» »

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu

strani: « 1 2 3

RejZoR ::

Neki me zanima glede zakonov pri nas, ki se navezuje na LED dnevne luči. Je potrebno v primeru, da uporabljaš naknadno vgrajene LED DLR, torej daylight running lights uporabljati tudi kratke luči ali je dovolj samo te DLR luči?
Sprašujem namreč, ker bi bilo potrebno predelat avto, da bi sedaj namesto kratkih luči uporabljal za čez dan samo DLR luči. Verjetno se bo stvar zvezalo na pozicijske luči, tako da bojo delovale tudi zadnje luči, samo sprednje kratke ne.
Za nove avte, ki imajo to že tovarniško vgrajeno vem da je dovoljeno, kaj pa pri naknadno vgrajenih DLR?

Uporabilo bi se Philips LED DLR, ki imajo E in TUV certifikat.

Hvala
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Spajky ::

Ne metat denarja brez veze stran! To je samo šminka! Zaradi kratkih luči se porabi največ 1dl benza/100km več ! Ti povem po lastni izkušnji, ko mi je sonce v faco svetilo : vse avte s prižganimi kratkimi sem dovolj zgodaj videl; siv Audi s prižganimi samo LED "trepalnicami" v žarometih, ga pa nisem videl dokler mi ni prišel že čisto preblizu! ...
LP! - " .. LAŽEJO Vam .. Vedno In Povsod ! " ¤¤¤ - http://www.spajky.vze.com

Furbo ::

Kaj ne voziš po svojem pasu?
Lp,f

#000000 ::

V vsakem primeru boš moral plačat 40 evrov za homoligacijo, lahko pa da ti kljub E in TUV ne bodo hotli vpisat zadeve, pač odvisno od tega kje boš to vpisoval, v Lj težijo za vsako malenkost, dočim kolega je v Kočevju naredil homoligacijo brez vsega, niti za račun niti za TUV ga noben ni vprašal.

M-XXXX ::

Hmm, se sploh da dodatne luči (v tem primeru LED) homologirat? Ko sem nazadnje spraševal se to SPLOH ni dalo.

Ker če se da, si mislim po hitrem postopku takole v sprednji maski uštimat^^

RejZoR ::

Spajky je izjavil:

Ne metat denarja brez veze stran! To je samo šminka! Zaradi kratkih luči se porabi največ 1dl benza/100km več ! Ti povem po lastni izkušnji, ko mi je sonce v faco svetilo : vse avte s prižganimi kratkimi sem dovolj zgodaj videl; siv Audi s prižganimi samo LED "trepalnicami" v žarometih, ga pa nisem videl dokler mi ni prišel že čisto preblizu! ...


Ne gre se za šminko niti za porabo. Gre se zato ker ima avto očitno nek tovarniški defekt, kjer začne srebrni sloj na žarometu prekmalu odstopat. Vsak žaromet pa stane čez 300 eur. Očitno zadeva ni narejena, da bi cele dneve not gorele kratke luči in je padla ideja, da bi namesto za 600 EUR pri menjavi obeh raje zdej namestili za 150 EUR dnevne LED od Philipsa, ki imajo že TUV certifikat in so že homologirane (E certifikat). Kar pomeni, da jih lahko daš na vsak avto, ki se vozi v EU in nima nihče nič za težit. Drugo so čungalunga LED-ice brez vsega tega pa čeprav so na uč ista zadeva...

Spraševal sem glede točne specifike in sicer če moraš poleg LED imet kljub vsemu še kratke ali ne. Ker to je bistvenega pomena, ker če moraš vseeno imet še kratke, nismo nič naredil s tem...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Mr Hilter ::

Dnevne in zasenčene (kratke) luči ter pozicijske ne smejo svetiti hkrati! Potreben je ustrezen modul ki ti ob vklopu zasenčenih luči izklopi dnevne. V bistvu bi rabil en običajen rele, a ne vem če bi ti šlo čez homologacijo.

Poleg LED dnevnih luči je opcija še modul, ki ti za 20% zmanjša moč zasenčenih luči podnevi.

LED dnevne luči morajo imeti R87 certifikat (E1, E2... Exx), mora jih vgraditi strokovni servis (rabiš potrdilo).

Sedaj se bo kdo oglasil kako je on naredil homologacijo, brez katere izmed zgoraj naštetih stvari- lahko ti rata. Tudi s ''Kitajskim'' certifitikatom komu uspe.

