» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
19 / 66
»»

IL_DIAVOLO ::

Ce pa sodelavka rece, kaj so dobre gume pol pa ze mora biti res 8-)

Pa brez zamere, ampak da lahko ocenis zanesljivost pnevmatik, moras avto res pritisnit do konca. To pomeni polaganje ovinkov, sunkovito zaviranje etc...za cincanje po mestu bo vsaka guma dobra.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

bambam20 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Mene pa zanima, kakšna je razlika med Sava Eskimo S3+ in Sava Eskimo HP. HP je malenkost dražja, je tudi kvalitetnejša?


Prepisano iz uradne Savine strani.

eskimo hp

Visokozmogljiva zimska pnevmatika za zanesljivo vožnjo po snegu in ledu

Pnevmatika Sava eskimo hp je posebej zasnovana za visokozmogljivo vožnjo po snegu in ledu. Uživajte v zanesljivem vodenju in oprijemu svojega vozila tudi v najtežjih razmerah na cesti. Potrjena s simbolom snežinke za zimsko uporabo.

Odličen oprijem in vodljivost na snegu
Zanesljivo zaviranje na mokri podlagi
Izjemna vodljivost
Visoka kilometraža



eskimo s3+

Napredna zimska pnevmatika z odličnim oprijemom in krajšo zavorno potjo v zimskih razmerah

Ni potrebno, da za odlične vozne lastnosti v zimskih razmerah odštejemo celo bogastvo. Pnevmatika Sava eskimo s3+ ohranja čvrst oprijem na mokrih in zasneženih cestah, kar pomeni eno skrb manj, ko temperature padajo. Označena s simbolom snežinke za zimsko uporabo.

Zanesljiv oprijem v zimskih razmerah
Zanesljivo zaviranje na mokri podlagi
Odpornost proti akvaplaningu
Visoka kilometraža


Prepisano iz uradne Fuel Sharp saver strani:
Zakaj je Fuel Sharp Saver nujna odločitev?
Fuel Sharp Saver je visoko kakovosten izdelek. Naprava ima certifikat za varnost in izpolnjuje vse evropske zahteve. Večina izdelkov na evropskem trgu obljublja nižjo porabo goriva, toda pri Fuel Sharp Saverju gre za revolucionarno in vrhunsko tehnologijo, kar potrjujejo tudi ustrezni certifikati. Zaupajte le originalu.

Fuel Sharp Saver je vrhunska, učinkovita naprava za varčevanje z gorivom, ki so jo preizkusili že po vsem svetu. Na tisoče družinam je že pomagala prihraniti denar za gorivo.

V nasprotju s podobnimi napravami na trgu je bil Fuel Sharp Saver testiran v treh različnih preizkusih v evropskih laboratorijih in jih tudi uspešno prestal. Njegovo učinkovitost potrjujejo tudi številni certifikati različnih institucij, ki so objavljeni na naši spletni strani.

Fuel Sharp Saver ima polno 2-letno garancijo. Kaj to pomeni? V primeru težav bomo v roku 10 delovnih dni vašo napravo popravili ali pa vam jo nadomestili z novo.

Preprosta uporaba – samo vtaknite in pričnite varčevati!

Po dostopni in konkurenčni ceni!

Mene ne zanima, kaj piše na reklami. Zanima me, če jih je kdo imel in kakšno razliko lahko pričakujem med eno in drugo gumo. Katera je boljša v snegu, katera v mokrem, katera se hitreje obrablja, katera je tišja, katera ima manjšo porabo goriva, krajšo zaviralno pot ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

harmony ::

GupeM je izjavil:


Mene ne zanima, kaj piše na reklami. Zanima me, če jih je kdo imel in kakšno razliko lahko pričakujem med eno in drugo gumo. Katera je boljša v snegu, katera v mokrem, katera se hitreje obrablja, katera je tišja, katera ima manjšo porabo goriva, krajšo zaviralno pot ...

A je tok tezko kupit gumo? Kupis in gres na stezo in vse to kar si nastel stestiras. Pa se cooool bos izpadel, ko bos predstavil rezultate.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: GupeM ()

GupeM ::

@harmony: Kaj sploh delaš v temi, kjer se pojavljajo predvsem vprašanja o tem, katere zimske gume kupiti? Očitno nisi pripravljen odgovoriti na moje vprašanje, ali pa odgovora ne poznaš. V obeh primerih je tvoj komentar povsem nepotreben. Spraševati je pa očitno tudi prepovedano, tako da res ne vem, zakaj si sploh odprl to temo.

