Forum » Na cesti » menjava žarometov
menjava žarometov
Merx01 ::
Pozdravljeni.
Na avtu bi menjal žaromete. Ko sem kupoval avto, sem ga sicer hotel s xenon, samo je potem se pojavila once in a lifetime ponudba, da sem kupil praktično nov avto -star dva meseca in 600km prevoženih- 5500€ ceneje, tako, da nisem okleval.
Našel sem HID kit Xenon, ali pa možnost menjave žarometov (oboje je vir ebay). Kit je 80€, žarometi 330€ (nisem spraševal a so ukradeni, oziroma zakaj takšna cena, če je bilo doplačilo pri novem avtu 860€)
Sedaj pa bi rabil kakšno, če že ne strokovno, pa vsaj dobro argumentirano mnenje, če se je kitu treba izognit. Nekaj sem bral, da kita ne mroeš homologirat in lahko posledično ob policijski loteriji dobiš kazen. Problem pri homologaciji naj bi bil, da ni uravnavanja višine in pranja žarometov. Kar se tiče prvega-na normalnem, obstoječem, sistemu imam tri stopnje/višine, ki so resda zanmeraljivega kota napram xenonu, kar pa se tiče pranja-za moj avto na tovarniških primerkih tudi ni pranja (kako je to možno)? Prav tako sem opazil, da jih recimo starejši VW nimajo( vmojem primeru gre za vozilo fiat).
Še najbolj skeptičen sem glede snopa pri kitu, saj žarometi ne bi imeli fokusa, kot se spodobi za xenon in ne vem kakšna svetloba naj bi bila.
Hvala za pomoč že vnaprej.
Na avtu bi menjal žaromete. Ko sem kupoval avto, sem ga sicer hotel s xenon, samo je potem se pojavila once in a lifetime ponudba, da sem kupil praktično nov avto -star dva meseca in 600km prevoženih- 5500€ ceneje, tako, da nisem okleval.
Našel sem HID kit Xenon, ali pa možnost menjave žarometov (oboje je vir ebay). Kit je 80€, žarometi 330€ (nisem spraševal a so ukradeni, oziroma zakaj takšna cena, če je bilo doplačilo pri novem avtu 860€)
Sedaj pa bi rabil kakšno, če že ne strokovno, pa vsaj dobro argumentirano mnenje, če se je kitu treba izognit. Nekaj sem bral, da kita ne mroeš homologirat in lahko posledično ob policijski loteriji dobiš kazen. Problem pri homologaciji naj bi bil, da ni uravnavanja višine in pranja žarometov. Kar se tiče prvega-na normalnem, obstoječem, sistemu imam tri stopnje/višine, ki so resda zanmeraljivega kota napram xenonu, kar pa se tiče pranja-za moj avto na tovarniških primerkih tudi ni pranja (kako je to možno)? Prav tako sem opazil, da jih recimo starejši VW nimajo( vmojem primeru gre za vozilo fiat).
Še najbolj skeptičen sem glede snopa pri kitu, saj žarometi ne bi imeli fokusa, kot se spodobi za xenon in ne vem kakšna svetloba naj bi bila.
Hvala za pomoč že vnaprej.
Vikking ::
Kot že sam ugotavljaš te lahko policist napoti na izredni tehnični pregled.
Je pa velika možnost da te zavrne na tehničnem. Sam imam original xenon, pa ker niso znali aktivirati pranja žarometov, so mislili da imam nalepljene pokrovčke na odbijaču in že začeli komplicirati da ne bo šlo.
Sem jim moral razložiti in pokazati da pranje žarometov ne deluje, če je stikalo postavljeno na stopnjo za dnevne luči.
Torej pranje žarometov je obvezno, ter te lahko zavrnejo na tehničnem, če tudi imaš original xenon luči.
Ponavadi je tudi druga leča, ter avtomatsko nastavljanje višine snopa luči (ponavadi je senzor na zadnji premi).
Torej pogoj je: nabava original žarometov, nakup montaža in vezava senzorja za avtomatsko nastavljanje višine luči, nivelirni motorček, sistem za pranje žarometov, ter verjetno še igranje s kakšnimi varovalkami, releji in kabli.
V bistvu rabiš vozilo iz odpada ki ni bil spredaj poškodovan, tako da dobiš večino stvari.
Denarna kazen je kar konrektna, poberejo ti tudi tablice in izredni tehnčini pregled če se policist vtakne v luči.
Če se vtakne na tehničnem, ga ne boš opravil. V bistvu pred tehničnem pregledu bi moral pobrati hid komplet ven, vtakniti navadno žarnico, po opravljenem pregledu vse nazaj zamenjati, ter vedno upati da se ne bo policist vtaknil.
