» »

Ležeči policaji

Ležeči policaji

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3

Mare2 ::

Zaradi njih trpi tudi podvozje avtomobilov, ki vozijo po predpisih.

Na Švedskem so se problematike lotili nekoliko drugače. Bolj tehnično dovršeno od običajnih gradbenih posegov, s katerimi se dvigne del ceste. Izdelali ActiBump, ležeče policaje, ki niso dvignjeni, pač pa spuščeni. In to ne ves čas.

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

xda develope ::

1.Ni ležeči policaj ampak pijan policaj in
2.Verjemi da nobenega izmed "glavnih" to ne zanima

...:TOMI:... ::

Problem tu je, da mora taka platforma zdrzati vse zivo, mraz, sneg, led, sol, vrocino, pluge... Pa se draga za vzdrzevanje je.

Vse to je denar vrzen skozi okno.

Edina stvar, ki deluje in bo delovala je vzgoja. Ljudi je treba peljati v bolnice, pa da vidijo, kaj nastane. In to ne prostovoljno, pac pa obvezno, ce ne se ne podaljsa prometnega in vozniskega dovoljenja. Pa niti ne bi vse poslal na to, pac pa samo vecratne "znance policije", saj te povzrocajo vecino tezav. Nesrece se bodo pa dogajale vedno in povsod.

Isto bi bilo treba nareiti s smetmi, kanalizacijo in podobnim, saj ljudje ne vedo, kako njihovo obnasanje vpliva na oatalo, v ozadju.
Tomi

49106 ::

Salomonska rešitev. In če zdrži na švedskem, bo zdržala tudi pri nas.

Ljudi je treba peljati v bolnice, pa da vidijo, kaj nastane.


Pri kadilcih ta metoda ne deluje. Pa pri marsikom drugem tudi ne

DeeJay ::

Na danskem imajo pri uvozu v naselje / ulico vedno označeno koliko ležečkotov se lahko pričakuje in s kakšno max hitrostjo se jih lahko prevozi. Tko te ne preseneti, kokr ponekod pri nam, ko piše omejitev 30, kucl je pa tok visok, da greš lah max 5 km/h čez, al boš pa podvozje pustu za sabo...

bluefish ::

xda develope je izjavil:

2.Verjemi da nobenega izmed "glavnih" to ne zanima
Sodeč po statistiki nesreč tudi marsikaterega voznika ne. Da o opažanjih, kako folk drvi preko grbin, ne le policajev, ne bi.

mat xxl ::

Ja zato se pa SUV-i dobro prodajajo, onim mulčkom, ki avto spustijo na tla, se pa tako ali tako vsi smejijo.....

_pobesneli_ ::

Jaz ne vem ali obstaja kakšen standard za višino ležečega policaja, ali je visok pač toliko kot je višina pločnika ob strani. Ker v našem mestu so nekateri tako visoki da tudi z predpisano hitrostjo zabiješ avto v tla. Praktično ni dveh enakih. Na naši ulici je asvalt obrabljen ker vsak drug avto prime z avtom od njega ko gre čez ležeči policaj.
Gregor

McClane ::

Z ležečimi je problem v tem da ni dorečenih standardov in mer, zato pa je vsak drugačen.
Pri nas v centru LJ, smo stanovalci pisali da je bližnji ležeči previsok in narejen pod prevelikim naklonom, ker je ves opraskan in podrgnjen, tako da moraš res paziti. Odgovor upravne enote je bil da je narejen tako kot je bil načrtovan..
Najhuje se mi zdi, da so na Hradecki ulici, kjer so jih pred leti naredili cca. 50 na slab kilometer ceste. Ne vem, kdo za božjo voljo je izdal dovoljenje za izgradnjo take polomije.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

SimplyMiha ::

McClane je izjavil:

Z ležečimi je problem v tem da ni dorečenih standardov in mer, zato pa je vsak drugačen.
Pri nas v centru LJ, smo stanovalci pisali da je bližnji ležeči previsok in narejen pod prevelikim naklonom, ker je ves opraskan in podrgnjen, tako da moraš res paziti. Odgovor upravne enote je bil da je narejen tako kot je bil načrtovan..
Najhuje se mi zdi, da so na Hradecki ulici, kjer so jih pred leti naredili cca. 50 na slab kilometer ceste. Ne vem, kdo za božjo voljo je izdal dovoljenje za izgradnjo take polomije.

