» »

Težava s prenosnikom

Težava s prenosnikom

dejan90 ::

Pozdravljeni,

Imam prenosnik HP Probook 470 Star 10 mesecev.Danes sem ga dobil iz servisa,vendar ga na servisu niso želeli popravit ker najbi ''kao'' bilo preveč stroškov.
Gre se za to napako,s punco sva ga uporabljala v kuhinji večkrat.Jaz sumim da se je sopara nabrala v prenosniku in zato ne deluje več.Prenosnik se prižge za par sekund,zažene se,potem
pa kar ugasne.Razmišljal sem,glede nato da sem ga dobil iz pooblaščenega servisa in ker predvidevam da so odprli samo pokrov kjer so disk,rami in so videli par kapljic ga naprej niso odpirali.Zato bi ga poskusil sam odpret,probat posušit (mogoče sušilnik za lase) in potem sestavit nazaj.Mislite da bi potem lahko delovalo? Ali je po vsej verjetnosti matična plošča pokvarjena? Kaj mislite vi mojstri?

Hvala za odgovore/pomoč

Lp,D.

ngc2392 ::

Zadeva naj bi bila še dva meseca v garanciji. In niso hoteli popraviti znotraj garancije? Očitno si res kaj polil ali pa nekdo drug, da so "dali roke preč"...
Drugače pa ne vem, tudi ostali jih imajo v kuhinjah, ampak na mizi, kjer sopara/para ne pride ravno zraven. ali pa vidva gledata filme v pomivalnem koritu...heh.
Sam ne boš naredil nič, ker je zadeva že crknjena. lahko vržeš nekaj riža gor, a očitno je plata/grafična. in to je običajno že polovica vrednosti. morda jo najdeš kje na ebayu za tvoj model...
United We Stand, Divided We Fall

solatko ::

dejan90 - Kaj hočeš povedati, da so ti zavrnili garancijo?
So ti dali zapisnik pregleda?
Pokliči HP Slovenija, povej servisno številko in te bodo vodili dalje. Kondenz lahko nastane zaradi razlike med zunanjo temperaturo, na kateri je prenosnik in notranjim pregrevanjem prenosnika. Če je polito, je razlika tako očitna, da tudi če bi imel prenosnik nad loncem z vrelo vodo, nebi bilo sledi politja.

Če pa si prenosnik polil, je pa zgodba malo drugačna.

Nič ne razdiraj, temveč vztrajaj, da ga popravijo v garancijskem roku, če ni bil polit s tekočino. Sicer pa tržni inšpektor in goniš do konca.

Sam imam vedno v kuhinji HP Probook 4730s nekaj let in deluje b.p.. Sicer ga malo večkrat čistim, vendar je kljub vlagi v zimskem času zdržal vse hudo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

dejan90 ::

ngc2392 je izjavil:

Zadeva naj bi bila še dva meseca v garanciji. In niso hoteli popraviti znotraj garancije? Očitno si res kaj polil ali pa nekdo drug, da so "dali roke preč"...
Drugače pa ne vem, tudi ostali jih imajo v kuhinjah, ampak na mizi, kjer sopara/para ne pride ravno zraven. ali pa vidva gledata filme v pomivalnem koritu...heh.
Sam ne boš naredil nič, ker je zadeva že crknjena. lahko vržeš nekaj riža gor, a očitno je plata/grafična. in to je običajno že polovica vrednosti. morda jo najdeš kje na ebayu za tvoj model...



Če bi sam polil res kaj po prenosniku,ga nebi sploh dajal na servis,ni to malo logično? Tako pa ker nisem sam naredil nobene napake na njem,
se je težava naredila kar naenkrat sem ga lepo odnesel na servis.Filme gledam v pomivalnem korit? smeh...
Opisal sem pač tako težavo.Mislim da niso sami niti odpirali prenosnika,ampak samo pokrov kjer je disk je nekaj posušenega gor!
Citiram njihov opis napake:
V notranjosti prenosnika vidne sledi politja oziroma tekočine.Stroški
popravila presegajo vrednost prenosnika,vrnjeno v istem stanju.

A zato je bilo potrebno čakat mesec dni na računalnik? Za njihov 5 minut dela?