Na ebayu si pa res čas vzami, da so stekla nepoškodovana, ter so ponavadi brez balasta, ingiterja, nivelirnega motorčka, žarnic.
Se da dobit dosti rabljenje dobre robe, sam je treba biti previden.
Je pa velika možnost da te zavrne na tehničnem. Sam imam original xenon, pa ker niso znali aktivirati pranja žarometov, so mislili da imam nalepljene pokrovčke na odbijaču in že začeli komplicirati da ne bo šlo.
Sem jim moral razložiti in pokazati da pranje žarometov ne deluje, če je stikalo postavljeno na stopnjo za dnevne luči.
Torej pranje žarometov je obvezno, ter te lahko zavrnejo na tehničnem, če tudi imaš original xenon luči.
Ponavadi je tudi druga leča, ter avtomatsko nastavljanje višine snopa luči (ponavadi je senzor na zadnji premi).
Torej pogoj je: nabava original žarometov, nakup montaža in vezava senzorja za avtomatsko nastavljanje višine luči, nivelirni motorček, sistem za pranje žarometov, ter verjetno še igranje s kakšnimi varovalkami, releji in kabli.
V bistvu rabiš vozilo iz odpada ki ni bil spredaj poškodovan, tako da dobiš večino stvari.
Denarna kazen je kar konrektna, poberejo ti tudi tablice in izredni tehnčini pregled če se policist vtakne v luči.
Če se vtakne na tehničnem, ga ne boš opravil. V bistvu pred tehničnem pregledu bi moral pobrati hid komplet ven, vtakniti navadno žarnico, po opravljenem pregledu vse nazaj zamenjati, ter vedno upati da se ne bo policist vtaknil.
Na ebayu si pa res čas vzami, da so stekla nepoškodovana, ter so ponavadi brez balasta, ingiterja, nivelirnega motorčka, žarnic.
Se da dobit dosti rabljenje dobre robe, sam je treba biti previden.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
SkIDiver ::
Načeloma lahko vgradiš tudi HID kit z lečo, npr. kaj takega. S tem boš dobil pravilno oblikovan svetlobni snop, ki ne bo motil ostale udeležence. Še vedno pa ne boš imel pranja žarometov in samodejnega nastavljanja višine in seveda tudi približnega pogoja, da opraviš homologacijo in s tem povezano tveganje, da si prislužiš kazen.
Če bi zadevo rad homologiral jo boš lahko samo, če ti bo vse skupaj vgradil pooblaščen servis ali bilokateri servis, ki bo podpisal izjavo o pravilni vgradnji in pravilnem delovanju naprave.
Druga možnost kjer se ne rabiš ukvarjat s homologacijo pa je vgradnja original žarometov, senzorjev za uravnavanje višine žarometov in pranje žarometov. Če boš imel to poštimano, da se bo na prvi pogled lepo videlo kot original vgradnja ne boš nikoli imel težav. Se da vgradit, vendar zahteva nekaj več vložka kot kakšen HID kit in nekaj več dela in znanja. Je pa najbolj varen način, da ne boš pokasiral kazni
Če bi zadevo rad homologiral jo boš lahko samo, če ti bo vse skupaj vgradil pooblaščen servis ali bilokateri servis, ki bo podpisal izjavo o pravilni vgradnji in pravilnem delovanju naprave.
Druga možnost kjer se ne rabiš ukvarjat s homologacijo pa je vgradnja original žarometov, senzorjev za uravnavanje višine žarometov in pranje žarometov. Če boš imel to poštimano, da se bo na prvi pogled lepo videlo kot original vgradnja ne boš nikoli imel težav. Se da vgradit, vendar zahteva nekaj več vložka kot kakšen HID kit in nekaj več dela in znanja. Je pa najbolj varen način, da ne boš pokasiral kazni
bambam20 ::
Pozdravljeni.
Na avtu bi menjal žaromete. Ko sem kupoval avto, sem ga sicer hotel s xenon, samo je potem se pojavila once in a lifetime ponudba, da sem kupil praktično nov avto -star dva meseca in 600km prevoženih- 5500€ ceneje, tako, da nisem okleval.