Če se drugače ne da upočasniti prometa, je še taka polomija dobra. Predlagaj drugačno rešitev.

Mimogrede, grbine ne uničujejo podvozja, v kolikor vozite dovolj počasi. Poskusite kdaj.

Zgodovina sprememb…

Arctander ::

Ampak če je omejitev 30km/h, bi morala biti ovira narejena tako, da ne uničuje avtomobilov, če jo prevozijo s 30km/h.

V Kopru je nekaj "ležečih policajev", kjer je omejitev 50km/h, pa zabiješ podvozje, če zapelješ čeznje z več kot 20km/h.

Buggy ::

Najhuje se mi zdi, da so na Hradecki ulici, kjer so jih pred leti naredili cca. 50 na slab kilometer ceste. Ne vem, kdo za božjo voljo je izdal dovoljenje za izgradnjo take polomije.


prvo leto ko so to naredili in sem tam cez otroka vozil v vrtec s katrco (R4) mi je skorajda privezanega otroka iz stolcka katapultiral, ko sem s predpisano hitrostjo priletel na prvega, takrat se ni bil niti se oznacen ;((

teli lezeci so res narejeni kakor komu pase

nejodagreat ::

 Skakalnica

Skakalnica



Evo en primer, v coni 40. :))

SaXsIm ::

Bohnedej, da bi se kdo ustavil pred ležečim policajem, ne? In potem iz nule pospešil do dovoljene hitrosti.
SaXsIm

McClane ::

Arctander je izjavil:

Ampak če je omejitev 30km/h, bi morala biti ovira narejena tako, da ne uničuje avtomobilov, če jo prevozijo s 30km/h.


Evo, to. Pa če je težava v previsokih hitrostih, se absolutno ne strinjam, da se položi na vsakih deset metrov ležeči policaji, kot je to na Hradecki ulici. Če pristanemo na tako logiko, jih lahko kar serijsko začnemo polagati po vsaki malo daljši ulici.

O našem bližnjem ležečem policaju še to - narejen je postrani, da je na enem koncu globji kot na drugem - če pelješ bolj na desni je ok, če greš bolj na sredino pa imaš probleme. Narejen je bil spet po svoje zato, da lahko voda odteka iz ceste....
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

...:TOMI:... ::

http://www.di.gov.si/fileadmin/di.gov.s...

Tu imate podatke in pojdite merit/racunat, ce je vse ok.
Tomi

bluefish ::

In spet imajo v tej temi nekateri težave z razumevanjem znaka za omejitev hitrosti, ki ga smatrajo kot znak za priporočeno ali celo predpisano hitrost.

In ja, ponekod so tile policaji posejani na hojladri ali pa sodijo na poligon za testiranje terenskih vozil. Ampak prilagoditi hitrost razmeram je pa očitno tudi težko.

Arctander ::

bluefish je izjavil:

In spet imajo v tej temi nekateri težave z razumevanjem znaka za omejitev hitrosti, ki ga smatrajo kot znak za priporočeno ali celo predpisano hitrost.

In ja, ponekod so tile policaji posejani na hojladri ali pa sodijo na poligon za testiranje terenskih vozil. Ampak prilagoditi hitrost razmeram je pa očitno tudi težko.


Sorry, ampak če si prvič v nekem kraju, po možnosti še ponoči, težko oceniš, s kakšno hitrostjo se ga da prevoziti. Ali predlagaš, da preventivno pred vsakim ležečim policajem upočasnimo na 5km/h?

