» »

Lastniki avtomobilov pod 4k

Lastniki avtomobilov pod 4k

Temo vidijo: vsi
«
1
2

RatedR ::

Zdravo, kupujem avto ter malo raziskujem glede raznoraznih avtomobilov pa bi še od vas dobil kakšno informacijo.
Tisti, ki ste (bili) lastniki avtomobila, ki ga na avtonetu nebi mogli prodat za več kot 4000€ vas prosim, če napišete samo par stvari da mi malo pomagate.

Zanimajo me te štiri stvari, poleg teh pa če napišete vse (večje) muhe tega avtomobila.
- znamka
- bencinar/diesel
- letnik
- moč v KM

oiwedfhjweif ::

Honda
bencinar
2000
150

Vsaki 2 leti je želel novo olje.

darkolord ::

Citroen
Diesel
2008
70

Po 9 letih je crknil en injektor (Siemens), razen tega nobene težave, muhe ali karkoli drugega.

d4vid ::

Renault
Bencinar
2003
60 konjev

V 3 letih, od kar ga mam, je kaksna elektronika ponagajala, nic resnega (stikalo pomika stekel, slaba masa na zadnji luci), pa pred pol leta je sel akumulator, kar pa nima veze z znamko. Olje menjam na 10k in je to to.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

kingsix ::

Renault
Bencinar
2007
112KM
prevoženih 230k km
Izrednih stroškov je bilo v 90k km prevoženih cca. 500€ (preventivno menjal skoraj vse senzorje, variabilno jermenico, nosilce motorja, puše, končnike..skratla naredil manjšo obnovo). Avto sem kupil pred 2.5 leti s plinsko napravo skupno za 3.5k €.

DamijanD ::

Renault
dizel 1.5dci 105-110KM
2006/2007
prevoženih 330k + x km
zadnje čase hoče kakšen liter olja na 10k km

subby ::

BMW E34 - 1000€
Bencinar
1994
192KM
400k
V vsakem pogledu, razen porabi boljši od novega renoja. Kar prišparaš na ceni avtomobila, maš za veliko zalogo bencina. Retervni deli poceni, veliko stvari lahko sam zamenjaš.
Največji problem so slabe kratke luči.

Subaru Impreza - 1000€
Bencinar
1998
91KM
cca 200k
Šlo ni nikamor, ampak povsod. Dobro leto zabave po snegu, makedamu in blatu. Težje dobit določene rezervne dele. Nekdo mi je na parkingu počil zadnjo luč in nisem našel zamenjave. Za karavan verzijo bi jo dobil bp.

BMW E30 - 1000€
Bencinar
1986
75KM
175k
Osnovni model, je bil pa zelo dobro ohranjen coupe. Nisem še peljal avta z boljšim handlingom(looking at you, mazda mx-5).

mljaks ::

Vovlo v-40
Diesel
2003
115KM
1400€

Poceni deli, ob lepi vožnji poraba cca 5l/100km

IL_DIAVOLO ::

VW Golf 4
Dizel
2001
101KM
230k km

Vrednost na avto.net: 3500 evrov

Glede na moj vlozek in zanesljivost avta pa ga pod 5k ne prodam.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Brez skrbi, niti za 3500 niti za 5000 ga ne boš rabu "dat". Morda za 2000, če najdeš bedaka.

duque ::

Peugeot 407
dizel
2007
136
prevoženih 250k

Okvare: nekaj bedarij (zlomljeno vodilo za stransko steklo, zlomljen zatič pokrovčka za gorivo ... popravila do 80€) - kar se motorja tiče: menjava olja na 15k in redni servisi.

tomaz- ::

imel:
C4 Picasso
2007
2.0 HDi
136
prevoženih 210000

Poleg rednih servisev je bila še menjava xenon žarnic ( 100€ ) in zadnjih blazin ( 230€ ) , ostalo nič...Prodan za 3900

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Brez skrbi, niti za 3500 niti za 5000 ga ne boš rabu "dat". Morda za 2000, če najdeš bedaka.


Saj pravim glede na vlozek in ohranjenost se ne splaca prodajati.

