» »

volkswagnovi dizli v sloveniji (dieselgate)

volkswagnovi dizli v sloveniji (dieselgate)

«
1
2

Compufreek ::

Živijo!
Zanima me, kako je zdaj s tole afero? Je treba avto kam peljat? Se lahko kje preveri?
Ne najdem namreč nič pametnega o tem, kolega pa mora avto peljati na tehničnega naslednji teden in ne ve, ali bo opravil ali ne ....Avto spada med tiste ki imajo težave z izpusti, vse kar najdem pa je da bodo vpoklicali avtomobile .... predvidevam da se dobi pisno obvestilo ?
Ima kdo kaj več informacij o tem ?

Mare2 ::

Na tehničnem ga sedaj še ne bodo zavrnili. :)

Dobil boš obvestilo, takšno ali drugačno.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Formula 1 ::

Dobiš obvestilo od VWja, razen če si kupil rabljenega greš lahko na uradni servis da te dajo evidenco ke če ga nisi kupil od uradnega VW prodajalca imajo najbrž v evidenci prejšnjega lastnika.

Trupl0 ::

pozabiš, voziš in greš dalje
If you are going through Hell, keep going !

Mare2 ::

Trupl0 je izjavil:

pozabiš, voziš in greš dalje


Problem je sicer širši, torej ali bomo Slovenci požrli dejstvo, da nas je Volkswagen enostavno nategnil. Med drugim je bilo v reklamah in prodajnem gradivu navedeno, koliko in kakšne izpuste imajo. Primerjam z dogodki v USA. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

hojnikb ::

slovenci so in denial; da bi njihov konj bil lažnjiv ? to pa že ne :)
#brezpodpisa

Tilen ::

Compufreek je izjavil:

Živijo!
Zanima me, kako je zdaj s tole afero? Je treba avto kam peljat? Se lahko kje preveri?

Meni so uredili vse potrebno pri rednem servisnem pregledu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

PINki ::

Mare2 je izjavil:

Trupl0 je izjavil:

pozabiš, voziš in greš dalje


Problem je sicer širši, torej ali bomo Slovenci požrli dejstvo, da nas je Volkswagen enostavno nategnil. Med drugim je bilo v reklamah in prodajnem gradivu navedeno, koliko in kakšne izpuste imajo. Primerjam z dogodki v USA. :)

Kdo pa gleda vrednost izpustov, ko kupuje avto lepo vas prosim. Si ne predstavljam, da se odločaš med dvema primerljivima avtomobiloma in se odločiš za enega od teh na podlagi izpustov, haha. Je pa vseeno zavajanje, to se strinjam. Prej bi bil problem zavajujoča poraba, kar pa itak vsi zavajajo glede na številke v katalogih.

konspirator ::

Saj poraba je odvisna od izpustov, pravzaprav se računa nazaj iz njih (CO2).

Mare2 ::

Tilen je izjavil:

Compufreek je izjavil:

Živijo!
Zanima me, kako je zdaj s tole afero? Je treba avto kam peljat? Se lahko kje preveri?

Meni so uredili vse potrebno pri rednem servisnem pregledu.


Tilen, kaj so ti uredili?

A kej "cuka" avto? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Tilen ::

Ne vem, kaj so urejali, nisem spraševal. Zame je vse enako, kot prej. Naredil sem redni servis in dobil popravek za izpuhe. V času popravila sem dobil na test nov A4 s popravkom in enakim motorjem, da sem lahko ob predaji vozila takoj direktno primerjal. Skratka, nobene razlike v vožnji. Poraba me ne zanima in me tudi prej ni.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Utk ::

Nobene razlike ni predvsem zato, ker niso nic naredili.

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

Tomas 33 ::

Glede na zgodovino, ADAC ni ravno merodajen za testiranje VW.

D3m ::

Sam res. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

To je samo en motor od n-tih. Pa že pri tem je poraba večja, izpusti nekaj manjši, stroški obratovanja...bomo še videli, bom še enkrat prilepil stvar iz druge teme:

As the engines aged, Volkswagen noticed increasing complaints about parts and components breaking down.

Engineers believed that the surge in warranty claims was "a result of the vehicle operating in 'testing mode' too long rather than switching to 'road mode,' " prosecutors wrote.

To blunt the claims, Liang and his fellow employees upgraded the defeat device to help cars better recognize when they no longer were being tested. Volkswagen then pushed the software update out to unwitting customers, claiming that it was intended to improve their cars and never mentioning that it was partly to cheat emissions tests.


Tako, takšen "popravek" gre zdaj okoli. Samo da zdaj voziš 100% v testnem načinu, ne samo 20.