Mare2 ::

Bo treba ukrepat. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

bluefish ::

Arctander je izjavil:

Sorry, ampak če si prvič v nekem kraju, po možnosti še ponoči, težko oceniš, s kakšno hitrostjo se ga da prevoziti. Ali predlagaš, da preventivno pred vsakim ležečim policajem upočasnimo na 5km/h?
Ej, ne vem. Kako pa voziš po recimo luknjasti cesti, če si prvič v neznanem kraju, po možnosti celo ponoči?

Mare2 ::

bluefish je izjavil:

Ej, ne vem. Kako pa voziš po recimo luknjasti cesti, če si prvič v neznanem kraju, po možnosti celo ponoči?


Pač predreš gumo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

lukaz ::

bluefish je izjavil:

In spet imajo v tej temi nekateri težave z razumevanjem znaka za omejitev hitrosti, ki ga smatrajo kot znak za priporočeno ali celo predpisano hitrost.


Očitno nisi še naletel na kakšnega ornk ležečega policaja. Idealen primer je bil en v pirničah (sedaj je znižan da lahko trola sploh pelje tam čez). Omejitev 30, policaj visok z ostrim kotom, zbledele odsevne oznake in na takem mestu, ki ga ne pričakuješ. Če pa pripelješ 30 čez njega pa lahko pričakuješ lep račun od mehankarja.

bluefish ::

Spet, ključna beseda tu je omejitev.

Vsekakor je po cestah mnogo lokacij, kjer so ležeči policaji povsem neprimerni, vendar se pogosto zdi, da nekatere moti predvsem obstoj le teh, ne izvedba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

prox ::

Naj prvo ceste porihtajo, potem se lahko menijo o nekih ovirah na cestah, ki so tako že luknje (v sistemu)
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

Tezaab ::

bluefish je izjavil:

Spet, ključna beseda tu je omejitev.

Vsekakor je po cestah mnogo lokacij, kjer so ležeči policaji povsem neprimerni, vendar se pogosto zdi, da nekatere moti predvsem obstoj le teh, ne izvedba.

Mene moti le izvedba. Ker je očitno, da so narejeni kakor je tisti dan delavcem pasalo. Vsaj to je po mojem mnenju edini razlog zakaj te na nekaterih mestih pri isti hitrosti skoraj katapultira na Luno, na nekaterih pa dobis samo opomin, da si zapeljal čez blazino (govorimo o območju z enako omejitvijo hitrosti, seveda).
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Arctander ::

Tako je, problem je izvedba. Imam v bližini enega, kjer z ene strani zapelješ lepo čez njega, z druge strani pa zabije fedre skupaj, če se pred njim skoraj ne ustaviš.

Kjer so narejeni kot je treba, me ne motijo. Čeprav bi v lokalnih ulicah oz. stanovanjskih soseskah raje videl skandianvsko varianto umirjanja prometa z izmeničnimi otočki.

Phantomeye ::

SaXsIm je izjavil:

Bohnedej, da bi se kdo ustavil pred ležečim policajem, ne? In potem iz nule pospešil do dovoljene hitrosti.


sure, ampak ZAKAJ? Zakaj bi sredi ceste ustavljal avto zaradi policaja, ki dejansko nima realne dodane vrednosti? Ni poanta teh policajev, da poskušajo preprečit divjake. Ne pa dejansko upočasnit vsega prometa?

Mavrik ::

Poanta teh policajev je dejansko upočasnitev vsega prometa in ustvarjanje umirjenih con.
The truth is rarely pure and never simple.

Phantomeye ::

Mavrik je izjavil:

Poanta teh policajev je dejansko upočasnitev vsega prometa in ustvarjanje umirjenih con.


izven konteksta si to potegnil. Govorim o policajih, ki dejansko nimajo funkcije.