Invictus ::

Imam:

- Škoda Octavia II limuzina
- bencin
- 1,6L 102 KM
- 170k km (v 5 letih naredil 120k)

Če odštejem popravilo klime, samo redni servis. Redna obraba...

Avto prej butnjen (prodajalec ni povedal), pa sem letos zamenjal en blatnik in odstranil rjo na parih koncih. Strošek 250 EUR.

Bo še nekaj časa z mano, ker avto na trgu ni vreden nič, meni pa ni treba preveč paziti kako in kje vozim :)). Da se ne sekiram za vsako prasko ;).

Muh ni, vzdrževanje poceni, sploh ko sem našel tisto švabsko stran rezervnideli24.si. Mehanik dober, čeprav hoče malo preveč šparat na rednih servisih. Mu moram naročiti kaj vse naj pomenja, da mi ne špara 5 EUR za brez zveze.

Po mobile.de vreden nekje od 4k - 7,5k. Čeprav ta zadnje je pretiravanje. Toliko sem dal za 3 leta starega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

zlobcek ::

Berlingo tovorc 2001l 255k km 1,9D 70 konj.

Šel alternator cca.80 eur, menjana zadnja prema 120eur, vse drugo dela. Kupil pri 120k km za 300 eur leta 2012, top avto. Sicer ni eko ampak jebi ga.

Zdele sem naštimal še poor man webasto s timerjem, kaloriferjem in kablom na vtičnco (za zmrznjena jutra). Če da kdo 5k se loh kej pogovarjamo;)))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zlobcek ()

Invictus ::

zlobcek je izjavil:


Zdele sem naštimal še poor man webasto s timerjem, kaloriferjem in kablom na vtičnco (za zmrznjena jutra). Če da kdo 5k se loh kej pogovarjamo;)))

Tell me more ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

2f4u ::

Imel
P 307sw,
dizel 1,6, poraba 5,5l/km
240k
2008

Samo zlomljena spredna vzmet na kolesu - baje rjavenje, fretting corrosion; drugo nič, res amanič. Olje nafta.
Prodan za 1800 (2016) - ampak zame neprecenljiv.

Assass1n ::

Bmw 318i
Bencinar
1998
116kojnov
330k km

Ne kupuj :)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

al1976 ::

Se eden:

P 307estate,
1,6, HDI 90KM poraba 5.5l/100km vsaj pol mesta.
270k
2007

Nic posebnega. Redni servisi, menjava akumulatorja in hladilnika za klimo (poškodba kamenčkov).

Šmorn ::

Bmw 316i Compact
Bencin
1995
100KM
250k

Dela, redni servisi, poleg tega kup malenkosti na par let. Pragovi so ravno začeli drugič rjaveti. Na cesti me je pustil 2x, enkrat pumpa, drugič cev od hladilnika.

jype ::

Colnago
Biodizl
1999
140k
0.3KM

Na sprednji vilci se zaradi rje cufa krom, vmes se je enkrat začel zatikat desni shifter in je blo treba razdret, spucat, namazat pa sestavt. Brez posebnosti.

Jirzy ::

Corsa 1.2
Benz
2002
215k

Vi z 15+ let starimi avti lazete ali ste dejansko v 15 letih imeli stroskov izrednih servisov za par 100€? Sam sem menjal 3 pumpe za bencin, izpusni lonec, homokineticni zglob, ~3 mansete, vodno pumpo, mehanizem rocne zavore, obe sprednji luci (nehali delovati, nisem razbil), kompresor klime, kabinski ventilator, pa verjetno sem se kaj pozabil... Pa sem 2. lastnik.

MxxW5 ::

Bil sem lastnik dveh takih avtomobilov.

Ford Fiesta l. 1998, 1.3 bencin, 60 KM. Avto sem kupil nov, prodal sem ga po 15. letih in 200.000 km. Avto je bil prvih trinajst let neproblematičen, saj sem ga malo vozil. V zadnjih dveh zimah je zgnil, čeprav je bil prej tudi glede tega neproblematičen. Ko pa sem začel z njim delati več kilometrov, sem moral v pol leta nanj zmetati 500 EUR, da sem ga sploh obdržal na cesti. Vse je šlo, od amortizerjev, do gretja (razen mašine). Potem sem ga hitro prodal za drobiž.

