Forum » Na cesti » Težave z menjalnikom?
Težave z menjalnikom?
FTad ::
Zanimivo mi je, da avto niti menjalnik ne treseta, problem je samo sklopka oz pedal, ki se obcasno zatika.
Ja, avto sem nameraval voziti se nekje 100kkm, torej 3 leta (na leto naredim slabih 30kkm, od tega jih je 90% na AC). Oz, ce bodo stroski z raznimi popravili nepricakovano narasli, pa ga bom menjal ze prej.
Ja, avto sem nameraval voziti se nekje 100kkm, torej 3 leta (na leto naredim slabih 30kkm, od tega jih je 90% na AC). Oz, ce bodo stroski z raznimi popravili nepricakovano narasli, pa ga bom menjal ze prej.
krneki0001 ::
Ali si peljal na servis, kjer bodo pregledali pedal in povedali, kaj je narobe. Zaradi vztrajnika sigurno pedal ne ostane notri.
FTad ::
Jaz sem sicer (laicnega) menja, da vztrajnik ni kriv, ampak mi je bilo receno, da ce se ze menja, da se vse skupaj menja, sicer so potem spet samo problemi naprej.
Nisem se peljal, zaenkrat sem samo po telefonu govoril s svojim mehanikom. Predracun (material in delo) je 1050€, material pa je: dvomasni vztrajnik, potisna plosca z lamelo in potisni lezaj.
Ne znam ocenit, a je to veliko, ali ne...
Nisem se peljal, zaenkrat sem samo po telefonu govoril s svojim mehanikom. Predracun (material in delo) je 1050€, material pa je: dvomasni vztrajnik, potisna plosca z lamelo in potisni lezaj.
Ne znam ocenit, a je to veliko, ali ne...
krneki0001 ::
Aha, ker pedal ostaja notri, ker ga hidravlika ne porine dosti ven, je on predlagal zamenjavo vztrajnika in kopletnega kita sklopke? Kaj bo pa s pedalom naredil? Sploh ko ti bo po menjavi spet not ostal?
Pojdi vprašat še za drugo mnenje, če je to res krivo.
Pojdi vprašat še za drugo mnenje, če je to res krivo.
MadMax ::
Pod 700 pri nas težko prideš s katerimkoli dvomasnim.
Ne poznam ali ima klasičen potisni ležaj in cilinder zunaj, ali je hidravlični potisni. Slednji zna biti tudi do 100eur dražji od navadnega.
Dela je tudi blizu enega šihta, razen če ima mehanik res vse naštudirano in ob sebi složnega pomočnika, ali pa je zelo frfrast in pri sestavljanju "pozabi" kak težje vgradljiv vijak, pa ne pospravi kablarije v nosilčke itd...
Je pa vztrajnik skoraj polovica zneska...
Morda kot predlog: zmeniš se, da se originalnega pogleda in ako je v zadovoljivem stanju se ga ne menja. Dober mehanik bo znal ocenit stanje, pošten pa ne rečt "treba je menjat" tudi če ni. Kakšen je tvoj, ne vem...
Je pa ta opcija dokaj vezana tudi na to, koliko časa imaš namen avto sploh še imet in kako pedanten si.
Lamela in košara sta res tako poceni, da nima smisla ne menjat ob podrtem menjalniku.
In še ena skrajnost, morda imaš težave z master cilindrom (na pedalu), ali s slave (ako nimaš hidravličnega potisnega ležaja).
To se ponavadi zrihta pod 100eur.
Pa še kaka možnost se najde.... pri mojem je bila sklopka na ure izmenično mehka/trda, pa je bila menjana kak mesec preden sem kupil avto. Pravzaprav imam občutek, da se je avto v dobršni meri prodal tudi zaradi tega, ker pač nihče ni poznal finte in se je prejšnji lastnik ustrašil ponovne demontaže menjalnika ali celo menjave dvomasnega vztrajnika...
Zadevo sem po naštudiranem "teoretičmen delu" rešil sam v enem večeru brez demontaže menjalnika. A ni šlo za holcwagna, niti ne vem kako imaš roke orientirane, tako da ti za tvojega vetrovnika ne znam konkretno svetovat.
Ne poznam ali ima klasičen potisni ležaj in cilinder zunaj, ali je hidravlični potisni. Slednji zna biti tudi do 100eur dražji od navadnega.
Dela je tudi blizu enega šihta, razen če ima mehanik res vse naštudirano in ob sebi složnega pomočnika, ali pa je zelo frfrast in pri sestavljanju "pozabi" kak težje vgradljiv vijak, pa ne pospravi kablarije v nosilčke itd...
Je pa vztrajnik skoraj polovica zneska...
