Forum » Na cesti » qashqai poraba ?
qashqai poraba ?
Netrunner ::
Na kakšen način sami izmerite porabo?
A - Imaš X litrov v avtomobilu in greš tankat dokler ti na pumpi prvič samo ne ustavi, potem se greš peljat X km in nato spet tankaš dokler ti ne ustavi in preračunaš porabo. Pojma nimam na osnovi česa ti na pumpi samo ustavi dotok goriva, vendar dvomim, da je vedno enak? ...no verjetno se razlikuje samo za kakšen liter gor al dol, tako da bistveno ne vpliva na izračun
B - V prazen tank natankaš X litrov in se pelješ dokler ne crkne. Ta način je verjetno še anjbolj točen, vendar težko izvedljiv oz zelo nepraktičen.
Je opcija C ?
A - Imaš X litrov v avtomobilu in greš tankat dokler ti na pumpi prvič samo ne ustavi, potem se greš peljat X km in nato spet tankaš dokler ti ne ustavi in preračunaš porabo. Pojma nimam na osnovi česa ti na pumpi samo ustavi dotok goriva, vendar dvomim, da je vedno enak? ...no verjetno se razlikuje samo za kakšen liter gor al dol, tako da bistveno ne vpliva na izračun
B - V prazen tank natankaš X litrov in se pelješ dokler ne crkne. Ta način je verjetno še anjbolj točen, vendar težko izvedljiv oz zelo nepraktičen.
Je opcija C ?
krneki0001 ::
Natankaš povhen tank, resetiraš števec kilometrov in se voziš. Ko se prižge lučka, natankaš povhen tank in izračunaš porabo (natankani litri x 100) / prevoženi kilometri. In to delaš za vsako tankanje. Zraven pa še preverjaš, koliko ti računalnik v avtu laže. Meni zelo točno kaže. Mogoče deciliter napake.
Moj zadnji tank je bil:
(50,2 litrov x 100) / 609km km = 8,24 litra na 100km prevoženih
Potovalni računalnik pa kaže 8,2 litra porabe na 100km prevoženih.
Moj zadnji tank je bil:
(50,2 litrov x 100) / 609km km = 8,24 litra na 100km prevoženih
Potovalni računalnik pa kaže 8,2 litra porabe na 100km prevoženih.
OmegaM ::
Kixs ne mi z takimi primitivnimi.
Nisem, ampak marsikaj se vedno raje pisem na papir.
Vsedem se in takoj vpisem. Kaj je to kaj primitivnega?
Nebivedu ti je lepo demonstriral, natanko * 100 / prevozeni km.
Nisem, ampak marsikaj se vedno raje pisem na papir.
Vsedem se in takoj vpisem. Kaj je to kaj primitivnega?
Nebivedu ti je lepo demonstriral, natanko * 100 / prevozeni km.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
Netrunner ::
Vem kako se izračuna poraba. Moj komentar se bolj nanaša na to, da realno ocenit je težko, saj verjetno ne moreš vedno natankati enako, vendar sklepam da razlike so minimalne, kar vernetno bistveno ne vpliva pri končnem izračunu.
Netrunner ::
smacker ::
Jaz mam od polnega tanka (ko se tankanje na pumpi avtomatsko ustavi) do prižgane lučke fiksno število litrov (natančno vsaj na deciliter), kar pomeni da je lahko napaka v merjenju porabe po metodi A nekje +- 0,02L/100km (pri prevoženih 500km s polnim tankom goriva).
Drugače pa tak za info: 1L višja poraba, pomeni 1200eur večji strošek pri prevoženih 100.000km (torej 5-7let, če pa delaš več kot 20kkm rabiš dizla). Ker kupuješ avto za 20 jurjev, ti najbrž ne bo naredilo luknje v žepu Če je pa to problem, pol treba manjše/lažje avte gledat. Megane/astra/focus/... znajo bencinarji prit pri varčni vožnji na 6L, normalna okoli 7L.
Drugače pa tak za info: 1L višja poraba, pomeni 1200eur večji strošek pri prevoženih 100.000km (torej 5-7let, če pa delaš več kot 20kkm rabiš dizla). Ker kupuješ avto za 20 jurjev, ti najbrž ne bo naredilo luknje v žepu Če je pa to problem, pol treba manjše/lažje avte gledat. Megane/astra/focus/... znajo bencinarji prit pri varčni vožnji na 6L, normalna okoli 7L.
gruntfürmich ::
Koliko je kaj za verjet računalniku ki prikazuje porabo?
odvisno. meni trenutno nekako komulativno kaže 6.2L/100km. ko sem par ur na avtocesti se dvigne recimo na 6.4, 6.5... hitrost mi laže za ~5-7% navzgor.
zdaj pa si vedi če ti tudi kilometre pravilno kaže, kar je pogoj za pravilno izračunavanje porabe...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
krneki0001 ::
Jaz mam od polnega tanka (ko se tankanje na pumpi avtomatsko ustavi) do prižgane lučke fiksno število litrov (natančno vsaj na deciliter), kar pomeni da je lahko napaka v merjenju porabe po metodi A nekje +- 0,02L/100km (pri prevoženih 500km s polnim tankom goriva).
