Forum » Mobilne tehnologije » Google Pixel
Google Pixel

mihi2018 ::

KoMar- ::
Meni trenutno ne uspe aktivirat RCS na Pixel 9 Pro, obvisi na Setting up oz. verify nikoli ne gre skoz. Noben nasvet iz Googla ne pomaga, pomoje je neki narobe na Google serverjih oz. okrog verifikacijskih SMS na operaterju A1.

Caracas ::
;)...welcome to the club, že ene pol letna znana težava. Go?gle pa nič.
Aja, ni odvisno od operaterja. Enako na Telekomu in drugje
Aja, ni odvisno od operaterja. Enako na Telekomu in drugje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Caracas ()

mihi2018 ::
Meni trenutno ne uspe aktivirat RCS na Pixel 9 Pro, obvisi na Setting up oz. verify nikoli ne gre skoz. Noben nasvet iz Googla ne pomaga, pomoje je neki narobe na Google serverjih oz. okrog verifikacijskih SMS na operaterju A1.
Če greš v Settingsih v Google services and preferences -> All services -> Theft protection -> Remote lock -> Ti verificira številko?

ZveeZ ::
Zaradi tega (rcs) bullshita razmisljam migrirat na samsunga s25..
S tem ne boš nič dosegel. Jaz sem imel dva Pixel 8a. Na prvem mi je RCS brez težav delal, drugi 8a mi ni delal, šel na Samsung S24, ne dela. Sedaj imam Pixel 9, ne dela. Ni to problem v telefonih, ampak Googlu.
Nima samsung svoj sms app z rcs?

KoMar- ::
Meni tudi https://messages.google.com/disable-chat ne dela, javi, da je prišlo do napake pri pošiljanju. Čez čas pa presežem limit dnevnih poizkusov :P

mirkuma ::
Samsung je na novih telefonih prevzel Googlov Messages svojega ne bo več razvijal.
...all those moments will be lost in time, like tears in the rain...

Caracas ::
Ja, ampak če si z Samsung tržnice potegneš dol Samsung messages (google messages je default na telefonu, s25+) ti pa na Samsung messages rcs dela na Google messages pa nikakor... Google...

V-i-p ::
Tile junci iz Gugla se pa res ne dajo :). Sem jim že pisal vse okoli RCS-a in kako ne gre in kako nas je xy v Sloveniji z različnimi telefoni in pri različnih operaterjih s to težavo in evo, zjutraj spet mail:
Pozdravljeni V-i-p,
Hvala tudi tokrat, da ste se obrnili na Podporo za Google. Razumem, da imate težavo pri vzpostavitvi RCS pogovorov, vendar vam pri tem lahko posredujemo zgolj uradna navodila podana s strani Googla za aktivacijo RCS pogovorov.
V kolikor želite ponovno vklopiti ali izklopiti RCS pogovore, vam svetujemo, da sledite naslednjim navodilom:
in ta yebena navodila so spet ista, že 100x prežvečena :].
Pozdravljeni V-i-p,
Hvala tudi tokrat, da ste se obrnili na Podporo za Google. Razumem, da imate težavo pri vzpostavitvi RCS pogovorov, vendar vam pri tem lahko posredujemo zgolj uradna navodila podana s strani Googla za aktivacijo RCS pogovorov.
V kolikor želite ponovno vklopiti ali izklopiti RCS pogovore, vam svetujemo, da sledite naslednjim navodilom:
in ta yebena navodila so spet ista, že 100x prežvečena :].
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: V-i-p ()

dejanslo ::
men je delal. je narisana neka wifi ikonica ko kličeš.
Tudi meni, P7p po update na A16 na bobu, dela.
Hvala za info. This is groundbreaking stuff

