» »

Rabljen karavan (2013+) do 22k€

Rabljen karavan (2013+) do 22k€

1 2
3
4

MadMicka ::

Rabljen karavan do 22 k, letnik 2013? Sploh ni vprašanja.

BMW F31, 320d, če ti je zaradi zavarovanja preveč konjev, vzameš 318d.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Martin Krpan ::

krneki0001 je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

Brez veze si podiral mašino , tudi če stari ata 70.000 km ni menjal olja. Na kamionih se redni servis dela na 60.000 km.
Pa ne boš rekel da je Subaru slabši kot Raba.:))


Pokaži mi en nemški osebni avto, ki zdrži 70.000km brez olja.


Brez olja noben avto na svetu (ne , tudi Subaru ne), 70.000 km z istim oljem bolj ali manj vsak.

R1710 ::

MadMicka je izjavil:

Rabljen karavan do 22 k, letnik 2013? Sploh ni vprašanja.

BMW F31, 320d, če ti je zaradi zavarovanja preveč konjev, vzameš 318d.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Očitno slika ni povedala dovolj besed. Avto je majhen. Če imaš več kot 185cm in komot sediš, zadaj spraviš samo 2 otroka brez nog. Podobno kot pri Ford focus, kjer gledaš na stran skozi zadnje okno.

Zdaj v redu, @Mavrik?

MacGyver141 ::

R1710 je izjavil:

MadMicka je izjavil:

Rabljen karavan do 22 k, letnik 2013? Sploh ni vprašanja.

BMW F31, 320d, če ti je zaradi zavarovanja preveč konjev, vzameš 318d.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Očitno slika ni povedala dovolj besed. Avto je majhen. Če imaš več kot 185cm in komot sediš, zadaj spraviš samo 2 otroka brez nog. Podobno kot pri Ford focus, kjer gledaš na stran skozi zadnje okno.

Zdaj v redu, @Mavrik?


Pretiravat pa ni treba. Zadaj komot sediš, tudi če imaš 180cm...

R1710 ::

Glej sliko, pa je sedež konkretno narej/pokončno, glede na svojo pozicijo sedenja, sam ne bi mogel sedet za sabo. Vzdolž obrnjen motor za prednjo premo in diferencial pač naredita svoje.



V bistvu tudi zadnja petka ni ravno biser prostornost.

Buggy ::

MacGyver141 je izjavil:

R1710 je izjavil:

MadMicka je izjavil:

Rabljen karavan do 22 k, letnik 2013? Sploh ni vprašanja.

BMW F31, 320d, če ti je zaradi zavarovanja preveč konjev, vzameš 318d.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

Očitno slika ni povedala dovolj besed. Avto je majhen. Če imaš več kot 185cm in komot sediš, zadaj spraviš samo 2 otroka brez nog. Podobno kot pri Ford focus, kjer gledaš na stran skozi zadnje okno.

Zdaj v redu, @Mavrik?


Pretiravat pa ni treba. Zadaj komot sediš, tudi če imaš 180cm...

Oprosti, ceprav nisem pristas teh premium avtomobilov, tukaj pa res nimas prav. Zadaj cisto zadosti prostora in tudi motorizacija na nivoju. Sam men ni vsec ker je BMW ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

korenje3 ::

dj_uro je izjavil:

VW PASSAT - ok avto, če dobiš normalno ohranjenega in vrednega nakupa, se zna zgoditi, da bi novega dobil ceneje.
ŠKODA SUPERB - največji in najprostornejši avto, rabljenim cena močno pade, ker jih ljudje ne kupujejo oz. se ne prodajo tako zlahka... večinoma menjano staro za novo ali novejše
ŠKODA OCTAVIA - zelo ok avto, vendar bolj šlampasto narejen; se čuti cenejša izdelava oz. nadvlada VWja
SEAT - za isto ceno kot škoda, raje vzamem škodo
FORD MONDEO - super avtoček, vreden razmisleka
MAZDA 6 - futurističen, a ne tako zanesljiv; v smilsu, da te lahko kar naenkrat pusti na cedilu
AUDI A4 - precenjena jajca; kdor trdi drugače, mu lahko doktorsko dizertacijo o audiju naredim =)
BMW in MERCEDES - za ta denar ne dobiš omembe vrednega, ohranjenega ipd...