Našel sem HID kit Xenon, ali pa možnost menjave žarometov (oboje je vir ebay). Kit je 80€, žarometi 330€ (nisem spraševal a so ukradeni, oziroma zakaj takšna cena, če je bilo doplačilo pri novem avtu 860€)
Sedaj pa bi rabil kakšno, če že ne strokovno, pa vsaj dobro argumentirano mnenje, če se je kitu treba izognit. Nekaj sem bral, da kita ne mroeš homologirat in lahko posledično ob policijski loteriji dobiš kazen. Problem pri homologaciji naj bi bil, da ni uravnavanja višine in pranja žarometov. Kar se tiče prvega-na normalnem, obstoječem, sistemu imam tri stopnje/višine, ki so resda zanmeraljivega kota napram xenonu, kar pa se tiče pranja-za moj avto na tovarniških primerkih tudi ni pranja (kako je to možno)? Prav tako sem opazil, da jih recimo starejši VW nimajo( vmojem primeru gre za vozilo fiat).
Še najbolj skeptičen sem glede snopa pri kitu, saj žarometi ne bi imeli fokusa, kot se spodobi za xenon in ne vem kakšna svetloba naj bi bila.
Hvala za pomoč že vnaprej.
Ne tok komlicirat.
Sam uporabljam 4-i leta HID xenon kit na vozilu in nikoli porblemov s policisti. Edino, kar mene sicer jezi, so te xenom žarnice, ki mi vsaj ena crkne na 15.000 km :).
Svetilnost je odlična. Zadovoljstvo 100%.
Predno grem na tehnični dam ven xenon žarnice in not H4 in to je to.
dukedl ::
škode rapid imajo xenon (sicer tm okol 2000lumnov za kar ne rabiš avtomatskega nastavljanja višine snopa) brez pranja žarometov...original.
lp dukedl
SkIDiver ::
Ne tok komlicirat.
Sam uporabljam 4-i leta HID xenon kit na vozilu in nikoli porblemov s policisti. Edino, kar mene sicer jezi, so te xenom žarnice, ki mi vsaj ena crkne na 15.000 km :).
Svetilnost je odlična. Zadovoljstvo 100%.
Predno grem na tehnični dam ven xenon žarnice in not H4 in to je to.
Upam, da ne spadaš v populacijo pacientov, ki vgrajujejo kite brez leče, ki nato svetijo povsod naokoli, med drugim tudi nasproti vozečim naravnost v oči. Takšnim bi bilo potrebno še kaj več kot samo napisati kazen za par 100€!
Olórin ::
Pozdravljeni.
Na avtu bi menjal žaromete. Ko sem kupoval avto, sem ga sicer hotel s xenon, samo je potem se pojavila once in a lifetime ponudba, da sem kupil praktično nov avto -star dva meseca in 600km prevoženih- 5500EUR ceneje, tako, da nisem okleval.
Našel sem HID kit Xenon, ali pa možnost menjave žarometov (oboje je vir ebay). Kit je 80EUR, žarometi 330EUR (nisem spraševal a so ukradeni, oziroma zakaj takšna cena, če je bilo doplačilo pri novem avtu 860EUR)
Sedaj pa bi rabil kakšno, če že ne strokovno, pa vsaj dobro argumentirano mnenje, če se je kitu treba izognit. Nekaj sem bral, da kita ne mroeš homologirat in lahko posledično ob policijski loteriji dobiš kazen. Problem pri homologaciji naj bi bil, da ni uravnavanja višine in pranja žarometov. Kar se tiče prvega-na normalnem, obstoječem, sistemu imam tri stopnje/višine, ki so resda zanmeraljivega kota napram xenonu, kar pa se tiče pranja-za moj avto na tovarniških primerkih tudi ni pranja (kako je to možno)? Prav tako sem opazil, da jih recimo starejši VW nimajo( vmojem primeru gre za vozilo fiat).
Še najbolj skeptičen sem glede snopa pri kitu, saj žarometi ne bi imeli fokusa, kot se spodobi za xenon in ne vem kakšna svetloba naj bi bila.
Hvala za pomoč že vnaprej.
zakaj hid kit? zakaj ne original xenon? Kupiš original xenon žaromet in vgradiš, daš homologirat... Pred tem seveda preveri kakšen je potek homologacije, če je možno in tako naprej, da te ne bodo potem tam zajebavali! Najbolje da greš kar na najbližni center za homologiranje in povprašaš kako je s tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
bambam20 ::
zakaj hid kit? zakaj ne original xenon? Kupiš original xenon žaromet in vgradiš, daš homologirat... Pred tem seveda preveri kakšen je potek homologacije, če je možno in tako naprej, da te ne bodo potem tam zajebavali! Najbolje da greš kar na najbližni center za homologiranje in povprašaš kako je s tem.
Original xenon je drag.
Olórin ::
saj je privarčeval 5500 € s tem da je kupil 2 meseca star avto. Iz tega budgeta pa sestaviš kar nekah kvalitetnih, legalnih xenon kompletov.