Drugače pa tak za info: 1L višja poraba, pomeni 1200eur večji strošek pri prevoženih 100.000km (torej 5-7let, če pa delaš več kot 20kkm rabiš dizla). Ker kupuješ avto za 20 jurjev, ti najbrž ne bo naredilo luknje v žepu Če je pa to problem, pol treba manjše/lažje avte gledat. Megane/astra/focus/... znajo bencinarji prit pri varčni vožnji na 6L, normalna okoli 7L.
Ta fama, če delaš veliko kilometrov, da rabiš dizla je bedarija. Sodobni bencinarji ne pijejo toliko več bencina, da bi se splačalo vzeti dizla. Vsaka okvara na dizlu (pa jih je vedno kar nekaj in bencinarji so bolj zanesljivi) pa to razmerje še zmanjša.
Kaj meni pomaga avto, ki mi pije liter manj, če pa ga na leto en mesec nimam, ker mi avto stoji na servisih in bo tist servis pobral več denarja, kot ga bi prišparal z litrom manj porabljenega goriva.
krneki0001 ::
Tukaj pa je vse odvisno od dodatkov v bencinu in prilagodljivosti motornega računalnika in senzorjev. Moji avtmobili mirnejše in tišje delujejo s 100 oktancem (vsi do sedaj).
Netrunner ::
krneki0001 je izjavil:
Tukaj pa je vse odvisno od dodatkov v bencinu in prilagodljivosti motornega računalnika in senzorjev. Moji avtmobili mirnejše in tišje delujejo s 100 oktancem (vsi do sedaj).
Posledično naj bi tudi poraba bila manjša ali ne?
jukoz ::
krneki0001 je izjavil:
Jaz mam od polnega tanka (ko se tankanje na pumpi avtomatsko ustavi) do prižgane lučke fiksno število litrov (natančno vsaj na deciliter), kar pomeni da je lahko napaka v merjenju porabe po metodi A nekje +- 0,02L/100km (pri prevoženih 500km s polnim tankom goriva).
Drugače pa tak za info: 1L višja poraba, pomeni 1200eur večji strošek pri prevoženih 100.000km (torej 5-7let, če pa delaš več kot 20kkm rabiš dizla). Ker kupuješ avto za 20 jurjev, ti najbrž ne bo naredilo luknje v žepu Če je pa to problem, pol treba manjše/lažje avte gledat. Megane/astra/focus/... znajo bencinarji prit pri varčni vožnji na 6L, normalna okoli 7L.
Ta fama, če delaš veliko kilometrov, da rabiš dizla je bedarija. Sodobni bencinarji ne pijejo toliko več bencina, da bi se splačalo vzeti dizla. Vsaka okvara na dizlu (pa jih je vedno kar nekaj in bencinarji so bolj zanesljivi) pa to razmerje še zmanjša.
Kaj meni pomaga avto, ki mi pije liter manj, če pa ga na leto en mesec nimam, ker mi avto stoji na servisih in bo tist servis pobral več denarja, kot ga bi prišparal z litrom manj porabljenega goriva.
Tvoja izjava je bedarija.
Kupujem nov (majhen) avto in gledam ravno to razliko - ali Fordov 1.0 Ecoboost ali 1.5 TDCi. Glede na spritmonitor.de je razlika 2l/100km (cca 7l bencinar, 5l dizel). Delam 30kkm na leto (v prihodnje bo samo še več) in se račun ne izide za bencinarja. Sploh pa ne za te nove navite bencinarje, ki uradno pijejo pod 5l, realno ga pa še nihče ni spravil pod 6l. Sploh pa je vprašanje kaj bo z njimi ko bo imel 300kkm narejenih - tanovi bencinarji močno močno dvomim da so bolj zanesljivi, klasični stari pa seveda so. Ampak tam je pa poraba problem =)
krneki0001 ::
Ti se kar tolaži s porabo 5 litrov za dizla. V te pravljice jaz ne verjamem. Ne v sloveniji, kjer je namesto goriva brozga neznane kakovosti. Še posebaj ne, ker imamo v familji kr nekaj dizlov, pa imajo vsi porabo med 6 in 6.5 litra.