Buggy ::

In ja Kleber, Nexen, Nankang in ostala budget jajca nikoli ne bi dal na svoj avtomobil.


A vsako leto ista finta in boste Nexen tlacili med kitajska jajca?

Pa kot vedno generalni zajebi, ki se vsakic ponavljajo:

- Znamke nimajo samo enega modela, zato govora o Michelin ali Nexen je isto kot ce reces da imas VW, ki je lahko UP/golf/passat/transporter vsak namenjen svoji nalogi.

- Isto poimenovana guma (z malenkostno razliko v imenu) je lahko cisto drugacna guma od predhodnice (GY UG7/UG7+, Conti 830/830P, SnowG/SnowG WH2, WG Sport/WG Sport2).

- Guma na testu v eni dimenziji 195/65/15) po lastnostih ni primerljiva isti gumi v dimenziji 225/45/17...se posebej, ce je bila prva testirana na hatchbacku, druga pa na potovalni limuzini.

-Ista guma na enem avtu je lahko zaradi specifike voznika, avta ali relacije popolen poden za razilko od izkusenj drugega, ki ima drugacen rezim voznje. Primerjave v smislu "Jaz Nexen nikoli nebi dal na avto, Nokian je zakon....)so takorekoc brez smisla.


BTW: Nexen Winguard Sport2 (lani izdana guma - V profil) je v testih pred Nokian, ki je veljala za zelo solidno zimsko gumo in pred Pirelli, ter v istem ocenjenem razredu z Bridgestone in Goodyear

Dimenzija 225/50/17 - D segment avtomobila

http://www.autobild.de/artikel/winterre...

...od "premium" z isto oceno, pa cca 40€ cenejsa po komadu...

radmannsdorf ::

Ima kdo izkušnje z BFGOODRICH G-Force Winter 2? Potrebujem jih za dostavno/tovorno vozilo.

D3m ::

Za to ceno so ok.
|HP EliteBook|R5 6650U|

harmony ::

Evo ti tvoj Nexen...

Ali naj vrnem tole zimsko gumo?

Letos januarja sem vzel novo rabljeno vozilo in dobil gor 7 let stare zimske gume. Ker sem na hitro hotel priti cez do zacetka letne sezone sem pac posegel za najbolj budget gumami in to je bil Nexen...in glej ga zlomka dobim zgornji jajc.

Pred tem sem vedno kupoval premium znamke kot so GoodYear, Michelin, Dunlop...in nikoli dobil taksne gume...
Pred 14 dni kupil Nokian WRD4 in glej ga zlomka niso prisle jajcaste...sem tako tudi pricakoval, saj ne gre za nek cheap kitajski drek.

Buggy je izjavil:



BTW: Nexen Winguard Sport2 (lani izdana guma - V profil) je v testih pred Nokian, ki je veljala za zelo solidno zimsko gumo in pred Pirelli, ter v istem ocenjenem razredu z Bridgestone in Goodyear

Dimenzija 225/50/17 - D segment avtomobila

http://www.autobild.de/artikel/winterre...

...od "premium" z isto oceno, pa cca 40€ cenejsa po komadu...

V primerjas s H. Ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

NikolormousB ::

Letos januarja sem vzel novo rabljeno vozilo in dobil gor 7 let stare zimske gume. Ker sem na hitro hotel priti cez do zacetka letne sezone sem pac posegel za najbolj budget gumami in to je bil Nexen...in glej ga zlomka dobim zgornji jajc.


In, v čem je problem? Pač pošlješ gumo nazaj in ti jo zamenjajo.

Razen, če hočeš rečt, da se drugim znamkam to ne dogaja. V tem primeru ti priporočam, da pogooglaš malo "tire recalls" ali sorodne teme.

Buggy ::

@harmony: torej je bil za tvojo jajcasto gumo, kupljeno preko interneta (predvidevam, da si iskal najcenejsega prodajalca) ter dostavljeno s par dostavljalci v kombijih nametanih s polno druge krame, kriv Nexen in ce bi narocil Continental, do tega nebi prislo?!

Perla!

harmony ::

Buggy je izjavil:

@harmony: torej je bil za tvojo jajcasto gumo, kupljeno preko interneta (predvidevam, da si iskal najcenejsega prodajalca) ter dostavljeno s par dostavljalci v kombijih nametanih s polno druge krame, kriv Nexen in ce bi narocil Continental, do tega nebi prislo?!

