarad raka, astme, kapi in drugih stvari, zarad dveh litrov na 100 km, ne pa vi, ki vam je itak vseeno za vse.



Da ti malo eco-perutke porežem. Poglej na wiki iz česa so baterije za električne/hibridne avtomobile sestavljene.

A jih sestavljajo pod mojim oknom? Pod tvojim? Sredi velikih mest? Jaz sem pripravljen plačat 20% več za njih, če to pomaga, da zarad njih nihče ne zboli, zakaj nočeš ti in furaš dizel?



Torej tebi dol visi, če zbolevajo ljudje v deželah tretjega sveta oz. v okolici rudnikov in predelovalnih obratov. Važno, da nihče ne zboli sredi mesta.
#TeamFelix

Utk ::

Ne, samo tam živi malo ljudi. Pa še naj zaračunajo tolk več, da bo proizvodnja za njih "zdrava", nimam nič proti. Tebi, ki voziš dizla, je vseeno še bolj, pa dizel (in bencinar) pobije več ljudi kot rudniki litija.

Heavy ::

Utk je izjavil:

Tebi, ki voziš dizla, je vseeno še bolj, pa dizel (in bencinar) pobije več ljudi kot rudniki litija.


True that, Zalivska vojna je pobila veliko ljudi :))
#TeamFelix

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ne, samo tam živi malo ljudi. Pa še naj zaračunajo tolk več, da bo proizvodnja za njih "zdrava", nimam nič proti. Tebi, ki voziš dizla, je vseeno še bolj, pa dizel (in bencinar) pobije več ljudi kot rudniki litija.


Okoli rudnikov so cela mesta, ker edino tam lahko denar zaslužijo.

Utk ::

"Okoli" 50-100 km stran.

krneki0001 ::

Res? Poglej malo kitajsko. Tam imaš rudnike, okoli njih so pa naselja postavili.

Recimo rudniki živega srebra so na kitajskem na taki stopnji kot je bil v idriji leta 1500.
V idriji imaš rudarje, ki so še delali v rudniku in so še vedno zdravi pri 80ih letih. Na kitajskem pa pri 40ih že umirajo.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

          je izjavil:


In koliko motoristov fura električne motorje? Aha, se mi je zdelo da nobeden. Koliko osebnih avtov ima Akrapovičeve avspuhe? Po moje se Akrapoviču ni za bati, kot sem pa že rekel, lahko pa kadarkoli začne delati avspuhe za električne avte, saj znanja ima zadosti.

Neki se jih že najde :)
http://www.zeromotorcycles.com/
http://www.altamotors.co/
http://www.ktm.com/e-ride/

negotiator ::

Utk je izjavil:

Pametno omrežje lahko avte razporedi čez celo noč, ne pa da se vsi začnejo filat ob 8h zvečer. Ali vsem enako, in malo počasneje, ali pa nekateri hitro, drugi čakajo, odvisno kolk je kdo pripravljen plačat, da ima že ob polnoči polnega.


Hehe, zdaj pa še to. Misliš, da bi bili ljudje zadovoljni, ko bi morali čakat, da napolnijo svoj avto? Nikakor. Najbolje, da še vodo dajo na dražbo - tisti, ki plača največ, jo dobi, ostali pa ne. Nekdo bi nujno rabil el. avto imeti takoj napolnjen, pa si ne bi mogel privoščit, ker ne bi imel denarja, medtem, ko bi ga polnil nek bogataš, ki ga v tistem času sploh ne bi rabil.
All easy problems have already been solved.

Utk ::

Dej ne pretiravat. Razlika med najvišjo in najnižjo ceno je ranga ali boš porabil evro na 100 km ali pa 2, recimo.

krneki0001 je izjavil:

Res? Poglej malo kitajsko. Tam imaš rudnike, okoli njih so pa naselja postavili.