Sicer pa tako, a doma tudi spiš na kavču, al imaš bolj udobno posteljo? Gre zato, da 30.000km na leto je nekje 800 ur sedenja v avtu. Kar pomeni več kot en mesec sedenja v avtu. In ti presediš v neudobnem majhnem avtomobilu s premajhnim motorjem toliko časa.
V bistvu si vsi zdravje kvarite v teh mini škatlicah. Trpi hrbet, trpi celo telo, ker je ni udobnosti. Po parih letih pa v jok pa na drevo, k bo polno obiskov zdravnikov zaradi tega.
Dejte si kupovat bolj udobne avtomobile, pa nehajte že tok na porabo gledat. Vaše telo vam bo hvaležno.
Ja, glede "ecoboost" ti dam pa prav. karkoli z "ecoboost" oznako čez par let ne bo za nikamor drugam kot za na odpad. Je tudi narejeno v tem stilu "po uporabi odvrzi". Tudi sam jim ne zaupam.
Sicer pa tako, a doma tudi spiš na kavču, al imaš bolj udobno posteljo? Gre zato, da 30.000km na leto je nekje 800 ur sedenja v avtu. Kar pomeni več kot en mesec sedenja v avtu. In ti presediš v neudobnem majhnem avtomobilu s premajhnim motorjem toliko časa.
V bistvu si vsi zdravje kvarite v teh mini škatlicah. Trpi hrbet, trpi celo telo, ker je ni udobnosti. Po parih letih pa v jok pa na drevo, k bo polno obiskov zdravnikov zaradi tega.
Dejte si kupovat bolj udobne avtomobile, pa nehajte že tok na porabo gledat. Vaše telo vam bo hvaležno.
Ja, glede "ecoboost" ti dam pa prav. karkoli z "ecoboost" oznako čez par let ne bo za nikamor drugam kot za na odpad. Je tudi narejeno v tem stilu "po uporabi odvrzi". Tudi sam jim ne zaupam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
smacker ::
@nebivedu: vsaj vsedi se v Focusa (mk3), preden mu rečeš "mini škatlica, ki kvari zdravje".
Če kupiš nov avto, se itak ne rabiš pretirano sekirat za vzdržljivost. Pri lepi vožnji in pravilnem vzdrževanju, do 200kkm ne bi smel met težav (če nisi ravno na serijsko napako naletel, ampak to je možno pri vseh izdelkih).
@jukoz: za take razdalje je 1.5TDCi bolj smiseln kot 1.0 ecoboost - ti so bolj za regionalke kot pa za avtocesto (razen če si tolk umirjen voznik da se ni problem 110km/h na šiht vozit vsak dan).
Če kupiš nov avto, se itak ne rabiš pretirano sekirat za vzdržljivost. Pri lepi vožnji in pravilnem vzdrževanju, do 200kkm ne bi smel met težav (če nisi ravno na serijsko napako naletel, ampak to je možno pri vseh izdelkih).
@jukoz: za take razdalje je 1.5TDCi bolj smiseln kot 1.0 ecoboost - ti so bolj za regionalke kot pa za avtocesto (razen če si tolk umirjen voznik da se ni problem 110km/h na šiht vozit vsak dan).
Netrunner ::
hja tisti ecoboost me tudi mene ne prepriča. Hotel sem kupiti ford c-max, vendar sem skeptičen to tistega motorja, čeprav je bil motor leta ene tri leta zapored.
krneki0001 ::
@nebivedu: vsaj vsedi se v Focusa (mk3), preden mu rečeš "mini škatlica, ki kvari zdravje".
Če kupiš nov avto, se itak ne rabiš pretirano sekirat za vzdržljivost. Pri lepi vožnji in pravilnem vzdrževanju, do 200kkm ne bi smel met težav (če nisi ravno na serijsko napako naletel, ampak to je možno pri vseh izdelkih).
Daj se ti vsedi enkrat v avto, ki je višjega razreda. Pa potem govori, da je focus udoben. Noben avto "gnojf" razreda ni udoben. Focus je majhen avto, pa kakorkoli obrneš.
jukoz ::
> nebivedu
> Ti se kar tolaži s porabo 5 litrov za dizla. V te pravljice jaz ne verjamem. Ne v sloveniji, kjer je namesto goriva brozga neznane kakovosti. Še posebaj ne, ker imamo v familji kr nekaj dizlov, pa imajo vsi porabo > med 6 in 6.5 litra.
Ford Fusion 2003 1.4 TDCi, vozim ga 5 let, naredil 160kkm z njem. Pri mestni vožnji poraba 5l, po regionalkah 4,5l, (npr s klimo po jadranski magistrali do Kotorja 4,9l), po avtocesti po omejitvah do 6l, konkretno čez omejitve do 7l (Slavnoja ob 3 zjutri in hitrostjo 160 - po GPS). Več pa še ni pil (ali šel hitreje).