Ko se boš odločil za znamko in če se boš odločil za VAG, ti lahko napišem pros and cons...

aja, še GOLF IN LEON

Golf je kvalitetneje narejen, vendar se zaradi nekega ''imidža'' prodaja za ohoho €€€
LEON je najslabše narejen med octavio, golfom in leonom...
najboljši je GOLF, potem dva razreda nič, nato octavia in razred nižje leon (če se osredotočim samo na te tri iz iste grupe)


tvoje nestrokovno znanje me je prislilo da odgovorim na bedarije. sploh tisto o audiju. pač če si revež in si nekaj ne moreš privoščit ni treba pisat da je ta draga stvar precenjena in zanič.

škoda superb in octavia najbolj držijo ceno od vseh avtov. škoda uporablja že testirane motorje iz VW družine. ni tukaj nobene nadvlade.
to da se passatu dvigne cena je naravnost smešna. očitno imaš passata, ker si drugega ne moreš privoščit.
za druge avte niti nima smisla odgovarjat, ker tvoje mnenje temelji na tistem kar se osnovnošolčki pogovarjajo med odmori.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

MacGyver141 ::

R1710 je izjavil:

Glej sliko, pa je sedež konkretno narej/pokončno, glede na svojo pozicijo sedenja, sam ne bi mogel sedet za sabo. Vzdolž obrnjen motor za prednjo premo in diferencial pač naredita svoje.



V bistvu tudi zadnja petka ni ravno biser prostornost.


Jah tole je že ekstrem. Tale človek ima gotovo saj 2 metra...
Sem se že peljal z F30 in ne vem, če ima kaj manj placa zadaj, kot pa kakšen novi leon ali golf (sem se tudi že peljal).

Buggy ::

meni je bilo pa vedno zanimivo to prepucavnje okol firme, ki je isto kot pri gumah...Michelin pokriva vse range...od Pilotk do bednih Energy (plastika) pa vsakemu vaskemu frajreju se zdi fajn ce ima 6 let stare Michelin gume pa sploh ni vazno cemu so namenjne in kam spadajo, se posebej gume, ki so ze dimenzijah razlikujejo kaj sele na razlicnih avtih in podlagah obanasajao ...ne to ni vazno, pisat mora premium guma tko kot znacka na koncu avta..ker tega spregledajo na cesti ampak pred sosedi se pa vseeni da odcitat "premium" :S

Pa kje to rastete, jebo vam mast. Vozim podcenjen karavan Ople ze 15 let po najbolj zahtevni podlagi brez sparanja. Zadnji ima 285KM/450NM turbo bencinar navit na valerjih in predelan na plin pa se vozim cenej kot vsak dizelas. Gume imam zato da delajo in sprobal vse zivo. Vas "premium" je ku*ac vreden. Sprobano vse...avto vozim in ne sminkiram, menjane gume vsako leto. Trenutno gor 245/35/20 Falken Sport LE...danes v dezji na 4x4 pogonu super. Prej nexen na starem avtu 210KM sprednji pogon P/P

vse karavan..ker lepsega oncognito avta ni :P

A res nihce nima druge opcije kot VAG dizl...sem mislil da se miselnost s casom kej spreminja za razliko 20 let nazaj :S

krneki0001 ::

Martin Krpan je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

Brez veze si podiral mašino , tudi če stari ata 70.000 km ni menjal olja. Na kamionih se redni servis dela na 60.000 km.
Pa ne boš rekel da je Subaru slabši kot Raba.:))


Pokaži mi en nemški osebni avto, ki zdrži 70.000km brez olja.


Brez olja noben avto na svetu (ne , tudi Subaru ne), 70.000 km z istim oljem bolj ali manj vsak.


Pokaži mi enega, ki je to zdržal in se še vozi?