Priporočam da pelješ homologirat proti koncu dneva ko se jim že mudi domov. Vsaj jaz tako tehnične delam :D

Tudi sam razmišljam o LED dnevnih:
+ Nižja poraba goriva, manj pregorelih žarnic
- Mi nikamor ne pašejo na avto, bi mogu odbijač rezat samo potem spet komplikacija s homologacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

Isotropic ::

offtopic:
rejzor si ti pisal nekje tukaj svoje izkusnje z amd fusion racunali? mogoce ves priblizno v kateri temi, ker bi se rabil na hitro odlociti, a naj vzamem al ne.

M-XXXX je izjavil:

Hmm, se sploh da dodatne luči (v tem primeru LED) homologirat? Ko sem nazadnje spraševal se to SPLOH ni dalo.

Ker če se da, si mislim po hitrem postopku takole v sprednji maski uštimat^^


ce imajo luci same homolomo in atest, se da. kitajske za 2.99€ to niso.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Se pravi tud če ima zadeva TUV in E certifikat jo moraš vseeno dodatno homologirat? Kakor vem v primeru, da ima komponenta ta dva certifikata ni potrebno. Al se motim? Mislim, npr na Philipsovi strani so celo navodila kako si jih sam namontiraš, nikjer nihče ne omenja kakšnega "strokovnega" servisa al pa dodatnih postopkov. Al je to čist odvisno od EU države do države in so pri nas še vedno v prazgodovini kar se tega tiče?
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Isotropic ::

uff, dobro vprasanje. takih felten recimo ni treba homologirati, katere imajo tuv.
poklici na amzs/ tehnicne preglede kam imo. alpa mal pogooglaj, tako vprasanje je blo ze ZIH :)) zastavljeno na alter.si recimo alpa a.com

Dr_M ::

Tudi ce imajo luci,feltne oz karkoli ze TUV, moras homologirat in vpisat v kartoncek. Sicer pri gumah je tako, ce imas dimenzije take, kot so v homologaciji ze vpisane, ni potrebno, ce je dimenzija drugacna, pa moras vpisat.
Vse ostale naknadno vgrajene stvari se morajo vpisat v homologacijo.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

amigo_no1 ::

Mr Hilter je izjavil:

Dnevne in zasenčene (kratke) luči ter pozicijske ne smejo svetiti hkrati! Potreben je ustrezen modul ki ti ob vklopu zasenčenih luči izklopi dnevne. V bistvu bi rabil en običajen rele, a ne vem če bi ti šlo čez homologacijo.

Poleg LED dnevnih luči je opcija še modul, ki ti za 20% zmanjša moč zasenčenih luči podnevi.

LED dnevne luči morajo imeti R87 certifikat (E1, E2... Exx), mora jih vgraditi strokovni servis (rabiš potrdilo).

Sedaj se bo kdo oglasil kako je on naredil homologacijo, brez katere izmed zgoraj naštetih stvari- lahko ti rata. Tudi s ''Kitajskim'' certifitikatom komu uspe.

Priporočam da pelješ homologirat proti koncu dneva ko se jim že mudi domov. Vsaj jaz tako tehnične delam :D

Tudi sam razmišljam o LED dnevnih:
+ Nižja poraba goriva, manj pregorelih žarnic
- Mi nikamor ne pašejo na avto, bi mogu odbijač rezat samo potem spet komplikacija s homologacijo.

Če prav razumem, so dnevne luči (slovenski izum) to, da gorijo samo spredaj kratke luči ?
Kaj narediš da vklopiš še zadnje pozicijske, npr jeseni, ko je megla (sem že videl paciente v megli s prižganimi samo sprednjimi lučmi) ?


Omenjaš "Dnevne in zasenčene (kratke) luči", kakšna je razlika med dnevnimi in zasenčenimi ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Dust ::

Mene samo zanima pri katerem avtu ti odpada srebrni sloj na žarometu?

Mr Hilter ::

V Sloveniji je potrebno homologirati naknadno, v npr. Nemčiji pa ni treba.
To pa zato ker smo mi bolj varna država in kdor reče da se jim gre samo za denar je butast in ne ve nič!

Dnevne luči so ponavadi tiste bolj majhne (npr led, zraven meglenk...) ki so namenjene samo za večjo opaženost vozila podnevi (z njimi po temi ne vidiš nič). Uporablja se jih samo v lepih sončnih popoldnevih (ne megli, ponoči, mraku...).

