» »

Akrapoviču šteti dnevi?

Akrapoviču šteti dnevi?

«
1
2 3

Nesta ::

noraguta ::

Nemci bodo tud jedrske skenslal, baje ... samo kje bodo štrom dobil še niso povedal.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

dripac ::

Akrapovič je le del vseh, ki so jim šteti dnevi če se to udejani.
Ali pa preusmerijo in prilagodijo proizvodnjo za drugačne potrebe.

pegasus ::

Za butične izpušne cevi bo trg obstajal še vsaj 100 let.

matter ::

Niso mu ravno šteti dnevi, leta (bolje desetletje) pa.
Drži pa, kar pravi pegasus. Superšportniki bodo še vedno atmosferci.

Sicer pa kakršnakoli predvidevanja so loterija. Kaže se že smer razvoja, kako pa bo stvar realno pa bomo vidli .
Grem basket pa bom neloke metal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matter ()

Thuban ::

bo pa prodajal izpuhe v ameriko, azijo, afriko, avstralijo. Skratka v vse dežele kjer imaš sedaj 1 bencinsko na 500 ali 1000 kilometrov, ki jih električen avto ne bo zmožen narediti.
Če pa imaš avto s 100 litrskim tankom goriva in še vsaj 100 litrov goriva v kanistrih v prtljaniku pa se pač da preživet.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

hojnikb ::

Drži pa, kar pravi pegasus. Superšportniki bodo še vedno atmosferci.

U sure ?
#brezpodpisa

Invictus ::

Seveda.

Fora ni ne v moči, ne v navoru, ampak v zvoku...

Električni avti imajo bolj zanič zvok ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SambaShare ::

Nek nišni butični trg bo še dolgo obstajal. Saj vidite kako so nekateri navezani na to prdenje izpuhov. Hujše pa bo za današnje masovne proizvajalce ICEjev.

koyotee ::

Ode kolektor u k....
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

hojnikb ::

Invictus je izjavil:

Seveda.

Fora ni ne v moči, ne v navoru, ampak v zvoku...

Električni avti imajo bolj zanič zvok ;).

atmosferski pomeni brez turbine, superchargerja itd... Last time i checked je večina športnih in super avtov z turbino. No kakšen laferrari je tukaj izmejma z N/A V12
#brezpodpisa

Invictus ::

hojnikb je izjavil:


atmosferski pomeni brez turbine, superchargerja itd... Last time i checked je večina športnih in super avtov z turbino. No kakšen laferrari je tukaj izmejma z N/A V12

In z auspuhom...

Še vedno so pa vsi na naftne derivate.

Razen če zdaj delajo električne z auspuhom ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SambaShare ::

koyotee je izjavil:

Ode kolektor u k....


IMO naši dobavitelji niti ne bojo tako naj. So kot poddobavitelji vseeno bolj fleksibilni, pa precej jih že zdaj dela stvari nepovezane z motorji. Also v električnih motorjih je SLO že danes precej močna.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Petnajst let je bulšit.

Preden bo 10% avtomobilov električnih, bomo ugotovili, da:
1. električna infrastruktura ne sfolga tega - za postavit novo pa ni keša,
2. kar naenkrat trpi državna blagajna zaradi premalo pobranih trošarin, na račun neporabljenih naftnih derivatov.

matter ::

hojnikb je izjavil:

Invictus je izjavil:

Seveda.

Fora ni ne v moči, ne v navoru, ampak v zvoku...

Električni avti imajo bolj zanič zvok ;).

atmosferski pomeni brez turbine, superchargerja itd... Last time i checked je večina športnih in super avtov z turbino. No kakšen laferrari je tukaj izmejma z N/A V12


Splošno napisano pač. Ni treba preveč dlakocepit.
Grem basket pa bom neloke metal

Utk ::

perci je izjavil:

Petnajst let je bulšit.

Preden bo 10% avtomobilov električnih, bomo ugotovili, da:
1. električna infrastruktura ne sfolga tega - za postavit novo pa ni keša,
2. kar naenkrat trpi državna blagajna zaradi premalo pobranih trošarin, na račun neporabljenih naftnih derivatov.

Kaj pa Križaničevi multiplikatorji...a ni bolje porabit en evro doma kot 3 v tujini, tudi če pol še dodatne 3 dobi država. Saj jih bo itak nazadnje dobila.

Smrekar1 ::

Nesta je izjavil:

http://tl.finance.si/8849970/Nemci-prip...


Akrapovič tule še zdaleč ni največja ali prva skrb.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: oo7 ()

Invictus ::

perci je izjavil:


2. kar naenkrat trpi državna blagajna zaradi premalo pobranih trošarin, na račun neporabljenih naftnih derivatov.

Trošarine za elektriko za avte se bodo pač dvignile. Saj to ni problem narediti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dripac ::

Invictus je izjavil:

perci je izjavil:


2. kar naenkrat trpi državna blagajna zaradi premalo pobranih trošarin, na račun neporabljenih naftnih derivatov.

