» »

qashqai poraba ?

qashqai poraba ?

1 2
3
»

OrkAA ::

Ker oba opletata z besedami, brez da bi nalimala kaksen pameten link, sem sel sam pogledat kako se 1.0 ecoboost obnasa na avtocesti.



Ocitno ima pri 130 km/h nekaj manj kot 3000 obratov, kar je primerljivo oz. nizje kot ostali primerljivi bencinarji, ki sem jih vozil.

hojnikb ::

just fyi, tale 1.0 obstaja tudi z 200KM (z večjo turbino od 1.6 motorja)... Torej še precej lufta v 100HP različici :)
#brezpodpisa

jukoz ::

krneki0001 je izjavil:

Zato, ker niso narejeni, da bi se 10 let vozilo po cestah z njimi.


In to veš... kako?

hojnikb ::

jukoz je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Zato, ker niso narejeni, da bi se 10 let vozilo po cestah z njimi.


In to veš... kako?

mali motor z veliko moči.... it must be baad !!

medtem pa vse tiho, ko omeniš ipmrezo wrx sti 2.5turbo z podobnim hp/l figurjem...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

krneki0001 ::

Ravno zaradi tega. Tudi impreze 2.5 wrx sti imajo orenk probleme, pa nobena nima čez 200k narejenih. Če pa ima, sta bili pa vmes vsaj 2 generalni.

In enako je z ecoboost motorji. Preveč navite majhne mašine. Ne more material tega zdržat. Ni narejeno za to.

Sam nekateri imate pretrde buče, da bi to dojeli.

hojnikb ::

In enako je z ecoboost motorji. Preveč navite majhne mašine. Ne more material tega zdržat. Ni narejeno za to.


Zakaj ne ? A obstaja kakšna fizikalna omejitev, da se nebi dalo naredit močnejšega bloka, glave itd v takšni velikosti ?

again, če bi stvar bila res tako zanič, bi se po teh 3-4 letih že kazal problemi. itk na koncu ugotoviš, da zanič motorji niso zanič zaradi downsizinga, ampak zaradi kakšnega drugega zajeba (*khm* ketna pri tsi *khm*)
#brezpodpisa

krneki0001 ::

Ja obstaja. Reče se ji ŠPARANJE!

Ja, če ti narediš tako kot bi moral, potem je tudi 1.0 turbo dovolj. Ampak ker povsod šparajo na materialih, tega ne boš doživel.

Kot sem ti že prej napisal. Ni problem narest. Narest se danes da vse. Problem je ker boš tak avto samo enkrat prodal enemu kupcu, potem pa ker bo avto delal, ga kupec ne bo menjal.

hojnikb ::

isto lahko rečeš potem tut za novodobne NA motorje; zakaj se na teh potem nebi šparal..
#brezpodpisa

krneki0001 ::

Saj se tudi na teh špara, samo obremnitve so manjše, ker ni turbine zraven pripete.

hojnikb ::

če so obremenitve manjše, lahko še tok bolj šparajo pri materialih :)
#brezpodpisa

krneki0001 ::

brez veze, zaključujem debato. Si zmagal. 1.0 turbo je najboljše kar lahko dobiš v avtomobilu.

koyotee ::

Ne, najboljši je 2.4jtdm :P
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

hojnikb ::

ni najboljše, ni pa tudi najslabše kot bi ti želel pokazat. Sigurno pa raje vzamem kakšen 1.0eco kot pa 1.6vvc v kakšenm focusu (no slednjega tko ne dobiš več)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Spock83 ::

Netrunner je izjavil:

Hja saj tako kot gledam potem je res dizel edina opcija kar mi pa ne diši saj večinoma imam poti pod 10km.

Pri dizlu pa je spet tako, da če ne delaš dosti km na leto se ne splača saj v osnovi je dražji za nakup in vzdrževanje.

meh... moram si malo bolj preračunat še vse druge stroške in potem posikati nekaj primernega. Vseh želja žal ne bom mogel dobiti v enem avtomobilu :) ... iščem pa predvsem varen avto kateri ima zadovoljiv prtljažnik za družinsko potovanje ter da je letno vzdrževanje avtomobila čimmanjše.


Auris hybrid karavan. Tudi jaz sem bil v podobni dilemi in imam hybrida. Nikoli nisem bil bolj zadovoljen.