> Sicer pa tako, a doma tudi spiš na kavču, al imaš bolj udobno posteljo? Gre zato, da 30.000km na leto je nekje 800 ur sedenja v avtu. Kar pomeni več kot en mesec sedenja v avtu. In ti presediš v neudobnem majhnem > avtomobilu s premajhnim motorjem toliko časa.
> V bistvu si vsi zdravje kvarite v teh mini škatlicah. Trpi hrbet, trpi celo telo, ker je ni udobnosti. Po parih letih pa v jok pa na drevo, k bo polno obiskov zdravnikov zaradi tega.
>
> Dejte si kupovat bolj udobne avtomobile, pa nehajte že tok na porabo gledat. Vaše telo vam bo hvaležno.
Zeh
> Ja, glede "ecoboost" ti dam pa prav. karkoli z "ecoboost" oznako čez par let ne bo za nikamor drugam kot za na odpad. Je tudi narejeno v tem stilu "po uporabi odvrzi". Tudi sam jim ne zaupam.
Ecoboost so po moje super motorji, ampak če delaš mal kilometrov. Če bi delal manj bi ga z veseljem vzel, ker mi je zanimiv tudi iz tehničnega vidika. Pelje se pa sploh odlično.
In sem prepričan da mu ne bo nič tudi če boš imel 400kkm z njem narejenih. Ampak pri nakupu za 15kEUR pa jaz ne bom reskiral. Čez 2 leti se bo pa že videlo, kako vzdržljivi so.
> smacker
> @jukoz: za take razdalje je 1.5TDCi bolj smiseln kot 1.0 ecoboost - ti so bolj za regionalke kot pa za avtocesto (razen če si tolk umirjen voznik da se ni problem 110km/h na šiht vozit vsak dan).
V bistu sem in nimam težav s tem: LJ-KR-LJ skoraj vsak dan lepo 100ka. Poraba pa 4,4l. Z bolj aerodinamičnim avtom bi bila verjetno nižja. Je pa res da odkar je gorivo ceneje tudi hitreje vozim. Zanimivo je tudi gledati promet, kako se je leta 2012 z dvigom bencina na 1,7EUR/l umiril in kako sedaj spet hitreje vsi vozijo.
> Trolljegeren
> hja tisti ecoboost me tudi mene ne prepriča. Hotel sem kupiti ford c-max, vendar sem skeptičen to tistega motorja, čeprav je bil motor leta ene tri leta zapored.
Ecoboost je pomoje primeren za Focusa, tudi karavana. C-Max je zelo ne-aerodinamičen v primerjavi s Focusom in bo tudi pil precej več.
> nebivedu
> Daj se ti vsedi enkrat v avto, ki je višjega razreda. Pa potem govori, da je focus udoben. Noben avto "gnojf" razreda ni udoben. Focus je majhen avto, pa kakorkoli obrneš.
Focus je velik avto. Sicer pa, vsake oči imajo svojega malarja oz vsak avto svojo velikost parkirišča. Pri meni je že Focus prevelik, če ga ne želim popolnoma obtolčenega po 2 mesecih. Po 2 letih bo pa pri meni takoalitako vsak.
> Ti se kar tolaži s porabo 5 litrov za dizla. V te pravljice jaz ne verjamem. Ne v sloveniji, kjer je namesto goriva brozga neznane kakovosti. Še posebaj ne, ker imamo v familji kr nekaj dizlov, pa imajo vsi porabo > med 6 in 6.5 litra.
Ford Fusion 2003 1.4 TDCi, vozim ga 5 let, naredil 160kkm z njem. Pri mestni vožnji poraba 5l, po regionalkah 4,5l, (npr s klimo po jadranski magistrali do Kotorja 4,9l), po avtocesti po omejitvah do 6l, konkretno čez omejitve do 7l (Slavnoja ob 3 zjutri in hitrostjo 160 - po GPS). Več pa še ni pil (ali šel hitreje).
> Sicer pa tako, a doma tudi spiš na kavču, al imaš bolj udobno posteljo? Gre zato, da 30.000km na leto je nekje 800 ur sedenja v avtu. Kar pomeni več kot en mesec sedenja v avtu. In ti presediš v neudobnem majhnem > avtomobilu s premajhnim motorjem toliko časa.
> V bistvu si vsi zdravje kvarite v teh mini škatlicah. Trpi hrbet, trpi celo telo, ker je ni udobnosti. Po parih letih pa v jok pa na drevo, k bo polno obiskov zdravnikov zaradi tega.
>
> Dejte si kupovat bolj udobne avtomobile, pa nehajte že tok na porabo gledat. Vaše telo vam bo hvaležno.