Perla!

www.reifendirekt.de

NikolormousB je izjavil:


Razen, če hočeš rečt, da se drugim znamkam to ne dogaja. V tem primeru ti priporočam, da pogooglaš malo "tire recalls" ali sorodne teme.

Mi je vseeno kar si napisal. Do sedaj sem leta in leta kupoval samo preimum znamke, vedno preko interneta in se mi to ni nikoli zgodilo.

Ste pa vsi navalili, kako je treba upostevat mnenja vulkanizerjev. No jaz sem sel in je rekel, vrni ta kitajski jajc in kupi kvalitetno gumo. Torej?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

perci ::

Torej mu lahko razložiš, da Nexen ni kitajski.

m0LN4r ::

To je znak da je nexen solidna zimska guma, mehka in se ze upogiba tudi pri nizjih tempih.
Tiste premium se ne upognejo ker so bolj plasticne xD

Vazn je da dobr zgledajo in se svetijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

To da je guma postala jajcasta, pa res ni krivda na strani proizvajalca, ampak trgovca ki ni pravilno skladiscil gum. Pa naj bo to continental ali pa kleber.

perci ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To da je guma postala jajcasta, pa res ni krivda na strani proizvajalca, ampak trgovca ki ni pravilno skladiscil gum. Pa naj bo to continental ali pa kleber.

Sej je to tut sam ugotovil v tisti drugi temi. Zdej se je pa spomnil, da je Nexen kriv, ker se mu pri premium znamkah to še ni zgodilo.

Če bi mu prodali Kio s prevrtenimi kilometri, bi se verjetno tud pizdil čez šalabajzerske kitajce. Pardon, korejce.

IL_DIAVOLO ::

No tega pa res nisem vedel in me je res presenetilo:



Tako esa-ecar kot kleber so znamki pod okriljem priznanih znamk goodyear oz. michelin. Med drugim je tudi dunlop pod okriljem goodyear.

NikolormousB ::

Mah, Kleber je kitajsko sranje. Res, sem prebral na Slo-tech.

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

Tick ::

Pozdravljenji,
Za Citroena C4 kupujem nove zimske gume. Nisem ravno strokovnjak, zato sprašujem za nasvet. Gledal sem te gume. Priporočate kakšne boljše gume teh dimemzij za to ceno (več kot to žal nimam budgeta..)?

Hvala in lep pozdrav,
Matic

krneki0001 ::

Dobra guma, splača se jo vzeti.

bambam20 ::

Tick je izjavil:

Pozdravljenji,
Za Citroena C4 kupujem nove zimske gume. Nisem ravno strokovnjak, zato sprašujem za nasvet. Gledal sem te gume. Priporočate kakšne boljše gume teh dimemzij za to ceno (več kot to žal nimam budgeta..)?

Hvala in lep pozdrav,
Matic



Poglej, če lahko dobiš kje še ugodneje.

MoDeR ::

Tick je izjavil:

Pozdravljenji,
Za Citroena C4 kupujem nove zimske gume. Nisem ravno strokovnjak, zato sprašujem za nasvet. Gledal sem te gume. Priporočate kakšne boljše gume teh dimemzij za to ceno (več kot to žal nimam budgeta..)?

Hvala in lep pozdrav,
Matic


Vozim te gume dve sezoni le da so 15 colske, oprijem na snegu super, pri vožnji v plundri pa niso presežek, vsaj v primerjavi z mojimi prejšnjimi gumami (Goodyear UG7+). Nisem dirkač, ampak jih kar dobro radira, obraba je že opazna, tako da jih daj na avto šele, ko bodo temprature nizke.

Na drug avto sem letos dal Continental Winter Contact TS 860 vendar še niso bile stestirane v zimskih razmerah, ugotovil sem le, da so nekoliko glasnejše kot Nokian.
Lp,
<br>
MoDeR

damjan1980 ::

Sem lani montiral ts860 na svojega in so vrhunske v vseh pogledih.
Bi pa opozoril, če kdo misli naročati pri mimovrste, zadnje čase imajo konstantne zamude z dobavami, rok ki vam ga podajo, se ga več ali manj ne držijo več

harmony ::

Nokian je res tista taprava zimska guma, za resnicne snezne razmere. Bojim se, da tudi letos ne bo snega in potem taka guma postane pac normalna, povprecna v suhih, hladnih razmerah.