There`s More Than One Way To Do It

KoMar- ::
Ne vem, kaj se je Googlu zameril A1, ampak zgleda ni problem samo v RCS. V https://myaccount.google.com/phone sem svojo številko že imel uspešno dodano,
sem jo pa za probo odstranil in je ne morem več dodati nazaj! :O
Najprej je parkrat javilo "We don't support delivering messages to your provider at this time. Try a number from a different provider."
... zdaj je pa verjetno nek protection se vklopil in javi samo še "Something went wrong. Try again later or use a different number."
K sreči imam en Google Workspace, ki vključuje njihov support in zdajle probavam agenta prepričat, da eskalira zadevo dalje - ker
me je probal odpikat z "Thank you for waiting. Upon checking with the internal resources the Google Workspace will not support some of the carriers to use."
in "I completely understand your concern, as per the Google policies some of the carriers will not support to protect the accounts."
... zdej me je sicer mogoče tut odpikal, ker je rekel, da se mora "offline" pomenit s sodelavci glede tega in da bom dobil update v ticket.
sem jo pa za probo odstranil in je ne morem več dodati nazaj! :O
Najprej je parkrat javilo "We don't support delivering messages to your provider at this time. Try a number from a different provider."
... zdaj je pa verjetno nek protection se vklopil in javi samo še "Something went wrong. Try again later or use a different number."
K sreči imam en Google Workspace, ki vključuje njihov support in zdajle probavam agenta prepričat, da eskalira zadevo dalje - ker
me je probal odpikat z "Thank you for waiting. Upon checking with the internal resources the Google Workspace will not support some of the carriers to use."
in "I completely understand your concern, as per the Google policies some of the carriers will not support to protect the accounts."
... zdej me je sicer mogoče tut odpikal, ker je rekel, da se mora "offline" pomenit s sodelavci glede tega in da bom dobil update v ticket.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()

PrimozR ::
Jaz sem bil predan v 'highest support tier' in zdajle mi pravijo, da mi bodo zaradi RCS-a menjali telefon. Minus je, da to pomeni, da bi bil kak teden brez telefona plus na novo spet postavljati telefon. Kar je skrajno glupo, če je problem v aplikaciji... -_-

KoMar- ::
Hmm weird.
Moj status je pa: "I'd like to notify you that in order to resolve your issue as efficiently as possible, I will be directing your ticket to a specialist."
Moj status je pa: "I'd like to notify you that in order to resolve your issue as efficiently as possible, I will be directing your ticket to a specialist."

ZveeZ ::
Jaz sem bil predan v 'highest support tier' in zdajle mi pravijo, da mi bodo zaradi RCS-a menjali telefon. Minus je, da to pomeni, da bi bil kak teden brez telefona plus na novo spet postavljati telefon. Kar je skrajno glupo, če je problem v aplikaciji... -_-
Kako si pa prisel do "vip" supporta?
So navedli razlog za menjavo oz zakaj je problem na telefonu?
Bi tudi jaz proval, ce mi zrihtajo menjavo. Raje menjam p8a za p8a kot pa za samsunga. Mam pa raje samaunga z rcs kot pa pixla brez.

PrimozR ::
Kontaktiral sem prek Google One supporta, tam je bila klasična zgodba, v anketi sem dal da sem extremely dissatisfied. Potem so se pa oglasili s tem.
Ni bilo pa podanega razloga za menjavo.
Ni bilo pa podanega razloga za menjavo.

KoMar- ::
Good to know. Jz sm pa uporabil čarobno besedo "escalate" in je tut zgleda vsaj malo pomagalo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()

PrimozR ::
Dobro, da ste omenili update, sem preveril, updejtal, lahko potrdim da WiFi calling na Bobu dela.

PrimozR ::
Sem jih vprašal, če bo zamenjava 100 % pomagala, odgovor sledeč:
"To answer your question, we unfortunately can't guarantee 100% that a replacement device will fix the issue. The replacement is designed to address potential hardware-related problems that may be causing the issue. However, if the problem is related to software, we would need to wait for quarterly software updates that address these issues."
Sem vprašal, če lahko zaenkrat damo na pavzo vse skupaj, dokler ne ugotovijo, kje je težava.
"To answer your question, we unfortunately can't guarantee 100% that a replacement device will fix the issue. The replacement is designed to address potential hardware-related problems that may be causing the issue. However, if the problem is related to software, we would need to wait for quarterly software updates that address these issues."
Sem vprašal, če lahko zaenkrat damo na pavzo vse skupaj, dokler ne ugotovijo, kje je težava.