Audi A3 l. 1998, 1.9 TDI, 110 KM. Prvi rabljen avto, ki sem ga kupil in sem se pošteno uštel. Kupil sem ga pri 200k, prodal pri 300k in vmes nanj zmetal 3 jurje, od tega zadnjega pol leta pred prodajo jurja. Mašina je pila olje kot nora, ampak drugače je bil to edini neproblematičen del avta. Samo za pokušino, kaj sem menjal: ključavnico za vžig, diske (vse štiri), ležaje, vzmet na amotrizerju, motorčke za šipe, klimo (kiler)...itd. Prodal sem ga po tistem, ko mi je mehanik rekel, da bo treba nujno menjati volansko letev+drog (600 EUR na odpadu), vse štiri amortizerje in kompletno obnoviti zavorni sistem. Spomnim se, da so me takrat vsi strašili, da bo šla turbina, ampak kot rečeno, motor je bil edini neproblematičen del tega avta. S tem, da je (poleg olja) pil 4.5 l na 100.

Skratka, nikoli več. Jaz nisem človek za take avte. Če ima avto nad 50 jurjev prevoženih, me ne zanima. Pa ne zaradi motorja. Zaradi vsega ostalega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

darkolord ::

Jirzy je izjavil:

Corsa 1.2
Benz
2002
215k

Vi z 15+ let starimi avti lazete ali ste dejansko v 15 letih imeli stroskov izrednih servisov za par 100€? Sam sem menjal 3 pumpe za bencin, izpusni lonec, homokineticni zglob, ~3 mansete, vodno pumpo, mehanizem rocne zavore, obe sprednji luci (nehali delovati, nisem razbil), kompresor klime, kabinski ventilator, pa verjetno sem se kaj pozabil... Pa sem 2. lastnik.
To, kar si naštel, ni normalno :)

2f4u ::

darkolord je izjavil:

Jirzy je izjavil:

Corsa 1.2
Benz
2002
215k

Vi z 15+ let starimi avti lazete ali ste dejansko v 15 letih imeli stroskov izrednih servisov za par 100€? Sam sem menjal 3 pumpe za bencin, izpusni lonec, homokineticni zglob, ~3 mansete, vodno pumpo, mehanizem rocne zavore, obe sprednji luci (nehali delovati, nisem razbil), kompresor klime, kabinski ventilator, pa verjetno sem se kaj pozabil... Pa sem 2. lastnik.
To, kar si naštel, ni normalno :)


Huh,
P 307sw sem kupil pri 140k, naredil 100k v 4 letih, n-ti lastnik, servis takrat je bil po predpisih/nič extra; verjetno tut vodna pumpa, klima killer ni bil problematičen (baje redno), berlivke spredaj mal ožgane, pumpa, zglob (razen manšete k sem veje povozil), ročna,... nič od tega. Je pa res, ventilator je mal škripal sam ni blo za menjat...
moja sreča al tvoja smola... pa način vožnje...

Utk ::

Ko pa sem začel z njim delati več kilometrov, sem moral v pol leta nanj zmetati 500 EUR, da sem ga sploh obdržal na cesti. Vse je šlo, od amortizerjev, do gretja (razen mašine). Potem sem ga hitro prodal za drobiž.

Pri 150-200,000 moraš pač zamenjat neke stvari, ko daš to čez, se lahko voziš še 200,000 km dost poceni. No, če ne zgnije prej. V glavnem, ni se kvaril, ker si naenkrat začel malo več vozit, itak se bi, samo malo kasneje. Isto pri audiju.

MxxW5 ::

Utk je izjavil:

Ko pa sem začel z njim delati več kilometrov, sem moral v pol leta nanj zmetati 500 EUR, da sem ga sploh obdržal na cesti. Vse je šlo, od amortizerjev, do gretja (razen mašine). Potem sem ga hitro prodal za drobiž.

Pri 150-200,000 moraš pač zamenjat neke stvari, ko daš to čez, se lahko voziš še 200,000 km dost poceni. No, če ne zgnije prej. V glavnem, ni se kvaril, ker si naenkrat začel malo več vozit, itak se bi, samo malo kasneje. Isto pri audiju.