Netrunner ::

Ta tema je zašla kar nekam :) Odgovor na moje vprašanje sem že dobil. Hvala

@Spock83 => Hvala, vendar karavanov se izogibam. Ne da je kaj narobe z njimi, samo meni se ne dopadejo. Ciljam bolj na enoprostorce ali SUV-e.

Spock83 ::

Seveda to je stvar okusa. Meni pa se enoprosotrci niso všeč. Edino fajn mi je, da lahko naložiš kakšne višje stvari. SUV pa po pravilu imajo manj prosotra. Ne moreš verjet, dokler ne sprobaš. :) Ajde nova Toyota RAV4 Hybrid mi je fajn, ker malo porabi in je cenejše vzdrževanje. Torej ala poraba za tak avto, moč je blizu 200KM, elektromotorji lahko poganjajo tudi zadnja kolesa, ko je potrebno (odvisno od različice), torej odpadejo reduktorji, diferenciali, pogonske osi itd. Oprosti jaz sem nad hybridi navdušen :)

Netrunner ::

Hybridi so tudi meni zakon, vendar cenovno sem omejen na 20-25k max

krneki0001 ::

subaru XV hibrid že dobiš za to ceno. Pa imaš suv.

Čeprav bi sam raje vzel XV 1.6 z bencinskim motorjem za 19.900.

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

subaru XV hibrid že dobiš za to ceno. Pa imaš suv.

Čeprav bi sam raje vzel XV 1.6 z bencinskim motorjem za 19.900.


zgoraj si nekaj razlagal o 130kmh in 4K obrati :))

...pa tole mi ne deluje ravno kot neka hvala motorju ali avtu samem...med vrsticam ga celo odsvetujejo :))

Pri 130 kilometrih na uro merilnik vrtljajev kaže že 3.600 vrtljajev, poleg motorja pa niso najbolj tihe niti gume niti veter, ki šviga okrog oglate karoserije. Za teren zmanjka navora in 1,6-litrski atmosferski motor se kar muči pri hribolazenju z vklopljenim reduktorjem. Zato velja, da pravi Subaru zaživi šele s turbopuhalom, od debeline vaše denarnice pa je odvisno, ali govorimo o turbodizlu ali modelu STi

tole tvoje posiljevanje Subarujev se mi bo se zagabilo, ceprav sem si skoz zelu imet WRX STI bakico (2004 letnik) :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

krneki0001 ::

Buggy, poglej si kaj je človek napisal; Rad bi imel NOVEGA suva, omejen je pa z denarjem in nekje 20k evrov bi dal zanj. Torej je na voljo Suzuki Vitara, Subaru XV in Dacia Duster.
Vse troje je z bencinskim 1.6 motorjem za ta denar. In vsi 1.6 motorji se matrajo po terenu (XV še najmanj od teh treh, ker ima edini reduktor), vsi trije pa imajo pri 130km/h tudi okol 3500 do 3600 obratov.

Poleg tega okol vseh suvov piha, vsi imajo glasne gume, če niso dal gor čisto navadnih cestnih. To je poanta suva - da imaš gor gume s katerimi se lahko voziš po vseh terenih. In XV je 22cm odmaknjen od tal. To je več kot večina ostalih suvov (ki so samo 20cm od tal pomaknjeni).

Če se pa misli vozit samo po cestah, pa suv ni rešitev, ampak bedarija.

Buggy ::

Če se pa misli vozit samo po cestah, pa suv ni rešitev, ampak bedarija.


...ja kje pa mislis da se bo vozil? Sej prebiras kake finte ima ze okoli porabe, vzdrzevanja in nakupa, pa mislis da ga bos na terenu z redukterjem videl. Dacia duster mu pa verjetno tudi ne bo OK, ker badge ni pravi :P

eni imajo res probleme :D

krneki0001 ::

Suv in nizka poraba pač ne gre skupaj.

Netrunner ::

Sam nimam nikakršnih problemov ampak samo gledam kaj se da na trgu dobit za neki denar. SUV-e gledam predvsem iz vidika varnosti in višje pozicije sedenja, kar ugodno vpliva na vožnjo ponoči ker te ne vsak avto slepi ter če kakšno tele prileti v tebe (katerih ne manjka) imaš več šans za preživetje. Seveda je to odvisno od primera do primera, vendar vseeno višja pozicija sedenja pripomore k varnosti če ne drugi SUV ali še kaj večjega prileti vate.