Machete ::

Pri nas blizu so dali v enu ulici one, ki se samo navijačijo v cesto. Jih je čez zimo plug zružil, so jih dali še enkrat, naslednjo zimo pa skenslali :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

MasterTade ::

V Škofji Loki imamo par komadnih puklov, cona 30, zdaj pa da vidim korenjaka ki bo s 30 zapeljal čeznje ;) mene z 10 km/h v luft vrže, sem enkrat skoraj z glavo butnu ob streho
Mors omnia aequat

Mare2 ::

MasterTade je izjavil:

V Škofji Loki imamo par komadnih puklov, cona 30, zdaj pa da vidim korenjaka ki bo s 30 zapeljal čeznje ;) mene z 10 km/h v luft vrže, sem enkrat skoraj z glavo butnu ob streho


Verjetno ni v skladu z gradbeno dokumentacijo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

r3dkv1c4 ::

lukaz je izjavil:

bluefish je izjavil:

In spet imajo v tej temi nekateri težave z razumevanjem znaka za omejitev hitrosti, ki ga smatrajo kot znak za priporočeno ali celo predpisano hitrost.


Očitno nisi še naletel na kakšnega ornk ležečega policaja. Idealen primer je bil en v pirničah (sedaj je znižan da lahko trola sploh pelje tam čez). Omejitev 30, policaj visok z ostrim kotom, zbledele odsevne oznake in na takem mestu, ki ga ne pričakuješ. Če pa pripelješ 30 čez njega pa lahko pričakuješ lep račun od mehankarja.

Bo potrebno kdaj kakšen znak prebrat......stojijo 150-250m pred oviro.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

buttplugs ::

bluefish je izjavil:

Spet, ključna beseda tu je omejitev.

Vsekakor je po cestah mnogo lokacij, kjer so ležeči policaji povsem neprimerni, vendar se pogosto zdi, da nekatere moti predvsem obstoj le teh, ne izvedba.

Obstoj je problematičen predvsem takih, kjer osebni avto ni z vsemi štirimi kolesci na 1x na njem. Taki policajčici so brezpredmetni in kar kličejo po odstranitvi. Imaš najlepšem mestu na svetu - Lj - organ, ki to nadzoruje.

r3dkv1c4 je izjavil:

lukaz je izjavil:

bluefish je izjavil:

In spet imajo v tej temi nekateri težave z razumevanjem znaka za omejitev hitrosti, ki ga smatrajo kot znak za priporočeno ali celo predpisano hitrost.


Očitno nisi še naletel na kakšnega ornk ležečega policaja. Idealen primer je bil en v pirničah (sedaj je znižan da lahko trola sploh pelje tam čez). Omejitev 30, policaj visok z ostrim kotom, zbledele odsevne oznake in na takem mestu, ki ga ne pričakuješ. Če pa pripelješ 30 čez njega pa lahko pričakuješ lep račun od mehankarja.

Bo potrebno kdaj kakšen znak prebrat......stojijo 150-250m pred oviro.

Ali pa dvajset metrov.
Bo treba kdaj v real lajf se sprehodit in ne samo po WWW nabijati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: buttplugs ()

SaXsIm ::

Jaz sem ful fan ležečih policajev in še nisem srečal mesta, kjer bi bil ležeči policaj po nepotrebnem. Seveda, tebi kot vozniku je zagotovo nepotreben, najbrž enako kot tisti znak za območje umirjenega prometa, cono 30 ali 40, ipd. Pešci, stanovalci in ostali, ki so v bližini, pa so zagotovo hvaležni za ta znak.

Se pa strinjam. Vsaka nova cesta skozi naselje, ki ima kakšno daljšo ravnino ter hiše ob cesti, bi potrebovala po izgradnji (ali obnovi) kakšen nov policaj. Ker ko je cesta nova in široka, omejitve začuda naenkrat prenehajo veljati. Imam pred hišo takšno situacijo.
SaXsIm

SeMiNeSanja ::

Če je omejitev 50, bi morala biti grbina takšna, da komot čez njo zapelješ z 50 km/h! Tu sploh nebi smelo biti dileme.

Če pa se postavi grbino, pred katerim moraš upočasniti na 5 km/h, naj potem tudi postavijo znak za omejitev na 5 km/h. Kakršnokoli drugo mešetarjenje je dejansko ogrožanje prometne varnosti in ne umirjanje prometa.