Fiesta IMHO še 200k ne bi naredila, da jo jebeš. To je bil majhen in poceni avto za v trgovino in nazaj. Kaj prida čez 200k bi z njo naredil le tisti, ki bi nanjo zmetal nesorazmerno dosti denarja, brez ekonomske računice.

Audi bi po drugi strani brez težav šel do 400k in še dlje. Ampak z bolj pametnim lastnikom, kot sva bila jaz in prvi lastnik (ki je tudi "šparal"), kar samokritično priznam. Avto sem kupil za dobra dva jurja, zato sem ga tudi rihtati hotel poceni (pri takem avtu veš, da ga zaradi vloženega jurja ne boš nič dražje prodal in da v bistvu mečeš denar v veter). Zato sem ga vozil k (slabim) domačim mojstrom, ki so ga na hitro in za silo porihtali, da se je peljal. Bremze so lep primer. Človek mi je menjal prve diske. Čez teden ali dva začenjajo tresti. Spet menja, čez dva tedna spet trese. Itd. Skratka, diski so pri bremzanju vibrirali vseh 100 jurjev km, ki sem ji prevozil s tem avtom. Kasneje sem se o tem pogovarjal z enim tretjim mehanikom, ki mi je rekel, da je bilo najverjetneje nekaj drugega zanič, zato se ploščice niso dovolj odmikale od diskov, ampak so bile stalno prislonjene nanje. In disk je zvilo. In ker je "mojster" potem spet le zamenjal diske, vzroka pa ni odpravil (ne vem, ali zaradi lenobe, ali zaradi nevednosti), sem avto ves čas vozil s tresočimi diski. Če ne bi "šparal" in bi ga takoj peljal k nekomu ki ve kaj dela, bi prišel bolje in ceneje čez.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

Jirzy ::

2f4u je izjavil:


Huh,
P 307sw sem kupil pri 140k, naredil 100k v 4 letih, n-ti lastnik, servis takrat je bil po predpisih/nič extra; verjetno tut vodna pumpa, klima killer ni bil problematičen (baje redno), berlivke spredaj mal ožgane, pumpa, zglob (razen manšete k sem veje povozil), ročna,... nič od tega. Je pa res, ventilator je mal škripal sam ni blo za menjat...
moja sreča al tvoja smola... pa način vožnje...


Moj nacin voznje je defenziven, to nebi smelo biti krivo.
Je pa res, da sta dve od treh okvarjenih pump za gorivo na plecih mehanika... Pa tudi to, da imam avto ze 9 let.

juroz ::

še jaz: reno,atm 300k+, 1.9 dizl.
Kar je bilo v zadnjih slabih 100k izrednega je bil en ventil, cca 300€ ter zategnil je ročno. Menjal sem še sprednje/zadnje diske vendar pri meni to spada v tekoče vzdrževanje.

Pri rabljenem avtu je pomembno da ga lokalni majster zna šraubat. Jaz sem svojega vprašal kater mu bolj paše, je rekel da sta oba kurc pa da oba zna šraubat. Pa sem nadaljeval z renojem.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Ko pa sem začel z njim delati več kilometrov, sem moral v pol leta nanj zmetati 500 EUR, da sem ga sploh obdržal na cesti. Vse je šlo, od amortizerjev, do gretja (razen mašine). Potem sem ga hitro prodal za drobiž.

Pri 150-200,000 moraš pač zamenjat neke stvari, ko daš to čez, se lahko voziš še 200,000 km dost poceni. No, če ne zgnije prej. V glavnem, ni se kvaril, ker si naenkrat začel malo več vozit, itak se bi, samo malo kasneje. Isto pri audiju.


Se povsem strinjam. Jaz sem zdaj pri 230k km dal obnoviti volansko letev in alternator, zamenjal diske, vzmeti, in od zadaj je bila neka pusa pocena. Drugace pa nic posebnega. Podvozje je prakticno brez rje.

Mislim, da bi se znal drzat naslednjih 10 let 8-) Traktor v pravem pomenu besede...neunicljiva zverina.

jukoz ::

Ford Fiesta 1.4 TDCi
diezel
2003
kupil pri 100k za 4k EUR, prodal pri 270k za 750EUR, imel malo manj kot 6 let, vedno servisiran na uradnem servisu, ene 2x letno (na 20k km).