Buggy je izjavil:

A res nihce nima druge opcije kot VAG dizl...sem mislil da se miselnost s casom kej spreminja za razliko 20 let nazaj :S


Neumnost ljudi je pač brezmejna in brezčasna. >:D

Zgodovina sprememb…

Martin Krpan ::

Ja sigurno , v časih ko je normalni interval menjave olja 30k+ km noben ne bi zdržal 70.000 km. :P
Daj pridi že enkrat v 21. stoletje , ni več leto gospodovo 1938 , da veš.:D

SuperVeloce ::

Vprašanje, če nudenje teh longlife servisov potegne za seboj tudi pravilno dizajnirane motorje/turbine za dolgo življensko dobo. Če avto ne pije olja in če je dizel, jaz raje nebi na 30k menjaval olja, ampak eno rundo vmes (magari pri nepooblaščenem). Že po 20k km olje izgleda bolj kot sprana kava z malo godlje, če imaš mešane relacije in kdaj pa kdaj dejansko uporabiš pedalko za plin... čeprav cincanje in/ali močno pospeševanje pri 1500 vrtljajih pa tudi verjetno ni kaj boljše. Mogoče če ga (kupljenega novega ali malo rabljenega) prodaš po 3 letih, se res ne sekiraš... Če ga pa mislim obdržati dlje, pa nočem turbine menjavati pri 200k.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Martin Krpan ::

Proizvajalec predpisije na 30.000 km , če pa ti na mehurju čutiš da "moraš" zamenjati prej pa lahko kamot menjaš tudi na 2.000 km kot na Škodah 1000 MB tam v 60. letih prejšnega stoletja.
Pa ne pozabit jeseni naliti "zimsko olje".

Cveto ::

Tudi mene je zmotila tista da Superb kao hitro izgublja vrednost. Sam sem ga kupil takrat, ko so jih imeli pa 22k (jesen/zima 2012/13) in taki avti se še danes, torej po 3 letih in pol prodajajo po avtonetu za 18-20k (če gledam do prevoženih 100k km). Mondeoti tak letnik se po 12-13k, Insigniie pa celo manj, tudi pod 10k.

Sam imam avto za daljše obdobje (10+let), zato me cena rabljenega niti ne zanima, vsekakor pa lahko po 3 letih in pol rečem da gre za zelo hvaležen avto. Prevozil sem 97 tisoč km, brez ene okvare in brez da bi se v notrnajosti kjerkoli poznala obraba (kaj šele da bi se kje kaj luščilo ali odpadlo, tako kot na ženinem mercedsu A180cdi). Najbolj pozitivno sem bil presenečen nad cenami servisa, saj so "mali" servisi okoli 150eur, "veliki" pa nekaj čez 200 eur (okoli 220-230). Prej sem imel Accorda in je bilo to ranga 300-400 eur+. Poraba je ugodna, sploh za 140 km in tako gajbo (večinoma pod 6l/100km), placa dost, opreme prav tako (biksenon, spredaj zadaj parktronic, navigacija, bluetooth, gretje sedežev itd...).

Kaj me moti: avto je pomoje slabše izoliran kot recimo passat, čigar "sorodnik" je, določena plastika je še vedno trda (čeprav je drugje, recimo po celi armaturi, zelo kvalitetna), motor malo bolj "brunda" kot pri kakšnem konkurentu in pa podvozje je (tako kot pri vseh avtih iz koncerna) malo trše, kar na srečo pomeni tudi dobro stabilnost pri višjih hitrostih.

Sam nisem noben Škoda fan niti nek ljubitelj koncerna VAG, vender je ta avto predtsavljal najboljši vložek vloženega in dobljenega in mi ni žal da sem ga kupil.

krneki0001 ::

Martin Krpan je izjavil:

Proizvajalec predpisije na 30.000 km , če pa ti na mehurju čutiš da "moraš" zamenjati prej pa lahko kamot menjaš tudi na 2.000 km kot na Škodah 1000 MB tam v 60. letih prejšnega stoletja.
Pa ne pozabit jeseni naliti "zimsko olje".


NOBENO OLJE NE ZDRŽI 30k KILOMETROV, če ga imaš samo 3 ali 4 litre v motorju!
Ja bi zdržalo, če bi imel vsaj 10 do 15 litrov, drugače pa se iztroši in se mazalne sposobnosti izgubijo že med 10 in 15k kilometrov.
Proizvajalec pač predpisuje tako ker je to marketing in ker so ostali tudi tako začeli predpisovati! Češ: "Mi pa na 30k menjamo olje na naših avtih in smo zato boljši."

korenje3 ::

olje zdrži, sam motor ne pogojno, da ga voziš daljše relacije. sicer pa odvisno od avta. nekateri imajo tudi 100% več olja notri kot ga v resnici potrebujejo.,
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Cveto ::

V mojega Accorda (2,2ictdi) ga je šlo recimo 6,5 litra, pa še ene dva litra med servisnimi intervali, kar naj bi bila normalana poraba. Motor je bil namreč v celoti iz aluminija in naj bi malo bolj "dihal".