Če na nekem motorju ni nobene razlike, potem niso nič (kaj dost) spremenili. Če opaziš razliko, so spremenili, ampak zate na slabše, boljše pa za tiste, ki vozijo za tabo. Če bi se to dalo softwarsko popravit, da bi bilo vse isto, samo manj strupenih plinov, bi to že zdavnaj naredili, se vam ne zdi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mare2 ::

Utk je izjavil:


Če na nekem motorju ni nobene razlike, potem niso nič (kaj dost) spremenili. Če opaziš razliko, so spremenili, ampak zate na slabše, boljše pa za tiste, ki vozijo za tabo. Če bi se to dalo softwarsko popravit, da bi bilo vse isto, samo manj strupenih plinov, bi to že zdavnaj naredili, se vam ne zdi?


To se strinjam. Kaj pa sedaj? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

m0LN4r ::

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Hmmm kaj pa zdej ???
EQUA - Meritve med voznjo na cesti

Kaj zdaj? Sporni motorji so umazani, se vidi tudi po teh testih. Sporni so pa vsi dizli.

m0LN4r ::

Pa traktorji, tovornjaki, kombajni
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Njihovo število, predvsem v mestih, je zanemarljivo.

m0LN4r ::

Pr nas veter posteno prepiha mesto na vsake tolko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WarpedGone ::

Njihovo število, predvsem v mestih, je zanemarljivo.

Št. avtobusov, tovornjakov ne pove cele zgode. En avtobus se drajsa po mestu cel dan ergo šteje št. ur laufanja motorjev v avtobusih in tovornjakih v mestu in tipični delovni pogoji == speljevanje, iz postaj in iz debilnih semaforjev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

No, pravih mestnih avtobusov na dizel je vse manj. Dvomim, da se še kje novi dizli kupujejo.

m0LN4r ::

@WarpedOne
Pa en kup delavskih, dostavnih kombijev pa tistih mini delavskih sleperjev, bargerjev k prdijo cele dneve po mestu.

Vecina ljudi se itak samo pelje na siht in nazaj. Delovni-sluzbeni motorji pa brnijo res po 10+ur po mestu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mare2 ::

Obnavljam temo. Mene zanima, kaj če lastnik noče it na servis za nadgradnjo?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

next3steps ::

Stvarna napaka, izdelek ne vsebuje oglaševanih lastnosti. Zahtevaš keš. Če kekci nočejo, postaviš avtomobil pred glavna vrata uradnega prodajalca in mu jebeš mater, dokler mu ne dokurči.

D3m ::

Kateri motor?
|HP EliteBook|R5 6650U|

WarpedGone ::

Zahtevaš keš. Če kekci nočejo, postaviš avtomobil pred glavna vrata uradnega prodajalca in mu jebeš mater, dokler mu ne dokurči.

Dobiš kazen za napačno parkiranje.
Lahko vložiš vlogo na tržno inšpekcijo, lahko sprožiš sodni postopek.
Ampak ker je država samo država, boš potegnil kratko, dokler boš sam, VW bo pa v splošnem še vedo 'ugledna firma'.
Zbogom in hvala za vse ribe

konspirator ::

Mare2
Naj proda in ne kupi vozila iz vw koncerna nikoli več.
Za Slovenijastan najboljša rešitev, ker v sodnih postopkih se bo zadeva vleka kot jara kača do Sv. Nikoli.
--

čuhalev ::

Jaz nisem še nisem dobil vabila na servis. Nazadnje je prišlo obvestilo.
Je že kdo dobil vabilo? Koliko časa traja? Kakšne so razlike v delovanju?

NiKeC ::

next3steps je izjavil:

Stvarna napaka, izdelek ne vsebuje oglaševanih lastnosti. Zahtevaš keš. Če kekci nočejo, postaviš avtomobil pred glavna vrata uradnega prodajalca in mu jebeš mater, dokler mu ne dokurči.


Ne j*** niti Trzni inspektorat RS, ki sciti VW. Sam sem dobil v tem postopku mnenje odvetniske pisarne najete s strani Porsche Slovenija, ki se sklicuje na obligacijski zakonik ces da gre za neznatno napako, katere popravilo znasa 37 evrov... Smesno je tudi, da so upostevali internega strokovnjaka VW, ki jim je dal izvedensko mnenje o problemu.
Na pritozbo, da gre za zavajanje, prevaro in goljufijo so seveda odgovorili negativno. Bananistan.

Tako preostane le se tozba na sodiscu...