Morda kot predlog: zmeniš se, da se originalnega pogleda in ako je v zadovoljivem stanju se ga ne menja. Dober mehanik bo znal ocenit stanje, pošten pa ne rečt "treba je menjat" tudi če ni. Kakšen je tvoj, ne vem...
Je pa ta opcija dokaj vezana tudi na to, koliko časa imaš namen avto sploh še imet in kako pedanten si.
Lamela in košara sta res tako poceni, da nima smisla ne menjat ob podrtem menjalniku.
In še ena skrajnost, morda imaš težave z master cilindrom (na pedalu), ali s slave (ako nimaš hidravličnega potisnega ležaja).
To se ponavadi zrihta pod 100eur.
Pa še kaka možnost se najde.... pri mojem je bila sklopka na ure izmenično mehka/trda, pa je bila menjana kak mesec preden sem kupil avto. Pravzaprav imam občutek, da se je avto v dobršni meri prodal tudi zaradi tega, ker pač nihče ni poznal finte in se je prejšnji lastnik ustrašil ponovne demontaže menjalnika ali celo menjave dvomasnega vztrajnika...
Zadevo sem po naštudiranem "teoretičmen delu" rešil sam v enem večeru brez demontaže menjalnika. A ni šlo za holcwagna, niti ne vem kako imaš roke orientirane, tako da ti za tvojega vetrovnika ne znam konkretno svetovat.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
FTad ::
Iskrena hvala vsem za podana mnenja in nasvete.
Meni je bilo receno, da je na dolgi rok najbolj varno vse skupaj menjat in je potem mir. Kot sem omenil, sem imel avto voziti se 3-4 leta(100-120k km) (ce le ne bo vmes se kakih izrednih visokih stroskov) - poleti bo na vrsti se veliki servis, in ce bo vse po sreci, le se mali servis (olje in filtri).
Grem pa slucajno jutri na tako imenovani WinterCheck, ki ga dobim gratis in bom tam vprasal mnenje glede sklopke se enega drugega mehanika.
Jaz bi tudi bil, financno gledano, najbolj za, da se menja samo tisto, kar ni vec izpravno, ampak kot pravim, ce se mi pa potem po npr 5-10kkm ali se celo prej pa dejansko vztrajnik pokvari, potem pa tudi nisem nic profitiral, samo delo bom moral spet placat.
Mehanik mi je rekel, da mu bo vzelo cca 4-5 ur dela.
krneki0001 je izjavil:
Aha, ker pedal ostaja notri, ker ga hidravlika ne porine dosti ven, je on predlagal zamenjavo vztrajnika in kopletnega kita sklopke? Kaj bo pa s pedalom naredil? Sploh ko ti bo po menjavi spet not ostal?
Pojdi vprašat še za drugo mnenje, če je to res krivo.
Meni je bilo receno, da je na dolgi rok najbolj varno vse skupaj menjat in je potem mir. Kot sem omenil, sem imel avto voziti se 3-4 leta(100-120k km) (ce le ne bo vmes se kakih izrednih visokih stroskov) - poleti bo na vrsti se veliki servis, in ce bo vse po sreci, le se mali servis (olje in filtri).
Grem pa slucajno jutri na tako imenovani WinterCheck, ki ga dobim gratis in bom tam vprasal mnenje glede sklopke se enega drugega mehanika.
Pod 700 pri nas težko prideš s katerimkoli dvomasnim.
Ne poznam ali ima klasičen potisni ležaj in cilinder zunaj, ali je hidravlični potisni. Slednji zna biti tudi do 100eur dražji od navadnega.
Dela je tudi blizu enega šihta, razen če ima mehanik res vse naštudirano in ob sebi složnega pomočnika, ali pa je zelo frfrast in pri sestavljanju "pozabi" kak težje vgradljiv vijak, pa ne pospravi kablarije v nosilčke itd...
Je pa vztrajnik skoraj polovica zneska...
Morda kot predlog: zmeniš se, da se originalnega pogleda in ako je v zadovoljivem stanju se ga ne menja. Dober mehanik bo znal ocenit stanje, pošten pa ne rečt "treba je menjat" tudi če ni. Kakšen je tvoj, ne vem...
Je pa ta opcija dokaj vezana tudi na to, koliko časa imaš namen avto sploh še imet in kako pedanten si.
Lamela in košara sta res tako poceni, da nima smisla ne menjat ob podrtem menjalniku.
In še ena skrajnost, morda imaš težave z master cilindrom (na pedalu), ali s slave (ako nimaš hidravličnega potisnega ležaja).
To se ponavadi zrihta pod 100eur.
Pa še kaka možnost se najde.... pri mojem je bila sklopka na ure izmenično mehka/trda, pa je bila menjana kak mesec preden sem kupil avto. Pravzaprav imam občutek, da se je avto v dobršni meri prodal tudi zaradi tega, ker pač nihče ni poznal finte in se je prejšnji lastnik ustrašil ponovne demontaže menjalnika ali celo menjave dvomasnega vztrajnika...