Martin Krpan ::

krneki0001 je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

Proizvajalec predpisije na 30.000 km , če pa ti na mehurju čutiš da "moraš" zamenjati prej pa lahko kamot menjaš tudi na 2.000 km kot na Škodah 1000 MB tam v 60. letih prejšnega stoletja.
Pa ne pozabit jeseni naliti "zimsko olje".


NOBENO OLJE NE ZDRŽI 30k KILOMETROV, če ga imaš samo 3 ali 4 litre v motorju!
Ja bi zdržalo, če bi imel vsaj 10 do 15 litrov, drugače pa se iztroši in se mazalne sposobnosti izgubijo že med 10 in 15k kilometrov.
Proizvajalec pač predpisuje tako ker je to marketing in ker so ostali tudi tako začeli predpisovati! Češ: "Mi pa na 30k menjamo olje na naših avtih in smo zato boljši."


Zakaj pa bi imel v motorju samo 3-4 litre olja.
Če ti ga žre , valjda da ga boš dolil.;(
Meni ga ne žre , kolikor ga nalijem , toliko ga gre potem ob menjavi ven.8-)

krneki0001 ::

Če imaš motor, ki gre vanj 3 do 4 litre ga verjetno ne boš čez max nalival?

Utk ::

Martin Krpan je izjavil:

Proizvajalec predpisije na 30.000 km , če pa ti na mehurju čutiš da "moraš" zamenjati prej pa lahko kamot menjaš tudi na 2.000 km kot na Škodah 1000 MB tam v 60. letih prejšnega stoletja.
Pa ne pozabit jeseni naliti "zimsko olje".

30,000 km je predpisano ob neki pogojih, za katere nikjer v resnici ne piše kakšni so, in ti ne moreš vedet ali jih izpolnjuješ ali ne. Niti oni ne vejo. Na uradnem servisu ti bojo seveda rekli, da je vse v redu, ker ti pač ne morejo prodat avto s 30,000 km intervalom in ti takoj ko greš čez vrata rečt, da se vidimo čez 15,000 km.

Cveto ::

Seveda piše, sam onaš uvoznik se je odločil drugače in tega ne priznava. V nemčiji velja da moraš za servisni interval na 30.000 km uporabljati "longlife" olje, pri nas pa to ni opcija. Glede na višjo ceno LL olja razlika v stroškoh niti ni tako velika, s tem da ti bo vsak izkušen mehanik svetoval menjavo vsaj na 15-20k, pa ne zato da bi on služil, pač pa zato, ker je to preverjeno boljše za motor.

Utk ::

Ne, piše, da je treba ob težjih pogojih uporabe olje menjati predčasno. Kaj so ti težji pogoji pa ti ne more nihče natančno povedat. Še najbolj natančno je pri tistih avtih, ki ti sami določijo interval dinamično, glede na hladne vžige, vožnje itd. Me prav zanima če kater od tistih avtov prileze do 30,000 km brez menjave in brez opozorila. No, najbrž kateremu uspe, če naredi 80,000 letno po avtocesti.

Alessio983 ::

Hay, pri mondeotu 2011 2.0 120 kw mi približno začne težiti od 15 pa do nekje 20 tisoč. Nikoli isto več pa res ne moreš narediti. 30 k lahko anrediš če ignoriraš opozorila samo mislim da tistih 100 € ni vredno ... da imaš potem težave

Mufasa ::

Utk je izjavil:

Ne, piše, da je treba ob težjih pogojih uporabe olje menjati predčasno. Kaj so ti težji pogoji pa ti ne more nihče natančno povedat. Še najbolj natančno je pri tistih avtih, ki ti sami določijo interval dinamično, glede na hladne vžige, vožnje itd. Me prav zanima če kater od tistih avtov prileze do 30,000 km brez menjave in brez opozorila. No, najbrž kateremu uspe, če naredi 80,000 letno po avtocesti.