PINki ::

D3m ::

čuhalev je izjavil:

Jaz nisem še nisem dobil vabila na servis. Nazadnje je prišlo obvestilo.
Je že kdo dobil vabilo? Koliko časa traja? Kakšne so razlike v delovanju?


Zelo male.
|HP EliteBook|R5 6650U|

St235 ::

NiKeC je izjavil:

next3steps je izjavil:

Stvarna napaka, izdelek ne vsebuje oglaševanih lastnosti. Zahtevaš keš. Če kekci nočejo, postaviš avtomobil pred glavna vrata uradnega prodajalca in mu jebeš mater, dokler mu ne dokurči.


Ne j*** niti Trzni inspektorat RS, ki sciti VW. Sam sem dobil v tem postopku mnenje odvetniske pisarne najete s strani Porsche Slovenija, ki se sklicuje na obligacijski zakonik ces da gre za neznatno napako, katere popravilo znasa 37 evrov... Smesno je tudi, da so upostevali internega strokovnjaka VW, ki jim je dal izvedensko mnenje o problemu.
Na pritozbo, da gre za zavajanje, prevaro in goljufijo so seveda odgovorili negativno. Bananistan.

Tako preostane le se tozba na sodiscu...


Kaj točno pa naj bi po tvoje naredil TIRS, če gre za neznatno napako, ki jo je VW pripravljen brezplačno odpravit?

Nazadnje, ko sem gledal so v vseh civiliziranih državah za takšne spore pristojna sodišča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

D3m ::

NiKeC je izjavil:

next3steps je izjavil:

Stvarna napaka, izdelek ne vsebuje oglaševanih lastnosti. Zahtevaš keš. Če kekci nočejo, postaviš avtomobil pred glavna vrata uradnega prodajalca in mu jebeš mater, dokler mu ne dokurči.


Ne j*** niti Trzni inspektorat RS, ki sciti VW. Sam sem dobil v tem postopku mnenje odvetniske pisarne najete s strani Porsche Slovenija, ki se sklicuje na obligacijski zakonik ces da gre za neznatno napako, katere popravilo znasa 37 evrov... Smesno je tudi, da so upostevali internega strokovnjaka VW, ki jim je dal izvedensko mnenje o problemu.
Na pritozbo, da gre za zavajanje, prevaro in goljufijo so seveda odgovorili negativno. Bananistan.

Tako preostane le se tozba na sodiscu...


Pravilna odločitev.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Cela EU se je podelala pred VW, kaj boš potem od Slovenije pričakoval. Če bi se šlo za nekega kitajskega proizvajalca, bi bila stvar čisto jasna. Homologacija več ni veljavna, pika. Avti se ne bi smeli več registrirat niti vozit dokler ni napaka odpravljena, ljudje bi pa dobili od proizvajalca rentacar za ta čas, ali pa tožba za ves denar nazaj. Če bi proizvajalec šel v bankrot, bi se pa pač vsi obrisali pod nosom. Vse drugo je klečeplazenje.

St235 ::

Utk je izjavil:

Cela EU se je podelala pred VW, kaj boš potem od Slovenije pričakoval. Če bi se šlo za nekega kitajskega proizvajalca, bi bila stvar čisto jasna. Homologacija več ni veljavna, pika. Avti se ne bi smeli več registrirat niti vozit dokler ni napaka odpravljena, ljudje bi pa dobili od proizvajalca rentacar za ta čas, ali pa tožba za ves denar nazaj. Če bi proizvajalec šel v bankrot, bi se pa pač vsi obrisali pod nosom. Vse drugo je klečeplazenje.


upam, da se zavedate, da se pogovarjamo o koncernu z več kot pol milijona zaposlenih. Da o milijonih, ki jih zaposlujejo njegovi podizvajalci ne govorimo.

stjan ::

Hitler je imel v poslovalnicah Dachau, Auschwitz in še drugih "zaposlenih" veliko več ljudi.
Bi tudi njemu morali gledati skozi prste?
Ker gre za firmo iz Dolfovih časov jim je pa vse dovoljeno?

D3m ::

St235 je izjavil:

Utk je izjavil:

Cela EU se je podelala pred VW, kaj boš potem od Slovenije pričakoval. Če bi se šlo za nekega kitajskega proizvajalca, bi bila stvar čisto jasna. Homologacija več ni veljavna, pika. Avti se ne bi smeli več registrirat niti vozit dokler ni napaka odpravljena, ljudje bi pa dobili od proizvajalca rentacar za ta čas, ali pa tožba za ves denar nazaj. Če bi proizvajalec šel v bankrot, bi se pa pač vsi obrisali pod nosom. Vse drugo je klečeplazenje.


upam, da se zavedate, da se pogovarjamo o koncernu z več kot pol milijona zaposlenih. Da o milijonih, ki jih zaposlujejo njegovi podizvajalci ne govorimo.