Zasenčene so pa uradna beseda za kratke luči. Pri nas se jih uporablja kot dnevne luči (če ni za to namenskih dnevnih luči).

M-XXXX ::

Potem če prav razumem: se kupi sledeče luči: http://www.euroton.si/avtodeli/index.ph... (navodila) http://www.euroton.si/avtodeli/images/s...

Se jih montira in to je to? Nič ni treba homologirat, nobene zajebancije, nobenega nastavljanja, nobenega prijavljanja in policija nima nič za težit?

Lakotnik29 ::

Nope, VSAKO spremembo je treba homologirat. Lahko imajo ledice milion certfikatov jih je ob vgradnji treba homologirat.

Certifikati in homologacija, ki jo imajo same lučke samo pomeni, da luči ustrezajo določenim standardom. Pri homologaciji pa se preverja tudi vgradnja kot taka. Načeloma je pri nas nočna mora homologirat dodatne luči.

M-XXXX ::

Hvala za odgovor. Ker take podatke sem že imel in sem slučajno pomislil, če je tukaj kaj drugače...

Hmmm, edina možnost, ki ostane je, da se čim lepše in pravilno montirajo LED lučke, če policaj ustavi pa se zanašat na to, da tako ali tako v 99.9% nima pojma kako avto izgleda oziroma če ima spreda LED lučke serijsko ali ne, glede na to, da so zadaj že z minimalno opremo, bi se mogoče dalo tudi za to prepričat :)


Oziroma se sploh ne montira:'(

PS: ROFL tukaj hočejo 270EUR za njih: http://www.tagfahrlicht24.de/Renault/Re...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Furbo ::

Itak dodatne led luči na vsakem starem avtu ne zgledajo dobro. Brezveze.
Lp,f

RejZoR ::

V mojem primeru se ne gre za estetiko ampak funkcionalnost. Je pa mal glupo, da moraš vse homologirat in še dodatno imet pot in plačevat neke bedarije. Varnost my ass, že tako moraš iskat izdelke, ki sploh imajo E in TUV (res jih ni veliko, je pa polno necertificiranega kitajskega šodra). Bi razumel, če bi ves stuff imel te oznake, ampak ker pa nima, se mi pa res zdi neumno.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

#000000 ::

Ma skoraj ni šans da bi legalno imenl katerokoli LED luč ki bi svetila med samo vožnjo. Lahko namontiraš svašta gor, ampak peljat se s (prižganimi) takšnimi lučmi ne smeš.

Skoraj brez veze iskat in ponarejat TUV dokumentacijo, ker tudi če imaš meter velik E1 ipd. gor ti pri nas ne bodo hotli tega homoligirat.

amigo_no1 ::

Danes sem videl ustavljenega enega Hondaša (nek star civic vti/vtec l.97-99), policaj je prav hodil okoli avta kot maček okoli vrele kaše in iskal dlako v jajcu.
Pri nas lahko na osebnem avtu homologiraš drugo dimenzijo gum, zatemnjena stekla in izpušni lonec (če imaš papirje, po možnosti tuv), potem se seznam konča.Žal.

Lakotnik29 ::

RejZor: Ni vse samo v izdelku samem, ampak tudi v montaži. Ledice je načeloma enostavno montrirat. Ampak dovolj dolg kabel brez ustrezne varovalke je hitro lahko problem. Ravno tako luči ne smejo svetit pod xy kotom ampak so te stvari točno določene. Torej če ima izdelek ne vem kakšne certifikate, to še ni garancija, da je pravilno zmontiran. In homologacija preverja točno to skladnost.

#000000: Tudi samo montaža je prepovedana. Vsaka vgradnja, ki ni homologirana pomeni, da avto ne sme na cesto. Je pa res da te dosti lažje dobijo, če se tvoj avto sveti kot novoletna jelka

Amigo: Pa spojlerje, predelave motorja, vzmetenje... Dejansko je (z nemalo težavami) možno tudi pri nas homologirat večino predelav, ki imajo dejansko funkcijo in seveda ustrezne papirje + vgradnjo. Do led luči so alergični, ker gre večinoma za vtikanje ledic v vse možne luknje samo, da se avto čim bolj sveti. Led dnevne luči so relativno novo pogruntavščina, tako da možno, da bodo tudi to kdaj dovolili.

sasli ::

A bomo zvedli pri katerem avtu so takšne težave z žarometi in odpadanjem srebrnega sloja?