...naredil 140k km na 2.0l dizl bmwju z 30k intervali...nikol nč...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

videc ::

Alessio983 je izjavil:

Hay, pri mondeotu 2011 2.0 120 kw mi približno začne težiti od 15 pa do nekje 20 tisoč. Nikoli isto več pa res ne moreš narediti. 30 k lahko anrediš če ignoriraš opozorila samo mislim da tistih 100 € ni vredno ... da imaš potem težave
A je tdci motor? Servisni interval je tako ali tako 20000km. Razen, če so podaljšali na 30000km.

Invictus ::

Za 30k km rabiš tako ali tako mineralno olje malo boljše kvalitete. Ki je 3x dražje.

Daš notri navadno olje in menjaš na 15k. Pa si približno na istem, pa še bolj čisto olje imaš v mašini.

Sam nisem preveč skrben lastnik avta, pa semi je že zgodilo, da sem pri puntu dolil 4l olja. Nočem niti vedeti koliko ga je sploh še bilo notri... Ampak motor je delal brez problemov. Tako da meni ni čisto jasno koliko olja pravzaprav motor rabi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

krneki0001 ::

Režim oteženega delovanja pogonskega sklopa se lahko pojavi:
- ob delovanju v zimskih mesecih,
- z vožnjo v klance,
- z vleko različnih priklopnikov,
- pri mestnih vožnjah na krajše relacije (do 10 kilometrov).


Motorno olje avtomobila, ki je prevozil 10.000 kilometrov v mestnem okolju je enako iztrošeno kot pri avtomobilu, ki je prevozil 15.000 kilometrov po avtocestah.

V razmislek naj služi tudi informacija nemških strokovnjakov, ki zagovarjajo tezo, da lahko vsak moderni motor ob redni menjavi 'življenjskih tekočin' zdrži približno 350.000 kilometrov, medtem ko lahko zanemarjanje motorja povzroči tudi do 40 odstotkov nižjo življenjsko dobo, zato s takšnim motorjem ne boste prevozili več kot 200.000 kilometrov ...

Cveto ::

Ja, tako da trdit da je nekdo delal tako in tako in je avto bp naredil recimo 140k km so bolj tako-tako. Razlike se pojavijo potem, ko eden motor naredi recimo samo 200k, drugi pa brez problema 350-400k.

Imel sem sodelavca, starejšega možaka, ki je po večih rabljenih kupil nov avto, saj se mu ni več dalo ukvarjat z popravili. Odločil se je za Puntota, ker mu je prodajalec rekel da mu vsaj 5 let na avtu ne bo treba delat nič. In ni naredil ni, niti dvignil ni pokrova motorja, kaj šele da bi pogledal za nivo olja ali celo peljal avto na servis. Pa mu je avto teh 5 let res delal, kljub staremu olju. Kilometrov res ni bilo veliko (morda vse skupaj 15.000), a vseeno na bi bil rad v koži tistega, ki je potem ta avto kupil.

Mufasa ::

Kakor vem je 30k km oil interval (oz skrajšan če ga turiraš - ti pove računalnik) v bmw dizlih že vsaj 10+ let standard...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

dxx ::

Invictus je izjavil:

Za 30k km rabiš tako ali tako mineralno olje malo boljše kvalitete. Ki je 3x dražje.

Daš notri navadno olje in menjaš na 15k. Pa si približno na istem, pa še bolj čisto olje imaš v mašini.

Sam nisem preveč skrben lastnik avta, pa semi je že zgodilo, da sem pri puntu dolil 4l olja. Nočem niti vedeti koliko ga je sploh še bilo notri... Ampak motor je delal brez problemov. Tako da meni ni čisto jasno koliko olja pravzaprav motor rabi.