Vceraj me je nekoliko razocarala. Sem imel enga pesca, ki je nenadoma stopil cez zebro in sem mogel resnicno na ful zavirati. Zaviral sem toliko, da se je ABS prizgal, ampak vseeno je bila zavorna dolzina kar dolga.

Je pa res, da je bilo vceraj 15 stopinj...mogoce tudi to kaj vpliva...

V AT je obvezno imeti gume od 1.11...pac dal sem jih prej, zaradi guzve, ampak tudi v novembru se zgodi, da so temperature cez 18 stopinj...skratka res brezveze ze imeti gume s 1.11

energetik ::

Glede na trend temperatur, mislim da nisi prav nič brez veze montiral. Jaz bom verjetno prešraufal v nedeljo. Sicer pa že danes je bilo med vožnjo v službo 0°C in vlažna cesta. Kakšne hude vročine pa od jutri naprej ne bo več, vsaj nad 15° bo bolj težko še prišlo.

Tick ::

Hvala za vse odgovore.. bom potem vzel kar te gume. Ceneje kot na mimovrste pa jih nisem nikjer zasledil..

bambam20 ::

Tick je izjavil:

Hvala za vse odgovore.. bom potem vzel kar te gume. Ceneje kot na mimovrste pa jih nisem nikjer zasledil..


Na petrolu jih imaš ceneje. Vendar ne piše. zakaj so znižane za 6%. Sklepam, da so 2016 letnik
https://eshop.petrol.si/sl/petrol/avto-...

Za 2 leta stare, ki imajo 15% popusta piše, da so letnik 2015.

https://eshop.petrol.si/sl/petrol/avto-...


Tole so pa zagotovo 2017 letnik.

https://eshop.petrol.si/sl/petrol/avto-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

IL_DIAVOLO ::

Trenutne temperature so obcutno previsoke za zimske gume...se pred prvim snegom bos izgubil se tisti min profila.

NikolormousB ::

Pretiravat ni treba. Nekateri se celo poletje vozijo z zimskimi gumami.

r3dkv1c4 ::

NikolormousB je izjavil:

Pretiravat ni treba. Nekateri se celo poletje vozijo z zimskimi gumami.

V zadnjih 10 letih nisem videl niti enega avta na cesti, da bi imel celo leto zimske gume.

M+S profil niso zimske gume.....predvidevam, da nisi nikoli videl zimske gume ampak uporabljaš ta izraz, ker za šankom vsi tulijo, da imajo zimske gume.

Sam se že dve dekadi vozim celo leto na m+s profilu....nobenih problemov.
Po vročini pač ne divjaš....da jih ne zapečeš in olupiš....v vseh ostalih pogojih pa so odlične...v dežju, snegu, ledu....itd.

Če potegnem črto......se pod dežju vozim bistveno varneje, kot sem se prej z dobrimi letnimi gumami.

Za športno vožnjo spuščenih ropotulj pa moraš pač menjat in prilagajat gume glede na letni čas.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

r3dkv1c4 je izjavil:


M+S profil niso zimske gume.....predvidevam, da nisi nikoli videl zimske gume ampak uporabljaš ta izraz, ker za šankom vsi tulijo, da imajo zimske gume.



Kaj pa so potem?

NikolormousB ::

M+S profil niso zimske gume


Seveda so.

In ne, niso odlične za po suhi in mokri cesti. Letna guma ima skoraj vedno prednost, tudi pri nizkih temperaturah. Pri temperaturah nad 15, 20 stopinj pa sploh. Edino na snegu in ledu so zimske gume boljše.

bambam20 ::

NikolormousB je izjavil:

M+S profil niso zimske gume


Seveda so.

In ne, niso odlične za po suhi in mokri cesti. Letna guma ima skoraj vedno prednost, tudi pri nizkih temperaturah. Pri temperaturah nad 15, 20 stopinj pa sploh. Edino na snegu in ledu so zimske gume boljše.



Napisal je. Da niso. KDo zdaj laže?

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Trenutne temperature so obcutno previsoke za zimske gume...se pred prvim snegom bos izgubil se tisti min profila.
A dej dej. TS800 vozim od sredine oktobra do konca maja, pa imam po 5 letih še 6mm profila. Pa so večino maja temp. precej čez 20°.
Če pa rad divjaš, potem boš znucal vsako gumo.

krneki0001 ::

M + S pomeni Mud + Snow - in to je zimska guma.