Buggy ::

tudi mene to zanima, sploh pa to kako se energijo za resevanje takega problema usmerja v tako nefunkcionalno in negravzno resitev, kot so aftermarket ledice.

Kateri avto (seveda s predpisanimi zarnicami in ne spet nekimi xsenon-wanna-be) je tako skropucalo da se mu lusci sloj in da tovarna tega ne priznava kot serijsko napako?

Prosim tole je ze za splosno varnost potrebno vedeti.

Furbo ::

Sloj lahko odpada tudi zato, ker se je notri tlačilo neustrezne žarnice.
Lp,f

amigo_no1 ::

Ajde, za spojlerje in vzmetenje še verjamem, za motorje niti ne. Imajo na LPP dinota in bazo podatkov za vsak tip/letnik motorja ?
Tuninga motorja ali menjave ventilov/ojnic/batov, ni šans saj se od zunaj nič ne vidi.
Mogoče za kak športni filter, če preveč muka in se ga vidi, ko odpreš havbo.

Za predelave motorja policaji težijo samo mulariji s skuterji/mopedi brez blokad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Lakotnik29 ::

amigo_no1 je izjavil:

Ajde, za spojlerje in vzmetenje še verjamem, za motorje niti ne. Imajo na LPP dinota in bazo podatkov za vsak tip/letnik motorja ?
Tuninga motorja ali menjave ventilov/ojnic/batov, ni šans saj se od zunaj nič ne vidi.
Mogoče za kak športni filter, če preveč muka in se ga vidi, ko odpreš havbo.

Za predelave motorja policaji težijo samo mulariji s skuterji/mopedi brez blokad.


Kaj točno ne verjameš? Da je možno homologirat predelave motorja ali da te dobijo z predelanim motorjem?

Homologacija predelav je seveda možna, kadar gre za ustrezne dele in strokovno vgradnjo. Sega pa vse od filtrov za zrak do turbin in kompresorjev. Seveda če zamenjaš šobe s kanguja na cliota ali zgolj menjaš čip je kaj takega skoraj nemogoče ugotovit. Sam ponavadi gre pri tuningu za večje posege, ki jih vidiš takoj ko dvigneš pokrov motorja. In tudi drugače verjemi, da mehaniki na LPP vejo kak motor paše v kakšen avto in kako zagledajo aftermarket produkti. Vse je odvisno od tega kako je predelava narejena in kaj se vidi.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Lakotnik29 je izjavil:

RejZor: Ni vse samo v izdelku samem, ampak tudi v montaži. Ledice je načeloma enostavno montrirat. Ampak dovolj dolg kabel brez ustrezne varovalke je hitro lahko problem. Ravno tako luči ne smejo svetit pod xy kotom ampak so te stvari točno določene. Torej če ima izdelek ne vem kakšne certifikate, to še ni garancija, da je pravilno zmontiran. In homologacija preverja točno to skladnost.

#000000: Tudi samo montaža je prepovedana. Vsaka vgradnja, ki ni homologirana pomeni, da avto ne sme na cesto. Je pa res da te dosti lažje dobijo, če se tvoj avto sveti kot novoletna jelka

Amigo: Pa spojlerje, predelave motorja, vzmetenje... Dejansko je (z nemalo težavami) možno tudi pri nas homologirat večino predelav, ki imajo dejansko funkcijo in seveda ustrezne papirje + vgradnjo. Do led luči so alergični, ker gre večinoma za vtikanje ledic v vse možne luknje samo, da se avto čim bolj sveti. Led dnevne luči so relativno novo pogruntavščina, tako da možno, da bodo tudi to kdaj dovolili.


Philips LED DLR ima vse kable že priložene, povezuje se direktno na kleme in preko clip on vmesnika, ki ga stisneš na kabel luči. Poglej si uradni video za montažo Philips LED DLR luči. Napisani so tud podatki kako visoko od tal mora bit nameščeno in kako daleč v notranjost maske glede na širino avta in tud pod kakšnim kotom.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Lakotnik29 ::

Točno tako in homologacija je namenjena temu, da se preveri ali je vse res narejeno tako kot treba in ali dodatna oprema služi svojemu namenu ter da ima ustrezne certifikate. Obstajata dva posotopka homologacije. Enostavni je kadar je govora o strokovni vgradnji homologiranih delov in je treba samo preverit papirje, drugo pa je kadar je treba dejansko preverit ali zadeve dejansko ustrezajo standardom (custom made). Zadeva se potem vpiše v homologacijski kartonček in ni problema. drugače bi moral pa vsakič, ko te policaj ustavi dejansko preverjat ali predelave ustrezne, kar je absurdno.