Tole je pa kr neki...buče...
Mineralna olja, so olja nižjih cenovnih razredov- ala 15W-40. Visokokvalitetna olja so povsem sintetična (npr 5W40), srednji rang so delno sintetična(npr 10W-40).
Olje v motorju mora biti tako, kot predpisuje proizvajalec. Ne ker si je tako nekdo "zmislil", ampak zaradi samih konstrukcijskih omejitev motorja, predvsem zmogljivost in pretočnost mazalnega sistema.
To, da si v punta dolil 4l olja je za lase privlečeno. Če bi kdaj delal menjavo olja na puntu in njem podobnim motorjem, bi vedel, da v tak motor, če nima nič olja(ob menjavi) gre tam med 3,2- 3,7l olja. Če si ga ti dolil 4l imaš verjetno punto z 8000ccm ali pa si ga nalil preveč.
Torej: V avto se naliva olje, ki je istih specifikacij(API,JASO), menja pa se ga na predpisan interval. Taki ki dajejo pa najcenejše olje ki ga vidijo na polici, za specifikacije se jim pa j..., menjave delajo po neki svoji logiki, so pa ponavadi potem na servisih z neugotovljivimi napakami, "predihanimi" motorji pri 120kkm, skrivljene glave, prekomerna obraba obročkov, moder dim iz izpuha, uničeni katalizatorji, zvok kot traktor. AMpak oni itak ne vedo zakaj se je to zgodilo-saj so menjave olja redno delali.

Že kar nekaj časa se ukvarjam z dirkanjem, kjer so motorji vedno izpostavljeni največjim obremenitvam( tudi 23000RPM na kakšni stezi) in vem kaj govorim. Motor s slabim oljem bo sčasoma večji strošek, kot če 1x ali 2x na leto odšteješ dvajsetaka več pri menjavi.
Moje mnenje, delajte pa kakor hočete.

Arctander ::

Primer Renault: Pri Traficu imajo predpisan servisni interval na 40k km ali 2 leti, ali v težjih pogojih 20k km ali 1 leto. Za težje pogoje navajajo pretežno mestno vožnjo, vleko prikolice in pogosto vožnjo pod polno obremenitvijo. Za enak motor v osebnih avtih pa predpisujejo menjavo olja na 30k km ali 1 leto.

Ne vem, kdo je tukaj nor ... si ne predstavljam, da bi pri tako naviti mašini (1.6 dizel z dvema turbinama, 140KM) menjal olje na 40k km ali 2 leti.

Invictus ::

dxx je izjavil:


Mineralna olja, so olja nižjih cenovnih razredov- ala 15W-40. Visokokvalitetna olja so povsem sintetična (npr 5W40), srednji rang so delno sintetična(npr 10W-40).

Zafrknil...

Sintetična. Avto ni moj fokus življenja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Anney ::

Arctander je izjavil:

Primer Renault: Pri Traficu imajo predpisan servisni interval na 40k km ali 2 leti, ali v težjih pogojih 20k km ali 1 leto. Za težje pogoje navajajo pretežno mestno vožnjo, vleko prikolice in pogosto vožnjo pod polno obremenitvijo. Za enak motor v osebnih avtih pa predpisujejo menjavo olja na 30k km ali 1 leto.

Ne vem, kdo je tukaj nor ... si ne predstavljam, da bi pri tako naviti mašini (1.6 dizel z dvema turbinama, 140KM) menjal olje na 40k km ali 2 leti.



To je vse zaradi eko standardov, da lahko nalepijo na steklo eko nalepko in napišejo v specifikacije, načeloma je še vedno fino menjavati na 15-20k, tako tudi svetujejo mehaniki (uradni).
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Spajky ::

Ko je mašina že zlaufana ali najkasneje ven iz garancije, menjava olj.filtra in LiquiMolly Ceratec v mašino (+lahko tudi v menjalnik malo); pa pol lahko poceni adekvatno olje iz Špara/lidla/Hoferja ... ;) .. pa gasa (vsaj za Puntiča-bencin ziher) ...
Pol pa lahko še v tank ob vsakem tankanju (tudi za dizle) "moj OPA" aditiv : 10ml dvotaktola + 20ml White Spirit + 40ml acetona na 40L (en tank bencina/dizla-Puntič) ... za ostale drugačne količine tankanja prilagodit količine ;) ..
Vse se lepše "vrti" ... tudi po potrebi nad max vrtljaji in z ne preveč svežim oljem ... to so moje 10-letne izkušnje z rabljenimi avti ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Hockey ::

Lažejo ti, Spajki.

radmannsdorf ::

sam sebi laže? jaz mu pa čist verjamem. jaz sem na opel omegi menjal olje po 100k km. do tja sem ga samo dolival, ne vem koliko. veliko. :)
pri škodi felicii sem menjal olje nekje na 50k km. do tam samo dolival. ne vem koliko, nekje liter na 5k km.
stare mašine so zakon :)

Zgodovina sprememb…

perci ::

V 17. letih vozniške kariere še enkrat nisem rabil dolit olja med servisnim intervalom. A to naj bi bilo to nekaj normalnega?