KoMar- ::
Torej, tebi menjajo cel telefon zaradi RCS, kar nima nobenega smisla.
Po drugi strani se pa še vedno izvijajo ven iz razloga, zakaj A1 ne dela:
"Thanks for reaching out to us.
We understand you're experiencing an issue with adding a recovery phone number to your Google account, specifically when trying to use your A1 carrier number in Slovenia.
We want to let you know that Google is continuously working to enhance our network management to better protect our users and provide the most secure services possible. As part of these ongoing efforts, some specific functions are currently unsupported on your current carrier, A1, at this time. This means that while we strive for broad compatibility, certain processes, like adding a recovery phone number, may not work with all carriers in all regions.
In the meantime, the best solution is to try adding a phone number from a different carrier within Slovenia or your current market. This will allow you to successfully set up your recovery option and keep your account secure.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding as we work to maintain a secure environment for all our users."
Sem jim odpisal, da je to nesprejemljiv "solution" mojega ticketa. Bom pa zdaj pisal še na A1, sicer vprašanje, če bom uspel priti do nekega sogovornika, ki bi mel voljo v imenu operaterja pritisnit na Google...
sigh.
Po drugi strani se pa še vedno izvijajo ven iz razloga, zakaj A1 ne dela:
"Thanks for reaching out to us.
We understand you're experiencing an issue with adding a recovery phone number to your Google account, specifically when trying to use your A1 carrier number in Slovenia.
We want to let you know that Google is continuously working to enhance our network management to better protect our users and provide the most secure services possible. As part of these ongoing efforts, some specific functions are currently unsupported on your current carrier, A1, at this time. This means that while we strive for broad compatibility, certain processes, like adding a recovery phone number, may not work with all carriers in all regions.
In the meantime, the best solution is to try adding a phone number from a different carrier within Slovenia or your current market. This will allow you to successfully set up your recovery option and keep your account secure.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding as we work to maintain a secure environment for all our users."
Sem jim odpisal, da je to nesprejemljiv "solution" mojega ticketa. Bom pa zdaj pisal še na A1, sicer vprašanje, če bom uspel priti do nekega sogovornika, ki bi mel voljo v imenu operaterja pritisnit na Google...
sigh.

ZveeZ ::
Nisem preprican, da operater igra vlogo, kee ocitno ne deluje ne na TS ne na A1.
Problem pa je le pri posameznih telefonih.
Ker npr na isti sim dela rcs instantno na motoroli, pixlu 7a/6a, realme gt6t itd..
S prehodom na p8a pa mrk. Enako s xiaomi 13t pro.
Problem pa je le pri posameznih telefonih.
Ker npr na isti sim dela rcs instantno na motoroli, pixlu 7a/6a, realme gt6t itd..
S prehodom na p8a pa mrk. Enako s xiaomi 13t pro.

KoMar- ::
Jaz v bistvu ne govorim več o RCS (nad tistim sem že obupal), ampak o še večjem failu, da se sploh ne da mobilne številke od A1 uporabit za recovery številko/2FA - tukaj Google direktno napiše, da operater ni podprt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()

PrimozR ::
To sem tudi že videl podoben problem, ja.
Bom probal RCS enejblati na latest Messages verziji na Samsungu punce, pred dvema letoma se je dalo aktivirati, če zdaj ne bo šlo, potem je problem v Messages appu.
Bom probal RCS enejblati na latest Messages verziji na Samsungu punce, pred dvema letoma se je dalo aktivirati, če zdaj ne bo šlo, potem je problem v Messages appu.

KoMar- ::
Iz A1 so me klicali, da bodo se pogovorili, kaj bi se dalo narest okrog ne-zmožnosti uporabe A1 mobilnih številk za Google recovery/2FA in me bojo obvestili.