1. leto: menjal izpušni lonec (100EUR) in delal optiko (ene 100EUR?), nek senzor za temperaturo motorja (vse skupaj cca 100EUR)
2. leto, cca 130k km: tesnila injektorjev - klasična napaka pri 1.4 in 1.6 Peugeotovih motorjih - 300EUR
3. leto, cca 160k km: sklopka in dvomasni vztrajnik (prvi modeli so ga imeli - plačal cca 1k za vse skupaj).
4. leto, cca 200k km: počila desna vzmet (serijska napaka pri teh avtih) ene 100EUR, zablokirale zavorne čeljusti L in čez 3 mesece še D spredaj (diski so bili že zreli za menjavo) ene 300EUR
5. leto, cca 240k km: čuden svetlo siv dim ob vročih dnevih če avto v leru (npr kolona na HR meji poleti) - nič ker ne najdejo kaj bi bilo; crknil motorček za odpiranje ptrljažnika (10 EUR iz odpada)
6. leto, cca 270k km: svetlo siv dim še vedno prisoten, prodal za 750 EUR

Ker parkiram v LJ je bil avto kar pobutan, ni bil pa gnil. Kasneje se je prodajal na avto.net za 2k EUR, če ga je kdo kupil pa ne vem. So ga pa pobarvali in uredili da je res zgledal kot nov =)
Sam sem ga prodajal za 1,2k pa ga ni nihče želel.

Letos vzel novega Ford B-Max s 5 let garancije brez omejitve kilometrov, gre proti 40k km in je BP.

Sam raje kupim kak razred slabši avto, pa ga vzdržujem tako kot je treba. To da imam garancijo in vrnem avto na servis brez vprašanj mi je bolj pomembno kot pa prišparat par EUR in se kregat ko ga serviserji kaj pobiksajo.

Aja, pa prej sem vozil Nissana - brez takih težav, ampak TCO po 4 letih je bil tam tam kot za Forda zgoraj - servisi in rezervni deli so dragi ko hudič, zavarovanje pa tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

Ganon ::

subby je izjavil:

BMW E34 - 1000€
Bencinar
1994
192KM
400k
V vsakem pogledu, razen porabi boljši od novega renoja.


In potem naj bi te človek jemal resno? Kaj takega lahko napiše zgolj prepotenten najstnik, ki je par mesecev nazaj dobil vozniški izpit.

zobnik ::

Clio l.2002
1.4 8v 75KM
190000km (vozim le 10.000km)
Predelan na PLIN
Zamenjal sem za okol 250 evrov delov, večinoma sam, ker avto ni zahtevn za šranfat. Menjal sem oba zadnja ležaja, hladilnik, tuljavo, kable, svečke, ene dva senzorja, oba zgloba na roki, polosovino, zavorne ploščice. Še se najde kej na spomlad, zdej se mi ne da.

Seveda kot se spodob za renoja dolgčas ni nikol, ko nekaj zamenjam, crkne kak drug del že kmalu in tko se nadaljuje dokler ga voziš, bo pa delal in delal in marsikaj preživel.

Ga teram včas do podna, 1 mesec nazaj so mi ocenil an zavarovalnici totalko in mi izplačal 70%, ostalih 30% sem pršaparal an račun plin, tako da v naslednjih 10.000km se mi povrne komplet vsis troški, pol je pa vseeno če avto zakurm....ampak ga bom še bolj teral.

Olja ne žre s tretjo gre 120km/h

hojnikb ::

Rover 214i
1.4 8V 75HP
cca 63kk on the clock

Od kar ga mam zamenjani jermeni in vodna pumpa. To je pa bolj ali manj to (poleg rednih servisov). Poraba nekje 7-10L, odvisno od relacij in teže noge :)
Za to ceno (par 100€ dandanes) precej bolša zadeva kot kakšen clio mk2 (*ugh* notrajnost *ugh*). Edino pazit je treba hibo teh motorjov in sicer tesnilo glave (strošek materiala cca 60€ če menjaš sam).
#brezpodpisa

JaGuArKa#1 ::