Potem je pa stvar države do kakšne mere zadevo zakomplicira. Pri nas je pri predelavi avtomobilov jasno postavljeno stališče, da so dodatna svetila v večini primerov no go. Ker par let nazaj so predelave svetil vključevale bolj ali manj take ali pa drugačne barvaste ledice na vseh mogočih in nemogočih mestih. Iz prakse ti lahko povem, da vgradnja dodatnega reflektorja na traktor ni bila problem. Mogoče se bo z dnevnimi lučmi tudi to pri nas kaj spremenilo in bodo tudi pri osebnih vozilih takšne predelave možne. A je kdo sploh preveril na LPP ali je dnevne luči mogoče homologirat, al bolj tako malo zrak mešamo?

M-XXXX ::

A je kdo sploh preveril na LPP ali je dnevne luči mogoče homologirat, al bolj tako malo zrak mešamo?

Čakam na odgovor, ga prilimam takoj, ko ga dobim.

M-XXXX ::

Ravno kar sem dobil odgovor:

Pozdravljeni!

Za vgradnjo dnevnih led luči potrebujete homologacijski certifikat, potrdilo o vgradnji, cena pregleda pa je 31 eur. Vgradnja dodatnih luči mora biti izvedena na usposobljenem servisu.

LP Ciril Baškovč

Mislim pa zastaviti vprašanje kaj pomeni usposobljeni servis (ali je to lahko uradni servis avtomobila, ali kakšna avtomehanična delavnica, ali kaj čisto tretjega). Zastavim še kakšno vprašanje če koga še kaj zanima?

Lakotnik29 ::

Usposobljen servis je vsak, ki ima registrirano dejavnost. Torej so za dnevne luči enaki pogoji kot za ostalo opremo, kjer se preverja samo skladnost. To je dobro vedet, ker dodatna svetila na osebnem avtomobilu je bilo dolgo praktično nemogoče homologirat.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Wow, sem pa šele zdajle pogledal ceno omenjenih luči... 150€?? Res nisem pričakoval :/

Lakotnik29 ::

:) še vedno pol ceneje kot "original", glede na link zgoraj. Poglej malo po ebayu, kitajci printajo odlične certifikate za vse, ne vem za kaj za lučke ne bi.

Zgodovina sprememb…

vespo ::

Lep pozdrav!
Mene pa zanimajo dimenzije teh philips daylight 8, 5 ter 4 luči.
Hvala tistemu, ki bo mi znal odgovoriti na to vpašanje.
lp!

Pyr0Beast ::

--Dnevne in zasenčene (kratke) luči ter pozicijske ne smejo svetiti hkrati! Potreben je ustrezen modul ki ti ob vklopu zasenčenih luči izklopi dnevne. V bistvu bi rabil en običajen rele, a ne vem če bi ti šlo čez homologacijo.

uuu ... pa mi svetijo :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

M-XXXX ::

uuu ... pa mi svetijo :)

Uradno? Kakšna slikca? Kako si šel čez homologacijo?

Pyr0Beast ::

Je original vse. Xantia
Dolge imajo svojo žarnico, pravtako kratke, parkirne se pa prižgejo skupaj s zasenčenimi
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Tud Philipsove DLR imajo neko elektroniko, ki skrbi, da luči gorijo pravilno.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

vespo ::

vespo je izjavil:

Lep pozdrav!
Mene pa zanimajo dimenzije teh philips daylight luči z 8, 5 ter 4 lučmi in kje se jih da najceneje kupit
Hvala vsem, ki mi bodo odgovorili na vprašanje.
lp!

Lakotnik29 ::

Pyr0Beast je izjavil:

Je original vse. Xantia
Dolge imajo svojo žarnico, pravtako kratke, parkirne se pa prižgejo skupaj s zasenčenimi


Parkirne oziroma pozicijske luči ni enako dnevne luči.

Zgodovina sprememb…

Mr Hilter ::

Pyr0Beast je izjavil:

Je original vse. Xantia
Dolge imajo svojo žarnico, pravtako kratke, parkirne se pa prižgejo skupaj s zasenčenimi


Kratke = zasenčene
Dnevne so samostojne luči.