KoMar- ::
Update: Google Workspace support se ne da, pravijo da trenutno A1 ni podprt in da sočustvujejo. Da bo, če/ko bo. Sem jim odpisal, da tega ne sprejmem. In so še enkrat odpisali, da sočustvujejo. Tko da upam, da jih bodo pri A1 uspeli bolj prepričat.
Vmes se je nekaj spremenil uporabniški vmesnik za urejat profil (ravno zdaj!?) in sem uspel svojo telefonsko dodat kot recovery phone number in kot 2FA, ampak ob številki je še gumbek Verify, ki pa seveda ne dela.
Vmes se je nekaj spremenil uporabniški vmesnik za urejat profil (ravno zdaj!?) in sem uspel svojo telefonsko dodat kot recovery phone number in kot 2FA, ampak ob številki je še gumbek Verify, ki pa seveda ne dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()

vinkop ::
zanimivo res tole okrog RCS-a...jaz sem pred štirimi leti iz radovednosti brez težav aktiviral RCS na Samsungu S10+, takrat sem bil pri BOB-u. pred letom in pol sem zamenjal telefon z pixel 8 pro, takrat sem bil še vedno na BOB-u in zadeva je delovala nemoteno naprej. Pol leta kasneje sem prešel iz BOB na A1 in spet vse normalno deluje. Res zanimivo, da nisem imel nikoli do sedaj nobenih težav okrog RCS-a. Verjetno sem bil med srečneži.

Clone ::
Tudi meni je na BOBu normalno delal RCS, po menjavi operaterja na A1 (ista števlika) pa ne dela več. Obstane na Setting up... Res pa je da ko sem menjal operaterja pred tem nisem izklopil RCS kot priporočajo. Poizkusil sem vse kar sem našel na spletu razen Factory reseta. Se pravi Debug messages *xyzzy*, clear cache and data, namestitev prejšne verzije, probal disable without previous device ampak mi ne pošlje kode za izklop, piše try again later. Zanimivo pa je da RCS deluje na Samsung messagffes, tako da sedaj uporabljam to. Imam pa S24 Ultra. Pri punci pa ne deluje niti to. Isti operaterji, ista številka, le da ima S23 Ultra. Njej tudi v Samsung messages napiše Registration failed.

KoMar- ::
"We want to inform you that RCS provisioning for Slovenia is currently frozen. This means that new activations and provisioning of RCS services are unavailable in that region at this time."
Vir: https://www.reddit.com/r/Slovenia/comme...
"Hi there. RCS messaging is currently not supported in your region. Apologies for any confusion."
Vir: https://www.reddit.com/r/GoogleMessages...
Krneki.
Vir: https://www.reddit.com/r/Slovenia/comme...
"Hi there. RCS messaging is currently not supported in your region. Apologies for any confusion."
Vir: https://www.reddit.com/r/GoogleMessages...
Krneki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()

vinkop ::
to je res kr neki. če imajo uradno prodajo za Slovenijo potem ne bi smelo biti nedelujočih funkcij.

PrimozR ::
Ma uradna prodaja ali ne, kako zavraga si predstavljajo, da bo RCS zaživel, če arbitrarno omejujejo, kje je na voljo in kje ne??
FWIW, punci sem RCS vklopil jeseni 2023. Kasneje je izklopila, zdaj pa na istem telefonu (galaxy A33), na isti SIM, številki in operaterju (bob) zadeva ne dela.
FWIW, punci sem RCS vklopil jeseni 2023. Kasneje je izklopila, zdaj pa na istem telefonu (galaxy A33), na isti SIM, številki in operaterju (bob) zadeva ne dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::
Že, zaenkrat BP. VoWiFi dela na bobu.
RCS pa zgleda da ja, bolje da se ga ne izklaplja, če dela in če ga hočeš uporabljati.
RCS pa zgleda da ja, bolje da se ga ne izklaplja, če dela in če ga hočeš uporabljati.