Trošarine za elektriko za avte se bodo pač dvignile. Saj to ni problem narediti...


Ja samo je treba najprej naredit vzdržno električno omrežje, da bo dovoljevalo masovno uporabo električnih vozil.
Pa smo spet na nuklearkah - ob vsej skrbi za okolje.

Invictus ::

dripac je izjavil:

Invictus je izjavil:

perci je izjavil:


2. kar naenkrat trpi državna blagajna zaradi premalo pobranih trošarin, na račun neporabljenih naftnih derivatov.

Trošarine za elektriko za avte se bodo pač dvignile. Saj to ni problem narediti...


Ja samo je treba najprej naredit vzdržno električno omrežje, da bo dovoljevalo masovno uporabo električnih vozil.
Pa smo spet na nuklearkah - ob vsej skrbi za okolje.

To je meni jasno...

Potem je zraven cel kup naftne industrije, ki se ne more hitro preusmerit... Propasti pa tudi ne sme.

Jedrske energije se pa drži cel kup negativnosti zaradi Černobila in Japonske...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Invictus je izjavil:

perci je izjavil:


2. kar naenkrat trpi državna blagajna zaradi premalo pobranih trošarin, na račun neporabljenih naftnih derivatov.

Trošarine za elektriko za avte se bodo pač dvignile. Saj to ni problem narediti...

Hja, to je problem, če prodajaš zgodbico o zeleni državi in subvencioniraš nakup e-avtomobilov.

chort ::

Meh, dokler ne bo možno zamenjat akumulatorskega sklopa tako enostavno in hitro kot je sedaj napolnit tank z bencinom/nafto (in bo pri tem akumulator še vedno zdržal dovolj ciklov, se razume) me sploh ne skrbi za prihodnost motorjev z notranjim izgorevanjem. Ni problem v mestih in na kratke razdalje. Problem je v odročnejših krajih ali dolgih relacijah.

stara mama ::

Naslov teme, kot da je akrapovič edini v tej državi v avto-moto segmentu...
Sploh pa del njegove proizvodnje ne sodi na cesto in ne podleže tem predpisom.

Daleč od tega in sploh ni največji. Ima samo ime in prodaja končnim uporabnikom, to je to. Delam na tem področju drugače...

Zgodovina sprememb…

Nesta ::

Nekatere naše firme bodo rastle, druge propadle:

http://izvozniki.finance.si/8850024/Ele...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nesta ()

perci ::

Naslov teme je pač senzacionalističen, ker avtor trenira za pripravništvo na financah ali slovenskih novicah.

Matako ::

Take stvari se začnejo dogajati, če resno zakonodajno oblast zamenjaš s psihotičnim aktivizmom.
Prepoved prodaje te vrste vozil čez 15 let je približno toliko smiselna kot iskanje izobraženih strokovnjakov v naključni džamahariji. Ne da bi koga zaustavilo.
Na koncu nam bodo ukinili še vazelin (narejen je iz nafte!)! Potem se boste zavedli.

Sam sem sicer optimist. Ta retardiranost bo kaj kmalu privedla do propada ... nakar se bo družba reorganizirala na novo - v Mad Max obliki.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Heavy ::

noraguta je izjavil:

Nemci bodo tud jedrske skenslal, baje ... samo kje bodo štrom dobil še niso povedal.


Saj z tem so že začeli. 2011 so zaprli 8 elektrarnzaradi Fukušime. Posledično so morali zagnat par termoelektrarn.
#TeamFelix

Matako ::

En komentator na Financah je cinično spomnil na nemške ekološke uspehe:

- bio goriva
- solarni paneli kot senčila
- diesel za čistejši zrak.

itd.

Mogoče pa bo tokrat uspelo? Še par sej in bo.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Utk ::

Nemci so zabredli. Samo še bedaki jih jemljejo za kakšno referenco. Zapirajo JE, vzpodujajo vetrne in sončne, ajde, naj jim bo, ampak potem subvencionirajo TE, ker drugače jim vetrne delajo več škode kot koristi, spomnili se se biodizel, tudi polom na več nivojih, da o VW i deutsche bank niti ne govorimo.
A jim je v zadnjih 15 letih karkoli res uspelo? Vse česar se dotaknejo se spremeni v drek. Če bojo oni res prepovedali ICE motorje leta 2030, bo to električnem avtom naredilo več škode kot koristi.

VaeVictis ::

Glede na to, da je Akrapovič eden boljših na svetu za obdelavo ogljikovih vlaken, mislim, da mu ne bo hudo...

Vedno lahko začnejo proizvajati druge izdelke iz ogljikovih vlaken, recimo na medicinskem področju, letalskem itd.

knesz ::

koyotee je izjavil:

Ode kolektor u k....

Sploh veš, kaj proizvaja kolektor? Ode kolektor u širitev... Pa še Domel s sabo potegne :)
Glede Akrapoviča me pa ne skrbi. Butični proizvajalec, bo pa zvočnike vgradil v auspuhe :)

fujtajksel ::

Invictus je izjavil:

Seveda.

