» »

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu

1
2
3

St235 ::

Vsako predelavo luči boš moral homologirat.

Buggy ::

...pa ne pozabi si osvetlit istocasno tudi riti, ker senzorja seveda ne bos imel, ko bos pa v tunelih oz. v neugodnih vremenskih okoliscinah cez dan, bos pa na stikalo pozabil. Taki zadaj neosvetljeni mi grejo posteno na jetra, zgolj zato da sminkirajo s tistimi ciganskimi aftermarket ledicami, ki po pol peta delejujejo na 3/4 :))

ze nove seriijske avtomobile brez svetlobnega senzorja mi ni jasno kako lahko pri nas prodajajo, ker lenobe ignorantske po pravilih ne vedo, da imajo rit vedno temno.

Furbo ::

Rit pač ni potrebno osvetliti po črki zakona.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

mailer ::

To sploh ni res.

lg4xhd ::

Buggy je izjavil:

...pa ne pozabi si osvetlit istocasno tudi riti, ker senzorja seveda ne bos imel, ko bos pa v tunelih oz. v neugodnih vremenskih okoliscinah cez dan, bos pa na stikalo pozabil. Taki zadaj neosvetljeni mi grejo posteno na jetra, zgolj zato da sminkirajo s tistimi ciganskimi aftermarket ledicami, ki po pol peta delejujejo na 3/4 :))

ze nove seriijske avtomobile brez svetlobnega senzorja mi ni jasno kako lahko pri nas prodajajo, ker lenobe ignorantske po pravilih ne vedo, da imajo rit vedno temno.

Tudi to mene jezi, da ko so prižgane Led luči ne svetijo odzadaj luči. Zato pa sprašujem, če se da vezati, da bi hkrati svetile LED in kratke luči.
lp

Buggy ::

Furbo je izjavil:

Rit pač ni potrebno osvetliti po črki zakona.


ce si podrobno bral ZVCP, ni nikjer izkljuceno osvetljevenje zadnjega konca, da ne govorim o zdravi kmecki logiki, ki pravi, da v dezju, megli in v tunelih zelis zaradi sebe in drugih biti osvetljen tudi zadaj, doloceni bebci navkljub temu, pac ne znajo obrnit stikala ;(

spet drugo je to, da avtomoboli niso oznaceni vsi isto, kar v prometu pripomore k nepoterebni zmesnjavi, tam kjer bi neka uniformiranost ze zaradi podzavestnih rekacij morala delovati.

Furbo ::

Čez dan morajo biti pač prižgane kratke luči, to je to. Zakon pač jasno to zahteva, izključena verjetno ni niti fluorescentna barva vozila in oranžna luč za vsak slučaj, boš dal še to gor?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

RejZoR ::

Fotr je dnevne luči zvezal tko, da ima 3 stanja delovanja. Samo dnevne spredaj, dnevne + pozicija + zadnje in normalna osvetlitev za ponoči. Sicer kao naj ne bi svetile dnevne in pozicijske skupaj, ampak spredaj ne bo nikogar konc če svetijo še pozicijske (razen črke zakona), zadaj pa imaš vsaj rit skoz osvetljeno in ti ni treba skrbet al je ok vidljivost al ne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Buggy ::

Furbo je izjavil:

Čez dan morajo biti pač prižgane kratke luči, to je to. Zakon pač jasno to zahteva, izključena verjetno ni niti fluorescentna barva vozila in oranžna luč za vsak slučaj, boš dal še to gor?


ne govorimo o barvi vozila temvec o LUCEH in nazadnje, ko sem preverjal se tistim rdecim plastikam zadaj rece se vedno luci in odsevniki. Za razliko od zarometov spredaj razumem, da se ko je govora o luceh, zadnjih nekako ne izkljucuje iz konteksta luci, se toliko bolj ker je poseben clen namenjen temu, da luci in odsevniki ne smejo biti zakriti ali umazani.



(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s prižganimi lučmi.

(2) Ponoči uporablja voznik iz prejšnjega odstavka praviloma žaromete z dolgim snopom svetlobe, ki jih mora pravočasno zasenčiti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pešcev ali vlak, če vodi cesta ob železniški progi, ali če je spredaj vozeče vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasenčenju žarometov je treba prilagoditi hitrost vozila dolžini osvetljenega dela ceste. Vožnja samo s pozicijskimi lučmi (luči za označevanje vozila) v cestnem prometu ni dovoljena.