Recimo rudniki živega srebra so na kitajskem na taki stopnji kot je bil v idriji leta 1500.
V idriji imaš rudarje, ki so še delali v rudniku in so še vedno zdravi pri 80ih letih. Na kitajskem pa pri 40ih že umirajo.

Edina rešitev je v tem, da se pokupi več litija, po višji ceni, in da se standardi dvignejo. Če ne, bojo glih tako kopali in životarili naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Utk je izjavil:


Edina rešitev je v tem, da se pokupi več litija, po višji ceni, in da se standardi dvignejo. Če ne, bojo glih tako kopali in životarili naprej.

In ti misliš, da bo šel denar za višjo ceno litija delavcem? Jao bože, sem pa mislil da folk vsaj kaj ve o kapitalizmu.

BTW. cena litija se je v zadnjih letih dvignila iz 6 na 20 USD za enoto... Pa zaradi tega delavci ne žkivijo nič bolje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Malo bolje pa že, pa še bolje bi lahko. Pa litij je pač treba enkrat izkopat, ni druge, ko bo ves zunaj, pa lahko rudnike zaprejo, ker bo samo še krožil iz baterije v baterijo. Tudi če nikoli nič boljšega ne izumijo.

krneki0001 ::

Zanimovo je tudi živo srebro iz idrije. Preračunano v današnje evre, je bila nekoč merica 2.5 litra živega srebra nekje 4000 evrov, ko so zapirali rudnik samo še 80 evrov, danes je pa spet 6000 evrov merica. Tako da mogoče nebi bilo slabo spet zalaufat rudnika. Samo evropa nam nebi pustila.

negotiator ::

Utk je izjavil:

Dej ne pretiravat. Razlika med najvišjo in najnižjo ceno je ranga ali boš porabil evro na 100 km ali pa 2, recimo.

krneki0001 je izjavil:

Res? Poglej malo kitajsko. Tam imaš rudnike, okoli njih so pa naselja postavili.

Recimo rudniki živega srebra so na kitajskem na taki stopnji kot je bil v idriji leta 1500.
V idriji imaš rudarje, ki so še delali v rudniku in so še vedno zdravi pri 80ih letih. Na kitajskem pa pri 40ih že umirajo.

Edina rešitev je v tem, da se pokupi več litija, po višji ceni, in da se standardi dvignejo. Če ne, bojo glih tako kopali in životarili naprej.


Ja, to je cena elektrike, kaj pa cena rezervacije polnjenja? Sam si rekel, da kdor bi placal vec, bi imel prednost pri polnjenju, tukaj cena same elektrike sploh nima veze. Da ne govorim o tem, da bi se takrat verjetno elektrika zelo podražala in verjetno še parkrat obdavčila za povrh, kakor poznam to našo politiko.
All easy problems have already been solved.

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Zanimovo je tudi živo srebro iz idrije. Preračunano v današnje evre, je bila nekoč merica 2.5 litra živega srebra nekje 4000 evrov, ko so zapirali rudnik samo še 80 evrov, danes je pa spet 6000 evrov merica. Tako da mogoče nebi bilo slabo spet zalaufat rudnika. Samo evropa nam nebi pustila.

Vprašanje tudi kakšna bi bla cena, če bi Idrija zalaufala na polno.

negotiator je izjavil:

Utk je izjavil:

Dej ne pretiravat. Razlika med najvišjo in najnižjo ceno je ranga ali boš porabil evro na 100 km ali pa 2, recimo.

krneki0001 je izjavil:

Res? Poglej malo kitajsko. Tam imaš rudnike, okoli njih so pa naselja postavili.

Recimo rudniki živega srebra so na kitajskem na taki stopnji kot je bil v idriji leta 1500.
V idriji imaš rudarje, ki so še delali v rudniku in so še vedno zdravi pri 80ih letih. Na kitajskem pa pri 40ih že umirajo.