Zeh
> Ja, glede "ecoboost" ti dam pa prav. karkoli z "ecoboost" oznako čez par let ne bo za nikamor drugam kot za na odpad. Je tudi narejeno v tem stilu "po uporabi odvrzi". Tudi sam jim ne zaupam.
Ecoboost so po moje super motorji, ampak če delaš mal kilometrov. Če bi delal manj bi ga z veseljem vzel, ker mi je zanimiv tudi iz tehničnega vidika. Pelje se pa sploh odlično.
In sem prepričan da mu ne bo nič tudi če boš imel 400kkm z njem narejenih. Ampak pri nakupu za 15kEUR pa jaz ne bom reskiral. Čez 2 leti se bo pa že videlo, kako vzdržljivi so.
> smacker
> @jukoz: za take razdalje je 1.5TDCi bolj smiseln kot 1.0 ecoboost - ti so bolj za regionalke kot pa za avtocesto (razen če si tolk umirjen voznik da se ni problem 110km/h na šiht vozit vsak dan).
V bistu sem in nimam težav s tem: LJ-KR-LJ skoraj vsak dan lepo 100ka. Poraba pa 4,4l. Z bolj aerodinamičnim avtom bi bila verjetno nižja. Je pa res da odkar je gorivo ceneje tudi hitreje vozim. Zanimivo je tudi gledati promet, kako se je leta 2012 z dvigom bencina na 1,7EUR/l umiril in kako sedaj spet hitreje vsi vozijo.
> Trolljegeren
> hja tisti ecoboost me tudi mene ne prepriča. Hotel sem kupiti ford c-max, vendar sem skeptičen to tistega motorja, čeprav je bil motor leta ene tri leta zapored.
Ecoboost je pomoje primeren za Focusa, tudi karavana. C-Max je zelo ne-aerodinamičen v primerjavi s Focusom in bo tudi pil precej več.
> nebivedu
> Daj se ti vsedi enkrat v avto, ki je višjega razreda. Pa potem govori, da je focus udoben. Noben avto "gnojf" razreda ni udoben. Focus je majhen avto, pa kakorkoli obrneš.
Focus je velik avto. Sicer pa, vsake oči imajo svojega malarja oz vsak avto svojo velikost parkirišča. Pri meni je že Focus prevelik, če ga ne želim popolnoma obtolčenega po 2 mesecih. Po 2 letih bo pa pri meni takoalitako vsak.
hojnikb ::
Ja, glede "ecoboost" ti dam pa prav. karkoli z "ecoboost" oznako čez par let ne bo za nikamor drugam kot za na odpad. Je tudi narejeno v tem stilu "po uporabi odvrzi". Tudi sam jim ne zaupam.
dej prosim nehaj bulšitirat in raje prilimaj kak link, ki ta bulšit potrdi. 1.0 ecoboost je že par let uzun, tko da nebo težko najdet kakšne reliability podatke.
#brezpodpisa
smacker ::
@nebivedu: Passat karavan je samo 20cm daljši od Focusa karavana, po širini sta identična. Niti slučajno ni take razlike v udobju kot je razlika v ceni (faktor 2). Za Passata menda ne boš rekel, da je mali avto? -.-
Od ranga focus in višje se večinoma razlikuje samo udobje na zadnjih sedežih, za voznika so spremembe minimalne. Sedež se da že v teh "malih" avtih dovolj zdignit, da so noge pod pravim kotom, edino lezenje v/iz avta je malo problematično, če te križ boli. Dokler nimaš težav s hrbtenico, ti jih tak avto tud ne bo povzročil.
Od ranga focus in višje se večinoma razlikuje samo udobje na zadnjih sedežih, za voznika so spremembe minimalne. Sedež se da že v teh "malih" avtih dovolj zdignit, da so noge pod pravim kotom, edino lezenje v/iz avta je malo problematično, če te križ boli. Dokler nimaš težav s hrbtenico, ti jih tak avto tud ne bo povzročil.
fikus_ ::
"dej prosim nehaj bulšitirat in raje prilimaj kak link, ki ta bulšit potrdi. 1.0 ecoboost je že par let uzun, tko da nebo težko najdet kakšne reliability podatke. "
V Nemčiji se prodajajo rabljeni avtomobili z 1.0 Ecoboost pod 200 kkm. Tako da še niso stestirani na npr. 300 kkm ali celo 400 kkm.
Marsikaj je moderno in fancy, ker se dosti govori in piše o tem, čas pa potem pokaže realno sliko, tako da dajmo počakati!
V Nemčiji se prodajajo rabljeni avtomobili z 1.0 Ecoboost pod 200 kkm. Tako da še niso stestirani na npr. 300 kkm ali celo 400 kkm.