Poleg napisa M+S imaš pa lahko še snežinko v trikotniku. Znak snežinka v trikotniku pa pomeni, da je bila guma testirana v najtežjih zimskih pogojih in da je teste uspešno prestala.

Tick ::

bambam20 je izjavil:

Tick je izjavil:

Hvala za vse odgovore.. bom potem vzel kar te gume. Ceneje kot na mimovrste pa jih nisem nikjer zasledil..


Na petrolu jih imaš ceneje. Vendar ne piše. zakaj so znižane za 6%. Sklepam, da so 2016 letnik
https://eshop.petrol.si/sl/petrol/avto-...

Za 2 leta stare, ki imajo 15% popusta piše, da so letnik 2015.

https://eshop.petrol.si/sl/petrol/avto-...


Tole so pa zagotovo 2017 letnik.

https://eshop.petrol.si/sl/petrol/avto-...


Tudi te ki so znižane za 6% so 74€, kar je še vedno dražje kot na mimovrste, kjer so 72€... Upam da prav gledam, če ne, me popravi :)
Drugače pa vseeno hvala za linke :)

energetik ::

NikolormousB je izjavil:

M+S profil niso zimske gume


Seveda so.

In ne, niso odlične za po suhi in mokri cesti. Letna guma ima skoraj vedno prednost, tudi pri nizkih temperaturah. Pri temperaturah nad 15, 20 stopinj pa sploh. Edino na snegu in ledu so zimske gume boljše.
Ne, nima prednosti pri nizkih temperaturah. V moji dimenziji niti na mokrem pri 20°. Zimske so na mokrem vsaj enake ali boljše. Lastnoročno izmerjeno, že večkrat.
OK, zdaj imam nove RainExpert3 in nisem še meril, je pa to prva letna guma odkar vozim, da se nanjo res lahko zanesem tudi na mokri cesti. Pa sem vozil vse ADAC priporočene modele od Pirellija, Contija do Fulde in Nokian. Vse je bilo zaendrek na mokrem. RainExpert3 držijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

SuperVeloce ::

Zimske so boljše po mokrem po kakšnem LJ asfaltu, ki je spoliran tako, da ne ločiš med mokrim in ledom. Tam pa lamele opravljajo svojo nalogo :))
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

M + S pomeni Mud + Snow - in to je zimska guma.

Poleg napisa M+S imaš pa lahko še snežinko v trikotniku. Znak snežinka v trikotniku pa pomeni, da je bila guma testirana v najtežjih zimskih pogojih in da je teste uspešno prestala.



@r3dkv1c4 izjavil, da to niso zimske gume.

energetik ::

SuperVeloce je izjavil:

Zimske so boljše po mokrem po kakšnem LJ asfaltu, ki je spoliran tako, da ne ločiš med mokrim in ledom. Tam pa lamele opravljajo svojo nalogo :))
Saj, večino voženj opravim po takem asfaltu. In na stotisoče ljudi, ki se vsak dan pripeljejo v LJ.

bambam20 ::

Tick je izjavil:


Tudi te ki so znižane za 6% so 74€, kar je še vedno dražje kot na mimovrste, kjer so 72€... Upam da prav gledam, če ne, me popravi :)
Drugače pa vseeno hvala za linke :)


Ups. Prav imaš :).

SuperVeloce ::

Res pa je, da smo se že tudi pogovarjali, kje je težava... te manjše "poceni" dimenzije in zmes, ki jo proizvajalci uporabljajo. Fulda eco-no-contact pač ne bo grabla, bo pa verjetno dolgo držala :D
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

NikolormousB ::

Zimske so na mokrem vsaj enake ali boljše. Lastnoročno izmerjeno, že večkrat.