Opel astra G, 1998
bencin
101 KM

Kupila 10 let staro, s 140k prevoženimi. Navzven zelo lepa, ušmekana, skeširala nekaj čez 4K evrov.
V nekaj letih sem zmetala vanjo toliko keša, da bi se mi bolj splačalo takrat kupiti nov avto.
Pleh se je razcvetel po par mesecih in nobeno popravilo ni zaleglo (nov pleh, barvanje, brušenje, zaščita, you name it), počila prednja šipa (in ne od kakšne mehanske poškodbe), motorčki od ključavnic so umirali en za drugim, crkovali senzorji za airbage, olja je šel liter na 1000 km, menjala tesnila na motorju, gretje je delalo samo kadar se je avto premikal, klima kompresor je spustil dušo po pol leta, zadnji fedri so mehaniku razpadli v rokah, skozi šibedah je vdrla voda in poplavila avto, itd.

Katastrofa od avta.

Isotropic ::

kje si pa kupila? zih italjanski.

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

JaGuArKa#1 je izjavil:

Opel astra G, 1998
bencin
101 KM

Kupila 10 let staro, s 140k prevoženimi. Navzven zelo lepa, ušmekana, skeširala nekaj čez 4K evrov.
V nekaj letih sem zmetala vanjo toliko keša, da bi se mi bolj splačalo takrat kupiti nov avto.
Pleh se je razcvetel po par mesecih in nobeno popravilo ni zaleglo (nov pleh, barvanje, brušenje, zaščita, you name it), počila prednja šipa (in ne od kakšne mehanske poškodbe), motorčki od ključavnic so umirali en za drugim, crkovali senzorji za airbage, olja je šel liter na 1000 km, menjala tesnila na motorju, gretje je delalo samo kadar se je avto premikal, klima kompresor je spustil dušo po pol leta, zadnji fedri so mehaniku razpadli v rokah, skozi šibedah je vdrla voda in poplavila avto, itd.

Katastrofa od avta.


Ne razumem, zakaj si jo imela v lasti še več let in zapravljala denar zanjo. :|

dprc ::

Opel Corsa, 1.2, 2004, 55kW, prevoženih 160000 km. 2.lastnik, z njim sem naredil malo čez 70.000km. Od izrednih servisov je šel štarter pa neka sonda enkrat. Od potrošnega materiala pa sem manjal akumulator in feder. Ostalo samo redni servis na 15-20k km. Za toliko km malo problemov res pa je da se vozim 80% po AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dprc ()

JaGuArKa#1 ::

Bi se morala prej pozanimat o tem prodajalcu, očitno cela Slovenija ve, da se pri Kekotu v Celju ne kupuje avtomobilov :)

chucki ::

Bmw e46 320i 110kw

Lastnik že 10 let in prevoženih 290.000km

Izredna popravila : sklopka, zadnje vzmeti, amortizerji, kakšen končnik, sprednje in zadnje zavorne cevi, modul za centralno zaklepanje, tesnilo pokrova ventilov, bencinska črpalka, kakšna cev pri hlajenju, vodila stekel....
Hladilnik, ekspanzijska posoda, klima kompresor in druge stvari še vedno prvo :) Aja, pa ličar me je prišel 600 eur, da sem popravil rjo.
Zavore, svečke, filtri, akumulator in olje pa ne štejem, kot izredno popravilo.

JaGuArKa#1 je izjavil:

Bi se morala prej pozanimat o tem prodajalcu, očitno cela Slovenija ve, da se pri Kekotu v Celju ne kupuje avtomobilov :)


Pri 300.000km za takšno vozilo je to normalno :)
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chucki ()

Steinkauz ::

Golf IV
1999
90KM TDI
Kupljen pri 146km, zdej smo na 285km.

Kupil 2007 za 5800. Zdej bi dubu okol jurja.

Leta se mu poznajo in sem imel letos malo preveč zadev za poštimat. Nobena grozno draga, vendar se seštejejo v lep znesek.