Fora ni ne v moči, ne v navoru, ampak v zvoku...

Električni avti imajo bolj zanič zvok ;).


Bo pač namesto na motor svoj izpuh priključil na zvočnik :) :) :)

Te komponente motošporta nekako nočem razumet, se pravi zakaj je onim z majhnimi lulčki tolk važno da njihova makina doni s svojimi basi po celi ulici. Če bi imeli samo tihe električne mašine z istimi kW, bi bila dirkališča razmeroma neproblematična za sosede.

M@73Y ::

Ko se bo dalo napolniti električno vozilo v desetih minutah, takrat bo to prihodnost električnih vozil.
..jump into psytrance tunnel..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M@73Y ()

D3m ::

M@73Y je izjavil:

Ko se bo dalo napolniti električno vozilo v desetih minutah, takrat bo to prihodnost električnih vozil.


Nimam časa 10 min, ker potlej je še vrsta pred blagajno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Matako ::

Ne skrbite... prihodnost evropskega transporta je rikša in kamelja karavana.

Akrapovič bo pač kameli v rit nabil kako butik zadevo.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Utk ::

M@73Y je izjavil:

Ko se bo dalo napolniti električno vozilo v desetih minutah, takrat bo to prihodnost električnih vozil.

Resničnost te je že prehitela, poln je že ko se vsedeš not.

Heavy ::

Utk je izjavil:

M@73Y je izjavil:

Ko se bo dalo napolniti električno vozilo v desetih minutah, takrat bo to prihodnost električnih vozil.

Resničnost te je že prehitela, poln je že ko se vsedeš not.


Brez da je to komercialno na voljo nam ne pomeni nič.
#TeamFelix

Utk ::

Sej je.

Heavy ::

Avto, ki se v celoti napolni v 10 minutah in ne stane obeh ledvic za polog lizinga?
#TeamFelix

Utk ::

Vsako jutro je poln. Še na črpalko ne rabiš.

          ::

Okoli električnih avtov se ta trenutek dela (pre)velik hype, in Nemci so mu nasedli, kakor so nedavno precej populistično začeli zapirati nuklearke. Glede Akrapoviča pa: kje piše, da ne more delati avspuhov za električne avte?

Utk ::

Pa se vi zavedate, da Akrapović dela zelo nizko dodano vrednost? Če ne bi imeli krize zadnjih 8 let, bi se že zdavnaj preselil najmanj na Hrvaško, če ne Bosno. Tako so pa plače nehale rast in bo še en čas tu. Dolgoročno pa so mu v Sloveniji dnevi sigurno šteti, pa če se še 1000 let vozimo na nafto.

Invictus ::

Očitno nisi bral nobenega intervjuja z njim, zato pišeš neumnosti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Intervju je intervju, številke so pa številke: http://izvozniki.finance.si/8846535

Heavy ::

Utk je izjavil:

Vsako jutro je poln. Še na črpalko ne rabiš.


Tule je bilo bolj govora, o tem, da bi ga 'tankal' kot navaden avto. Veliko ljudi nima luksuza lastne garaže, kjer bi pustili avto čez noč polnit.
#TeamFelix

Utk ::

Veliko ljudi ga pa ima, in še več ga bo imelo, pa kaj čmo zdaj.

Matako ::

Utk je izjavil:

Veliko ljudi ga pa ima, in še več ga bo imelo, pa kaj čmo zdaj.



Lep del avtov na svetu je po ulicah - nekatere so celo zakotne. Tudi pri nas, sploh v mestih. Lahko pričakujemo da bo "gajbičarstvo" pred bloki doseglo vrelišče z boji za premaloštevilna polnilna mesta!

Ko bodo prve žrtve na parkiriščih se bomo vprašali "ali je bilo vredno?".
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Utk ::

Ne sekiraj se. To se bomo itak spraševali tisti, ki se danes sprašujemo, če je vredno umirat zarad raka, astme, kapi in drugih stvari, zarad dveh litrov na 100 km, ne pa vi, ki vam je itak vseeno za vse.

Heavy ::

Utk je izjavil:

Ne sekiraj se. To se bomo itak spraševali tisti, ki se danes sprašujemo, če je vredno umirat zarad raka, astme, kapi in drugih stvari, zarad dveh litrov na 100 km, ne pa vi, ki vam je itak vseeno za vse.



Da ti malo eco-perutke porežem. Poglej na wiki iz česa so baterije za električne/hibridne avtomobile sestavljene.
#TeamFelix

gruntfürmich ::

hujši ste kot na 24ur da komentirate tak tračarski članek!!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ENTSO-E potrdil pomanjkanje električne energije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19369322 (62417) bbf
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25578780 (67475) PredatorX
»

Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13133587 (28368) Redneck
»

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18329962 (27481) vorantz
»

Zelena energija (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11722298 (20055) Pyr0Beast

Več podobnih tem