Olórin ::
Navsezadnje je dejstvo takšno da zelo pogosto navadni, originalni halogenski žarometi svetijo dosti bolje, lepše razpršijo svetlobo kot aftermarket svinjarija, ki ni imela primernega razvoja v svetlobnem tunelu.
bambam20 ::
Olórin ::
ne, niso. več lumnov s slabo razpršitvijo svetlobe v mnogih primerih poslabšajo vidljivost.
Recimo v megli, močnem dežju, sneženju..
Če pa ti raje gledaš kako dežuje kot pa da bi videl cesto...potem pa kar kupi slab žaromet ja.
Niso vse samo lumni, zelo pomembni sta tudi barva in usmerjenost svetlobe ;)
Recimo v megli, močnem dežju, sneženju..
Če pa ti raje gledaš kako dežuje kot pa da bi videl cesto...potem pa kar kupi slab žaromet ja.
Niso vse samo lumni, zelo pomembni sta tudi barva in usmerjenost svetlobe ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
Kolikor muzike toliko kvalitete. KLIK
in potem se najde še "cenzura", ki hid vgradi v žaromet brez leče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
bambam20 ::
SkIDiver ::
Kolikor muzike toliko kvalitete. KLIK
in potem se najde še "cenzura", ki hid vgradi v žaromet brez leče.
O kakšni cenzuri kvasiš sedaj? Poglej celotno stran na povezavi pa potem razglabljaj dalje. Eno je, če hid žarnice vgradiš neposredno v ležišče halogenske žarnice pa naj si bo to halogenski žaromet z lečo ali brez. Oboje je fail kar se tiče varnosti in osvetlitve.
Druga zgodba je, če vgradiš hid projektor, ki ima pravilno odrezan svetlobni snop. Tukaj si sedaj poskrbel za varnost, ker nasproti vozeče in sebe ne oslepiš. Še vedno pa ostaja vprašanje glede kvalitete osvetlitve kako je svetloba razpršena, koliko vpliva na tvoje vidno zaznavanje, itd... Tukaj pa kot rečeno...več € več muzike oz. svetlobe.
Ni vse kar se sliši na ime hid kit skropucalo, ki je neprimerno (če odmislimo zakonsko plat).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Olórin ::
poglej prvo sliko na tvojem tutorialu no. vgrajeno v navaden žaromet.
Xenon glavni žarometi, 2 meglenki na odbijaču, 2 daljinki na strehi + 2 serijski meglenki.
Kolikor muzike toliko kvalitete. KLIK
in potem se najde še "cenzura", ki hid vgradi v žaromet brez leče.
Ti se k lepo vozi s halogenkami in ne pametuj o zadevah o katerih nimaš pojma.
Xenon glavni žarometi, 2 meglenki na odbijaču, 2 daljinki na strehi + 2 serijski meglenki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
SkIDiver ::
Beri....Kolikor muzike toliko svetlobe. Nisem rekel, da je prikazano na prvi sliki kvalitetno ali primerno! Poglej si primerjavo svetlobnega snopa, predvsem svetlobnega snopa pri obeh hidih s projektorjem. Razlika v ceni razlika v osvetlitvi.
O prvem primeru pri neposrednji vgradnji pa ne bom izgubljal besed, ker iščeš dlako v jajco katero si sedaj želiš nategovat kar pa ni moja poanta in namen povezave.
O prvem primeru pri neposrednji vgradnji pa ne bom izgubljal besed, ker iščeš dlako v jajco katero si sedaj želiš nategovat kar pa ni moja poanta in namen povezave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Olórin ::
pojdite malce na primernejše forume pogledat.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=78&...
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/
potem se bomo naprej pogovarjali. Nek mulc s xenonom v cliotu ki nima niti toliko poguma da bi šel s svojim izdelkom na tehničnega mi pa res ne bo rekel da "pametujem".
Če se česa lotiš naredi kvalitetno ali pa se niti ne loti delat. Polovičarstva nihče ne mara.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=78&...
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/
potem se bomo naprej pogovarjali. Nek mulc s xenonom v cliotu ki nima niti toliko poguma da bi šel s svojim izdelkom na tehničnega mi pa res ne bo rekel da "pametujem".