NejcSSD ::
Dela bp. Pixel 8 Pro, Telekom Slovenije. VoWifi skos v uporabi - pisarna brez signala
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb DDR4, 2x 1TB NVME, AMD 6700XT

KoMar- ::
Morda komu pomaga:
Moj Pixel 8 je po letu in pol začel kazat simptome okvare zaslona, ki so menda znan problem.
Pojavila se je navpična pink črta čez cel zaslon (ki pozneje menda cel postane zelen) - na istem mestu se pojavi vsem, kar se hitro vidi na Google Images.
Kupil sem ga na Amazon.de in sem zdajle imel uspešen chat z njihovim supportom - so mi poslali DHL shipping label (brezplačen) in jim pošljem telefon, oni pa meni vrnejo celotno kupnino.
Hkrati sem mel pa odprt chat še z Google Store supportom, kjer so mi pa na koncu povedali, da mi ne morejo pomagat, ker 8ka ni bila nikoli na voljo v Sloveniji (le 8a in 9).
To se tudi ujema z informacijami na njihovih straneh, kjer sicer piše, da je moj telefon upravičen do popravila zaslona, ampak potem pa reče
"V tej napravi so deli, ki jih ni mogoče popraviti ali zamenjati v tej državi. Možnosti popravila so odvisne od tega, kje je bila naprava kupljena."
Poročam, da sem dejansko dobil poln refund za Pixel 8. Poslal sem samo telefon, brez originalne embalaže in kabla.

dev ::
Hi
We're writing to let you know that we've identified a problem with the battery in your Pixel 6a device, and have a plan to address it, which is detailed below. We understand this is inconvenient and have developed several support options for you to consider.
?
Software Update
A mandatory software update for your Pixel 6a will start rolling out July 8, 2025 which will enable important battery management features on certain 6a devices. This update will reduce your device's battery capacity and charging performance in order to reduce the risk of potential battery overheating, which could pose a risk to users. Not all Pixel 6a devices will receive this update but your device will be impacted.
This mandatory automatic software update, while present on your phone after the roll-out date, will only activate these new battery management features once your phone's battery has completed 400 charge cycles. You will not see a change in your device's battery capacity until that time. We will send you reminder notifications of the new battery management features when your device is at 375 and 400 charge cycles.
?
Support Options
More details related to this change are available here. We want our customers to have the best experience with their products, so we are making support options available to users based on your country of purchase, location and warranty status. Some customers may be eligible for battery replacement at no charge, depending upon location and availability. See if you are eligible for battery replacement at no charge or explore other support options by visiting our registration page.
Eligibility criteria and other terms will apply. Thank you for being a Pixel customer. We're working to get this issue resolved for you as soon as possible.
Thank you,
Pixel team
Wtf, ali niso bile te težave s starejšimi pixli?

All we have to decide is what to do with the time that is given to us.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dev ()

dev ::
In vse kar mi da kot opcijo je partial refund na nek payoneer sistem

All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

NekdoPach ::
BATTERYGATE 2.0
TLDR: google bo zmanjšal kapaciteto baterije na določenih 6a modelih in upočasnil polnjenje po 400 ciklih "to reduce battery overheating"
https://support.google.com/pixelphone/a...
Jaz sem sicer šele pri 231 ciklu polnjenja, vidim da je neka opcija za 100$ refund (ali pa 150$ bon v google store), ne vem če važi za slovenijo ampak to načeloma moglo krit menjavo baterije, ne?
TLDR: google bo zmanjšal kapaciteto baterije na določenih 6a modelih in upočasnil polnjenje po 400 ciklih "to reduce battery overheating"
https://support.google.com/pixelphone/a...
Jaz sem sicer šele pri 231 ciklu polnjenja, vidim da je neka opcija za 100$ refund (ali pa 150$ bon v google store), ne vem če važi za slovenijo ampak to načeloma moglo krit menjavo baterije, ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: NekdoPach ()

PINki ::
Zenin 4A normalno deluje, le prve dva dni po updejtu se je v nekaj urah izpraznila baterija. Je pa pred tem updatom bila baterija zamenjana z novo neoriginalno.