@solatko

Mislim da niso niti pregledali ne prenosnik,ker so našli že na pokrovu ene sledi.Jaz bi ga osebno odprl,ker nebom dosegel kaj na servisu nikjer.Razen če dam tukaj na lokalni servis da ga pregledajo,poskusijo očistit ampak sem ob 100€+.Pa če bo zadeva delala sploh.Škoda besed,ampak nebodo mi rekli da sem jaz polil nekaj po prenosniku kar ni res! Če bi,ga nebi dajal na servis ker bi vedel da je moja napaka.Poskusil bi sam razstavit pa posušit,mogoče pa se mi pokaže svetla luč in bo deloval.Če je pa res prišlo na matično kaj,ga pa lahko prodam samo po delih...

tomaz- ::

Ampak ne razumem: po eni strani trdiš da ga nisi polil in da LAŽEJO, po drugi strani pa kaj? nimaš "jajc", da bi se šel zafrkavat z njimi in uveljavljat svoje? ali je to tista floskula: nimam se jest cajta z njimi jebat.. Ej, oprosti za malce zajedljiv post, ampak pojezi me dejstvo, ki sem ga v parih temah že načel in se vedno in vedno in vedno in vedno ponavljajo: nategnit ME HOČEJO, ker jest tega pa tega ziher nisem naredu.. Pa dobro, matr, no, dajte že enkrat zadevi priti do konca, seveda so TE ŽE NATEGNILI, če trdiš, da tega nisi storil.. Ampak: če imaš tudi ti vsaj malo "masla" na glavi, pa ne poveš, potem se boš vsekakor izognil postopkom za uveljavljanje svojih pravic.
In verjemi, precej dobro vem, da so s tem povezani stroški in zapravljen čas, ampak ravno zaradi tega je brezpredmetno jamranje po forumih, ker se firme NE BODO spremenile zaradi tega, če jim zakonsko vsaj nekaj osebkov ne stopi na prste.. Ja, ampak je treba za tako zadevo res bit kar siguren, da ni res zajeb s strani kupca, pa samo malo ranta po forumih, kako bi prišel skozi..

p.s.
S tem ne mislim, da si dejansko ti kriv aa karkoli, ampak res bi enkrat rad videl, da se začnemo brigat in uveljavljat svoje pravice ( seveda pa s tem pridejo tudi dolžnosti in določena teža dejanj, normalno ) .. Le tako bi se kdajkoli karkoli spremenilo.. S tem, da boš prav pohlevno šel laik sam razdirat svoj laptop v garanciji , se zagotovo ne bo nič spremenilo..

Moj nasvet je, da vsaj poskusiš še enkrat z zahtevkom za garancijsko popravilo, preden vržeš puško v koruzo, kot velika večina kupcev.. Je pa fino, če z dopisom in dejanji vsaj malo pokažeš, da si se o zadevi podučil in poznaš tako svoje pravice, kot tudi dolžnosti.. Prava milina je trgovcu, ko mu uleti nek razgret osebek in že za pultom začne težit in noret in naštevat samo svoje pravice, že na daleč se pa zavoha, da nima blage veze o tem, kako se taki zadevi streže: saj vidiš, kaj ti nekateri predlagajo: pejt tja, pa mal znor.. Yeah, right.. Iq na ravni gozdne jagode.. Taki so v večiiini primerov najmanj "nevarni", ker največkrat nimajo pojma o pojmu.. Bemti, ni čudno, da firme tako postopajo "z nami"..

Skratka, moj nasvet: še enkrat lepo nesi laptop tja, NAPIŠI svoje ugotovitve glede napake, KDAJ ,KAKO se ta napaka pojavi.. Vse skupaj oddaj in počakaj, kaj se bo izcimilo. Verjetno vse skup nič, ampak ČE si res prepričan, da nisi sam kriv za situacijo, je tvoja odločitev, ali se boriš za svoj prav ali pač popapaš nekaj evrskih stotakov.. Ampak to se bo še dogajalo in ne smeš valit krivde na firmo.. Firma je samo izkoristila tvojo "pasivnost" in popustljivost.. Jebiga, balkanska posla...

MIHAc27 ::

...ne vem kje si, ampak v Ljubljani lahko neseš na 2 servisa za popravilo znotraj HP garancije. Če drugega ne, lahko pošlješ na HP servis tudi v tujino.

Moj nasvet..nesi na drug servis, povej samo to, da se prenosnik po parih sekundah izklopi, in to je to. O kuhinji ne razlagaj nič, če ga res nisi kaj polil (ker pomoje tudi nima veze, razen če imaš restavracijo doma, in kuhaš non stop).

Če dobiš zavrnjeno z isto razlago... potem uradno nimaš več kaj.

Dela samega je odvisno... lahko je res samo 5 minut, lahko pa tudi 1 ura, da se odpre dovolj za oceno stanja.