(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati žarometov z dolgim snopom svetlobe.

(4) Ob zmanjšani vidljivosti se praviloma uporablja zasenčene žaromete ali žaromete za meglo (meglenke) ali kombinacijo teh luči. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).

(5) Luči in odsevniki na vozilu med vožnjo ne smejo biti zakriti ali umazani.

(6) Voznik iz prvega odstavka tega člena ttPrikaži mora voziti podnevi s prižganimi lučmi za dnevno vožnjo. Kot luči za dnevno vožnjo se lahko uporabljajo tudi zasenčeni žarometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanjšana za največ 25%. Luči za dnevno vožnjo ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot luči za dnevno vožnjo, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske luči.

(7) Na vozišču ustavljeno ali parkirano vozilo mora biti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti osvetljeno s pozicijskimi lučmi. V naselju zadostuje, da je vozilo osvetljeno s pozicijskimi lučmi na tisti strani vozila, ki je obrnjena proti sredini ceste. Označitev vozila s pozicijskimi lučmi ni potrebna na cesti, na kateri cestna razsvetljava zagotavlja dobro vidnost vozila ali če je vozilo ustavljeno ali parkirano na označenem parkirnem prostoru.

(8) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ponoči ali ob zmanjšani vidljivosti ali v predoru ne uporabi luči v skladu z drugim ali tretjim odstavkom tega člena ttPrikaži.

(9) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim, petim, šestim ali sedmim odstavkom tega člena ttPrikaži.

Furbo ::

In kje tu kaj piše o obveznih zadnjih lučeh za dnevno vožnjo? Nikjer nič.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Šimpanz ::

Po moje je najbolje na AMZS vprašat. Saj tudi oni vgrajujejo LED luči.

http://www.amzs.si/dnevne_led_luci/defa...

Buggy ::

...tocno tako, ne pise tudi, da se lahko ob zmanjšani vidljivosti zadaj neosvetljen, kakor tudi ne pise, da je obvezno vkljuciti brisalce ko pada dez, pa to vseeno storis a ne ;((

Luci ima avto spredaj in zadaj in govora je o luceh in zarometih. Lahko da se motim, mi pa lahko najdes definicijo "dnevnih luci", kjer pise, da zadnjih luci ni potrebno imeti prizganih. Ta afnarija zadaj brez in ignoranca voznikov je dosti bolj nevarna, kot pa koristna v smeri varcevanja z gorivom :8)
Res me zanima na katerm zelniku je to zrastlo (verjetno tam kjer sploh niso obvezne prizgane luci) in zakaj smo v nasi drzavi to kar avtomaticno povzeli v isti sapi pa te zaradi naknadno zatemnjenih zadnjih stranskih oken posljejo na homologacijo ;((

se nekaj na to temo

Furbo ::

Zakaj potem limaš zakon, ker misliš, da ga nihče ne bo prebral?

(6) Voznik iz prvega odstavka tega člena mora voziti podnevi s prižganimi lučmi za dnevno vožnjo. Kot luči za dnevno vožnjo se lahko uporabljajo tudi zasenčeni žarometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanjšana za največ 25%. Luči za dnevno vožnjo ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot luči za dnevno vožnjo, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske luči.

Morda ima tvoj avto tudi zadaj zasenčene žaromete?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

RejZoR ::

@Buggy
Na homologacijo te bojo poslal za VSAKO stvar, ki se smatra kot aftermarket del. Tud naknadno temnjena stekla, kjer bojo rpeverili če ne presegajo dovoljene zatemnitve.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Buggy ::

Morda ima tvoj avto tudi zadaj zasenčene žaromete?


ne Furbo, zaromete imamo spredaj, zadaj pa zgolj luci in v ZVCP se omenja tako ene kot druge in nikjer niso zadnje luci izvzete. Ce res ne dojames kaj zelim poudariti, potem bo kakrsnokoli branje cesarkoli res cisto nesmiselno.