Dzhimen ::
Morda komu pomaga:
Moj Pixel 8 je po letu in pol začel kazat simptome okvare zaslona, ki so menda znan problem.
Pojavila se je navpična pink črta čez cel zaslon (ki pozneje menda cel postane zelen) - na istem mestu se pojavi vsem, kar se hitro vidi na Google Images.
Kupil sem ga na Amazon.de in sem zdajle imel uspešen chat z njihovim supportom - so mi poslali DHL shipping label (brezplačen) in jim pošljem telefon, oni pa meni vrnejo celotno kupnino.
Hkrati sem mel pa odprt chat še z Google Store supportom, kjer so mi pa na koncu povedali, da mi ne morejo pomagat, ker 8ka ni bila nikoli na voljo v Sloveniji (le 8a in 9).
To se tudi ujema z informacijami na njihovih straneh, kjer sicer piše, da je moj telefon upravičen do popravila zaslona, ampak potem pa reče
"V tej napravi so deli, ki jih ni mogoče popraviti ali zamenjati v tej državi. Možnosti popravila so odvisne od tega, kje je bila naprava kupljena."
Poročam, da sem dejansko dobil poln refund za Pixel 8. Poslal sem samo telefon, brez originalne embalaže in kabla.
Jaz imam identičen problem na mojem Pixel 8. Kupljen oktobra 2023 v ZDA, in letos nekje februarja (cca leto in pol od nakupa) se mi je prvič pojavila roza vertikalna črta na desnem delu ekrana.
Potem je izginila, in sem mislil najprej da je bil kak SW bug. Je bilo kak teden, dva mir, in se pojavi spet, in za tem vedno bolj pogosto. In potem sem googlal in videl da je to precej pogost problem teh pikslov, in da google ponuja "Extended Warranty" 2 leti za telefone ki imajo ta problem.
Pa sem kontaktiral google support, in mi rečejo da Slovenija ni podrpta, da ni vključena v ta extended warranty program, in da nisem upravičen. Pa sem argumentiral da je telefon kupljen v ZDA, tako da bi moral biti pokrit. Pa potem po kar nekaj izmenjanih sporočilih smo prišli do tega da sem upravičen, ampak da moram poslati telefon kakemu znancu v Ameriko, in da ga potem on tam pošlje na servis. Ker je to bedarija, je minilo spet kar nekaj izmenjanih sporočil da smo prišli do tega, da lahko namesto iz Amerike pošljem iz Italije na servis (ker Italija je pa vključena v ta extended warranty program). Ker živim relativno blizu meje, sem pristal in sem ga kake 2 tedna nazaj poslal iz Italije na google repairs center na Poljsko, in zdaj čakam kaj bo...
Malo me skrbi ker razen potrdila, da jim je UPS moj poslani paket dostavil, nisem dobil še nič. Sem pisal na support in dobivam neke generične odgovore:
- Rest assured that you will be notified with the process and I am asking for your kind patience and cooperation on this matter.
- I am going to coordinate with our higher team of support and rest assured that I am going to update you once we have the full information.
- I am asking for your kind patience and cooperation on this matter.
Moralo bi trajat 3-5 ddelovnih dni, jaz pa čakam že od 18.6., tako da me prav zanima kaj bodo sčarali...


Boobiz ::
kje je se trenutno dobi najboljši deal za nakup pixla? gledam vse od 8a-9. na hitro bi rekel, da se karkoli drugega kot 9 sploh ne splača kupovat, ker je drago oz. je 9 začuda mogoče dobiti za švoh 500€.
I'm drunk, what's your excuse?

hunter01 ::
Pixli so sedaj ugodni, ker čez dober mesec pride ven 10ka. Zato je sedaj dober čas za kakšno 9ko dobit, čez mesec dni bo še cenejša verjetno.

