» »

Vlaga v žarometu

Vlaga v žarometu

zk_eu ::

Pozdravljeni,

že dlje časa se mi v enem žarometu pojavlja vlaga (Astra G). To se mi dogaja občasno. Predpredzadnje februarja, predzadnje junija in nazadnje predvčerajšnjim. Naprej sem sumil, da mi vlaga prihaja notri zaradi trdih gumic oz. tesnil in sem jih namazal s tehničnim vazelinom. Ko sem mislil, da sem rešil zadevo, se mi zadeva čez nekaj časa ponovi. Zato sem preventivno, kjer sem lahko, luč zasilikoniral.

Kar je zanimivo je, da mi se voda nikoli ne bo pojavila, če bom imel luči prižgane. Tudi sledu, da bi voda vdirala v žaromet ni. Ampak se bo to pojavilo ob nenadni spremembi temperature, ko bo vroče in se bo močno ulilo. V bistvu je tako, da imam potem kar nekaj časa mir, ko ga posušim in tudi ob vsakem deževju se vlaga ne pojavi (pa so lahko še tako intenzivne plohe). Zato sem začel sumiti, da imam zamašen oddušnik, ki žaromet zrači. Na mojem avtu imam 2 na žaromet. Eden je lahko dostopen (in sem ga očistil), do drugega pa je praktično nemogoče, brez da snameš žaromet, za kar pa je potrebno sneti masko in odbijač in trenutno nimam časa.

Malo sem brskal po forumih. A kaj pomaga res, če v pokrovček zvrtaš 3 mm luknjico? Veliko jih to svetuje, potem pa nihče ni napisal učinka. Je že kdo poskusil to? Pač, saj mi je jasno, žaromet se mora zračiti in če zrak ne kroži pravilno in zrak ne more ven, se bo zarosil. Jaz bi bi to luknjico zvrtal v pokrovček od desnega smernika, ki je zelo blizu in na malo nižji višino kot desni oddušek. Pa veliko jih tudi gumice pomeče dol in bojda nimajo problemov več nikoli, kar mi sicer ni jasno. Če ni druge, si bom tudi to vzel čas in enkrat žaromet vzel dol. Če pa je možna hitrejša rešitev, pa raje to poskusim.

Hvala za nasvet.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Invictus ::

Vzemi fen za lase in pregrej zadevo. Nekje se ti je nekaj navlažilo in zdaj se ti zamegli ob vsaki spremembi temperature.

Zna trajati delo nekaj časa, sam jaz sem imel potem mir. Brez nekim mehanskih popravil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

b3D_950 ::

Js sm vzel žarnco ven in potem naciljal v lukno fen za lase - pustil dokler ni kondens izhlapel. Kodenz se je nabiral v spodnjem delu žmigovca (sprednje luči) na voznikovi strani, isto Astra G. Možno, da pri tebi ne bo efekta s tem fenom za lase.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Scorpia ::

Oce imel podoben problem pri astri h. Gumo ven kjer menjavas zarnico, luci prizgane, pa se vozi kako uro, da se vse skupaj segreje in vlaga ihzlapi. Nato pa gumo daj nazaj. Pa ne delaj nobene luknje, ker bo vlaga uhajala not.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

zk_eu ::

Pa saj jaz znam zadevo urediti, hvala :). Posušim s fenom (ta ima vedno efekt) in se vozim brez dolge žarnice notri, da je ziher suho.

Vprašanje je samo glede luknjice. Na nekaterih tujih forimih so napisali, da so nekateri to res rešili. Pri meni se po moje zagotovo žaromet ne zrači pravilno.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Aston_11 ::

zk_eu je izjavil:

Pri meni se po moje zagotovo žaromet ne zrači pravilno.
Sploh, ko si ga zasilikoniral.... v zraku bo vedno vlaga, ta pa bo vedno kondenzirala ob spremembah temperature...

zk_eu ::

Ja, ampak zasilikoniral sem stik med prozornim in črnim delom, ker sem mislil, da mi kje notri teče.