Opozorilna tabla, da prihaja grbina, še zdaleč ne pomeni, da bi moral voziti z nižjo hitrostjo od omejitve na tem odseku. Žal pa je vse preveč grbin postavljenih točno tako, da boš razbil avto, če boš nanjo zapeljal z najvišjo še dovoljeno hitrostjo.

Glede na to, da po definiciji grbina nebi smela biti višja od 12cm, me res zanima, koliko jih je pri nas postavljenih v skladu z predpisi.

SaXsIm ::

Mislim, da mešaš pojma priporočena hitrost in omejitev hitrosti. Nikjer ne piše, da če je omejitev 50, da moraš ti voziti 50. Če se prav spomnem CPPja, moraš vožnjo prilagoditi tudi dejanskim razmeram na cesti, ne samo omejitvam. Kar pomeni, da če je omejitev 50, pred teboj pa ležeč policaj, čez katerega boš pri 50 poletel, pač prilagodiš hitrost razmeram. Ne pa da jokaš, da ti ležeči policaji uničujejo avto. Ker po tej logiki, če je omejitev 50, pred teboj pa se ustavi avto, ga s 50 nagaziš od zadaj, zato ker je omejitev 50?
SaXsIm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SaXsIm ()

SeMiNeSanja ::

Omejitve hitrosti se postavljajo točno za to, da se omeji maksimalno hitrost na tisto, ki je na določenem odseku še dopustna in varna za vse udeležence.

Kjer so luknje v vozišču, hitro postavijo omejitve hitrosti, da jim ni treba popravljati ceste. Ko pa postavijo grbino, pa bi ravno tako morali ustrezno spremeniti omejitev, da boš še s celim avtom varno prišel preko nje.

Tisto z avtomobili, ki se zaustavljajo ali kakšnimi otroki, ki skačejo na cesto, nima prav nobene veze s tem.

Kot sem že rekel: če je omejitev 50, potem mora tudi grbina biti takšna, da lahko preko nje zapelješ z 50 km/h, brez da pri tem razbiješ avto. Če tega ne moreš, potem niso nič drugega, kot stalna ovira na cesti in kot taka ogrožajo varnost v prometu. Posledično je treba spremeniti tudi omejitev hitrosti, da se ve, s kakšno maksimalno hitrostjo se ta odsek še varno prevozi.

Če je namen grbine 'umirjanje' - omejitev pa 50, potem mi pojasni, kakšno 'umirjanje' je pravzaprav zaželeno. Če ti je hitrost 50 previsoka, da pričneš razmišljati o 'umirjanju', bi moral najprej znižati dovoljeno hitrost na 40 ali 30. Če se vozniki ne držijo te omejitve, pa lahko potem postaviš grbino - ampak takšno, preko katere boš lahko zapeljal pri 40 brez vsakega zaviranja!

Namen grbine ne sme biti, da se vozilo praktično ustavi in potem spet pospeši nazaj na potovalno hitrost. Če nič drugega, s tem povečaš emisije. Lahko ti pa tudi moj kolega pove, kako je to super, ko je imel grbino 10m od spalničnega okna, pa je dan in noč poslušal, kako so do konca stopali na plin, ko so enkrat prečkali grbino.

bluefish ::

Kje pa so ležeči ob omejitvi 50?

Če praviš, da je treba omejitev prilagoditi hitrosti, da s celim avtom prideš preko grbine. Terencem? Avtom s čunga lunga spuščenimi odbijači in pragovi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

SimplyMiha ::

Ne, ne, takole se pride čez:

Mare2 ::

SeMiNeSanja je izjavil:


Kot sem že rekel: če je omejitev 50, potem mora tudi grbina biti takšna, da lahko preko nje zapelješ z 50 km/h, brez da pri tem razbiješ avto.