Marsikaj je moderno in fancy, ker se dosti govori in piše o tem, čas pa potem pokaže realno sliko, tako da dajmo počakati!
OmegaM ::
Teme je ze postala zgresena, pa vseeno.
Bencinar se splaca vzet ce delas kratke relacije in ce delas npr. Do 20kkm ali 25kkm.
Odvisno ali imajo dizli dpf ali ne.
Dpf rabi kar nekaj da se zacne obnavljati .
S tem da je folk vajen starih dizlov in jih vozojo v nizlih obratih.
Te pa jim grejo vztrajniki.
Bencinar se splaca vzet ce delas kratke relacije in ce delas npr. Do 20kkm ali 25kkm.
Odvisno ali imajo dizli dpf ali ne.
Dpf rabi kar nekaj da se zacne obnavljati .
S tem da je folk vajen starih dizlov in jih vozojo v nizlih obratih.
Te pa jim grejo vztrajniki.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OmegaM ()
Netrunner ::
Ecoboost motorji so se pojavili leta 2012 če se ne motim takom da so šele 4 leta na tržišču in zato je težko statistično še videti koliko je motor dober. Če se nekdo precej vozi, dvomim da je naredil 150kkm. Ravno iz tega razloga si ne upam kupiti avta katerega želim imeti min 15 let z neko preveč novo tehnologijo :)
krneki0001 ::
Ja, glede "ecoboost" ti dam pa prav. karkoli z "ecoboost" oznako čez par let ne bo za nikamor drugam kot za na odpad. Je tudi narejeno v tem stilu "po uporabi odvrzi". Tudi sam jim ne zaupam.
dej prosim nehaj bulšitirat in raje prilimaj kak link, ki ta bulšit potrdi. 1.0 ecoboost je že par let uzun, tko da nebo težko najdet kakšne reliability podatke.
Ne rabim ti nobenih linkov podajat, raje ti pokaži ecobost s 300k ali več prevoženimi.
Aston_11 ::
@nebivedu: Passat karavan je samo 20cm daljši od Focusa karavana, po širini sta identična. Niti slučajno ni take razlike v udobju kot je razlika v ceni (faktor 2). Za Passata menda ne boš rekel, da je mali avto? -.-Najbrž je daljši tudi od golfa karavana, vendar razlika v udobju proti golfu je ravno tako za faktor 2.
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
Ja, glede "ecoboost" ti dam pa prav. karkoli z "ecoboost" oznako čez par let ne bo za nikamor drugam kot za na odpad. Je tudi narejeno v tem stilu "po uporabi odvrzi". Tudi sam jim ne zaupam.
dej prosim nehaj bulšitirat in raje prilimaj kak link, ki ta bulšit potrdi. 1.0 ecoboost je že par let uzun, tko da nebo težko najdet kakšne reliability podatke.
Ne rabim ti nobenih linkov podajat, raje ti pokaži ecobost s 300k ali več prevoženimi.
in kaj boma s tem dosegla ?
Ecoboost motorji so se pojavili leta 2012 če se ne motim takom da so šele 4 leta na tržišču in zato je težko statistično še videti koliko je motor dober. Če se nekdo precej vozi, dvomim da je naredil 150kkm. Ravno iz tega razloga si ne upam kupiti avta katerega želim imeti min 15 let z neko preveč novo tehnologijo :)
a ta nov avto misliš met 15 let ??
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Netrunner ::
Seveda ... hočem kupiti nov avtomobil, katerega bom zgonil do konca.
Delam pa povprečno 15.000 na leto.
Delam pa povprečno 15.000 na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Netrunner ::
Z starimi je danes precej loterija, zato raje ciljam na novega in ga kvečjemu prodam po 5-7 letih in kupim spet novega
krneki0001 ::
hojnik, dosegel boš to, da boš videl, da teh avtomobilov ni prav dosti, ki so 300k kilometrov presegli. Praktično jih ni. Ko pa jih bo dovolj, boš pa lahko videl, kaj se z njimi dogaja. In niso zanesljivi. Stalne obremenitve teh motorjev (težak avto, majen motor) so v veliki meri pokazatelj tega.
Za moje pojme je bolje imeti veliko neobremenjeno mašino, kot pa majhno in stalno obremenjeno.