Ko sem zadevo opazoval, sem opazil, da nikjer notri ne teče. Saj pravim, pojavi se mi na vsake nekaj mesecev. Nikoli se mi ne bo, ko bo luč gorela, pa lahko škaf polivaš po njej. Se bo pa potem kasneje naredila, ker vlaga verjetno ne more pravilno ven. Zato sem mislil, da zadevo rešim z luknjico, da ne rabim odbijača in luči dol dajati.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

negotiator ::

@zk eu

Ali ti nekje pušča voda noter ali pa preprosto pride vlažen zrak notri (rekel si, da se zgodi ob močnem deževju in visoki temperaturi - tako podnebje povzroča visoko koncentracijo vlage - sonce povzroči izhlapevanje vode, ki pa seveda pride od dežja). Ko se potem spet ohladi, vlaga kondenzira na hladnih stenah luči in, tako se luč zarosi. Če pa je zarošeno že preden se zrak ohladi, potem ti pa verjetno pušča ali pa imaš vodo že od prej notri in jo sonce pač segreva, kar povzroča izhlapevanje in kondenziranje v žarometu.
All easy problems have already been solved.

zk_eu ::

Nazadnje se mi je zarosilo ob močnem deževju, to je bilo predvčerajšnjim. Junija sem se vozil in sem takrat, ker je bila na AC kar močna ploha, sem po končani vožnji pogledal žaromet in je bil suh (niti sledu kapljic ali vlage). Ko sem zjutraj prišel avto vžgati, je bil žaromet v celoti rosen, dežja pa več ni bilo oz. res čisto malo je še škropilo in je potem začelo sonce sijati.

V vmesnih mesecih je bilo res kar nekaj ploh z visoko intenziteto padavin (po radarski sliki obarvane vijolično, kar je največ), pa mi žaromet ni nikoli zarosilo do predvčerajšnjim (res pa, da mi je pri teh močnih plohah, če se prav spomnim, avto stal). Po nekih večjih plohah se mi zdi, da se nisem vozil, sem se pa tudi vozil po dežju.

To je nekako to. Zato sem nekako sumil, da se to zgodi zaradi tega, ker je v žarometu vroč zrak in ko zunaj lije, se ta ohladi prehitro in kondenzira. Ko sem dve leti nazaj žaromete brusil in poliral, sem jih potem opral še s hladno vodo (ja vem, deb*l), takrat sem oba tako zarosil, da sem jih res dolgo sušil, ker sem pa toliko kondensa ustvaril, da je bilo noro. Ampak takrat mi je bilo logično zakaj se mi je to zgodilo, zato sem nekako sumil, da je pri desnem žarometu podobno.

Pa tudi avto velikokrat sperem z vapom, ker mi poleti drevo cveti in je kot smirkov papir včasih, pa nimam vlage notri nikoli. Res pa, da od kar sem jih tako zarosil pri poliranju, vedno pazim, da se žarometi ohladijo in jih šele potem močneje spiram.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

zk_eu ::

Jaz sem drugače v pokrovček od smernika vseeno zvrtal luknjico danes. Po mojem velike razlike ne more narediti, bom pa videl, če bom kaj pridobil. V najslabšem primeru jo zasilikoniram nazaj. Sušiti se mi ga pa tokrat ne ljubi in bom samo pustil dolgo luč zunaj. Itak se bo posušil v dnevu ali dveh, saj je skoraj 1 cm odprtina. Če bo treba, bom pa tudi žaromet dol vzel.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

menjava žarometov

Oddelek: Na cesti
327994 (1547) gasparinni
»

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12841535 (8007) rogerg
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
378113441 (49413) polkar
»

Poliranje stekel na žarometih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7725194 (19680) RED_line
»

Vidljivost ponoči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7928719 (27021) Engineer_

Več podobnih tem