Tako naj bi bilo, ja. :) Ampak ni.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

SeMiNeSanja ::

Najbolj smešno pri vseh teh grbinah pa je to, da za 'umiritev' v večini primerov dejansko zadošča že najmanjša varianta grbine.

Bistven je namreč psihološki efekt, ki voznika opomni, da je nekje, kjer je treba biti bolj pozoren in se ne moreš kar s polnim plinom poditi.

Tiste 'ekstremne' variante pa so po moje že v osnovi v nasprotju z predpisi in presegajo višino 120mm, ki je dovoljena za takšne ovire. Ampak očitno se nekaterim tudi take zdijo ustrezne.

SaXsIm ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Omejitve hitrosti se postavljajo točno za to, da se omeji maksimalno hitrost na tisto, ki je na določenem odseku še dopustna in varna za vse udeležence.

Kjer so luknje v vozišču, hitro postavijo omejitve hitrosti, da jim ni treba popravljati ceste. Ko pa postavijo grbino, pa bi ravno tako morali ustrezno spremeniti omejitev, da boš še s celim avtom varno prišel preko nje.

Tisto z avtomobili, ki se zaustavljajo ali kakšnimi otroki, ki skačejo na cesto, nima prav nobene veze s tem.

Kot sem že rekel: če je omejitev 50, potem mora tudi grbina biti takšna, da lahko preko nje zapelješ z 50 km/h, brez da pri tem razbiješ avto. Če tega ne moreš, potem niso nič drugega, kot stalna ovira na cesti in kot taka ogrožajo varnost v prometu. Posledično je treba spremeniti tudi omejitev hitrosti, da se ve, s kakšno maksimalno hitrostjo se ta odsek še varno prevozi.

Če je namen grbine 'umirjanje' - omejitev pa 50, potem mi pojasni, kakšno 'umirjanje' je pravzaprav zaželeno. Če ti je hitrost 50 previsoka, da pričneš razmišljati o 'umirjanju', bi moral najprej znižati dovoljeno hitrost na 40 ali 30. Če se vozniki ne držijo te omejitve, pa lahko potem postaviš grbino - ampak takšno, preko katere boš lahko zapeljal pri 40 brez vsakega zaviranja!

Namen grbine ne sme biti, da se vozilo praktično ustavi in potem spet pospeši nazaj na potovalno hitrost. Če nič drugega, s tem povečaš emisije. Lahko ti pa tudi moj kolega pove, kako je to super, ko je imel grbino 10m od spalničnega okna, pa je dan in noč poslušal, kako so do konca stopali na plin, ko so enkrat prečkali grbino.



Problem je, če postaviš omejitev, ljudje se je pa ne držijo. Ker meritev hitrosti ne moreš izvajati vedno in vseh prekrškarjev tako ne moreš dobiti in ustrezno kaznovati, stacionarni radarji pa so dragi, z ležečimi policaji vse udeležence prometa prisiliš v bolj umirjeno vožnjo. In je zadeva rešena.

Saj menda pa vsi razumemo, da če bi vsi udeleženci v prometu spoštovali prometne oznake ter vozili po omejitvah, ležeči policaji sploh ne bi bili potrebni, mar ne? In osebno vidim precejšnjo korelacijo med tistimi, ki bi se vozili prehitro/ neupoštevali prometno signalizacijo in tistimi, ki jih motijo ležeči policaji.
SaXsIm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SaXsIm ()

WarpedGone ::

Mora bit super, ko rešilec zapelje čez tazga policaja...
Sploh za tistega reveža zadaj v horizontali.
Zbogom in hvala za vse ribe

SeMiNeSanja ::

@Saxim - grbina ni enaka grbini. Imaš grbine, ki so na mestih, kjer so popolnoma upravičene (šole, avtobusna postajališča, nevarni odseki,...) in imaš grbine, ki so postavljene, ker se je nekomu zadelo, da bi mogoče bilo dobro, da se mu nebi podili mimo hiše z najvišjo dovoljeno hitrostjo ali celo še višjo - nimajo pa prav nobene veze z varnostjo v prometu.