Se ne zaveda dokler ne dobi noge ali nižjo plačo zaradi pomanjkanja dela.
|HP EliteBook|R5 6650U|

St235 ::

stjan je izjavil:

Hitler je imel v poslovalnicah Dachau, Auschwitz in še drugih "zaposlenih" veliko več ljudi.
Bi tudi njemu morali gledati skozi prste?
Ker gre za firmo iz Dolfovih časov jim je pa vse dovoljeno?


A to tekmuješ za idiotizem leta al kaj točno bi rad povedal?

čuhalev ::

Dejansko gre za utajo davkov, konkretno DMV. Torej je VW prenesel naokrog tudi državo. Mojstri.

Utk ::

St235 je izjavil:

Utk je izjavil:

Cela EU se je podelala pred VW, kaj boš potem od Slovenije pričakoval. Če bi se šlo za nekega kitajskega proizvajalca, bi bila stvar čisto jasna. Homologacija več ni veljavna, pika. Avti se ne bi smeli več registrirat niti vozit dokler ni napaka odpravljena, ljudje bi pa dobili od proizvajalca rentacar za ta čas, ali pa tožba za ves denar nazaj. Če bi proizvajalec šel v bankrot, bi se pa pač vsi obrisali pod nosom. Vse drugo je klečeplazenje.


upam, da se zavedate, da se pogovarjamo o koncernu z več kot pol milijona zaposlenih. Da o milijonih, ki jih zaposlujejo njegovi podizvajalci ne govorimo.

Kot pravnik se ti glih ne bi smel s tem strinjat. A je kak problem, če gre VW v bankrot? Iz premožanja se poplačajo škode, zamenja se lastnik in firma dela normalno naprej. GM gre v bankrot vsakih par let kar tako za hec, pa (zaradi tega) ne naredi nič manj avtov.

D3m ::

Misliš vsi proizvajalci so prenesli naokrog državo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Vsi, noben, to je nepomembno. Kaznovala ga bo itak samo ZDA (in še kdo), v EU ne bo nobene kazni, niti za VW, kaj šele za koga drugega. Sej tudi prav, samo kako boš potem razložil razne okoljske dajatve, prispevke za čisto energijo na položnici elektrike, čez 2 leti eni stari mami, da ona pa rabi DPF na peči, sicer bo plačala jurja kazni, VW je pa nategnil vse po spisku in ne bo plačal nič.
Se vidi kako je vso bluzenje o okolju, podnebju, zdravju samo bluzenje in cuzanje denarja.

D3m ::

Ne kurim na drva. Nicht mein problem.

Pa na senzor monoksida si pozabil. :D

Še en strošek.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Potem je to še bolj tvoj problem, ker kurijo okoli tebe na drva, in ti bojo z vso pravico rekli, fakof, ti nas s TDI-jem, mi tebe z drvmi.

thramos ::

St235 je izjavil:

A to tekmuješ za idiotizem leta al kaj točno bi rad povedal?


Da ti s svojimi idiotizmi opravičuješ sporno ravnanje podjetja, če ima le dovolj zaposlenih in podizvajalcev.

cuxoh ::

Mare2 je izjavil:

Obnavljam temo. Mene zanima, kaj če lastnik noče it na servis za nadgradnjo?

Sem dobil za 2 avtomobila. Passat ima pri starosti 8 let 350.000km, Superb pa pri 4 letih 250.000km, da bi pri tej kilometrini se igral z novim softwerjem in nekimi mrežicami, mi ni. Te kilometrine sta prevozila prez ene težave.

Sem govoril z Porsche Slovenija, pravijo da se nikamor ne mudi. Dokler ne bo zakonsko/tehnično vozilo nevozno, ne grem na vpoklic.

Ne sekiraj se.

D3m ::

Utk je izjavil:

Potem je to še bolj tvoj problem, ker kurijo okoli tebe na drva, in ti bojo z vso pravico rekli, fakof, ti nas s TDI-jem, mi tebe z drvmi.


Tudi prav.

Vsako tele ima svoje veselje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo prevara v ZDA stala še dodatno milijardo dolarjev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostalo
19149143 (44175) boolsheat
»

Volkswagen bo v ZDA odkupil pol milijona goljufivih avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8121031 (17202) andromedar
»

V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19265063 (58135) pirlo
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777188 (63410) stara mama

Več podobnih tem