@RejZoR vem ja, zato pa mi gre ta dvolicnost se toliko bolj na jetra, ker delajo ene stvari tako druge pa spet kontra, vse pa kao v imenu varnosti.

RejZoR ::

Mene bolj moti, da recimo nemci ne komplicirajo tolk za homologacijo (recimo dnevne luči lahko sam namestiš po navodilih proizvajalca), homologacijski list pa imaš samo kot dokazilo, da je zadeva skladna, sprintaš si ga sam. Pri nas ni šans, moraš kao nek usposobljen "strokovnjak" montirat, pol moraš pa še homologirat in še plačat stroške papirologije. Mislim, po vsem se zgledujemo po nemcih, tle pa očitno ne. Heh...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Furbo ::

Buggy je izjavil:

Morda ima tvoj avto tudi zadaj zasenčene žaromete?


ne Furbo, zaromete imamo spredaj, zadaj pa zgolj luci in v ZVCP se omenja tako ene kot druge in nikjer niso zadnje luci izvzete. Ce res ne dojames kaj zelim poudariti, potem bo kakrsnokoli branje cesarkoli res cisto nesmiselno.

@RejZoR vem ja, zato pa mi gre ta dvolicnost se toliko bolj na jetra, ker delajo ene stvari tako druge pa spet kontra, vse pa kao v imenu varnosti.


Sem ti pa že zgoraj citiral, kaj so za zakon ustrezne dnevne luči.

Tvoja jezica glede voznikov, ki ne prižigajo zadnjih luči v tunelih, nima nič s tem.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

e-marko ::

Tudi sam se včasih spomnim in prižgem zasenčene luči šele sredi tunela. Pa to ni nalašč ali iz lenobe, ampak človek enostavno pozabi, ker so pač dnevne skozi prižgane. Tudi sam bi raje imel senzor, ki bi zaznal spremembo in bi se zasenčene same prižgale. Ampak jurja evrov pa ne dam za xenon kjer je senzor zraven. Zakaj pa ne ponujajo senzorja za navadne žaromete pa bo potrebno vprašati proizvajalce.

Lp
...somebody, somewhere...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: e-marko ()

mn ::

e-marko je izjavil:

Tudi sam se včasih spomnim in prižgem zasenčene luči šele sredi tunela. Pa to ni nalašč ali iz lenobe, ampak človek enostavno pozabi, ker so pač dnevne skozi prižgane. Tudi sam bi raje imel senzor, ki bi zaznal spremembo in bi se zasenčene same prižgale. Ampak jurja evrov pa ne dam za xenon kjer je senzor zraven. Zakaj pa ne ponujajo senzorja za navadne žaromete pa bo potrebno vprašati proizvajalce.

Lp


Seveda jih ponujajo.

e-marko ::

Pri nakupu novega avtomobila pred dobrim letom te možnosti nisem imel.

Lp
...somebody, somewhere...

mn ::

e-marko je izjavil:

Pri nakupu novega avtomobila pred dobrim letom te možnosti nisem imel.

Lp


Verjetno je odvisno od proizvajalca. Pri VW je ta opcija vezana na senzor za dež. Tam ima namreč tudi senzor svetlobe.

St235 ::

Buggy je izjavil:

Morda ima tvoj avto tudi zadaj zasenčene žaromete?


ne Furbo, zaromete imamo spredaj, zadaj pa zgolj luci in v ZVCP se omenja tako ene kot druge in nikjer niso zadnje luci izvzete. Ce res ne dojames kaj zelim poudariti, potem bo kakrsnokoli branje cesarkoli res cisto nesmiselno.

@RejZoR vem ja, zato pa mi gre ta dvolicnost se toliko bolj na jetra, ker delajo ene stvari tako druge pa spet kontra, vse pa kao v imenu varnosti.


Pozabljaš nekaj - Zasenčeni žarometi, kot določa zakon NE MOREJO/SMEJO goret brez, da so prižgane pozicijske luči. Vozilo kateremu gorijo zasenčeni žarometi, hkrati pa ne pozicijske luči, je tehnično neizpravno.