Potem pa imaš grbine, ki so primerne dovoljeni hitrosti in ne ovirajo prometa. Imaš pa tudi grbine, ki so nepravilne glede na dovoljeno hitrost in predstavljajo oviro na cesti, katera ti ne dovoljuje, da bi po njej vozil s hitrostjo, ki je določena z omejitvijo hitrosti na tem odseku (beri: na njej razbiješ avto, če pripelješ po predpisih in grbino prepozno opaziš).

Običajno za 'domačine' takšne pretirane grbine niso hujši problem, saj točno veš, kje so in s kakšno hitrostjo še lahko tvegaš zapeljati čez njo. Nastradajo pa 'tujci', ki se po 'tvoji' cesti peljejo ponoči, po možnosti še v kakšnem finem nalivu, ki se jim kar iz nenada pred avtom prikaže grbina. Ampak ja... kaj se pa majo za voziti po 'tvoji' cesti, mar ne?

Utk ::

A obstaja še kje 2 metra lepega asfalta, da se sploh da to postavit? Sej to ne moreš nekam kjer je že luknja.

CoolBits ::

Zakaj pa nebi luknje delali za umiritev prometa... nič materiala ne porabiš...?


Aja to je že...

SaXsIm ::

@SeMiNeSanja - meni je to vse jasno, ampak ti nikakor nočeš razumeti, da so ležeči policaji označeni (vsaj jaz še nisem videl nobenega, ki ne bi bil - dopuščam pa možnost, da seveda niso), in da omejitev hitrosti ne pomeni, da se nujno moraš veš čas voziti s to hitrostjo, ampak jo lahko prilagodiš razmeram na cesti - ena izmed teh razmer je tudi ležeči policaj, na katerega te opozori prometni znak. In temu prilagodiš hitrost. Enako kot pred ovinkom, na katerem je sicer omejitev 90, ker ni posebne table za izrecno določbo z drugačno omejitvijo hitrosti, je pa znak za nevarnost možnosti kamenja na cestišču. In kaj ti narediš? Ja prilagodiš hitrost, če je recimo vidljivost manjša in ne vidiš, ali so dejansko kakšni kamni na cesti ali ne. In enako narediš pred ležečim policajem.

Sicer pa, če si neka lokalna skupnost zaželi ležečega policaja na cesti, ki gre mimo njih, zato, da vozila ne bi divjala mimo njih, ne vidim razloga, zakaj ga ne bi dobili. Tudi če se morajo pred tem ležečim policajem vsa vozila praktično ustaviti. Ti se morda pelješ mimo nekajkrat na dan, oni so tam ves čas.

V kolikor pa ležeči policaji niso ustrezno označeni, se pa seveda strinjam, da to ni okej. Ampak če pa so, pa nima veze omejitev hitrosti - vozniki so za morebitno škodo na svojih vozilih krivi sami, ker niso prilagodili vožnje razmeram.
SaXsIm

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SaXsIm ()

CoolBits ::

Tudi luknje bi morale bit označene.
Sicer se strinjam, da se moraš prilagodit razmeram, ampak razmere so vedno slabše namesto boljše...

;-) ::

Mare2 je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:


Kot sem že rekel: če je omejitev 50, potem mora tudi grbina biti takšna, da lahko preko nje zapelješ z 50 km/h, brez da pri tem razbiješ avto.


Tako naj bi bilo, ja. :) Ampak ni.


Kak smo crno beli, vrjetno kak santa fe,rav4 in podobni komot povozijo lezecega z 50kmh itak ke to NAJVISJA dovoljena hitrost ostali z skatlicami pa jo pac prilagodimo vozilu primerno.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Športni avto po slovenskih cestah? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7816409 (10220) dottor
»

2krat radar v 20 minutah (cona 30) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33765891 (60709) m0LN4r
»

cestne grbine (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9513124 (11255) BigWhale
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29246248 (40868) BlueRunner
»

CPP-krožišče (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7111935 (8734) LordTado

Več podobnih tem