Edina rešitev je v tem, da se pokupi več litija, po višji ceni, in da se standardi dvignejo. Če ne, bojo glih tako kopali in životarili naprej.


Ja, to je cena elektrike, kaj pa cena rezervacije polnjenja? Sam si rekel, da kdor bi placal vec, bi imel prednost pri polnjenju, tukaj cena same elektrike sploh nima veze. Da ne govorim o tem, da bi se takrat verjetno elektrika zelo podražala in verjetno še parkrat obdavčila za povrh, kakor poznam to našo politiko.

Zdaj plačaš eno 2-3 evre na 100 km za bencin, pa še vsaj 3 daš državi, odvisno na kaj se voziš.
Potem bo pa elektrika stala 50-70 centov, državi in žicam gre pa lahko še 5 evrov (že danes bi šel evro), da smo na istem. Sej da se bomo realno kaj ceneje vozili menda nihče ne fantazira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Jupito ::

LOL, DE "državni svet" sprejme neko neobvezno, nedorečeno in popolnoma brezzobo resolucijo o "zelenem transportu". Ha-ha, samo rumeni tisk in popolni butli bi... Ah, za trenutek sem skoraj pozabil, kje živim.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

          ::

krneki0001 je izjavil:

Zanimovo je tudi živo srebro iz idrije. Preračunano v današnje evre, je bila nekoč merica 2.5 litra živega srebra nekje 4000 evrov, ko so zapirali rudnik samo še 80 evrov, danes je pa spet 6000 evrov merica. Tako da mogoče nebi bilo slabo spet zalaufat rudnika. Samo evropa nam nebi pustila.


taka cena je zaradi tega, ker je z živim srebrom malo trgovanja.

Šimpanz ::

Ni problem Akrapovič. Problem bodo imeli vsi serviserji avtomobilov, saj elektro avto ne potrebuje vsakoletne menjave olja, oljnega filtra, zračnega filtra, hladilne tekočine... . To pomeni propad 9/10 serviserjev pa tudi prodajalcev avtomobilov ki imajo okrog 60%-80% prometa s servisom samo ostalo pa s prodajo.

noraguta ::

borisk je izjavil:

norvežani pa nam nafto. glavno da nemci še kr kurijo premog v TE, bognedaj da bi slučajno kako NE naredili.

Jedrske bojo ukinl.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

#000000 ::

Nikol jih ne bodo ukinili, rekli bodo da, s figo v žepu, preveč pocen elektrika, razen seveda začeten strošek izgradnje NE, naši bo mogl namesto TEŠ6 zgradit 2 blok NEK.

noraguta ::

https://slo-tech.com/novice/t469788/p31...

Tko so rekl, sej za avte tud sam praujo..
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

bjoork ::

Šimpanz je izjavil:

Ni problem Akrapovič. Problem bodo imeli vsi serviserji avtomobilov, saj elektro avto ne potrebuje vsakoletne menjave olja, oljnega filtra, zračnega filtra, hladilne tekočine... . To pomeni propad 9/10 serviserjev pa tudi prodajalcev avtomobilov ki imajo okrog 60%-80% prometa s servisom samo ostalo pa s prodajo.

Nevem kdo se ti je tako zlagal, servis bo potreben, vendar na precej manjših intervalih in ti servisi bodo precej dražji. V celoti gledano zadevo, bodo imeli manj servisov, vendar ne toliko kot ti predvidevaš.

Matako ::

bjoork je izjavil:

Šimpanz je izjavil:

Ni problem Akrapovič. Problem bodo imeli vsi serviserji avtomobilov, saj elektro avto ne potrebuje vsakoletne menjave olja, oljnega filtra, zračnega filtra, hladilne tekočine... . To pomeni propad 9/10 serviserjev pa tudi prodajalcev avtomobilov ki imajo okrog 60%-80% prometa s servisom samo ostalo pa s prodajo.