Kako si pa meril. Avtomagazin je pri več kot 70 meritvah v kontroliranih pogojih prišel do drugačnih zaključkov.

https://www.avto-magazin.si/nasveti/pri...

npr:

Največja razliko, izmerjeno na asfaltni podlagi, smo zabeležili v suhem vremenu in pri temperaturi - 7 stopinj Celzija. V teh pogojih je Intensa s hitrosti 100 km/h Modusa ustavila v le 40, 4 metra, kar je mimogrede odličen rezultat, medtem ko smo z Eskimom zabeležili za 21, 3 odstotka daljšo zavorno pot in smo se ustavil šele po 51, 3 metra.


pa:

No, precej manjše razlike med Intenso in Eskimom so se pri istem režimu zaviranja pokazale na mokri podlagi. Te meritve smo opravljali pri +2 stopinjah Celzija in na koncu ugotovili, da je razlika v povprečju znašala le še 4, 8 odstotka. Izraženo v metrih to pomeni, da se je Intensa ustavila v 44, 1 in Eskimo v 46, 3 metra. Vseeno pa je zanimivo še to, da tudi v teh pogojih, kjer so se Savine zimske pnevmatike znašle dobro, Eskimo ni mogel doseči Intensinega najslabšega rezultata.


Testov na to temo je sicer malo, ampak tisti, ki so, kažejo na superiornost letnih gum v skoraj vseh pogojih razen na snegu in ledu.

energetik ::

Že vse opisano in opremljeno z grafi v eni od sorodnih tem. Tudi jaz sem vedno meril pri 13°C in istem odseku mokre, sprane ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IL_DIAVOLO ::

energetik je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Trenutne temperature so obcutno previsoke za zimske gume...se pred prvim snegom bos izgubil se tisti min profila.
A dej dej. TS800 vozim od sredine oktobra do konca maja, pa imam po 5 letih še 6mm profila. Pa so večino maja temp. precej čez 20°.
Če pa rad divjaš, potem boš znucal vsako gumo.


Uff 5 let stare gume in 6 mm profila...guma pa trda ko kamen :D

Moje continentalove ts 850 sem vozil 3 sezone pozimi, profil na sprednjih gumah je 2mm, na zadnjih 6 mm. Resno, gum ne šparat, ker po 4 letih postane trda in izgubi oprijem. Boljše jo zradirat do konca, kot pa mečeš stran gumo s profilom nove gume. Ampak šparovčki itak ne menjajo gum po 10 let in več.

energetik ::

Ja točno po 4 letih rata trda ko kamen, samo zato ker si ti tako rekel. Ne glede na to, kako in koliko se kdo vozi, kje je avto parkiran in kako so skladiščene.
Saj ti pravim, da delam meritve na mokri cesti. TS800 so zdaj pri 5 letih enako dobre kot so bile pri dobrih 2 letih starosti.
In ne šparam. Nokian Line sem menjal po 4 poletjih s 6mm profila, ker se je na mokrem samo še vrtelo v prazno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

damjan1980 ::

Ne ni zato ker je on tako rekel, ampak zato, ker je to dejstvo, staranje materiala pa to. Še čisto vsake gume, ki sem jih do zdaj imel so bile četrto leto drsalke po snegu, pa so še vse imele dovolj profila

IL_DIAVOLO ::

energetik je izjavil:

Ja točno po 4 letih rata trda ko kamen, samo zato ker si ti tako rekel. Ne glede na to, kako in koliko se kdo vozi, kje je avto parkiran in kako so skladiščene.
Saj ti pravim, da delam meritve na mokri cesti. TS800 so zdaj pri 5 letih enako dobre kot so bile pri dobrih 2 letih starosti.
In ne šparam. Nokian Line sem menjal po 4 poletjih s 6mm profila, ker se je na mokrem samo še vrtelo v prazno.


Zakaj pa si potem menjal gume s 6mm profila, ce teorija o izgubi proznosti gume ne drzi?

energetik ::

Lahko bi bolje prebral, kar sem napisal..
Menjal sem letne, ki so postale trde že po 3-4 letih.
Zimske so tudi po 5 zimah še povsem OK, glede na meritve zavorne poti, in jih bom lepo montiral še za 6. zimo, za naprej bomo pa videli drugo leto.
Avto mi pa stoji celo poletje na direktnem soncu, UV jih očitno uniči. Pozimi je avto v senci za hišo + UV indeks je pozimi nizek.

Hočem reči, da ne moreš kar posploševati, da je vsaka guma za stran po 4 letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IL_DIAVOLO ::

Seveda so za stran, edino ce imas dovolj tezek avto z nizkim teziscem in togim podvozjem. Takrat se to skoraj iznici. Govorim o povprecnem avtu-clio, ki se pac ne drzi ceste kot kaksen nemec.

Kar pa dvomim da imas...smo redke izjeme.
««
19 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46369849 (10099) Vuli
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5714049 (11699) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783945 (54727) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382105307 (77720) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625782 (21636) Domobrancek

Več podobnih tem