Zadevo sem po naštudiranem "teoretičmen delu" rešil sam v enem večeru brez demontaže menjalnika. A ni šlo za holcwagna, niti ne vem kako imaš roke orientirane, tako da ti za tvojega vetrovnika ne znam konkretno svetovat.
Jaz bi tudi bil, financno gledano, najbolj za, da se menja samo tisto, kar ni vec izpravno, ampak kot pravim, ce se mi pa potem po npr 5-10kkm ali se celo prej pa dejansko vztrajnik pokvari, potem pa tudi nisem nic profitiral, samo delo bom moral spet placat.
Mehanik mi je rekel, da mu bo vzelo cca 4-5 ur dela.
bambam20 ::
Zanimivo mi je, da avto niti menjalnik ne treseta, problem je samo sklopka oz pedal, ki se obcasno zatika.
Ja, avto sem nameraval voziti se nekje 100kkm, torej 3 leta (na leto naredim slabih 30kkm, od tega jih je 90% na AC). Oz, ce bodo stroski z raznimi popravili nepricakovano narasli, pa ga bom menjal ze prej.
Po moje tukaj sploh ni problem v sklopki oz. potisnem ležaju oz. vztrajniku. Poslušaj @nebivedu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
FTad ::
No, ce morda koga zanima. Menjano je bilo: dvomasni vztrajnik, potisna plosca z lamelo in potisni lezaj. Mehanik mi je pokazal star vztrajnik in je bil menda povsem majav (kar ocitno ni dobro :) ). Zanimivo mi je bilo, ker po opisih tezav z vztrajnikom pri drugih avtomobilih, naj bi avto izredno tresel ipd, pri meni tega ni bilo. Torej res samo pedal se je zatikal. No po menjavi je pedal izredno mehak in prestavlja super.
Sedaj se moram samo voziti vsaj se kako leto ali dve, da se mi investicija amortizira.
Sedaj se moram samo voziti vsaj se kako leto ali dve, da se mi investicija amortizira.
FTad ::
Ja, me je pa vseeno udarilo po denarnici. Poleti me caka se velik servis, potem pa ne bi smel imeti menda kakih izdrednih stroskov, razen rednih malih servisov.
bambam20 ::
IL_DIAVOLO ::
Koliko pa te je prišlo, glede na to da govoris da te je udarilo po denarnici. 300 evrov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
FTad ::
Ja, me je pa vseeno udarilo po denarnici. Poleti me caka se velik servis, potem pa ne bi smel imeti menda kakih izdrednih stroskov, razen rednih malih servisov.
A to maš dizla? ČE je bil vztrajnik povsem na koncu potem boš v prihodnje še kaj drugega menjal.
Ja, dizel. Placal sem 1050EUR z delom vred (dvomasni vztrajnik).
Kaj bi naj pa potem se menjal?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FTad ()
IL_DIAVOLO ::
Zakaj ti ga ni obnovil? Stane dobrih 300 evrov.
Resno, ta tvoj mehanik te nateguje po dolgem in po cez...garantiram, da ti je on predlagal veliki servis.
Resno, ta tvoj mehanik te nateguje po dolgem in po cez...garantiram, da ti je on predlagal veliki servis.
FTad ::
Ne, veliki servis bo potreben zaradi st. km ki ga trenutno ima moj avto. Do poletja jih bo imel 400kkm.
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zakaj ti ga ni obnovil? Stane dobrih 300 evrov.
Resno, ta tvoj mehanik te nateguje po dolgem in po cez...garantiram, da ti je on predlagal veliki servis.
Kaj boš ti obnavljal? POvsem uničen dvomasni vztajnik? Si ti na glavo padel .. on ima avto namen vozit in ne proprodajat. Če misliš, da je to tako enostavno si ga zamenjaj sam!
vsak proizvajalec ima predpisano, kdaj bi se naj okvirno naredil glavni oz. velik servis. Seveda tebi podobni tega ne boste naredili, ker to ni potrebno.
Kaj bi naj pa potem se menjal?
Nisem rekel, da boš. Lahko, da ti boš šla tudi bosch pumpa.. ta je tudi pri obnovi tam pri 700€ in gor .
Če je vztrajnik bil tako izrabljenm vprašanje kaj je še vse ostalo. Verjetno imaš tudi zelo veliko kilometrov.
No upam, da večjih stroškov sedaj ne boš več imel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32037 (17067) | OChack |
» | Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8143 (6372) | IL_DIAVOLO |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20204 (16994) | Klemzz |
» | Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26558 (12656) | krneki0001 |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47000 (35223) | INSIDE |