Lahko kupiš novejši avto (in dražji) in si ves srečen, ko imaš manj servisov, vendar pa toliko več izgubiš na letni izgubi vrednosti.

hojnikb ::

izugba vrednosti je ničnega pomena, če avta nimaš namena prodat dalj časa.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Odstej registracijo, potrošni material, uradne servise in malo manj kompliciraj za vsaki drek na polnoletnem avtu. Drugace pa pohvalno da vodis evidenco :)

Tudi velike servise ti ni treba delati...jaz delam male, pa se tisto ne redno :P Velikega servisa se sploh delal nisem lol

Zgodovina sprememb…

dosy ::

BMW E60 M optik, 2 kompleta koles (cena ravno 4k)
3.0 diesel, letnik 2004
kupljen 3 leta star za 27k€, lastnik 10let+
redni servisi, izredni servisi in vse ostalo (razen goriva) cca 10k€
izredno hvaležen avto za relacije

Prevideni stroški za novega lastnika
- registracija cca 600€
- vzdrževanja avta na leto cca 1000€ (pri prevoženih vsaj 30k/leto)
- strosek goriva cca 2400€ (za 30k kilometrov)
- izguba vrednosti 0€

Avto gre na prodaj po novem letu.
Kaj več pa na PM.

JaGuArKa#1 ::

@ Ganon

Denarja za novega nisem imela, nakup še enega rabljenega je spet riziko, po vsakem popravilu sem bila pa prepričana, da bi moral biti mir za nekaj časa. Konec koncev je bilo menjano že praktično vse razen motorja.

Ampak sčasoma se je pa res treba nehati slepiti, če je avto več časa na servisu kot na cesti.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

1 avto, golf 1d, mev ga 2 leti prodal po karambolu ne po moji krivdi, 0 okvar. 2 avto golf 2d z njim naredo 250kkm, edina okvara starter in termostat. (Potrosni materijal ne stejem zraven, sam servisiram avto tudi velik servis sam opravim), se par zacasnih avtov vmes pol pa audi 80 1.9tdi, v 150kkm 0 okvar, pa golf 3 1.9d v 100kkm spet 0 okvar, audi a4 1.9tdi v 100kkm je sel alternator posledicno visko sklopka ventilatorja, trenutni avto daewoo lanos na lpg v 75kkm je sla bencinska (10e na odpadu, kupil se eno za rezervo ter cinspulo z kabli vse skupaj za 30e).
Aja, prejsni dizli furani skoraj vedno na cvicek.
:v

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če se računa strošek avta, ne vem zakaj se potrošni material ne bi štel. Za nek avto (gledam tebe, reno) je normalno lagerje menjat vsakih 100 jurjev, in je to "potrošni material", nekdo, ki nima renoja, pa sploh ne ve kaj so to lagerji. Pa so razlike tudi pri amortizerjih, fedrih, zavorah, ne samo kolk trajajo, ampak tudi v ceni. Tudi pri raznih filtrih, jaz filtra goriva pri bencinarju nisem še nikoli menjal, za nekoga je pa to potrošni material, sploh pri dizlu. Nič ni potrošni material, ali pa vse, kakor gledaš, v vsakem primeru je pa isto, razen če ti potrošni material nekdo šenkuje.

IL_DIAVOLO ::

Ker je potrosni material predviden strosek vsakega avtomobila, novega ali rabljenega.

Utk ::

Ni pa enak pri vseh avtih.

Kakšno olje res lahko spustimo, in tisto kar stane do 20-30 evrov, če ni tega preveč. Diski zame več niso potrošni material. Seveda se troši, ampak eni jih bojo zamenjali enkrat, nekateri nikoli, tretji pa vsakih 80,000.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Starscream ::

Opel Astra Coupe Bertone izvedba
2.2DTI 125km
letnik 2004, prevoženih 256.000
sam sem jih naredil 100.000 v 5 letih

V petih letih servisi, menjava vodne črpalke, sem pa malo cez 250.000 menjal vse 4 vzmeti ter amortizerje.

Avto še vedno deluje super, poraba je majhna, namem ga imam vozit še najmanj 2 leti :).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611967 (8509) WizzardOfOZ
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13330957 (15141) kajetan
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917726 (14516) Klemzz
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15448368 (24671) krneki0001
»

Vzdržljivost malih avtov

Oddelek: Loža
223851 (3207) c00L3r

Več podobnih tem