Predvsem pa se ne sklicuj na ZVCP, ker že par let ne velja več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

Pozicija je itaq vseeno če ne gori pri kratkih, važno je, da gori, ko ti crkne kratka. Zato pa mora pač delat skoz...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Zdaj nimaš drugega kot pozicijo, od tukaj tudi izvira napaka v razmišljanju Buggyja.

Spajky ::

.. in kaj je s tistim, ko nekateri vozijo (in pa celo nimajo dnevnih luči) samo s prižganimi meglenkami !!! in to celo bog ne daj ob dežju! Ma kaj ne bi morale biti meglenke (da delajo) pogojevane samo s prižganimi kratkimi lučmi ??? Vsaj tako je bilo včasih :| ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

St235 ::

IMO gre za reveže z izrazito majhnim spolnim organom in ogromnim kompleksom glede tega.

Meglenke po zakonu niso ekvivalent dnevnim oziroma zasenčenim lučem in se lahko uporabljajo samo in le kadar je vidljivost manjša od 50m.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

Čeprav roko na srce, kakorkoli glupo že izgleda me meglenčarji niti ne motijo. Mi jih je šlo že cel kup pred nosom, pa se mi ni nikoli bleščalo, v suhem ali pa dežju. Očitno so tolk nizko postavljene da niti ne motijo. Vsaj mene ne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Buggy ::

St235 je izjavil:

Zdaj nimaš drugega kot pozicijo, od tukaj tudi izvira napaka v razmišljanju Buggyja.


res je, v novem zakonu ki je nadomestil ZVCP (ZPrCP) so definirana tudi "dnevna svetilka" kar mi je sedaj bolj razumljivo napisano...uporabijo termin zgolj "naprej", je pa to dalec od tega, da kakorkoli opravicuje voznike, ki svetil ne znajo pravilno uporabljati in s tem poskrbeti za varnost.

5. »dnevna svetilka« je svetilka za dnevno vožnjo, ki pomeni naprej usmerjeno svetilko, katere namen je narediti vozilo bolj opazno pri vožnji podnevi;

in pa v 71 clenu:

(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s prižganimi dnevnimi svetilkami ali zasenčenimi žarometi.

St235 ::

Vsekakor, neodovisno od tega je ob zmanjšani vodljivosti, tunelih in podobno še vedno potrebno prižgat zasenčene žaromete (ki avtomatično vključujejo tudi zadnje pozicijske luči) in večina ljudi je pač preveč površna, da bi to registrirali. Osebno mi je to zelo moteče, ker si pri nas navajen, da je večina vozil osvetljena tudi od zadaj, potem pa najdeš optimista, ki v današnjem nalivu vozi brez luči 30 po obvoznici.

Martin Krpan ::

Se dobijo kakšne LED-ice ki bi lahko nadomestile žarnice v zadnjih lučeh in oranžne za smernike ?
In seveda da bi bile kosher !

dukedl ::

lp dukedl

RejZoR ::

Samo pazi, ker večina luči zahteva, da gre svetloba iz žarnice proti odsevnemu delu luči. LED-ice pa kljub pravemu grlu vedno svetijo stran od odsevnega dela in luč se bo en drek videla. Žarilna nitka to dosega brez težav, ker sveti na vse strani. LED-ice pa še nisem videl, da bi imela diode usmerjene nazaj proti grlu. Zato bo v veliki večini primerov neuporabno za zadnje luči (zavorne in pozicijske zadaj).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Martin Krpan ::

RejZoR , hvala , na to pa sploh nisem pomislil:'(.

St235 ::

Načeloma, če kupiš celotno luč (in je v skaldu z zahtevanimi standardi) potem ni problema. Samo menjavanje žarnic je pa bližnjica do kakšnega izrednega tehničnega.

RejZoR ::

Ja, če zamenjaš celotni žaromet, tam ponavad poskrbijo, da ledice svetijo kot morajo. Ampak potem pa boš instant tarča policajev/tehničnega, ker se bo izrazito videlo, da je aftermarket. Sploh če bo na kakšni stari Golf 4 kjer se ve da za LED še ni slišala takrat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

RejZoR ::

Ok, končno se počasi premikamo v smer katero sem želel ugledat že par let nazaj...

http://www.superstrela.com/katalog/za-v...