Nevem kdo se ti je tako zlagal, servis bo potreben, vendar na precej manjših intervalih in ti servisi bodo precej dražji. V celoti gledano zadevo, bodo imeli manj servisov, vendar ne toliko kot ti predvidevaš.


Ne pozabi na akumulatorje. Ne glede na vse mogoče super-ugodne dile bo na koncu menjave kril lastnik, sploh ko bo avto nekaj let star. In to mastno oziroma za serviserja in proizvajalca.. slastno.

Proizvajalci se po mojem tudi ne bi branili "telefonskega" cikla vozil, kjer se ti zaradi tega ali onega vozila ne bo izplačalo imeti več kot nekaj kratkih let. Države pa bo imele pogostejše veselice s spravljanjem raznoraznih zastarelih tehnologij s trga (vedno bodo nove in verjetno bodo vedno okolju škodljive).

Skratka ne skrbite, dovolj je tukaj prostora za šišanje do golega. :D
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

noraguta ::

bjoork je izjavil:

Šimpanz je izjavil:

Ni problem Akrapovič. Problem bodo imeli vsi serviserji avtomobilov, saj elektro avto ne potrebuje vsakoletne menjave olja, oljnega filtra, zračnega filtra, hladilne tekočine... . To pomeni propad 9/10 serviserjev pa tudi prodajalcev avtomobilov ki imajo okrog 60%-80% prometa s servisom samo ostalo pa s prodajo.

Nevem kdo se ti je tako zlagal, servis bo potreben, vendar na precej manjših intervalih in ti servisi bodo precej dražji. V celoti gledano zadevo, bodo imeli manj servisov, vendar ne toliko kot ti predvidevaš.

Po petih letih boš vrgel vse baterije stran on kupil nove. Cena sitnica...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

stara mama ::

Šimpanz je izjavil:

Ni problem Akrapovič. Problem bodo imeli vsi serviserji avtomobilov, saj elektro avto ne potrebuje vsakoletne menjave olja, oljnega filtra, zračnega filtra, hladilne tekočine... . To pomeni propad 9/10 serviserjev pa tudi prodajalcev avtomobilov ki imajo okrog 60%-80% prometa s servisom samo ostalo pa s prodajo.

Še eden ki vidi zadeve samo iz potrošniškega vidika.
Serviserji so mačji kašelj proti celotni avtomobilski industriji. Pravih mehanikov itak več ni, na servisih delajo še samo monterji, ki ti nočejo niti stvari popravit več ampak samo menjujejo - pa še to v sklopih.

Res da ni turbin, šob, črpalk, ...
Sicer pa tud električni avti rabijo amortizerje, končnike, zavore (sicer malo manj) in pa seveda električarje če se začne kak modul celic delat probleme (ali pač celotna menjava), menjava gum, pa kleparji in ličarji seveda tudi, ...

Brez skrbi, ne bo nobena stvar nič cenej.

Šimpanz ::

Ne vem enkrat sem bral pogovor z serviserjem od Honde, ki je servisiral prve električne avtomobile konec osemdesetih let pa je povedal da je na letnem servisu samo dolil tekočino za pranje šip. Kot sem bral je itak cilj narediti električni avto, ki bo imel elektromotor na vsakem kolesu, ki bo tudi služil kot bremza in vračal električni tok v akumulator (tako kot Segway).
Avtoličar ali klepar pa itak nima prihodnosti, ker se avtomobili bolj in bolj avtomatizirajo in bodo odpravili 90% prometnih nesreč, ki jih je povzročil človeški faktor.

          ::

Tesla na svoji spletni strani z model S navaja, da na rednem letnem servisu preverijo zavore in metlice brisalcev.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ENTSO-E potrdil pomanjkanje električne energije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19331347 (24442) bbf
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25540514 (29209) PredatorX
»

Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13121713 (16494) Redneck
»

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18320327 (17846) vorantz
»

Zelena energija (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11713729 (11486) Pyr0Beast

Več podobnih tem