Če se česa lotiš naredi kvalitetno ali pa se niti ne loti delat. Polovičarstva nihče ne mara.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Merx01 ::
V bistvu nisem želel, da se mi tu zdaj prerekate, ampak dejanska mnenja. HID po vsej verjetnosti ne bom vzel. ŽE zaradi varnosti, da ne bom komu svetu v glavo, kot, da sem lučkar v amaterskem porniču (če mi gre kaj na kurac so to p207, r megane in podobni avti, ki imajo razštelane žaromete in ti luč iz sopotnikove strani sveti direkt v glavo)
Sem pisal prodajalcu z original žarometi za moj avto (prav tako sem na nekem drugem viru našel, da ima pranje, samo je tako miniaturno in prikrito, da sem mislil, da ga ni) pa čakam odgovor, kako je z napeljavo za pranje žarometov in senzorji višine. Če to zajema ta cena/ponudba al je še treba dodatno naročit.
Sem pisal prodajalcu z original žarometi za moj avto (prav tako sem na nekem drugem viru našel, da ima pranje, samo je tako miniaturno in prikrito, da sem mislil, da ga ni) pa čakam odgovor, kako je z napeljavo za pranje žarometov in senzorji višine. Če to zajema ta cena/ponudba al je še treba dodatno naročit.
krefi ::
pozdravljeni
rabim nasvet sicer imam golfa 7 ki ima halogenske luci in orginal pranje zatometov zanima me kaksen je sedaj postopek ce bi hotel imeti orginal xeon/led luci
rabim nasvet sicer imam golfa 7 ki ima halogenske luci in orginal pranje zatometov zanima me kaksen je sedaj postopek ce bi hotel imeti orginal xeon/led luci
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Postopek je taki, da si kupis model ki ima vgrajeno serijsko.
Postopek je tak, da kupiš rabljene in jih daš vgradit.
edi45 ::
zakaj hid kit? zakaj ne original xenon? Kupiš original xenon žaromet in vgradiš, daš homologirat... Pred tem seveda preveri kakšen je potek homologacije, če je možno in tako naprej, da te ne bodo potem tam zajebavali! Najbolje da greš kar na najbližni center za homologiranje in povprašaš kako je s tem.
Original xenon je drag.
Samo imaš pa vsaj kvalitetne Xenon luči, ne ta tvoj kitajski krš za 30€, lol ni čuda da ti žarnice tak pogosto kuri in tudi slabši osvetljuje xenon kit kot original xenon.
pozdravljeni
rabim nasvet sicer imam golfa 7 ki ima halogenske luci in orginal pranje zatometov zanima me kaksen je sedaj postopek ce bi hotel imeti orginal xeon/led luci
komplet luč je treba menjat in vso potrebno napeljavo potegnit(balast, na zadnjo os montirat motorčke za nastavitev snopa itd)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
Dr_M ::
Kaj mate to zaene krs avte, da moreta xenonke not montirat?
Jest sem zmontiral Philips X-TREME VISION za dolge in ene podobne iz hofra za zasencene in od takrat mi znaki nazaj svetijo. Ne bom rekel, da je boljse kot xenon, je pa vsaj tako dobro, minus un glup za bruhat efekt premikajoce se lece.
Jest sem zmontiral Philips X-TREME VISION za dolge in ene podobne iz hofra za zasencene in od takrat mi znaki nazaj svetijo. Ne bom rekel, da je boljse kot xenon, je pa vsaj tako dobro, minus un glup za bruhat efekt premikajoce se lece.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
krefi ::
Kaj mate to zaene krs avte, da moreta xenonke not montirat?
Jest sem zmontiral Philips X-TREME VISION za dolge in ene podobne iz hofra za zasencene in od takrat mi znaki nazaj svetijo. Ne bom rekel, da je boljse kot xenon, je pa vsaj tako dobro, minus un glup za bruhat efekt premikajoce se lece.
sej vrjetno bom za zacetk dal notri bele halogen zarnice
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
gasparinni ::
zdravo
zanima me kaj moram narediti saj ni navadne žaromete zamenjal z bi-xenon,
so potrebni kaki posebni posegi ali je dovolj da navadnega snameš in montiraš drugega
zanima me kaj moram narediti saj ni navadne žaromete zamenjal z bi-xenon,
so potrebni kaki posebni posegi ali je dovolj da navadnega snameš in montiraš drugega
Nazz ::
Uravnavanje visine pride na zadnjo polosovino oz. zadnjo roko.
Ziher montiras bixenon? Verjetno se rabis senzor za dez, ker se fokus obrne v luci...
Ziher montiras bixenon? Verjetno se rabis senzor za dez, ker se fokus obrne v luci...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Led h7 v avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 18849 (16967) | tomaz- |
» | XENON HID KIT za avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20517 (19085) | Clubraider |
» | Bele žarnice na avtomobilu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16928 (15298) | Olórin |
» | Žarnice (xenon)Oddelek: Loža | 6524 (5890) | ;-) |
» | xenon-ski žarometi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32915 (31068) | AtaStrudl |