ST-777 ::

dejan90 je izjavil:

Imam prenosnik HP Probook 470 Star 10 mesecev.Danes sem ga dobil iz servisa,vendar ga na servisu niso želeli popravit ker najbi ''kao'' bilo preveč stroškov.
Prenosnik nesi na drugi servis. Če ga bodo tudi tam zavrnili in se boš odločil, da ga sam odpreš prej poglej na you.tube kako se odpira in zamenjuje komponente v tvojem modelu prenosnika. V pomoč ti bo tudi priročnik, ki ga dobiš na netu. Za moj HP prenosnik je, na primer, natančno pisalo, kako se zamenja mala gumbasta baterija in katere vijake je treba odviti, da se pride do nje.

MIHAc27 ::

Če je res okvarjen zaradi vlage... menjava ene baterije ne bo pomagala kaj dosti. Bolj verjetno bo treba menjati celo osnovno ploščo. Če tega ni OP nikoli počel mu močno odsvetujem....

solatko ::

Če si siguren, da ni vmes tvoje krivde (kondenz je izključen), potem naredi po mojih navodilih. Pokliči HP Slovenija, na podlagi serijske številke, ti bodo svetovali, kako naprej.
Ni nujno, da je pooblaščen servis za tvoj model sploh v SLO, lahko je na Češkem, Slovaškem, D, NL,....., za zelo malo modelov imaš pri nas servis.

Če te bodo poslali na servis, kjer je mašina že bila, jim razloži situacijo. Glede na starost (dva meseca pred potekom garancije), so te hoteli na servisu nategnit, saj je dejansko strošek popravila višji, kot je vrednost samega prenosnika, vendar je v garanciji in pika.
Kapljica na disku, ni politje, je pa lahko od kondenza, kar pa spada v garancijska popravila. Disk se kar precej greje in še par komponent, kjer bi tudi lahko bile sledi kondenza.

Naši "pooblaščeni" servisi samo prepošljejo prenosnike, za katere nimajo licence v servis, kjer je servisant z licenco, saj drugi tudi delov ne morejo dobit. HP ima pač tako politiko, da mora servis za vsak model poslati serviserja na usposabljanje in pridobitev licence, kar pa servis stane in za nekaj prodanih prenosnikov v SLO, to vsekakor ne pride v poštev.

Na HP Slo. ti bodo dali vse navodila in dokler ne bo fiksno dokazana tvoja krivda, prenosnika nikakor ne odpiraj sam.
Delo krepa človeka

dejan90 ::

Da odgovorim vse,sem ga odnesel danes na bližnji servis.V roku dveh ur so me poklicali,da so prenosnik očistili in da zadeva deluje.Sledi še samo
testiranje komponent da deluje res vse :) Nevem,kaj ste nekateri tako zagnali hrup,češ da uporabljam prenosnik v restavraciji.Človek samo vpraša za nasvet,
ostali pa kar zaženete ''hrup''.Vidim da poboplaščeni servisi,vsaj ta na katerem sem ga imel ''nimajo pojma'' oziroma se jim takšne stvari sploh neda menjat.
Najraje bi vstavili samo ''dvd+delete+format and install new windows''. Temu servisu ko sem danes oddal svoj prenosnik,so se lotili težave brez problema,pa takšno delo cenim,res cenim!

Vesel sem,da se je zadeva skoraj uredila,no ni še vse urejeno upam da nebo prišlo do kakšnega pregrevanja ali kaj drugega.Vsem pa se zahvaljujem za napotke,kritike.V prihodnje,pa se prenosnik nebo uporabljal več v ''restavraciji'' :)

Sporočim jutri,ko ga prejmem nazaj kakšno je stanje! :)

Saul Goodman ::

logično je pričakovat pri tej situaciji v Sloveniji, da se bo serviser neprimerno bolj potrudil (in zaračunal) za popravilo prenosnika izven garancijskega roka. Pooblaščeni serviserji pa po liniji najmanjšega možnega odpora - če bo lahko krivdo obesil nate in zavrnil "brezplačno" popravilo v garancijskem roku, ga tudi bo.

Zgodovina sprememb…

[D]emon ::

dejan90> Človek samo vpraša za nasvet, ostali pa kar zaženete ''hrup''.

Welcome to slo-tech. ;)

Drugace pa good luck s prenosnikom, drzim pesti, da vse deluje.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7717742 (14280) XsenO
»

Kaj bi vi storili?

Oddelek: Pomoč in nasveti
223861 (2983) drzni86
»

Birotehna servis

Oddelek: Pomoč in nasveti
384480 (3578) kmetek
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10722223 (19250) amigo_no1
»

Polit prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6416851 (14094) _koki_

Več podobnih tem