Za moje pojme je bolje imeti veliko neobremenjeno mašino, kot pa majhno in stalno obremenjeno.
hojnikb ::
in zakaj bi bla manjsa turbo masina kej bol obremenjena ?
a se more zato kej bol sukat ?
better yet... ce nardima iz recimo ene 5.0 v8 masine ki ma 200hp destroke na 1.0l, moc ostanr ista na racun manjse efektivne kubature se doda turbo/supercharger... bo zato blok in glava prej sla ?
a se more zato kej bol sukat ?
better yet... ce nardima iz recimo ene 5.0 v8 masine ki ma 200hp destroke na 1.0l, moc ostanr ista na racun manjse efektivne kubature se doda turbo/supercharger... bo zato blok in glava prej sla ?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
krneki0001 ::
1.0 turbo vs 5.0 V8 za poganjanje 2 toni težkega avtombila. Ti trdiš da je motor 5.0 V8 enako obremenjen kot 1.0 turbo v takem avtu? Verjami da po 50 letih bo 5.0 V8 še vedno delal, 1.0 turbo bo pa po parih letih za v kanto.
Poleg tega velja še ena zadeva:
"Ni problem narest ležaja, ki bo zdržal milijon kilometrov. Problem je narediti takega, ki bo zdržal samo do konca garancije!"
In v vseh teh 1.0 eco motorjih je ravno taka tehnologija, ki bo zdržala samo do konca garancije.
Poleg tega velja še ena zadeva:
"Ni problem narest ležaja, ki bo zdržal milijon kilometrov. Problem je narediti takega, ki bo zdržal samo do konca garancije!"
In v vseh teh 1.0 eco motorjih je ravno taka tehnologija, ki bo zdržala samo do konca garancije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Netrunner ::
krneki0001 je izjavil:
In v vseh teh 1.0 eco motorjih je ravno taka tehnologija, ki bo zdržala samo do konca garancije.
Kako pa to veš? Če so tudi leta 2012 dajali 5 letno garancijo, potem bomo šele drugo leto videli če imaš prav ali ne.
hojnikb ::
Poleg tega velja še ena zadeva:
"Ni problem narest ležaja, ki bo zdržal milijon kilometrov. Problem je narediti takega, ki bo zdržal samo do konca garancije!"
In v vseh teh 1.0 eco motorjih je ravno taka tehnologija, ki bo zdržala samo do konca garancije.
baba čula baba rekla. Dokler neboš dostavu kakšnih linkov/razkiskav, ki to potrdijo, je to navadn bullshit.
In kaj recimo ustavlja proizvajalca v8 5.0 motorja da da enako zanič ležaj noter, kjub hudo veliki kubaturi ?
Velika kubatura ti še ni garancija za zanesljivost. Se pa sliši fajn ja; samo 50HP/L, to je ziher neobremenjeno.
Verjami da po 50 letih bo 5.0 V8 še vedno delal, 1.0 turbo bo pa po parih letih za v kanto.
Si upaš to trdit tudi za novodobne v8 ?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
krneki0001 ::
2.5 motor in se voziš 130 pri 1800 obratih ali pa 1.0 turbo motor in imaš 130 pri 4000 obratih. Kaj je bolje za motor? Ali pa vožnja v klanec. Z 2.5 motorjem pelješ brez problema v visoki prestavi z niskimi obrati, 1.0 turbo pa moraš držat na obratih, da se bo peljal v hrib.
Novodobni V8, če niso fordov ecoboost V8, potem bodo brez problema delali.
Novodobni V8, če niso fordov ecoboost V8, potem bodo brez problema delali.
hojnikb ::
od kje ti ideja, da se 1.0 turbo suče 4k pri 130km/h ?
also, pokaži mi 4 cilindrskega atmosferca, ki ma 200nm od 1750rpm naprej :)
torej malo več obratov kot pri kakšnih majših dizlih. Daleč od tvojih 4k.
prosim pokaži mi atmosferskega 2.5 bencinarja, ki ma 1800rpm za 130km/h
also, pokaži mi 4 cilindrskega atmosferca, ki ma 200nm od 1750rpm naprej :)
V 6 prestavi in 3000 obratih dosežeš okoli 135 km/h. Do zdaj imam 10300 km brez problema, poraba pa je padla na 6.0 l ( po računalniku )
torej malo več obratov kot pri kakšnih majših dizlih. Daleč od tvojih 4k.
2.5 motor in se voziš 130 pri 1800 obratih
prosim pokaži mi atmosferskega 2.5 bencinarja, ki ma 1800rpm za 130km/h
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
JC Denton ::
krneki0001 je izjavil:
Jaz mam od polnega tanka (ko se tankanje na pumpi avtomatsko ustavi) do prižgane lučke fiksno število litrov (natančno vsaj na deciliter), kar pomeni da je lahko napaka v merjenju porabe po metodi A nekje +- 0,02L/100km (pri prevoženih 500km s polnim tankom goriva).