Seveda ti lahko svetijo oboje hkrati. Sploh osebkom ki ne razumejo čemu so dnevne luči namenjene in zakaj se ''sili'' uporada LED.

Opažam da policaji ne ustavljajo niti vozil, ki imajo na strehi reflektor za Betmena poklicati. V imenu varnosti imajo osveščeni vozniki vklopljene dolge + meglenke. V dežju obvezno, ker jih slepijo nasproti vozeča vozila z zasenčenimi lučmi.

PS: menda pa homologirane dnevne luči lahko vgradiš sam, le nek obrazec moraš izpolniti. Sem slišal.

Pyr0Beast ::

ah, vidi vraga
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

vespo ::

RejZoR je izjavil:

Tud Philipsove DLR imajo neko elektroniko, ki skrbi, da luči gorijo pravilno.


Lp!
Tudi jaz resno razmišlam,da bi si dal vgraditi te philips led dnevne luči in me zanimajo dimenzije teh:
Philips 8 dnevniluči
philips 5dnevnih luči ter
philips 4 dnevnih luci
ALi veš mogoče kakšne so dimenzije?

M-XXXX ::

http://www.facelift.si/index.php?page=s...
LED dnevne luči original Philips DayLight4

dimenzije: 125 x 23 x 30 mm širina, višina, globina

M-XXXX ::

PS: ravno sem poslal mail na informacije trgovini za sledeči izdelek in dobil sledeč odgovor: http://www.facelift.si/index.php?page=s...

Pri teh dnevnih luceh ni TUV certifikata, sem pa klical na RTI v Maribor in so povedali, da glede na to da so na luceh ustrezne oznake, naj prinese stranka s seboj tudi skatlo na kateri so oznake in je to dovolj,

glede racuna o vgradnji pa eni komplicirajo, drugi ne.. po pravilih bi moral bit racun o vgradnji.

Končno en konkreten odgovor kaj pa kako. Hmm, zdaj me pa spet mika:D 30€ lučke, 30€ homologacija, nekaj še vgradnja pa smo:)

Lakotnik29 ::

TUV certifikat ni nujen. TUV je samo znamka oziroma podjetje, ki se ukvarja z certifikacijo. Tako,da če imajo luči ustrezne certifikate (iz oglasa sodeč jih imajo) potem ni panike. Vgradnja te ne bi smela prit več kot 20-30€ ker to ni za eno uro dela.

M-XXXX ::

Sem dobil odgovor in je stvar glede podjeta taka kot je rekel že lakotnik:

Pozdravljeni,
kot usposobljen vgrajevalec se šteje podjetje, ki se ukvarja z ustrezno dejavnostjo ter jo ima registrirano.
V priponki pošiljam še primer homologacijskega certifikata za dnevne led luči, katerega je potrebno predložiti ob pregledu.

Pdf sem uploadal na sledečo stran: http://pdfcast.org/pdf/wgweger

Prav tako sem kontaktiral eno izmed trgovin, kjer sem dobil sledeči odgovor glede luči: http://www.facelift.si/index.php?page=s...

Pri teh dnevnih luceh ni TUV certifikata, sem pa klical na RTI v Maribor in so povedali, da glede na to da so na luceh ustrezne oznake, naj prinese stranka s seboj tudi skatlo na kateri so oznake in je to dovolj,

glede racuna o vgradnji pa eni komplicirajo, drugi ne.. po pravilih bi moral bit racun o vgradnji.


Upam, da komu tole kaj pomaga, če ne drugega imamo zdaj vsaj več informacij.

Mr Hilter ::

R87 certifikat (papir) je obvezen in na luči je plastika vlita v obliki EX (X je številka).
Drugače so te luči na Dojče eBayu dosti ugodne.

lg4xhd ::

Mene pa zanima, glede teh LED dnevnih luči. Kako jih namestim, mislim kako je potrebno zvezati elektriko. Ali Led luči svetijo samo ko so prižgane pozicijske luči, ali tudi ko imaš kratke? Se mogoče, kako da da svetijo ko so prižgane kratke luči? Jih je potrebno homoligirati?

lp
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26522498 (3594) RejZoR
»

Obvezne rezervne luči v avtomobilu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1186050 (3536) rolihandrej
»

pozicijske luči v modri barvi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
995392 (2283) Lakotnik29
»

Vidljivost ponoči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
795260 (3562) Engineer_

Več podobnih tem