Drugače pa gledam tudi enoprostorce, saj SUV-ov očitno niso poceni za vzdrževanje, saj gume so široke in dražje, poraba je večja ter zavarovanje plačaš več zaradi večjih moči v motorju .. ipd

krneki0001 ::

Vzdrževanje suva je tako poceni kot večino drugih avtomobilov. V osnovi naj bi šlo za malo bolj ojačan osebni avto, kar pa ni nujno (duster ima recimo končnike od cliota), tako da se lahko zgodi da nekaj kar si na osebnem avtu menjal pogosto, tukaj ne boš, ker je narejeno močneje in vzdrži več.

Na suva tudi lahko daš all terrain gumo. To ni all season guma za po cesti, ampak guma za vse terene. S to gumo greš brez problema iz puščavskega peska v sneg, pa bo še vedno delala to kar mora (kar za all season ne morem trditi).
To tudi pomeni, da imaš eno gumo čez celo leto in jo voziš 2 leti, potem pa menjaš. Cene gum pa niso visoke. Recimo yokohama geolandar ATS G0015 stane 128€, z malo popusta prideš na 95€ za komad.
Sam z njimi povprečno naredim okoli 70.000 kilometrov, kar je nekje 2 leti moje vožnje po vseh terenih. Od tega da sem bil z njimi v puščavi, do tega da se pozimi vozim po celem snegu na pokljuki, pa da se kr dost prevozim po makadamskih cestah, po blatu in skalah in povsod opravljajo svoj posel dobro.
Trenutno pa čakam da mi dostavijo že sedmi komplet teh gum.

fikus_ ::

SUV gume so dražje, ker so višje in morajo biti močnejše! Samo poglej kakšen cenik.

krneki0001 ::

Zadnjih 15 let v glavnem vozim suve in terence. Gume za suve niso nič prav dost dražje od običajnih gum, mogoče do 5% na gumo, večinoma je pa kr ista cena.
Recimo za all terrain gumo v dimenziji 215/65/16 dam celih 90€. Za letno gumo bi dal od 85 do 100€, za zimsko pa bi dal pa od 80 do 90€.

Torej tistih par evrov razlike, dobim pa ojačano bočnico, zaščito feltne (gumijast rob, ki rok feltne zaščiti pred udarci) in dobro gumo, s katero se lahko vozim povsod.


So pa drage gume znamke BFGoodrich. Tista pa za moj avto ni pod 140€ na komad. Ampak takih pač potem ne kupiš ali pa reskiraš in imaš potem gumo lahko 100k kilometrov brez problemov na avtu, ker so tako vzdržljive in imajo dovolj profila.

Zgodovina sprememb…

laguna1 ::

Pozdravljeni

Glede 1.0 ecoboost motorja s 125 hp (imam forda cmaxa) vam lahko iz prve roke povem, sem lastnik tri mesece, prevoženih 5400 km, poraba po računalniku 6,5 litrov (nisem glih umirjen in nežen voznik), je pa od tega od oka nekje tam okrog 1500 km avtoceste, 2000 km mestne vožnje, ostalo pa primestne vožnje, torej naselje in izven naselja. Moram povedat, da so to podatki o porabi z izklopljenim start/stop sistemom, z vklopljenim bi verjetno bila poraba predvidevam da tam cca 0,2 litra manjša. Še izkušnje iz avtoceste, relacija MS - MB (3/4 ceste omejitev 110, ostalo 130, dolžina 55 km, poraba po računalniku 6,1 l, uporabljen tempomat. Poraba pri "ne prevelikem klancu" naraste ob ohranjanju hitrosti za cca 0,5 litrov, tako da ja, se pozna pri porabi, testirano ob štirih ljudeh v avtu (cca 280 kg) s praznim prtljažnikom.