LED nadomestek za H7 žarnico. Bega me edino primerjava 11W = 35W halogenka... Moralo bi bit primerljivo s 55W halogenko, da bi bilo kot je treba. Tud skrbi me kako zadeva sveti če imaš projekcijske luči, ker mora bit zadeva obrnjena v pravo smer, da ne dela sama sebi "sence" s hladilnim elementom... ker pri halogenki je vseeno ker itaq sveti na vse strani...

Ko sem primerjal lumne te LED (1200 lm) in lumne OSRAM Cool Blue Intense (1500 lm), razlika ni tko grozno velika čeprav 300 lm vseeno ni zanemarljivo. Upam, da bojo čim prej ujel halogenke. Cena se mi niti ne zdi visoka, če imaš potem lepo belo svetlobo namesto ogabne rumenkaste, manjšo porabo in upam da tud daljšo življensko dobo in ne rabiš vse navlake kot pri ksenonu. Navadne mi crkavajo praktično 1x na leto zaradi režima vožnje kakršnega imam in bi bilo tole kar fajn.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Castiel ::

RejZoR je izjavil:

Ok, končno se počasi premikamo v smer katero sem želel ugledat že par let nazaj...

http://www.superstrela.com/katalog/za-v...

LED nadomestek za H7 žarnico. Bega me edino primerjava 11W = 35W halogenka... Moralo bi bit primerljivo s 55W halogenko, da bi bilo kot je treba. Tud skrbi me kako zadeva sveti če imaš projekcijske luči, ker mora bit zadeva obrnjena v pravo smer, da ne dela sama sebi "sence" s hladilnim elementom... ker pri halogenki je vseeno ker itaq sveti na vse strani...

Ko sem primerjal lumne te LED (1200 lm) in lumne OSRAM Cool Blue Intense (1500 lm), razlika ni tko grozno velika čeprav 300 lm vseeno ni zanemarljivo. Upam, da bojo čim prej ujel halogenke. Cena se mi niti ne zdi visoka, če imaš potem lepo belo svetlobo namesto ogabne rumenkaste, manjšo porabo in upam da tud daljšo življensko dobo in ne rabiš vse navlake kot pri ksenonu. Navadne mi crkavajo praktično 1x na leto zaradi režima vožnje kakršnega imam in bi bilo tole kar fajn.



glede na zelo grdo ceno teh žarnic mi nikakor ni jasno zakaj ne kupiš že v štartu avta s xenon žarometi?! Žarnice stanejo isto kot te sveče k si jih ti linkal, svetilo pa bo mnogo bolje in lepše.

RejZoR ::

Pozabljaš samo dve stvari. Teh 110 EUR za žarnice ni nič, ker je retrofit. Daš not in je stvar rešena (so to speak). Xenon ni, pri novem avtu te zanj olupijo trikratno in bog ne daj da avto kam butneš ker boš za xenon žaromete dal celo premoženje... tko da ni glih isto.

Ampak kot pravim, tle me najbolj skrbi moč po lumnih in pa kako se tole obnaša v projekcijskih lučeh glede postavitve nosilca...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Buggy ::

same zarnice pri xenonu sploh nise vec drage...sam sem dal za dve Osram Cool Blue DS2 zarnici cca. 90€ skupaj (seveda ne na servisu kjer je to x2). Menjal sem pa obe, ker je ena ze vlekla na vijola in svetilnost xenon zarnic po letih (5) tudi konkretno opesa. Mozno, da je pri celi zadevi draga elektronika z uravnavanjem visine ter balasti + pranje. Sama luc (steklo) z leco, pa je verjetno isti smorem kot pri klasicni luci, kar se cene tice...ne vem ugibam?

mislim, da xenon ni vec kaksen bau-bau :)

Janac ::

Je dovoljeno to imet v avtu? So bele in mislim da ne svetijo več kot dnevne.

http://www.ebay.com/itm/5-LED-5050-3-SM...

Poznate kako boljšo alternativo?