Tilen ::

Jaz imam sicer samo nekaj več kot 10 let vozniške kariere, vendar tudi sam nisem še nikoli dolival olja med servisnim intervalom. Verjetno je to tudi razlog, da zadnji avtomobil niti nima več merilne palice olja.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

hojnikb ::

razn menjav olja in filtrov ne tlacim nic v avto. Ce ni predvideno v manualu, pol ze ni potrebe po kakih fancy zvarkih, ki jih nasteva spajki.
#brezpodpisa

Aston_11 ::

Je kdo pomislil, da dolivanje ni odvisno od let vozniške kateriere, ampak od tega, ali avto kuri olje ali ne? Moja oba passata sta ga pokurila 0,5 litra na 15 jurjev, ravno toliko, da je bilo potrebno doliti. Nič posebnega torej (za passate, najbžr, z 200+ kkm)

Tilen ::

0.5 litra je približno 10% olja. Se pri taki količini dejansko prižge lučka ali je to dolivanje iz slabe vesti?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Aston_11 ::

Tilen je izjavil:

0.5 litra je približno 10% olja. Se pri taki količini dejansko prižge lučka ali je to dolivanje iz slabe vesti?

Lučka se prižge. Imam vedno literco v prtljažniku.

Tilen ::

Heh, nerodna reč. Očitno je nekaj narobe. Se pa lahko tolažiš, ker tvoj predhodnik radmannsdorf doliva 1 liter na 5000 kilometrov. Se pravi, če dela 50.000 na leto, gre 100 EUR letno samo za dolivanje olja. Mogoče bi bilo bolj smiselno opraviti ustrezen servis.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

SuperVeloce ::

na octavii 2.0 116hp in fabii sdi se prizge lucka ko je olje ze krepko pod minimum na palici, tako da je potrebno malo pazljivosti. zlahka ga liter takrat dolijes. drugi ki jih vozim pa naceloma ne potrebujejo med menjavami olja
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Aston_11 ::

Tilen je izjavil:

Mogoče bi bilo bolj smiselno opraviti ustrezen servis.
Prvega že leto dni nimam več, drugi se bo poslovil v kratkem. Po mojem je to bolj feature kot dejanska napaka.

Tilen ::

Ne vem, je pa res, da je to samo 10 EUR dolivanja na 30.000 kilometrov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

perci ::

Pa kašn ti je to feature? Čez pet let bo Passat sam lahko vozil, ampak palico za olje boš pa vseeno moral čekirat na jurja km? :D

krneki0001 ::

Tilen je izjavil:

0.5 litra je približno 10% olja. Se pri taki količini dejansko prižge lučka ali je to dolivanje iz slabe vesti?


Lučka za olje se prižge zato, ker oljna pumpa nima dovolj pritiska, kar pomeni da ti ne maže dobro motorja.

cleanac ::

@nebivedu
Ni nujno. Za svoj avto imam dve lučki za olje. Ena je navadna oznaka, ki pomeni prenizek pritisk, potem pa še je malo "dodelana", ki ima zraven pripis "min", kar pomeni, da je olje na minimalnem nivoju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cleanac ()

Buggy ::

1 liter/1000km porabe olja je pri dolocenih avtomobilih celo poraba znotraj specifikacij. Meni je to seveda cist mim, samo sem ze parkrat zasledil da te na servisu kar lepo odpravijo, ko prides z bolj ali manj novim avtomobilom reklamirati tako porabo olja.

https://forum.lowyat.net/topic/3406605/...

Olje sem edino dolival 1l/5000km v star avto 1999 letnik z 250Kkm in to sele takrat, ko mi je sla zaradi deformiranega novega izpuha tesnilka glave, ker se je avto pregrel.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38992191 (45185) TheBlueOne
»

Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40990566 (62971) jero_no1
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10320452 (13886) sass628
»

Nov avto za 25k€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10616520 (11619) Buggy
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14437253 (33035) Mufasa

Več podobnih tem