Moj zaključek je, da se 1.0 ecoboost motorji zelo dobro vozijo od 1.300 obratov naprej, moje prestavljanje je pa iz 1 v drugo tam nekje okrog 2.200, iz druge v 3 okrog 2.000 obratov, ostalo pa tam med 1.600 in 1.800 obrati, seveda pa potem v višji prestavi avto lepo vleče. Tako da sem bil tudi jaz pozitivno presenečen nad delovanjem tega motorja (prej imel 1.6 motor) in ta od tam 1.200 obratov kar lepo vleče. Glede zdržljivosti pa bomo videli, kaj bo prinesel čas, mogoče sem ga pa glede vzdržljivosti mimo tresnil, bomo videli. Za enkrat zadovoljen.

LP

krneki0001 ::

Si probal kak orenk klanec s polnim avtom? Kako se tam obnaša?

Mondeo je čez Ljubelj in čez Korenjsko sedlo kr imel probleme, sploh na korenjskem sedlu ga je tisti najdaljši klanec (kjer moraš za dol prestavit v prvo prestavo in imaš na koncu izletno cono, če bremze odpovedo) sesul in smo se vozili gor 30km/h v prvi prestavi, če si hotel šaltat višje, ga je pa zmanjkalo.

polde66 ::

Imam Vitaro bencin 1.6 4x4 poraba 6.3 do 6.4. (Prevoženih 7000, vožnja pa mešana) Kaj pa je komu nizka poraba pa je stvar zase. Proti Pikasoju z porabo 9 prej, sem zadovoljen. Ni pa avto za dirke.
polde

laguna1 ::

Smo šli konec avgust iz Kranjske gore na Vršič, spet štirje v avtu, pa smo šli gor v drugi in tretji, misim da le en ovinek v prvi pa par krat zaradi kolesarjev, porabo pa nisem spremljal,... sigurno je bila čez deset...., zdaj glede mondeo in cmax pa je po mojem, nisem gledal tehnihčnih podatkov razlika v teži tudi tam okrog 200 do 300 kg.

Ima pa še overboos oz. nekaj takega, da ko stisneš gas do konca, pa postane res poskočen, mislim da za 15 sec pridobi še dodatnih 30 nm navora. Ja pa še nekaj, avto pa predstavljam tako, ne da bi počasi dodajal gas, ampak gas vedno stisnem tam do polovice oz. tričetr tako da čim hitreje pridem do obratov za šaltanje.... mislim da sem nekje tudi bral, da bi celo naj bila taka vožnja varčnejša.... torej prestavljaš čim hitreje in potem v peti po mestu s petdeset na uro....

LP

krneki0001 ::

Laguna1, mondeo je težji samo za okoli 60kg. cmax 1391 vs mondeo 1455kg (teži sta za 1.0 ecoboost s 125KM).


polde66, ali voziš v samodejnem načinu ali v stalnem 4x4? Ker samodejni je 2wd in če prednja kolesa zavrtijo v prazno, se vklopi zadnji pogon. In takrat dosegaš tako porabo. Če boš za zimo prekopil v stalni 4x4 (brez zapore sredinskega diferenciala - tisto vklapljaš po potrebi, če se kje vkoplješ, recimo), boš imel porabo konkretno večjo.
Je pa vseeno konkretna razlika proti tastari vitari, kjer je bila z 1.6 motorjem in 100KM stalno okoli 10 litrov z zadnjim pogonom (prednji odklopljen). V 4x4 je bila okol 12 do 14, z reduktorjem in po terenu pa tudi 20 litrov. Razlika je pa vseeno, 20 let razvoja se pozna.
A kej gnije? Ker tastare so gnile tok, da si lahko ob jasni noči slišal rjo, kako grize avto. Pa zraven nisi smel drugega japonca parkirat, da ni rja preskočila.

polde66 ::

@nebivedu, avto sem najprej precventivno zaščitil z oljem (Krown),vozim v samodejnem načinu v glavnem. Sport način uporabljam pogosto, kar pa se tiče uporabe 4x4 pa takrat, ko bom to potreboval in kjer bom to potreboval poraba ne bo prva prioriteta. Gnile so Mazde, gnili so Hyundaji, Dusterji in še kakšen se najde pa verjetno to sedaj nebi smel biti problem.
polde
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624104705 (84020) gddr85
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11221693 (17481) facepalm
»

Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25645992 (38141) Utk
»

Par vprašanj pred nakupom avtomobila. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7319185 (16635) Miha 333
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21462282 (46048) kljhjkhkjh

Več podobnih tem