Dzhimen ::
Morda komu pomaga:
Moj Pixel 8 je po letu in pol začel kazat simptome okvare zaslona, ki so menda znan problem.
Pojavila se je navpična pink črta čez cel zaslon (ki pozneje menda cel postane zelen) - na istem mestu se pojavi vsem, kar se hitro vidi na Google Images.
Kupil sem ga na Amazon.de in sem zdajle imel uspešen chat z njihovim supportom - so mi poslali DHL shipping label (brezplačen) in jim pošljem telefon, oni pa meni vrnejo celotno kupnino.
Hkrati sem mel pa odprt chat še z Google Store supportom, kjer so mi pa na koncu povedali, da mi ne morejo pomagat, ker 8ka ni bila nikoli na voljo v Sloveniji (le 8a in 9).
To se tudi ujema z informacijami na njihovih straneh, kjer sicer piše, da je moj telefon upravičen do popravila zaslona, ampak potem pa reče
"V tej napravi so deli, ki jih ni mogoče popraviti ali zamenjati v tej državi. Možnosti popravila so odvisne od tega, kje je bila naprava kupljena."
Poročam, da sem dejansko dobil poln refund za Pixel 8. Poslal sem samo telefon, brez originalne embalaže in kabla.
Jaz imam identičen problem na mojem Pixel 8. Kupljen oktobra 2023 v ZDA, in letos nekje februarja (cca leto in pol od nakupa) se mi je prvič pojavila roza vertikalna črta na desnem delu ekrana.
Potem je izginila, in sem mislil najprej da je bil kak SW bug. Je bilo kak teden, dva mir, in se pojavi spet, in za tem vedno bolj pogosto. In potem sem googlal in videl da je to precej pogost problem teh pikslov, in da google ponuja "Extended Warranty" 2 leti za telefone ki imajo ta problem.
Pa sem kontaktiral google support, in mi rečejo da Slovenija ni podrpta, da ni vključena v ta extended warranty program, in da nisem upravičen. Pa sem argumentiral da je telefon kupljen v ZDA, tako da bi moral biti pokrit. Pa potem po kar nekaj izmenjanih sporočilih smo prišli do tega da sem upravičen, ampak da moram poslati telefon kakemu znancu v Ameriko, in da ga potem on tam pošlje na servis. Ker je to bedarija, je minilo spet kar nekaj izmenjanih sporočil da smo prišli do tega, da lahko namesto iz Amerike pošljem iz Italije na servis (ker Italija je pa vključena v ta extended warranty program). Ker živim relativno blizu meje, sem pristal in sem ga kake 2 tedna nazaj poslal iz Italije na google repairs center na Poljsko, in zdaj čakam kaj bo...
Malo me skrbi ker razen potrdila, da jim je UPS moj poslani paket dostavil, nisem dobil še nič. Sem pisal na support in dobivam neke generične odgovore:
- Rest assured that you will be notified with the process and I am asking for your kind patience and cooperation on this matter.
- I am going to coordinate with our higher team of support and rest assured that I am going to update you once we have the full information.
- I am asking for your kind patience and cooperation on this matter.
Moralo bi trajat 3-5 ddelovnih dni, jaz pa čakam že od 18.6., tako da me prav zanima kaj bodo sčarali...![]()
Update: Sem v petek dobil telefon po pošti nazaj. V bistvu sem ga moral it iskat v DHL center v Milje, ker ga dostavljalec ni uspel dostaviti na naslov (klical pa tudi ni...).
Dobil sem nov (refurbished predvidevam) telefon, ki je tipi topi. Kar je super, ker tisti ki sem ga poslal nazaj je imal prasko čez ekran, prasko čez lečo kamere, in malo je bil oškrbljen ker mi je na tla padel. Tako da sem izredno zadovoljen, ker mam zdaj telefon ki je praktično nov brez praske. Upam samo da se čez čas ne pojavi spet ta problem s viola črto...
All in all je bil postopek nepotrebno kompliciran, s tem pošiljanjem preko Italije so bile monade, trajalo je 2 tedna in pol, ampak na koncu je vse OK.

Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Hočem mali Android telefon" (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 82512 (3592) | zavajon |
» | VoLTE v Sloveniji? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 36602 (4775) | sinalko |
» | Samsung in Google: partnerstvo za izdelavo novega Tensor G4 procesorja za Pixel 9Oddelek: Novice / Android | 4090 (2241) | stara mama |
» | Mobitel z zelo dobro kamero (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 18372 (15248) | Leko |