RejZoR ::

Dovoljeno uradno ni pa tud lahko ti povem, da so te crap. Sicer nisem imel prav teh ampak ene, ki so izgledale čist isto. Prej ali slej ena LED od 5 crkne in pol je grdo. Tud sicer ne sveti lepo v paraboli. OSRAM LED z eno diodo in razpršilno kapico so 100x boljše, ker svetijo praktično enako kot halogen W5W. So dražje ampak vredne cene.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Janac ::

RejZoR, kakšna je pa kazen, če te dobijo s tem?

RejZoR ::

Policaji načeloma ne težijo razen če boš delal druge pizdarije in se bojo pol zapičili v to. Bolj so problematični tehnični pregledi, kjer jim grejo take zadeve ful v nos pa čeprav nikogar ne motijo. Vsaj te OSRAM-ke, ki jih imam sam svetijo enako kot halogenke, samo lepše ker je hladna bela svetloba in ne rumeni gravž od žarilne nitke.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Janac ::

RejZoR, če si dam pa take, povsem rumene pa nebo niti enega problema?

http://www.ebay.com/itm/T10-194-168-W5W...

STU-III ::

Janac je izjavil:

RejZoR, kakšna je pa kazen, če te dobijo s tem?


Ko govorimo o kakšnem zajetnem spojlerju, posebnih platiščih, športnem izpuhu, zatemnjenih steklih, drugačni barvi karoserije in še čem, je treba to vpisati v homologacijski kartonček. V nasprotnem primeru vas policist lahko kaznuje s 400 evri kazni.

Drugače pa ne vem, kdo si je izmislil tak beden zakon. Nazadnje boš moral homologirat, da je bi avto opran... ;((

Janac je izjavil:

RejZoR, če si dam pa take, povsem rumene pa nebo niti enega problema?

http://www.ebay.com/itm/T10-194-168-W5W...


Upam, da veš, da so to zadnje luči za parkiranje oz. rikverc...
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Janac ::

-->> Upam, da veš, da so to zadnje luči za parkiranje oz. rikverc...

Ne niso, so parkirne oz. pozicijske žarnice. Bi pričakoval na tvojem mestu, da se to ve.

RejZoR ::

W5W (oz T10) je standardno podnožje za pozicijske. Osebno tud teh dolgih ne bi imel več. Sem jih imel pa niso kul. Sploh pa se še bolj vidi, da ni original, neglede na svetlobo. Ima OSRAM cool white in warm white LED. In od daleč izgleda (ko je ugasnjeno) skoraj enako kot halogenka. Verjemi, to je najboljša izbira. Škoda metat denar za karkoli drugega, ker ti bo žal, da nisi že v štartu šel na OSRAM. Sem probal vse tipe, ki si jih zalepil vključno še z enim drugim tipom in to ni bilo to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mesar ::

Policaj ti LAHKO napiše kazen če nimaš homologiranih (če je pri volji gledat), na tehničnem pa te NE SMEJO spustiti skoz.
Your turn to burn!

Alamar ::

Tele cheap kitajske ti bodo itak napako za luč na armaturi vrgle, če imaš novejši avto. Moraš vzet CANBUS ledice.

Jaz naročam s te strani, kjer lahko izbereš svoj avto in ti vrže vse žarnice ven. Poštnina je 7 funtov ne glede na število žarnic, dodatnih stroškov ni, ker je iz UK. Garancijo na žarnice imaš in tip ti brez problema pošlje nove, v primeru težav.

http://www.hids-direct.co.uk/

Za head laps priporočam zraven japonske MTEC, ki jih ima tale trgovina v ponudbi. Tudi njihovi brisalci so dost dobri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

St235 ::

Mesar je izjavil:

Policaj ti LAHKO napiše kazen če nimaš homologiranih (če je pri volji gledat), na tehničnem pa te NE SMEJO spustiti skoz.


policaj ni pristojen za presojat o temu ali je nekaj pravilno homologirano ali ne. Vse kar lahko naredi je da ti predpiše izredni tehnični in ti prepove nadaljnjo vožnjo. Če potem padeš na tehničnem pa je kazen 400€.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6714629 (11787) dxx
»

Bele žarnice na avtomobilu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7016939 (15309) Olórin
»

pozicijske luči v modri barvi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9926778 (23669) St235
»

Pozicijske ali navadne luci med voznjo

Oddelek: Loža
3814396 (13478) WarpedGone

Več podobnih tem