Drugače pa tak za info: 1L višja poraba, pomeni 1200eur večji strošek pri prevoženih 100.000km (torej 5-7let, če pa delaš več kot 20kkm rabiš dizla). Ker kupuješ avto za 20 jurjev, ti najbrž ne bo naredilo luknje v žepu Če je pa to problem, pol treba manjše/lažje avte gledat. Megane/astra/focus/... znajo bencinarji prit pri varčni vožnji na 6L, normalna okoli 7L.
Ta fama, če delaš veliko kilometrov, da rabiš dizla je bedarija. Sodobni bencinarji ne pijejo toliko več bencina, da bi se splačalo vzeti dizla. Vsaka okvara na dizlu (pa jih je vedno kar nekaj in bencinarji so bolj zanesljivi) pa to razmerje še zmanjša.
Kaj meni pomaga avto, ki mi pije liter manj, če pa ga na leto en mesec nimam, ker mi avto stoji na servisih in bo tist servis pobral več denarja, kot ga bi prišparal z litrom manj porabljenega goriva.
Tvoja izjava je bedarija.
Kupujem nov (majhen) avto in gledam ravno to razliko - ali Fordov 1.0 Ecoboost ali 1.5 TDCi. Glede na spritmonitor.de je razlika 2l/100km (cca 7l bencinar, 5l dizel). Delam 30kkm na leto (v prihodnje bo samo še več) in se račun ne izide za bencinarja. Sploh pa ne za te nove navite bencinarje, ki uradno pijejo pod 5l, realno ga pa še nihče ni spravil pod 6l. Sploh pa je vprašanje kaj bo z njimi ko bo imel 300kkm narejenih - tanovi bencinarji močno močno dvomim da so bolj zanesljivi, klasični stari pa seveda so. Ampak tam je pa poraba problem =)
Mazda3 G120 ali G150? Sam sem sprobal G105 in mi je bila preslabotna, mislim da 2.0 bencinar brez turbine je že bolje. Tudi poraba ne bi smela biti bistveno večja kot pri kakem 1.2 turbo.
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
Večina novih avtomobilov s sedmimi prestavami.
ročni menjalnik z 7 prestavami ? Al spet primerjamo krompir z kivijem
#brezpodpisa
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
Večina novih avtomobilov s sedmimi prestavami.
jaki motor, 2.5x večja kubatura za skoraj enak navor...
In ti potem praviš, da 1.0 rabi 4k za 130...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
krneki0001 ::
Ja, 1.0 rabi 4k za 130. Si ga sploh že vozil?
Sam sem namreč vozil mondeota z 1.0 ecoboost motorjem. In ja peljal sem ga čez korenjsko sedlo. Avto je dobesedno umiral s tremi potniki notri.
Sam sem namreč vozil mondeota z 1.0 ecoboost motorjem. In ja peljal sem ga čez korenjsko sedlo. Avto je dobesedno umiral s tremi potniki notri.
hojnikb ::
Ja, 1.0 rabi 4k za 130. Si ga sploh že vozil?
lepo si zbrskaj po netu, zadeva se suče pod 3k za 130KM/h.
We get it, subby is best, turbo is evil.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
krneki0001 ::
Nisi dojel pointa. 2.0 turbo motor je v redu za recimo mondeota. 1.0 turbo umira na obroke, če ga voziš dinamično v takem avtu.
Sicer pa, k sm jaz vozil turbake, si ti iz levega v desnega skakal.
Moj prvi turbak je bil 1.4 turbo. Samo je imel avto 920kg, pa 120KM - Renault 5GT turbo - pa z njim sem prevozil nekje okoli 420 do 430.000 kilometrov.
Sicer pa, k sm jaz vozil turbake, si ti iz levega v desnega skakal.
Moj prvi turbak je bil 1.4 turbo. Samo je imel avto 920kg, pa 120KM - Renault 5GT turbo - pa z njim sem prevozil nekje okoli 420 do 430.000 kilometrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
hojnikb ::
Sam sem namreč vozil mondeota z 1.0 ecoboost motorjem. In ja peljal sem ga čez korenjsko sedlo. Avto je dobesedno umiral s tremi potniki notri.
Me prav zanima kakšen experience bi šele bil z 1.6VVC motorjem v tem avtu (namreč tega 1.0 ecoboost nadomešča).
pa z njim sem prevozil nekje okoli 420 do 430.000 kilometrov.
in zakaj se potem z enim 20 let novejšim 1.0 100KM nebi dalo nardit 200-300k v kakšni fiesti/focusu ?
hp/l je zlo podoben tvoji kartci.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115421 (94736) | gddr85 |
» | Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23527 (19315) | facepalm |
» | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50293 (42442) | Utk |
» | Par vprašanj pred nakupom avtomobila. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20398 (17848) | Miha 333 |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 65823 (49589) | kljhjkhkjh |